Hij moet helemaal niet daar komen waar ie steeds loopt. Nu houdt Neres/Tadic/Ziyech het veld breed en duikt hij in de ruimte, ipv dat hij buitenom komt en daarmee ruimte creeert voor de aanvallers. Omgekeerde wereld dus, de aanvallers gebruiken zodat de verdediger kan aanvallen.Hupske schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:15:
@toolkist Mazraoui weet alleen niet waar hij de bal naar toe moet spelen. Daarom gaat die juist dribbelen. Alleen mist hij telkens wel dat iemand compleet vrij staat.
Lul toch niet altijd zo slap... andere tegenstander, andere competitie, andere opstelling. Als je dergelijke voorbarige conclusies wilt trekken, prima, maar dan graag voor je eigen clubje; die degradeert namelijk gezien de wedstrijd van afgelopen donderdagLeon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:18:
Als Ajax dit spel tegen Standard ook op de mat legt is het snel klaar met die CL
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jammer van deze competitie start.. Thuis tegen Heracles met 0-0 de rust in
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nouja, jij hebt toch ook de wedstrijd tegen standard gezien? De Belgen hadden het betere van het spel, Ajax lijkt nu redelijk machteloos tegen Heracles, en over 3 dagen komen die Belgen alweer.Han schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:22:
[...]
Lul toch niet altijd zo slap... andere tegenstander, andere competitie, andere opstelling. Als je dergelijke voorbarige conclusies wilt trekken, prima, maar dan graag voor je eigen clubje; die degradeert namelijk gezien de wedstrijd van afgelopen donderdag
Natuurlijk, de bal is rond enz enz. Maar de trend is niet positief zo.
Mijn eigen club heb ik al opgegeven
Edit: Die brunette kan echt niet tippen aan Hélène Hendriks

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2018 19:26 ]
Nog steeds niet willen toegeven dat stiekem Ajax jouw club is?Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:25:
[...]
Nouja, jij hebt toch ook de wedstrijd tegen standard gezien? De Belgen hadden het betere van het spel, Ajax lijkt nu redelijk machteloos tegen Heracles, en over 3 dagen komen die Belgen alweer.
Natuurlijk, de bal is rond enz enz. Maar de trend is niet positief zo.
Mijn eigen club heb ik al opgegevenIk wacht op volgend seizoen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Helene is volgens mij tweeling @Leon Zwiers
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
o.......m........g
Het is nog beter. DRIELING......
Droooooomen zijn geen bedrog! En als ik wakker naast hen dan droom ik nog
[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2018 19:31 ]
Lekker doelpuntje van VVV. De Jong en Huntelaar komen erin?
Dream on @Leon Zwiers Haha.
Dream on @Leon Zwiers Haha.
[ Voor 21% gewijzigd door Qu3st op 11-08-2018 19:32 ]
Dat blousje 2 knopen verder open en klaar is kees.Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:25:
[...]
Edit: Die brunette kan echt niet tippen aan Hélène Hendriks
Dacht even dat Siem in de basis stond, maar dat is bij Jong Ajax
Float like a butterfly, sting like a bee.
Als wat staat ie daar dan in de basis... kleuterleider? Die gast is toch 29 ofzo?Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:38:
Dacht even dat Siem in de basis stond, maar dat is bij Jong Ajax
Over welke brunette gaat het?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aletha Leidelmeijer.
Edit: Zozo, Wober eruit voor de Jong?
[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2018 19:44 ]
Oh die. Moest het googelen maar beiden geen feest.Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:43:
Aletha Leidelmeijer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gaaaaaaaaap
Maak me ff wakker als er nog iets gaat gebeuren ajb?

Maak me ff wakker als er nog iets gaat gebeuren ajb?
Wissels in de 56e minuut, mooi snel. Wereld coach die Ten Hag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Veel slechter kon ook nietLeon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:51:
Ajax scoort nog wel, spelen een stuk beter dan in de 1e helft.
Titelkandidaat?

Eiting wisselen, die denkt dat het nog een speeltuin is ofzo. Inhouden als ie vooruit moet spelen, achterlijke kansloze lobjes.. heeft ie door dat we moeten winnen ipv leuk partijtje spelen?
Deze competitie zeker wel... deze wedstrijd ben ik niet zo zeker van... ik zie het nog wel 0-1 worden door een ‘oeps-momentje’.Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:51:
Ajax scoort nog wel, spelen een stuk beter dan in de 1e helft.
Life is what happens while you're busy making other plans
Scheelt dat Veltman er niet is ... hoop ik ...frumper schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:54:
[...]
Deze competitie zeker wel... deze wedstrijd ben ik niet zo zeker van... ik zie het nog wel 0-1 worden door een ‘oeps-momentje’.
Het is toch jammer. Eiting heeft ook hele mooie dingen laten zien en tegen Graz vond ik hem met goede passes het tempo hoog houden. Waarom moet het dan de laatste wedstrijden weer zo gammel?toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:53:
Eiting wisselen, die denkt dat het nog een speeltuin is ofzo. Inhouden als ie vooruit moet zoeken, achterlijke kansloze lobjes.. heeft ie door dat we moeten winnen ipv leuk partijtje spelen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De druk misschien? Ajax moet! Of niet?Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:55:
[...]
Het is toch jammer. Eiting heeft ook hele mooie dingen laten zien en tegen Graz vond ik hem met goede passes het tempo hoog houden. Waarom moet het dan de laatste wedstrijden weer zo gammel?
Ik hoop het bijna, dan gaat misschien het gas er wel echt op.frumper schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:54:
Deze competitie zeker wel... deze wedstrijd ben ik niet zo zeker van... ik zie het nog wel 0-1 worden door een ‘oeps-momentje’.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hadden ze maar eens door dat het moet. Dan hadden ze de eerste helft misschien ook al in wat hoger tempo gespeeld en was Heracles nu misschien een beetje moe geweest.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:56:
[...]
De druk misschien? Ajax moet! Of niet?
1e wedstrijd van Heracles, nog geen wissels, nog geen kramp. Dan heb je ze het niet moeilijk genoeg gemaakt
Sportief om de competitie te beginne met puntverlies
Ach dan kan iedereen vast weer beginnen met roepen dat het een schande is na zulke aankopen, dat Ten Hag er niets van bakt en dat Overmars en Van Der Sar weg moeten. Is het verhaal weer compleet.Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:59:
Sportief om de competitie te beginne met puntverlies
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu 0-0 en Ajax weer 2e op het einde met 1 puntje tekort...
Het is ook zo vaak zo moeilijk geprutst, geef eens een goede voorzet!
Wel bijzonder toch dat het eigenlijk nog steeds matig is?
Wow Onana heeft hem met geluk.
Wow Onana heeft hem met geluk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Ten Hag wordt het nu echt niet eens tijd om een wissel te doen?
Dit gaat weer op een debacle uitlopen.
Dit gaat weer op een debacle uitlopen.
Iemand al een penalty besteld?
Ik! 93e minuutMartinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:10:
Nee, die is al gereserveerd voor PSV.Martinusz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:10:
Ten Hag dan maar out?
Sturm Graz was dan wel heel slecht.
Sturm Graz was dan wel heel slecht.
Verwijderd
Dat deed ik deze week ook een andere keerLeon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:12:
hahahahahahaha
Oh oh oh.
Dinsdag nog even Standard verliezen en het is weer compleet.
Dinsdag nog even Standard verliezen en het is weer compleet.
Haalt ten Hag september 18?
Sorry maar als je dit voetbal speelt met deze selectie dan kan ik er niet eens rouwig om zijn.
Sorry maar als je dit voetbal speelt met deze selectie dan kan ik er niet eens rouwig om zijn.
XXXVI
Maar goed dat ze Blind en Tadic hebben gekocht.
Maakt tot op heden nog geen reet uit.
Bosz maar weer lekker terug halen.
Maakt tot op heden nog geen reet uit.
Bosz maar weer lekker terug halen.
Vervelend om jezelf te moeten quotenfrumper schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:54:
[...]
Life is what happens while you're busy making other plans
Wel gruwelijk mooi schot.
Rond de winterstop weer een trainerswissel en dan kan het nog, kampioen worden.
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 11-08-2018 20:15 ]
Wat was ik blij dat die vorige clown was opgerot, maar wat heb ik achteraf een spijt ...
Gaan we dit weer krijgen dit seizoen? Allemaal van dat soort goals tegen?Hupske schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:14:
Wel gruwelijk mooi schot.
Moet de trainer na 1 wedstrijd alweer weg van jullie?
Verwijderd
Ten hag kan nu wel zo dom kijken maar volgens mij moet die eens bij zichzelf te rade gaan.
Verwijderd
Wordt al een tijdje geroepen.jaapstobbe schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:16:
Moet de trainer na 1 wedstrijd alweer weg van jullie?
Nou een 1-1 daar wordt je blij van

Gelukkig 1-1.
Dankje. Doe nog ff een keer?Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:15:
Oh shit.....mijn voetbalpoules.nl poule...........
Hup Ajax!
Lijkt er wel op. Het gebeurd wel opvallend vaak dat ze erg mooie goals tegen krijgen.Vos schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:16:
[...]
Gaan we dit weer krijgen dit seizoen? Allemaal van dat soort goals tegen?
Het is ook echt weer we staan erbij en kijken er na. Niemand die loopt. Niemand die ruimtes trekt. Alleen maar ballen in de voet en wachten op elkaar. Is er een keer ruimte, dan spelen ze de bal achter de man....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nou die penalty nog
Moet een verdediger de doelpunten gaan maken
Voor NL begrippen erg erg veel.Purehz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:18:
6 min erbij maar?
En dit tijdrekken telt ie er ook nog bij?
Mijn God die Mazrou-nogwat is net als de rest wel erg matig.
/edit
Dat ten Hag het maar direct mag afleren om niet met de sterkste elf te beginnen. Beschamend dit zeg.
/edit
Dat ten Hag het maar direct mag afleren om niet met de sterkste elf te beginnen. Beschamend dit zeg.
[ Voor 48% gewijzigd door ephymerous op 11-08-2018 20:25 ]
XXXVI
Nou, Commentaar op mijn reacties voor de wedstrijd. Nu zie je dus zelf wat ik bedoel. Thuis tegen clubje als Heracles..
Zal heel wat beter moeten willen ze mee doen voor het kampioenschap. Echt een fikse tegenslag meteen de eerste wedstrijdHackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:23:
Nou, Commentaar op mijn reacties voor de wedstrijd. Nu zie je dus zelf wat ik bedoel. Thuis tegen clubje als Heracles..
Net de helft van het tijdrekken van Heracles, alleen zijn er ook nog 6 wissels geweest.
Haha inderdaad, dit komt allemaal puur en alleen door Ten Hag.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is zeker alleen zijn schuld als je spelers de 1e helft zo lamlendig op het veld staan. Je geeft al een lekker signaal af door diverse spelers rust te geven na net 3 wedstrijden...Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:26:
Die is er alleen wel verantwoordelijk voor.Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:26:
Vooruitgang, vorig jaar verlies nu gelijkspel tegen Heracles
Hoezo? Moeten ze eerst nog een massage voordat ze willen presteren? Of vooraf nog een bonus?toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:28:
Het is zeker alleen zijn schuld als je spelers de 1e helft zo lamlendig op het veld staan.
Zijn redenatie begrijp ik wel maar ik ben het met je eens dat het te vroeg is voor dat soort dingen. Daarnaast wil je ook gewoon die eerste wedstrijd gewoon koste wat kost winnen.Je geeft al een lekker signaal af door diverse spelers rust te geven na net 3 wedstrijden...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, zijn assistent is de schuldige. Ten Hag is niet geschikt gebleken voor Ajax.Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:26:
Bij een club als Ajax kun je dit niet handhaven en hopen op betere tijden met Ten Hag. Ook al winnen ze dinsdag met 2-1, verander ik mijn mening nog niet
Lekker vertrouwen getankt voor dinsdag! Toch blijft de ED leuk, alles kan.
Wie heeft de Boer die bril aangepraat? Wel zo ijdel voor haartransplanten en dan dat stuk ijzer op je neus zetten,
Wie heeft de Boer die bril aangepraat? Wel zo ijdel voor haartransplanten en dan dat stuk ijzer op je neus zetten,
[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2018 20:32 ]
Het is al een doelpunt tegen minder, de stijgende lijn is ingezet.
Ja joh laat Ten Hag denken dat ie het goed doetdutchgio schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:32:
Het is al een doelpunt tegen minder, de stijgende lijn is ingezet.
Standard heeft ook gelijk gespeeld, 0-0 zelfs. Beide standen zijn dinsdag genoeg...
Wedstrijd niet gezien maar laat me raden: de Ajax fans willen weer een nieuwe trainer?
Dat is nu juist net de klacht die velen over Ajax hebben. Onder het excuus van niet kunnen wachten worden trainers er aan de lopende band uitgekieperd.Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:30:
Bij een club als Ajax kun je dit niet handhaven en hopen op betere tijden met Ten Hag.
Bosz terug dan weer? Tot mensen door het aanvallen en de onwijze mazzel in de EL heen prikken en zien dat het toen ook eigenlijk geen hosanna was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog steedsD-e-n schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:35:
Wedstrijd niet gezien maar laat me raden: de Ajax fans willen weer een nieuwe trainer?
Als trainer met zo'n selectie meteen keihard zijn!Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:30:
[...]
Hoezo? Moeten ze eerst nog een massage voordat ze willen presteren? Of vooraf nog een bonus?
[...]
Zijn redenatie begrijp ik wel maar ik ben het met je eens dat het te vroeg is voor dat soort dingen. Daarnaast wil je ook gewoon die eerste wedstrijd gewoon koste wat kost winnen.
Vooraf aankondigen dat de eerste slechte aanname/pass van het seizoen een wissel betekend en 2 wedstrijden op de bank!!
Wie geen schuim op z'n bek heeft staan en/of gras op z'n tanden heeft zitten en/of schone kleren heeft mag na de eerste uitwedstrijd in één van de uithoeken van Nederland naar huis lopen!!!
Etc. etc.
Dit doet Ajax prima; niet gelijk al je kaarten op tafel leggen.
Wat een fantastisch mooie goal van Heracles zeg
Wat een fantastisch mooie goal van Heracles zeg
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Helemaal eens. Maar weet jij of hij dat niet was, of dat ze niet luisteren?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:36:
Als trainer met zo'n selectie meteen keihard zijn!
Vooraf aankondigen dat de eerste slechte aanname/pass van het seizoen een wissel betekend en 2 wedstrijden op de bank!!
Wie geen schuim op z'n bek heeft staan en/of gras op z'n tanden heeft zitten en/of schone kleren heeft mag na de eerste uitwedstrijd in één van de uithoeken van Nederland naar huis lopen!!!
Etc. etc.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.