Ik zou Lozano niet laten scoren straks raak je hem nog kwijt...
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 21-08-2018 22:18 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 21-08-2018 22:18 ]
Hè joh... daar zit copyright op! En geldt alleen bij wedstrijden van Ajax
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wou nog beetje realistisch blijven.Fleximex schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:18:
[...]
Wees dan creatief en zeg 'Zoet'.
Doeltrap die er in vliegt incoming
Voor Luuk helpt dat niet meerfevo-1190 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:19:
[...]
Wou nog beetje realistisch blijven.
Luuk ben speel je slecht zeg!!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
don't mistake lack of talent for genius.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ok ok, WZPSVWZDB dan maar?Han schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:19:
[...]
Hè joh... daar zit copyright op! En geldt alleen bij wedstrijden van Ajax
Verwijderd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 21-08-2018 22:26 ]
Hij mist haast nooitVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:25:
PSV mag echt nog wel eens gaan oefenen op hoekschoppen want dat is nog steeds 3x niks. Tenzij luuk de jong toevallig goed staat maar ja dat is ook niet al te vaak
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 21-08-2018 22:27 ]
Verwijderd
Die man heeft zo zijn kwaliteitentoolkist schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:26:
Knap zo hoog over..
Wat zei je?Fleximex schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:26:
Luuk zal niet zo snel vervangen worden. Dreiging heeft hij niet. Maar het is ook en target man. Zowel aanvallend als verdedigend ontzettend belangrijk met zijn lengte. En verder ook goed in het coachen bij het druk zetten (wanneer wel, wanneer niet).
Edit: lol
Doen ze ook... bal is kwijt nuVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:27:
Ongeloflijk zeg. De wedstrijd moet op slot!
Verwijderd
Denk niet dat ze daar zo blij zijn met die stervende zwanentoolkist schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:27:
[...]
Misschien ambities richting NFL of rugby?
Verwijderd
Het is geen Ajax mag ik toch hopenLeon Zwiers schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:34:
Nou, zie de 2-2 nog wel vallen tbh. PSV is net eventjes 10 minuten te vroeg gestopt met ballen.
Vast wel. Maar met het gemak hoe in de tweede helft er grote kansen kwamen is het gewoon zonde.
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 21-08-2018 22:42 ]
XXXVI
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 21-08-2018 22:45 ]
Telt toch niet driedubbel? Is hetzelfde als 0-1 winnen ...AcoLyte! schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:45:
Drie uitdoelpunten. Dat is te doen.
Inderdaad. Gewoon een schop hebben ze nodigVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:45:
Ok moeten ze elke keer wakker geschud worden of iets bij PSV?
Niet helemaal, ze mogen nu met 1-2 thuis verliezen, bij 0-1 vanavond was een 1-2 in Eindhoven uitschakeling.apis29 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:46:
[...]
Telt toch niet driedubbel? Is hetzelfde als 0-1 winnen ...
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 21-08-2018 22:48 ]
Tuurlijk niet.. PSV met drie uitdoelpunten is pak hem beet 80% door hoor. Moet raar lopen om met bijvoorbeeld 2-0 te verliezen in Eindhoven.apis29 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:46:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 21-08-2018 22:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Alleen heeft PSV itt Feyenoord wel veerkracht.Fleximex schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:49:
Jezus man. Tweede helft niks aan de hand. Maar dan die laatste 5 minuten is het het begin van de eerste helft weer. Het misschien van kansen bij PSV, ondanks de 3 goals, begint nu toch wel Feyenoord - Trencin achtige vormen aan te nemen.
PSV mag ook met 0-1 verliezen. Gaan ze nog steeds door.FreakNL schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:47:
[...]
Niet helemaal, ze mogen nu met 1-2 thuis verliezen, bij 0-1 vanavond was een 1-2 in Eindhoven uitschakeling.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik denk dat dat juist het punt was dat hij wilde makenST10©DE schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:49:
[...]
PSV mag ook met 0-1 verliezen. Gaan ze nog steeds door.
ÖwjaFreakNL schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:47:
[...]
Niet helemaal, ze mogen nu met 1-2 thuis verliezen, bij 0-1 vanavond was een 1-2 in Eindhoven uitschakeling.
[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 21-08-2018 22:54 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 34% gewijzigd door St@m op 21-08-2018 22:55 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zijn punt zou dan sterker zijn geweest als hij dat had gezegd. Dan had hij laten zien dat 0-1 niet gelijk is aan 2-3. Mijns inziens.Fleximex schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:50:
[...]
Ik denk dat dat juist het punt was dat hij wilde maken
Aanvallend wel, verdedigend is t niksHarribo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:46:
[...]
