[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.410 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:36

Hupske

AFCA

Wat ik niet aan VAR snap is dat ze maar zo weinig camera posities hebben. Wat moet daarvan de reden zijn?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27
Hupske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:57:
Wat ik niet aan VAR snap is dat ze maar zo weinig camera posities hebben. Wat moet daarvan de reden zijn?
Anders kost het te veel (net als die grasmatten)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:55:
Nouja in het Nederlands zou het de Variabele Ajax Referee kunnen zijn. Sluit aardig aan op vandaag.
Ik haal even je bericht hierboven aan
Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:30:
[...]

Dat krijgen we sowieso. Maar het kan nog wel iets objectiever/consistiever dan nu denk ik. Maar goed we beginnen er net mee, laten we het even aanzien.
Dan zet je er zo'n bericht neer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja ik weet echt niet hoe dat werkt.

Maar als complete leek, lijkt het mij net veel meer dan een full HD camera die letterlijk aan t internet hangt en mt een ip te benaderen is.
Net als een beveiligingscamera die ie in huis hebt :9

[ Voor 21% gewijzigd door Hupske op 19-08-2018 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 00:05:
[...]

[...]

Neem het niet te serieus is mijn advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Hupske schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 00:06:
Ja ik weet echt niet hoe dat werkt.

Maar als complete leek, lijkt het mij net veel meer dan een full HD camera die letterlijk aan t internet hangt en mt een ip te benaderen is.
Net als een beveiligingscamera die ie in huis hebt :9
Yep maar dat geldt voor alle systemen die in professionele omgevingen worden gebruikt (niet alleen qua camera's). Het is altijd een stuk goedkoper als je een oplossing hebt die enigszins ok werkt (of zelfs 95+% van de tijd werkt), maar ze moeten de garantie hebben dat het 100% van de tijd werkt en accuraat is en daar betaal je dan een aardige premium en eigenlijk gewoon belachelijke bedragen voor ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
(jarig!)
Hupske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:57:
Sowieso vreemd dat de omstandigheden waarbinnen de var gebruikt kan worden (zoals camera posities, vereiste dat het systeem volledig werkt voor de aftrap (zoals ook met lichtmasten) etc) niet gewoon overal gelijk is.

Daarbij moet er duidelijkheid in (communicatie naar publiek in stadions, verduidelijking regels) en inconsequentie uit (De Ligt vs. VVV aanvaller, Luuk de Jong die evenveel vast gehouden werd bij een kans als waarvoor de goal van VVV werd afgekeurd, etc).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Luuk de Jong is ook nu als aanvoerder nog steeds dezelfde altijd verongelijkte zeur als de jaren ervoor, die heeft nog steeds zijn reputatie tegen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
VAR is top voor het voetbal, beide beslissingen bij Ajax waren gewoon terecht. Zonder VAR had Ajax misschien wel puntverlies geleden en op het einde van het seizoen de titel misgelopen op 1 of 2 punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-10 21:18
St@m schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:30:
[...]

Dus wat voegt de VAR dan precies toe? He-le-maal niets..
Juist de VAR zou er voor moeten zorgen dat e.e.a. consequent bestraft wordt.
De var moet er voor zorgen dat dingen gezien worden die anders gemist zouden worden, en zorgt ervoor dat een moment beter gezien kan worden door een scheids naar een herhaling te laten kijken.

Beoordeling, dat is nog steeds een stuk interpretatie van de arbiter die er staat. De een laat meer toe dan de ander.

Die VAR voegt erg veel toe. Maar de discussie blijft, zeker op het stuk van interpretatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Psychokiller schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:36:
In dit geval jammer voor VVV en had een punt erin gezeten. Aan het eind van het seizoen ga ik er vanuit dat ieder team net zoveel pech of geluk met de VAR heeft gehad..
Nou in dit geval hebben jullie geluk gehad met de VAR want er had iemand af gemoeten voor die overtreding op de Jong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het zijn en blijven beoordelingen van mensen. Dat geldt voor de VAR tijdens de wedstrijden maar ook voor de beoordelingen hier. Als de beslissingen van gisteravond tijdens VVV-Ajax andersom waren geweest dan zou een merendeel van de tegenstanders de beslissingen toejuichen en andersom :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:31
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag?

