[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.390 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 08:04
Feyenoord moet eens door selecteren want het is echt pappen en nat houden, Vilhena, leuke speler maar laat m aub gaan als hij dat graag wil. Waar is nou die geroemde jeugd opleiding van Feyenoord?

Zou het leuk vinden als we weer een traditionele top 3 krijgen maar het kampioenschap van Feyenoord was echt een incident met dit beleid

@Gonadan Als je de train ontslaat die 2e staat en je vervanger doet het niet beter dan heb je gewoon gefaald, als club en als trainer

[ Voor 16% gewijzigd door GrooV op 14-08-2018 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:16:
Zonder gekheid, dat Belgische clubje stelt toch helemaal niks voor.
Ik schat Standaard Luik toch wel een niveautje hoger in dan ons alles Heracles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:47

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:05:
[...]

Ik schat Standaard Luik toch wel een niveautje hoger in dan ons alles Heracles :+
Rustig hè! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord heeft niet echt een jeugdopleiding.
Het is meer het grote achterland en de aantrekkingskracht op jonge fans waardoor er toch afentoe goede spelers doorbreken.
Een club als Sparta heeft qua kwaliteit vergelijkbare /misschien wel betere spelers ‘opgeleid dan feyenoord (Strootman, Willems, Depay).
Behalve Wijnaldum en een paar degelijke verdedigers is er eigenlijk amper iets van echt goed niveau doorgebroken.
Iedere innovatie (twin games, voetbalpiramide) doen ze niet aan mee en alle ‘toptalenten’ vertrekken naar het buitenland omdat ze geen plan krijgen voorgeschoteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Vilhena inderdaad gewoon verkopen.
Is absoluut niet onmisbaar, je moet door selecteren en met dat geld kun je misschien een gat in de selectie opvangen.

Voor de eind stand zal het denk ik niet zoveel uitmaken of hij er is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:09:
Het is meer het grote achterland en de aantrekkingskracht op jonge fans waardoor er toch afentoe goede spelers doorbreken.
Een club als Sparta heeft qua kwaliteit vergelijkbare /misschien wel betere spelers ‘opgeleid dan feyenoord (Strootman, Willems, Depay).
Behalve Wijnaldum en een paar degelijke verdedigers is er eigenlijk amper iets van echt goed niveau doorgebroken.
Iedere innovatie (twin games, voetbalpiramide) doen ze niet aan mee en alle ‘toptalenten’ vertrekken naar het buitenland omdat ze geen plan krijgen voorgeschoteld
Uh Wijnaldum....die begon bij Sparta toch ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:09:
Zo, lucht dat ff op?

Feyenoord heeft een uitstekende jeugdopleiding, maar heeft last gehad van een mindere lichting. Kan gebeuren, inmiddels klopt er wel weer wat aan de deur. Helaas zit er een zeer conservatieve hoofdcoach, maar daar kan de jeugdopleiding niets aan doen.

Vertrekken er vanuit andere clubs geen toptalenten naar het buitenland? Natuurlijk verpakken ze dat in allerlei mooie verhalen maar die keuze komt gewoon op geld neer. Dat er veel wordt weghaalt onderstreept wel de status van de Feyenoord jeugd.

Dat Feyenoord niet mee doet aan de voetbalpiramide was juist te prijzen. Principes houden helaas wel in dat als jij de enige bent die er aan vast houdt je uiteindelijk alleen achterblijft. Voorlopig heeft Feyenoord gelijk gekregen in die zin dat alleen een paar topclubs wellicht profiteren maar het Nederland voetbal in zn geheel en de kleinere profclubs waarschijnlijk niet. Hoe dan ook heeft dat weinig met de jeugd te maken en is de Feyenoord jeugd juist vrij vooruitstrevend met bijv. de toepassing van technische hulpmiddelen.

Natuurlijk hebben andere clubs als Ajax en Sparta ook een mooie jeugdopleidingen, maar de Feyenoord jeugd is gewoon jarenlang hofleverancier van Oranje geweest dus dit soort rants zijn nergens voor nodig. Hoewel het van mij ook meer mag zijn staan er elke week meerdere spelers uit de eigen jeugd in het elftal.
Deadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:15:
Vilhena inderdaad gewoon verkopen.
Is absoluut niet onmisbaar, je moet door selecteren en met dat geld kun je misschien een gat in de selectie opvangen.