Inderdaad. Gewoon een schop hebben ze nodig
Die angelino vind ik een goede back, mooi snel en goede voorzetten
Nou ja, totdat BATE er 3 in Eindhoven maakt bekert PSV door bij iedere vorm van gelijkspelapis29 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:46:
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door assassin85 op 21-08-2018 23:03 ]
Weer zo'n halfbakken antwoord. Zeg nou gauw 2-3 i.p.v. 3 goals voordat er weer vijf reacties komen over iets wat volgens mij iedereen hier snaptassassin85 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:59:
[...]
Nou ja, totdat BATE er 3 in Eindhoven maakt bekert PSV door, toch wel een voordeel
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 21-08-2018 23:01 ]
0-2 is ook einde oefening hoorassassin85 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:59:
[...]
Nou ja, totdat BATE er 3 in Eindhoven maakt bekert PSV door, toch wel een voordeel
Tactisch ook een enorm voordeel, PSV kan lekker achterover leunend beginnen aan de wedstrijd terwijl BATE móet scoren (2 stuks zelfs zonder dat PSV scoort)Fleximex schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:00:
[...]
Weer zo'n halfbakken antwoord. Zeg nou gauw 2-3 i.p.v. 3 goals voordat er weer vijf reacties komen over iets wat volgens mij iedereen hier snapt
Edit: daar ga je al
Steam ID = Ackerfiets
In Europa ben ik voor elke nederlandse club!Family Guy schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:07:
Mooi om te zien dat iedereen hier voor PSV juigt, belangen voor Nederlands voetbal zijn kennelijk toch groter dan clubliefde(/haat).
Morgen Ajax!
Zoiets gelijks wilde ik net zeggenFleximex schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:14:
Van Bommel is wel echt een verademing voor de camera.
[ Voor 7% gewijzigd door ST10©DE op 21-08-2018 23:16 ]
Verwijderd
Als je dat niet snapt ben je geen supporter.Family Guy schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:07:
Mooi om te zien dat iedereen hier voor PSV juigt, belangen voor Nederlands voetbal zijn kennelijk toch groter dan clubliefde(/haat).
Morgen Ajax!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nou dan zal het wel zo zijnST10©DE schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:15:
[...]
Zoiets gelijks wilde ik net zeggen
Edit: Derksen vindt dat dus ook
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Anders om ook, dat is altijd al zoVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:17:
[...]
Als je dat niet snapt ben je geen supporter.
Hulde trouwens voor van Bommel voor de camera. Realistische trainer die er gewoon niet omheen draait.![]()
/me is bang dat Ajax het nog moeilijk krijgt met PSV dit jaar.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je amper speelt kan je ook niet veel fouten maken natuurlijk. Zoet komt 1x slecht uit en weet het dan niet te corrigeren maar verder heeft hij niks fout gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:03:
Een rare wedstrijd. Qua felheid en ballen veroveren werd er best aardig gespeeld. Ook werden centrale mensen vaak goed vrijgespeeld. Echter waren Lozano, de Jong en Bergwijn drama.
Vooral lozano viel me tegen in de keuzes die hij maakte. Als hij moest afgeven ging hij zelf en andersom. Enige goeie was zij goal. Daarvoor had hij 5 x onnodig balverlies op een rij.
Over Zoet hoeven we het niet eens over te hebben natuurlijk. Ik hoop niet dat Cillessen geblesseerd raakt.
[ Voor 13% gewijzigd door GrooV op 22-08-2018 10:17 ]
Verwijderd
Dit ook nog goedpraten. Hij verpest hier bijna een mooie avond voor PSV (het was niet eens een kan, maar hij veroorzaakt het compleet zelf).GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:13:
[...]
Als je amper speelt kan je ook niet veel fouten maken natuurlijk. Zoet komt 1x slecht uit en weet het dan niet te corrigeren maar verder heeft hij niks fout gedaan.
Iemand die vorig seizoen maar 11!!! wedstrijden gekeept heeft mag echt niet onder de lat bij het NL Elftal. Hij had de kans om ergens basisspeler te worden maar hij vind het best zo, zegt ook iets over zijn mentaliteit
Hij wil heel graag weg daarom blijft hij nog een jaar 2e viool...Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 10:18:
[...]
Dit ook nog goedpraten. Hij verpest hier bijna een mooie avond voor PSV (het was niet eens een kan, maar hij veroorzaakt het compleet zelf).
Als je het een beetje volgt dan weet je dat Cillessen gewoon weg wil. Je kunt het juist ambitieus noemen dat hij dacht ter Stegen eruit te spelen.
Het niveauverschil is gewoon te groot om basisspeler zijn als argument te gebruiken.
[ Voor 17% gewijzigd door GrooV op 22-08-2018 10:23 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq