[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.386 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:16
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:45:
Gefeliciteerd Feyenoordfans met de mini-schaal :)
Van Bommel gelijk op straat morgen? Als je al niet van Feyenoord kan winnen 😅😅
Afgetroefd door Gio _O-.
Maar je merkt dat PSV v Ginkel heel erg mist. Benieuwd hoe ze dat verder gaan opvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 05-08-2018 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat om het even welke clubs deze openingswedstrijd spelen deze echt wel willen winnen. AL zag je dat niet echt af aan de inzet in deze wedstrijd. Waaruit wel bleek dat beide ploegen niet te veel risico's wilden nemen met het ook op de start van de competitie c.q. de Europese wedstrijd in het geval van Feyenoord.

Ben het niet met Zoet eens dat PSV gedomineerd zou hebben. Middenveld van PSV had het daarvoor veel te moeilijk tegen dat van Feyenoord.

Vond persoonlijk Dylan Vente weer goed invallen. Mag die jongen graag zien voetballen. Ziet het spelletje goed. En Bijlow is natuurijk ook altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10 13:15
@Verwijderd
Ja je wilt hem winnen maar niet ten koste van alles en dat is het verschil.

Daarom vond ik het al apart dat Gio van Persie zo lang liet staan. V Persie gaf na de wedstrijd al aan dat hij alles voelde. Dus goed gedaan door Gio met het ook op de wedstrijd van donderdag en de wedstrijd de zondag erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 02:39:
Ben het niet met Zoet eens dat PSV gedomineerd zou hebben. Middenveld van PSV had het daarvoor veel te moeilijk tegen dat van Feyenoord.
Ik weet niet wat zjn woorden waren, maar van wat ik heb gezien, was PSV vaker aan de bal. Maar wat een knullige balverliezen van beide kanten vooral de tweede helft.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ja, PSV was wat vaker aan de bal. Maar ik heb niet echt het idee gehad dat ze het Feyenoord nou écht lastig hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:44:
Ja, PSV was wat vaker aan de bal. Maar ik heb niet echt het idee gehad dat ze het Feyenoord nou écht lastig hebben gemaakt.
Deden ze ook nauwelijks.

Op papier vind ik PSV een stuk beter dan Feyenoord maar dat was gisteren nauwelijks te zien.

PSV mist een leider op het middenveld iemand die de passes maakt zodat de aanvallers goede ballen krijgen.

Feyenoord mist een td die haalt wat nodig is en een trainer die doorpakt.
Loopt er echt niets leuks rond in de jeugd bij feyenoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Er loopt genoeg leuks rond vanuit de jeugd. Gister bijvoorbeeld ook, denk maar aan Bijlow, Verdonk, Clasie, Vilhena, Van Persie, Nieuwkoop en Vente.. Moeten we 11 jeugdspelers opstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:58:
Er loopt genoeg leuks rond vanuit de jeugd. Gister bijvoorbeeld ook, denk maar aan Bijlow, Verdonk, Clasie, Vilhena, Van Persie, Nieuwkoop en Vente.. Moeten we 11 jeugdspelers opstellen?
nee.
En ik heb het niet over jeugd spelers die al jaren rondlopen maar jeugdspelers die het huidige probleem op het middenveld kunnen oplossen. Een creatieve aanvallende middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Met Burger, Kokcu en El Bouchatoui lopen er wel een drietal interessante middenvelders in de jeugd. Maar die gaan dat probleem echt niet zomaar oplossen, kan je ook niet verwachten van een tiener.

Overigens komen Bijlow, Verdonk en Vente ook pas net kijken. :+

[ Voor 15% gewijzigd door JST94 op 05-08-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:43
Deadsy schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:01:
[...]

nee.
En ik heb het niet over jeugd spelers die al jaren rondlopen maar jeugdspelers die het huidige probleem op het middenveld kunnen oplossen. Een creatieve aanvallende middenvelder.
Dat dus. En ga anders op een andere manier spelen. Elke blessure van Toornstra of één van de buitenspelers is nu een probleem. Het opstellen van Kokcu, Schuurman of Toure zou dat kunnen oplossen maar als de trainer dat niet durft moet er dus of wat komen of tactisch wat gebeuren. Nog een seizoen kutten met drie verdedigende middenvelders tegen verdedigende ploegen trek ik niet. Ik vrees deze donderdag al zonder Toornstra en waarschijnlijk ook Jorgensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Op basis van wat zou een speler als Schuurman een kans moeten krijgen? Die heeft sinds zijn overstap naar de A1 ontzettend weinig meer laten zien.

Donderdag zou je eventueel kunnen oplossen door Van Persie op 10 te zetten en Vente te gebruiken als diepe spits. Je kan ook eventueel Larsson op 10 zetten, maar die laat ook al weinig zien op linksbuiten, dus benieuwd hoe dat zal uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:09:
Op basis van wat zou een speler als Schuurman een kans moeten krijgen? Die heeft sinds zijn overstap naar de A1 ontzettend weinig meer laten zien.

Donderdag zou je eventueel kunnen oplossen door Van Persie op 10 te zetten en Vente te gebruiken als diepe spits. Je kan ook eventueel Larsson op 10 zetten, maar die laat ook al weinig zien op linksbuiten, dus benieuwd hoe dat zal uitpakken
Dus liever zo door emmeren dan dat er eens een keer een gok genomen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Verwijderd
Verdonk liet het ook niet zien. Ik vraag me af hoe goed Schuurman begeleid is. Die had twee of drie jaar terug een goede voorbereiding op één specifieke positie waar hij volgens mij bij al die huurclubs nooit gespeeld heeft.

Wat Vente betreft : prima maar beslis dan ook gewoon gelijk tot een systeem met twee aanvallers. Je wilt niet v Persie een seizoen uitputten als middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Deadsy schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:12:
[...]

Dus liever zo door emmeren dan dat er eens een keer een gok genomen word.
Dat betekent niet dat je ieder talent maar een kans moet gaan geven. Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling.
D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:16:
Verdonk liet het ook niet zien. Ik vraag me af hoe goed Schuurman begeleid is. Die had twee of drie jaar terug een goede voorbereiding op één specifieke positie waar hij volgens mij bij al die huurclubs nooit gespeeld heeft.

Wat Vente betreft : prima maar beslis dan ook gewoon gelijk tot een systeem met twee aanvallers. Je wilt niet v Persie een seizoen uitputten als middenvelder.
Verdonk heeft het niet laten zien bij PEC en NEC, maar hij heeft zich in de voorbereiding wel laten zien. Hij wordt nu ook niet voor niets boven Malacia verkozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:18:
[...]

Dat betekent niet dat je ieder talent maar een kans moet gaan geven. Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling.

[...]

Verdonk heeft het niet laten zien bij PEC en NEC, maar hij heeft zich in de voorbereiding wel laten zien. Hij wordt nu ook niet voor niets boven Malacia verkozen.
Dus inderdaad liever maar wat aanmodderen met een verdedigend middenveld.

En Verdonk die niets heeft laten zien bij PEC en NEC mag wel in de basis maar een Schuurman die nog niets heeft laten zien niet?

Soms moet je gewoon iets proberen. Maar je hebt dus liever dat ze weer een seizoen lang gaan zitten rond kloten en dat dit aan het einde van het seizoen genoeg is voor een EL plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]
Dat bepleit ook niemand. Feyenoord moet presteren. Maar presteren doe je in elk geval niet door Ayoub, Amrabat of Tapia dingen te laten doen die ze niet kunnen.

Dat verhouding middenvelders is natuurlijk een blunder in de selectie maar dan moet Gio of zijn bek opentrekken dat dat verandert of wat anders proberen. Maar hij heeft vorig jaar aan lopen kloten en is toen gered door van Persie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:27:
[...]

Dat bepleit ook niemand. Feyenoord moet presteren. Maar presteren doe je in elk geval niet door Ayoub, Amrabat of Tapia dingen te laten doen die ze niet kunnen.

Dat verhouding middenvelders is natuurlijk een blunder in de selectie maar dan moet Gio of zijn bek opentrekken dat dat verandert of wat anders proberen. Maar hij heeft vorig jaar aan lopen kloten en is toen gered door van Persie.
Komend seizoen hebben ze denk ik de mazzel dat AZ ook vrij zwak is.
Voor de 3e plek moeten ze denk ik vechten met Vitesse en misschien een verassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:27:
[...]

"Gered door Advocaat, "Gered door Kuyt, "Gered door van Persie". Wordt men daar soms niet ontzettend moe van?

Gio pakt ondertussen wel even 5 prijzen in een tijdsbestek van 28 maanden. Dat is gemiddeld ieder half jaar een prijs. Als hij dit moyenne weet vol te houden hoor je mij niet klagen. ;)

Ja, het voetbal is niet altijd goed, maar het gaat om resultaat. Onderaan de streep is Gio de beste coach (qua prijzen) die Feyenoord heeft gehad in haar historie, en dat kan je niet allemaal toespitsen aan Advocaat, Kuyt en Van Persie.

[ Voor 12% gewijzigd door JST94 op 05-08-2018 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:35:
[...]
Voor de 3e plek moeten ze denk ik vechten met Vitesse en misschien een verassing.
Gezien de investeringen vorig jaar zou het niet halen van de derde plek een schandaal zijn, net als vorig seizoen overigens. Als je kijkt naar begrotingen is het gat met Ajax relatief kleiner dan de voorsprong op de rest.
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:41:
[...]

Gio pakt ondertussen wel even 5 prijzen in een tijdsbestek van 28 maanden. Dat is gemiddeld ieder half jaar een prijs. Als hij dit moyenne weet vol te houden hoor je mij niet klagen. ;)
Leuk die bekers maar ik beoordeel een coach over een heel seizoen en buiten de titel heeft Gio twee keer gefaald in de competitie. En zijn tactisch onvermogen is daarbij overduidelijk als factor aan te wijzen.

Edit:
Zonder v Persie was die beker niet gewonnen. Door het opstellen van v Persie als nummer tien hoefde Gio zijn hoofd ook niet meer te breken over die positie. Geen Amrabat meer daar.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 05-08-2018 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
Tactisch onvermogen maar toch ieder half jaar een prijs pakken. Wat gaat er mis? Als Gio écht zo slecht zou zijn, waarom is hij dan de best presterende Feyenoord-trainer?

Ik word er ondertussen een beetje simpel van dat al het negatieve wordt toegeschreven aan Gio, maar alle positieve dingen daar staat hij buiten. Kan toch niet?

[ Voor 32% gewijzigd door JST94 op 05-08-2018 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:50:
Tactisch onvermogen maar toch ieder half jaar een prijs pakken. Wat gaat er mis? Als Gio écht zo slecht zou zijn, waarom is hij dan de best presterende Feyenoord-trainer?
Hij heeft oude spelers tot zijn beschikking gehad die kunnen pieken. Dat is met name in de beker erg handig. Maar buiten één seizoen is de ontwikkeling in de competitie natuurlijk schandalig. Daar zou je de hand van de coach moeten zien. Hij mocht vorig jaar meer uitgeven dan al zijn voorgangers bij elkaar.

Die schaal meetellen is overigens bezopen. Als je een prijs haalt is de kans daarop 50%

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 05-08-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Op die manier kan je ook stellen dat FC Emmen 50% kans maakt op de titel. Je wint hem, of je wint hem niet...

Volgens Transfermarkt is er vorig seizoen overigens voor meer verkocht dan gekocht. Dan zou je dus ook kunnen stellen dat je er op achteruit bent gegaan. ;-)

[ Voor 42% gewijzigd door JST94 op 05-08-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:57:
Op die manier kan je ook stellen dat FC Emmen 50% kans maakt op de titel. Je wint hem, of je wint hem niet...
Je snapt de opmerking niet. Als je kampioen wordt of de beker haalt is de kans op de schaal erbij 50%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
Ah ja, dan moet je eerst een seizoen lang presteren. Kleine kanttekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:00:
Ah ja, dan moet je eerst een seizoen lang presteren. Kleine kanttekening.
Voor de beker niet. Je kan een heel seizoen zelfs verkloten en met twee goede wedstrijden de beker winnen. Het is mooi dat je die dan wint maar het kan nooit een argument zijn om de trainer van een topclub te handhaven als die er vervolgens 34 competitie wedstrijden niks van bakt.

[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 05-08-2018 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:50:

Ik word er ondertussen een beetje simpel van dat al het negatieve wordt toegeschreven aan Gio, maar alle positieve dingen daar staat hij buiten. Kan toch niet?
Omdat er veel en veel meer uit de groep was te halen. Gio is 2 x uit de brand geholpen. Natuurlijk, die prijzen zijn binnen. Maar zeker hoe het vorig seizoen en het seizoen voor het kampioensjaar verliep was natuurlijk schandalig. Bij een Ajax of PSV zou de trainer met zo'n jaar gekruisigd worden. Maar Gio mag maar blijven aanklooien.

Dit seizoen is op papier Ajax veruit het sterkst. Maar de jaren hiervoor deed de selectie van Feyenoord echt niet onder voor Ajax of PSV.

Af en toe vraag ik me af of die prijzen zijn gewonnen door Gio of ondanks Gio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ach, bij Ajax hebben ze al best wat trainers gekruisigd sinds het vertrek van de Boer. Zijn er er iets mee opgeschoten? Bij Ajax en PSV ligt het verwachtingspatroon ook een stuk hoger, mede door de financiële voorsprong die beide clubs hebben.

Vraag mij af in hoeverre je Gio de schuld kan geven voor vorig seizoen. In de eerste seizoenshelft haakte vrijwel je complete verdediging af met blessures, het fundament voor het kampioenschap van het jaar ervoor. Jaar voor het kampioenschap met de 7 verliespartijen op rij was slecht, maar waar was Kuyt toen? Aangezien Kuyt ook de beker won en het kampioenschap binnenhaalde voor Feyenoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:20:
Ach, bij Ajax hebben ze al best wat trainers gekruisigd sinds het vertrek van de Boer. Zijn er er iets mee opgeschoten? Bij Ajax en PSV ligt het verwachtingspatroon ook een stuk hoger, mede door de financiële voorsprong die beide clubs hebben.

Vraag mij af in hoeverre je Gio de schuld kan geven voor vorig seizoen. In de eerste seizoenshelft haakte vrijwel je complete verdediging af met blessures, het fundament voor het kampioenschap van het jaar ervoor. Jaar voor het kampioenschap met de 7 verliespartijen op rij was slecht, maar waar was Kuyt toen? Aangezien Kuyt ook de beker won en het kampioenschap binnenhaalde voor Feyenoord..
Vorig seizoen was het niet de verdediging die je opbrak. Feyenoord kreeg amper goals tegen. en stond tegen het einde van het seizoen ook zeer laag in het aantal goals tegen. Wat opbrak was het gebrek aan goals door onder andere het opstellen van 3 verdedigende middenvelders, het vasthouden aan een uit vorm zijnde spits en rare tactieken terwijl je de spelers ervoor niet had. --> Gio dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:23:
[...]

Vorig seizoen was het niet de verdediging die je opbrak. Feyenoord kreeg amper goals tegen. en stond tegen het einde van het seizoen ook zeer laag in het aantal goals tegen. Wat opbrak was het gebrek aan goals door onder andere het opstellen van 3 verdedigende middenvelders, het vasthouden aan een uit vorm zijnde spits en rare tactieken terwijl je de spelers ervoor niet had. --> Gio dus.
Hoe vaak scoorde de Vilhena ook weer afgelopen seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:24:
[...]

Hoe vaak scoorde de Vilhena ook weer afgelopen seizoen?
En hoe vaak de andere 2 of de vleugels? De spits en vleugels kregen amper de bal. Dat Berghuis nog veel scoorde is zijn kwaliteit. Maar je zag Larsson bijvoorbeeld helemaal verzuipen.

Er zat totaal geen idee achter als de vaste poppetjes uit vorm/geblesseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dat was in de wedstrijden dat Larsson mocht spelen van Gio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:09
In hoeverre heeft Gio invloed op de spelers die Van Geel haalt? Hij heeft al een paar jaar een middenveld wat niet echt overloopt van het scorend vermogen. Vilhena haalt er ongeveer 10, maar El Ahmadi was geen scorende middenvelder. Toornstra wel, maar die werd dan weer op allerlei manieren verkeerd gebruikt. Hangend rechtsbuiten/rechtsmid waardoor hij te ver van de goal staat. Nu hebben ze Clasie erbij en is El Ahmadi weg, maar Clasie is ook niet echt een middenvelder die bekend staat om zijn doelpunten.

Ik hoop dat Larsson zich wat meer gaat laten zien. Dat vond ik bij Heerenveen ook een leuke speler. Grootste probleem van Feyenoord is volgens mij ook gewoon de breedte van de selectie. Als er een verdediger of middenvelder wegvalt dan moeten ze al snel naar de jeugd kijken of spelers die gewoon niet presteren, zoals Tapia. Bij PSV en Ajax vangen ze dat toch wat makkelijker op. Al hoop ik dat onze vleugels gewoon fit blijven, als Neres of Tadic geblesseerd raakt is de spoeling daarachter ook dun.

Even licht offtopic, maar voor de mogelijke liefhebbers, vanavond is Louis van Gaal te gast bij Zomergasten om 20.15 op NPO2. https://www.vpro.nl/progr.../2018/louis-van-gaal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
JanW schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:30:
In hoeverre heeft Gio invloed op de spelers die Van Geel haalt? Hij heeft al een paar jaar een middenveld wat niet echt overloopt van het scorend vermogen. Vilhena haalt er ongeveer 10, maar El Ahmadi was geen scorende middenvelder. Toornstra wel, maar die werd dan weer op allerlei manieren verkeerd gebruikt. Hangend rechtsbuiten/rechtsmid waardoor hij te ver van de goal staat. Nu hebben ze Clasie erbij en is El Ahmadi weg, maar Clasie is ook niet echt een middenvelder die bekend staat om zijn doelpunten.

Ik hoop dat Larsson zich wat meer gaat laten zien. Dat vond ik bij Heerenveen ook een leuke speler. Grootste probleem van Feyenoord is volgens mij ook gewoon de breedte van de selectie. Als er een verdediger of middenvelder wegvalt dan moeten ze al snel naar de jeugd kijken of spelers die gewoon niet presteren, zoals Tapia. Bij PSV en Ajax vangen ze dat toch wat makkelijker op. Al hoop ik dat onze vleugels gewoon fit blijven, als Neres of Tadic geblesseerd raakt is de spoeling daarachter ook dun.

