Gozubuyuk op 2toolkist schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:23:
[...]
Er zal vast wel iemand bij gaan houden welke scheids dit seizoen de VAR het meeste nodig heeft gehad. Voorspelling: Blom op 1
Gefeliciteerd hier. Gewoon verdiend met een snufje geluk. 3 punten en next!
Noem je dit vijandig? OkeVos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:24:
[...]
Misschien eens bij jezelf te raden gaan waarom mensen vijandig op je reageren?
lol hij duwt em gewoon weg en dat is dan geen penalty? Zoals verwacht brengt de VAR dus ook geen uitkomst
Nah Blom heeft veel meer teams genaaid. Hoeveel rode kaarten van hem zijn ook alweer geseponeerd?P.O. Box schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:23:
de VAR gaat hopelijk de komende tijd jaren aan scheidsrechtersellende (vooral Nijhuis) goedmaken... 😁
Behalve in de KuipTerranova schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:04:
[...]
Kwestie van motivatie blijkbaar. Ajax speelt overigens ook alleen maar thuis echt goed. En dat is iets wat de trainer zou moeten aanpakken.
De ligt duwde ook met 2 handen, had je ook een VAR moment...
Vindt eigenlijk nog erger voor die jongen dat zijn mooie ballen niet door andere worden ingeschoten. Huntelaar die zo moeilijk heeft met zulke mooie balletjes. Ziyech speelt iedereen vrij.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:20:
Zijech zet zich echt 100% in en is mooi om te zien. Wel jammer dat het allemaal net niet lukt wat hij wil.
Vond het op zijn minst opvallend dat blom niet ging kijken bij dat moment. Vraag me dan oprecht af waarom dat moment anders was de de pingel van Ajax?dutchgio schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:26:
De ligt duwde ook met 2 handen, had je ook een VAR moment...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Omdat de VAR scheids aan hem aangeeft of ie moet kijken of niet.Maverick schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:27:
[...]
Vond het op zijn minst opvallend dat blom niet ging kijken bij dat moment. Vraag me dan oprecht af waarom dat moment anders was de de pingel van Ajax?
Opmerkelijk inderdaad, maar die rode kaart overtreding ook niet. Selectief dus.Maverick schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:27:
[...]
Vond het op zijn minst opvallend dat blom niet ging kijken bij dat moment. Vraag me dan oprecht af waarom dat moment anders was de de pingel van Ajax?
Dat was ook vreemd idd.Vos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:29:
[...]
Opmerkelijk inderdaad, maar die rode kaart overtreding ook niet. Selectief dus.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Misschien dat Blom zag dat de VVV spits De Ligt flink vasthield(wat ook het geval was) en daarom besliste dat het van beide kanten kwam.Maverick schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:27:
[...]
Mooi het interview met Post:
"Ik vind dat je wel wat mag vasthouden".
Blijkbaar houdt hij er zijn eigen regeltjes op na.
"Ik vind dat je wel wat mag vasthouden".
Blijkbaar houdt hij er zijn eigen regeltjes op na.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Prima is gewoon discussie !
Ondanks dat ik Ajacied ben en bij elke thuiswedstrijd ben dan schaam ik me dood hoe Ajax zich laat zien.
Mooie is al die interviews hoe ze dit beter gaan doen blabla..
kijk hoe ik reageerde was meer frustratie , maar wel eerlijk!
Tuurlijk penal is terecht , maar gezien hoe Ajax zich laat zien vind ik het niet terecht!
VVV verdiende in mijn ogen een punt.
Zoveel beter was Ajax niet (buiten wat schotjes na)
En dat de Ligt meer in een duel was, die gast van VVV kwam er echt in om Huntelaar in zn rug te beuken.Terranova schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:30:
[...]
Misschien dat Blom zag dat de VVV spits De Ligt flink vasthield(wat ook het geval was) en daarom besliste dat het van beide kanten kwam.
