[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.387 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 1
10.08. 20:00 Zwolle v Heerenveen

11.08. 18:30
Ajax v Heracles
Willem II v VVV-Venlo
11.08. 20:45
Excelsior v Fortuna Sittard
PSV v FC Utrecht

12.08. 12:15
ADO v Emmen
12.08. 14:30
De Graafschap v Feyenoord
Vitesse v Groningen
12.08. 16:45
AZ v NAC

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 18:56
Beetje laat voor jouw doen @Hackus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Klopt, ben op vakantie en was er nog niet bij dat Zwolle vanavond al begon.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
1-2 Heerenveen mag zo blijven voor de poule!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:40

ST10©DE

Dus.............

Harribo schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:26:
[...]

Ja dat vrees ik ook

Ryan Thomas van pec bij psv... Tjonge dat moet je als psv toch niet willen?
Goed in de kleedkamer zeker
Want van NEC (Schöne) of FC Groningen (Suarez) naar Ajax is een veel kleinere stap? Ik zeg niet dat het een goede koop is, ik geef alleen aan dat ik je redenering vreemd vind.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:13
Lekker keepertje hoor. Aardappel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bohhh, daar gaat mijn voorspelling :(
Zwolle krijgt een lesje modern voetbal. 70% balbezit maar wel 1-3 achter

[ Voor 50% gewijzigd door LZ86 op 10-08-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
sjezus Highler......

Kom maar op met die var. Dit kan nooit rood zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Ankona op 10-08-2018 21:11 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Wtf Higler.......Dat is toch geen rood......

[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 10-08-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Schaf die var maar weer af.

Zeist kan niet anders dan deze wedstrijd ongeldig verklaren. Twee onterechte strafschoppen. Onzin rood en een VAR die omgekocht is.

[ Voor 71% gewijzigd door Ankona op 10-08-2018 21:13 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:07:
[...]

Kon Clasie zijn man dan soms wel bijhouden dan?
Nee, maar dat noem ik nou niet de fout waardoor de goal is ontstaan. Ik reken het Berghuis én van Beek veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wie denkt er dat Ajax Landskampioen wordt met Ten Hag dit seizoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 19:30
Hackus schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:21:
Ajax wordt kampioen, met of zonder Ten Hag :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:13
Martinusz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:23:
[...]

Ajax wordt kampioen, met of zonder Ten Hag :)
Zijn de eerste kampioenschap tattoos al gesignaleerd? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 19:30
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:31:
[...]

Zijn de eerste kampioenschap tattoos al gesignaleerd? :P
Geen plek meer voor :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:37
Let op hoor, na dit jaar spreekt Ten Hag met een Amsterdams accent en is ie van de drank en de nicotine af, dus we kunnen hem eindelijk begrijpen hoe geniaal ie wel niet is.

Die zit er echt nog wel 5-6 jaar. Cup met de grote oren volgend jaar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:19
ST10©DE schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:39:
[...]

Want van NEC (Schöne) of FC Groningen (Suarez) naar Ajax is een veel kleinere stap? Ik zeg niet dat het een goede koop is, ik geef alleen aan dat ik je redenering vreemd vind.
Inderdaad. Het is toch ook de bedoeling? Een speler uit de eredivisie maakt de stap naar een topclub. Beter dat dan dat een speler naar het buitenland gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs een doofblinde trainer wordt nog kampioen met de selectie die Ajax nu heeft ... zo niet dan falen ze gewoon collectief het hele seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik hoop dat Ten Hag snel een omslag maakt, aan de spelers ligt het niet.
Team vormen en op tijd wisselen als het blijkt ( zoals ten Standard Luik) dat de 2e helft niet goed liep, al vroeg in de 2e helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
Ik hoop het, maar ik denk dat PSV (weer) kampioen wordt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 09:15
Ik denk iedereen.

