[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.388 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-10 21:02
Prachtige wedstrijd van psv, ik denk dat psv een grotere titelkandidaat is dan de meeste dachten. Al is dat wel tegen het zere been van de meeste hier op het Ajax-topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:37
DonRoger schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:06:
Prachtige wedstrijd van psv, ik denk dat psv een grotere titelkandidaat is dan de meeste dachten. Al is dat wel tegen het zere been van de meeste hier op het Ajax-topic.
Ajax (Ten Hag) kan dit seizoen alleen maar verliezen. Worden ze kampioen, dan is dat normaal met dit materiaal. Worden ze geen kampioen dan is het een schande.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 12:47
Ik kan me er niet zo druk (meer) om maken, zie eind van het seizoen wel waar we eindigen.
Kampioen worden is mooi, tweede worden achter een verdiende kampioen is ook mooi.
Enige wat ik hoop is dat we de voorronde CL doorkomen; ik denk dat dit Ajax tegen grote ploegen tot mooie dingen in staat is.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:25
dvdkiwi schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 11:33:
ik denk dat dit Ajax tegen grote ploegen tot mooie dingen in staat is.
Ik denk dat dat erg vergelijkbare potjes worden als met Feyenoord.
Voornamelijk leuk voor de kijkcijfers en de financiën, maar daar blijft het bij.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
lol Emmen voor tegen ADO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wel een lekker schot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
die 12 Emmen supporters overstemmen ook meteen dat hele ADO stadion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:41
Hoe is mogelijk. 0-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Rood wit rood! Haha, 0-2!

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 12-08-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Opstelling Feyenoord bekend.

Geen v Beek, Amrabat, Vente, Nieuwkoop en Larsson. Zal een ander potje gaan worden zo.

Wel Verdonk laten staan, wat ik merkwaardig vind, heeft Malacia zo enorm slecht gespeeld in de voorbereiding? En zo jammer dat we niemand anders hebben op die LB positie dan Boetius :'(

En Toornstra weer basis op 10...... Zet dan die Kokcu er neer, Toornstra bakt er niets van op 10

[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 12-08-2018 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:14
Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:22:
Opstelling Feyenoord bekend.

Geen v Beek, Amrabat, Vente, Nieuwkoop en Larsson. Zal een ander potje gaan worden zo.

Wel Verdonk laten staan, wat ik merkwaardig vind, heeft Malacia zo enorm slecht gespeeld in de voorbereiding? En zo jammer dat we niemand anders hebben op die LB positie dan Boetius :'(
Mwah..... Dan las ik op VI "v Bronckhorst grijpt in" maar Gio doet feitelijk weer niks. De spelers die weer beschikbaar zijn stelt hij nu weer op en hij vervangt voor de miljoenste keer Larsson weer door Boetius, of andersom. Ik voorspel je: straks speelt Boetius weer eens een kutpot en dan komt hij weer met Larsson aankakken.

Komt nu werkelijk niet in het hoofd van de coach op dat het ook wel eens aan zijn eigen opstellingen zou kunnen liggen dat bepaalde spelers hun niveau van bij hun vorige club niet halen? Als je er door analisten op gewezen moet worden dat het met drie aanvallers die de bal in de voet willen hebben niet altijd gaat werken dan ben je ook ongeschikt voor je vak.

Probeer die Larsson eens verdomme ergens anders: daar waar we iemand die graag wat met een bal doet goed kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:31:
[...]

Mwah..... Dan las ik op VI "v Bronckhorst grijpt in" maar Gio doet feitelijk weer niks. De spelers die weer beschikbaar zijn stelt hij nu weer op en hij vervangt voor de miljoenste keer Larsson weer door Boetius, of andersom. Ik voorspel je: straks speelt Boetius weer eens een kutpot en dan komt hij weer met Larsson aankakken.

Komt nu werkelijk niet in het hoofd van de coach op dat het ook wel eens aan zijn eigen opstellingen zou kunnen liggen dat bepaalde spelers hun niveau van bij hun vorige club niet halen? Als je er door analisten op gewezen moet worden dat het met drie aanvallers die de bal in de voet willen hebben niet altijd gaat werken dan ben je ook ongeschikt voor je vak.

Probeer die Larsson eens verdomme ergens anders: daar waar we iemand die graag wat met een bal doet goed kunnen gebruiken.
Ik had Larsson op 10 gezet en Toornstra ernaast gezet tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:33:
[...]

Ik had Larsson op 10 gezet en Toornstra ernaast gezet tbh
En dan bijvoorbeeld zonder linksbuiten. We hebben genoeg spelers die graag dat gat in duiken. Vilhena bijvoorbeeld. Toornstra kan dan eventueel naast Clasie spelen (de positie waar hij ooit even Oranje haalde maar dat weet ook niemand meer......) maar ook genoeg jonge jongens voor die plek.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat is het toch fijn om Ajacied te zijn :)
Studio Voetbal is van ons, de Telegraaf is van ons, de scheidsrechters en de KNVB zijn van ons, Peptalk is van ons, de commentatoren zijn van ons en nu is dit topic ook al van ons :*)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:54:
[...]

Studio Voetbal is van ons, de Telegraaf is van ons, de scheidsrechters en de KNVB zijn van ons, Peptalk is van ons, de commentatoren zijn van ons en nu is dit topic ook al van ons :*)
Alleen het kampionschap is niet voor jullie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 08:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Napo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Beker al helemaal niet gok ik. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:52
Zie nu ineens dat de wedstrijden om 12.15 beginnen, ff vergeten. Dus het is bijna afgelopen, nog 4 minuten

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Napo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Daar ga ik niet vanuit nee ;)

Mooi van Emmen :D
Extra mooi dat ze het tegen Ado doen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 12-08-2018 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Emmen wint van ADO. Stunt. Emmen staat boven Ajax in het klassement :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Het kan snel gaan, vrijdagmiddag stond Ado nog op plaats 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:12:
Emmen wint van ADO. Stunt. Emmen staat boven Ajax in het klassement :+ :+
Ook nog boven Feyenoord :>

Zie het Ajax volgende week tegen Emmen ook nog best wel moeilijk krijgen :|

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2018 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Amrabat btw geblesseerd geraakt op de training. Wat de fuck doen ze toch bij Feyenoord......

Edit: 2 minuten bezig en Verdonk heeft al bewezen dat die hype om hem heen zwaar onterecht was

[ Voor 34% gewijzigd door LZ86 op 12-08-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:00

Hupske

AFCA

Feyenoord is beter dan donderdag. Jammer voor de Graafschap. Begin je toch met 3 punten achter op Emmen straks.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hupske schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:50:
Feyenoord is beter dan donderdag. Jammer voor de Graafschap. Begin je toch met 3 punten achter op Emmen straks.
eerst zien, dan geloven. Er is nog steeds geen goal gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Voor de wedstrijd stoere taal op vi: "Gio gaat ingrijpen nav afgelopen donderdag"

Blijkt dat ie alleen de vervangers van de ontbrekende basisspelers eruit gehaald heeft + Larsson 8)7
Niks ingrijpen dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Hoppa. Lekker de Graafschap!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
_O-

Oh Feyenoord toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Zoals verwacht. Fuck Gio met zijn hele luizenploeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Is dit dan wel genoeg om Gio een schop onder zijn reet te geven of is de wens de vader van de gedachte?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:54
Het is duidelijk, Feyenoord wordt kampioen. Keukenkampioen! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:02:
Ontspan... tijd genoeg om het recht te trekken. Straks met een 1-2 het veld af en Gio heeft z’n punten gewoon binnen ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:04:
[...]

Ontspan... tijd genoeg om het recht te trekken. Straks met een 1-2 het veld af en Gio heeft z’n punten gewoon binnen ;)
Ik zie t niet meer gebeuren. 2 kansjes gehad maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Han schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:04:
[...]

Als Feyenoord-fan moet je daar eigenlijk niet meer op hopen.........

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:52

Typhone

Who Dares Wins

Ten Hag of Gio als eerste eruit? Bets are on!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 18:32
Typhone schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:08:
_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-10 21:02
dvdkiwi schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:54:
[...]

Prima hoor, zolang het kampioenschap voor ons is heb ik niks te klagen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Beiden worden tegelijk ontslagen na een gelijkspel bij de klassieker :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mag ik even boos worden? Ajax-fans die nu om het hoofd van Ten Hag schreeuwen hebben wat mij betreft te hoge verwachtingen en moeten niet zo zeiken. Natuurlijk mag je de titel eisen en natuurlijk mag je straks klagen als dat niet gaat lukken maar er is geen enkele aanleiding om dat nu al te veronderstellen. Ajax heeft zich het best versterkt maar het is natuurlijk niet zo dat ze dan helemaal geen puntverlies zullen oplopen. Kom op, het Man City of Real Madrid niet.

