[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.386 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:44
Family Guy schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:58:
[...]

In het terughalen van in het buitenland gefaalde spelertjes ;)
Ah zo. Een Elia, el Ahmadi en Clasie is een prima speler. En een Pelle, heeft aardig wat opgebracht. Ben het wel met je eens dat er ook aardig wat mislukkingen tussenzaten. (Kazim, Boetius)

Maar Feyenoord had inderdaad de middelen niet om beter te halen. Nu is dat er wel, maar hebben we v Geel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:15:
[...]

Volgens mij moet je de debiel op de tribune flink hard aanpakken. Wat doet zo'n stadionverbod nou? Op de kermis (Park Hilaria) wordt de mongool (een échte dus) net zo hard geslagen als in het stadion wanneer ie zich daar met een Feyenoord-shirt vertoont. Dat heeft ook niet zoveel met hooligans te maken maar eerder het standaard 'volkse type' waarvan er tegenwoordig meer & meer zijn en die zich voortplanten met een snelheid waar de konijnen jaloers op zijn.

Bij alle grote clubs in Nederland heeft de harde kern wat gemeen met het gemiddelde volk wat op een gemiddelde doordeweekse werkdag (!) in de Action, Lidl, Aldi, Nettorama komt in volkse buurten: het IQ daalt en het BMI stijgt. Het grote verschil is dat in het stadion de variabele geweld erbij komt wanneer de voetbalclub niet dat doet wat de supporter wil.

Omroep Brabant meldt nu via de app dat de man (45 jaar oud...) een stadionverbod heeft gekregen.
Lol. Zie daar de krachtige arm der wet. Sla morgen eens een agent op z'n bek. Kijken of je dan ook een stadionverbod krijgt. :+ Geen politici die daar hun handen aan gaan branden.
Dat laatste staat los van elkaar. Hij zal nog altijd veroordeeld kunnen worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:46
Wat een gezanik op Kluivert hier, waar komt dat vandaan dan?
Ja hij kwam soms wat arrogant uit de hoek, maar hij deed het meer dan prima op links. Mannetjes voorbij, voorzetten geven, zelf met krullende ballen op doel schieten; ik was wel gecharmeerd van 'm.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
dvdkiwi schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:24:
Wat een gezanik op Kluivert hier, waar komt dat vandaan dan?
Ja hij kwam soms wat arrogant uit de hoek, maar hij deed het meer dan prima op links. Mannetjes voorbij, voorzetten geven, zelf met krullende ballen op doel schieten; ik was wel gecharmeerd van 'm.
Vooral omdat die arrogantie niet stopte toen ie geen pepernoot meer raakte en logischerwijs gewoon op de bank had gemoeten.

Een beetje zelfreflectie had m gesierd, maar dat had ie totaal niet. Dan is het niet zo gek dat als je dan weggaat (en vooral de manier waarop) mensen hopen en verwachten dat je op je bek gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:31:
[...]

Vooral omdat die arrogantie niet stopte toen ie geen pepernoot meer raakte en logischerwijs gewoon op de bank had gemoeten.

Een beetje zelfreflectie had m gesierd, maar dat had ie totaal niet. Dan is het niet zo gek dat als je dan weggaat (en vooral de manier waarop) mensen hopen en verwachten dat je op je bek gaat
Dat en hij ging te vaak voor eigen succes in situaties waar dit niet echt mogelijk was.
Speelde vrij zelden 2 leuke wedstrijden achter elkaar.
Speelde vrij veel wedstrijden waar hij onzichtbaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:03

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Dat laatste staat los van elkaar. Hij zal nog altijd veroordeeld kunnen worden natuurlijk.
In elk geval 90 dagen stadionverbod! De boef! Niet opgelegd door PSV maar het OM

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 06-08-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:52:
[...]

In elk geval 90 dagen stadionverbod! De boef! Niet opgelegd door PSV maar het OM
Dan zal het niet een stadionverbod zijn maar een gebiedsverbod?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:34
ph4ge schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:06:
Als Feyenoord wint van AS Trencin, wat ze gezien hun stand verplicht zijn, volgt daarna Sturm Graz of AEK Larnaca. Dat is een vrij gunstige loting vergeleken bij de andere clubs die ze hadden kunnen treffen. Vitesse moet eerst Basel verslaan en dat lijkt moeilijk te worden, maar mocht het lukken moeten ze daarna tegen Apollon Limasol of Dinamo Brest, ook een gunstige loting.

PSV mag tegen FK Qarabag of BATE Borisov en Ajax als ze van Standaard Luik winnen tegen Slavia Praag of Dynamo Kiev. Ook dat kan zeker slechter vergeleken bij tegenstanders die Nederlandse clubs de laatste jaren hebben getroffen in voorronde CL.

Hopelijk levert dit seizoen weer eens serieuze punten op en lopen we tenminste niet meer tegen tegenvallers aan zoals AZ. Als we tenminste winnen van clubs waar je dat van mag verwachten stijgen we vanzelf weer op de ranglijst.
Ajax en psv als enige actief in Europa league verwacht ik. Geen CL, Feyenoord en vitesse verliezen van trencin en basel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Joostje123 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:13:
[...]

Ajax en psv als enige actief in Europa league verwacht ik. Geen CL, Feyenoord en vitesse verliezen van trencin en basel.
Waarom verliest feyenoord dan? En PSV niet? Die konden niet eens van Feyenoord winnen..

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 06-08-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:58

ST10©DE

Dus.............

Leon Zwiers schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:15:
[...]

Waarom verliest feyenoord dan? En PSV niet? Die konden niet eens van Feyenoord winnen..
Even lezen. Hij zegt juist dat PSV verliest, geen CL gaat spelen maar EL

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ander deel van mijn vraag staat nog steeds. Waarom zou Feyenoord verliezen?
En PSV is toch nog helemaal niet zeker van groepsfase EL als ze die CL voorronden niet doorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:27:

En PSV is toch nog helemaal niet zeker van groepsfase EL als ze die CL voorronden niet doorkomen?
Jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Vitesse gaat het inderdaad nog moeilijk krijgen en Feyenoord moet echt beter spelen dan afgelopen zaterdag anders hebben die ook een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 16:12
Leon Zwiers schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:27:
Ander deel van mijn vraag staat nog steeds. Waarom zou Feyenoord verliezen?
Ajax en PSV zijn beide al verzekerd van minimaal de Europa League groepsfase.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gynnad schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:10:
[...]

Ajax en PSV zijn beide al verzekerd van minimaal de Europa League groepsfase.
Ik zag t. Bedankt voor het verduidelijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Feyenoord geef ik kans. Vitesse is kansloos.
Hoe zit het als Ajax en PSV beiden CL halen met onze UEFA punten?

Aan de andere kant: f*ck die UEFA punten. Met ons achterlijke playoff schema waarin de nummer 6 kans heeft op Europees voetbal en waarbij nietszeggende clubs als PEC Zwolle Europees voetbal kunnen halen via de beker is dat toch het te grabbel gooien van je Europese ambities. De Duitse tweede divisie is sterker dan de Eredivisie dus wat moet onze middenmoot tegen Europese subtop?

[ Voor 83% gewijzigd door Typhone op 06-08-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 16:12
Veel mensen hebben een hekel aan de voorrondes van de CL en het is ook zeer spijtig dat Nederland geen rechtstreekse plek meer heeft, maar ergens vind ik het ook wel lekker zo nu elke week een wedstrijd die er toe doet. Benieuwd waar Ajax vanavond staat tegen Standaard Luik.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Hopelijk een goed resultaat vanavond in de uitwedstrijd. Kleine overwinning of 1-1 zou prima zijn, kan je het thuis afmaken :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

MarvinG schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:58:
Hopelijk een goed resultaat vanavond in de uitwedstrijd. Kleine overwinning of 1-1 zou prima zijn, kan je het thuis afmaken :)
0-2 uit winnen moet te doen zijn en is beter. Ik kan me herinneren dat Standard ernstig slecht was 2 jaar geleden toen we daar tegen speelden.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 07-08-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:49:
[...]

Fixed! :9
De naam Köckü klinkt mij als een goede naam voor in de Keukenkampioen-league ... :+
Er loopt ook nog ene Kadioglu rond die net een jaartje ouder is dan Köckü maar wel al 2 seizoenen Eredivisie/JL in de benen heeft. Alleen al op basis daarvan schat ik die wel ietsje hoger in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:00
toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:27:
[...]

Er loopt ook nog ene Kadioglu rond die net een jaartje ouder is dan Köckü maar wel al 2 seizoenen Eredivisie/JL in de benen heeft. Alleen al op basis daarvan schat ik die wel ietsje hoger in.
Die is een jaartje ouder toch? Maar die zit nu in Turkije. Zo'n jongen had Feyenoord overigens moeten proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Tja, als Kökcu echt zo'n talent is hoef je Kadioglu dus niet persee te halen toch? Dan kan je beter Kökcu de kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Typhone schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:23:
[...]

0-2 uit winnen moet te doen zijn en is beter. Ik kan me herinneren dat Standard ernstig slecht was 2 jaar geleden toen we daar tegen speelden.
Ze moeten eigenlijk wel met deze selectie. Op papier sterker dan Standard. Vraag is in hoeverre ze al op elkaar zijn ingespeeld.

Ik heb wel goede hoop. Op papier is de route naar de CL te doen. Standard en daarna Slavia Praag of Dinamo Kiev (beide niet meer wat het geweest is).

Als het dan een keer kan, dan is het wel dit seizoen. Zou top zijn als zowel PSV als Ajax het halen.
Maar eerst maar is vanavond!

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 07-08-2018 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:25
Nog maar een keer hier melden dat we een Tweakers Eredivisie voetbalpoule hebben!
30 40 spelers doen al mee, ook veel vaste gasten uit dit topic :)

Je vult elke ronde 9 uitslagen in en klaar ben je. Mocht je deze strijd winnen, krijg je een kadobon van 20.- euro. En uiteraard kan je gratis mee doen.

Lees de OP in dit topic en doe gezellig mee.
Tweakers F.C. Eredivisie voetbalpoule 2018/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PSV was duidelijk van mening dat ze na de komst van Viergever en Dumfries nog niet genoeg middelmatige verdedigers hadden om naast Isimat en Luckassen te spelen en halen er dus ook maar even Sainsbury bij.

PSV kan toch wel beter krijgen?

En Feyenoord heeft nog niet genoeg slechte keepers dus halen er een onbegrijpelijke 2e keeper bij ;w

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 07-08-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Isimat gaat weg en Sainsbury zal iemand zijn die zonder mekkeren op de bank gaat zitten. Obispo is kennelijk nog niet op het niveau wat hem was toegedicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:16
Joster schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:33:
Isimat gaat weg en Sainsbury zal iemand zijn die zonder mekkeren op de bank gaat zitten. Obispo is kennelijk nog niet op het niveau wat hem was toegedicht.
Luckassen al helemaal niet. Misschien dat van Bommel Isimat en Luckassen beide niet als opties beschouwt. en dus met Obispo én Sainsbury hen vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Dat wordt nog wat tegen Trencin, geen Vilhena, Ayoub, Jorgensen en St Juste. Van Persie en Toornstra nog een twijfelgeval. Ohja, Tapia en Haps ook nog.

[ Voor 10% gewijzigd door JST94 op 07-08-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:03:
Veel mensen hebben een hekel aan de voorrondes van de CL en het is ook zeer spijtig dat Nederland geen rechtstreekse plek meer heeft, maar ergens vind ik het ook wel lekker zo nu elke week een wedstrijd die er toe doet. Benieuwd waar Ajax vanavond staat tegen Standaard Luik.
Inderdaad beter als voorbereiding dan zes oefenwedstrijden waarin je denkt dat het wat kan worden en dan genadeloos op de bakkes in de eerste echte wedstrijd. :P
Jammer dat het wel gelijk wat kost als je verliest maar gelukkig helpt de UEFA door zoveel voorronden te verzinnen dat je rustig kunt opbouwen. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JST94 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:59:
Dat wordt nog wat tegen Trencin, geen Vilhena, Ayoub, Jorgensen en St Juste. Van Persie en Toornstra nog een twijfelgeval. Ohja, Tapia en Haps ook nog.
Met name van Persie en Toornstra is een probleem. Dan krijgen we dus allerlei verdedigende middenvelders. Want no way dat Gio dan die leuke aanvallende jeugdspeler gaat inzetten.

Je voelt gewoon aan alles dat het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Je weet maar nooit. Gio gebruikte Wehrmann ook gewoon in de voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@JST94
Dat is wel weer een verdedigende middenvelder. Dus daar schiet je niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Maar hij gaf wel een jeugdspeler een kans. Ik zie Gio best wel Kokcu een kans geven. Al zou ik eerder verwachten dat bijvoorbeeld Larsson naar '10' gaan en Boëtius of Sinisterra op links komt te staan. Een voordeel, door al die wisselingen heeft Trencin geen idee tegen wie ze komen te staan. :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Typhone schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 21:00:
Feyenoord geef ik kans. Vitesse is kansloos.
Hoe zit het als Ajax en PSV beiden CL halen met onze UEFA punten?