Ik vlak PSV niet uit. Niemand heeft het echte PSV nog gezien. Ja, hier tegen Valencia geloof ik. Oefenwedstrijd op de open dag. Maar dat telt niet.

Maakt verder niet uit, zolang Ajax maar kampioen wordt en Feyenoord moet watertrappelen om het seizoen te overleven. Ze zijn al in het water gesprongen om het te demonstreren. 4-0 verliezen is vrij ernstig, ook al is het in de EL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik heb eigenlijk voornamelijk niet-Ajacieden zien roepen dat Ajax kampioen wordt, vaak met de toevoeging wat voor schande het zou zijn als het niet lukt na deze aankopen. Iets met wens, vader en gedachte waarschijnlijk.

Zelf durf ik er geen geld op te zetten. Ik ben blij met de versterkingen vooraf en dat de kansen in Europa nog open zijn, maar voor een kampioenschap moeten meer schakels kloppen dan alleen de selectie.
Of Ten Hag daarin de juiste persoon is moet blijken, maar ik vind het sowieso veel te vroeg om hem als zwakke schakel te bestempelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:17:
[...]

Ik heb eigenlijk voornamelijk niet-Ajacieden zien roepen dat Ajax kampioen wordt, vaak met de toevoeging wat voor schande het zou zijn als het niet lukt na deze aankopen. Iets met wens, vader en gedachte waarschijnlijk.

Zelf durf ik er geen geld op te zetten. Ik ben blij met de versterkingen vooraf en dat de kansen in Europa nog open zijn, maar voor een kampioenschap moeten meer schakels kloppen dan alleen de selectie.
Of Ten Hag daarin de juiste persoon is moet blijken, maar ik vind het sowieso veel te vroeg om hem als zwakke schakel te bestempelen.
Vorigjaar was hij al niet best, dit jaar start hij ook niet goed. Ik ben nog steeds van mening dat hij geen coach is voor Ajax. Dat het bij FC Utrecht goed liep, zegt niets over een club als Ajax. Die horen elk jaar te strijden om de landstitel en CL voetbal te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:51:
[...]

Ik ben nog steeds van mening dat hij geen coach is voor Ajax.
Die gedachte is denk ik juist een probleem voor Ajax. Het is het idee dat de club speciaal moet zijn. Uiteraard mag je als Ajax zijnde van een trainer aanvallend spel eisen maar voor de rest is een goede trainer gewoon een goede trainer.

Ik zie het ook wel bij Feyenoord. Daar hoor je termen als "werkvoetbal" of "liefde voor de club". Onzin. Ik wil gewoon een bepaald niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

D-e-n schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:12:
[...]

Die gedachte is denk ik juist een probleem voor Ajax. Het is het idee dat de club speciaal moet zijn. Uiteraard mag je als Ajax zijnde van een trainer aanvallend spel eisen maar voor de rest is een goede trainer gewoon een goede trainer.

Ik zie het ook wel bij Feyenoord. Daar hoor je termen als "werkvoetbal" of "liefde voor de club". Onzin. Ik wil gewoon een bepaald niveau.
Heel FC Utrecht is geen Ajax, dat is wel duidelijk toch. Je moet wel met spelers van dit kaliber een vechtend team kunnen maken. Spelers van Ajax spelen zo bij andere Europese topclubs, en oa dat zie je bij FCU al niet snel. Het gaat om winnen en niet mooi aanvallend voetbal of dat soort (onzin) eisen. Als dat winnen kan met mooi aanvallend voetbal is dat meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Mink Peeters wist vorig seizoen niets te laten zien in de Eredivisie dus nu leent Real Madrid hem uit aan een 3e divisie club in Spanje.

Zoals iemand laatst al zei. Die jongens krijgen op zeer jonge leeftijd zoveel veren in hun reet gestoken dat ze denken dat ze er al zijn.
En dat ze dus stoppen met werken of soms zelfs maar enige inzet tonen.

Ze moeten echt een max zetten op het aantal spelers dat een club kan verhuren.
Dan zullen ze moeten stoppen met elke muts die tegen een bal aan kan trappen te kopen.

20 jaar en word je verhuurd aan een 3e div club. Leuke carriere.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 11-08-2018 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:37:
Zoals iemand laatst al zei. Die jongens krijgen op zeer jonge leeftijd zoveel veren in hun reet gestoken dat ze denken dat ze er al zijn.
En dat ze dus stoppen met werken of soms zelfs maar enige inzet tonen.
Veren of geen veren, het probleem is toch echt de zaakwaarnemers. Dat zijn de moderne mensenhandelaars. Zij zijn degene die spelers de kop gek maken (en in geval van jeugdspelers de ouders). Het gaat allemaal om geld. Jongens krijgen aanbiedingen waar een gemiddeld persoon jaren lang voor krom moet liggen.

Benin het geval van ouders; als jouw zoontje aardig kan voetballen en een zaakwaarnemer beloofd de ouders gouden bergen waardoor ze eindelijk verlost zijn van hun flatje ‘driehoog achter’ en fabrieksbaanthe, dan gaan mensen daar voor.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:48:
[...]

Veren of geen veren, het probleem is toch echt de zaakwaarnemers. Dat zijn de moderne mensenhandelaars. Zij zijn degene die spelers de kop gek maken (en in geval van jeugdspelers de ouders). Het gaat allemaal om geld. Jongens krijgen aanbiedingen waar een gemiddeld persoon jaren lang voor krom moet liggen.

Benin het geval van ouders; als jouw zoontje aardig kan voetballen en een zaakwaarnemer beloofd de ouders gouden bergen waardoor ze eindelijk verlost zijn van hun flatje ‘driehoog achter’ en fabrieksbaanthe, dan gaan mensen daar voor.
Precies, als ze tegen mij komen zeggen dat mijn zoon heel goed is en naar Man U mag en daar dik gaat verdienen en ik krijg ook een baantje met 5 x mijn huidige jaarsalaris dan ga ik ook. Hoe schandalig het ook is.

Geld maakt niet gelukkig, maar als je er veel van hebt maakt het de weg naar geluk wel verdomde makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:48:
[...]

De oplossing is door eindelijk eens een cap in te voeren op wat de zaakwaarnemer kan vangen.
Een max bedrag of percentage van de transfer, welke als eerste van toepassing is.

Dan zou het voor de zaakwaarnemer aantrekkelijker zijn dat de speler zich goed ontwikkelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Een veel makkelijkere: beperk het aantal uit te lenen spelers. Dat voorkomt dat clubs als Chelsea een heel leger 19/20 jarigen kunnen verhuren en verhuren.

Het is ook gewoon onwil van de UEFA om er wat aan te doen en gebrek aan ballen van een meerderheid van de clubs om die paar rijken tot de orde te roepen.

[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 11-08-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Volgens Marca gaat Real Betis die Tagliattico van Ajax overnemen. Alleen is Ajax het er nog niet helemaal mee eens. Is er een ok back up in Amsterdam voor die gozer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:26:
Volgens Marca gaat Real Betis die Tagliattico van Ajax overnemen. Alleen is Ajax het er nog niet helemaal mee eens. Is er een ok back up in Amsterdam voor die gozer?
Blind heeft vroeger vaak linksback gespeeld toch? O-) :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
naitsoezn schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:28:
[...]

Blind heeft vroeger vaak linksback gespeeld toch? O-) :+
Ohja 8)7 .

Maar wie gaat Blind dan vervangen in het centrum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:21:
[...]

Ik denk iedereen.

Ik vlak PSV niet uit. Niemand heeft het echte PSV nog gezien. Ja, hier tegen Valencia geloof ik. Oefenwedstrijd op de open dag. Maar dat telt niet.

Maakt verder niet uit, zolang Ajax maar kampioen wordt en Feyenoord moet watertrappelen om het seizoen te overleven. Ze zijn al in het water gesprongen om het te demonstreren. 4-0 verliezen is vrij ernstig, ook al is het in de EL.
Gelukkig gelooft De Ligt ook niet dat we wel eventjes kampioen worden.
De verdediger is het echter niet eens met de commentaren dat Ajax de landstitel makkelijk gaat binnen halen met deze spelers. "Dat is makkelijk te zeggen vanaf de zijkant. Zo simpel is het allemaal niet. We moeten laten zien dat we echt heel graag kampioen willen worden. Dat is belangrijk," zegt hij daarover. "Ik ga niet zeggen dat wij de gedoodverfde kampioen zijn. Dat moet je zelf ook niet willen zijn. Laten we hard werken, bescheiden blijven en zorgen dat die schaal naar Amsterdam komt."
Vervelend zo'n niet arrogante Ajacied ;)
Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:26:
Marca dacht ook dat 6m genoeg zou zijn, grapjassen daar. Nico gaat echt niet weg. Ajax roept nu al zo lang dat ze op Ziyech na niemand meer laten gaan, dan gaan ze echt geen basis speler waarvoor geen fatsoenlijke backup is voor een schijntje verkopen.

[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 11-08-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:07:
Bohhhh die interviews van Gio....

Gio's tactiek: "Kom op jongens nu wel winnen" that's it....
Heb hem nog nooit iets zinnigs over voetbal horen zeggen, met dat aangeleerde kakstemmetje van hem. Als voetballer heel nuttig maar ook nooit een dragende speler. Zelfs Cocu zei nog meer nou berg je dan maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:51:
Vorigjaar was hij al niet best, dit jaar start hij ook niet goed. Ik ben nog steeds van mening dat hij geen coach is voor Ajax. Dat het bij FC Utrecht goed liep, zegt niets over een club als Ajax. Die horen elk jaar te strijden om de landstitel en CL voetbal te spelen.
Maak het eens concreet dan? Wat deed hij vorig jaar en nu dan zo slecht waarom hij het niet is?
Noem dan a.u.b. wel punten van kritiek die specifiek voor Ten Hag gelden en geen punten die de fans altijd over elke coach roepen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zelfs de zaakwaarnemer van Nico bevestigt dat het bericht van Marca onzin is en dat Nico in de winter juist voor Ajax gekozen heeft ipv Betis.

Edit:
Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:55:
[...]

Maak het eens concreet dan? Wat deed hij vorig jaar en nu dan zo slecht waarom hij het niet is?
Noem dan a.u.b. wel punten van kritiek die specifiek voor Ten Hag gelden en geen punten die de fans altijd over elke coach roepen.
Terwijl hackus na mag denken over jouw vraag, zal ik em andersom vast stellen. Wat doet ie wel goed volgens jou?
Ik kan em nog niet op veel goede dingen betrappen. Speelwijze niet, dat zit nog te weinig vernuft achter. Wissels niet, wacht ie te lang mee.

[ Voor 68% gewijzigd door toolkist op 11-08-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:55:
[...]

Verkeerde keuze in opstelling
Verkeerde wissel
Te laat gaan wisselen of soms helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:57:
[...]

Verkeerde wissel
Heb je het nou over Gio? :P Voeg dan ook nog even gebrek aan tactiek en 0,0 ontwikkeling toe.
Ik zou Gio heel erg graag inruilen voor ten Hag

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Heb je het nou over Gio? :P Voeg dan ook nog even gebrek aan tactiek en 0,0 ontwikkeling toe.
Ik zou Gio heel erg graag inruilen voor ten Hag
Ten Hag mag je hebben, maar wij hoeven jullie rommel niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Leon Zwiers beide zijn ongeschikt. Ik vind Gio trouwens helemaal geen coach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:56:
Terwijl hackus na mag denken over jouw vraag, zal ik em andersom vast stellen. Wat doet ie wel goed volgens jou?
Ik kan em nog niet op veel goede dingen betrappen. Speelwijze niet, dat zit nog te weinig vernuft achter. Wissels niet, wacht ie te lang mee.
Een wedervraag, da's altijd de makkelijke weg natuurlijk. Laat ik je plezieren, maar ik spreek wel alleen over dit seizoen. :P

Hij kiest vooralsnog de mensen die ik ook graag zie spelen, ik zie een gretigheid in het team die ik eigenlijk alleen bij Bosz zag, het is aantrekkelijk om te kijken.
Daarnaast heb ik ook wel eens vraagtekens bij wissels of uitspraken, daarom ben ik ook nog niet van mening dat hij de perfecte match is.
Ik vind het gewoon nog geen uitgemaakte zaak. Net zoals er geen argumenten zijn om hem tot beste coach voor Ajax te benoemen zijn er ook geen argumenten om hem nu al af te schrijven.
Geef een coach toch eens een kans in plaats van maximaal een half jaar. Juist dat gehussel met de staf is iets wat resultaten tegenwerkt.
Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:57:
Verkeerde wissel
Niet concreet genoeg, er zijn altijd mensen niet eens met de opstelling of wisselbeleid. Wat doet hij structureel fout waardoor jij vindt dat hij niet geschikt is voor Ajax?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 13:04

Typhone

Who Dares Wins

Sierhuis in de basis. Hopelijk wat minder vaak geblesseerd dan Dolberg. Dat wordt een lastig verhaal inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Deadsy schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:37:
Mink Peeters wist vorig seizoen niets te laten zien in de Eredivisie dus nu leent Real Madrid hem uit aan een 3e divisie club in Spanje.
Ik vind die Mink Peeters echt het schoolvoorbeeld van te vroeg naar het buitenland. Ik ken hem alleen maar van naam omdat hij een Nederlander is die naar Real Madrid gegaan is. Maar ik heb het idee dat niemand hem daarvoor kende.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat ik al zei, hij kan geen team vormen die vechten voor winst. Ook zijn voorkomen in de media is matig, tot slecht. Het lijkt of jezelf niet kijkt en of dit 1 van mijn eerste berichten is over Ten Hag. Ik zei vooraf al dat ik hem ongeschikt vind voor Ajax.

Een team vormen en knapen gemotiveerd houden. Die knapen moeten ook respect hebben voor een coach. Er is ook teveel onrust daar zoals nu of recent met Labyad. Spelers zoals Ziyech en die kleine Duitser, kan zo ff niet op zijn komen. Rust en overmacht moet een coach uitstralen. Zeker bij Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05

Qu3st

Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:54:
Wat ik al zei, hij kan geen team vormen die vechten voor winst. Ook zijn voorkomen in de media is matig, tot slecht. Het lijkt of jezelf niet kijkt en of dit 1 van mijn eerste berichten is over Ten Hag. Ik zei vooraf al dat ik hem ongeschikt vind voor Ajax.

Een team vormen en knapen gemotiveerd houden. Die knapen moeten ook respect hebben voor een coach. Er is ook teveel onrust daar zoals nu of recent met Labyad. Spelers zoals Ziyech en die kleine Duitser, kan zo ff niet op zijn komen. Rust en overmacht moet een coach uitstralen. Zeker bij Ajax
De bal heeft nog amper gerold dit seizoen en al zeiken over Ten Hag..... pfff. Hij is qua media optreden echt gegroeid. Als je kijkt hoe hij in februari was en hij nu is, is hij duidelijk te verstaan en zegt zinvolle dingen. Ajax zal hem echt op een goede media training gezet hebben.
Laten we eerst een paar wedstrijden afwachten, als hij niet gewoon de volle punten pakt de eerste 4 wedstrijden dan mag je gaan zeiken.

En dat er onrust zou zijn? Tja dat is een luxe probleem maar volgens mij wordt deze door de media aangepraat. En als de wedstrijden worden geworden is er echt niemand aan het zeiken. Eerst die eerste wedstrijden afwachten dus.

Dat Ajax afgelopen dinsdag 2-0 heeft weggeven is niet alleen schuld Ten Hag, Ziyech had moeten scoren, Huntelaar had moeten scoren. En Standard is niet een kleintje zoals Trencin ofzo, daar kun je goals tegen krijgen. Maar is nog steeds slecht 2-0 weg geven hoor, maar om dan Ten Hag alles toe te schrijven mwah.

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 11-08-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Qu3st maak mijn opmerking mede met afgelopen seizoen. Het gaat hier om Ajax, dus niet vergelijken met een prestatie van Fey. Het is niet alleen de media natuurlijk, het hele plaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Wtf, waar is die blonde spetter bij Fox? (hoe heet ze ook alweer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik weet niet waar ik meer op moet focussen. Die bril van Ronald de Boer of die schrale brunette ernaast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heleen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:21:
@Qu3st maak mijn opmerking mede met afgelopen seizoen. Het gaat hier om Ajax, dus niet vergelijken met een prestatie van Fey. Het is niet alleen de media natuurlijk, het hele plaatje
Ja snap dat vorig seizoen meespeelt maar nu is echt weer alles anders. Alle kaarten zijn nog dicht dus je kunt nog geen zinnig woord zeggen over de prestaties van Ten Hag dit seizoen. Zoals ik zei, laten we de eerste wedstrijden afwachten voordat we Ten Hag al naar de uitgang wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:24:
Wtf, waar is die blonde spetter bij Fox? (hoe heet ze ook alweer?)
HAHAHA je bent me net voor! Ik dacht PRECIES hetzelfde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hélène Hendriks heet ze en zij is naar Veronica.

@Leon Zwiers ninja edit:+

[ Voor 36% gewijzigd door Qu3st op 11-08-2018 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:26:
Helene Hendriks heet ze en zij is naar Veronica.
Wat voor altijd!? Kidding me? Welk programma komt daar dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
HéLène Hendriks heet ze. :+
Edit: Weg? :'( :'( :'( ok dan, snel fox opzeggen en illegaal kijken :+

[ Voor 57% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2018 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:26:
[...]

Wat voor altijd!? Kidding me? Welk programma komt daar dan?
Ze gaat iets met Wilfred Genee presenteren misschien. En Champions League gaat ze ook doen volgens mij.

https://www.nu.nl/media/5...kt-overstap-veronica.html

[ Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 11-08-2018 18:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Qu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:28:
[...]

Ze gaat iets met Wilfred Genee presenteren misschien. En Champions League gaat ze ook doen volgens mij.
Dus voor het eerst in 2 jaar weer de CL echt volgen dit seizoen? Prima! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die nieuwe looks van van Fox Sports 1 zijn matig. Dat live in het logo ziet er niet uit en de rest lijkt wel zo’n vroeg UEFI BIOS maar dan met andere kleuren. Meeh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Typhone schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:30:
Die nieuwe looks van van Fox Sports 1 zijn matig. Dat live in het logo ziet er niet uit en de rest lijkt wel zo’n vroeg UEFI BIOS maar dan met andere kleuren. Meeh.
En het stadion wat ze nu uitzenden ziet er ook niet uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:29:
[...]

Dus voor het eerst in 2 jaar weer de CL echt volgen dit seizoen? Prima! 8)
En als het beetje mee zit kun je dan zowel op dinsdag en woensdag naar Nederlandse ploegen kijken.

En de bal rolt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Qu3st schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:25:
[...]

Ja snap dat vorig seizoen meespeelt maar nu is echt weer alles anders. Alle kaarten zijn nog dicht dus je kunt nog geen zinnig woord zeggen over de prestaties van Ten Hag dit seizoen. Zoals ik zei, laten we de eerste wedstrijden afwachten voordat we Ten Hag al naar de uitgang wijzen.
Tot nu toe sluit de prestatie tegen St. Luik prima aan bij vorig seizoen. Bepaalde eigenschappen moet je hebben, maar jij ziet dus vorig seizoen als proef en nu is alles beter. Dat zag je nog niet terug dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hackus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:31:
[...]

Tot nu toe sluit de prestatie tegen St. Luik prima aan bij vorig seizoen. Bepaalde eigenschappen moet je hebben, maar jij ziet dus vorig seizoen als proef en nu is alles beter. Dat zag je nog niet terug dus
Ik zeg helemaal niet dat alles beter is omdat er nog maar 3 officiële wedstrijden zijn geweest waarvan 2 overtuigd zijn gewonnen en 1 helaas in gelijkspel is geeindigd. Er is dus nog amper iets nuttigs over zijn prestatie te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Veel afvallende ballen op t middenveld is Ajax vaak kwijt laatste tijd. Nu al 3x dat zo’n bal voor Heracles is. Tegen Standard de tweede helft was dat ook constant het geval. Middenveld staat dus nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wel raar, het middenveld zou ongeveer het sterkste onderdeel van de ploeg moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:11:
[...]

Een wedervraag, da's altijd de makkelijke weg natuurlijk. Laat ik je plezieren, maar ik spreek wel alleen over dit seizoen. :P

Hij kiest vooralsnog de mensen die ik ook graag zie spelen, ik zie een gretigheid in het team die ik eigenlijk alleen bij Bosz zag, het is aantrekkelijk om te kijken.
Daarnaast heb ik ook wel eens vraagtekens bij wissels of uitspraken, daarom ben ik ook nog niet van mening dat hij de perfecte match is.
Ik vind het gewoon nog geen uitgemaakte zaak. Net zoals er geen argumenten zijn om hem tot beste coach voor Ajax te benoemen zijn er ook geen argumenten om hem nu al af te schrijven.
Geef een coach toch eens een kans in plaats van maximaal een half jaar. Juist dat gehussel met de staf is iets wat resultaten tegenwerkt.
In die 5 maanden dat ie vorig seizoen bezig was heb ik echt geen wedstrijd gezien waarvan ik dacht "ja, dit heeft Ten Hag ze geleerd en heeft ie goed gedaan". Hij heeft doorgezet wat Keizer al ingezet had en zelfs dat nog slechter gekregen, dat is best een prestatie.
Dat ze nu gretig zijn is niet heel vreemd, je loopt met Tadic die voorop in de "strijd" gaat en de rest daarin meeneemt.
Tegen Graz win je, das prima, maar een of ander stel bijna amateurs uit Cyprus lukt dat ook afgelopen week. Tegen Standard laat je bijkans niks zien en scoor je 2x per ongeluk, niet dankzij briljant goed spel ofzo. Sta je bij rust 3-0 achter mag je eigenlijk geneens klagen zo'n gatenkaas was het achterin.
Tegen Standard zie je het in de 2e helft ook helemaal fout gaan, je ziet dat t middenveld overlopen wordt dus wat beslis je? Je wisselt de linksbuiten voor een linksbuiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:57

Hupske

AFCA

Met de Jong had je daar een inschuivende middenvelder bij. Die mis je wanneer Blind er staat.
Denk dat daar t probleem in zit.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:46:
Wel raar, het middenveld zou ongeveer het sterkste onderdeel van de ploeg moeten zijn
Tadic en Ziyech lopen beiden van de bal weg de dekking in, dat is niet handig. Daarnzit nog wel wat werk in voor Ten Hag. Er zal er minder diep moeten gaan zodat deze aanspeelbaar is. Nu is diegene met de bal eenvoudig af te jagen en kan deze de bal niet kwijt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ben ik de enige die Blind als verdedigende middenvelder zou opstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:10
We hebben al teveel middenvelders om op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
De beste kansen tnt voor Almelo.
Elftal mist Schöne :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:50:
Ben ik de enige die Blind als verdedigende middenvelder zou opstellen?
Ik ook als vervanger van Schone. Dan Wober centraal achterin, tegen een zwakke ploeg de Jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Lol mevrouw Koeman heeft er zin in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:52:
[...]

Ik ook als vervanger van Schone. Dan Wober centraal achterin, tegen een zwakke ploeg de Jong
Ik snap wel dat ie liever met aanvallende vleugelverdedigers speelt, nog meer door het midden lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Eitink loopt zelf constant in de dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hupske schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:57:
Eitink loopt zelf constant in de dekking.
Eiting en Van de Beek hebben mij nog niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:56:
[...]

Ik snap wel dat ie liever met aanvallende vleugelverdedigers speelt, nog meer door het midden lijkt me niet handig.
Ik bedoel tegen een zwakke ploeg De Jong inplaats van Wober in het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wou net zeggen. Geel op zijn best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Waardeloos die VAR dat is toch rood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Geel mogen ze niet geven vanuit VAR? Alleen rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hupske schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:02:
Bij rood kan de VAR pas ingrijpen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hupske schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:02:
Yep.
Extra tijd minimaal 5 minuten. Grijp toch es in tegen dat tijdrekken, bal weggooien, vrije trap blokkeren, etc ipv zogenaamd waarschuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Slechte wedstrijd van Ajax op dit moment of een goede van Heracles. Ben er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verrek Neres speelt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

https://www.knvb.nl/thema...trage-2.0/video-assistent

Vier mogelijke situaties
  • Wel of geen doelpunt
  • Wel of geen strafschop
  • Wel of geen directe rode kaart
  • Identiteitsvergissing bij het geven van een rode of gele kaart
@JanW misschien iets om in TS te zetten?

[ Voor 14% gewijzigd door Qu3st op 11-08-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe kan dat geen geel zijn... Worden ze alweer geholpen, dit had de 2e voor Heracles moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hupske schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:04:
Slechte wedstrijd van Ajax op dit moment of een goede van Heracles. Ben er nog niet uit.
Heracles zou geen partij mogen zijn, dus sowieso slecht van Ajax. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:08:
[...]

Hoe kom je daar nu bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:07:
Hoe kan dat geen geel zijn... Worden ze alweer geholpen, dit had de 2e voor Heracles moeten zijn.
Je ziet toch wie de scheids is.
Vraag me af of hij uberhaubt om zou kunnen gaan met een VAR met dat ego van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:08:
[...]
Topclubs hebben het vaker moeilijk tegen de kleintjes!

p.s. Graag gedaan Feyenoorders! O-)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ach wees blij, het is nog geen 0-3 bij de rust. Kansen genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Mocht er wel in van Beek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Mooie aanval, Donny had moeten scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

We krijgen nu het excuus van dat je ze eerst een uur moe moet spelen en komen er na een uur achter dat je toch echt een tandje bij moet zetten. Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nog een v beek die t verpest? Meer overeenkomsten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mazraoui denkt weer dat ie beter is dan ie daadwerkelijk is. Kap nou es met die kansloze dribbels. Inleveren en terug naar je plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:13:
Nog een v beek die t verpest? Meer overeenkomsten!
Niet echt... bij Ajax scoor je geen doelpunt, bij Feyenoord krijg je er één gegarandeerd tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

@toolkist Mazraoui weet alleen niet waar hij de bal naar toe moet spelen. Daarom gaat die juist dribbelen. Alleen mist hij telkens wel dat iemand compleet vrij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Is dat niet bij elke back dat als ie niet kan afspelen hij zinloos gaat dribbelen? Ik vind Wöber ook erg slecht spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Geld dat bod van 40 miljoen op Neres nog? Ik zou m in de rust meteen verkopen.
Als Ajax dit spel tegen Standard ook op de mat legt is het snel klaar met die CL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Matig allemaal... Ajax laat zich gretig is slaap sukkelen door Heracles. Tweede helft mag wel een tempo’tje of twee hoger.

Pagina: 1 ... 28 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.