[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.624 views

Onderwerpen

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:45

Typhone

Who Dares Wins

Net eens even zitten terugkijken. Beetje een two-face wedstrijd. PSV oogt verdedigend heel erg zwak en die eerste 35 minuten waren wel abominabel slecht. Daarna speelden ze opeens heel erg goed maar waren ze weer koning in het kansen missen. Die gaan het wel halen denk ik tegen BATE.

Voor vanavond zeg ik: goed voorbeeld doet volgen?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-01 22:34
GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:13:
[...]
PSV heeft gisteren goed gespeeld, het is een erg jonge ploeg met spelers die nog nooit europees gespeeld hebben, en dan zo vroeg in het seizoen belangrijke wedstrijden spelen tegen een lastige tegenstander in wit rusland vind ik de kritiek van sommigen wel onterecht
Heb je de wedstrijd wel gezien?
Knap dat PSV gelukkig nog het wist om te draaien naar een overwinning, maar naast het eerste half uur wat zelfs door van Bommel als "slechtste spel wat ik tot nu toe heb gezien" werd bestempeld, was het daarna wel wat beter, maar nog steeds niet goed.

Nogmaals blij dat PSV heeft gewonnen, thuis moeten ze dit ook zeker afmaken, maar om nu te zeggen dat de kritiek onterecht is :o
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Dit ook nog goedpraten. Hij verpest hier bijna een mooie avond voor PSV (het was niet eens een kan, maar hij veroorzaakt het compleet zelf).

Als je het een beetje volgt dan weet je dat Cillessen gewoon weg wil. Je kunt het juist ambitieus noemen dat hij dacht ter Stegen eruit te spelen.
Het niveauverschil is gewoon te groot om basisspeler zijn als argument te gebruiken.
Barcelona werkt ook niet echt mee aan een vertrek ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 22-08-2018 10:24 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:21:
[...]

Hij wil heel graag weg daarom blijft hij nog een jaar 2e viool... 8)7 En niemand wil die 60 miljoen in zijn contract betalen.
Owja, want spelers hebben tegenwoordig zelf veel invloed waar ze terecht komen. 30 miljoen voor een keepers is best een aardig bedrag.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Omdat Barca de hoofdprijs vraagt omdat ze erg tevreden zijn en hem niet kwijt willen...

Dat kun je van Zoet niet stellen, maar daar komt geen club voor.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Het punt bij keepers is altijd dat de tweede nooit een eerlijke kans krijgt tenzij de eerste lang geblesseerd raakt. Als tweede doe je nooit wedstrijdritme op en raak je nooit op je verdedigers ingespeeld.

Gebrek aan ritme bij Cillessen heeft het NL elftal ook al eens tegendoelpunten gekost. Hoe goed hij in potentie misschien ook is, als je hem nu koud opstelt is hij niet scherp genoeg.

alles kan off-topic

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-01 19:31
Bijna alle NL "top" keepers die hun basisplek zijn kwijtgeraakt zijn daarna nooit meer terug gekomen. (al dan niet door blessures)

Stekelenburg, Vorm, Krul, Vermeer

Dit gaat ook bij Jasper gebeuren aangezien hij dit jaar ook nog maximaal 15 wedstrijden speelt met elke keer een roulerend elftal

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
Spuit 11 post...
PSV 3-2 gewonnen? Netjes! d:)b
Thuis moeten ze het toch wel minstens op een gelijkspel kunnen houden lijkt me.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Dit ook nog goedpraten. Hij verpest hier bijna een mooie avond voor PSV (het was niet eens een kan, maar hij veroorzaakt het compleet zelf).
Te makkelijk om een speler af te branden op basis van 1 actie.
Overall is Zoet geen topkeeper maar zeker een bruikbare keeper echter zie ik niet dat het grote verschil met Cillessen. Beiden hebben zo hun voor en nadelen en allebei kunnen prima als eerste keeper van het NL-elftal fungeren. Op basis van huidige wedstrijdritme zou ik altijd Zoet opstellen, het is niet alsof hij een vaste blunder maakt per wedstrijd (zoals de geweldige Onana vorige seizoen)

• Martinusz
Napo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
het is niet alsof hij een vaste blunder maakt per wedstrijd (zoals de geweldige Onana vorige seizoen)
:? :? :? :? :?

• Napo
  • Niet online
Onana heeft bijna elke wedstrijd wel een fout door onoplettendheid/gebrek aan concentratie :|

• Ankona
Onana komt ook niet snel in aanmerking voor het Nederlandselftal.