Aan de andere kant: f*ck die UEFA punten. Met ons achterlijke playoff schema waarin de nummer 6 kans heeft op Europees voetbal en waarbij nietszeggende clubs als PEC Zwolle Europees voetbal kunnen halen via de beker is dat toch het te grabbel gooien van je Europese ambities. De Duitse tweede divisie is sterker dan de Eredivisie dus wat moet onze middenmoot tegen Europese subtop?
Wanneer je de groep fase haalt krijg je dacht ik meteen een zak gratis punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:05
Deadsy schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:08:
Wanneer je de groep fase haalt krijg je dacht ik meteen een zak gratis punten.
CL groepsfase behalen levert 4 bonuspunten op, net zoveel als 4 wedstrijden winnen in de voorrondes

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dus feyenoord mist 8 basisspelers. Ja dan blijft er niks over inderdaad. Beetje jammer weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:00:
Dus feyenoord mist 8 basisspelers. Ja dan blijft er niks over inderdaad. Beetje jammer weer
Het eventuele ontbreken van v Persie zal dan denk ik zijn omdat hij tegen PSV 80 min gespeeld heeft.

Na de wedstrijd zei v Persie al dat alles pijn deed. Dus goed gedaan door Gio, je belangrijkste speler opofferen voor een waardeloze prijs zodat deze de belangrijke pot niet mee kan doen.

En 2 clubs in de groepsfase CL zijn niet slecht voor de ranking. Het zijn de clubs die de groepsfase EL niet halen terwijl dit gewoon zou moeten, deze clubs kosten ons veel punten.

Dus clubs zoals dit jaar AZ.

En dan nog de clubs die het in de groepsfase EL gewoon laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Van Persie niet fit, dat gaan we dit seizoen nog heel vaak horen. Die zal echt zijn wedstrijden gaan uitzoeken.

Verder inderdaad geen beste berichten voor zo'n belangrijke pot.

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 07-08-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nouja, ook gehavend zou deze pot gelijkhouden of winnen gewoon moeten kunnen. Het is maar fc la Ling. Maar dat je nu alweer zo aan de competitie gaat beginnen....... Ziekenhuis Feyenoord is weer geopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Dat hebben we helaas vaker gehoord de laatste jaren bij Nederlandse ploegen. De zekerheidjes bestaan niet meer lijkt het.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 07-08-2018 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:25:
Nouja, ook gehavend zou deze pot gelijkhouden of winnen gewoon moeten kunnen. Het is maar fc la Ling. Maar dat je nu alweer zo aan de competitie gaat beginnen....... Ziekenhuis Feyenoord is weer geopend
Inderdaad, en het is maar Feyenoord waar tegen ze spelen.
Het is nu niet alsof afgelopen zaterdag Feyenoord een verpletterende indruk achter heeft gelaten.

Bij ziekenhuis Feyenoord zou het helpen als er een trainer was die hiermee om kan gaan en spelers ontlast etc. Een tactiek speelt waarin men beter kan rouleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:09
Wat is dit voor een arrogantie en zelfoverschatting? Nederlandse clubs zijn er de afgelopen jaren tegen veel mindere tegenstanders uit gevlogen. PSV vorig jaar tegen Osijek, Ajax tegen Rosenborg.

Zo'n gehavend Feyenoord, ik moet het nog maar zien tegen Trencin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Zucht
Als psv en feyenoord maar niet denken dat ze beter zijn dan hun tegenstanders, gewoon graag met inzet spelen en vooral durf

Eerst maar vanavond kijken ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nouja, ook gehavend zou deze pot gelijkhouden of winnen gewoon moeten kunnen. Het is maar fc la Ling. L
En dan Ajacieden arrogant noemen :X

Sowieso, kijk eerst maar eens hoe het gaat. Tijdens de JC was het ook niet veel soeps en een geniaal tactisch plannetje van jullie trainer zou ook de eerste keer zijn.

Voor je het weet krijg je de deksel op de neus. En dat terwijl er volgens velen niks bij Ajax deugde in de eerste play-off wedstrijd. Ik zou zeggen; gewoon een toontje lager zingen en eerst kijken hoe Feyenoord het er van af brengt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:06

OMX2000

By any means necessary...

JanW schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:56:
[...]

Wat is dit voor een arrogantie en zelfoverschatting? Nederlandse clubs zijn er de afgelopen jaren tegen veel mindere tegenstanders uit gevlogen. PSV vorig jaar tegen Osijek, Ajax tegen Rosenborg.

