[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.387 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

mavaros schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:20:
[...]

Vertel. Waarom is de scheidsrechter dubieus? Dit is voetbal, en daar horen menselijke fouten bij. Gelukkig greep er geen VAR in. Ik kan je wedstrijden geven waar je begint te twijfelen aan de arbiter. Dat had is vanavond niet. Ja, hij blunderde bij de niet 3-0, maar de pingel is gewoon een optelsom. Dat is een fout van Ajax. De scheids was best ok, deze wedstrjid.
DIe scheids was best slecht ja, kaarten uitdelen aan Ajax en aan de andere kant amper een kaart uit gedeeld. Ik ben het met je eens dat de penalty terecht was (maar een optelsom mag het niet zijn), en dat Ziyech of Huntelaar de wedstrijd hadden moeten beslissen. Maar de scheids ok nomen? Mwah discutabel.

Al verwacht ik volgende week in een hopelijk kolkende JC Arena dat Ajax erover heen knalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 22:38
mavaros schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:20:
[...]

Vertel. Waarom is de scheidsrechter dubieus? Dit is voetbal, en daar horen menselijke fouten bij. Gelukkig greep er geen VAR in. Ik kan je wedstrijden geven waar je begint te twijfelen aan de arbiter. Dat had is vanavond niet. Ja, hij blunderde bij de niet 3-0, maar de pingel is gewoon een optelsom. Dat is een fout van Ajax. De scheids was best ok, deze wedstrjid.
Ik ben de eerste die toegeeft dat Ajax dit zelf heeft verkloot. Maar kom op zeg, een optelsom hoort gewoon niet. Wat heeft hij dan geteld? Drie keer een schwalbe is een penalty?

Zijn vrije trappen en gele kaarten waren totale willekeur.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
#TenHagOut

Iedereen ziet dat het de verkeerde kant op gaat en dan je Schone en misschien Mazraoui moet wisselen om iets degelijker te staan. Dan wisselt hij al veeeeel te laat en dan nog eerst verkeerd ook...

Dit is gewoon de wedstrijd weggeven. Mazraoui speelde prima, maar je had gewoon even iets meer een verdediger nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

Ik ben de eerste die toegeeft dat Ajax dit zelf heeft verkloot. Maar kom op zeg, een optelsom hoort gewoon niet. Wat heeft hij dan geteld? Drie keer een schwalbe is een penalty?

De 1e hopelijk? :p
Ah damn net op tijd ge-edit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:23:
Ik weet dat het zo werkt, maar kan jij mij de optelsom voor een pingel in het reglement even laten zien?
Het was geen optelsom, deze was gewoon terecht. Mazraoui raakt hem en hij valt. Gevoelsmatig natuurrijk gewoon naaierij maar daar waren ze dan ook naar op zoek. Gewoon stom dat je er in trapt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh nee gaan we deze onzin nu al hebben? Heb je al gekeken hoe andere Nederlandse ploegen er op dit moment voorstaan (zie JC schaal). Luik heeft al 2 of 3 competitie wedstrijden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:25:
[...]

Hij had hem die eerste keer ook al kunnen geven. Die tweede keer was opzichtiger. Kan hij hem voor geven. En dat weet jij ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zonde van de tegentreffers maar Luik kreeg ook genoeg kansen. Jammer dat Ajax de derde niet wist te maken toen het zeker kon. Maar goed, 2-2 uit in de Europees duel,’prima uitgangspunt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:22
Han schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:35:
Zonde van de tegentreffers maar Luik kreeg ook genoeg kansen. Jammer dat Ajax de derde niet wist te maken toen het zeker kon. Maar goed, 2-2 uit in de Europees duel,’prima uitgangspunt :)
Standaard gaf zeker goed partij, qua kansen denk ik gelijk, dus gelijkspel lijkt terecht. Wel zonde want als je die derde maakt, kakt het wellicht in, nu bleven ze komen.

Maar goed, thuis moet je sowieso winnen, dus eigenlijk veranderd er helemaal niets, behalve dat je ook 0-0 en 1-1 kan spelen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 10-10 23:03
Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:02:
Toch bijzonder dat je jaar in jaar uit in dit soort situaties terecht komt. Dan er in al die jaren geen moment is gekomen dat je de wedstrijd helemaal dood kan maken
En hoe ze nog steeds in hun hoofd halen om zo laconiek te voetballen in de tweede helft.
Op zo een moment moet een ervaren daley Blind toch keer iemand een rotschop geven om een teken te geven?
Eens, daarnaast moet Ajax zich simpelweg eens harder gaan opstellen naar de spelers/trainers.

Het zijn allemaal goedbetaalde professionals, ze moeten er maar voor zorgen dat het team er simpelweg nu al staat, de realiteit is simpelweg dat er al een aantal jaar dit soort wedstrijden moeten worden gespeeld. Volgens mij is het speelschema al een tijdje bekent, dan geef je iedereen simpelweg 2-3 weken minder vakantie en ga je je mouwen opstropen en werken voor dat salaris.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Bossie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 00:43:
[...]

Eens, daarnaast moet Ajax zich simpelweg eens harder gaan opstellen naar de spelers/trainers.

Het zijn allemaal goedbetaalde professionals, ze moeten er maar voor zorgen dat het team er simpelweg nu al staat, de realiteit is simpelweg dat er al een aantal jaar dit soort wedstrijden moeten worden gespeeld. Volgens mij is het speelschema al een tijdje bekent, dan geef je iedereen simpelweg 2-3 weken minder vakantie en ga je je mouwen opstropen en werken voor dat salaris.
dat is in een zomer met een WK of EK wel erg makkelijk gezegd. Als je Tadic, Tagliafiglio, Schone & Ziyech dit seizoen 2-3 weken vakantie minder zou geven is er zo ongeveer geen vakantie meer over.

Ze hebben de WK gangers zelfs al te vroeg gebracht volgens de FIFPRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
KingKoning schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:35:
[...]

dat is in een zomer met een WK of EK wel erg makkelijk gezegd. Als je Tadic, Tagliafiglio, Schone & Ziyech dit seizoen 2-3 weken vakantie minder zou geven is er zo ongeveer geen vakantie meer over.

Ze hebben de WK gangers zelfs al te vroeg gebracht volgens de FIFPRO
Dat is ook heel makkelijk gezegd, kwestie van prioriteiten opstellen en keuzes maken.
In dit geval is het belang van de club groter dan dat van de werknemers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ten Hag is tactisch ook geen meesterbrein. In de rust had hij meteen van de Beek moeten brengen voor Schone. Uit ervaringen met andere uitwedstrijden zie je dat de 2de helft Schone geen druk meer geeft en daardoor de tegenstander vrij spel heeft. Als je dan de Jong en Ziyech uitspeelt die ook niet bekend staan om af te breken, speel je verdedigend zonder middenveld. Hij had ook gewoon Huntelaar kunnen wisselen voor een extra middenvelder aangezien je op de counter toch niet veel aan hem hebt. Hij moet toch doorhebben dat ze het middenveld niet onder controle hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57
Ongelofelijk wat een negativisme hier over Ajax. Hoe je het ook wendt of keert, 2-2 uit is Europees gezien gewoon een goede uitslag. Natuurlijk is het zonde dat je een 2-0 voorsprong weggeeft, maar die voorsprong was ook wel enigszins tegen de verhouding in natuurlijk. Standard is geen Sturm Graz en voor een team dat nog nauwelijks aan elkaar heeft kunnen wennen vind ik dat Ajax het behoorlijk goed doet. Als ik hier dan dingen lees als
Quad schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:54:
Stom dit. Kost kostbare punten voor Europees voetbal.
en
[...]

Dan breekt echt mijn klomp. Het was voor een aantal spelers nu al aanpoten met een korte vakantie na het WK, wil je soms dat iedereen halverwege het seizoen is uitgeblust? Dit is nou eenmaal de situatie waar je mee moet dealen, het is niet anders. En zeuren over verspeelde punten vind ik helemáál van de zotte. Twee winstpartijen en een gelijkspel is gewoon dikke prima. Als je wil gaan klagen over verspeelde punten dan moet je niet bij Ajax zijn, maar bij AZ en (in mindere mate) Vitesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Zo werkt het inderdaad, met wat meer geld zorg je er voor dat het lichaam van een voetballer inderdaad in topconditie blijft. Meer geld zorgt er ook voor dat rustperiodes niet nodig zijn en met dat geld creeer je ook de situatie dat blessures niet zullen voor gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:07:
Ten Hag is tactisch ook geen meesterbrein. In de rust had hij meteen van de Beek moeten brengen voor Schone. Uit ervaringen met andere uitwedstrijden zie je dat de 2de helft Schone geen druk meer geeft en daardoor de tegenstander vrij spel heeft. Als je dan de Jong en Ziyech uitspeelt die ook niet bekend staan om af te breken, speel je verdedigend zonder middenveld. Hij had ook gewoon Huntelaar kunnen wisselen voor een extra middenvelder aangezien je op de counter toch niet veel aan hem hebt. Hij moet toch doorhebben dat ze het middenveld niet onder controle hadden.
Inderdaad

Hoewel ik Huntelaar wel zeer nuttig vond, bijv ook voor ballen doorkoppen
En hij leek een chemie te hebben met Tadic, die 2 voelen elkaar aan

Hij heeft trouwens Labyad gebracht maar die bracht helemaal niets

Maar serieus ik ben er nog niet gerust erop dat Ajax maar ff doorgaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-08-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ten Hag wisselt te laat, en dat zie je vaker. Lijkt wel of ie onzeker is

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:19:
[...]

Zo werkt het inderdaad, met wat meer geld zorg je er voor dat het lichaam van een voetballer inderdaad in topconditie blijft. Meer geld zorgt er ook voor dat rustperiodes niet nodig zijn en met dat geld creeer je ook de situatie dat blessures niet zullen voor gaan komen
En daarom voeren ze in Engeland een (weliswaar korte) winterstop in (kon niet echt bepalen of je nou serieus was of niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:26:
Ten Hag wisselt te laat, en dat zie je vaker. Lijkt wel of ie onzeker is
Zou kunnen en de wissels die hij doet zijn meer om te wisselen.

Je staat onder druk en dan ga je Eiting brengen terwijl je Wober op de bank hebt. :9 .

Blind boven een Wober verkiezen gaat Ajax verdedigend nog opbreken verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat is er trouwens met Donny van de Beek, lees een bericht op nu.nl dat hij baalt van zijn reserverol en mogelijk weg wil. Waar is de mentaliteit van knokken voor zijn plaats? De eerste de beste tegenvaller en hij wil meteen weg.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:08
Slasher schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:40:
Wat is er trouwens met Donny van de Beek, lees een bericht op nu.nl dat hij baalt van zijn reserverol en mogelijk weg wil. Waar is de mentaliteit van knokken voor zijn plaats? De eerste de beste tegenvaller en hij wil meteen weg.
Tja, de trend van die generatie. Kunnen niet met tegenslagen omgaan. Zie je bij alle clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Slasher schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:40:
Er zal wel meer spelen denk ik

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:47
Leon Zwiers schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:46:
[...]

Tja, de trend van die generatie. Kunnen niet met tegenslagen omgaan. Zie je bij alle clubs.
Die jongen werd het hele seizoen Oranje en Barcelona ingepraat, zo gek is het niet dat je dan op zn minst een basisplaats bij Ajax verwacht. Dit soort hypes kunnen heel veel geld opleveren maar hebben nou eenmaal ook een keerzijde.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:37:
[...]
En daarom voeren ze in Engeland een (weliswaar korte) winterstop in (kon niet echt bepalen of je nou serieus was of niet ;))
Niet, dacht dat het wel duidelijk was ;-)

Zo vaak is de redenatie: "veel geld, beter presteren" maar zo werkt het niet, de speler heeft zijn limiet en een speler gaat niet beter spelen van meer geld (wellicht tot het niveau dat je je volledig kan focussen op het voetbal maar dat is zodra je prof voetballer bent al het geval)

Het zijn ook maar mensen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:38
Tja, 0 mentaliteit als je 2 (!) keer op de bank zit.
Dan kun je toch beter een Schone hebben, die zich op welke positie dan ook toch altijd weer terugknokt in de basis.
Als Van de Beek een beetje inzicht heeft zie je toch ook dat je die uit de basis kan spelen, maar dan wel op een sportieve manier, niet met dit soort chantage achtige teksten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:22
ph4ge schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Die jongen werd het hele seizoen Oranje en Barcelona ingepraat, zo gek is het niet dat je dan op zn minst een basisplaats bij Ajax verwacht. Dit soort hypes kunnen heel veel geld opleveren maar hebben nou eenmaal ook een keerzijde.
Je bent in de war met de Jong denk ik :)

Overigens happen jullie ook wel lekker, want hij zegt helemaal niet dat hij weg wilt, hij zegt juist ook dat hij zich moet terug knokken. Lekker clickbait artikelen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Martinusz schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:26:
[...]

Je bent in de war met de Jong denk ik :)

Overigens happen jullie ook wel lekker, want hij zegt helemaal niet dat hij weg wilt, hij zegt juist ook dat hij zich moet terug knokken. Lekker clickbait artikelen.
Even Googlen en ik vind ook allerlei geruchten over Van de Beek en Barcelona (en andere grote clubs).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Niet meer dan terecht hoor. Die jongen is opeens z'n basisplek kwijt na een goed jaar(11 goals 6 assists) terwijl zelfs een blinde kan zien dat Schone het niet meer aan kan. Dan zou ik ook ontevreden zijn. Zeker na een wedstrijd die Ajax opeens heeft weggegeven omdat Ten Hag veel te laat wisselde.

[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 08-08-2018 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:30:
Even Googlen en ik vind ook allerlei geruchten over Van de Beek en Barcelona (en andere grote clubs).
Ajax fanzone en mundo deportivo :o

Kom op, dat zijn toch serieus geen bronnen om iets te onderbouwen? Dan is de Speld nog betrouwbaarder.

Maar van de Beek speelde in de voorgaande wedstrijden niet sterk, dus sta je er naast. Aan hem om er aan te werken en zichzelf terug te knokken.

Ik riep vorig seizoen al dat ik van de Beek geen topper vind. Tegen matige tegenstanders doet hij het leuk, maar tegen sterkere tegenstanders heeft hij de rol van Klaassen niet kunnnen oppakken, hij loopt vaak totaal verkeerd.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 12:28

snmght

imho dan he

ph4ge schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Vind ik dus wel gek. Ik had hem zelf wel in de basis gezet ten faveure van Lasse, maar als dit inderdaad zijn uitspraken zijn na zijn tweede start vanaf de bank dan heeft hij toch minder mentaliteit dan ik dacht.

Ik ben overigens zeker niet blij met de uitslag, vooraf had ik er ook niet voor getekend. Vrees dat het volgende week een moeizame wedstrijd gaat worden, vooral ook omdat ik denk dat Preudhomme tactisch sterker is dan Ten Hag. Als hij het goed speelt gaat Standard gewoon door nu. Ik vermoed dat ze er in het begin vol op knallen om Ajax in de eigen arena te overdonderen en vroeg te scoren, daarna (of als dat doelpunt niet snel valt) achterover leunen en proberen te scoren uit een uitbraak of standaardsituatie. Wij kunnen daar nog steeds niet goed mee om gaan.

Ik ben er niet gerust op in elk geval. :)

En eh, wat was die Labyad aan het doen, leek wel alsof hij dacht dat het een training was, hemel wat slecht. Waarom is die gehaald?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:45:

Kom op, dat zijn toch serieus geen bronnen om iets te onderbouwen? Dan is de Speld nog betrouwbaarder.
Dat zijn er maar 2 van een hele lijst geruchten als je zn naam in Google intikt. AD schrijft bijv. dat hij naar AS Roma kon maar dat geweigerd heeft, ook over Juventus, Bayern Munchen en AC Milan zijn geruchten te vinden (met letterlijk 1 google opdracht op de eerste pagina, zijn er vast nog veel meer). Al met al een behoorlijke hype, we weten niet hoeveel waarheid er in zit maar de keerzijde is wel dat spelers die zich al bij zo'n club zien voetballen niet verwachten op de bank te belanden.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 08-08-2018 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
snmght schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:58:
[...]

En eh, wat was die Labyad aan het doen, leek wel alsof hij dacht dat het een training was, hemel wat slecht. Waarom is die gehaald?
Die is gehaald om Ten Hag te 'pleasen'.
Het was inderdaad niet om aan te zien, nog erger dan de afstandschoten van Ziyech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Napo schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:19:
[...]

Nee dat doe je idd door rust en balans, maar het is de uitdaging voor Ajax omdat beter te plannen/begeleiden (bijvoorbeeld het roulatie systeem dat veel topclubs gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:15:
Dat zijn er maar 2 van een hele lijst geruchten als je zn naam in Google intikt. AD schrijft bijv. dat hij naar AS Roma kon maar dat geweigerd heeft, ook over Juventus, Bayern Munchen en AC Milan zijn geruchten te vinden (met letterlijk 1 google opdracht op de eerste pagina, zijn er vast nog veel meer). Al met al een behoorlijke hype, we weten niet hoeveel waarheid er in zit maar de keerzijde is wel dat spelers die zich al bij zo'n club zien voetballen niet verwachten op de bank te belanden.
Dat zijn inderdaad een hoop headliners, maar de bronnen zijn allemaal zeer onbetrouwbaar en totaal niet concreet. Elke transferperiode (of in de aanloop daarvan) worden Ajacieden gekoppeld aan topclubs in Europa. 95% van die berichten zijn totale onzin, de overige berichten gebaseerd op lijstjes waar veel spelers op staan. En dat Ajacieden na de EL finale werden gekoppeld aan grotere clubs is logisch maar geen waarheid, nogmaals, het zijn de journalisten van sensatiekranten/website die dat soort zaken schrijven.

Het feit blijft dat van de Beek te vaak als een ‘kip zonder kop’ rond rent op het veld en slechte looplijnen uitviert. Dat gaat prima in de eredivisie maar Europees sta je gewoon met een man minder. Uit tegen Sturm Graz werd dat wederom pijnlijk duidelijk, waar hij 0,0 toegevoegde waarde had. En daarom staat hij er naast. Aan hem om zichzelf terug te knokken.

[ Voor 20% gewijzigd door Han op 08-08-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ik weet niet wie het zei dat het een hoax was maar inmiddels zijn er 65 en 50 miljoen geboden voor De Ligt en De Jong bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:26:
Ik weet niet wie het zei dat het een hoax was maar inmiddels zijn er 65 en 50 miljoen geboden voor De Ligt en De Jong bij Ajax.
Dus officieel door Ajax bevestigd? Ben benieuwd naar de bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Exocet schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:48:
[...]

Geen idee hoe ze dat zouden moeten doen maar nee verkopen lijkt me vrij officieel aangezien jij en ik niet bevoegd zijn dat antwoord te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Exocet schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:48:
[...]

Alle bronnen halen een stuk van VI aan:
Dit seizoen is alles anders. Tenminste, in Amsterdam. Er kwamen de afgelopen weken aanbiedingen binnen voor Matthijs de Ligt (65 miljoen) en Frenkie de Jong (50 miljoen) maar in Amsterdam gaat niemand de deur uit. Alle zaakwaarnemers die aankloppen voor hun speler bij de leiding van Ajax krijgen dezelfde boodschap: alleen Hakim Ziyech mag vertrekken. En ook voor Ziyech moet de hoofdprijs worden betaald: een bedrag tussen de 35 en 40 miljoen euro.
Maar dat is meer algemeen geschreven, een analyse over Ajax dat spelers koopt en behoud voor sportieve prestaties in plaats van enkel verkoopt om winst te maken.

De bedragen zijn wellicht reeel, maar tot het noemen van clubs komt het al niet. Lijkt me meer hypothetisch geschreven maar wordt overal als nieuws overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Exocet schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:56:
Jammer dat die scheids in de tweede helft de twaalfde man van Luik werd .
Ajax natuurlijk heel matig ook in de tweede helft.
En Ajax had ook gewoon kunnen verliezen want ik lees nergens (net als in het commentaar van T Hag) de bal op paal en de 4x dat een Belg gewoon helemaal vrij stond in de 16 en eigenlijk had moeten scoren. Je bent niet dus de enige die het iets te veel vanuit een Ajax bril bekeek.

Eerste helft was aardig al vond ik Ajax maar een klein beetje beter dan Standaard echter de 2de helft waren de Belgen gewoon beter dus een niet meer dan terechte stand als je de mogelijkheden van beide zag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

rikoos schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:01:
En Ajax had ook gewoon kunnen verliezen want ik lees nergens (net als in het commentaar van T Hag) de bal op paal en de 4x dat een Belg gewoon helemaal vrij stond in de 16 en eigenlijk had moeten scoren. Je bent niet dus de enige die het iets te veel vanuit een Ajax bril bekeek.

Eerste helft was aardig al vond ik Ajax maar een klein beetje beter dan Standaard echter de 2de helft waren de Belgen gewoon beter dus een niet meer dan terechte stand als je de mogelijkheden van beide zag.
Tot de 0-1 was Ajax ook gewoon de mindere partij en kwam het doelpunt van Ajax ook echt uit de lucht vallen. Daarvoor had Luik echt de betere kansen met enkele schoten die rakelings naast gingen. Ook na de 0-1 van Ajax kreeg Luik een dot van een kans op de gelijkmaker.

Na die periode en zeker na de 0-2 was Ajax de bovenliggende partij en had het meerdere keren kans op de 0-3. In de tweede helft zag je Ajax hinken op twee gedachten; zoeken naar de 0-3 of de 0-2 consolideren. Dat was dodelijk en kreeg Luik steeds meer grip op de wedstrijd. Na de wissel van Ziyech en de komst van labyad was de balans helemaal zoek en mistte Ajax de vrije man op het middenveld en kon Luik de druk opvoeren. Dat het uiteindeljk 2-2 is gebleven is uiteraard mooi, maar dat had zeker anders kunnen aflopen. Overigens vond ik het mega irritant dat het theatraal vallen en opzichtig zoeken naar een penalty niet werd bestraft, waardoor Luik hier mee door kon gaan en uiteindelijk voor beloond werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
rikoos schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:01:
[...]

Ajax kwam in de eerste helft vaak heel mooi vanuit het middenveld in de aanval. Alleen daar werd het traag en slordig. De doelpunten die vielen waren ook niet echt afgedwongen maar meer het gevolg van zwak verdedigen. Neemt niet weg dat de opbouw vaak wel mooi en snel was.
In de tweede helft was het een heel stuk minder.
Ik denk dat Ajax wel de potentie heeft om veel beter te zijn. Maar gisteren kwam het er maar matig uit en werden ze in de tweede helft goed afgestraft voor hun gemakzuchtige spel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 18:30
https://www.vi.nl/nieuws/...-botteghin-naar-slowakije

V Persie is er tegen Trencin dus niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat gaan we nog wel vaker lezen aankomend seizoen... helemaal als je kijkt hoe van Bronckhorst met z’n spelers om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:04:
Dat gaan we nog wel vaker lezen aankomend seizoen... helemaal als je kijkt hoe van Bronckhorst met z’n spelers om gaat.
Maar ze hebben tenminste de Supercup gewonnen. Dus het was het waard, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 12:28

snmght

imho dan he

Han schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:15:
[...]

Tot de 0-1 was Ajax ook gewoon de mindere partij en kwam het doelpunt van Ajax ook echt uit de lucht vallen. Daarvoor had Luik echt de betere kansen met enkele schoten die rakelings naast gingen. Ook na de 0-1 van Ajax kreeg Luik een dot van een kans op de gelijkmaker.
Die schoten voorlangs waren er ook aan de goede kant van de paal niet in gegaan. Onana zat bij beide schoten prima in die hoek. Die situatie met die hakbal vond ik zorgwekkender.

Verder eens met je analyse, ze wisten het even niet meer (consolideren versus uitbouwen). Goed dat we ervaren leiders in het veld hadden staan!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:41
Deadsy schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:26:
[...]

Maar ze hebben tenminste de Supercup gewonnen. Dus het was het waard, toch?
JA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
snmght schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:30:
[...]
Verder eens met je analyse, ze wisten het even niet meer (consolideren versus uitbouwen). Goed dat we ervaren leiders in het veld hadden staan!
Er staat er ook nog eentje naast het veld, volgens mij maakte Blind daar ook nog een opmerking na afloop over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam een lijst tegen met spelers die Feyenoord mee neemt naar Trenchin:

1. Kenneth Vermeer
2. Bart Nieuwkoop
3. Sven van Beek
6. Jan-Arie van der Heijden
7. Jean-Paul Boëtius
8. Jordy Clasie
11. Sam Larsson
15. Tyrell Malacia
19. Steven Berghuis
21. Sofyan Amrabat
22. Justin Bijlow
23. Orkun Kökcü
26. Jordy Wehrmann
27. Mo El Hankouri
28. Jens Toornstra
29. Calvin Verdonk
30. Ramón ten Hove
34. Dylan Vente
35. Wouter Burger
38. Lutsharel Geertruida

Kan aan mij liggen maar zijn dat niet een beetje erg veel jonge honden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 23:41:

1. Kenneth Vermeer
2. Bart Nieuwkoop
3. Sven van Beek
7. Jean-Paul Boëtius
8. Jordy Clasie
11. Sam Larsson
15. Tyrell Malacia
19. Steven Berghuis
21. Sofyan Amrabat
22. Justin Bijlow
23. Orkun Kökcü
26. Jordy Wehrmann
27. Mo El Hankouri
28. Jens Toornstra
29. Calvin Verdonk
30. Ramón ten Hove
34. Dylan Vente
35. Wouter Burger
38. Lutsharel Geertruida

Geen zorgen, die spelen toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Maar van de Beek speelde in de voorgaande wedstrijden niet sterk, dus sta je er naast. Aan hem om er aan te werken en zichzelf terug te knokken.

Ik riep vorig seizoen al dat ik van de Beek geen topper vind. Tegen matige tegenstanders doet hij het leuk, maar tegen sterkere tegenstanders heeft hij de rol van Klaassen niet kunnnen oppakken, hij loopt vaak totaal verkeerd.
Dus jij vind Klaassen wel een topper?
Dat is zowat de slechtste middenvelder van de afgelopen 10 jaar. Of eigenlijk was het een 2de spits, want op het middenveld kwam hij nooit aan de bal. Als van de Beek erin komt ontstaat er juist verdedigende stabiliteit. Tegen Sturm Graz viel hij niet op, maar is dat zijn taak met Ziyech, de Jong en bijvoorbeeld Tadic in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:59:
Dus jij vind Klaassen wel een topper?
Waar heb ik dat gezegd? Klaassen was een zeer nuttige speler voor het niveau waarop Ajax acteerd; eredivisie en EL. Hij was een dragende en aanjagende speler die men nu zeker mist en die rol kan van de Beek zeker niet invullen.
Dat is zowat de slechtste middenvelder van de afgelopen 10 jaar. Of eigenlijk was het een 2de spits, want op het middenveld kwam hij nooit aan de bal.
Reikt jouw voetbalkennis niet zo ver of keek je nooit naar wedstrijden van Ajax toen Klaassen speelde?
Als van de Beek erin komt ontstaat er juist verdedigende stabiliteit. Tegen Sturm Graz viel hij niet op, maar is dat zijn taak met Ziyech, de Jong en bijvoorbeeld Tadic in het team.
Dat zal het zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 23:41:

1. Kenneth Vermeer
2. Bart Nieuwkoop
3. Sven van Beek
7. Jean-Paul Boëtius
8. Jordy Clasie
11. Sam Larsson
15. Tyrell Malacia
19. Steven Berghuis
21. Sofyan Amrabat
22. Justin Bijlow
23. Orkun Kökcü
26. Jordy Wehrmann
27. Mo El Hankouri
28. Jens Toornstra
29. Calvin Verdonk
30. Ramón ten Hove
34. Dylan Vente
35. Wouter Burger
38. Lutsharel Geertruida

Feyenoord mist om verschillende redenen St. Juste, Haps, Jørgensen, Ayoub, Tapia, Vilhena, Botteghin, van Persie, Delle en Sinisterra. Net geen compleet elftal (Toornstra is een twijfelgeval). Nogal logisch dat je dan de selectie moet aanvullen met jeugd.

Vermoedelijke opstelling volgens Algemeen Dagblad:
Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Amrabat, Toornstra, Clasie, Berghuis, Vente en Larsson.

Ervaring genoeg zou ik zeggen, wel opvallend dat Vermeer zou keepen, het lijkt er op dat hij de beker en Europese wedstrijden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
ph4ge schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Feyenoord mist om verschillende redenen St. Juste, Haps, Jørgensen, Ayoub, Tapia, Vilhena, Botteghin, van Persie, Delle en Sinisterra. Net geen compleet elftal (Toornstra is een twijfelgeval). Nogal logisch dat je dan de selectie moet aanvullen met jeugd.
Toch blijft het apart dat men bij elke club op Ajax na, mensen altijd behouden zijn met jonge spelers en hun zorg uitspreken hierover als er teveel jonge spelers in de selectie zitten. Het moet een combi zijn van jong en oud. Er lopen bij Feyenoord (jeugd)spelers rond die echt mega talenten zijn en komen weinig tot niet aan spelen toe in het eerste terwijl de mega talenten bij Ajax veel sneller een kans krijgen of sterker nog gewoon de voorkeur krijgen. Soms wel jammer dat Feyenoord hun talenten niet zo snel laat debuteren (of ligt dat aan Gio?)
ph4ge schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:35:
Vermoedelijke opstelling volgens Algemeen Dagblad:
Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Amrabat, Toornstra, Clasie, Berghuis, Vente en Larsson.

Ervaring genoeg zou ik zeggen, wel opvallend dat Vermeer zou keepen, het lijkt er op dat hij de beker en Europese wedstrijden krijgt.
Dat is een elftal wat idd zelfs deze klus moet aan kunnen lijkt mij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:42
rikoos schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

Toch blijft het apart dat men bij elke club op Ajax na, mensen altijd behouden zijn met jonge spelers en hun zorg uitspreken hierover als er teveel jonge spelers in de selectie zitten. Het moet een combi zijn van jong en oud. Er lopen bij Feyenoord (jeugd)spelers rond die echt mega talenten zijn en komen weinig tot niet aan spelen toe in het eerste terwijl de mega talenten bij Ajax veel sneller een kans krijgen of sterker nog gewoon de voorkeur krijgen. Soms wel jammer dat Feyenoord hun talenten niet zo snel laat debuteren (of ligt dat aan Gio?)
Ik vind van Bronckhorst een stuk terughoudender dan z'n voorgangers.
Onder zijn bewind zijn er een stuk minder jeugdspelers onbetwiste basis spelers geworden. Ik vind het doodzonde. Het liefst had ik ook gezien dat Feyenoord minder spelers kocht, maar met wat meer kwaliteit. De rest opvullen met jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
'Ajax weigert bod van 6 miljoen euro op Nicolás Tagliafico'
Wat verrassend bij een bod van 6 miljoen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

Wat verrassend bij een bod van 6 miljoen _O-
Wie heeft dat bod gedaan dan? Wat een lacher :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:56:
[...]

Wie heeft dat bod gedaan dan? Wat een lacher :+
Real Betis als je de geruchten mag geloven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Real Betis als je de geruchten mag geloven 8)7
Misschien waren ze vergeten om er een 1 voor te zetten. Typfoutje kan snel gemaakt worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:23:
[...]

Waar heb ik dat gezegd? Klaassen was een zeer nuttige speler voor het niveau waarop Ajax acteerd; eredivisie en EL. Hij was een dragende en aanjagende speler die men nu zeker mist en die rol kan van de Beek zeker niet invullen.
[...]
Reikt jouw voetbalkennis niet zo ver of keek je nooit naar wedstrijden van Ajax toen Klaassen speelde?
[...]

Dat zal het zijn :o
De mensen die Klaassen goed vonden kijken alleen naar statistieken.
Het is niet voor niets dat ze hem uitlachten bij Everton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:08
De reacties die ik heb gelezen van Everton supporters waren anders, het is maar net welk beeld je wil schetsen. Uitlachen werd hij in ieder geval niet. https://www.reddit.com/r/...ially_sign_klaassen_from/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:27:
De reacties die ik heb gelezen van Everton supporters waren anders, het is maar net welk beeld je wil schetsen. Uitlachen werd hij in ieder geval niet. https://www.reddit.com/r/...ially_sign_klaassen_from/
Bekijk het Everton forum maar eens over zijn voorbereiding en eerste wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:41
Morgen is het zover! De Eredivisie gaat dan eindelijk beginnen!
Laatste oproep hier om nog mee te doen met de Tweakers Eredivisie Voetbalpoule.

Je kan gratis meespelen. Mocht je winnen krijg je een kadobon van 20 euro! Al bijna 40 50 aanmeldingen zijn binnen. Veelal trouwe bezoekers van dit topic.

