Neres vind ik beter op rechts...
Die had erin gemogen heren...
Die had erin gemogen heren...
[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 07-08-2018 20:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 07-08-2018 20:32 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Beste is denk ik nog dat het relatief weinig energie gekost heeft.Leon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:35:
Lol. Nou, die is ongeveer wel binnen.
en 17 andere clubs hebben zoiets van: Nee, liever niet.Exocet schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:36:
Tadic![]()
Ajax mag hopen dat hij een heel seizoen fit blijft.
ik hoop dat het de anderen in ieder geval inspireert tot grootste wedstrijdenLeon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:37:
Zou het dan eindelijk een keer een goed EU seizoen worden voor de NL ploegen?
Een zwaluw in een Ajax shirt maakt nog geen zomer. Tot nu valt de rest tegen en moeten er nog twee anderen zich waarmakenLeon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:37:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Veltman foutloos tot nu toe!Harribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:38:
Toch heb ik wat te zeuren.
Tadic en Huntelaar spelen goed maar de rest, waaronder Ziyech en Neres, laten echt niets zien.
Zou al blij zijn als we 4 ploegen in de groepsfases hebben.Leon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:37:
Er is inderdaad nog heel veel werk te verzetten. Die 2e goal kwam ook een beetje uit het niks en was nou niet een super uitgespeelde aanval.Harribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:38:
Tadic en Huntelaar spelen goed maar de rest, waaronder Ziyech en Neres, laten niets zien.
Aan de loting zal het niet liggen, maar dat is zelden het probleem. Voor Ajax ziet er nu goed uit, maar in deze wedstrijd hebben ze ook wel wat mazzel met de kansen, niet heel lekker gekeeped en ook best dreiging van Luik, maar dat is ook wel een keer lekker!Leon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:37:
Jammer dat Veltman niet meedoet heHarribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:38:
Tadic en Huntelaar spelen goed maar de rest, waaronder Ziyech en Neres, laten echt niets zien.
He was over the weekend with his clean motherHarribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:39:
Of zoals Louis zei :
One swallow does not make summer
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja wrijf het maar ff in, mis hem al zo... ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 07-08-2018 20:45 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
vanaf de groepsfase zijn we daarvan verlostHackus schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:45:
Commentator en regie mag wel beter
Niks aan de hand... ging met vee theater naar de grond.
Nee... ik fluister hem dat in voordat ik het zelf live gooi hierSinned123 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:46:
praat je nou gewoon de commentator na?
Dat krijg je als je hem verdedigend laat spelen.Martinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:48:
De Jong is slap in de duels, laat zich al 2x aftroeven.
Pure onmacht... net in het strafschop en daarna bij dat moment. Die gaan kaarten aansmeren.Exocet schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:47:
Wat een geschreeuw van die speler om niks
Drinkpauze halverwegeP.O. Box schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:50:
huh, 3 minuten extra tijd in de eerste helft, zonder wissels en zonder blessures? eindelijk een scheids die tijdrekken bestraft? maar dan wel erg grof.. onana heeft hooguit 40 sec erbij gerekt... ikke niet snappuh....
icl drink pauzeP.O. Box schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:50:
huh, 3 minuten extra tijd in de eerste helft, zonder wissels en zonder blessures? eindelijk een scheids die tijdrekken bestraft? maar dan wel erg grof.. onana heeft hooguit 40 sec erbij gerekt... ikke niet snappuh....
Typhone schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:42:
Neres speelt als een zak hooi met Braziliaanse pootjes eronder. Wisselen!
Hoho heren, het is mijn taak in dit topic om om wissels te vragen. Of krijgen jullie het ook voor elkaar dat die speler dan meteen scoort of een assist geeft?Harribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:50:
Neres maar ff douchen wie zijn er verder?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik wilde net vragen of hij misschien terug kan naar Twente.Leon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:59:
God, daar zit die kale oplichter weer. Jammer dat ie weg is bij Fc Fraude, nou is ie weer op tv
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 07-08-2018 21:01 ]
Huntelaar, Tadic, Ziyech
Aye, viel me ook al op. Qua opbouw gaat het gewoon top maar inplaats van dat ze dan de bal de 16 in combineren schieten ze altijd van afstand.Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:08:
Standaard blijft maar van buiten de 16 op doel schieten.
Ziyech, die moet zitten.
XXXVI
don't mistake lack of talent for genius.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 07-08-2018 21:15 ]
Van de Beek of Eiting heel snel brengen ja!Martinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:14:
Ik vind dat dus gewoon rood, veeeel te laat en van achter.
Schone wissel aub.
Hoezo sloeg ie niet de bal in zn gezicht dan?Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:17:
Commentator is ook stekeblind
[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 07-08-2018 21:20 ]
De scheids geeft liever onnodige kaarten aan Ajax...Martinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:14:
Ik vind dat dus gewoon rood, veeeel te laat en van achter.
Schone wissel aub.
Haha volgens mij te groot ego om zijn eerste foute uitspraak te corrigeren. In tweede en derde instantie kan je er niet om heen.Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:17:
Commentator is ook stekeblind
XXXVI
Volgens mij wel, maar dat maakt niet uit. Zolang Ajax wint, maakt de kleur of de scheidsrechter niet uit. Maar even serieus, ja Standard is Rood. Ze heten ook de Rouches. Ik snap ook geen hol van deze kleuren. Ze spelen ook nogeens thuis ook.Deadsy schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:17:
Waarom speelt Luik trouwens in het zwart? Hebben die niet wit rood als kleuren?
[ Voor 33% gewijzigd door m0nk op 07-08-2018 21:26 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nou inderdaad, het begint al op het middenveld. De Jong daar is nog geen succes, net als dat Schone echt niet meer kan.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:26:
Kom Ten Hag, ingrijpen... Je ziet dat t al 20min niet lekker loopt
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2018 21:30 ]
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq