Niet direct, heeft veldmate niet nog een pareltje
moeten er nog 2-3 bij om sterk naar de uitwedstrijd te gaan
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heb het idee dat die jongen een beetje nerveus is vanavond. Durft niet zo veel.Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:39:
Als die irritante Mazraoui nu eens diep gaat staan. Staat ie weer op eigen helft te pitten.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Die Turpin was toch die horrorscheids die Feyenoord tegen Roma toen t potje kostte en die opblaasbanaan zo had opgeblazen?
Weer zo armzalig balverlies moment hè! Ben eens scherp heren! Ik had m’n eerste wissel(s) al verbruikt...
Hij tikt gewoon het been aan waarmee die gast wil schieten, dus dit was 100% een penalty.Han schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:39:
[...]
Als dat een penalty was dan zouden er minimaal 30 per wedstrijd volgen...
Hij leest onze kritieken. Moet die niet doen.Maverick schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:40:
[...]
Heb het idee dat die jongen een beetje nerveus is vanavond. Durft niet zo veel.
Maar ben niet vaak van het spelers afbranden, maar poeh, het valt bij hem niet mee
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inderdaad. Ik verwacht dat Kiev er volle bak op zal gaan en kijk er niet van op als Ajax in de uit wedstrijd binnen mum van tijd 2-0 achter staat. Kiev is geen slechte ploeg.Hackus schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:40:
moeten er nog 2-3 bij om sterk naar de uitwedstrijd te gaan
Wie erin en wie eruit?Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:41:
Weer zo armzalig balverlies moment hè! Ben eens scherp heren! Ik had m’n eerste wissel(s) al verbruikt...
Dick Turpin is een struikroverLeon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:41:
Die Turpin was toch die horrorscheids die Feyenoord tegen Roma toen t potje kostte en die opblaasbanaan zo had opgeblazen?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mazzel dwing je af wis je dat al!?groggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:35:
Weer met mazzel
Wat speel mazaroui slecht zeg! Zal wel zenuwen zijn hoop ik.
Die kan al helemaal niks. Gewoon Kristensen eens meer dan 1 wedstrijd achter elkaar opstellen.
De Jong na 2x superdom balverlies en Mazraoui uiteraard nadat hij toen nu toe een 4.0 scoort.
Erin... goeie vraag!
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 22-08-2018 21:43 ]
hopaaaaaaaa
Zo'n hoog cijfer nog?Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:43:
[...]
De Jong na 2x superdom balverlies en Mazraoui uiteraard nadat hij toen nu toe een 4.0 scoort.
Erin... goeie vraag!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Yes yes!!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Hupske op 22-08-2018 21:43 ]
Wat een prachtige goal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Iemand zei dat ze er nu zeker nog 2 moeten makn.
Laten we er maar 5 ofzo extra maken?
Laten we er maar 5 ofzo extra maken?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een tempo speelt Ajax!
geen mazzeltje ?
Als Ajax deze vorm in de competitie houdt worden ze kampioen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:42
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heerlijk om naar dit Ajax te kijken. Hopelijk trekken ze dit ook door naar de eredivisie.
Echt een prachtige goal!
Echt een prachtige goal!
Deze quote ik even bewust om zaterdag 19:30 onder je neus te wrijvenHupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:44:
Ik begin zo langzamerhand zenuwachtig te worden dat er deze week een enorm bod op Tadic wordt gedaan.
Ajax kennende, moeten er nog 2 bij. Dan 3-0 verliezen in Oekraine.
Doe nou niet.dr.lowtune schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:45:
Vooral dat doorjagen was top... en mooi dat het beloond wordtHupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:44:
Niemand? Al blijkt dat niet uit deze goal. Dat was gewoon een intikkertje. Dat is hetzelfde als zeggen dat die speler van BATE die gisteren de 1-0 maakte een geweldige speler is omdat hij een balletje binnen tikt.Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:44:
Wie twijfelde ook alweer of Tadic een goede aankoop was
Dat ging volgens mij over Blind, niet over Tadic.Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:44:
Wie twijfelde ook alweer of Tadic een goede aankoop was
57 miljoen! En dan 2 man voor 20 miljoen terughalen. Oh wat zouden de PSV’ers ons voor koopclub slijtenSempy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:45:
Ik begin zo langzamerhand zenuwachtig te worden dat er deze week een enorm bod op Tadic wordt gedaan.
Haha 100% dat het weer dikke drama is dit weekend.Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:45:
[...]
Deze quote ik even bewust om zaterdag 19:30 onder je neus te wrijven
Alle adrenaline zit in deze wedstrijd.
Geweldige teamprestatie die derde goal. Wie hem maakt is ondergeschikt.