Voor de eind stand zal het denk ik niet zoveel uitmaken of hij er is of niet.
Natuurlijk is Vilhena te koop, maar niet ten koste van alles. Volgens mij is niet bekend welk bedrag er is geboden maar een beetje hard onderhandelen mag best weleens. Wat dat aan gaat zijn we lekker hypocriet in dit topic want een paar weken geleden liet Van Geel nog te makkelijk spelers vertrekken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@ph4ge
Niet te koop zeg je meestal wanneer je de hoofdprijs wilt. Die ga je voor vilhena niet krijgen.

En dat Feyenoord niet meedeed met de voetbal piramide had niets te maken met principes.

Ze deden niet mee omdat ze het toen te duur vonden.
Wat denk ik wel te maken had met de stadion eisen.

PSV heeft de jong PSV wedstrijden in het Philips stadion gespeeld voor 100 toeschouwers.
Ajax besloot de toekomst flink te verbouwen om de wedstrijden daar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinusz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:20:
[...]

Uh Wijnaldum....die begon bij Sparta toch ;)
Ja, zou kunnen. Maakt het nog sterker en triester eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:23:
[...]

Zo, lucht dat ff op?

Feyenoord heeft een uitstekende jeugdopleiding, maar heeft last gehad van een mindere lichting. Kan gebeuren, inmiddels klopt er wel weer wat aan de deur. Helaas zit er een zeer conservatieve hoofdcoach, maar daar kan de jeugdopleiding niets aan doen.

Vertrekken er vanuit andere clubs geen toptalenten naar het buitenland? Natuurlijk verpakken ze dat in allerlei mooie verhalen maar die keuze komt gewoon op geld neer. Dat er veel wordt weghaalt onderstreept wel de status van de Feyenoord jeugd.

Dat Feyenoord niet mee doet aan de voetbalpiramide was juist te prijzen. Principes houden helaas wel in dat als jij de enige bent die er aan vast houdt je uiteindelijk alleen achterblijft. Voorlopig heeft Feyenoord gelijk gekregen in die zin dat alleen een paar topclubs wellicht profiteren maar het Nederland voetbal in zn geheel en de kleinere profclubs waarschijnlijk niet. Hoe dan ook heeft dat weinig met de jeugd te maken en is de Feyenoord jeugd juist vrij vooruitstrevend met bijv. de toepassing van technische hulpmiddelen.

Natuurlijk hebben andere clubs als Ajax en Sparta ook een mooie jeugdopleidingen, maar de Feyenoord jeugd is gewoon jarenlang hofleverancier van Oranje geweest dus dit soort rants zijn nergens voor nodig. Hoewel het van mij ook meer mag zijn staan er elke week meerdere spelers uit de eigen jeugd in het elftal.

[...]

Natuurlijk is Vilhena te koop, maar niet ten koste van alles. Volgens mij is niet bekend welk bedrag er is geboden maar een beetje hard onderhandelen mag best weleens. Wat dat aan gaat zijn we lekker hypocriet in dit topic want een paar weken geleden liet Van Geel nog te makkelijk spelers vertrekken.
Ik zie geen enkel argument waarom Feyenoord een goede jeugdopleiding heeft. Hofleverancier met vooral verdedigers jaren geen enkele creatieve speler. Ze hebben gewoon een groot achterland waardoor er altijd iets zal doorbreken.

Voor Ajax geldt overigens voor een groot gedeelte hetzelfde. Spelers breken vooral door bij toeval, terwijl juist vaak blijkt dat het voor een groot gedeelte maakbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:41:
[...]
Hofleverancier met vooral verdedigers jaren geen enkele creatieve speler.
Een beetje flauw om dat als argument tegen Feyenoord in te brengen want dat is het probleem van het gehele Nederlandse voetbal. Kijk naar Oranje. We hebben alleen Depay. Wat zijn de spelers bij de grotere clubs? Wijnaldum, v Dijk, de Vrij: niet echt Sneijders of Robbens. En ook het grote talent van Ajax is ............. een verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:33:
En dat Feyenoord niet meedeed met de voetbal piramide had niets te maken met principes.

Ze deden niet mee omdat ze het toen te duur vonden.
Wat denk ik wel te maken had met de stadion eisen.

PSV heeft de jong PSV wedstrijden in het Philips stadion gespeeld voor 100 toeschouwers.
Deels correct, Jong PSV heeft inderdaad wedstrijden gespeelt in het Philips Stadion maar ook op de Herdgang en het stadion van FC Eindhoven gespeeld. Voornamelijk vanwege de veiligheidseisen aangezien er toeschouwers van de tegenstander mee wilden reizen.

Uiteindelijk moet er een "stadion" voor ongeveer 2500 man komen op de herdgang voor jong PSV & PSV vrouwen.

D-e-n schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:46:
[...]

Een beetje flauw om dat als argument tegen Feyenoord in te brengen want dat is het probleem van het gehele Nederlandse voetbal. Kijk naar Oranje. We hebben alleen Depay. Wat zijn de spelers bij de grotere clubs? Wijnaldum, v Dijk, de Vrij: niet echt Sneijders of Robbens. En ook het grote talent van Ajax is ............. een verdediger.
Bergwijn :+

[ Voor 24% gewijzigd door Napo op 14-08-2018 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:46:
[...]

Is ook een probleem in heel het land. Als je ziet dat het grootste talent van Nederland op geleid is bij Willem 2.

Echter gaan ze niet mee in echte inoovaties. Bij Ajax, PSV en Az hebben ze het nu enigszins op de rit. ALs je ziet wat daar nu doorbreekt en op het punt staat door te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik dacht aan hem maar iets met de huid en de beer. Maar vooruit: PSV doet het dan nog het beste. Wellicht kan die nu geblesseerde jongen van AZ er nog bij komen
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:54:
[...]
Is ook een probleem in heel het land. Als je ziet dat het grootste talent van Nederland op geleid is bij Willem 2.
Wie is het grootste talent van Nederland?

Edit:
Over Kluivert heb ik mijn twijfels. Te snel weggegaan, niet goed begeleid

[ Voor 38% gewijzigd door D-e-n op 14-08-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:54:
[...]

Ik dacht aan hem maar iets met de huid en de beer. Maar vooruit: PSV doet het dan nog het beste. Wellicht kan die nu geblesseerde jongen van AZ er nog bij komen
Die komt dan uit de Ajax opleiding.

Kluivert? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:54:
[...]

[...]

Wie is het grootste talent van Nederland?

Edit:
Over Kluivert heb ik mijn twijfels. Te snel weggegaan, niet goed begeleid
De Jong natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mag ik even lachen? Die jongen heeft absoluut talent maar die is al 21. Die moet heel snel stappen maken wil hij een hele grote status krijgen als bijvoorbeeld Sneijder. Als dat ons grootste talent is hebben we een groot probleem. Je hebt het er ook over dat er veel aankomt maar dat moeten we maar afwachten. Die tiener die echt wat extra's kan brengen zie ik nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Toch niet Siem? Die speelt niet eens bij Ajax dus dan moet het haast wel Luuk zijn maar die is inmiddels al wel vrij oud :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Napo schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:46:
[...]

Deels correct, Jong PSV heeft inderdaad wedstrijden gespeelt in het Philips Stadion maar ook op de Herdgang en het stadion van FC Eindhoven gespeeld. Voornamelijk vanwege de veiligheidseisen aangezien er toeschouwers van de tegenstander mee wilden reizen.

Uiteindelijk moet er een "stadion" voor ongeveer 2500 man komen op de herdgang voor jong PSV & PSV vrouwen.
Klopt, uiteindelijk mochten ze op de Herdgang spelen nadat PSV er geld tegenaan gesmeten had zodat deze aan de eisen voldeed voor betaald voetbal.
Dit was geloof ik vanaf het 2e seizoen dat ze in de JL speelden.

