Nu snel de 2e maken en dan gewoon doorgaan
Lekker voor Ajax, als ze dit nog weggeven....
Kiev is trouwens andere koek..
Kiev is trouwens andere koek..
HOPPA!
Float like a butterfly, sting like a bee.
BAM BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoppa! Nu wel zonder twijfel
[ Voor 67% gewijzigd door Vos op 14-08-2018 21:05 ]
Yes yes yes!!!!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De Ligt. Whohohoho
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zn voet was gewoon buitenspelVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:03:
[...]
Blijkbaar is de commentator hier napraten heel populair
Doorgaan nu!
Nic3!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
10 10 10 10 10
don't mistake lack of talent for genius.
Gaat om moment van spelen, niet moment van scoren
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Haal de Ligt er nu maar af. Anders issie weg als ie zo blijft scoren...
Die clown van een Preud’Homme kijkt een beetje teneergeslagen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zo vallen ze wel heel makkelijk. 
Nu wel vasthouden...
Nu wel vasthouden...
Ik had het ook over het moment van spelennaitsoezn schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:05:
[...]
Gaat om moment van spelen, niet moment van scoren
Doe maar niet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zo kijkt hij altijdHan schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:06:
Net als 15 mei 2011. Zo mag ie vaker kijken.Han schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:06:
De winnaar is zeker van groepsfase EL, de verliezen moet nog de laatste voorronde EL spelen?
Ik moet plassen, maar wil verder kijken
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Allebei al zeker van groepsfase ELDeadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:07:
De winnaar is zeker van groepsfase EL, de verliezen moet nog de laatste voorronde EL spelen?
Beiden al zeker dacht ikDeadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:07:
Ajax is in ieder geval al zeker van groepsfase, ook als ze verliezen. Zal voor Standaard dus ook wel gelden?Deadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:07:
Haha ik dacht eerst dat je het over vd Sar had.. dacht al.. wat zegt hij nou weerDeadsy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:06:
[...]
Denk jammer genoeg dat er nog vrij veel mensen zijn die met hem willen werken.
Bij United dachten ze toen ook de verlosser gevonden te hebben.
Bij Chelsea, Real etc dachten ze dat ook en na een paar jaar was dat ook voorbij.
Wanneer hij vertrekt bij United dan zal hij denk ik zonder veel moeite weer een club vinden waar ze hem bakken met geld laten uitgeven.
Kloppen de geruchten over waarom deze nieuwe functie gemaakt word dan betekend dit denk ik dat Woodward hem niet mag ontslaan.
Ja, hij pakt veel prijzen. Je kunt zeggen wat je wilt van die Mourinho maar hij haalt wel vaak (met heel veel geld, maar toch) goede resultaten. Met zijn spelers heeft hij naar zeggen altijd hele goede banden en ze gaan door het vuur voor hem.Dat is toch een kunst. Hij is een meester manipulator. Een Managerial Psychopath danwel Managerial Sociopath. Ik vermoed het laatste.
★ What does that mean? ★
Maatbekertje of leeg flesje pakken :-)Hackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:08:
DUGG
Pak een fles?Hackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:08:
Han schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:06:

[ Voor 41% gewijzigd door Martinusz op 14-08-2018 21:10 ]
Vriendin in de buurt?Hackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:08:
Alleen thuis, kleine slaapt en de rest naar de bios
Gewoon... als ze Patricia heet is het helemaal het proberen waard
Dan ligt de optie voor de hand., Gewoon laten lopen.Hackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:10:
[...]
Hint: Patricia PaayTyphone schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:10:
[...]
Wat moet ik me bij deze opmerking voorstellen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ook alleen als je in z'n straatje past. Kijk hoe ie Martial afbrandde omdat ie in de voorbereiding bij de geboorte van zn dochter wilde zijn. Of hoe ie met Pogba omgaat, of met Shaw. Nee ik denk niet gaat die gast heel geliefd is bij de spelers van Man Utd, eerder gevreesd.MrMonkE schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:08:
[...]
Met zijn spelers heeft hij naar zeggen altijd hele goede banden en ze gaan door het vuur voor hem.
Of even snel Ziggo go op je telefoon zetten en op het toilet verder kijken
Die kleine slaap helemaal niet... anders hoefde je niet te plassenHackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:10:
Dan is het geen proberen meer.Han schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:11:
[...]