Houdoe
Ook over Tadic werd gezegd mwa heeft maar bij Southampton gespeeld etc...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja, dat zei men al een keer eerder. En toen verloor Ajax bijna van Heracles en VVVdr.lowtune schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:45:
en die speelt dan ook best heel slecht (Blind dus)... hij lijkt de meest onervaren verdediger. Verkeerd dekken, verkeerd inspelen, onrustig, traag.... in alles het tegenovergesteld van dat broekie naast hem.OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:46:
[...]
Dat ging volgens mij over Blind, niet over Tadic.
De inzet van het hele team is wel echt top om te zien... het levert ook fouten op, maar je maakt de verdedigers van Kiev er erg zenuwachtig mee.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:42
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nu moet ten Hag geen rare wissels gaan doen in de 2e helft
Het doorjagen is mooi om te zien. Nu de wedstrijd controleren.
nog 45minuten met deze scores erbij
Ik vond het maar een lelijk smartphone hoesje hoorTyphone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:47:
Neres heeft smaak zie ik al!
Verwijderd
Wat is de Arena toch een gigantisch kolkend stadion geworden zeg. Geweldig om gewoon 45 min lawaai te maken. Mijn complimenten!
65e minuut; Labyad er in onder het mom ‘de buit is binnen’ en spelers rust geven. Kunnen we zo maar weer de controle over de wedstrijd verliezen.tweakduke schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:48:
Nu moet ten Hag geen rare wissels gaan doen in de 2e helft.
Nu de wedstrijd controleren is het probleem. Dat is na mijn weten nog nooit goed gegaan.tweakduke schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:48:
Nu moet ten Hag geen rare wissels gaan doen in de 2e helft![]()
Het kan wel , maar moet de wedsttijd ook naar zijn.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:49:
Wat is de Arena toch een gigantisch kolkend stadion geworden zeg. Geweldig om gewoon 45 min lawaai te maken. Mijn complimenten!
Zoals tegen VVV ga je nooit zulk publiek krijgen (nergens overigens)
Hij is gek genoeg om Tadic rust te gunnen en z'n zoontje Labyad erin te zetten.tweakduke schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:48:
Nu moet ten Hag geen rare wissels gaan doen in de 2e helft![]()
inderdaad.... dat mag gewoon niet gebeuren.... die gast moet buiten het veld blijven, of bij een 4-0 tegen Emmen (wat ik nog niet zie gebeuren) invallen in de spits, daar kan hij het minste kwaad doen en wellicht zelfs scoren...Han schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:50:
[...]
65e minuut; Labyad er in onder het mom ‘de buit is binnen’ en spelers rust geven. Kunnen we zo maar weer de controle over de wedstrijd verliezen.
Verwijderd
Dat klopt, het is Europees een stuk beter en dat is ook wel normaal. Echter is dit ook bijna ongekend, hoeveel lawaai er vandaan komt en ook ondanks dat tegendoelpunt.fevo-1190 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:50:
[...]
Het kan wel , maar moet de wedsttijd ook naar zijn.
Zoals tegen VVV ga je nooit zulk publiek krijgen (nergens overigens)
Leuke wedstrijd om te zien! Ajax is gretig en Kiev is loerend gevaarlijk.
Wat is dit Ajax heerlijk om te zien als het lekker loopt
Paar kanttekeningen:
Frenkie de Jong mag wat minder nonchalant zijn, m.a.w. eerder afspelen ipv te lang doorlopen met de bal;
Mazraoui valt me wederom tegen, vooral na balverlies kan ie soms lompe overtredingen maken.
Wat is dit Ajax heerlijk om te zien als het lekker loopt
Paar kanttekeningen:
Frenkie de Jong mag wat minder nonchalant zijn, m.a.w. eerder afspelen ipv te lang doorlopen met de bal;
Mazraoui valt me wederom tegen, vooral na balverlies kan ie soms lompe overtredingen maken.
Dat is het verschil tussen Europees publiek en het standaard competitiepubliekVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:49:
Als ze lacht scheurt alles kapot. Wat een plastic hoofd zegTyphone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:47:
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 22-08-2018 21:55 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ze valt vast op zijn karakterTyphone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:47:
Er zijn bij Ajax drie soorten publiek:
1: 15 mei 2011 (unbeatable tenzij Ajax tegen Feyenoord speelt op de laatste speeldag en Feyenoord 80 punten heeft en Ajax 78)
2: Europees publiek + thuis tegen PSV of Fey
3: De rest...
1: 15 mei 2011 (unbeatable tenzij Ajax tegen Feyenoord speelt op de laatste speeldag en Feyenoord 80 punten heeft en Ajax 78)
In de competitie is sowieso het stadion half leeg omdat er 25.000 ajacieden zijn die een seizoenkaart als statussymbool hebben en dus maar 3x per seizoen naar de Arena komen.... (zeer frusterend als je een los kaartje wil kopen, dat niet kan omdat het uitverkocht is, om vervolgens al je "medesupporters" verkleed als stoeltje te zien zitten).dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:52:
[...]