Dit was al van begin af aan het plan geloof ik maar het liep vertraging op.
De Jong PSV wedstrijden spelen bij FC Eindhoven of het Philips stadion was tenslotte verliesgevend.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 14-08-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
D-e-n schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:08:
[...]

Mag ik even lachen? Die jongen heeft absoluut talent maar die is al 21. Die moet heel snel stappen maken wil hij een hele grote status krijgen als bijvoorbeeld Sneijder. Als dat ons grootste talent is hebben we een groot probleem. Je hebt het er ook over dat er veel aankomt maar dat moeten we maar afwachten. Die tiener die echt wat extra's kan brengen zie ik nog niet.
Ik snap de Spaanse komkommer hype dan ook niet. 50 miljoen ? Kom op zeg.

Frenkie de Jong is goeie speler, viel als op opbouwende centrale verdediger, maar afgelopen zondag tegen Heracles op het middenveld viel ie niet op, terwijl dat z'n voorkeur heeft.

Is ook 6-7 maanden geblesseerd geweest.

De nieuwe Xavi of Iniesta.. nee... echt niet.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
loekf2 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:05:
[...]

Ik snap de Spaanse komkommer hype dan ook niet. 50 miljoen ? Kom op zeg.

Frenkie de Jong is goeie speler, viel als op opbouwende centrale verdediger, maar afgelopen zondag tegen Heracles op het middenveld viel ie niet op, terwijl dat z'n voorkeur heeft.

Is ook 6-7 maanden geblesseerd geweest.

De nieuwe Xavi of Iniesta.. nee... echt niet.
Als er iemand 50mln geboden had was hij denk ik ook wel weg geweest.
De media schrijft elke zomer weer veel en de bulk is verzonnen of is afkomstig van een zaakwaarnemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:28:
Als er iemand 50mln geboden had was hij denk ik ook wel weg geweest.
De media schrijft elke zomer weer veel en de bulk is verzonnen of is afkomstig van een zaakwaarnemer.
Precies dat... als die roddel echt werkelijkheid was geweest dan had Overmars er een strik omheen gedaan en zelf naar Barcelona gebracht. Er zal absoluut interesse zijn, dat geloof ik best, menig scout ziet er wat in wat ik ook niet 1-2-3 zie, maar dergelijke bedragen gaat Ajax nooit weigeren. Het is niet dat wanneer die jongen vertrekt het hele elftal in elkaar stort, in tegendeel.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Gonadan schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:04:

[...]

Wiens schuld was het dan in jouw ogen?
Hem was 5 weken vakantie beloofd. OL ging uit vanaf NA de laatste training op de club, Memphis ging uit van 5 weken NA de interland periode met het NL elftal. Als ze gewoon een datum hadden afgesproken ben ik ervan overtuigd dat ie gewoon op tijd terug was geweest. Disciplinair is er weinig op hem aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:23:
[...]
Geloof jij maar dat het door de zogenaamde principes komt, dan geloven wij de werkelijkheid (geld) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Han schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:40:
[...]

Precies dat... als die roddel echt werkelijkheid was geweest dan had Overmars er een strik omheen gedaan en zelf naar Barcelona gebracht. Er zal absoluut interesse zijn, dat geloof ik best, menig scout ziet er wat in wat ik ook niet 1-2-3 zie, maar dergelijke bedragen gaat Ajax nooit weigeren. Het is niet dat wanneer die jongen vertrekt het hele elftal in elkaar stort, in tegendeel.
Idd, middenvelders genoeg.. ik zou ook wel Ryan Gravenberch snel in Ajax 1 willen zien. Zit dit jaar in A1 denk ik, of Jong Ajax al. Ajax heeft ook nog Per Schuurs voor centraal achter in.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zou overigens best mooi uitkomen als Man Utd echt interesse heeft in vd Sar (al geloof ik er niks van). Vd Sar weg geeft ruimte om Ten Hag ook te laten wieberen zonder dat er dan consequenties aan hoeven te zitten voor Overmars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ten Hag kwam juist uit de koker van Overmars door hun eerdere samenwerking.