Uhuh... dat oogstrelende voetbal van VVV verdiende inderdaad een punt. Als ze nou de bus hadden geparkeerd, tijd hadden gerekt en geen exorbitante overredingen hadden gemaakt dan verdienen geen punt, maar vandaag welfevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:30:
VVV verdiende in mijn ogen een punt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is toch gewoon tactiek ?Han schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:33:
[...]
Uhuh... dat oogstrelende voetbal van VVV verdiende inderdaad een punt. Als ze nou de bus hadden geparkeerd, tijd hadden gerekt en geen exorbitante overredingen hadden gemaakt dan verdienen geen punt, maar vandaag wel
Wat verwacht je dan dat ze maximaal in de aanval gaan?
Ze weten ook dat Ajax dan op z’n sterkst is.
En een punt is prima tegen Ajax voor VVV
Mooie grasmat bij Fortuna.
Beste kans voor Fortuna al.
Beste kans voor Fortuna al.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Omdat dit met twee handen was.Maverick schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:27:
[...]
Was gewoon 200% ook een pingel nadat je twee minuten eerder in een lichtere vergelijkbare situatie er een gegeven hebt.
Blom was weer eens inconsequent zoals we hem kennen, nu met VAR.
(Geen rood geven was ook zoiets. Geen idee wat die VAR gezopen heeft maar op deze manier zie ik de VAR liever niet dan wel. )
alles kan off-topic
Uiteraard is dat een tactiek. Als VVV zo had gespeeld zoals ze de laatste 5 minuten hadden gespeeld dan waren ze er met dikke cijfers afgegaan. Maar verdien je dan een punt op basis van die tactiek? Zijn de drie punten dan onverdiend voor Ajax ondanks dat ze de bovenliggende partij waren? In jouw ogen verdienen ze dan geen drie punten omdat ze ondermaats spelen, ondanks het overwicht.fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:34:
Is toch gewoon tactiek ?
Wat verwacht je dan dat ze maximaal in de aanval gaan?
Ze weten ook dat Ajax dan op z’n sterkst is.
En een punt is prima tegen Ajax voor VVV
Het is gewoon kloten spelen op dat trage plastic en tegen een ploeg die de bus parkeert. Had Ajax beter moeten spelen? Jazeker. Verdienden geen drie punten? In mijn ogen wel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Een neymarretje van Dumfries.
Geef dat 'grasveld' nou niet de schuld. Het was gewoon ondermaats en dan loop je de kans dat je puntenverlies leidt. Op basis van dat laatste fragment was een penalty voor VVV wel terecht geweest (m.i.). Of die erin was gegaan of niet zullen we nooit weten, maar enigszins geluk hebben ze wel gehad denk ik.Han schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:54:
[...]
Uiteraard is dat een tactiek. Als VVV zo had gespeeld zoals ze de laatste 5 minuten hadden gespeeld dan waren ze er met dikke cijfers afgegaan. Maar verdien je dan een punt op basis van die tactiek? Zijn de drie punten dan onverdiend voor Ajax ondanks dat ze de bovenliggende partij waren? In jouw ogen verdienen ze dan geen drie punten omdat ze ondermaats spelen, ondanks het overwicht.
Het is gewoon kloten spelen op dat trage plastic en tegen een ploeg die de bus parkeert. Had Ajax beter moeten spelen? Jazeker. Verdienden geen drie punten? In mijn ogen wel.
Ben het deels met je eens.Han schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:54:
[...]
Uiteraard is dat een tactiek. Als VVV zo had gespeeld zoals ze de laatste 5 minuten hadden gespeeld dan waren ze er met dikke cijfers afgegaan. Maar verdien je dan een punt op basis van die tactiek? Zijn de drie punten dan onverdiend voor Ajax ondanks dat ze de bovenliggende partij waren? In jouw ogen verdienen ze dan geen drie punten omdat ze ondermaats spelen, ondanks het overwicht.
Tactiek van VVV was gewoon goed en Ajax had er geen antwoord op.
VVV kwam voor de 0-0 en hoopte misschien op een counter op een grote stunt(wat bijna was gelukt).