Dat is het verschil tussen Europees publiek en het standaard competitiepubliek
Meestal als je buitenspel staat heVos schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:44:
Beetje vrij ook haha
Dit blijft de mooiste dag die ik ooit heb meegemaakt in een stadion. Dat was zooooooooooo heerlijkTyphone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:54:
Tuurlijk jongen...P.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:54:
In de competitie is sowieso het stadion half leeg omdat er 25.000 ajacieden zijn die een seizoenkaart als statussymbool hebben en dus maar 3x per seizoen naar de Arena komen.... (zeer frusterend als je een los kaartje wil kopen, dat niet kan omdat het uitverkocht is, om vervolgens al je "medesupporters" verkleed als stoeltje te zien zitten).
Ik denk niet dat het buitenspel was. Was wel randje maar niet erover.
Kampioenswedstrijden tegen Ajax zijn ook prima hoor. Zij verzorgen ook nog eens zelf het vuurwerk voor de thuisspelende ploegTyphone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:54:
*rent snel weg
Noem eens 1club die dat anders heeft dan?Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:54:
Als Ajax ook zo tegen vvv speel dan is het publiek ook enthousiaster.
Die herhaling laten ze voor de zekerheid maar achterwege jaQu3st schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:56:
[...]
Ik denk niet dat het buitenspel was. Was wel randje maar niet erover.
Where is ze VAR. Ik weet vrijwel zeker dat het buitenspel was en met een VAR misschien nog wel een penalty aan de andere kant maar voor het 'algemeen belang' etc.
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 22-08-2018 22:02 ]
oh niet? waarom kan ik dan zelden een kaartje kopen? Vorig jaar 3x geprobeerd... Zelfs Ajax - Sparta was "uitverkocht"... daarna niet meer geprobeerd.
Hier? Dat heb ik dan gemist denk ik.Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:47:
Ook over Tadic werd gezegd mwa heeft maar bij Southampton gespeeld etc...
zo is het erg dom van Ajax hoe ze dat regelen.P.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:58:
[...]
oh niet? waarom kan ik dan zelden een kaartje kopen? Vorig jaar 3x geprobeerd... Zelfs Ajax - Sparta was "uitverkocht"... daarna niet meer geprobeerd.
Alsjeblieft nietHan schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:50:
[...]
65e minuut; Labyad er in onder het mom ‘de buit is binnen’ en spelers rust geven. Kunnen we zo maar weer de controle over de wedstrijd verliezen.
Hierkomen jij!Fleximex schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:57:
[...]
Kampioenswedstrijden tegen Ajax zijn ook prima hoor. Zij verzorgen ook nog eens zelf het vuurwerk voor de thuisspelende ploeg
*rent snel weg
Ajax gaat lekker. Goed bezig.
Probeer die energie vast te houden
Neres mis ik helemaal niet nu.
Frenkie de Jong... Dies echt goed. Maakte een paar kleine foutjes maar zo snel in zijn acties en meteen doorspelen vooruit, das echt een verademing.
Moet zeggen dat ik dynamo kiev best een aardig team vind maar vooral de gretigheid van Ajax overheerst ze
Probeer die energie vast te houden
Neres mis ik helemaal niet nu.
Frenkie de Jong... Dies echt goed. Maakte een paar kleine foutjes maar zo snel in zijn acties en meteen doorspelen vooruit, das echt een verademing.
Moet zeggen dat ik dynamo kiev best een aardig team vind maar vooral de gretigheid van Ajax overheerst ze
Gewoon op tijd kopen, dus als de tickets in de verkoop gaan en niet als je op zaterdagmiddag denkt dat het leuk is om op zondag naar het voetbal te gaan. Ajax heeft veel supporters dus kaartjes zijn niet aan de kassa te krijgen. Mij lukt het zo om ieder seizoen een kaartje voor de klassieker te kopen zonder dat ik een card met voorkeursrechten heb.P.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:58:
[...]
Zit nu in het stadium, super sfeer.fevo-1190 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:59:
[...]
zo is het erg dom van Ajax hoe ze dat regelen.
Woon zelf in SF nu, en bij Warriors en 49ers games kan je als seizoenshouder gewoon elke wedstrijd je kaartje verkopen (via stubhub). Werkt prima om zo genoeg mensen te krijgen, en je verliest niet je seizoens “status”.
Ik snap ook niet waarom er geen VAR is. Maar ja UEFA wil nog niet zo modern doen blijkbaar.apis29 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:58:
[...]
Die herhaling laten ze voor de zekerheid maar achterwege ja. Weer die Fransen
Where is ze VAR. Ik weet vrijwel zeker dat het buitenspel was en met een VAR misschien nog wel een penalty aan de andere kant maar voor het 'algemeen belang' etc.
je begrijpt het punt niet...Sempy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:03:
[...]
Gewoon op tijd kopen, dus als de tickets in de verkoop gaan en niet als je op zaterdagmiddag denkt dat het leuk is om op zondag naar het voetbal te gaan. Ajax heeft veel supporters dus kaartjes zijn niet aan de kassa te krijgen. Mij lukt het zo om ieder seizoen een kaartje voor de klassieker te kopen zonder dat ik een card met voorkeursrechten heb.
ik wil best accepteren dat ik op zaterdagmiddag geen kaartje kan kopen als die bak helemaal vol zit... maar met een camerashot vol met lege stoeltjes kan ik dat gewoon niet accepteren... dat is gewoon superslecht geregeld en verwijt ik niet alleen Ajax, maar misschien nog wel meer die supporters die nooit op komen dagen...
Het geld moet wel naar de rijken blijven rollen hé!Qu3st schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:03:
[...]
Ik snap ook niet waarom er geen VAR is. Maar ja UEFA wil nog niet zo modern doen blijkbaar.
Verplichte opkomst van 80% anders ben je je status kwijt en mag je je opnieuw inschrijven.P.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:04:
[...]
je begrijpt het punt niet...
ik wil best accepteren dat ik op zaterdagmiddag geen kaartje kan kopen als die bak helemaal vol zit... maar met een camerashot vol met lege stoeltjes kan ik dat gewoon niet accepteren... dat is gewoon superslecht geregeld en verwijt ik niet alleen Ajax, maar misschien nog wel meer die supporters die nooit op komen dagen...
Zo zou het moeten zijn.
[ Voor 52% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-08-2018 22:07 ]
Vroegâh, toen het nog chill was met dat oranje systeem (ticketbox?) draaide de sigarenman in de buurt altijd de kaartjes vroeg uit. Ik weet nog bij uitwedstrijden tegen Fey / PSV dat we soms ergens anders waren en die vrouwen snapten geen reet van dat systeem. Welk stadion? Welke wedstrijd? En dat soort domme vragen.Sempy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:03:
[...]
Gewoon op tijd kopen, dus als de tickets in de verkoop gaan en niet als je op zaterdagmiddag denkt dat het leuk is om op zondag naar het voetbal te gaan. Ajax heeft veel supporters dus kaartjes zijn niet aan de kassa te krijgen. Mij lukt het zo om ieder seizoen een kaartje voor de klassieker te kopen zonder dat ik een card met voorkeursrechten heb.
Frenkie maar wisselen, die blijft maar door gaan met dat nonchalante gedoe.
Frenkie wil dat ajax zich niet kwalificeert, kan hij naar barca.toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:08:
Die Tagiatelli speelt echt goed btw. Valt me al vaker op.
Mazrauoi doet terugverlangen naar de grote vriend van @Harribo
Man man man, appeleren voor penalty en stoppen met voetballen. Als ze op dat moment druk bleven zetten was er een grote kans gekomen,
Mazrauoi doet terugverlangen naar de grote vriend van @Harribo
Man man man, appeleren voor penalty en stoppen met voetballen. Als ze op dat moment druk bleven zetten was er een grote kans gekomen,
[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2018 22:12 ]
Dat was niks...
Speelt toch wel lekker hoor, verreweg de meeste passes (40, 88%) en meeste duels gewonnen (9 van de 12).toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:08:
op de bank, naast Jaspergroggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:10:
[...]
Frenkie wil dat ajax zich niet kwalificeert, kan hij naar barca.
Jazeker was dat wel wat, dat was slecht uitgespeeldHan schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:11:
Dat was niks...
Het is geen flauwe scheids. Dat is wel duidelijk.
Maar legt wel vee risico in het spel door dat geloop van hem. Balverlies op het middenveld is gevaarlijk tegen een Kiev dat loert op de counter.n0pe schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:12:
Speelt toch wel lekker hoor, verreweg de meeste passes (40, 88%) en meeste duels gewonnen (9 van de 12).
Ajax had tot een paar jaar terug zo'n kaartenmarkt waar seizoenkaarthouders hun kaart konden verkopen als ze zelf niet konden. Onbegrijpelijk dat ze daar mee gestopt zijn, ook omdat er een leuke marge voor Ajax op de doorverkoop zat.OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:04:
Verplichte opkomst van 80% anders ben je je status kwijt en mag je je opnieuw inschrijven.
Zo zou het moeten zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()