Volgens Ten Hag moet je 28 wedstrijden winnen, dus niets aan de hand...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Denk dat ze hem niet verstaan hebben ...Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:37:
[...]
Helemaal eens. Maar weet jij of hij dat niet was, of dat ze niet luisteren?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Elk half jaar weer. Ik vind dat jullie eerst maar eens drie jaar moeten aanmodderen met dezelfde
Prima oplossing, niet werken en aan het einde van de maand hetzelfde salaris.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:36:
[...]
Als trainer met zo'n selectie meteen keihard zijn!
Vooraf aankondigen dat de eerste slechte aanname/pass van het seizoen een wissel betekend en 2 wedstrijden op de bank!!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ach, misschien als jullie eerst eens een keer jullie best doen in Europa ipv aanmodderen ...D-e-n schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:38:
[...]
Elk half jaar weer. Ik vind dat jullie eerst maar eens drie jaar moeten aanmodderen met dezelfde
Nee, we keilen Marcel Keizer er uit en kiezen Ten Hag. Dat was al een domme actie, maar nu hebben we Ten Hag en die blijft maar, want misschien keert het tij(ooit)Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:35:
[...]
Dat is nu juist net de klacht die velen over Ajax hebben. Onder het excuus van niet kunnen wachten worden trainers er aan de lopende band uitgekieperd.
Bosz terug dan weer? Tot mensen door het aanvallen en de onwijze mazzel in de EL heen prikken en zien dat het toen ook eigenlijk geen hosanna was.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat laten we liever aan jullie over. Pas 1 jaar voorbij, kampioenschap heeft ie tenslotte goed gedaan, dus je mag nog ffD-e-n schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:38:
[...]
Hét Feyenoord-effect ...Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:40:
Begroting Heracles: 12 miljoen.
Aankoop Blind: 16 miljoen.
Wat gaat hier mis
Onzin vergelijkingen maken.Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:40:
Begroting Heracles: 12 miljoen.
Aankoop Blind: 16 miljoen.
Wat gaat hier mis
Was Keizer eruit echt dom? Of alleen erg snel?Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:39:
Nee, we keilen Marcel Keizer er uit en kiezen Ten Hag. Dat was al een domme actie, maar nu hebben we Ten Hag en die blijft maar, want misschien keert het tij(ooit)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Liever die strijd van toen weer terug en ook al won je niet alles het was tenminste leuk om naar te kijken dit is gewoon van alles niks.Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:35:
[...]
Dat is nu juist net de klacht die velen over Ajax hebben. Onder het excuus van niet kunnen wachten worden trainers er aan de lopende band uitgekieperd.
Bosz terug dan weer? Tot mensen door het aanvallen en de onwijze mazzel in de EL heen prikken en zien dat het toen ook eigenlijk geen hosanna was.
Bosz eruit ipv Bergkamp en consorten was dom.Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:41:
[...]
Was Keizer eruit echt dom? Of alleen erg snel?
Ik vond het wel jammer want de gedachte voor zo'n persoon snapte ik heel goed. Alleen was ik bang dat hij te weinig uitstraalt om een eerste team van Ajax echt te kunnen sturen. Dat straalde hij publiekelijk ook een beetje uit
Qfttoolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:43:
Bosz eruit ipv Bergkamp en consorten was dom.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je schiet er weinig mee op, met wat je nu kiest. Niet dat ik zeg dat Keizer een goede trainer is, maar waarom hebben ze hem dan aangenomen. Dan kies je toch voor wat beters dan Keizer, ?Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:41:
[...]
Was Keizer eruit echt dom? Of alleen erg snel?
Ik vond het wel jammer want de gedachte voor zo'n persoon snapte ik heel goed. Alleen was ik bang dat hij te weinig uitstraalt om een eerste team van Ajax echt te kunnen sturen. Dat straalde hij publiekelijk ook een beetje uit
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En 1-1 is minder slecht dan 0-4Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:43:
[...]
Nouja, 93 vs 12 is een groter gat dan 60 vs 2
93 vs 12 VS 60 vs 2Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:43:
[...]
Nouja, 93 vs 12 is een groter gat dan 60 vs 2
Zeker niet! Het enige wat ik nu begrijp is dat Ajax het hele tweakerforum genaaid heeft met de voetbalpouleOPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:47:
[...]
93 vs 12 VS 60 vs 2
Factor 7,75 vs factor 30
Snap je het nog?
Verwijderd
Niet te moeilijk maken voor een Feyenoord fan heOPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:47:
[...]
93 vs 12 VS 60 vs 2
Factor 7,75 vs factor 30
Snap je het nog?
Sorry @Leon ZwiersVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:48:
[...]
Niet te moeilijk maken voor een Feyenoord fan he
[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-08-2018 20:50 ]
Kom niet zo kinderachtig...Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:46:
Nou eens kijken wat die boeren doen PSV doet
Tja, dan is Gio ineens geniaal!Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:50:
Het zou wel dikke humor zijn als PSV ook punten laat liggen en Feyenoord morgen wel wint
YouTube: CLASSIC: Rekenwonder Aad de Mos - VOETBAL INSIDEOPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:47:
[...]
93 vs 12 VS 60 vs 2
Factor 7,75 vs factor 30
Snap je het nog?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Volgens mij heeft Marco Borsato daar eens een liedje over gemaakt.Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:50:
Het zou wel dikke humor zijn als PSV ook punten laat liggen en Feyenoord morgen wel wint
Ik denk dat hij De Graafschap bedoeld, hij krijgt het nu al benauwd als Ajacied/Feyenoorder!
alles kan off-topic
Marco van Basten toch ?Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:54:
[...]
Volgens mij heeft Marco Borsato daar eens een liedje over gemaakt.
Dromen zijn bedrog
[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 11-08-2018 20:59 ]
Precies, niet erg als Onana een keertje zo eentje laat glippen als je met meer dan 2 doelpunten voorstaat maar in dit soort wedstrijden ... misschien ook een keertje op de bank zetten?Qu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:56:
Ten Hag moet niet iedereen gaan pleasen. Speel gewoon met een vaste basiselftal. Dat gezeik dat ze rust moeten hebben omdat ze zoveel wedstrijden moeten spelen, onzin! Begin van de competitie dus je moet in topvorm zijn. En als je ze dan rond februari wat rust gaat gunnen geen probleem. Maar nu moet je gewoon 3 punten pakken.
En het is wel altijd hetzelfde vezeik met Onana, zovaak van die afstandsschoten die erin vliegen. Ja het is een prachtig doelpunt maar ik word er zo moe van dat die er telkens maar in blijven vliegen.
Dat zijn de superboeren hè. Die spelen nog in de blubber.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:54:
[...]
Ik denk dat hij De Graafschap bedoeld, hij krijgt het nu al benauwd als Ajacied/Feyenoorder!
Als je 3-0 voorstaat is deze goal niet erg, wel als het thuis nog 0-0 isQu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:56:
Ten Hag moet niet iedereen gaan pleasen. Speel gewoon met een vaste basiselftal. Dat gezeik dat ze rust moeten hebben omdat ze zoveel wedstrijden moeten spelen, onzin! Begin van de competitie dus je moet in topvorm zijn. En als je ze dan rond februari wat rust gaat gunnen geen probleem. Maar nu moet je gewoon 3 punten pakken.
En het is wel altijd hetzelfde vezeik met Onana, zovaak van die afstandsschoten die erin vliegen. Ja het is een prachtig doelpunt maar ik word er zo moe van dat die er telkens maar in blijven vliegen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vermeer terugkopen, zijn huidige werkgever blijkt het geld goed kunnen gebruiken om Europees de kleintjes af te schrikken! Ze komen maar net te kort!Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:03:
Hij is sowieso erg. Zodra het meer dan twintig meter wordt staat Onana te dromen.
Want dat was het toonbeeld bij lange ballen?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:06:
Vermeer terugkopen, zijn huidige werkgever blijkt het geld goed kunnen gebruiken om Europees de kleintjes af te schrikken! Ze komen maar net te kort!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Menzo 2.0 is goed op de lijn, zodra hij van die lijn komt gaat het pas mis volgens mij.Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:08:
[...]
Want dat was het toonbeeld bij lange ballen?
Ziyech heeft ook op zo'n positie al een vrije trap gehad of niet?
De kansen van Ziyech waren talrijk, de afwerking was matig voor iemand met zoveel "potentie".Qu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:13:
[...]
Ziyech heeft ook op zo'n positie al een vrije trap gehad of niet?
alles kan off-topic
VAR in zijn nek?Ankona schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:22:
Wat is er met Nijhuis gebeurd?