Dus tactiek van VVV was beter dan van Ajax vandaag daarom verdienen ze een punt!
Kijk over veld begrijp ik je !
Belachelijk dat dit mag op het hoogste niveau van NL.
Is erg nadelig voor het Nederlandse voetbal.
Ik vind het een beetje raar eerst beweert iedereen hier dat het veld absoluut niet de schuld was, maar nu kruipt iedereen toch weer richting het veld dat zo slecht was. Nah, het was gewoon Ajax dat enorm slecht speelde. Had weinig met dat veld te maken jongens.
Ik speel spelletjes altijd om te winnen. Ik vind dan ook dat dat altijd de insteek moet zijn.
Dat was niet het geval bij VVV. Dus als t 0-0 was geworden vond ik het niet verdiend, want VVV heeft mij niet laten zien dat ze 1-0 wilden maken.
Fortuna - PSV gaat de eerste 15 min in een hoger tempo dan dat afgelopen 90 minuten heb gezien.
En niet onbelangrijk. Fortuna toont intentie naar voren.
Dat was niet het geval bij VVV. Dus als t 0-0 was geworden vond ik het niet verdiend, want VVV heeft mij niet laten zien dat ze 1-0 wilden maken.
Fortuna - PSV gaat de eerste 15 min in een hoger tempo dan dat afgelopen 90 minuten heb gezien.
Hupskee zo denk ik ook, maar VVV niet.
Ajax is bonuspunt blijkbaar.
Ajax is bonuspunt blijkbaar.
Zelfs tegen fortuna (met alle respect) op de counter spelen

Ah daarom heeft iedere ploeg het lastig bij BayernSnowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:06:
Hybride grasveld hoor ik net... geen wonder dat PSV het zo moeilijk heeft.
Wist ik nietVos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:08:
[...]
Ah daarom heeft iedere ploeg het lastig bij Bayern. Er zijn heel veel (top)clubs met hybride velden.

Logisch, dan heb je meer kans tegen geparkeerde bussen.fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:08:
Zelfs tegen fortuna (met alle respect) op de counter spelen
alles kan off-topic
Lozano, heeft die als opdracht gekregen dat hij alles alleen moet doen vandaag?
Ik ben de laatste die dat plastic de schuld geeft voor het ondermaatse spel van Ajax. Wat ik wel zeg is dat het absoluut niet in het voordeel is van de ploeg die het spel moet maken. Er was geen tempo in de bal te krijgen zonder dat deze gaat hobbelen. En als je dan tegen een verdedigende ploeg speelt, je het spel moet maken dan ben je in het nadeel. Maar het is niet de oorzaak van het slechte spel, het helpt alleen niet mee. Verzwarende omstandigheden zou je het kunnen noemen.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:56:
Geef dat 'grasveld' nou niet de schuld. Het was gewoon ondermaats en dan loop je de kans dat je puntenverlies leidt.
Maar mocht ik volgens jou ergens de indruk hebben gewekt dat het ondermaatse spel enkel door het plastic komt dan hoor ik dat graag, dan pas ik het aan aangezien ik dat niet zo bedoel
Mooi doelpunt prima actie.
Kijk Ajax zo val je aan .
Dan kun je dat ook meer VVV aanrekenen dan Ajax...Hupske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:00:
Verwijderd
Makkelijk praten als Fortuna niet gelijk allemaal binnen de 16 staat zoals VVV vandaag.fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:20:
Mooi doelpunt prima actie.
Ik zou toch voorzichtiger zijn met dat soort bijdehande opmerkingen, je krijgt ze namelijk op den duur net zo hard weer terugfevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:20:
Zie toch een prima aanval.. spelen doorlopen kaatsen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:22:
[...]
Makkelijk praten als Fortuna niet gelijk allemaal binnen de 16 staat zoals VVV vandaag.
Ik heb dat bij Ajax jammer genoeg weinig tot niet gezien.
Het is ook niet te vergelijken verder
Nee niet enkel door het plastic, maar je geeft wel aan dat het een rol speelt. Denk echter niet dat het een grote rol was, maar goed, misschien denken we daar anders over. Als ik 'Het is gewoon kloten spelen op dat trage plastic en tegen een ploeg die de bus parkeert.' lees, dan heb ik echter wel het idee dat het volgens jou een vrij grote factor was.Han schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:20:
[...]
Ik ben de laatste die dat plastic de schuld geeft voor het ondermaatse spel van Ajax. Wat ik wel zeg is dat het absoluut niet in het voordeel is van de ploeg die het spel moet maken. Er was geen tempo in de bal te krijgen zonder dat deze gaat hobbelen. En als je dan tegen een verdedigende ploeg speelt, je het spel moet maken dan ben je in het nadeel. Maar het is niet de oorzaak van het slechte spel, het helpt alleen niet mee. Verzwarende omstandigheden zou je het kunnen noemen.
Maar mocht ik volgens jou ergens de indruk hebben gewekt dat het ondermaatse spel enkel door het plastic komt dan hoor ik dat graag, dan pas ik het aan aangezien ik dat niet zo bedoel
Hoe denk je dat het komt dat ze daar niet staan ?Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:22:
[...]
Makkelijk praten als Fortuna niet gelijk allemaal binnen de 16 staat zoals VVV vandaag.
PSV zakt zelf in om vervolgens snel op te komen. Zodra een aanval langer duurt staan ze ook massaal met de kont in het doel.
alles kan off-topic
Omdat?Han schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:23:
[...]
Ik zou toch voorzichtiger zijn met dat soort bijdehande opmerkingen, je krijgt ze namelijk op den duur net zo hard weer terug
Zie ik iets anders dan jullie dan?
Ik zag Ajax enkel maar tik en weer terug en wanhopig door het midden.
Al ging het eerste helft wel wat beter .
Omdat er straks ook wedstrijden gaan komen waarbij de rollen zijn omgedraaid, dat is voetbal. Wijzen naar anderen is vragen om de deksel op de neus. Zo waren er aanhangers van een bepaalde ploeg die Ajax afbrandde na de eerste Europese wedstrijd. Iets met ‘karma’fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:26:
Omdat?
Zie ik iets anders dan jullie dan?
Ik zag Ajax enkel maar tik en weer terug en wanhopig door het midden.
Al ging het eerste helft wel wat beter .
Verschil is dat Fortuna de bal wel zo vaak mogelijk wilt over spelen en richting de 16 van PSV wilt.
VVV bleef gewoon op de 16 staan wanneer ze de bal hadden 😋
Statistieken; vvv 8 schoten
Fortuna 7
Helft minder gespeeld.
VVV bleef gewoon op de 16 staan wanneer ze de bal hadden 😋
Statistieken; vvv 8 schoten
Fortuna 7
Helft minder gespeeld.
@Han wat wil je nu zeggen dan?
Ik zeg wat ik zie Ajax had nergens een antwoord op.
Tenzij natuurlijk de eerste helft de 1/2 kansen waren benut waar ze wel snel en goed speelde.
Verder zeg ik niks raars hoor.
En bijdehand dat kan je vinden, maar ik concludeer dit uit de wedstrijd van Ajax en PSV nu.
En dat ik iets terug kan verwachten prima hoor.. weet niet waarvoor , maar ik wacht al.
Ik zeg wat ik zie Ajax had nergens een antwoord op.
Tenzij natuurlijk de eerste helft de 1/2 kansen waren benut waar ze wel snel en goed speelde.
Verder zeg ik niks raars hoor.
En bijdehand dat kan je vinden, maar ik concludeer dit uit de wedstrijd van Ajax en PSV nu.
En dat ik iets terug kan verwachten prima hoor.. weet niet waarvoor , maar ik wacht al.
[ Voor 78% gewijzigd door fevo-1190 op 18-08-2018 21:34 ]
Dan zie je toch dat Fortuna hele andere intenties heeft dan VVV?fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:31:
Man wat wil je nu zeggen dan?
Ik zeg wat ik zie?
Dan zie je toch dat PSV veel effectiever is in afmaken dan Ajax.
Tuurlijk zie ik ook wel, maar komt ook door PSV die laat ze tot ver komen.Hupske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:34:
[...]
Dan zie je toch dat Fortuna hele andere intenties heeft dan VVV?
Dan zie je toch dat PSV veel effectiever is in afmaken dan Ajax.
Ajax zet vroeg druk dus word het een hele andere wedstrijd.
Net terug van VVV, jammer (heb SCC VVV) dat de VAR tweemaal nadelig voor VVV uitwijst. De afgekeurde goal was lastig te beoordelen vanaf de tribune. De penalty die pas na twee minuten werd gegeven is killing voor het spel. In de laatste minuut had er vanuit ons oogpunt ook zeker een VAR aan te pas mogen komen, hoewel gezegd moet worden dat er een duidelijke handsbal van VVV net voor dat moment aan vooraf ging en de mogelijke penalty dus helemaal niet ter sprake zou moeten komen.
In dit geval jammer voor VVV en had een punt erin gezeten. Aan het eind van het seizoen ga ik er vanuit dat ieder team net zoveel pech of geluk met de VAR heeft gehad..
In dit geval jammer voor VVV en had een punt erin gezeten. Aan het eind van het seizoen ga ik er vanuit dat ieder team net zoveel pech of geluk met de VAR heeft gehad..
Is dat zo?fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:35:
[...]
Tuurlijk zie ik ook wel, maar komt ook door PSV die laat ze tot ver komen.
Ajax zet vroeg druk dus word het een hele andere wedstrijd.
Kijk eens naar de Jong, die zet vanaf seconde 1 druk op de verdediging.
Fortuna zit helemaal in zijn eigen 16 proberen op te bouwen.
PSV zet net zo veel druk als Ajax. Verschil is dat Fortuna wilt voetballen. VVV schoot hem maar gelijk naar voren.
Zie ook andere wedstrijd en tuurlijk fortuna wil wel voetballen zoals het hoor, maar Ajax is veel agressiever met druk zetten.Hupske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:37:
[...]
Is dat zo?
PSV zet net zo veel druk als Ajax. Verschil is dat Fortuna wilt voetballen. VVV schoot hem maar gelijk naar voren.
VVV is gewoon irritant om tegen te spelen.
PS zie je trouwens hoe PSV druk zet? Bruggink kaart dat nog even netjes aan.

[ Voor 6% gewijzigd door fevo-1190 op 18-08-2018 21:42 ]
Er is een verschil tussen een spits die onrust stookt en de opbouw verstoort of een complete aanval/middenveld dat de tegenstander op de eigen helft al tegenhoudt.Hupske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:37:
[...]
Is dat zo?
En ja, Fortuna probeert de ruimte wel voetballend te benutten. Maar ook VVV had een doelpunt gemaakt, het is dat de VAR ingreep. Ze kwamen dus wel van het doel af.
alles kan off-topic
Wat een hoop tekst voor: "Ah, gelukkig. Drie punten. Op naar de volgende pot.".
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Telt dat niet als hands?
Ik vind het een beetje raar. Iedereen zegt dat het veld NIET de schuld is en toch blijf jij lezen dat iedereen het veld de schuld geeft.Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:00:
Ik vind het een beetje raar eerst beweert iedereen hier dat het veld absoluut niet de schuld was, maar nu kruipt iedereen toch weer richting het veld dat zo slecht was. Nah, het was gewoon Ajax dat enorm slecht speelde. Had weinig met dat veld te maken jongens.

1-1. T zal toch niet dat Ajax op zelfde hoogte als PSV komt vandaag.
En daarom speelt Viergever niet meer bij Ajax.
En daarom speelt Viergever niet meer bij Ajax.