Gewoon... als ze Patricia heet is het helemaal het proberen waard
Hoekschop strepen we weg tegen de buitenspel goal
Ziyech is wel lekker aan het ballen hoor. Voor minder dan 2 miljoen mag die niet weg, vermoed ik zo
Is niet de beste back ooit maar is wel een verademing om een linksback te hebben die kan verdedigen en soms ook nog opkomt
Dat denk ik ook niet.AcoLyte! schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:13:
Ziyech is wel lekker aan het ballen hoor. Voor minder dan 2 miljoen mag die niet weg, vermoed ik zo
Wat een bekeken schot zeg... zonde
Ziyech gewoon niet laten gaan
En juist daarom moet hij vanaf rechts komenHan schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:14:
Wat een bekeken schot zeg... zonde
Waar de zwangerschapsgym mij nu van pas komt. 
Pfff- pffhuhhhh
Pfff- pffhuhhhh
[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 14-08-2018 21:15 ]
Verwijderd
Maar even iets verbeterdAcoLyte! schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:13:
Ziyech is wel lekker aan het ballen hoor. Voor minder dan 20 miljoen mag die niet weg, vermoed ik zo
Matje onder gepist?Hackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:15:
Pfff- pffhuhhhh
Water gebroken?Hackus schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:15:
Pfff- pffhuhhhh
Wat is Ziyech goed vanavond!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ai ai, jammer
Altijd is Kortjakje ziek puffen
Plasje opgehouden, poepje in de broekTerranova schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:16:
Water gebroken?
Zo zie ik preudhomme graag.
2e helft moeten ze zo doorgaan
2e helft moeten ze zo doorgaan
Nou... 2-0 met de rust.
Komt me bekend voor
Komt me bekend voor
Klein verschil: Vorige keer was 0-2 met rust
Alleen toen kwam Standard beter voor de dag, eigenlijk stonden we toen onverdiend 2-0 voor, nu is het andere koek.
Benieuwd of ze geleerd hebben van vorige week
Hij heeft er erg veel zin in!Quad schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:17:
Wat is Ziyech goed vanavond!
Zie ik hier een mespuntje bravoure, zoals onder Bosz? Niet alles lukt, maar het straalt een bepaalde onaantastbaarheid uit. Ziyech is wel erg lekker bezig, de Ligt mag ook nog een weekje blijven. Beste voetbal? Nee. Leukste voetbal? Minimaal. Prima pot zo.
Verwijderd
Wat een goede eerste helft van Ajax zeg. Flink gedomineerd en straks na rust de 3-0 maken en het is op naar de volgende ronde!
He he, dat lucht op
Het is vooral dat ze snel kunnen combineren, de bal ligt dan in no-time bij Standard in het 16 meter gebied. Zodra ze verzwakken komt Standard weer.
⏩ PVOutput☀️
Dik en dik en dik verdiend deze voorsprong; Ajax is heer en meester terwijl Standard mede door Ajax' toedoen nauwelijks aan voetballen toekomt.
Het zou mooi zijn als ze dit spel in de tweede helft kunnen vasthouden!
Prima team wat er staat vanavond, alleen Mazraoui ben ik nog niet van overtuigd.
Het zou mooi zijn als ze dit spel in de tweede helft kunnen vasthouden!
Prima team wat er staat vanavond, alleen Mazraoui ben ik nog niet van overtuigd.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ze moeten dit tempo erin houden en de score uitbouwen. Dan mag er vanaf de 70e minuut het tempo iets uit en wat wissels
Herhaling vorige week?
Ben benieuwd of Ajax zich kan herpakken in de verlenging.
alles kan off-topic
Eerst 2e helft zo afwachtenAnkona schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:26:
Herhaling vorige week?
Flauw. Eerste helft was totaal anders dan de eerste helft van vorige week.Ankona schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:26:
Herhaling vorige week?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doe nou niet, Feyenoord moet nog deze week.Ankona schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:26:
Herhaling vorige week?
Karma is een bitch
Standard is alvast naar huis?
kom je het veld op en gaat zo een assistent zitten schreeuwen.
Ja dat heeft effect
Ja dat heeft effect
HOPPA!
Whopaaaa
Prachtgoal!
Holy shit Tadic!
⏩ PVOutput☀️
Heb weer eens kippenvel
Wat een prachtige aanval, wat een actie van Tadic
Die ruimte die ze op links krijgen nadat Tagliafico zijn man voorbij is
Dit topic is gesloten.