Hij fluit ineens heel snel voor alles.
ephymerous schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:23:
Mijn God die Mazrou-nogwat is net als de rest wel erg matig.
/edit
Dat ten Hag het maar direct mag afleren om niet met de sterkste elf te beginnen. Beschamend dit zeg.
Met alle respect maar zo afwijkend was dit elftal ook weer niet en met dit elftal had je ook gewoon moeten winnen van Heracles. Simpel gezegd was het gewoon te traag. Pas na het doelpunt van Heracles werd er tempo gemaakt en kwamen er echte kansen. Als ik trainer was geweest had ik na een kwartier al mensen laten warmlopen om een signaal te geven. Van Blind, Tadic en Ligt had je mogen verwachten dat ze meer vuur in de beginfase brengen. Tegen een ploeg als Heracles is het moeilijk voetballen en is het wapen tempo maken.Qu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:56:
[ Voor 6% gewijzigd door PolarBear op 11-08-2018 21:32 ]
Omdat ie te nonchalant is. Mooie voetballer, maar is vaak ook afwezig geweest in wedstrijden.Michielgb schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:28:
Ben benieuwd of Pereiro dit jaar eindelijk echt indruk gaat maken. Zelfs m'n oma kan nog zien dat die man erg veel gevoel en techniek heeft. Ik snap niet helemaal waarom hij de afgelopen jaren zo wisselvallig was.
Verwijderd
Dat zal wel een jaar stadionverbod worden als ze een beetje de lijn die dit seizoen is ingezet volgen....Qu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:28:
http://voetbalflitsen.nl/...gen-vecht-voor-zijn-leven
Wat een ziek gespuis is er altijd in het stadion!
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 11-08-2018 22:01 ]
Wat zou jij doen dan?PolarBear schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:30:
En oh ja Ten Hag, tegen een ploeg als Heracles ga je niet als je doelpunten nodig hebt een spits voor een spits wisselen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alleen een stadionverbod? ik hoop ook vervolging wegens mishandeling cq poging tot doodslag.PWM schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:49:
[...]
Dat zal wel een jaar stadionverbod worden als ze een beetje de lijn die dit seizoen is ingezet volgen....
Ongelooflijk tuig loopt er toch rond
Elect a clown, expect a circus.
FTFYaicaramba schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:56:
PSV blijft op 1-0 hangen. Spelen ze goed, of ook n beetje inspiratieloos?
Echt erg voor die steward. Die mensen moeten ze echt levenslang stadionverbod gevangenisstraf geven.
Edit.. En daar is de 2-0.
Spits er bij, verdediger er uit en een 3-5-2 opstelling hanteren. Vol op de aanval en vol druk zetten. Dan speel je in op wat de spelers kunnen en maak je het Heracles echt lastig.
Dat was wat ik verwachtte, maar dat mag dus niet.PolarBear schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:04:
Spits er bij, verdediger er uit en een 3-5-2 opstelling hanteren. Vol op de aanval en vol druk zetten. Dan speel je in op wat de spelers kunnen en maak je het Heracles echt lastig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 11-08-2018 22:11 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat is er mis met OvermarsMichielgb schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:19:
Ik vind het overigens wel opvallend dat iedereen hier over Ten Hag heen duikelt, en misschien wel terecht ook hoor, maar dat er niemand nu wel klaar is met Overmars en Van der Sar. Dat is volgens mij het grote verschil met PSV de laatste jaren, die twee oud-voetballers die er zitten omdat ze ooit goed konden voetballen tegenover Gerbrands/Brands bij PSV die er zitten (oke, zaten...) omdat ze daadwerkelijk verstand van zaken hebben.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
alles kan off-topic
Als je va banque wilt spelen tegen een muur is twee centrumspitsen echt een meerwaarde hoor. Ik heb al vaker het verschil gezien tegen dwergstaatjes als Andorra. Een trainer als v Basten bleef dan de hele wedstrijd braaf 433 of 343 spelen met een nummer tien. En maar tikken. Terwijl je met meer power in de zestien veel meer oorlog kon maken. De kans dat zo'n spits wat kan is met twee man dubbel zo groot.Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:10:
Sterker nog, bij zo’n muur voor de goal kun je nog beter zonder spits voetballen, maar met mensen in beweging (afwisseling/diepte) centrale verdedigers die niet meer weten wie ze moeten dekken etc. Een vaste spits is makkelijk dekken, zeker met 2 man centraal.