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 18-08-2018 22:07 ]
Zo jongens nog wat gemist? Ajax overtuigend gewonnen van VVV zonder VAR en zonder Penalty in de 88 minuut.....
mooi op naar woensdag!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het is gewoon kloten spelen op dat trage plastic en tegen een ploeg die de bus parkeert.toolkist schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:07:
[...]
Ik vind het een beetje raar. Iedereen zegt dat het veld NIET de schuld is en toch blijf jij lezen dat iedereen het veld de schuld geeft.
Verwijderd
PSV wil denk ik het kampioenschap spannend houdenHupske schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:07:
1-1. T zal toch niet dat Ajax op zelfde hoogte als PSV komt vandaag.
Al zou 1-2 op dit moment wel gewoon verdiend zijn.
@Snowdog Dat mag gewoon geen excuus zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2018 22:11 ]
Had je toch iets meer moeten kijken, Huntelaar werd toch echt vaak aangespeeld om te combineren met Tadic/Ziyech. Alleen zat er of een speler tussen, of begrepen ze elkaar niet en ging speler 1 links en speelde speler 2 rechts.fevo-1190 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 21:24:
[...]
Zie toch een prima aanval.. spelen doorlopen kaatsen.
Ik heb dat bij Ajax jammer genoeg weinig tot niet gezien.
Het is ook niet te vergelijken verder
Knap weggewerkt inderdaad, zag er gevaarlijk uit!Snowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:14:
Man man man die Luuk de Jong is net zo slecht als Huntelaar op zn 35e
Hoop van niet... dan schiet de Jong er straks nog een paar in ookSnowdog schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:14:
Man man man die Luuk de Jong is net zo slecht als Huntelaar op zn 35e
Deed Ajax dan toch beter hè. Die kon VVV de hele 2e helft wel onder druk houden
Ik zit hier op feestje vol PSV’ers (Brabant where else...). Fluit af scheids! 😬
Die Pereiro is ook echt helemaal niets he. 1 goede wedstrijd en je ziet m meteen een potje of 4 niet meer
Waarom hoor ik (ik denk vanuit het psv-vak) "hij is een vriend van de Joden"? Net als de competitie worden ook de supporters steeds knotsgekker...

Pfff, lucky PSV weer hoor. Typisch weer.
Speciaal voor St@m hieronder een sarcasme smiley:

Pfff, lucky PSV weer hoor. Typisch weer.
Speciaal voor St@m hieronder een sarcasme smiley:
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2018 22:44 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En de kampioen is vandaag definitief bekend.
't Blijven Duitsers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jammer
nooit verwacht dat PSV hier eventueel iets zou verspelen.
[ Voor 76% gewijzigd door Vos op 18-08-2018 22:40 ]
Lol, Ajax wint lucky in de 88e minuut en het is verdiend, PSV scoort in de 90e en het is lucky, typisch en ze zijn Duitsers.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In 1 keer goed!St@m schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:39:
Lol, Ajax wint lucky in de 88e minuut en het is verdiend, PSV scoort in de 90e en het is lucky, typisch en ze zijn Duitsers.
Damn, dat was niet best... Heb nu ook alweer een stuk minder vertrouwen in de wedstrijd tegen BATE... Maar goed uiteindelijk winnen zowel Ajax als PSV dus gewoon lucky en op de manier die we gewend zijn =/
Die sfeer in studio-Ajax..lachwekkend.
Mooi om te zien dat die strijdlust tot aan het einde van de wedstrijd er ook dit seizoen bij PSV is.
Ik kan de Calimero emoji niet vinden...Montaner schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:43:
Die sfeer in studio-Ajax..lachwekkend.
Sind sie aber auch, Dreckshunde!St@m schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:39:
;-)
Die tegen goal mocht trouwens echt niet. Tot nu toe speelde Viergever best prima, maar hoe kan je een speler die rechts is en jij zelf links jou zo laten passeren.
Als dat niet gebeurd was, dan zou er werkelijk niks aan de hand. Alleen die kans in minuut 3 en voor de rest krijg je eigenlijk niks tegen.