Het gerucht over Van de Sar bij MU gaat over de functie van TD, dat kan hij al helemaal niet. Hij wordt alleen genoemd door z'n verleden bij MU een omdat hij nu een beleidsmatige functie bekleed, maar die gaat het echt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:25:
Ten Hag kwam juist uit de koker van Overmars door hun eerdere samenwerking.

Het gerucht over Van de Sar bij MU gaat over de functie van TD, dat kan hij al helemaal niet. Hij wordt alleen genoemd door z'n verleden bij MU een omdat hij nu een beleidsmatige functie bekleed, maar die gaat het echt niet worden.
Zoals ik het gelezen heb word hij geen echte TD.
Maar zou de loopjongen worden tussen Mourinho en de echte TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Deadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:39:
[...]

Zoals ik het gelezen heb word hij geen echte TD.
Maar zou de loopjongen worden tussen Mourinho en de echte TD.
Ik zou van der Sar nog niet mijn planten laten watergeven als ik op vakantie ben laat staan iets runnen. Zo'n schijnfunctie voor een groot speler zal naar de fans positief zijn. Daarom doen ze dat denk ik. Maar ik denk dat ze na 1 verkennend gesprek al zien dat dit niet de juiste keuze is, voor wat dan ook.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrMonkE schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:44:
[...]

Ik zou van der Sar nog niet mijn planten laten watergeven als ik op vakantie ben laat staan iets runnen. Zo'n schijnfunctie voor een groot speler zal naar de fans positief zijn. Daarom doen ze dat denk ik. Maar ik denk dat ze na 1 verkennend gesprek al zien dat dit niet de juiste keuze is, voor wat dan ook.
Niet alleen een schijnfunctie voor de fans.

De eigenlijke TD bij United is Woodward, deze zou dus moeten samenwerken met Mourinho.
Maar het verhaal gaat dat hij een hekel heeft (gekregen) aan Mourinho en zijn eeuwige gezeur.
Ik denk dat we ons dit allemaal wel kunnen voorstellen.

Dus willen ze een buffer hebben.

Misschien dat hij nog wat kleine verantwoordelijkheden zou delegeren aan deze TD aangezien zijn eigen takenpakket best groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Daar heb je ook wel een punt @Deadsy.
In de zin dat .. wie zou zich vrijwillig blootstellen aan samenwerking met een persoon als Mourinho.
Dus denk dat ons-Edwin wel in Amsterdam zal blijven.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrMonkE schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:00:
Daar heb je ook wel een punt @Deadsy.
In de zin dat .. wie zou zich vrijwillig blootstellen aan samenwerking met een persoon als Mourinho.
Dus denk dat ons-Edwin wel in Amsterdam zal blijven.
Denk jammer genoeg dat er nog vrij veel mensen zijn die met hem willen werken.
Bij United dachten ze toen ook de verlosser gevonden te hebben.
Bij Chelsea, Real etc dachten ze dat ook en na een paar jaar was dat ook voorbij.

Wanneer hij vertrekt bij United dan zal hij denk ik zonder veel moeite weer een club vinden waar ze hem bakken met geld laten uitgeven.

Kloppen de geruchten over waarom deze nieuwe functie gemaakt word dan betekend dit denk ik dat Woodward hem niet mag ontslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Mourinho gaat het seizoen ook niet volmaken, dus dan is Van de Sar daarna ook weer overbodig.
Zet er een normale trainer neer en die rol is niet meer nodig.

Ajax in dezelfde opstelling als vorige week, daarom kwam Ten Hag dus al op zijn 'Van de Beek' uitspraak terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van der Sar zal er wel oren hebben naar deze functie :+

Ben ik trouwens de enige die op 2 gedachten hinkt....leuk om te proberen om CL te halen, maar ik voorzie kansloos 4de, is het dan niet gewoon beter om EL groep in te gaan en daar proberen door te komen?

(Beste is CL, 3de worden en doorstromen in EL, maar ik zie het niet gebeuren)

[ Voor 72% gewijzigd door Martinusz op 14-08-2018 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:17:
Ben ik trouwens de enige die op 2 gedachten hinkt....leuk om te proberen om CL te halen, maar ik voorzie kansloos 4de, is het dan niet gewoon beter om EL groep in te gaan en daar proberen door te komen?

(Beste is CL, 3de worden en doorstromen in EL, maar ik zie het niet gebeuren)
Dat laatste moet je altijd voor gaan vind ik. Sowieso de kans grijpen om CL te spelen. Wanneer je dan 4e wordt dan heb je pech. Maar derde worden in de poule is gewoon het streven, uiteraard sterk onder invloed van de loting. Geen idee of Ajax nog steeds een beschermde status heeft of dat ze nu in de ‘verkeerde’ kokers komen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
pffff, daar heb je eeuwige rotlied weer. JALALALALALALAAAAAAAAA.
Kunnen ze niets anders verzinnen...

hoe dan ook, hup Ajax. Voor NL dan maar!

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 14-08-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:06

Qu3st

Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:02:

hoe dan ook, hup Ajax. Voor NL dan maar!
Ik heb misschien per ongeluk doorgegeven dat jij groot fan van dat liedje bent.... sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Qu3st schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:08:
[...]

Ik heb misschien per ongeluk doorgegeven dat jij groot fan van dat liedje bent.... sorry :+
Bastard :+ Jij hebt connecties met de megafoontokkie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ach ze vliegen er vanavond gelukkig toch uit, hoef je je niet meer te ergeren :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015

Qu3st

Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:09:
[...]

Bastard :+ Jij hebt connecties met de megafoontokkie?
Zit er toevallig net boven :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:02:
Je hebt helemaal gelijk... je kan beter constant iets met ‘woorden en daden’ zingen en structureel de daden achterwege laten :P

Dan blijven enkel de mooie woorden over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 15:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Joster schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:50:
Hem was 5 weken vakantie beloofd. OL ging uit vanaf NA de laatste training op de club, Memphis ging uit van 5 weken NA de interland periode met het NL elftal. Als ze gewoon een datum hadden afgesproken ben ik ervan overtuigd dat ie gewoon op tijd terug was geweest. Disciplinair is er weinig op hem aan te merken.
Oke dus iedereen snapte het behalve Depay. Daar is in theorie nog in te komen, zo slim is hij niet. Maar in plaats van sorry en alsnog komen maakt hij doodleuk stilzwijgend zijn vakantie af. Geeft toch een ander beeld en de straf is dan ook helemaal terecht.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gaat Ajax het redden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
En steek die vlag.. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ach het is tenminste een ritueeltje geworden bij europese wedstrijden. Wat is die van jullie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Onana

Mazraoui - De Ligt - Blind - Tagliafico
De Jong - Schone - Ziyech
Tadic - Huntelaar - Neres

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zo, de vuurwerkboete is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik was bier pakken... wat heb ik gemist? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Cocu ligt er met Fener alvast uit, die mogen het in de EL gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Terranova schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:28:
[...]

Ach het is tenminste een ritueeltje geworden bij europese wedstrijden. Wat is die van jullie? :+
Lee Towers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:31:
Cocu ligt er met Fener alvast uit, die mogen het in de EL gaan proberen.
Die zit dus met kerst weer thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:32:
[...]

Die zit dus met kerst weer thuis
Nja ze hebben nog 60 minuten om het te fixen maar ik zie het niet gebeuren.
Uit verloren ze met 1-0 en nu staan ze al 0-1 achter.

De visie van Cocu is merkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 14-08-2018 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:34:
[...]
Nja ze hebben nog 60 minuten om het te fixen maar ik zie het niet gebeuren.
Uit verloren ze met 1-0 en nu staan ze al 0-1 achter.

De visie van Cocu is merkbaar.
Net als Frank de Boer gaat het niks worden met Cocu.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ajax begint goed.

En Huntelaar gaat weer door met kansen missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jammer

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:38:
Ajax begint goed.

Hij mag er vanavond 50 missen, zolang ie er maar drie maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mist gewoon de bal...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:37:
[...]