Echt totaal niet te vergelijken met de zeperds die Feyenoord laat zien en het veldspel dat onder één trainer nu al drie jaar is om te janken zo beroerd is.

@Gonadan
Ja alweer :) En ik vrees dat het nog een aantal keren gaat voorkomen de komende maanden :(

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 12-08-2018 15:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 08:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Alweer? :P
D-e-n schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:13:
@Gonadan
Ja alweer :) En ik vrees dat het nog een aantal keren gaat voorkomen de komende maanden :(
Minimaal zolang Gio er zit vermoed ik? ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Gonadan op 12-08-2018 15:27 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:02:
hahahahahahaha 1-0

Actie reactie ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 12-08-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja hooor......Nieuwkoop erin voor st Juste... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer dat langgerekte speelveld met ruimtes van hier tot Tokio maar helaas ook weer menige middenvelder die daar geen gebruik van wenst te maken met loopacties. In tegenstelling tot de spelers van De Graafschap, die daar wel raad mee weten met dat zij omschakelen.

Feyenoord maakt met deze manier van voetballen elke tegenstander sterker en zichzelf zwakker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

Mag ik even boos worden? Ajax-fans die nu om het hoofd van Ten Hag schreeuwen hebben wat mij betreft te hoge verwachtingen en moeten niet zo zeiken. Natuurlijk mag je de titel eisen en natuurlijk mag je straks klagen als dat niet gaat lukken maar er is geen enkele aanleiding om dat nu al te veronderstellen. Ajax heeft zich het best versterkt maar het is natuurlijk niet zo dat ze dan helemaal geen puntverlies zullen oplopen. Kom op, het Man City of Real Madrid niet.

Echt totaal niet te vergelijken met de zeperds die Feyenoord laat zien en het veldspel dat onder één trainer nu al drie jaar is om te janken zo beroerd is.

@Gonadan
Nee dat mag je niet >:)
Je bent 2 seizoenen geleden nog kampioen geworden en oh oh oh wat werd Feyenoord destijds goed gevonden door de nodige Feyenoorders hier. In de CL zou zelfs wel even de groepsfase overleefd worden en jullie waren kampioenskandidaat nr 1. Dus zo erg werd het toen blijkbaar nog niet gevonden.
Dat het nu helemaal anders is klopt uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat alleen jullie mogen klagen ;)

Ajax heeft zich inderdaad prima versterkt en dat is de verdienste van Overmars, niet van Ten Hag. Ten Hag heeft nu al 8 maanden de tijd gehad om zn stempel op het spel van Ajax te drukken, het enige wat hem gelukt is is dat Ajax nagenoeg elke wedstrijd in de 1e helft niet vooruit te branden is, alsof elke speler nog aan het bedenken is wat ie nou eigenlijk gezegd heeft vlak voor de wedstrijd begon.
Hij wisselt al net zo onbegrijpelijk als ie praat. En dit seizoen teert ie tot nu toe alleen op de individuele klasse van met name Tadic en Ziyech, ik heb nog geen tactische ingreep van hem gezien waaruit ook maar een beetje blijkt dat ie enig tactisch inzicht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:39:
[...]

Nee dat mag je niet >:)
Je bent 2 seizoenen geleden nog kampioen geworden en oh oh oh wat werd Feyenoord destijds goed gevonden door de nodige Feyenoorders hier. In de CL zou zelfs wel even de groepsfase overleefd worden en jullie waren kampioenskandidaat nr 1. Dus zo erg werd het toen blijkbaar nog niet gevonden.
Dat het nu helemaal anders is klopt uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat alleen jullie mogen klagen ;)

Ajax heeft zich inderdaad prima versterkt en dat is de verdienste van Overmars, niet van Ten Hag. Ten Hag heeft nu al 8 maanden de tijd gehad om zn stempel op het spel van Ajax te drukken, het enige wat hem gelukt is is dat Ajax nagenoeg elke wedstrijd in de 1e helft niet vooruit te branden is, alsof elke speler nog aan het bedenken is wat ie nou eigenlijk gezegd heeft vlak voor de wedstrijd begon.
Hij wisselt al net zo onbegrijpelijk als ie praat. En dit seizoen teert ie tot nu toe alleen op de individuele klasse van met name Tadic en Ziyech, ik heb nog geen tactische ingreep van hem gezien waaruit ook maar een beetje blijkt dat ie enig tactisch inzicht heeft.
Zo'n pipo als ten hag hebben wij nu al 4 jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Jij mag ook niet klagen.. Ajax heeft de afgelopen 3 seizoenen 2 kampioenswedstrijden gespeeld. Dat is gewoon goed en is menig club jaloers op :+

1000x sorry, kon het niet laten

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 12-08-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@toolkist
In dat kampioensjaar heeft de trainer een jaar lang kunnen teren op één beproefd recept: Toornstra of Kuijt achter Jorgensen. Kennelijk was dat een perfecte match qua spelers met diepgang en scorend vermogen en de snelheid van Elia op de vleugels.