Daar maak ik mij wel zorgen over met Van Bommel die aanvallender wilt spelen. Zo ook Angelino. Dat is gewoon yolo. Verdedigen hoort er ook bij
Als dat niet gebeurd was, dan zou er werkelijk niks aan de hand. Alleen die kans in minuut 3 en voor de rest krijg je eigenlijk niks tegen.
Daar maak ik mij wel zorgen over met Van Bommel die aanvallender wilt spelen. Zo ook Angelino. Dat is gewoon yolo. Verdedigen hoort er ook bij
Op basis van de samenvattingen PSV en Ajax gewoon terecht gewonnen, de keepers blonken uit anders stonden er gewoon grotere cijfers op het bord.
Nouja, het aanvallende spel was vandaag gewoon echt brak. Dat is denk ik het grootste probleem. En dat terwijl er voldoende ruimte was. Had na vorige week het idee dat ze wat verder waren. Die goal vond ik trouwens vooral niet terecht om die overduidelijke overtreding op de Jong.Fleximex schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:57:
Die tegen goal mocht trouwens echt niet. Tot nu toe speelde Viergever best prima, maar hoe kan je een speler die rechts is en jij zelf links jou zo laten passeren.
Maar zelfs als dat niet het probleem is, dan kan je ooit een goal tegenkrijgen. Maar tegen een promovendus moet je eigenlijk toch wel iets makkelijker kunnen scoren of iig kansen creeren. Ze komen gewoon enorm goed weg hier en hebben eigenlijk zelf ook niet erg veel gecreeerd zou ik zeggen.
Stel je niet aan, als je dat serieus denkt snap je het topic echt niet.St@m schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:39:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zonde dat PSV als nog weet te winnen, zapte in de 80e minuut weg omdat de samenvattingen begonnen. Spijtig om daar dan te zien dat hij als nog binnen valt in de laatste minuut..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Volgens mij is de competitie niet gelijkwaardig begonnen.
De VAR deed het bij PSV niet. Daarnaast is de VAR niet de VAR van het WK. Bij Ajax greep ie in, terwijl dat op het WK verboden was.
Nieuwe regels, ok. Maar communiceer dat duidelijk naar de leek. Bij de F1 print je gewoon al de nieuwe regeltjes uit. Nu lijkt het net of ik voetbal ineens niet meer begrijp.
Ajax is goed weggekomen en PSV loopt nog maar een beetje te lamballen. Op naar de volgende veldslag.
De VAR deed het bij PSV niet. Daarnaast is de VAR niet de VAR van het WK. Bij Ajax greep ie in, terwijl dat op het WK verboden was.
Nieuwe regels, ok. Maar communiceer dat duidelijk naar de leek. Bij de F1 print je gewoon al de nieuwe regeltjes uit. Nu lijkt het net of ik voetbal ineens niet meer begrijp.
Ajax is goed weggekomen en PSV loopt nog maar een beetje te lamballen. Op naar de volgende veldslag.
De VAR deed jet bij PSV prima en volgens mij zijn de regels exact hetzelfde als bij het WK.mavaros schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:09:
Volgens mij is de competitie niet gelijkwaardig begonnen.
Wat een belachelijk commentaar op Fox. Die superlichte trek aan het shirtje bij dat doelpunt van VVV is overduidelijk en terecht afgekeurd. Bij de laatste overtreding, waarbij de Ligt tot twee keer toe met twee handen de andere dude wegduwt is helemaal niks. De media speelt ook gewoon een negatieve rol in deze imo.
Als ik wat denk? Ik citeer gewoon?Gonadan schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:03:
[...]
Stel je niet aan, als je dat serieus denkt snap je het topic echt niet.
Maar op de serieuze tour:
De VAR, dat kan echt niet op deze manier. Niets als het niet consequent wordt gedaan, dat is gewoon zonde. Dit is hetzelfde als inconsequente scheidsrechters waar we al jaren last van hebben, nu heb je er een inconsequente VAR bij. Iedereen ziet het, maar er zal wel weer niets aan gedaan worden..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
@St@m Vergelijk de VAR gewoon met de mensen hier en ja de VAR is gewoon ook een mens. Tuurlijk iedereen ziet het weer anders als de VAR net zoals de scheidsrechter altijd alles anders ziet als iemand anders.