(EIgenlijk is Zoet vrij zeker van zijn plek. Hij is gewoon goed, geen buitencategorie. Maar de enige concurrentie die ik nu zie is als Bijlow zich ontwikkelt. Bijna alle andere goede keepers in de ED hebben een afwijkend paspoort)

alles kan off-topic

Verwijderd

Ankona schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:03:

(EIgenlijk is Zoet vrij zeker van zijn plek. Hij is gewoon goed, geen buitencategorie. Maar de enige concurrentie die ik nu zie is als Bijlow zich ontwikkelt. Bijna alle andere goede keepers in de ED hebben een afwijkend paspoort)
Vergeet Kjell Scherpen niet als die zo doorgaat.

Verwijderd

Napo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Onana heeft bijna elke wedstrijd wel een fout door onoplettendheid/gebrek aan concentratie :|
Onana is 10 x beter dan Zoet.

De fout van Zoet is gewoon drama. Een keer over een bal heen duiken kan gebeuren. Echter de fout van gisteren is het op een belangrijk moment laten afweten en een totaal verkeerde keuze maken.

• Napo
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:10:
[...]

Volgens mij ging het over Zoet, wat moet Onana in deze discusie?
Het is ook een algemene vergelijking waar de ene keeper opgehemeld wordt en blunders worden vergeven wordt er bij andere keepers enkel op blunder ingezoomd om ze op basis daarvan af te branden

[ Voor 20% gewijzigd door Napo op 22-08-2018 11:13 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 14:46
[...]

Volgens mij ging het over Zoet, wat moet Onana in deze discusie?

Verwijderd

Zo kun je van iedere keeper wel wat vinden. Lloris in de WK finale bijvoorbeeld.

beide momenten waar concentratie laag was, omdat wedstrijd gespeeld was.

Bij Zoet hoop ik dat hij juist wel geconcentreerd was.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Napo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:10:
[...]

Het is ook een algemene vergelijking waar de ene keeper opgehemeld wordt en blunders worden vergeven wordt er bij andere keepers enkel op blunder ingezoomd om ze op basis daarvan af te branden
Nee, op deze manier is het whataboutisme. Een "discussietechniek" ontwikkeld door de propagandabureau's van de Sovjet-Unie om elke kritiek te pareren met een "ja maar jij". Een ongelofelijk irritante manier van discussievoeren omdat er alleen maar word gewezen naar de ander. Zo kan je dus geen normale discussie voeren op basis van redelijke argumentatie. Laat dit alsjeblieft achterwegen. Is veel beter voor de lopende discussies hier. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-01 16:40
Onvoorstelbaar dat Luuk de Jong nog speelt. Die man scoort gewoon niet, en geeft nauwelijks bruikbare assists. Hoe hij de bal overschoot, dat is geen vormcrisis maar een gebrek aan techniek. Totaal ongeschikt voor de CL. Zoet is niet meer dan een erg matige keeper die zeker geen punten pakt. De blunder van gisteren is bij Zoet geen incident.
Voor de Eredivie zijn De Jong en Zoet goed genoeg, maar dat zegt wel iets over het niveau.

[ Voor 11% gewijzigd door Witte op 22-08-2018 11:19 ]

Houdoe

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Dit eigendoelpunt van Zoet is toch mooier. :+

(En nu mag jij een eigendoelpunt van Bijlow opzoeken. ;) )

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• GrooV
Pfff Onana 10x beter, laten we even serieus blijven. Onana is een leuke keeper maar gaat het buiten de Eredivisie heel erg moeilijk krijgen hoor.

Aantal kampioenschappen Onana: 0
Aantal WK deelnames Onana: 0
Wedstrijden gewonnen Confederations cup: 0
Penalty stop ratio: 1 op 3,5

De statistieken voor Zoet mag je zelf opzoeken maar die zijn een stuk beter

Zoet is al 3x kampioen geworden en meerdere internationale wedstrijden gekeept, maar volgens jou is Onana 10x beter

[ Voor 49% gewijzigd door GrooV op 22-08-2018 11:26 ]

• Napo
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Nee, op deze manier is het whataboutisme. Een "discussietechniek" ontwikkeld door de propagandabureau's van de Sovjet-Unie om elke kritiek te pareren met een "ja maar jij". Een ongelofelijk irritante manier van discussievoeren omdat er alleen maar word gewezen naar de ander. Zo kan je dus geen normale discussie voeren op basis van redelijke argumentatie. Laat dit alsjeblieft achterwegen. Is veel beter voor de lopende discussies hier. :)
Misschien heb je een post gemist?
Napo in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019"

Wellicht bij de oorzaakl beginnen?
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:03:
Over Zoet hoeven we het niet eens over te hebben natuurlijk. Ik hoop niet dat Cillessen geblesseerd raakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Napo op 22-08-2018 11:26 ]

• Martinusz
[...]