Net als Frank de Boer gaat het niks worden met Cocu.
De KNVB zou toch eens naar de trainers opleiding moeten kijken waarom deze trainers mislukken.
Leuke praatjes (aan de kant van de Boer) maar het lukt ze gewoon totaal niet om iets op te bouwen, om het spel ergens op te laten lijken.

Het enige dat de Boer dan goed deed was jeugd laten doorstromen.

Zijn ze te dom? Geen karakter? Of leert men hun bij de trainers cursus alleen hoe ze formulieren moeten invullen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Neres gaat vanavond nog wel een penalty meekrijgen denk ik... ze verdedigen hem zeer risicovol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Neres op snelheid op links is altijd een voorzet. Die zal nooit kappen en naar binnen gaan. Zet die gast nou op rechts en Tadic links!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:33

Hupske

AFCA

Ah, geen geel. Hoe dan?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Peer M der in

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Mijn God, opzettelijk hands en geen geel? :?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Hij heeft niet naar je geluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Neres goed actief tot nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het overwicht is er, nu nog kansen creëren (en er wat scoren ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

De scheids heeft het niet zo op hands.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Derde handsbal alweer nul gele kaarten. Die commentator is zo scheel als een nibbit, aan zn vinger getrokken LOL!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Typhone schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:49:
Derde handsbal alweer nul gele kaarten. Die commentator is zo scheel als een nibbit, aan zn vinger getrokken LOL!
Zeg dat wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Misschien heeft de Ligt nog wat lenzen voor de scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Psv speelt tegen BATE Borisov in de voorronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Exocet schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:58:
Psv speelt tegen BATE Borisov in de voorronde.
Moet prima te doen zijn... :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
zo zie je maar weer dat Ten Hag Neres compleet onschadelijk maakt. Hij kan oh zo gevaarlijk zijn, maar vanaf links blijft het alleen bij dreigend, krijgt geen bal voor ondanks dat hij links is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Frenkie de Jong mag ook eens wakker worden. Die stapt vaak niet goed in centraal. Let er maar eens op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Terranova schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:59:
zo zie je maar weer dat Ten Hag Neres compleet onschadelijk maakt. Hij kan oh zo gevaarlijk zijn, maar vanaf links blijft het alleen bij dreigend, krijgt geen bal voor ondanks dat hij links is.
En hij staat tegen de sneltste verdediger van Luik... vind het ook een domme keuze dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

BAM!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HUNTERRRRRRRRR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Yes yes yes!!1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe mocht ook tijd worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Whopaaaa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 13:33

AcoLyte!

*evil grin*

H U N T E L A A R !!!!

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 15:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:38:
Ajax begint goed.

:>

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Huntelaar kan het dus wel!

Lol videoref? Dik buitenspel

[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 14-08-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Buitenspel! Nou geen hands zien, geen buitenspel zien. Prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Lekker buitenspel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Geen VAR vanavond? Was buitenspel.

Zit het toch een keer mee, belangrijke goal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02
Hupske schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:02:
Buitenspel! Nou geen hands zien, geen buitenspel zien. Prima!
Flauwekul, de commentator kent de regels blijkbara niet, want Huntelaar staat achter de bal.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:01
De Hunter doet een Wambertootje >:)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Scheids is toch blind ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hoezo buitenspel? Hij staat toch gewoon achter de bal :S

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Dik buitenspel. Maar heerlijk! Zat nog te schelden op huntelaar bij die eerdere gemiste kans, maar deze maakt ie wel heerlijk af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Hunter staat toch achter de bal? :?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Niemand protesteerde van Luik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mooi cadeautje. We hebben sowieso al niet te klagen tot nu toe, hij fluit erg makkelijk voor Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik mag het niet zeggen, maar verwacht dan wel weer een flut 2e helft van Ajax.

Oef, Tadic maar net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsoezn schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:02:
Hoezo buitenspel? Hij staat toch gewoon achter de bal :S
Blijkbaar is de commentator hier napraten heel populair :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kunnen we de rust overslaan en gewoon doorgaan tot 90ste minuut?

Pagina: 1 ... 34 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.