/me is bang dat we gewoon constant gezeik gaan krijgen dat de beslissingen van de VAR niet in iemands straatje passen.
/me is bang dat we gewoon constant gezeik gaan krijgen dat de beslissingen van de VAR niet in iemands straatje passen.
Dat krijgen we sowieso. Maar het kan nog wel iets objectiever/consistiever dan nu denk ik. Maar goed we beginnen er net mee, laten we het even aanzien.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:28:
@St@m Vergelijk de VAR gewoon met de mensen hier en ja de VAR is gewoon ook een mens. Tuurlijk iedereen ziet het weer anders als de VAR net zoals de scheidsrechter altijd alles anders ziet als iemand anders.
Dus wat voegt de VAR dan precies toe? He-le-maal niets..Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:28:
Juist de VAR zou er voor moeten zorgen dat e.e.a. consequent bestraft wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 18-08-2018 23:33 ]
Verwijderd
Nou er zijn nu in die paar wedstrijden die gespeeld zijn al best wat dingen gebeurt die de VAR eruit gepikt heeft zonder dat de scheids er anders voor zou fluiten. Want o wee als een scheids niet wat zag dan moet je het eens horen.St@m schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:30:
[...]
Dus wat voegt de VAR dan precies toe? He-le-maal niets..
Maar kom met een idee zou ik zeggen hoe we het nog eerlijker kunnen maken?
Of we moeten gewoon accepteren dat 2! Scheidsrechters iets beoordelen als geen overtreding bijvoorbeeld als de VAR niet ingrijpt, blijkbaar vond de VAR het dan niks net als de scheids.
Eeuwige gezeik ook altijd op alles

Consequentie. Leuk dat er in wedstrijd A voor ploeg Y voor iets wordt gefloten met behulp van de VAR, als ploeg X in dezelfde wedstrijd een zelfde situatie heeft en er wordt niet gefloten, of wedstrijd B ploeg Z, wat voegt de VAR dan toe, behalve geirriteerdheid.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:34:
[...]
Nou er zijn nu in die paar wedstrijden die gespeeld zijn al best wat dingen gebeurt die de VAR eruit gepikt heeft zonder dat de scheids er anders voor zou fluiten. Want o wee als een scheids niet wat zag dan moet je het eens horen.
Zoals ik al vaker heb aangegeven, laat de ploegen zelf de mogelijkheid hebben om een VAR moment aan te vragen, beter dan de willekeur die er nu heerst.
En wees gewoon consequent, we hebben vandaag gezien dat heeeeel licht aan een shirtje trekken een overtreding is. Dan wil ik dus in alle wedstrijden zien dat dit bestraft wordt. Gaat niet gebeuren, kan ik je nu al verklappen.
QFFMartinusz schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:34:
Of we moeten gewoon accepteren dat 2! Scheidsrechters iets beoordelen als geen overtreding bijvoorbeeld als de VAR niet ingrijpt, blijkbaar vond de VAR het dan niks net als de scheids.
[ Voor 36% gewijzigd door St@m op 18-08-2018 23:40 ]
QFF
Oh dat bestaat niet? Quotje voor de toekomst
Jij mag in ieder geval nooit meer zeiken over de VAR.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 18-08-2018 23:48 ]
Ajax heeft goed gespeeld, VVV speelt sterk thuis. Ten Hag Topcoach
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zou ook niet weten waaromSt@m schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
Oh dat bestaat niet? Quotje voor de toekomst
Jij mag in ieder geval nooit meer zeiken over de VAR.
Gelukkig zijn er geen 2 Bas Nijhuizen die zowel scheids als Var kunnen zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Martinusz op 18-08-2018 23:55 ]
Dit topic is gesloten.