Maar vergeet niet: ook het jaar ervoor was Gio niet in staat in te spelen op veranderingen of ze zelf door te voeren. Het is natuurlijk ook bezopen: het verschil tussen het kampioensjaar en het jaar ervoor en erna.

Edit:
Elke trainer heeft tactische missers, ook Keizer en Ten Hag. Wat ik bij onze trainer mis is het gebrek aan überhaupt enige tactische inbreng. Behalve eens een verdediger erbij gooien doet hij echt never nooit wat op dat vlak. Enkel in zijn eerste wedstrijd gooide hij eens het systeem om. Ook nu gebeurt er helemaal niks. Als het geen oer-Feyenoorder was zou ik denken dat hij de boel bewust saboteert en betaald wordt door de andere eredivisieploegen.

[ Voor 32% gewijzigd door D-e-n op 12-08-2018 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:43:
@toolkist
In dat kampioensjaar heeft de trainer een jaar lang kunnen teren op één beproefd recept: Toornstra of Kuijt achter Jorgensen. Kennelijk was dat een perfecte match qua spelers met diepgang en scorend vermogen en de snelheid van Elia op de vleugels.

Maar vergeet niet: ook het jaar ervoor was Gio niet in staat in te spelen op veranderingen of ze zelf door te voeren. Het is natuurlijk ook bezopen: het verschil tussen het kampioensjaar en het jaar ervoor en erna.
Klopt helemaal, maar het heeft wel geresulteerd in iets wat anderen heel veel jaren niet gelukt is, een kampioenschap.
Dat maakt hem absoluut geen trainer die dan maar de rest van z'n leven niet ontslagen kan worden, sterker nog, hij zou allang weggestuurd moeten zijn. Maar dat wil dus niet zeggen dat jullie maar de enigen zijn die mogen klagen over trainer die gewoon niet presteert ;)
Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:24:
Ja hooor......Nieuwkoop erin voor st Juste... _O-
Blijkbaar (volgens vi) is St Juste geblesseerd... Ik zou niet meer alleen boos worden op Gio, maar ook op de fysio ;)

[ Voor 12% gewijzigd door toolkist op 12-08-2018 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Waar zit ik naar te kijken.. :N Emmen was boeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ik schakel net in....man man, ik ga maar even lekker ijs halen dan, want dit is niet om aan te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:01
Hoe lang moeten we wachten tot Gio eens wat omzet? En dan bedoel ik niet een geblesseerde rechtsback wisselen voor een andere.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
ph4ge schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:51:
Hoe lang moeten we wachten tot Gio eens wat omzet? En dan bedoel ik niet een geblesseerde rechtsback wisselen voor een andere.
Je mag maar 3x wisselen en er zijn er 9 moeten gaan douchen. Vente zal nog wel komen voor Robin of Jens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Botteghin........debiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Het houdt niet op, niet vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:45
Botteghin lol...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord maakt zich zelfs in de ED belachelijk _O-

Hopelijk dat ze bij Feyenoord inzien dat Gio eigenlijk geen trainer is.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Jezus dat is toch geen geel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dit is eenzelfde gele kaart als waar spelers als van Bommel geel voor kregen, vanuit de verkeerde hoek maar wel 100% de bal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Beetje zwaar inderdaad wel. Maar ook de VAR vond het geel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Vitesse is ook lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:58:
Beetje zwaar inderdaad wel. Maar ook de VAR vond het geel blijkbaar.
De VAR heeft niets te zeggen over gele kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Napo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:59:
[...]

De VAR heeft niets te zeggen over gele kaarten...
Ook als het leidt tot een rode dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:01:
[...]

Ook als het leidt tot een rode dus?
Er wordt beoordeeld dat de speler een overtreding maakt die afdoende is voor een gele kaart, over die straf kan de VAR niets zeggen, het gevolg bij de tweede gele kaart is een automatische rode kaart maar dat maakt de overtreding niet direct een rode kaart. Dus inderdaad, daar kan de VAR niets mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Hahahaha Feyenoord toch. Doei boetius.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
hahahahahahahahaha. Seizoen voorbij. Fuck Feyenoord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Wat een down syndroom. Gelijk uit de club trappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat denk ik al 33 jaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
Nooit meer opstellen die Boetius. Gewoon transfervrij laten vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

chengbondkwok schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:12:
Nooit meer opstellen die Boetius. Gewoon transfervrij laten vertrekken.
Als hij en Gio dan gewoon samen oprotten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Eerst werkweigeren en dan je ploegmaten zo naaien. Oprotten met die Boetius..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 12-10 19:56
toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:00:
[...]

Ten Hag mag je hebben, maar wij hoeven jullie rommel niet >:)
Nee. Ten Hag is best goed als bijtrainer. Niet slecht, maar daar win je de wereldcup niet mee, en dat is toch het doel. Uiteindelijk, ooit ergens in de toekomst.

Van Gaal zou een uitkomst zijn. Genoeg jong spul dat gekneed kan worden. Kijk, PSV wordt omgebouwd tot een soort Atletico Madrid. Dat is in potentie dus een heel gevaarlijke ploeg.

Ajax moet weer terug naar de basis en daar is Van Gaal de goede man voor. Zijn laatste kunstje. Oja, Klaassen moet ook terugkomen.

Edit: Feyenoord doet het weer fantastisch. O, wat hebben we hier een lol. *O*

[ Voor 5% gewijzigd door mavaros op 12-08-2018 16:17 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vilhena donkey, bijna m’n poule eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
mavaros schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:14:
[...]

Nee. Ten Hag is best goed als bijtrainer. Niet slecht, maar daar win je de wereldcup niet mee, en dat is toch het doel. Uiteindelijk, ooit ergens in de toekomst.
Dat bedoel ik dus met te hoge verwachtingen. Probeer nu eerst maar eens kampioen te worden. Verder vooruit denken is arrogant en gênant tegelijk
Klaassen
Waar moet die spelen? Vd Beek verving hem prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Heerlijk weekend zo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Graafschap doet dit wel dom. Houd die bal toch gewoon in de ploeg.

Krijg je jog bijna de 1-1 om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

2 rode kaarten en de eerste competitiewedstrijd verloren. Kan je nog een slechtere start hebben? Het is beschamend wat Feyenoord laat zien, de schade kan beperkt worden door Gio er nu uit te trappen, elke week dat je wacht wordt de schade groter. Dit Feyenoord hoort niet eens thuis in de keuken kampioen divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De Graafschap gaat voor de landstitel zag ik gister op TV Gelderland. Ze zijn goed op weg :D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
dr.lowtune schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:19:
2 rode kaarten en de eerste competitiewedstrijd verloren. Kan je nog een slechtere start hebben?
En dan vergeet je nog dat het tegen een promovendus is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
D-e-n schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:17:
[...]

Dat bedoel ik dus met te hoge verwachtingen. Probeer nu eerst maar eens kampioen te worden. Verder vooruit denken is arrogant en gênant tegelijk

[...]

Waar moet die spelen? Vd Beek verving hem prima.
Geen idee, waar hij moet spelen, maar hij verpietert in het buitenland. Hij ging tenonder in de EL finale en had nooit verkocht mogen worden. Ajax is geen top, maar een type Klaassen is belangrijker dan een Zyech.

V Beek laat is even buiten beschouwing, want die kan er altijd nog tussenuit peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Napo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

En dan vergeet je nog dat het tegen een promovendus is :+
Vorig seizoen pakte Feyenoord slechts 1 punt tegen promovendi.... Dus vooralsnog liggen we op schema :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@mavaros
Klaassen is een nuttige speler maar geen speler die de doorslag geeft. En ik zie vd Beek niet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:14:
[...]

Van Gaal zou een uitkomst zijn. Genoeg jong spul dat gekneed kan worden. Kijk, PSV wordt omgebouwd tot een soort Atletico Madrid. Dat is in potentie dus een heel gevaarlijke ploeg.

Ajax moet weer terug naar de basis en daar is Van Gaal de goede man voor. Zijn laatste kunstje. Oja, Klaassen moet ook terugkomen.