Wat een onzin, nogal typisch ook je zit iemand anders te verbeteren, maar ondertussen ga je zelf een bewering doen die nergens op gebaseerd is. 8)7

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
"Ja maar hij!!!11!"

Wees gewoon de verstandigste als een post je niet aan staat, rapporteer desnoods. Er op doorgaan wordt het nooit beter van en wordt het topic alleen maar minder gezellig van. Ik geef toe dat ik er zelf ook wel eens moeite mee heb, maar onder de streep werkt het wel het beste. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb niks gemist. ;)
Die reactie is dus ook whataboutisme. Zo ga je van een normale reactie in een discussie, naar "maar die persoon ook". Zo verlies je meteen de welwillendheid van anderen om je reactie serieus te nemen. Vervolgens krijg je vaak genoeg de zure reacties over en weer. :)

Maar weer terug naar het voetbal. :P

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-08-2018 11:37 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Napo
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:37:
[...]

Ik heb niks gemist. ;)
Die reactie is dus ook whataboutisme. Zo ga je van een normale reactie in een discussie, naar "maar die persoon ook".
Zo werken helaas vrijwel alle discussies in voetbal en of dat nou enkel over één team gaat of een nationaal elftal. Het vergelijken van spelers is inherent aan de sport omdat er een bepaalde verwachting is wat een speler doet en laat. Het wegschrijven van een enkele speler op een enkele actie is niet wenselijk omdat het de hele discussie buiten perspectief plaatst. Wat je echter ook te vaak ziet is dat spelers op arbitraire punten veroordeeld worden en daardoor niet goed genoeg zijn terwijl je dezelfde fouten ziet bij een andere keeper waar die als goed genoeg bestempeld wordt.

Als de tendens is dat er een foutloze keeper/speler gezocht wordt dan kan je net zo goed niet naar voetbal kijken, er is namelijk geen enkele speler foutloos. Het in perspectief plaatsen van fouten is derhalve mijn inziens ook niet onwenselijk, zeker niet als er stellig beweerd wordt dat een speler niet goed genoeg is op basis van een enkele fout.

• Martinusz
Napo schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:44:
[...]

Zo werken helaas vrijwel alle discussies in voetbal en of dat nou enkel over één team gaat of een nationaal elftal. Het vergelijken van spelers is inherent aan de sport omdat er een bepaalde verwachting is wat een speler doet en laat. Het wegschrijven van een enkele speler op een enkele actie is niet wenselijk omdat het de hele discussie buiten perspectief plaatst. Wat je echter ook te vaak ziet is dat spelers op arbitraire punten veroordeeld worden en daardoor niet goed genoeg zijn terwijl je dezelfde fouten ziet bij een andere keeper waar die als goed genoeg bestempeld wordt.

Als de tendens is dat er een foutloze keeper/speler gezocht wordt dan kan je net zo goed niet naar voetbal kijken, er is namelijk geen enkele speler foutloos. Het in perspectief plaatsen van fouten is derhalve mijn inziens ook niet onwenselijk, zeker niet als er stellig beweerd wordt dat een speler niet goed genoeg is op basis van een enkele fout.
Een 3de keeper is over het algemeen foutloos O-) :+

• toolkist
  • Niet online

Ah daar is het volgende zogenaamde supertalent van Feyenoord _O-
Volgend seizoen dus weer afgeschreven en dan mag ie naast Malacia en Nieuwkoop op de bank zitten?

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 08:48
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:31:
[...]

Ah daar is het volgende zogenaamde supertalent van Feyenoord _O-
Volgend seizoen dus weer afgeschreven en dan mag ie naast Malacia en Nieuwkoop op de bank zitten?
Nouja, het is ook meer de hoop dat het een goede keeper wordt dan dat het zo is. Die jongen is erg jong, heeft veel potentie en de vraag is dus waar stopt die jongen met groeien. Andere keepers voor de toekomst wordt toch een lastig verhaal hoor. Ik zie ze nog niet echt.

• Dirk91
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-09-2024
FiveThirtyEight maakt sinds vorig jaar ook voorspellingsmodellen voor de Eredivisie (https://projects.fivethir...r-predictions/eredivisie/), met voor dit seizoen een voor mij wel opmerkelijke voorspelling: PEC is samen met VVV favoriet voor directe degradatie, waar de drie promovendi de nacompetitie ontlopen.

Verder opmerkelijk dat Ajax op 10 augustus nog als ruime kampioen voorspeld werd (8pt voorsprong op PSV en 10 op Feyenoord), maar dat na twee speelronden het gat met PSV nog maar op 1pt voorspeld wordt.

Met zulke fluctuaties komt het op mij nog over als semiprofessioneel koffiedik kijken, maar wat vinden jullie er van?

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:41
Dirk91 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:54:
FiveThirtyEight maakt sinds vorig jaar ook voorspellingsmodellen voor de Eredivisie (https://projects.fivethir...r-predictions/eredivisie/), met voor dit seizoen een voor mij wel opmerkelijke voorspelling: PEC is samen met VVV favoriet voor directe degradatie, waar de drie promovendi de nacompetitie ontlopen.

Verder opmerkelijk dat Ajax op 10 augustus nog als ruime kampioen voorspeld werd (8pt voorsprong op PSV en 10 op Feyenoord), maar dat na twee speelronden het gat met PSV nog maar op 1pt voorspeld wordt.

Met zulke fluctuaties komt het op mij nog over als semiprofessioneel koffiedik kijken, maar wat vinden jullie er van?
Het is logisch dat het elke keer veranderd. Zowel Ajax als Feyenoord hebben bijvoorbeeld al punten laten liggen, dus dat moet je meenemen in het gehele plaatje. Uiteraard blijft het wel koffiedik kijken.

• Dirk91
demo31051987 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Het is logisch dat het elke keer veranderd. Zowel Ajax als Feyenoord hebben bijvoorbeeld al punten laten liggen, dus dat moet je meenemen in het gehele plaatje. Uiteraard blijft het wel koffiedik kijken.
Dat klopt natuurlijk, het is vooral de grootte van de verandering die me verbaast. Ajax wat twee punten laat liggen en daarmee ook in de voorspelde eindklassering twee punten verliest, maar PSV wat twee keer drie punten pakt - in de lijn der verwachtingen - en dan vijf punten inloopt. Ben hier als statistische leek vast te snel verbaasd over, maar vind het wel enorm interessant.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:41
Dirk91 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:07:
[...]

Dat klopt natuurlijk, het is vooral de grootte van de verandering die me verbaast. Ajax wat twee punten laat liggen en daarmee ook in de voorspelde eindklassering twee punten verliest, maar PSV wat twee keer drie punten pakt - in de lijn der verwachtingen - en dan vijf punten inloopt. Ben hier als statistische leek vast te snel verbaasd over, maar vind het wel enorm interessant.
Het feit dat Ajax 2 punten gelijk speelt en net aan wint tegen een ploeg uit de middenmoot, geeft aan dat Ajax toch niet zo sterk blijkt te zijn als men eerst dacht. Dus nemen ze in de statistieken deze wijziging mee en geven ze dus aan dat Ajax nog meer punten zal verliezen, vandaar het grote verschil.

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 16:53
[...]

Misschien omdat als Ajax slechter presteert de kans voor PSV om punten van Ajax te pakken in de onderlinge wedstrijden groter wordt?

Verwijderd

GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:19:
Pfff Onana 10x beter, laten we even serieus blijven. Onana is een leuke keeper maar gaat het buiten de Eredivisie heel erg moeilijk krijgen hoor.

Zoet is al 3x kampioen geworden en meerdere internationale wedstrijden gekeept, maar volgens jou is Onana 10x beter
Sinds wanneer is voetbal een individuele sport?
Luuk de Jong is een betere spits dan Griezmann, want hij is vaak kampioen geworden!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dirk91 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:54:
Dit noemt men nu keiharde scorebordjournalistiek. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• GrooV
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:22:
[...]

Sinds wanneer is voetbal een individuele sport?
Luuk de Jong is een betere spits dan Griezmann, want hij is vaak kampioen geworden!
Nee, die heeft weer de EL en het WK gewonnen... Maar goed, met jou is niet te praten en Onana speelt straks bij Real Madrid en Cillessen heeft alle penalties op het EK 2020 gepakt 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door GrooV op 22-08-2018 13:27 ]

• toolkist
  • Niet online
[...]

Ik zou me echt helemaal niks aantrekken van dit soort zogenaamd professionele hobby voorspellingen en dus ook niet proberen te begrijpen wat ze met hun model denken te voorspellen.
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

Vergeet Kjell Scherpen niet als die zo doorgaat.
Al 2 wedstrijden gekeept _O- Laten we eens iets langer wachten voordat we gaan roepen dat iemand een groot talent is
Arwintju schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:49:
[...]

Nouja, het is ook meer de hoop dat het een goede keeper wordt dan dat het zo is. Die jongen is erg jong, heeft veel potentie en de vraag is dus waar stopt die jongen met groeien. Andere keepers voor de toekomst wordt toch een lastig verhaal hoor. Ik zie ze nog niet echt.
Misschien kunnen wij die ook nog niet te zien. Er kan prima een 16 jarig supertalent rondlopen bij Fc Dordrecht.
Cilessen/Zoet etc kunnen nog lang zat mee. Wie weet is Bijlow over een aantal jaar een topper, wie weet een manneke wat nu nog maar 10 is.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-01 21:48
Family Guy schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:07:
Mooi om te zien dat iedereen hier voor PSV juigt, belangen voor Nederlands voetbal zijn kennelijk toch groter dan clubliefde(/haat).

Morgen Ajax!
Ik vind het niet meer dan normaal, hoe meer Nederlands teams in Europa doorgaan des te beter. Er zijn zat leeghoofden die dat niet snappen overigens.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Het scheelt natuurlijk wel waar je geboren wordt, daar heeft talent/kunde geen invloed op.
Als b.v. Messi in Kameroen was geboren had hij geen extra begeleiding gehad, werd er geen belachelijk bedrag aan hem gespendeerd en was het een donkere mini-Messi geweest die niet zou opvallen tussen al die grote sterke Kameroeners.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• GrooV
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:28:
[...]

Het scheelt natuurlijk wel waar je geboren wordt, daar heeft talent/kunde geen invloed op.
Als b.v. Messi in Kameroen was geboren had hij geen extra begeleiding gehad, werd er geen belachelijk bedrag aan hem gespendeerd en was het een donkere mini-Messi geweest die niet zou opvallen tussen al die grote sterke Kameroeners.
Ik snap je reactie niet helemaal, je weet dat Onana uit de zelfde jeugdopleiding als Messi komt?

• Napo
  • Niet online
GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:31:
[...]

Ik snap je reactie niet helemaal, je weet dat Onana uit de zelfde jeugdopleiding als Messi komt?
Ajax? :+

• toolkist
  • Niet online

En toch wordt er door diverse clubs uit Spanje en door Marseille momenteel geboden op Onana, terwijl het bij Zoet al enorm lang stil is (zijn er eigenlijk uberhaupt geruchten over interesse/boden geweest)?
Blijkbaar zien andere teams het dus wel in hem zitten.
Ik denk dat ie een prima keeper kan worden als z'n concentratie verbetert. Ballen tegenhouden kan ie wel, spelhervattingen zijn vaak ook nog drama.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12-2025
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:34:
[...]

En toch wordt er door diverse clubs uit Spanje en door Marseille momenteel geboden op Onana, terwijl het bij Zoet al enorm lang stil is (zijn er eigenlijk uberhaupt geruchten over interesse/boden geweest)?
Ik denk dat ie een prima keeper kan worden als z'n concentratie verbetert. Ballen tegenhouden kan ie wel, spelhervattingen zijn vaak ook nog drama.
Het is maar met welke oogkleppen je wilt kijken. Zoet maakt een keuze waarbij hij veel zal keepen omdat hij heeft aangegeven dat dat nog steeds prioriteit heeft. En er was zeker interesse in hem, dit jaar werd hij al gelinkt aan Napoli en Roma, afgelopen jaar aan Benfica en Crystal Palace.

De statistieken die Groov eerder aanhaalde om Onana te vergelijken slaan natuurlijk ook nergens op. Die statistieken hebben niets te maken met hoe goed een keeper functioneerde.

• GrooV
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:34:
[...]

Zoet wil gewoon een basisplek, hij weet dat hij bij PSV goed zit en zolang hij niet heel gek gaat doen zijn plek bij het NL Elftal ook redelijk veilig is.

Als hij echt weg wilde dan had hij wel gewacht met verlengen, helemaal omdat er grof betaald wordt voor keepers op dit moment, dat sijpelt ook door naar lagere divisies. Onana gaf van de zomer zelf aan dat hij weg wilde en nu mag dat niet van Ajax (lekkere communicatie ook dan) dus dan sta je op de radar.

Verder communiceert Ajax sowieso anders met transfers dan PSV en wordt er veel meer geroddeld (50 miljoen voor Dolberg anyone?)

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-01 14:03

Baseman77

We move

Zoet is een prima keeper voor PSV, die de afgelopen 1,5 jaar ook heel solide keept en aardig wat punten heeft gepakt. Daardoor is hij een belangrijke kandidaat voor Oranje, samen met voornamelijk Cillissen (die in Oranje toch een iets betere indruk maakt ondanks zijn gebrek aan ritme).
Gisteren keepte Zoet ook een sterke wedstrijd, op zijn enorme blunder na.

Zo, discussie klaar O-) ;)

PS: Vreemde wedstrijd, maar gelukkig wel winst voor PSV *O*
Volgende week thuis afmaken!

PPS: Vanavond hup Ajax, aangezien het een Europese wedstrijd is.
Zaterdag mogen ze weer verliezen of gelijkspelen :D

[ Voor 21% gewijzigd door Baseman77 op 22-08-2018 13:46 ]

• toolkist
  • Niet online
Dus hij is zelf al bang dat ie bij dat soort clubs niet aan spelen toekomt?
In de Eredivisie leert ie niks meer, het merendeel van de spitsen heeft hier al problemen om het merendeel van hun schoten tussen de palen te mikken.

• Dirk91
demo31051987 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:10:
[...]

Het feit dat Ajax 2 punten gelijk speelt en net aan wint tegen een ploeg uit de middenmoot, geeft aan dat Ajax toch niet zo sterk blijkt te zijn als men eerst dacht. Dus nemen ze in de statistieken deze wijziging mee en geven ze dus aan dat Ajax nog meer punten zal verliezen, vandaar het grote verschil.
Maar dat is het dus niet, want Ajax wordt niet "extra" gekort (verspilt twee punten & eindigt twee punten lager in de eindklassering) waardoor het geen invloed lijkt te hebben op de voorspellingen voor de rest van het seizoen.

Goed, in ieder geval benieuwd hoe dit zich verhoudt tot de eindklassering. Zag op /r/soccer dit tabelletje voor de Serie A 17-18 voorbij komen in combinatie met de eindklassering:Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UL0GU6F.png
Puntenaantallen lopen m.n. voor de topclubs flink uiteen (terugkerend iets over alle voorspellingen, volgens mij), maar de volgordelijkheid is weer opvallend.

• GrooV
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:44:
Dus hij is zelf al bang dat ie bij dat soort clubs niet aan spelen toekomt?
In de Eredivisie leert ie niks meer, het merendeel van de spitsen heeft hier al problemen om het merendeel van hun schoten tussen de palen te mikken.
Gelukkig strijden er nog 2 NL clubs om 2 CL tickets :)F

• toolkist
  • Niet online
Dirk91 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:45:
[...]

Maar dat is het dus niet, want Ajax wordt niet "extra" gekort (verspilt twee punten & eindigt twee punten lager in de eindklassering) waardoor het geen invloed lijkt te hebben op de voorspellingen voor de rest van het seizoen.

Goed, in ieder geval benieuwd hoe dit zich verhoudt tot de eindklassering. Zag op /r/soccer dit tabelletje voor de Serie A 17-18 voorbij komen in combinatie met de eindklassering:[afbeelding]
Puntenaantallen lopen m.n. voor de topclubs flink uiteen (terugkerend iets over alle voorspellingen, volgens mij), maar de volgordelijkheid is weer opvallend.
Een groot deel van de Serie A is nou niet heel lastig in te schatten.
En kijk dan eens naar die van de Eredivisie, Twente en Ado bijvoorbeeld.

• toolkist
  • Niet online
GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:47:
[...]

Gelukkig strijden er nog 2 NL clubs om 2 CL tickets :)F
En wat heeft dat ermee te maken? :?

• GrooV
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:48:
[...]

En wat heeft dat ermee te maken? :?
Dat je internationaal tegen spitsen speelt die wel kunnen scoren omdat volgens jou in de ED niemand op doel kan schieten

• Dirk91
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:48:
[...]

Een groot deel van de Serie A is nou niet heel lastig in te schatten.
En kijk dan eens naar die van de Eredivisie, Twente en Ado bijvoorbeeld.
Weet niet of ik het daar direct mee eens ben, net als in veel competities heb je een redelijk duidelijke verdeling tussen top, subtop, middenmoot en degradatiekandidaten, maar de volgordelijkheid binnen die afzonderlijke groepen is weer een stuk lastiger in te schatten. Al maken ze daar natuurlijk ook de meeste fouten op :P

En ik zeg niet dat dit de heilige graal is, hè. Vind het alleen een enorm interessante kijk op de zaak. Twente en ADO zijn inderdaad voorbeelden van resultaten die anders uitvallen dan voorspeld, wat weer de vraag oproept waar dat soort verschillen dan uit voortkomen. Op basis van het 'makkelijk inschatten' voor het huidige Eredivisieseizoen zetten ze PEC bijvoorbeeld onderaan en Emmen buiten de degradatiezone, terwijl volgens mij de meeste kenners toch hun geld op Emmen zouden zetten voor directe degradatie en PEC de laatste jaren niet in de problemen is gekomen. Of is bijv. een Ryan Thomas dan zo belangrijk voor die ploeg?