Zo'n gehavend Feyenoord, ik moet het nog maar zien tegen Trencin.
Een gehavend Feyenoord haalt met moeite de top 4 in Nederland. Een fit en soepel lopend is top 2. Met wat geluk worden ze kampioen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
OMX2000 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:05:
[...]

Een gehavend Feyenoord haalt met moeite de top 4 in Nederland. Een fit en soepel lopend is top 2. Met wat geluk worden ze kampioen.
Met wat geluk wordt Az ook kampioen. Feyenoord mag in haar handjes wrijven als ze aan het eind van het jaar in de top 5 staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

OMX2000 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:05:
Een gehavend Feyenoord haalt met moeite de top 5 in Nederland. Een fit en soepel lopend is top 4. Met wat geluk worden ze derde.
There, i fixed it for you ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Joostje123 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:07:
[...]

Met wat geluk wordt Az ook kampioen. Feyenoord mag in haar handjes wrijven als ze aan het eind van het jaar in de top 5 staan.
Nou niet overdrijven.
Ze hebben het geluk dat er in de Eredivisie niet veel clubs zijn die echt top zijn.
Bv AZ valt tegen en bij de potentiële subtoppers is het ook maar even afwachten hoe goed ze dit jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nounou, Ten Hag heeft zowaar bedacht dat Frenkie in uitwedstrijden op 4 neerzetten niet heel slim is. Nu nog Schone eruit voor vd Beek (en die een iets meer verdedigende taak geven dan ie normaal had) en dan staat het team prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:37:
Nounou, Ten Hag heeft zowaar bedacht dat Frenkie in uitwedstrijden op 4 neerzetten niet heel slim is. Nu nog Schone eruit voor vd Beek (en die een iets meer verdedigende taak geven dan ie normaal had) en dan staat het team prima.
Schone heeft de afgelopen wedstrijden prima gespeeld, van de Beek heeft niet het verdedigende in zich wat Schone wel heeft. Met Ziyech, Tadic, Neres en Huntelaar heb je het scorend vermogen van Donny niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Gewoon Blind op de plek van Schone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En wie gaat er centraal in de verdediging spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:41:
En wie gaat er centraal in de verdediging spelen?
Wober?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Goedenavond mannen!
Here we go! Ben benieuwd. Ten Hag vond de sfeer in het stadion geweldig :). Troosteloze stad en stadion trust me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
vrij leeg, maar met dit weer kan ik wel geloven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:01:
[...]

En dan Ajacieden arrogant noemen :X

Sowieso, kijk eerst maar eens hoe het gaat. Tijdens de JC was het ook niet veel soeps en een geniaal tactisch plannetje van jullie trainer zou ook de eerste keer zijn.

Voor je het weet krijg je de deksel op de neus. En dat terwijl er volgens velen niks bij Ajax deugde in de eerste play-off wedstrijd. Ik zou zeggen; gewoon een toontje lager zingen en eerst kijken hoe Feyenoord het er van af brengt.
Rustig aan, bij die maar hadden nog " " gemoeten, lukte niet op mobiel. :+

maar goed, nu Ajax. Hup Amsterdammers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
Nare camera hoek, vrij hoog punt waarvan gefilmd wordt.

Verder, 0 houden en nu effectief met kansen omgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hmmm, was wel heel snel met vlaggen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:40:
[...]

Schone heeft de afgelopen wedstrijden prima gespeeld, van de Beek heeft niet het verdedigende in zich wat Schone wel heeft. Met Ziyech, Tadic, Neres en Huntelaar heb je het scorend vermogen van Donny niet nodig.
Schone en verdedigen? Meelopen en verder niks doen zodat Carcela gewoon in kan schieten bedoel je. Vd Beek kan prima spelen in een wat meer controlerende rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik zou die nr. 10 van Standard niet te vaak laten schieten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:10:
Ik zou die nr. 10 van Standard niet te vaak laten schieten :X
Inderdaad, die gaat nog wel raak schieten als ze m zo de kans blijven geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Schone bewijst weer eens in een wedstrijd -waar het tempo hoger ligt dan tegen Willem II- tekort te komen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ajax speelt slordig. Met name op de linkerkant. Dat Standard stelt toch niks voor joh.
Man van Schöne loopt wel iets te vaak vrij rond. Gat op middenveld geregeld in het centrum.