Edit: Feyenoord doet het weer fantastisch. O, wat hebben we hier een lol. *O*
Van Gaal? Nee joh. Laat em lekker ergens TD worden ofzo. Voor Klaassen hebben we geen plek, we hebben pas 20 middenvelders ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Zo 2-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is 2 *O* _O- oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

2-0 lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De Graafschap uit, altijd lastig (helaas uit ervaring sprekend :/ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:54:
[...]

eerst zien, dan geloven. Er is nog steeds geen goal gemaakt....
Ghehe je zag de bui al hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05

Qu3st

Lol'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ach, het was wel een uitwedstrijd :D volgende week Excelsior thuis

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hupske schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:24:
[...]

Ghehe je zag de bui al hangen.
Yup. Dit gaat nog wel vaker gebeuren zolang Gio er zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:27:
[...]

Yup. Dit gaat nog wel vaker gebeuren zolang Gio er zit.
Mag toch hopen voor het Nederlandse voetbal dat ze in Rotterdam eens wakker worden en opzoek gaan naar een echte trainer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05

Qu3st

Maar Gio kunnen ze nu toch niet meer laten zitten of wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
'ons beste spel laten we bij lange na nog niet zien.'... Clasie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
DoeEensGek schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:28:
'ons beste spel laten we bij lange na nog niet zien.'... Clasie
Dat mag ik hopen voor ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zien jullie wel wat er op het veld staat? Het is in mijn ogen 3x niks. Geen wonder dat Gio ze niet aan het voetballen krijgt, het zijn veelal mietjes in mijn ogen en technisch zijn ze geen van allen op van Persie na dan. Die is echter al lang over de top, dus wat hou je dan nog over? Noppes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Qu3st schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:28:
Maar Gio kunnen ze nu toch niet meer laten zitten of wel dan?
Alleen als er met 5-0 / 5 doelpunten verschil gewonnen wordt van Trencin. Anders is het einde verhaal.

De verdediging is echt van een amateuristisch niveau. 6 tegendoelpunten in 2 wedstrijden, man man man... :(

Maar idd, zoals @Verwijderd zegt, een andere coach kan hier ook weinig aan verbeteren. De verdediging is gewoon slecht l, echt heel slecht.

[ Voor 15% gewijzigd door chengbondkwok op 12-08-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Dit Feyenoord mag blij zijn als mee kan doen in de middenmoot. Ze missen heel veel kwaliteit. Dit zag je tegen trencin, tegen PSV.

[ Voor 31% gewijzigd door DoeEensGek op 12-08-2018 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:38

OMX2000

By any means necessary...

Dit is een gevalletje trainer legt teveel druk op spelers en die gaan of verkrampt spelen of te hard hun best. Gio kan beter de eer aan zichzelf houden, of Advocaat weer bellen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:29:
Zien jullie wel wat er op het veld staat? Het is in mijn ogen 3x niks. Geen wonder dat Gio ze niet aan het voetballen krijgt, het zijn veelal mietjes in mijn ogen en technisch zijn ze geen van allen op van Persie na dan. Die is echter al lang over de top, dus wat hou je dan nog over? Noppes!
Feyenoord heeft de derde begroting van Nederland en ook qua spelers de derde selectie uit de eredivisie. Ik ben klaar met die excuses over het spelersmateriaal. Ja, de selectie is niet in balans maar het is de taak van een trainer dan een systeem te verzinnen wat die tekortkomingen maskeert. Dat doet verdomme elke trainer van subtoppers, middenmoters en degradatiekandidaten in de eredivisie dus waarom zou Gio dat dan niet doen? Het is bezopen.
chengbondkwok schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:29:
[...]

Maar idd, zoals @Verwijderd zegt, een andere coach kan hier ook weinig aan verbeteren. De verdediging is gewoon slecht l, echt heel slecht.
Dikke onzin. ELKE andere trainer uit de eredivisie doet het beter. 1000% van overtuigd.

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 12-08-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
toolkist schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:23:
[...]

Van Gaal? Nee joh. Laat em lekker ergens TD worden ofzo. Voor Klaassen hebben we geen plek, we hebben pas 20 middenvelders ;)
Maar Van Gaal is wel een van de laatste trainers die het spelletje echt snapt. Hij kan ook het echte Ajaxspel weer terugbrengen. Weet wat totaalvoetbal inhoudt en zijn broek in de kleedkamer laat zakken, om gelijkheid aan te tonen. Waar vind je dat nog.

Ik kreeg zo'n medelijden met Klaassen tijdens de EL finale, dat ik niet helemaal objectief ben. Gelukkig maar, anders zou het geen zin hebben om voor een bepaalde club te zijn. <+:)
Pagina: 1 ... 31 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.