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:03:
Over Zoet hoeven we het niet eens over te hebben natuurlijk. Ik hoop niet dat Cillessen geblesseerd raakt.
Was het de goden verzoeken :+
https://www.vi.nl/nieuws/...op-tijdens-barca-training

• Superkiwi
Baseman77 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:44:
Zoet is een prima keeper voor PSV (...)
Dat zeg je ook alleen maar omdat ie Feyenoord het kampioenschap heeft bezorgd :P

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-01 09:00
Is die discussie ook weer klaar voor eventjes :P

Het is wel een nadeel voor Ajax dat ze eerst thuis spelen. Zelfs als je met 2-0 wint ben je nog niet zeker. minder zeker dan eerst uit een 2-2 of 0-1 resultaat neerzetten. Zo voelt het gek genoeg ten minste.
Ik weet echt niet wat ik van Ajax mag verwachten deze avond. Voor mijn gevoel kan het net zo goed 3-0 worden als een vervelende 1-1.

Verwijderd

GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:26:
[...]

Nee, die heeft weer de EL en het WK gewonnen... Maar goed, met jou is niet te praten en Onana speelt straks bij Real Madrid en Cillessen heeft alle penalties op het EK 2020 gepakt 8)7
Vraag me af of je het zelf sterke argumenten vind.

triest dat als iemand een andere mening heeft er niet mee te praten valt :| .

• Superkiwi
Ik hoop op een 2-1 of 3-1 en dan een gelijkspelletje uit.
Maar gelijkspel vanavond zie ik ook zomaar gebeuren.
Lastig te voorspellen deze ontmoeting.

• Martinusz
Volgens mij is het een erg goed verdedigende ploeg, geloof laatste 4 wedstrijden met 1-0 gewonnen?
Dus ik verwacht een muur en niet zoals Standard dat ze willen voetballen.
Totaal geen idee wat te verwachten dus.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:13:
[...]

Dat zeg je ook alleen maar omdat ie Feyenoord het kampioenschap heeft bezorgd :P
Overduidelijk volgens mij, maar hij is voor PSV hoor. ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 16:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Is dit de verloren wedstrijd tegen feijenoord vanwege een bal die over de eigen doellijn getrokken word? :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• OPSLAGHOND
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:06:
[...]

Is dit de verloren wedstrijd tegen feijenoord vanwege een bal die over de eigen doellijn getrokken word? :+
Nee, dit was die heel erg slechte terugspeelbal tussen de palen ... :(

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 16:45

MeNTaL_TO

The future is not set

OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:07:
[...]

Nee, dit was die heel erg slechte terugspeelbal tussen de palen ... :(
Ach, is gelukkig alleen maar voor de statistieken (achteraf). Zo heeft iedereen toch wel iets? Het polletje van Van Breukelen. De Gea zie ik ook te vaak een blunder begaan. Zelfs van Neuer kan je denk ik wel genoeg vinden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Even een beukje gegeven om die vertrekwens definitief te ondermijnen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 15:10:
[...]

Ach, is gelukkig alleen maar voor de statistieken (achteraf). Zo heeft iedereen toch wel iets? Het polletje van Van Breukelen. De Gea zie ik ook te vaak een blunder begaan. Zelfs van Neuer kan je denk ik wel genoeg vinden.
afgelopen WK neuer :X . Al dacht hij meer dat de laatste man was.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-01 09:00
Ryan Thomas heeft zijn kruisband gescheurd en ligt er waarschijnlijk tot de winterstop uit. Zielig voor die jongen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:21:
Ryan Thomas heeft zijn kruisband gescheurd en ligt er waarschijnlijk tot de winterstop uit. Zielig voor die jongen.
Zeker zielig, beetje vergelijkbare situatie als met Ajax-aankoop Hassane Bandé.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 08:48
6 tot 9 maanden, zo goed als einde seizoen dus. Gewoon goed revalideren en sterker terugkomen. Hoop voor die jongen dat dat hem lukt.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-01 17:18
Nou, dat ie amper/geen meerwaarde zou zijn voor PSV was hier al bediscussieerd. Maar op deze manier is wel erg zuur. Hoop dat hem een spoedig herstel wacht.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Inderdaad erg sneu. Die jongen krijgt een mooie kans in z'n carrière en dan dit, dat is gewoon stevig balen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Sorry maar een van de vier statistieken zegt iets over de kwaliteit van de keeper. De rest zegt iets over een teamprestatie. Zelfs al houdt Onana elke wedstrijd de nul kan hij nul kampioenschappen, 0 wk deelnames en 0 wedstrijden op de confederations cup winnen (best wel random toernooi om er bij te halen, hoeveel heeft Zoet er gewonnen :P)

• Ankona
Zuur kom je net van een van de slechts kunstgrasvelden, scheur je de boel af op een goed veld.

alles kan off-topic

• Martinusz
Ga maar uit van langer hoor, balen voor zo’n gozer.