Check dit topic: Tweakers F.C. Eredivisie voetbalpoule 2018/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Baseman77 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:20:
Waarbij spelers als Schöne, Vd Beek, Siem en Sinkgraven niet heel vrolijk zullen worden van hun plekje op de bank.
Tsja O-)
Ik heb hier al eens eerder aangegeven dat Vd Beek begin dit seizoen een vertrekwens had neergelegd bij de directie, dus zijn onvrede over zijn plekje op de bank is vrij logisch. Daarbij vond ik zelf Vd Beek vorig seizoen een van de betere en stabielere spelers bij Ajax.
Han schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:23:
Klaassen was een zeer nuttige speler voor het niveau waarop Ajax acteerd; eredivisie en EL. Hij was een dragende en aanjagende speler die men nu zeker mist en die rol kan van de Beek zeker niet invullen.
Mee eens.
Al vind ik je te negatief over Vd Beek. Vanzelfsprekend is hij nog niet zo ver als Klaassen in zijn laatste seizoen bij Ajax, maar voetballend is hij beter en daarom qua bijdrage aan het spel ook. Klaassen heeft meer persoonlijkheid en heeft de (irritante :D ) gave om vaak erg belangrijke goals te maken, maar met 11 goals en 6 assists presteerde Vd Beek vorig seizoen op dat gebied echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:20
Ik zou F. de Jong wel voor 50 miljoen slijten aan Barca. Leuk voor de bank rekening.
Op de vraag of hij het red.. dat ligt eraan hoe hij mentaal in mekaar steekt. Je moet wel een buiten categorie zijn wil je daar in de basis komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 09-08-2018 17:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:17:
De mensen die Klaassen goed vonden kijken alleen naar statistieken.
Het is niet voor niets dat ze hem uitlachten bij Everton.
Zo lang jij blijkbaar weigert om je ook maar minimaa te verdiepen in de materie heeft een discussie met jou totaal geen zin. Je slaat telkens de plank mis. Misschien een idee om je eerst te verdiepen in de situatie bij Everton tijdens zijn eerste jaar? Dat de trainer die hem haalde al na een half jaar werd ontslagen bijvoorbeeld, of dat ze naast Klaassen nog drie dure aankopen deden, allemaal voor de plek waarvoor Klaassen werd gehaald? Waaronder Roony? Publiekslieveling die kostte wat het kost moest spelen?

Kortom, er liggen heel veel andere redenen ten grondslag voor het mislukken van Klaassen’s avontuur bij Everton dan dat jij doet voorkomen. Maar sowieso, hem scharen onder de 10 slechtste middenvelders bij Ajax ooit spreek wellicht boekdelen over jouw voetbalkennis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik denk dat het meer zegt dat toen Klaassen (en Sanchez) verkocht werden het spel bij Ajax voor geen meter meer liep.

Of het wereldtop is weet ik niet, maar voor Ajax was het een zeer belangrijke speler dus hij zal best wel een aardig niveau hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Je hoeft niet allemaal wereldtoppers te hebben. Je moet ook werkers hebben, waterdragers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat denken we van Feyenoord zometeen? Ik denk dat ze het in deze wedstrijd al beslissen en met 3-0 winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:45:
Wat denken we van Feyenoord zometeen? Ik denk dat ze het in deze wedstrijd al beslissen en met 3-0 winnen.
Je hebt het dan denk ik over Trencin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Ankona schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:33:
Ik denk dat het meer zegt dat toen Klaassen (en Sanchez) verkocht werden het spel bij Ajax voor geen meter meer liep.

Of het wereldtop is weet ik niet, maar voor Ajax was het een zeer belangrijke speler dus hij zal best wel een aardig niveau hebben.
Dat had volgens mij meer te maken met het vertrek van Bosz. Bovendien is Klaassen niet van het niveau dat makkelijk meekomt in de PL. Klaassen moet je halen mits je een specifieke rol voor hem hebt weggelegd waar hij het beste rendeert. Dan is hij een toegevoegde waarde. Vergeet niet dat de Eredivisie dermate gedevalueerd is dat het nog maar de vraag is of ze uberhaupt mee kunnen in de Championship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, daar gaan we. Hopen op t beste maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:46:
[...]

Je hebt het dan denk ik over Trencin?
Nee Feyenoord wint gewoon. Ik zou niet weten waarom Trencin zomaar over Feyenoord heen zou walsen. Feyenoord speelt zowat in de sterkste opstelling en dat het vorige week niet denderend was wil niet zeggen dat je dan van het 1e de beste team uit Slowakije verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
goeie start Feyenoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ok, dan hou ik alleen geen rekening met een middenvelder die zomaar stopt met rennen terwijl er niemand is om z'n man over te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En klaar. GG Gio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:35
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:45:
Had er nou 0-3 van gemaakt, nu is Trencin hard op weg naar de 3-0 :+ :'(

Man man man het zal toch niet gaan gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Waarom staat die ene zo vrij?

Nederlandse teams in Europese duels... Tis weer angstig
Als ze verdorie nu eens hetzelfde lef als hun tegenstanders aan de dag legden...

Berghuis steekt verdedigend ook geen poot uit na zijn bagger pas

Pfff bijna 2-0...tjonge

[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 09-08-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lol dit kun je Gio never nooit aanrekenen 8)7
Amrabat (of was het Toornstra?) stopt gewoon met lopen, da's degene waar je boos op moet zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 09-08-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:58:
[...]

Nee Feyenoord wint gewoon. Ik zou niet weten waarom Trencin zomaar over Feyenoord heen zou walsen. Feyenoord speelt zowat in de sterkste opstelling en dat het vorige week niet denderend was wil niet zeggen dat je dan van het 1e de beste team uit Slowakije verliest?
De sterkst mogelijke opstelling, en die is niet zo bijzonder.

Wel idioot dat je Europees gewoon op kunstgras mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:08:
[...]

Amrabat (of was het Toornstra?) stopt gewoon met lopen, da's degene waar je boos op moet zijn.
En welke idioot stelt die Amrabat steeds maar weer op terwijl ie keer op keer faalt? Had dan met Kokcu begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 12:37
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:08:
[...]

Dit is ook het voorbereiden op een wedstrijd. Volgens mij is het niveau van coaching in Nederland echt gewoon heel laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:08:
[...]

De sterkst mogelijke opstelling, en die is niet zo bijzonder.

Wel idioot dat je Europees gewoon op kunstgras mag spelen.
Hoezo idioot? Die russen doen niks anders, je mag daar kiezen tussen een stukje toendra of plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Heeft Feyenoord wel verdedigers meegenomen voor deze wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ben bang dat het wel eens meer dan 3-0 zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 10:34
Ongelooflijk wat is dit Feyenoord slecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ja joh dat trencin is gewoon beter tot nu toe

Berghuis weer slap, man toon wat meer gif

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 09-08-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:09:
[...]

Dit is ook het voorbereiden op een wedstrijd. Volgens mij is het niveau van coaching in Nederland echt gewoon heel laag.
Dit is eerder gewoon totale onkunde van die speler, daar kun je als trainer ook niet tegenop coachen.
Geloof maar niet dat Guardiola of Mourinho daar wel ineens een goede speler van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:09:
[...]

Hoezo idioot? Die russen doen niks anders, je mag daar kiezen tussen een stukje toendra of plastic
En dan nog is het idioot.
Liever op een slecht grasveld dan op kunstgras.

Want hiermee naai je gewoon de ploeg die er bijna nooit op speelt. Bij een slecht grasveld naai je beide ploegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:11:
[...]

Want hiermee naai je gewoon de ploeg die er bijna nooit op speelt. Bij een slecht grasveld naai je beide ploegen
Om het gelijk te stellen zou je eigenlijk overal op hetzelfde kunstgras moeten spelen. Dan ben je de hele willekeur van gras kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:11:
[...]

Trencin speelt er zelf ook niet op, die mochten in hun eigen stadion niet spelen.
Bij een waardeloos grasveld benadeel je de ploeg die passend speelt en/of wil aanvallen, dus dat is ook ruk.
En in Rusland en omstreken speel je dan gewoon op een zandvlakte zonder enig sprietje gras, ook niet handig. Dan is plastic echt nog wel een beter keuze.
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

Om het gelijk te stellen zou je eigenlijk overal op hetzelfde kunstgras moeten spelen. Dan ben je de hele willekeur van gras kwijt.
Er is ook nog wel een verschilletje tussen de diverse kunstgrasvelden. De ene moet geprikt worden na een regenbui, de andere gaat roesten...

[ Voor 23% gewijzigd door toolkist op 09-08-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:11:
[...]

Dit is eerder gewoon totale onkunde van die speler, daar kun je als trainer ook niet tegenop coachen.
Geloof maar niet dat Guardiola of Mourinho daar wel ineens een goede speler van maakt.
Bij de tegenstander speelt Sleegers, hier totaal mislukt maar daar niet. Wanneer gaan we de treurige staat van onze coaches eens erkennen?

Edit
Ik vind sowieso dat v Bronckhorst moet oprotten. Daar verandert een slecht resultaat nu niets aan

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 09-08-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 10:09
Holy fuck wat speelt Feyenoord slecht... niet normaal zeg. Waar is de verdediging?! Had al 3-0 kunnen staan.

[ Voor 13% gewijzigd door brtk op 09-08-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 10:34
*knip* troll

[ Voor 90% gewijzigd door naitsoezn op 09-08-2018 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

Trencin speelt er zelf ook niet op, die mochten in hun eigen stadion niet spelen.
Bij een waardeloos grasveld benadeel je de ploeg die passend speelt en/of wil aanvallen, dus dat is ook ruk.
En in Rusland en omstreken speel je dan gewoon op een zandvlakte zonder enig sprietje gras, ook niet handig. Dan is plastic echt nog wel een beter keuze.

[...]

Er is ook nog wel een verschilletje tussen de diverse kunstgrasvelden. De ene moet geprikt worden na een regenbui, de andere gaat roesten...
Dit is al hun 3e voorronde. Dus ze hebben toch al 2 potjes erop gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Die CV's ook...

Bal aan de voet, kijken, kijken, kijken, kijken en het gewoonweg niet weten en dan maar naar de andere CV spelen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

Bij de tegenstander speelt Sleegers, hier totaal mislukt maar daar niet. Wanneer gaan we de treurige staat van onze coaches eens erkennen?
Wauw die geslaagd is bij Trencin. Dat gebeurt nog wel eens vaker he, kijk alleen al naar de bult spelers die bij Ajax niet doorbreekt en dan ergens anders uiteindelijk wel nog betaald voetbal speelt.

Ik hoop toch niet dat je Trencin/Slowaakse competitie structureel hoger inschaalt dan Feyenoord/Eredivisie.
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:15:
Die CV's ook...

Bal aan de voet, kijken, kijken, kijken, kijken en het gewoonweg niet weten en dan maar naar de andere CV spelen _O-
Speelt het Ajax van de Boer vandaag?

Kan ook prima aan het middenveld liggen he ;-) Bij Ajax hebben we nu eindelijk spelers die de bal graag willen hebben, daarvoor hadden we dat probleem ook standaard.

[ Voor 28% gewijzigd door toolkist op 09-08-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:16:
[...]

Wauw die geslaagd is bij Trencin. Dat gebeurt nog wel eens vaker he, kijk alleen al naar de bult spelers die bij Ajax niet doorbreekt en dan ergens anders uiteindelijk wel nog betaald voetbal speelt.

Ik hoop toch niet dat je Trencin/Slowaakse competitie structureel hoger inschaalt dan Feyenoord/Eredivisie.
Maar Nederlandse ploegen falen wel heel vaak tegen dit soort tegenstanders. We doen gewoon iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wacht, je weet dat je op kunstgras gaat spelen, een veld waarop je nog niet eerder gespeeld hebt.
En besluit dan er geeneens op te trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:17:
Wacht, je weet dat je op kunstgras gaat spelen, een veld waarop je nog niet eerder gespeeld hebt.
Dat alleen al is genoeg voor ontslag wat mij betreft. Het amateurisme en conservatisme druipt er vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:17:
[...]

Maar Nederlandse ploegen falen wel heel vaak tegen dit soort tegenstanders. We doen gewoon iets fout.
We moeten gewoon om gaan schakelen en ons erop aanpassen dat we eerder in het seizoen moeten spelen.
Er zijn genoeg spelers bij Ajax en Feyenoord die 2 maanden vakantie hebben gehad, waarom?
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:17:
Ook dat maakt maar heel weinig uit. Ja dan sta je anderhalf uur op dat veld, en dan?
Pagina: 1 ... 24 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.