DIk verliezen, alleen met hoeveel is de vraag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:26
Leon Zwiers schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:24:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag?

DIk verliezen, alleen met hoeveel is de vraag!
Ach welnee van Excelsior krijgen jullie gratis wat punten ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:24

Qu3st

Goh gisteravond niks gemist dus, Ajax traditioneel door het oog van de naald, en PSV die de lijn van vorig seizoen doorzet. Ik ben ook wel benieuwd naar Feyenoord vandaag, maar dat moet toch gewoon een 3 puntertje worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:55
Ik zou er niet zomaar voor tekenen. Vente in de spits, geen Van Persie wss :F Wordt hoog tijd dat Jörgensen weer aansluit.

Maar goed, als ze zo veel kansen blijven creëren moeten er ooit een paar invallen...

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 19-08-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Als Feyenoord thuis tegen Excelsior punten gaat laten liggen dan barst de bom vrees ik. Dan is de positie van van Bronkhorst echt onhoudbaar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:55
Dickie heeft toch niks te doen? Misschien kan ie in dat geval weer ff voor interim spelen?

Maar hoop iig dat ie met Malacia begint, en ook met Sinisterra . Geef die laatste gewoon lekker een kans, maakt een goede indruk.

[ Voor 42% gewijzigd door DutchOwnage op 19-08-2018 10:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 15-10 14:37
Eén ding is zeker, de punten blijven in Rotterdam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:58
Han schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:39:
Als Feyenoord thuis tegen Excelsior punten gaat laten liggen dan barst de bom vrees ik. Dan is de positie van van Bronkhorst echt onhoudbaar.
Die bom had al veel eerder mogen barsten.

Edit
Ik werd door iemand op dit artikel gewezen :
https://www.nrc.nl/nieuws...jaar-na-de-titel-a1613429

Zeer interessant moet ik zeggen. Het gaat wat dieper in op de ouderwetse tactiek van Feyenoord. Het blijft onbegrijpelijk dat praatprogramma's dit niet doen.

[ Voor 34% gewijzigd door D-e-n op 19-08-2018 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:33
Leon Zwiers schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:33:
Amrabat is volgens VI op weg naar de uitgang bij Feyenoord. Is er wel eens iemans sneller mislukt bij de top 3 dan dit?
Ivan Gabrich :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat PEC is toch ook een armoedig ploegje. Die hebben capsones gekregen na vorig seizoen. Als die niet thuis op dat kunstgras spelen stellen ze niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leon Zwiers schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:21:
Dat PEC is toch ook een armoedig ploegje. Die hebben capsones gekregen na vorig seizoen. Als die niet thuis op dat kunstgras spelen stellen ze niks voor.
Dat is al jaren clubje uit de lage regionen, die soms een beter seizoen heeft.

laatste speeldag 2e ronde Eredivisie
19.08. 12:15 FC Utrecht v PEC Zwolle
19.08. 14:30 Emmen v AZ
19.08. 14:30 Feyenoord v Excelsior
19.08. 16:45 scHeerenveen v Vitesse

[ Voor 20% gewijzigd door Hackus op 19-08-2018 12:24 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:31:
[...]

Ach welnee van Excelsior krijgen jullie gratis wat punten ;)
En dat is dan juist de tactiek van Excelsior.. Geef zelf 3 punten op, maar laat Feyenoord daardoor nog wat langer doormodderen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 00:05:
[...]

[...]

Het gaat over voetbal. Veel mensen zijn dan ineens heel inconsequent, maar dat hoort erbij. Je kan ook naar biljarten gaan kijken. Daar zitten allemaal nep wiskundigen. Hoort er ook bij. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:57

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:21:
Wait.. whut? Kapsones bij PEC? Iedereen is ieder jaar weer blij als de 34 punten zijn gehaald hoor :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 18:03
St@m schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

Wait.. whut? Kapsones bij PEC? Iedereen is ieder jaar weer blij als de 34 punten zijn gehaald hoor :p
Naja, vorig seizoen had PEC wel stevige ambities uitgeroepen na de winterstop nadat hun eerste seizoenshelft zeer geslaagd was. Na 17 speelrondes hadden ze 33 punten en daarmee een 4e plek met 9 gewonnen, 6 gelijk en 2 verloren.

Tweede seizoenshelft was echt een totaal andere PEC met 3 gewonnen, 2 gelijk en 12 verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Naja, vorig seizoen had PEC wel stevige ambities uitgeroepen na de winterstop nadat hun eerste seizoenshelft zeer geslaagd was. Na 17 speelrondes hadden ze 33 punten en daarmee een 4e plek met 9 gewonnen, 6 gelijk en 2 verloren.

Tweede seizoenshelft was echt een totaal andere PEC met 3 gewonnen, 2 gelijk en 12 verloren...
Welke stevige ambities dan? Kampioenschap?

Of gewoon een logische aanpassing van de doelstelling:
‘Dooor het bijna behalen van de eerste doelstelling (handhaving) heeft PEC Zwolle een nieuwe geformuleerd', laat de club weten. 'De club gaat dit seizoen voor Europees voetbal via de play-offs of de beker.'
Ik zie de kapsones niet helemaal..

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 19-08-2018 12:58 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

Dat is toch ook gewoon goed verklaarbaar? Als je van de 17 wedstrijden er 9 wint mag je inderdaad best wel uitspreken dat je die lijn wil doortrekken in de tweede seizoenshelft. Dat het anders uitpakt (iets dat prima kan gebeuren bij PEC) is jammer maar maakt het niet opeens "het hebben van kapsones".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
St@m schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:54:
[...]

Welke stevige ambities dan? Kampioenschap?
Europees voetbal. Maar goed, kapsones wil ik het zeker niet noemen. Eerder dat PEC weer met beide benen op de grond stonden, wat toch opvallend was. Ze konden helaas het 'Leicester city' effect niet vasthouden.
Napo schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:54:
[...]

Dat is toch ook gewoon goed verklaarbaar? Als je van de 17 wedstrijden er 9 wint mag je inderdaad best wel uitspreken dat je die lijn wil doortrekken in de tweede seizoenshelft. Dat het anders uitpakt (iets dat prima kan gebeuren bij PEC) is jammer maar maakt het niet opeens "het hebben van kapsones".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Lekker hoor! Fijn om Gustafson lekker te zien ballen. Hup Utreg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lekkerboeie86 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:02:
Lekker hoor! Fijn om Gustafson lekker te zien ballen. Hup Utreg
V Geel: "hmmm, zou die Gustafson niets voor Feyenoord zijn? "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:17:
[...]

V Geel: "hmmm, zou die Gustafson niets voor Feyenoord zijn? "
Mwaa het is het duidelijk dat hij niet goed genoeg is voor Feyenoord. Mentaal ook niet de sterkste, maar wel een speler die ik altijd wel blijf volgen. Ben blij dat hij bij Utrecht speelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Wat is die Janssen toch een enorme %#l, erg triest gedrag van een aanvoerder.

[ Voor 33% gewijzigd door Qu3st op 19-08-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 21:29
Vanochtend werd ik wakker met een vreemd gevoel. Dan pak je de glazen bol erbij, en zie je tot groot vermaak dat Excelsior gaat winnen vandaag.

Prettige wedstrijd iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
http://www.fr12.nl/nieuws...te-willen-vertrekken.html

Vertrek van beide spelers is niet heel jammer. Amrabat heeft de verwachtingen niet echt waar kunnen maken, al is dat na 1 seizoen wel erg snel.

Boetius mag liever gisteren dan vandaag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Nou maak me gek! Eerste kwartier scoren, dan niet in dezelfde minuut er 1 om je oren krijgen, dan moet deze wedstrijd goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
St@m schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

Uhuh...
PEC Zwolle gaat voor 20 miljoen aan aandelen: 'Dit is geen bluffen, maar realistisch'
PEC Zwolle wil snel geld maken door aandelen te verkopen. Het doel is een subtopper te worden. Een tweede AZ, geen tweede FC Twente. ,,Zoals AZ worden, is dé droom’’, zegt voorzitter Adriaan Visser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Excelsior aanzet, dan scoren ze die 0-1 zo. Feyenoord oogt zo ongeinspireerd, niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:41:
Als Excelsior aanzet, dan scoren ze die 0-1 zo. Feyenoord oogt zo ongeinspireerd, niet normaal.
Dat is toch juist de huidige normaal van dit Feyenoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat speelt Feyenoord weer kut....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Rustiggggh we gaan ze gewoon pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 02:11

Polycom

Poes van goud

De Foxsports GO app is vandaag weer net zo slecht als Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 22:21
Een assist van Larsson? Dat kan niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:57
Verdiende voorsprong lijkt me na zoveel kansen tegen Trencin mag deze er wel in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-10 19:06
https://www.vi.nl/nieuws/...noord-az-laat-friday-gaan

Nu besluiten ze dus bij AZ dat Friday weg mag.
AZ is echt slim bezig. Laat Friday de hele voorbereiding spelen, is dan weken bezig met een nieuwe spits zodat deze tijdesn de EL voorronde niet mee kan spelen en nu het seizoen bezig is besluiten ze dat Friday toch niet goed genoeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Waar is de kapsones? Iets nastreven is toch geen kapsones? Ajax wil toch ook structureel overwinteren in de CL, is toch ook geen kapsones? WZAWZDB roepen, dat is kapsones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

OMX2000

By any means necessary...

chengbondkwok schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:20:
http://www.fr12.nl/nieuws...te-willen-vertrekken.html

Vertrek van beide spelers is niet heel jammer. Amrabat heeft de verwachtingen niet echt waar kunnen maken, al is dat na 1 seizoen wel erg snel.

Boetius mag liever gisteren dan vandaag weg.
Boetius heeft zichzelf wel heeel erg laten kennen. Ik blijf erbij dat het vooral frustratie is bij hem. Amrabat vind ik op zich ook jammer, maar heeft zichzelf nooit waargemaakt. Dus het is niet heel erg als hij weggaat, vraag me af waar hij dan wel heen wil.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07:38
OMX2000 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Boetius heeft zichzelf wel heeel erg laten kennen. Ik blijf erbij dat het vooral frustratie is bij hem. Amrabat vind ik op zich ook jammer, maar heeft zichzelf nooit waargemaakt. Dus het is niet heel erg als hij weggaat, vraag me af waar hij dan wel heen wil.
Mentaliteit van lik me vestje die Amrabat. Of onze TD moet hem tijdens de transfer dingen hebben doen beloven die niet worden nagekomen. Wel weer gevalletje kapitaalvernietiging. Die 4 miljoen ga je niet terugkrijgen :+ Het is een zootje in Rotterdam dat is duidelijk. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Larsson. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

GovertNL schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 15:02:
[...]

Mentaliteit van lik me vestje die Amrabat. Of onze TD moet hem tijdens de transfer dingen hebben doen beloven die niet worden nagekomen. Wel weer gevalletje kapitaalvernietiging. Die 4 miljoen ga je niet terugkrijgen :+ Het is een zootje in Rotterdam dat is duidelijk. :-(
Ik denk dat ze de hoop hadden dat hij een goede opvolger voor Ahmadi zou zijn/worden. Daar is ie net mentaal niet sterk genoeg voor, en Ahmadi grijpt hard en effectief in. Terwijl Amrabat hard ingrijpt wat vaak tot een overtreding leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Rustig in de kuip.
Ook nog aardig wat mensen op vakantie lijkt wel.
En de wedstrijd is ook echt beroerd.
Excelsior weet totaal niet met de ruimte om te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Waarom zit bruggink als analist bij Fox Sports