• Superkiwi
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:34:
[...]
Overduidelijk volgens mij, maar hij is voor PSV hoor. ;)
O serieus? Kiwi moet eens beter opletten :+
Sorry @Baseman77, ik dacht dat je Feyenoorder was...
Stijg je toch weer een treetje op mijn respectladder!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-01 14:03

Baseman77

We move

Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:03:
Ga maar uit van langer hoor, balen voor zo’n gozer.
Als het een gescheurde (voorste) kruisband is, dan is er een hersteltijd van 6 tot 9 maanden.
Oftewel, dan speelt Thomas dit seizoen niet tot nauwelijks.
Wat een drama, voor PSV en helemaal voor Thomas zelf ;(

Afwachten wat PSV nu gaat doen, Thomas zou normaal gesproken belangrijk gaan worden met zijn spel. PSV miste namelijk een type middenvelder zoals hij. Zal Guti alsnog gehaald worden of eventueel een andere vervanger?

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:54
Opstellingen Ajax - Dynamo Kiev

24Onana (GK)
4De Ligt (C)
6Van de Beek
9Huntelaar
10Tadić
12Mazraoui
17Blind
20Schöne
21De Jong
22Ziyech
31Tagliafico

1Boyko (GK)
5Sydorchuk (C)
7Verbič
15Tsygankov
19Garmash
23Pivarić
26Burda
29Buyalskiy
41Besedin
44Kádár
94Kędziora

[ Voor 35% gewijzigd door assassin85 op 22-08-2018 20:01 ]

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Lekker v/d beek erin.

• toolkist
  • Niet online
Geen spits op de bank :X Hopen dus dat KJH heel blijft...
En als ik Overmars was zou ik toch echt gaan kijken of je nog ergens een spits kunt huren voor een half seizoen ofzo.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-01 19:15

Qu3st

En nu het laten zien Donny! Pak deze kans en laat je goede kant zien.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 20:33:
[...]

Geen spits op de bank :X Hopen dus dat KJH heel blijft...
En als ik Overmars was zou ik toch echt gaan kijken of je nog ergens een spits kunt huren voor een half seizoen ofzo.
Sierhuis niet fit? Cassierra terugshalen. :+
Dolberg is wel op de weg terug en traint weer...

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 20:36:
[...]

Sierhuis niet fit? Cassierra terugshalen. :+
Dolberg is wel op de weg terug en traint weer...
Totdat ie zn teen stoot en er weer een paar weken uit ligt ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 20:43:
[...]
Totdat ie zn teen stoot en er weer een paar weken uit ligt ;)
Als hij zijn teen maar niet op de training stoot, zou wat zijn als hij z'n teen tegen De Ligt stoot waardoor De Ligt er ook uit ligt.

• LZ86
Precies, op die Dolberg zou ik helemaal niet meer bouwen

• fevo-1190
Spannend kom op Ajax!
Dit is wel andere koek dan Bate.

Dus mijn voorspeling is een 1-0 Ajax!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gaat er iemand hier Ajax kijken ? :)

Afbeeldingslocatie: https://d2ac7g0gt1bryo.cloudfront.net/images/df/dfywew7pd00rsry3-640x1920-g9p92v3t.png

[ Voor 63% gewijzigd door Hackus op 22-08-2018 20:55 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• LZ86
<------

• fevo-1190
Mmm wie niet?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:11:
[...]

O serieus? Kiwi moet eens beter opletten :+
Sorry @Baseman77, ik dacht dat je Feyenoorder was...
Stijg je toch weer een treetje op mijn respectladder!
:D, beetje minder soft voor de PSV’ers mag inmiddels wel ^^

@Hackus Jazekerrrrr hier!

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 22-08-2018 20:54 ]

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 20:46:
Precies, op die Dolberg zou ik helemaal niet meer bouwen
Helemaal niet meer op hem bouwen vind ik te ver gaan, vandaar dat ik vind dat we iemand moeten huren ipv kopen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Volgens mij wordt je tegen je wil als Feyenoorder gezien hier, wordt het niet eens tijd om uit de kast uhm ... kuip te komen? :9

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sfeer zit er goed in. Dat het over 30 minuten maar 2x zo goed mag zijn!

• toolkist
  • Niet online
Ze zijn me veel te optimistisch in de studio. Hopen dat ze gelijk hebben.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-01 20:52
Donny!!!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
goede keeper

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hahaha, bingo

• Martinusz
Wtf was dat?

• toolkist
  • Niet online
Lol dit is nog 10x erger dan Zoet gisteren

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Donny Son of God!

• LZ86
Lekker!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:56

Hupske

AFCA

Wat een droomstart zeg!

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Pagina: 1 ... 49 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.