Ik. Ajax. Die speelt weer eens een verloren wedstrijd en pakt toch een puntExocet schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:24:
Wie durft nog te roepen dat Ajax de grote favoriet is? Het is pas de eerste ronde maar Psv maakt een veel betere indruk en nog tegen een betere tegenstander ook.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wacht even jij weet nu al dat Utrecht beter is dan Heracles?Exocet schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:24:
Wie durft nog te roepen dat Ajax de grote favoriet is? Het is pas de eerste ronde maar Psv maakt een veel betere indruk en nog tegen een betere tegenstander ook.
Afgelopen seizoen was dus proefje of telt dat niet meer mee ?Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:30:
[...]
Wacht even jij weet nu al dat Utrecht beter is dan Heracles?
Maakte psv vorige week ook die indruk?
De tegenstander die nog nooit won in Eindhoven in competitie verband...
Iets met zwaluw en zomers, zelfde geldt voor al die reacties over Ten Hag of Ajax. Er is wel geteld 1 wedstrijd gespeeld man man man.
PSV en Ajax zijn elk jaar titelkandidaat, simpelweg omdat 1 van de 2 kampioen wordt al decennia lang op een enkele uitzondering na.
Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:35:
[...]
Afgelopen seizoen was dus proefje of telt dat niet meer mee ?
alles kan off-topic
Die 7-2 bedoel je?Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:35:
[...]
Afgelopen seizoen was dus proefje of telt dat niet meer mee ?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dus is alles kwijtgescholden en mag Ten Hag met een schone lei beginnen. St. Luik wedstrijd telt ook niet mee. Alleen nu net vandaag mag je commentaar over Ten Hag uiten ?Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:36:
[...]
Volgens mij was PSV gewoon kampioen afgelopen seizoen?
Oh je had het over Ten Hag alleen, misschien voortaan even erbij zeggenHackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:45:
[...]
Dus is alles kwijtgescholden en mag Ten Hag met een schone lei beginnen. St. Luik wedstrijd telt ook niet mee. Alleen nu net vandaag mag je commentaar over Ten Hag uiten ?
Oh, nee. Het is de 1e wedstrijd nog maar en hij heeft nog geen voorbereiding gehad niks. Ah, oke, 1-1 valt mee en Heracles was echt goed.
Man, thuis moet je gewoon winnen van clubje als Heracles en de 2-0 tegen St. Luik hebben ze gewoon weggegeven. Oh, wacht. St. Luik is een Europese topclub, dat maakt 2-2 goed.
“ de spelers geven het ook an, moeite te hebben met dit zware programma”
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 11-08-2018 23:06 ]
Tja bij Willem II tegen VVV was de VAR wel van nut. Heb dat fragment van Excelsior nog niet gezien.Ankona schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:39:
Zo hee, zit even een fragment Excelsior te kijken,
Die VAR mogen ze onmiddelijk afschaffen. Je krijgt er alleen onzin rode kaarten door terwijl flierefluiters als Highler niet gecorrigeerd worden.
Pardon? Heb jij de beelden zelf gezien?Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:18:
Gewoon rood voor Bruins, zie niet in waarom dat niet zo zou zijnZet zijn noppen vooruit in een scheenbeen, per ongeluk of niet maakt niet zoveel uit, bal was weg en zo gaan je niet naar een bal toe.
alles kan off-topic
Het kwam net 3x voorbijAnkona schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:21:
[...]
Pardon? Heb jij de beelden zelf gezien?
De verdediger komt met twee benen invliegen en laat Bruins geen kans hem te ontwijken. Met gebogen been raakt hij net die verdediger. Dit kan gewoon nooit een kaart voor Bruins zijn, rood voor die verdediger zou wel kunnen maar is erg zwaar.
alles kan off-topic
Gewoon tenen vooruit i.p.v. noppen vooruitAnkona schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:33:
Niet geprotesteerd? Het team was met stomheid geslagen en stond een tijd tegen de scheids te kletsen. Zouden ze het dan over het weer gehad hebben?
Echt, die kaart is pure BS. Leg jij anders maar eens uit welke beweging Bruins wel had kunnen en in jouw ogen moeten maken om in jouw ogen geen kaart te verdienen.