Redelijk losse quote maar omvat de strekking (hopelijk)
Als een speler een bal aanneemt en de stap erna schiet kan de keeper dat niet verwachten.
Als je als keeper niet verwacht dat een spits gaat schieten waar ben je dan als keeper mee bezig? Aannamen en direct schieten is niet iets wat maar zelden voorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Voor Boetius is het over en sluiten. Met zo'n mentaliteit kom je nergens aan de bak. Amrabat, jammer maar onze TD heeft een lichte middenvelder fetish. Middenvelders van zelfde type. Jammer dat hij de rb positie niet als alternatief ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Russel88 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 15:54:
Voor Boetius is het over en sluiten. Met zo'n mentaliteit kom je nergens aan de bak. Amrabat, jammer maar onze TD heeft een lichte middenvelder fetish. Middenvelders van zelfde type. Jammer dat hij de rb positie niet als alternatief ziet.
Amrabat blijkt dus gewoon een enorme pussy. Het zit even tegen en mijnheer wil weg..... Een groot ego is nu gekrenkt en omdat hij dit seizoen niet in de basis start ziet hij het hier niet meer zitten. Dat soort types kan je beter kwijt dan rijk zijn tbh... Jammer alleen dat t 4 miljoen heeft gekost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat is excelsior zwak vandaag. Totaal geen ambitie om te winnen. Zet die verdediging wat onder druk en ze zijn gelijk in paniek.

Gio mag iig weer blijven zitten tot eind van seizoen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 19-08-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hupske schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 15:59:
Wat is excelsior zwak vandaag. Totaal geen ambitie om te winnen. Zet die verdediging wat onder druk en ze zijn gelijk in paniek.

Gio mag iig weer blijven zitten tot eind van seizoen.
Feyenoord is niet beter...... Schandalig hoe het speelt in de eigen Kuip. De 1-1 zal nog wel vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 15:31:
Waarom zit bruggink als analist bij Fox Sports

Redelijk losse quote maar omvat de strekking (hopelijk)

[...]

Als je als keeper niet verwacht dat een spits gaat schieten waar ben je dan als keeper mee bezig? Aannamen en direct schieten is niet iets wat maar zelden voorkomt...
Dat weet geen mens. Zelfde geldt voor van Halst bij Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

AZ gaf je ook geen stuiver na de mislukking in EL.

Speelt 2 wedstrijden in Eredivisie en heeft er alweer 9 in liggen. Beide wedstrijden hoefde ze het spel niet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Verdiende 2-0. Poeh Excelsior heeft er echt geen zin in de 2e helft.

Die El Hankouri gaat ook geen topper worden. Op dit leeftijd nog steeds met het hoofd naar beneden dribbelt.

[ Voor 45% gewijzigd door Hupske op 19-08-2018 16:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hupske schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:05:
AZ gaf je ook geen stuiver na de mislukking in EL.

Speelt 2 wedstrijden in Eredivisie en heeft er alweer 9 in liggen. Beide wedstrijden hoefde ze het spel niet te maken.
Tja tegen NAC en Fc Emmen kunnen ze het toch wel, echt de zwaarste tegenstanders in de ED.

[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 19-08-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Qu3st schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:09:
[...]

Tja tegen NAC en Fc Emmen kunnen ze het toch wel, echt de zwaarste tegenstanders in de ED.
Zou de tegenstander van AZ in EL dan mee kunnen doen om plek 3 in de ED? :+

LOL hoe kan je die missen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 19-08-2018 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hupske schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:11:
[...]

Zou de tegenstander van AZ in EL dan mee kunnen doen om plek 3 in de ED? :+

LOL hoe kan je die missen.
Nou op basis van die uitslag tegen AZ, JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ayoub maakt een goede indruk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Wat is Gio toch een goede coach! :+ Goed gewisseld, en makkelijk de 3 punten binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:25:
Wat is Gio toch een goede coach! :+ Goed gewisseld, en makkelijk de 3 punten binnen
Blijvertje die Gio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Het lek is boven! Vorige uitslagen waren echt een incident :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 15-10 14:37
Feyenoord had beter niet met 3 -0 kunnen winnen. Eenn hakken over de sloot overwinning had meer rust gegeven. Als ze de volgende wedstrijd verliezen komt deze 3 - 0 harder aan. Sommige krijgen ook het gevoel dat het lek boven is. Op deze manier gaat een zwaar seizoen worden. Zeker voor de echte Gio fans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Qu3st schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:25:
Poppetje voor poppetje, zoals altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-10 20:53