Even licht offtopic, maar voor de mogelijke liefhebbers, vanavond is Louis van Gaal te gast bij Zomergasten om 20.15 op NPO2. https://www.vpro.nl/progr.../2018/louis-van-gaal.html
Verschil tussen el Ahmadi en Clasie is er gelukkig wel. Clasie speelt de bal veel meer naar voren. Heeft nog oog voor een mooie pass. El Ahmadi veel minder. Ik denk dat we er met die wisseling amper/niet op achteruit zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
JanW schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:30:
In hoeverre heeft Gio invloed op de spelers die Van Geel haalt? Hij heeft al een paar jaar een middenveld wat niet echt overloopt van het scorend vermogen.
Ik mag aannemen dat een trainer een wensenlijstje heeft? Ik mag aannemen dat als v Geel drie keer met een niet scorende speler komt aankakken dat een trainer dan "ho even" zegt? Gezien de wissels lijkt de trainer het probleem gewoon niet echt te zien.

Niets wijst er nu ook op dat hij met het systeem gaat experimenteren of jeugdspelers als standin gaat proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 05-08-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:37:
[...]

Ik mag aannemen dat een trainer een wensenlijstje heeft? Ik mag aannemen dat als v Geel drie keer met een niet scorende speler komt aankakken dat een trainer dan "ho even" zegt? Gezien de wissels lijkt de trainer het probleem gewoon niet echt te zien.

Niets wijst er nu ook op dat hij met het systeem gaat experimenteren of jeugdspelers als standin gaat proberen.
Denk dat bijvoorbeeld een Köckü echt wel zijn minuten gaat mee pakken dit seizoen, gelijk Vente dat vorig seizoen ook deed.

Ben je eindelijk zo ver dat je voldoende financiële middelen hebt om een alleraardigste selectie op poten te zetten (wat nog niet zo lang geleden echt nog wel anders was) klagen tig mensen nu dat spelers uit de eigen jeugd te weinig speelminuten zouden krijgen.

Grappige is dat bijvoorbeeld een Ajax nu opzettelijk spelers met meer ervaring aan zich heeft gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

Grappige is dat bijvoorbeeld een Ajax nu opzettelijk spelers met meer ervaring aan zich heeft gebonden.
Denk dat Ajax er ook wel achter is dat je met FC wisselvallige tieners geen kampioen word.
Het Ajax wat er nu staat wordt moeiteloos kampioen. Enige wat mis kan gaan lijkt me een niet scorende spits. Huntelaar en Dolberg zijn maar matigjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 11:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Maar wat heeft Malacia dan laten zien naast die anderhalve goede wedstrijd waardoor hij ineens gehyped werd door de Feyenoorders?
Leon Zwiers schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:15:
Dit seizoen is op papier Ajax veruit het sterkst. Maar de jaren hiervoor deed de selectie van Feyenoord echt niet onder voor Ajax of PSV.
Aldus een Feyenoorder, de rest van Nederland vond dat wel mee vallen. ;)
Af en toe vraag ik me af of die prijzen zijn gewonnen door Gio of ondanks Gio.
Dankzij. Gio is overduidelijk de beste Feyenoord coach ooit. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

Ben je eindelijk zo ver dat je voldoende financiële middelen hebt om een alleraardigste selectie op poten te zetten (wat nog niet zo lang geleden echt nog wel anders was) klagen tig mensen nu dat spelers uit de eigen jeugd te weinig speelminuten zouden krijgen.
De selectie is niet in balans. Dat is de klacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:51:
[...]

Denk dat Ajax er ook wel achter is dat je met FC wisselvallige tieners geen kampioen word.
Het Ajax wat er nu staat wordt moeiteloos kampioen. Enige wat mis kan gaan lijkt me een niet scorende spits. Huntelaar en Dolberg zijn maar matigjes.
Publiek van Ajax kan heel lastig zijn wanneer het onverhoopt even niet zou mogen lopen zoals gehoopt. Verliest Ajax in zeg de eerste 5 competitiewedstrijden een keer en spelen ze er eentje gelijk, zou ik niet graag in de schoenen van Ten Hag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

De selectie is niet in balans. Dat is de klacht.
Waar zit de onbalans dan volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Aldus een Feyenoorder, de rest van Nederland vond dat wel mee vallen. ;)
Voor het vorig seizoen waren de "kenners" het er zelfs over eens dat Feyenoord zich het best versterkt had. De meningen wisselen dus nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Gonadan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Maar wat heeft Malacia dan laten zien naast die anderhalve goede wedstrijd waardoor hij ineens gehyped werd door de Feyenoorders?
Misschien wat meer Feyenoord kijken, deed het toch vrij aardig in de wedstrijden die hij heeft gespeeld. ;) De hype is/was wel wat overdreven. Maar dat is iets typisch Nederlands bij talenten. Zie je nu bij Bijlow ook weer, doe effe rustig. Beoordeel Bijlow over 34 wedstrijden nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De druk op Bijlow gaat enorm zijn dit seizoen. Ik verwacht namelijk dat Vermeer ook nog gaat vertrekken aangezien hij weer tweede keus is geworden. Feyenoord zal dus een tweederangs keeper aantrekken als tweede keeper waardoor Bijlow gewoon verplicht is om een goed seizoen te keepen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:00:
Voor het vorig seizoen waren de "kenners" het er zelfs over eens dat Feyenoord zich het best versterkt had. De meningen wisselen dus nog wel eens.
Inderdaad, de 'kenners' die we normaal ook niet serieus nemen. ;)
JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:00:
Misschien wat meer Feyenoord kijken, deed het toch vrij aardig in de wedstrijden die hij heeft gespeeld. ;) De hype is/was wel wat overdreven. Maar dat is iets typisch Nederlands bij talenten. Zie je nu bij Bijlow ook weer, doe effe rustig. Beoordeel Bijlow over 34 wedstrijden nog eens.
Genoeg gezien waaronder een hoop gepruts. Plus daar hij daarna weer door veel Feyenoorders was afgebrand (ook typisch iets van voetbal). Hij heeft zeker potentie maar in mijn ogen geen status dat iemand anders die het goed doet in de voorbereiding hem niet zou kunnen passeren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:05:
De druk op Bijlow gaat enorm zijn dit seizoen. Ik verwacht namelijk dat Vermeer ook nog gaat vertrekken aangezien hij weer tweede keus is geworden. Feyenoord zal dus een tweederangs keeper aantrekken als tweede keeper waardoor Bijlow gewoon verplicht is om een goed seizoen te keepen.
Mocht Vermeer weg willen én uiteraard kunnen, denk ik dat Feyenoord wel genegen is daaraan mee te werken. Zal wellicht die Franse keeper Joris Delle daarvoor in de plaats komen.

Kan me eerlijk gezegd niet voorstellend dat Feyenoord met alleen de jonge keerpers Bijlow en Ten Hove het seizoen in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:59:
[...]

Waar zit de onbalans dan volgens jou?
Ik roep het al maanden: zodra Toornstra geblesseerd is hebben we een probleem. Van Persie heeft het in het slot van vorig seizoen in de wedstrijden waar het er om ging opgelost maar ook nu heb je in principe nog steeds maar één speler die als verbindingsspeler tussen aanval en middenveld kan spelen en daar de nodige goals meebrengt. Nu valt Toornstra uit en komt Gio weer met Amrabat aankakken.

Nu had ik gedacht dat het vertrek van mogelijk Vilhena en El Ahmadi aangegrepen zou worden om dat probleem aan te pakken maar dat is niet gebeurd. Er komt één op één een niet scorende vervanger van El Ahmadi en de weinig scorende Ayoub is er transfervrij bij gekomen. Ik had juist naar een aanvallende middenvelder als vervanger van El Ahmadi gezocht.

Waar heb je anders Amrabat voor gehaald? Dat is ook een dienende speler. Je had Tapia ook nog en vergeet niet dat Toornstra van huis uit ook helemaal niet achter de spits speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Han schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:05:
Zo zie ik het niet. Ik heb mijn verwachtingspatroon er al op ingesteld dat Bijlow gerust wat foutjes kan maken. Je kan simpelweg niet verwachten dat hij het geweldig gaat doen voor een compleet seizoen. Hij zal vast nog wel eens een vormdip hebben of iets.
Gonadan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:09:
Genoeg gezien waaronder een hoop gepruts. Plus daar hij daarna weer door veel Feyenoorders was afgebrand (ook typisch iets van voetbal). Hij heeft zeker potentie maar in mijn ogen geen status dat iemand anders die het goed doet in de voorbereiding hem niet zou kunnen passeren.
Nouja, had iedere Feyenoorder gevraagd of Verdonk Malacia uit de basis zou spelen en iedere Feyenoorder zou je voor gek hebben verklaard. Verdonk kwam er namelijk niet echt aan te pas bij Zwolle(overgewicht) en NEC en daarnaast nog eens weggestuurd bij Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:11:
[...]

Ik roep het al maanden: zodra Toornstra geblesseerd is hebben we een probleem. Van Persie heeft het in het slot van vorig seizoen in de wedstrijden waar het er om ging opgelost maar ook nu heb je in principe nog steeds maar één speler die als verbindingsspeler tussen aanval en middenveld kan spelen en daar de nodige goals meebrengt. Nu valt Toornstra uit en komt Gio weer met Amrabat aankakken.

Nu had ik gedacht dat het vertrek van mogelijk Vilhena en El Ahmadi aangegrepen zou worden om dat probleem aan te pakken maar dat is niet gebeurd. Er komt één op één een niet scorende vervanger van El Ahmadi en de weinig scorende Ayoub is er transfervrij bij gekomen. Ik had juist naar een aanvallende middenvelder als vervanger van El Ahmadi gezocht.

Waar heb je anders Amrabat voor gehaald? Dat is ook een dienende speler. Je had Tapia ook nog en vergeet niet dat Toornstra van huis uit ook helemaal niet achter de spits speelde.
Denk dat je niet te grote conclusies moet trekken uit de invalbeurt van Amrabat gisteren. In de context van deze wedstrijd werd hij gebracht. Zag dat de Vilhena meer naar voren op schoof en Amrabat meer achter bleef na het in komen van Amrabat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:13:
Nouja, had iedere Feyenoorder gevraagd of Verdonk Malacia uit de basis zou spelen en iedere Feyenoorder zou je voor gek hebben verklaard. Verdonk kwam er namelijk niet echt aan te pas bij Zwolle(overgewicht) en NEC en daarnaast nog eens weggestuurd bij Oranje.
Ja dat snap ik wel als voorspelling als je naar net voortraject kijkt. Maar het is ook weer niet zo dat Malacia overtuigend z'n plek opgeëist had waardoor de concurrentie het wel heel moeilijk zou krijgen.
Bij mijn weten was hij dan ook geen basis maar invaller voor Haps, toen die weer even kon zat Malacia gelijk weer op de bank.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:16:
[...]

Denk dat je niet te grote conclusies moet trekken uit de invalbeurt van Amrabat gisteren. In de context van deze wedstrijd werd hij gebracht. Zag dat de Vilhena meer naar voren op schoof en Amrabat meer achter bleef na het in komen van Amrabat.
Wat gaat er dan wel gebeuren? Gaat van Persie donderdag en zondag 90 minuten als numner tien spelen? Dat trekt hij niet. Vilhena heeft in de afgelopen jaren laten zien meer een dienende speler te zijn dan een nummer tien. Niet voor niets faalden we zonder Toornstra tegen degradatie kandidaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Gonadan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:20:
[...]

Ja dat snap ik wel als voorspelling als je naar net voortraject kijkt. Maar het is ook weer niet zo dat Malacia overtuigend z'n plek opgeëist had waardoor de concurrentie het wel heel moeilijk zou krijgen.
Bij mijn weten was hij dan ook geen basis maar invaller voor Haps, toen die weer even kon zat Malacia gelijk weer op de bank.
Dat was Malacia ook voor veel mensen, maar het gaf gewoon een goed gevoel een jeugdspeler met potentie als back up van Haps te hebben in plaats van Nelom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JST94 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:28:
Dat was Malacia ook voor veel mensen, maar het gaf gewoon een goed gevoel een jeugdspeler met potentie als back up van Haps te hebben in plaats van Nelom. ;)
Ja dat snap ik. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Voor de liefhebbers, dadelijk om 20:25 Louis van Gaal bij Zomergasten op NPO 2.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:03
Gynnad schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:29:
Je bedoelt de grote Louis van gaal show? :P dat wordt JUICHEN. Louis wil het op zijn manier doen gok ik. Trainwreck waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
418O2 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:39:
[...]