[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 11-08-2018 23:58 ]
Precies, bravo Bert ... uhh Mark ... van Marwijk uhh van Bommel!Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:40:
[...]
Edit:
Trouwens lof voor praatje van van Bommel na de wedstrijd, keurig geen gekke dingen zeggen en realistisch.
Als een gemidded supportershart zo goed kon voetballen dat ze in aanmerking voor Ajax 1 kwamen dan werd het heel moeilijk voor de meeste teams. Maar helaas. Het is gewoon ‘werk’ en daar geven - net als op kantoor - de meeste mensen maar 60%. Max.Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:49:
[...]
Je concurrent wint met 4-0 en zelf speel je 1-1
![]()
Met slappe houding als velen hier kom je er sowieso niet.
[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 12-08-2018 09:00 ]
Je hebt het er maar zwaar mee?OPSLAGHOND schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 00:42:
[...]
Precies, bravo Bert ... uhh Mark ... van Marwijk uhh van Bommel!
Als spelers nu al aangeven dat het programma zo zwaar is mag je als trainer wellicht ook wat meer optreden. Als spelers het nu al zwaar hebben, hoe denken ze dan ooit de stap naar Engeland, Spanje of Duitsland te maken? Zeker hedendaags is Ajax, PSV en Feyenoord niet meer dan een tussenstap omhoog en daar moet je aantonen dat je een hoger niveau aankan, dan past klagen over "een zwaar programma" daar niet bijTyphone schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 08:57:
Wat ie daar het veld instuurde en de motivational speech die eraan ten grondslag lag getuigen niet van enig inzicht. Net zo min als de as van je team al twee wedstrijden op rij omgooien ivm roulatie.
[ Voor 60% gewijzigd door Napo op 12-08-2018 09:07 ]
Kwaliteiten van een coach beoordeel je niet over nieuw seizoen.Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:03:
[...]
Oh je had het over Ten Hag alleen, misschien voortaan even erbij zeggen
Ja je kunt Ten Hag nu pas beoordelen ja, en nee nog steeds niet na 1 competitie wedstrijd of 3 voorronde wedstrijden.
Misschien is hij wel ruk idd, maar dat kun je nu nog niet bepalen. Of had je nu gezegd dat ten Hag super was als hij vandaag won en vorige wedstrijd had gewonnen? Doe je ook niet toch? Waarom dan wel in negatieve zin?
Edit: adrie Koster, die man ziet er ook al 30 jaar hetzelfde eruit zeg
WK-gangers zouden het op zich nog zwaar mogen hebben, maar ik schat die juist in dat ze daar niet over klagen.Napo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 09:05:
Als spelers nu al aangeven dat het programma zo zwaar is mag je als trainer wellicht ook wat meer optreden. Als spelers het nu al zwaar hebben, hoe denken ze dan ooit de stap naar Engeland, Spanje of Duitsland te maken? Zeker hedendaags is Ajax, PSV en Feyenoord niet meer dan een tussenstap omhoog en daar moet je aantonen dat je een hoger niveau aankan, dan past klagen over "een zwaar programma" daar niet bij
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In Engeland wordt er sowieso anders en vooral váker getraind dan hier, dan wordt je vanzelf fitter.Napo schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 09:05:
[...]
Als spelers het nu al zwaar hebben, hoe denken ze dan ooit de stap naar Engeland, Spanje of Duitsland te maken?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ten Hag heeft het vak geleerd in Duitsland. Die is dus echt niet van het te weinig trainen.dvdkiwi schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 09:35:
[...]
In Engeland wordt er sowieso anders en vooral váker getraind dan hier, dan wordt je vanzelf fitter.
Dat was één van de dingen die Traoré opviel toen ie vanuit de UK naar Ajax kwam.
Ligt eraan of PSV CL speelt of EL. Bij CL spelen ze veel op zaterdag hun wedstrijden. Zelfde geldt voor Ajax.jaapstobbe schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:07:
Is het dit seizoen nu weer zo dat PSV bijna alle wedstrijden op Zaterdag speelt en Feyenoord op Zondag?
Plus clubs mogen hun voorkeur aangeven, en PSV heeft de zaterdagavond gekozen en Feyenoord de zondag.jaapstobbe schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 10:07:
Is het dit seizoen nu weer zo dat PSV bijna alle wedstrijden op Zaterdag speelt en Feyenoord op Zondag?
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 12-08-2018 10:23 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq