Float like a butterfly, sting like a bee.
Vervolgens op zun dooie gemak gaan ballen
Je word er als Ajax fan toch chagrijnig van
Schone is een aanvallende middenvelder, verre van een verdedigende
Zo raar dat hij daar staat
Ik zie dankzij hem kansen ontstaan voor standard
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 07-08-2018 21:32 ]
Ze staan nog steeds 2-1 voor hoor in de uitwedstrijd van een Europese wedstrijd. En afgezien van de laatste 15 minuten heeft Ajax het spel in handen.Harribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:30:
Ajax had ook al lang die derde moeten maken
Vervolgens op zun dooie gemak gaan ballen
Je word er als Ajax fan toch chagrijnig van
Dan kan je er toch nog steeds chagrijnig van worden?
Er deze stand is de return gewoon nog boeiend en spannend. Met 0-3 was de return niet meer zo spannend.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
volgens mij heeft ajax het spel de hele wedstrijd niet echt in handen gehad behoudens laatste kwartier 1e helft.... standard wint de duels, standard heeft de bal, alleen creerden ze in de eerste helft heel weinig en was ajax supereffectief... tweede helft verliest ajax weer veel duels... als het al tot duels komt, want veel lange ballen eindigen zonder duel al bij een standard speler... ik hoop op een dodelijk effectieve counter... maar vrees de 2-2PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:31:
[...]
Ze staan nog steeds 2-1 voor hoor in de uitwedstrijd van een Europese wedstrijd. En afgezien van de laatste 15 minuten heeft Ajax het spel in handen.
Nee hoorHarribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:30:
Je word wordt er als Ajax fan toch chagrijnig van
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Idd, in de uit wedstrijd, thuis gewoon afmaken dit duel.PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:33:
Ik vind het overdreven om chagerijnig te worden.
Zeg ze*kerd, ooit gehoord van automatische completion? 😜
Labyad erin, goed, had alleen neres eruit gehaald
Snap ten hag ff niet
Geïrriteerd wel oke?PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:33:
Ik vind het overdreven om chagerijnig te worden.
Ten Hag wisselt snel spelers die geel hebben volgens mij... Nico is de volgende denk ikHarribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:34:
[...]
Zeg ze*kerd, ooit gehoord van automatische completion? 😜
Labyad erin, goed, had alleen neres eruit gehaald
Snap ten hag ff niet
[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 07-08-2018 21:35 ]
Had schone eraf gehaald, aan en zonder de bal weinig goeds.Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:37:
Prima wissel.
Neres -> Labyad en Schone -> Donny wisselen zou veel logischer zijn.
XXXVI
Schone doet nog heeeeel veel minder goed..Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:39:
Hoezo? Frenkie heeft geen duel gewonnen vandaag en wat net zo traag aan de bal als Schone.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Schone heeft de zelfde stempel als Veltman, Blind van vroeger etc etc.
Of je kijkt niet goedHupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:41:
Ben ik niet mee eens. Vind het soms veel te subjectief hier.
Schone heeft de zelfde stempel als Veltman, Blind van vroeger etc etc.
Je moet alleen ook inzien dat dat wat minder wordt en tot 60 minuten goed gaat, daarna moet je m wisselen.
Weet je wie de meeste lucht heeft gedekt vandaag? Mazraoui. Weet geen moment waar die moet zijn.
Maar de bal ligt niet stil bij de uittrapVos schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:44:
Weer willekeur van de scheids. Gestrekt been geen geel.

XXXVI
Toch weer de Ten Hag lijn van vorig seizoen.
Heeft de wissel van Schone toch nog zin.
Hey, de beste man werkt bij Ziggo.Martinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:50:
Commentator heeft nog steeds niet door dat die 6 minuten komt door drink pauze + wissels.
Dan zijn de eisen al vrij laag, kijk maar naar Rondo ofzo.
Standard rent veel maar voetballend zo zwak
Die verdienen ook eigenlijk niets en proberen ze het zo

/edit
Godverdomme zeg! Dure missers van Ziyech en Huntelaar.
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2018 21:53 ]
XXXVI
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ajax gewoon stel slappe zakken, ze hadden al lang 3 moeten maken
Ziyech bedankt
InderdaadHupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:53:
Achja. Verdiende 2-2. Was maar 1 ploeg die er voor bleef gaan.
Geloof heeft ze een punt gegeven
En nu geloven ze er weer in.
Serieus Ziyech vind ik echt zeer teleurstellend. Maakt gewoon niets af
Toch ongelooflijk dat je dit standard gewoon niet af kunt maken
[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 07-08-2018 21:56 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 07-08-2018 21:54 ]
ephymerous schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:52:
Het Europese seizoen is nog amper begonnen en we hebben de arbitrage alweer tegen

[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 07-08-2018 21:54 ]
Nou met een VAR was deze penalty (en de vorige claims) allemaal niet toegekend.Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:53:
Achja. Verdiende 2-2. Was maar 1 ploeg die er voor bleef gaan.
Verwijderd
Hopelijk wel fan van het Nederlandse voetbal want elke punt kunnen we gebruikenMosin schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:53:
Gelukkig ben ik geen Ajax fan zeg. Man man man..

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor, gewoon hand in eigen boezem steken. Dit soort kansloze Belgische teams moet je kapot maken en dit soort wedstrijden moet je killen. Eiting geeft in vrije positie de bal op eigen helft weg ipv een counter starten. Klein maar subtiel detail wat je de 2-2 kost.ephymerous schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:52:
Het Europese seizoen is nog amper begonnen en we hebben de arbitrage alweer tegen
/edit
Godverdomme zeg! Dure missers van Ziyech en Huntelaar.
Je moet gewoon niet in zo situatie terecht komen.PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:54:
[...]
Nou met een VAR was deze penalty (en de vorige claims) allemaal niet toegekend.
Zojuist hebben we wat UEFA coefficientjes weggegooid...Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:54:
[...]
Hopelijk wel fan van het Nederlandse voetbal want elke punt kunnen we gebruiken
Dit is een voorronde. Dus het aantal punten dat je laat liggen valt flink mee.Quad schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:54:
Stom dit. Kost kostbare punten voor Europees voetbal.
Het erge is dat dit tegen een concurrent is in de ranking.
Dit was gewoon een penalty en heeeeeeel dom van Mazraoui. Uberhaupt daar je been zo uitsteken...PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:54:
[...]
Nou met een VAR was deze penalty (en de vorige claims) allemaal niet toegekend.
Ajax natuurlijk heel matig ook in de tweede helft.
Ook dat, maar zeker een dubieuze scheidsrechter. Niet alleen de penalty. Dure missers en bijzonder ongelukkige wissels van ten Hag. Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan duelkracht.Typhone schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:54:
[...]
Nee hoor, gewoon hand in eigen boezem steken. Dit soort kansloze Belgische teams moet je kapot maken en dit soort wedstrijden moet je killen. Eiting geeft in vrije positie de bal op eigen helft weg ipv een counter starten. Klein maar subtiel detail wat je de 2-2 kost.
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2018 21:57 ]
XXXVI
Verwijderd
Tja thuis gewoon afmaken dan maar.Typhone schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:55:
[...]
Zojuist hebben we wat UEFA coefficientjes weggegooid...
We hadden een paar goede kansen maar Standard had er ook zo maar één meer kunnen scoren.
Nu hopen dat we het thuis in handen kunnen houden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weet niet wie vermoeiender is Van Halst of jijHarribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:56:
Ajax eigenlijk bar slecht qua mentaliteit
Ja dat zeker, maar van dit raak je toch aan de schijterij.Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:54:
[...]
Hopelijk wel fan van het Nederlandse voetbal want elke punt kunnen we gebruiken
Maar goed, eigen schuld he. Moeten ze er ook maar niet zo makkelijk mee omgaan.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het viel mij iig niet mee. Niet dat standaard (zoveel) beter was, maar uiteindelijk was het gewoon een close wedstrijd die 2 kanten op had kunnen gaan.
Denk dat ze hem wel pakken in de return, maar het was wat mij betreft iig niet al te best
JijMartinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:57:
[...]
Weet niet wie vermoeiender is Van Halst of jij
Ik verwacht gewoon ook inzet
Als je beter bent wil niet zeggen dat je er niet voor hoeft te gaan
Het zal wel het warme weer zijn, daar zijn ze bij standard wat meer aan gewend.. Ahum..
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 07-08-2018 22:04 ]
En hoe ze nog steeds in hun hoofd halen om zo laconiek te voetballen in de tweede helft.
Op zo een moment moet een ervaren daley Blind toch keer iemand een rotschop geven om een teken te geven?
Eens, hoewel 2-2 in de uitwedstrijd met een thuiswedstrijd te gaan is ook geen super slechte uitkomt. Aan de andere kant dit is de 3e wedstrijd van het seizoen, de 3e/4e week dat die gasten met elkaar voetballen. Het is fucking warm daar in Luik. Eerlijk gezegd is Ajax nu verder dan Ajax vorig jaar rond deze tijd, heb er meer vertrouwen in dan toen tegen Rosenborg.Toch bijzonder dat je jaar in jaar uit in dit soort situaties terecht komt. Dan er in al die jaren geen moment is gekomen dat je de wedstrijd helemaal dood kan maken
En hoe ze nog steeds in hun hoofd halen om zo laconiek te voetballen in de tweede helft.
ik voel een weergaloze Ziyech show aankomen in Amsterdam met na 1 uur spelen slechts een schamele 1-0 op het bord... dan de 1-1 en ajax die nog 3 dotten creert, en dan de laatste 10 minuten gaat spelen zoals vandaag de hele tweede helft.... en dan kan het kwartje twee kanten opvallen ....PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:05:
Ik voel een heerlijke 1-1 aankomen thuis en dan doorgaan op uitdoelpunten. Dat mag een Nederlandse club ook wel eens overkomen.
dat welEens, hoewel 2-2 in de uitwedstrijd met een thuiswedstrijd te gaan is ook geen super slechte uitkomt. Aan de andere kant dit is de 3e wedstrijd van het seizoen, de 3e/4e week dat die gasten met elkaar voetballen. Het is fucking warm daar in Luik. Eerlijk gezegd is Ajax nu verder dan Ajax vorig jaar rond deze tijd, heb er meer vertrouwen in dan toen tegen Rosenborg.
Werkt blijkbaar wel. Toch zonde dat Ajax het weer niet voor elkaar krijgt om het in de eerste wedstrijd te beslissen.Deadsy schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:48:
Ze gaan nu gewoon allemaal massaal de 16 van Ajax in lopen en laten zich vallen?
Maar goed, het is op zich een prima uitslag een gezien de wedstrijd niet onterecht. We moeten ook niet meteen verwachten dat Ajax van Europees uitgeschakeld in één keer klimt naar rondes in het eerste duel beslissen.
Thuis gewoon voor de winst gaan en hopen dat je ze op maximaal één doelpunt kunt houden (zelf dan wel scoren aub).
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Vond Standaard Luik bijvoorbeeld slecht verdedigen. Huntelaar stond vogeltje vrij en Tadic mocht zo maar aanleggen zonder enige hinder.
Andere kant kun je dat ook stellen bij dat eerste tegendoelpunt van Standaard. Werd ook die speler weinig in de weg gelegd om op het doel te schieten. Tweede doelpunt was voor mijn gevoel een optelsom. Was het de eerste keer aan de achterlijn nog geen pingel, de tweede keer wel.
Denk dat alle Ajacieden hier niet weinig balen. Had meer in gezeten voor Ajax.
Bizar hoe laat ten hag ingreep overigens. Schone moest er veel eerder af en ook de Jong was slecht. Maar hij komt als eerst met labyad voor Ziyech???

Eiting viel ook slecht in overigens. Kan gebeuren bij zo'n jonge jongen, maar onverwacht na vorige potten!
[ Voor 15% gewijzigd door KingKoning op 07-08-2018 22:21 ]
Vertel. Waarom is de scheidsrechter dubieus? Dit is voetbal, en daar horen menselijke fouten bij. Gelukkig greep er geen VAR in. Ik kan je wedstrijden geven waar je begint te twijfelen aan de arbiter. Dat had is vanavond niet. Ja, hij blunderde bij de niet 3-0, maar de pingel is gewoon een optelsom. Dat is een fout van Ajax. De scheids was best ok, deze wedstrjid.ephymerous schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:56:
[...]
Ook dat, maar zeker een dubieuze scheidsrechter. Niet alleen de penalty. Dure missers en bijzonder ongelukkige wissels van ten Hag. Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan duelkracht.
Overigens knikte Ziyech kort voor zijn wissel naar de zijkant, zo van kom maar door met die wissel.KingKoning schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:19:
2-2 op zich goed Europees uit, maar de manier waarop mag nooit gebeuren natuurlijk. Ziyech voor 3-0. Huntelaar voor 3-1..... Ongelooflijk.
Bizar hoe laat ten hag ingreep overigens. Schone moest er veel eerder af en ook de Jong was slecht. Maar hij komt als eerst met labyad voor Ziyech???
Ik weet dat het zo werkt, maar kan jij mij de optelsom voor een pingel in het reglement even laten zien?mavaros schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:20:
[...]
Ja, hij blunderde bij de niet 3-0, maar de pingel is gewoon een optelsom.
Dit topic is gesloten.