Je bedoelt de grote Louis van gaal show? :P dat wordt JUICHEN. Louis wil het op zijn manier doen gok ik. Trainwreck waiting to happen
Dat kan best nog meevallen. Janine Abbering zal een heel ander soort vragen stellen dan een sportjournalist. Vorige week had ze het al wel zwaar overigens, begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:29:
Dus de grote Louis v Gaal show gemaakt door ene L van Gaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Het begon trouwens om 20:15, nog niet veel boeiends tot nu toe.. Het gaat nu over de Titanic, een steengoede film natuurlijk, maar niet waarop we zitten te wachten..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zou wel hilarisch zijn als ie ineens meld: Ik heb Ajax altijd al een kutclub gevonden. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:09:
[...]

Inderdaad, de 'kenners' die we normaal ook niet serieus nemen. ;)
Behalve als het om Ajax talenten die net doorbreken gaat, dan "hebben alle Ajacieden en Ajax zelf die speler enorm gehypet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 21:25:
Behalve als het om Ajax talenten die net doorbreken gaat, dan "hebben alle Ajacieden en Ajax zelf die speler enorm gehypet".
Niet teveel Calimero hè, dan kunnen we die titel niet meer weergeven. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:06

OMX2000

By any means necessary...

Weet iemand wat er gebeurd was in het gemengde vak bij de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord gisteren? Want wat ik hoorde kan ik niet zo goed geloven. Iemand zou een verstandelijk gehandicapte jongen hebben geslagen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
OMX2000 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:26:
Weet iemand wat er gebeurd was in het gemengde vak bij de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord gisteren? Want wat ik hoorde kan ik niet zo goed geloven. Iemand zou een verstandelijk gehandicapte jongen hebben geslagen.
https://www.ad.nl/binnenl...t-feyenoord-won~a175546b/

Las ook al dat 2 kindjes in een speciaal vak hun shirtje binnenstebuiten moesten dragen ivm hooligans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

418O2 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:28:
[...]

https://www.ad.nl/binnenl...t-feyenoord-won~a175546b/

Las ook al dat 2 kindjes in een speciaal vak hun shirtje binnenstebuiten moesten dragen ivm hooligans
|:( Pfff... "Tja, emoties hè." Krijg je dan te horen, kappen met die zooi. Het is eigenlijk van de zotte dat een stadion tribune een soort van vrijbrief voor idioot gedrag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
OMX2000 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:44:
[...]

|:( Pfff... "Tja, emoties hè." Krijg je dan te horen, kappen met die zooi. Het is eigenlijk van de zotte dat een stadion tribune een soort van vrijbrief voor idioot gedrag is.
Wat ik ook bizar vind is dat mensen blijkbaar emotie voelen bij die schaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

418O2 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:51:
[...]

Wat ik ook bizar vind is dat mensen blijkbaar emotie voelen bij die schaal
Ja da's ook vrij boeiend. Maar dat zijn supporters, die "leven" voor hun club. Wat gewoon geen normaal gedrag is, of beter gezegd, geen wenselijk gedrag. Ik begrijp tegelijk ook wel dat het een uitlaatklep is voor sommige mensen, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:22:
[...]

Wat gaat er dan wel gebeuren? Gaat van Persie donderdag en zondag 90 minuten als numner tien spelen? Dat trekt hij niet. Vilhena heeft in de afgelopen jaren laten zien meer een dienende speler te zijn dan een nummer tien. Niet voor niets faalden we zonder Toornstra tegen degradatie kandidaten
Je hebt de in potentie beste nummer 10 van de Nederlandse velden in je selectie zitten. Zal ook ongetwijfeld speelminuten gaan krijgen, gelijk ik dat reeds eerder schreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 23:51:
[...]
Je hebt de in potentie beste nummer 10 van de Nederlandse velden in je selectie zitten. Zal ook ongetwijfeld speelminuten gaan krijgen, gelijk ik dat reeds eerder schreef.
Maar op van Persie kun je niet 34x90 minuten bouwen, laat staan met beker en EL erbij. Daarbij zal ook niet elke wedstrijd geschikt zijn om hem als middenvelder op te stellen. We moeten voorzichtig zijn met hem.

En dan hebben we dus enkel Toornstra. Maar die heeft dus nu al een blessure.

Dan moet je of de boel omgooien en met twee spitsen gaan spelen (spelers die hangend op linksmidden kunnen hebben we dus wel) of je schuift jeugd door. Maar ik vrees dat Gio net als vorig jaar dan weer met Amrabat, Vilhena en nu ook met Ayoub gaat lopen rotzooien. Dan krijg je dus weer van die potten als tegen NAC en VVV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Wie bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Köckü.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik dacht dat je van Persie bedoelde. Maar zat Kocku zaterdag al bij de groep? Want dat zou dan wel moeten. Ik vind Gio in het algemeen behoorlijk laf als het om doorschuiven gaat. Hoe lang heeft hij niet aangemodderd met Nelom alvorens Malacia de kans kreeg? En die kreeg de kans pas toen het echt niet meer ander kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:39:
[...]

Ik dacht dat je van Persie bedoelde. Maar zat Kocku zaterdag al bij de groep? Want dat zou dan wel moeten. Ik vind Gio in het algemeen behoorlijk laf als het om doorschuiven gaat. Hoe lang heeft hij niet aangemodderd met Nelom alvorens Malacia de kans kreeg? En die kreeg de kans pas toen het echt niet meer ander kon.
Zat op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02
Ja dat snap ik, maar het was meer een grap omdat Köckü nogal op Cocu lijkt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat heeft ie laten zien dat ie nu al dat stempel verdient? Ik vind het nogal een oordeel terwijl je volgens mij geen enkel zicht hebt op de jeugdspelers bij PSV en Ajax ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Waarom zijn we in Nederland zo snel bezig met het ophemelen van talenten die nog weinig tot niets hebben bewezen. Het afbreukrisico wordt daarmee zo ontzettend groot omdat ze niet aan die verwachting kunnen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
OMX2000 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:26:
Een groep of 20 PSV-tokkies stond continue in de gaten te houden wie er voor Feyenoord juichte. Zodoende durfde Feyenoorders op dat vak niet te juichen voor hun club. Een verstandelijk gehandicapte jongen houdt hier logischerwijs geen rekening mee. Een PSV-tokkie kwam naar boven en sloeg hem.

En maar roepen dat PSV zo gastvrij is richting Feyenoord.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Laten we anders gewoon stoppen met het aandacht geven aan dit soort idiote randzaken. Sowieso heeft het niks met het voetbal te maken zoals wij dit in dit topic bespreken en het gebeurt overal, bij elke club. Overal lopen idioten rond die dergelijke randzaken belangrijker vinden dan het voetbal zelf en meer uitkijken naar een dagje snuiven, zuipen en meppen. En wijzen op een andersmans ‘gastvrijheid’ resulteert enkel in het wijzen naar dito zaken bij de andere club, waar het ook gebeurt. Dus lekker links laten liggen zou ik zeggen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:33

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Bergwijn verlengt zijn contract bij PSV tot 2022. Als zijn goede ontwikkeling doorzet, gaat dit voor PSV een parel worden :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:03
Family Guy schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:17:
Bergwijn verlengt zijn contract bij PSV tot 2022. Als zijn goede ontwikkeling doorzet, gaat dit voor PSV een parel worden :)
Verstandig, daar kan onze vriend Kluivert nog wat van leren :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

ephymerous schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:35:
[...]

Verstandig, daar kan onze vriend Kluivert nog wat van leren :)
Niemand mist dat gastje, toch?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:03
Family Guy schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:36:
[...]

Met Tadic is een goede vervanger gehaald. Persoonlijk blijf ik het jammer vinden wanneer talentvolle voetballers de stap te vroeg maken.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
ephymerous schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:37:
[...]

Met Tadic is een goede vervanger gehaald. Persoonlijk blijf ik het jammer vinden wanneer talentvolle voetballers de stap te vroeg maken.
Mee eens. Al maakte dat arrogante stuk vreten het een stuk makkelijker om een spelertje als dat snel te vergeten. We zien m over een paar jaar wel weer bij AZ of PSV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Han schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:26:
[...]
Laten we anders gewoon stoppen met het aandacht geven aan dit soort idiote randzaken. Sowieso heeft het niks met het voetbal te maken zoals wij dit in dit topic bespreken en het gebeurt overal, bij elke club. Overal lopen idioten rond die dergelijke randzaken belangrijker vinden dan het voetbal zelf en meer uitkijken naar een dagje snuiven, zuipen en meppen. En wijzen op een andersmans ‘gastvrijheid’ resulteert enkel in het wijzen naar dito zaken bij de andere club, waar het ook gebeurt. Dus lekker links laten liggen zou ik zeggen :)
Ten eerste maar eens verbieden dat supporters van de uitspelende club tussen supporters van de thuisclub komen te zitten of überhaupt kunnen komen. De afgelopen jaren zijn er talloze incidenten geweest die laten zien dat het niet mogelijk is om "gemengde" vakken te hebben. Levenslange stadionverboden voor alle stadions (en wat mij betreft alle grote evenementen) zonder enige kans op kwijtschelding. Ook "supporters" met shirtjes, sjaaltjes, (overdreven) juichende "supporters" in thuisvakken etc. etc. van de bezoekende club levenslang uit alle stadions weren net als de eventuele seizoenskaarthouder die zijn plekje verkocht. Het kan niet (meer) dus dan maar verbieden. Wat zou het mooi zijn als je kon juichen/treuren/grappen naast je tegenstander met wederzijds respect ... maar het mag schijnbaar niet zo zijn. ;(

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:37:
[...]
Buiten een paar goede wedstrijden en een paar kleine handjes vol mooie acties is het volgens mij vooral de naam van papa die menig andere club opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:43:
[...]

Buiten een paar goede wedstrijden en een paar kleine handjes vol mooie acties is het volgens mij vooral de naam van papa die menig andere club opviel.
Dat is ook overdreven. Zijn compilaties zijn indrukwekkend (dus ik begrijp de hype wel in dat opzicht).
Iemand met dergelijke snelheid die op souplesse iemand kan passeren zie je nu eenmaal niet vaak. Echter zijn ondergrens ligt (logischerwijs) niet al te hoog.
Vergelijkbaar met een Cristiano Ronaldo op die leeftijd dus. De meesten kunnen door haat niet meer objectief naar hem kijken door zijn attitude.

Echter toont het ook lef van Kluivert dat hij het gewoon gaat proberen. Roma lijkt een slechte stap, maar het had veel slechter gekund.
Het is geen club die zoals City en Chelsea alles maar koopt wat los en vastzit. Er zit nog enigszins een idee achter. Hij zal ook vast nog wel minuten maken, aangezien je die als aanvaller sneller krijgt dan als verdediger en middenvelder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:09
OPSLAGHOND schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:40:
[...]

Ten eerste maar eens verbieden dat supporters van de uitspelende club tussen supporters van de thuisclub komen te zitten of überhaupt kunnen komen. De afgelopen jaren zijn er talloze incidenten geweest die laten zien dat het niet mogelijk is om "gemengde" vakken te hebben. Levenslange stadionverboden voor alle stadions (en wat mij betreft alle grote evenementen) zonder enige kans op kwijtschelding. Ook "supporters" met shirtjes, sjaaltjes, (overdreven) juichende "supporters" in thuisvakken etc. etc. van de bezoekende club levenslang uit alle stadions weren net als de eventuele seizoenskaarthouder die zijn plekje verkocht. Het kan niet (meer) dus dan maar verbieden. Wat zou het mooi zijn als je kon juichen/treuren/grappen naast je tegenstander met wederzijds respect ... maar het mag schijnbaar niet zo zijn. ;(
Dus je gaat de normale supporters bestraffen en gunt de debiel de overwinning? 8)7 Volgens mij moet degene die ruzie gaat zoeken op een tribune gewoon een levenslang stadionverbod krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:05
Als Feyenoord wint van AS Trencin, wat ze gezien hun stand verplicht zijn, volgt daarna Sturm Graz of AEK Larnaca. Dat is een vrij gunstige loting vergeleken bij de andere clubs die ze hadden kunnen treffen. Vitesse moet eerst Basel verslaan en dat lijkt moeilijk te worden, maar mocht het lukken moeten ze daarna tegen Apollon Limasol of Dinamo Brest, ook een gunstige loting.