[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 07-08-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:08

Hupske

AFCA

Standaard heeft wel paar rappe mannetjes er tussen zitten. Aan bal hebben die t tempo hoger liggen dan Ajax.

Bij Ajax hebben ze allemaal honger, zijn telkens flink aan t happen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Standard gretiger.
Ajax staat echt te slapen en als ze bal hebben gaat het allemaal zooo traag

Kom op jongens, beetje meer snelheid in alles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ziyech lijkt de enige die druk op de bal zet naar voren. De rest blijft liever op de middenlijn wachten.

En hier had die wel mogen schieten.

[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 07-08-2018 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hunterrrrrrrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Hoppaaaa. Wat een held die Tadic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

hopaaaaaa

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo... uit het niets :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Denk dat het lage tempo met het weer te maken heeft.
Ze moeten 90min, dus misschien dat ze in de 2e helft een hoger tempo gaan spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
En dit is het verschil met vorig jaar, bruikbare voorzetten :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Best onverwacht dit :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Huntelaar gaat er dit seizoen 35 maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
Voorzetten die aankomen en spits die ze erin kopt, dat is alweer even geleden bij Ajax. Belangrijke uitdoelpunt is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Belangrijke goal. Nog eentje erbij en je bent er zo’n beetje. Volgende week zal de temperatuur ook een stuk aangenamer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tadic is gewoon altijd goed, zo technisch

En zo slecht is Ziyech tot nu toe

Goed gekopt

Ajax is er nog niet. Schrijnend is dat tadic de enige is die een man voorbij komt
Neres en Ziyech veel te twijfelachtig

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 07-08-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Typhone schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:20:
Volgende week zal de temperatuur ook een stuk aangenamer zijn.
Gewoon dak dicht.. 35+ graden maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Han schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:21:
[...]

Gewoon dak dicht.. 35+ graden maken :P
Hey maak het dak open.

Uh, is kapot. Spelers waren duur en we hebben geen geld om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:03

Quad

Doof

Mooi ingekopt door Huntelaar. Veelbelovend, maar Standard maakt 't ze lastig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Daar hebben ze weer geluk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Stiekem de hoop dat Luik op is in de 2e helft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
De tering. Daar zat ie wel heel bijna. Nou niet gaan slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Zou Ziyech niet denken dit wordt nog een aardig jaar zo samen met Tadic, ik blijf nog maar ff...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:23:
Zou Ziyech niet denken dit wordt nog een aardig jaar zo samen met Tadic, ik blijf nog maar ff...
Dat hoop ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat ik zei... Ze zijn er nog niet

Gvd Ajax moet eens zijn uiterste best gaan doen!
Dan mis je een Klaassen wel ondanks zijn beperkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:23:
Misschien wel als het hem een betere transfer oplevert naar een mooiere club omdat hij komend jaar dankzij Tadic beter gaat spelen en daardoor meer opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Heuj is dat die keeper van Mexico? (Sorry als het al 100x is gemeld :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een voorzet zeg, beter dan menig speler met zn goede been voor elkaar krijgt. KJH gaat zo een leuk seizoen tegemoet, met dit soort aanvoer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:24:
Heuj is dat die keeper van Mexico? (Sorry als het al 100x is gemeld :p)
Yup :P Chihuaha ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 07-08-2018 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Op dit moment levert Tadic Ziyech nog geen betere transfer op. Door Tadic lijkt Ziyech helemaal niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:25:
Op dit moment levert Tadic Ziyech nog geen betere transfer op. Door Tadic lijkt Ziyech helemaal niet bijzonder.
1e pot tegen Sturm Graz was hij top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hupske schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:25:
Maar wel de enorme druk van zijn schouders ;) misschien gaat ie dan makkelijker voetballen nog...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tadic laat Ziyech (en mij) duidelijk zien dat Ziyech nog wel wat werk heeft te verzetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Wat zit die commentator toch die actie van tadic op te hemelen. Toegegeven, het was een goede voorzet, maar die schaar was toch niet zo enorm bijzonder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:27:
Wat zit die commentator toch die actie van tadic op te hemelen. Toegegeven, het was een goede voorzet, maar die schaar was toch niet zo enorm bijzonder?
Neuh, voorzet dikke prima, actie zelf niet heel bijzonder, die zag je al mijlenver aankomen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mazraoui neemt weer veel te veel hooi op zn vork. Alles moet mooi, alles moet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Blind speelt niet als een man van miljoenen
Pagina: 1 ... 21 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.