Gaat ie zo door het lint terwijl het gewoon een dikke keepersfout is want waarom direct op de keeper schuiven.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Boeiend, 1-0. Tuurlijk is ie daar blij meeFaddermakker schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:03:
[...]
Gaat ie zo door het lint terwijl het gewoon een dikke keepersfout is want waarom direct op de keeper schuiven.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vooralsnog wel ja ...Hackus schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:09:
Donny maakt zijn plek ipv Neres wel waar toch ?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kijk je wel?Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:07:
Intenties van Dinamo zijn wel zichtbaar 10 man voor de goal.
Begrijp dat jij Ajax niet zo volgt... vd Beek zat namelijk voor aanvang van de wedstrijd telkens op de bank. Nu weer voor het eerst in de basis, dus grotendeels ontlading gecombineerd met vreugde van een doelpunt. Begrijpelijk dusFaddermakker schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:03:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Net zat hij wel weer dom te pielen in de as van het veld wat bijna gevaarlijk werd.
In tegendeel zelfs maar stoorde me nogal aan de berichten in de media over hem.Han schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:10:
[...]
Begrijp dat jij Ajax niet zo volgt... vd Beek zat namelijk voor aanvang van de wedstrijd telkens op de bank. Nu weer voor het eerst in de basis, dus grotendeels ontlading gecombineerd met vreugde van een doelpunt. Begrijpelijk dus
[ Voor 48% gewijzigd door FDMK op 22-08-2018 21:12 ]
[ Voor 97% gewijzigd door FDMK op 22-08-2018 21:12 ]
Die kan waarschijnlijk voor het eerst in weken weer normaal poepen als ze de voorsprong kunnen houden.Fleximex schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:12:
Die reactie van Ten Hag na de goal. Die is me een portie opgelucht. Niet raar natuurlijk.
Mag hopen dat je niet doelt op zijn ‘vertrekwens’, want dat interview is compleet uit z’n verband gerukt en was een antwoord op de vraag wat hij zou doen als hij het hele seizoen op de bank zou zitten. Zijn eerste reactie op zijn reserverol was dat hij er alles aan ging doen om zich terug te knokkenFaddermakker schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:10:
In tegendeel zelfs maar stoorde me nogal aan de berichten in de media over hem.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Edit: en daar de goal voor Kiev (jinxed)
[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 22-08-2018 21:16 ]
Zo zie je maar dat dat gehaast en verkeerd uitverdedigen van Huntelaar gewoon afgestraft wordt. Dom dom dom
En Mazraoui laat zijn man lopen. Die kakt ook aardig in qua niveau.Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:16:
Why the f*ck zet je niemand bij de palen?
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 22-08-2018 21:17 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jezus, volgens mij staan gewoon wat mensen verkeerd bij een corner, het zal echt niet de enige corner zijn deze wedstrijd.Han schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:16:
De fuck... duur doelpunt.
Zo zie je maar dat dat gehaast en verkeerd uitverdedigen van Huntelaar gewoon afgestraft wordt. Dom dom dom
En dan Maz die niet bij z’n man blijf
Maar zelfs als Ajax nu met 2-1 zou winnen is dat zo'n lijpe kut uitslag. Ondanks dat je wint.
Het waren er idd al 3 en alle 3 stond het niet goed...Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:17:
[...]
Jezus, volgens mij staan gewoon wat mensen verkeerd bij een corner, het zal echt niet de enige corner zijn deze wedstrijd.
Is waarschijnlijk die lil' kleine of hoe die ook heet, want uitdelen is leuker dan ontvangen!Napo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:17:
Bijzonder publiek met het biergegooi
Zie je helaas maar al te vaak
Beste sprint wel haha.
Zo overbodig ookExocet schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:21:
Dom van Huntelaar zeg
Nu graag mensen bij de palen... weer niet. Ongelofelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 22-08-2018 21:22 ]
Inderdaad, doe dat lekker voorin ...Han schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:21:
Wat heeft die Huntelaar toch? Wat een rare acties allemaal
Heb je één spits en dan gaat hij zo doen ...
Houdoe
Ajax moet echt aan de bak. Dat is duidelijk.
Achteruit dan wel, vooruit gaat een stuk lastiger volgens mij.toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:22:
Ik kan me voorstellen dat ie dat niet goed zag, wist niet dat ie zo lang zo hard kon sprinten nog
Omdat hij zijn fout wilde herstellen...Hupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:23:
Anderzijds wel bijzonder dat het Huntelaar moet zijn die daar verdedigd! Waarom de piep rent de rest niet zo hard terug.
@groggy leuk en aardig. Maar er hadden nog 6 spelers naast moeten rennen.
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 22-08-2018 21:27 ]
Dat zei ik na de 3-0 tegen Standard ook. Wacht maar tot het 1:1 is in de 80e minuut in Venlo. Het was 0-0 maar uitgangspunt bleef hetzelfde.Hupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:26:
Verschil van dag en nacht. Ajax in cl en eredivisie. Kiev doet qua spel niet veel anders dan Heracles en VVV
@groggy leuk en aardig. Maar er hadden nog 6 spelers naast moeten rennen.
Houdoe
Maar inderdaad haal gewoon uit en niet eerst aannemen !
Nee gewoon voorgeven moet ie. Simpel spelen.Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:26:
Mazraoui wel laf, eerst geeft ie niet meteen voor en nu durft ie niet uit te halen. Probeer het gewoon gast!
hij loopt veel te vaak achtergroggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:27:
Mazaroui is het niet...
Die zijn ook van slag, hebben de afgelopen 4 wedstrijden elk met 1 doelpunt gewonnen.Exocet schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:30:
Kiev weet wel wat verdedigen is, Ajax moet nauwkeurig spelen
Die denken hopelijk dat ze er al zijn.
[edit]Dek die tweede paal !!
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-08-2018 21:32 ]
Dynamo heeft toch ook al een goal tegenMartinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:32:
Verdedigen van Dinano combineren met aanval van ajax, dan zou je leuk ploegje hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2018 21:35 ]
Hij zou zo Luukski de Jongski kunnen heten
Suggesties?groggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:38:
Je ziet ook dat mazaroui wordt overgeslagen... Als ajax de tweestrijd wint dan moet Marc echt aan de bak voor een rechtsback.
Svensson van az?
Edit: in de herhaling zie je nu dat er zomaar een penalty voor gegeven had kunnen worden na die actie van Mazraoui. Het is licht, maar maakt dat uit als je van achter iemand aantikt?
[ Voor 39% gewijzigd door Fleximex op 22-08-2018 21:40 ]
Als dat een penalty was dan zouden er minimaal 30 per wedstrijd volgen...Hupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:39:
Penalty moeten zijn voor Kiev.
Was dus een penalty.Fleximex schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 21:39:
Er is nog geen herhaling geweest. Maar het hoeven natuurlijk geen schwalbes te zijn geweest. Gewoon goed het duel aangegaan door een Ajacied.
Dit topic is gesloten.
![]()