PSV mag tegen FK Qarabag of BATE Borisov en Ajax als ze van Standaard Luik winnen tegen Slavia Praag of Dynamo Kiev. Ook dat kan zeker slechter vergeleken bij tegenstanders die Nederlandse clubs de laatste jaren hebben getroffen in voorronde CL.

Hopelijk levert dit seizoen weer eens serieuze punten op en lopen we tenminste niet meer tegen tegenvallers aan zoals AZ. Als we tenminste winnen van clubs waar je dat van mag verwachten stijgen we vanzelf weer op de ranglijst.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
JanW schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:01:
[...]

Dus je gaat de normale supporters bestraffen en gunt de debiel de overwinning? 8)7 Volgens mij moet degene die ruzie gaat zoeken op een tribune gewoon een levenslang stadionverbod krijgen.
Beide natuurlijk, maar waarom reageer je zo verbaast?
Waarom moeten uit-supporters zo omslachtig reizen?
Juist! Omdat een klein groepje aso's het verpest voor de meerderheid.
Waarom zou je dit dan anders aanpakken? Lijkt me logisch om eenzelfde aanpak te hanteren bij vergelijkbare problemen/situaties zoals deze.

Rellende/opruiende/dreigende etc. etc. thuissupporters mogen wat mij betreft ook allemaal hetzelfde krijgen, maar dit is in sommige gevallen behoorlijk ingewikkeld i.v.m. de enorme dreiging van bepaalde supporters(groepen).

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-08-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Leon Zwiers schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:39:
[...]

Mee eens. Al maakte dat arrogante stuk vreten het een stuk makkelijker om een spelertje als dat snel te vergeten. We zien m over een paar jaar wel weer bij AZ of PSV
Of bij Feyenoord, net als Boëtius en Clasie :D

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 09:08

Oekol

waka waka hey hey

Family Guy schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:36:
[...]

Behalve m'n vriendin. 8)7 Die vond 'm schattig.

met z'n babyface })

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Family Guy schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:12:
[...]

Of bij Feyenoord, net als Boëtius en Clasie :D
Boetius had van mij al nooit hoeven terugkomen. Dat is een Kluivert #2. Maar Clasie was meer dan welkom.

En die Kluivert hoeft zijn kop nooit in de kuip te laten zien hoor. En dat weet ie zelf ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:21:
[...]

Wat heeft ie laten zien dat ie nu al dat stempel verdient? Ik vind het nogal een oordeel terwijl je volgens mij geen enkel zicht hebt op de jeugdspelers bij PSV en Ajax ;)
Bij noch Ajax noch PSV heb ik iemand in de jeugd zien spelen die zo gemakkelijk speelt als die Köckü.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:46:
[...]
Bij noch Ajax noch PSV heb ik iemand in de jeugd zien spelen
Fixed! :9
De naam Köckü klinkt mij als een goede naam voor in de Keukenkampioen-league ... :+

[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-08-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:30:
[...]

Waarom zijn we in Nederland zo snel bezig met het ophemelen van talenten die nog weinig tot niets hebben bewezen. Het afbreukrisico wordt daarmee zo ontzettend groot omdat ze niet aan die verwachting kunnen voldoen.
Stel voor dat je zijn wedstrijden eens gaat bekijken. Jongen zit niet voor niets steevast op jongere leeftijd bij oudere spelers te voetballen. Is zijn leeftijdgenoten ver voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Leon Zwiers schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:34:
[...]

Boetius had van mij al nooit hoeven terugkomen. Dat is een Kluivert #2. Maar Clasie was meer dan welkom.

En die Kluivert hoeft zijn kop nooit in de kuip te laten zien hoor. En dat weet ie zelf ook wel :+
Andere clubs met negatieve ondertoon noemen, terwijl je eigen club niet veel andere mogelijkheden over heeft en misschien nog wel het ergst is van die drie. 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Family Guy schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:50:
[...]

Andere clubs met negatieve ondertoon noemen, terwijl je eigen club niet veel andere mogelijkheden over heeft en misschien nog wel het ergst is van die drie. 8)7
Wat bedoel je precies? Waarin is mijn eigen club het ergst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:49:
[...]

Stel voor dat je zijn wedstrijden eens gaat bekijken. Jongen zit niet voor niets steevast op jongere leeftijd bij oudere spelers te voetballen. Is zijn leeftijdgenoten ver voor.
Zelfs dat is niet uniek. Je ziet heel veel spelers een leeftijdscategorie hoger spelen als ze boven het niveau van hun eigen leeftijd uitsteken (en dat kan door voetbalkwaliteiten komen of door fysieke voordelen). Dat maakt de speler niet direct een wereldtopper, zolang een speler op niveau nog niets heeft laten zien (en jeugd is leuk maar niet zaligmakend) is hij er simpelweg nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Leon Zwiers schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:54:
[...]

Wat bedoel je precies? Waarin is mijn eigen club het ergst?
In het terughalen van in het buitenland gefaalde spelertjes ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 11:29

Typhone

Who Dares Wins

JanW schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:01:
[...]

Volgens mij moet je de debiel op de tribune flink hard aanpakken. Wat doet zo'n stadionverbod nou? Op de kermis (Park Hilaria) wordt de mongool (een échte dus) net zo hard geslagen als in het stadion wanneer ie zich daar met een Feyenoord-shirt vertoont. Dat heeft ook niet zoveel met hooligans te maken maar eerder het standaard 'volkse type' waarvan er tegenwoordig meer & meer zijn en die zich voortplanten met een snelheid waar de konijnen jaloers op zijn.

Bij alle grote clubs in Nederland heeft de harde kern wat gemeen met het gemiddelde volk wat op een gemiddelde doordeweekse werkdag (!) in de Action, Lidl, Aldi, Nettorama komt in volkse buurten: het IQ daalt en het BMI stijgt. Het grote verschil is dat in het stadion de variabele geweld erbij komt wanneer de voetbalclub niet dat doet wat de supporter wil.

Omroep Brabant meldt nu via de app dat de man (45 jaar oud...) een stadionverbod heeft gekregen.
Lol. Zie daar de krachtige arm der wet. Sla morgen eens een agent op z'n bek. Kijken of je dan ook een stadionverbod krijgt. :+ Geen politici die daar hun handen aan gaan branden.
Pagina: 1 ... 20 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.