Vos

AFCA

Helaas geen verrassing tegen AZ, al was de uitslag wel geflatteerd. Wel prima sfeertje! Verdedigend wat naïef, dat moet wel stapje beter. En de 1-2 van AZ een heerlijk schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Lekkere overwinning hoor! Tijd om dat negatieve gedoe weer een week achter ons te laten. Volgende week Heerenveen uit. Dus goeie reden om de Heerenveen - Vitesse ook maar te bekijken.

Die Slutsky is trouwens een buiten gewoon toffe kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16-10 19:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:43:
Nu kan hij wel blijven geloven in z'n eerdere uitspraken dat er niets aan de hand is en ze zo onwijs op de goede weg zijn.
Ik ben nog wat sceptisch, er komen een aantal lastige wedstrijden aan.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Lekkerboeie86 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:44:
Lekkere overwinning hoor! Tijd om dat negatieve gedoe weer een week achter ons te laten.
Wat mij betreft laten we niks achter ons. We hebben nog steeds een waardeloze trainer.

@Gonadan
Voor de lange termijn had je dus beter verloren...

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 19-08-2018 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:43:
[...]

Tja je kunt wel proberen om een poppetje eruit te halen voor een koe, maar dat mag niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

V Bronckhorst Top Coach (y)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vitesse is wel een leuk team. Leuke technische spelers tussen. Bijzonder dat het nog steeds 0-0 staat tegen Heerenveen. Had zo al 0-2 kunnen zijn.

Overigens hebben ze wel een gave uit shirt!

[ Voor 28% gewijzigd door Hupske op 19-08-2018 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Vos schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:44:
Helaas geen verrassing tegen AZ, al was de uitslag wel geflatteerd. Wel prima sfeertje! Verdedigend wat naïef, dat moet wel stapje beter. En de 1-2 van AZ een heerlijk schot.
Keeper is wat te matig voor de ED

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-10 20:53

Vos

AFCA

Ankona schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:13:
[...]

Keeper is wat te matig voor de ED
Werd vorige week nog geprezen (team vd week), vandaag foutjes. Moet het nog even op tv terug zien. Hij is nog maar 18 en geen eerste keuze, dus even kijken hoe dat gaat na paar potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Vos schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Werd vorige week nog geprezen (team vd week), vandaag foutjes. Moet het nog even op tv terug zien. Hij is nog maar 18 en geen eerste keuze, dus even kijken hoe dat gaat na paar potjes.
Zou kunnen. Heb wat fragmenten gezien en een aantal doelpunten die houdbaar waren of voortkwamen uit zwak keepen

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 15:57:
[...]

Amrabat blijkt dus gewoon een enorme pussy. Het zit even tegen en mijnheer wil weg..... Een groot ego is nu gekrenkt en omdat hij dit seizoen niet in de basis start ziet hij het hier niet meer zitten. Dat soort types kan je beter kwijt dan rijk zijn tbh... Jammer alleen dat t 4 miljoen heeft gekost.
Aldus Gio.....

Schop nou eerst Martin en Gio eruit, daarna kun je pas beoordelen wie er in de selectie passen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
St@m schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:56:
[...]

Waar is de kapsones? Iets nastreven is toch geen kapsones? Ajax wil toch ook structureel overwinteren in de CL, is toch ook geen kapsones? WZAWZDB roepen, dat is kapsones..
Laten we eens beginnen met het stellen dat ze 20m op kunnen halen. Dat zal dan met iets van 50 (49%?) van de aandelen moeten zijn, of willen ze de hele club verkopen? Dat laatste lijkt me niet en zelf een minderheidsbelang houden eigenlijk ook niet.
Zwolle waarderen op 20m lijkt me al veel te veel, laat staan 40m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:22:
[...]

Laten we eens beginnen met het stellen dat ze 20m op kunnen halen. Dat zal dan met iets van 50 (49%?) van de aandelen moeten zijn, of willen ze de hele club verkopen? Dat laatste lijkt me niet en zelf een minderheidsbelang houden eigenlijk ook niet.
Zwolle waarderen op 20m lijkt me al veel te veel, laat staan 40m.
We gaan het zien. Jij gaat er vanuit dat het niet lukt. Ik zie het wel. Ga er toch wel vanuit dat er onderzoek is gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 19-08-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hoop doet leven.
Ik zie toch eigenlijk liever een (te) hoge doelstelling dan een hele veilige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
ph4ge schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:53:
[...]

Dat dit een schande is ontkent niemand, ik heb nota bene mn excuses aangeboden.
Excuses aanbieden als supporter zijnde? Doe ff normaal ja! :+ Gio moet excuses aanbieden omdat hij nog aanblijft. Nu ook weer met die halfzachte persco dat de 'rust' is teruggekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16-10 19:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat zit die Egberts irritant te doen? (ja, alweer) Heeft hij een gespreksklok per club of zo? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 07:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gonadan schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 22:35:
Wat zit die Egberts irritant te doen? (ja, alweer) Heeft hij een gespreksklok per club of zo? :?
Anders klopt het schema niet van de regie... :+
Van Hooijdonk draait er altijd zo omheen wat hij wil zeggen. Zegt zo vaak euhh....
Die discussie over Feyenoord :F Ze zijn zonder die sjeik ook kampioen geworden, het lijkt me eerder een kwestie van beleid en keuzes dat ze dat niet meteen doortrekken. Ajax en PSV zijn ook niet automatisch al kampioen dit seizoen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweakduke schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 22:54:
[...]

Die discussie over Feyenoord :F Ze zijn zonder die sjeik ook kampioen geworden, het lijkt me eerder een kwestie van beleid en keuzes dat ze dat niet meteen doortrekken. Ajax en PSV zijn ook niet automatisch al kampioen dit seizoen.
En ook hier wederom geen enkele inhoudelijke analyse van de tactiek en het beleid van Feyenoord. We klagen over het niveau van het Nederlandse voetbal maar het lage niveau van de journalistiek past hier prima bij. De heren van Veronica zijn geen haar beter overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Zit even Studio Voetbal te kijken, maar toch wel weer jammer. Die overtreding van de Ligt op die VVV spits/aanvaller komt uberhaubt niet aan bod net als die belachelijke overtreding van een Fortuna speler tegen een PSV-er in het begin van de wedstrijd. De media bepaalt in dit geval zoveel wat wordt gezien als een groot probleem en wat niet. Dat vindt ik wel enigszins jammer.

Kijk ik denk dat de VAR echt wel wat extra's kan brengen, maar het blijft toch ook enorm subjectief. Lastig, lastig, lastig. Daarnaast heb ik ook wel het idee dat zolang het niet in Europa wordt gebruikt, het eigenlijk ook niet zo postiief is. Zeker als zo'n penalty als bij ADO vs Heracles wordt gegeven. Denk niet dat er een scheids in Europa zou zijn die daarvoor een penalty zou geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 00:05:
Zit even Studio Voetbal te kijken, maar toch wel weer jammer. Die overtreding van de Ligt op die VVV spits/aanvaller komt uberhaubt niet aan bod net als die belachelijke overtreding van een Fortuna speler tegen een PSV-er in het begin van de wedstrijd. De media bepaalt in dit geval zoveel wat wordt gezien als een groot probleem en wat niet. Dat vindt ik wel enigszins jammer.

Kijk ik denk dat de VAR echt wel wat extra's kan brengen, maar het blijft toch ook enorm subjectief. Lastig, lastig, lastig. Daarnaast heb ik ook wel het idee dat zolang het niet in Europa wordt gebruikt, het eigenlijk ook niet zo postiief is. Zeker als zo'n penalty als bij ADO vs Heracles wordt gegeven. Denk niet dat er een scheids in Europa zou zijn die daarvoor een penalty zou geven.
De VAR wordt sinds dit seizoen in elke grote Europese competitie gebruikt, op Engeland na. En volgens mij balen ze daar in Engeland nu al van, na het succes van de VAR op het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 00:32:
[...]

De VAR wordt sinds dit seizoen in elke grote Europese competitie gebruikt, op Engeland na. En volgens mij balen ze daar in Engeland nu al van, na het succes van de VAR op het WK.
Ik bedoelde de Europa League en de CL though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
(jarig!)
D-e-n schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 23:19:
[...]

En ook hier wederom geen enkele inhoudelijke analyse van de tactiek en het beleid van Feyenoord. We klagen over het niveau van het Nederlandse voetbal maar het lage niveau van de journalistiek past hier prima bij. De heren van Veronica zijn geen haar beter overigens.
Exact, zolang mensen als Been en Verbeek keer op keer mogen opdraven als analist om te vertellen dat ze alles beter weten na op verschillende plekken hopeloos gefaald te hebben kijk ik daar gewoon niet meer naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona

Ik ben ervan overtuigd dat een VAR een flinke verbering kan zijn. Maar dan echt extra ogen als assistent scheidsrechter. Niet het gedrocht wat het nu is met strakke regels en procedures.

En als je de afgelopen weken bekijkt (en ook de nacompetitie vorig seizoen) dan zie je dat de VAR soms terecht zaken corrigeert. Maar heel vaak ook juist onbegrijpelijk pietluttig ingrijpt of juist op willekeurige momenten blind lijkt te zijn.

Van mij mag die VAR dus per direct afgeschaft worden. Dan krijg je weer af en toe discussie over zaken die de scheidsrechter verkeerd gezien heeft. Maar nu heb je elke wedstrijd veel moeilijker te accepteren discussies over de willekeur van de VAR.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 08:46

Ik zat meer verbaasd naar de afgekeurde goal van VVV te kijken, als dit soort minimale overtredingen afgefloten gaan worden dan gaan we langzaam naar zaalvoetbal (past misschien beter bij de plastic velden :x).

Tenzij het consequent gaat gebeuren, maar dan word ook vrijwel elke hoekschop een penalty, door de worstelmethodes die gebruikt worden om aanvallers af te blokken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-10 14:01
Misschien gaan spelers nu eens beseffen dat vasthouden gewoon niet mag. Ik juich het zeker toe.
Als de VAR nu ook eens schwalbes gaat erkennen en daar gele kaarten voor gegeven gaan worden dan zijn we een heel eind op de goede weg.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 08:46
dvdkiwi schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 07:14:
Misschien gaan spelers nu eens beseffen dat vasthouden gewoon niet mag. Ik juich het zeker toe.
Als de VAR nu ook eens schwalbes gaat erkennen en daar gele kaarten voor gegeven gaan worden dan zijn we een heel eind op de goede weg.
prima, maar doe het consequent en niet bij willekeur.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-10 14:01
Bossie schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 07:33:
[...]
prima, maar doe het consequent en niet bij willekeur.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Ik vind de columns van Willem van Hanegem nooit zo boeiend. Maar wat hij nu zegt over Feyenoord klopt gewoon. Er zit geen beleid /gedachte bij Feyenoord. En dat is niet alleen maar tactiek op het veld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Russel88 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:41:
Ik vind de columns van Willem van Hanegem nooit zo boeiend. Maar wat hij nu zegt over Feyenoord klopt gewoon. Er zit geen beleid /gedachte bij Feyenoord. En dat is niet alleen maar tactiek op het veld.
Mjah... dat is zo langzamerhand zo'n open deur dat elke columnist de juiste snaar raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:26
Russel88 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:41:
Lekker achteraf lullen, dit wordt al weken geroepen, nu niet echt meer column waardig lijkt mij. Als hij dit nu al veel eerder had geschreven toen het nog wat "beter" ging, dan had het pas een goede column geweest.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1 ... 45 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.