[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.387 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

Er is ook nog wel een verschilletje tussen de diverse kunstgrasvelden. De ene moet geprikt worden na een regenbui, de andere gaat roesten...
Daarom ook overal hetzelfde kunstgras aan laten leggen, eisen stellen aan samenstelling, lengte sprieten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:21:
[...]

Daarom ook overal hetzelfde kunstgras aan laten leggen, eisen stellen aan samenstelling, lengte sprieten etc.
Liever zoals in Engeland, iedereen verplicht veldverwarming etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:57
Je kunt veel praten maar als zonet die speler van trencin mag omdraaien en schieten... Tja... Wat wil je dan?

Apathisch

Het lijkt wel alsof Nederlandse clubs in Europa af en toe aan de valium zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:19:
Dat alleen al is genoeg voor ontslag wat mij betreft. Het amateurisme en conservatisme druipt er vanaf
Het ligt toch grotendeels aan de materie op het veld hoor. Als of een andere trainer gaat voorkomen dat die verdedigers plots geen domme fouten meer maken. Net bij de 1-0, daar kan je als trainer helemaal niks aan doen. Het is gewoon een kwaliteitskwestie, dat zie je ook terug met de hoeveelheid blessures bij Feyenoord. Er is een reden dat bepaalde spelers voor een appel en een ei op te pikken waren.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 10:09
Dit gaat inderdaad nergens over, wanvertoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:22:
[...]

Liever zoals in Engeland, iedereen verplicht veldverwarming etcetera.
En dan nog heb je problemen als een club besluit niet te sproeien en het gras langer laat groeien dan normaal en gras dat niet hecht aan de ondergrond en dus ontzettend veel glijpartijen veroorzaakt (hoi AFC Ajax :+). Met natuurgras gaat het per definitie afhankelijk zijn van het stadion waarin je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

En dan nog heb je problemen als een club besluit niet te sproeien en het gras langer laat groeien dan normaal en gras dat niet hecht aan de ondergrond en dus ontzettend veel glijpartijen veroorzaakt (hoi AFC Ajax :+). Met natuurgras gaat het per definitie afhankelijk zijn van het stadion waarin je speelt.
Dan moet de scheids strenger zijn bij het keuren van het veld betreffende de lengte van het gras.

En niet sproeien, dat probleem heb je in de zomer ook vaak genoeg bij kunstgras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:11
@Han
Is Amrabat te slecht voor Trencin dan? Dat was één van de beteren van Utrecht.

Fouten kunnen altijd maar het gaat om de manier waarop een ploeg de wedstrijd aanpakt. En dat is 100% coachbaar.

Edit
Wel humor dat Ajacieden hier zeggen dat het niet aan de coach kan liggen. Die schreeuwen nog vaker om het hoofd van de trainer

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 09-08-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:25:
[...]

Dan moet de scheids strenger zijn bij het keuren van het veld betreffende de lengte van het gras.
Waarom is vrijwel iedereen bezig met het afkeuren van kunstgras omdat het rotzooi is en men het niet gewend is terwijl dat feitelijk het enige materiaal gaat zijn dat je consistent gaat kunnen plaatsen in alle stadions . Iets wat je per definitie niet gaat lukken met natuurgras.

Hoewel ik een voorstander ben van natuurgras moet je ook realiseren dat er nadelen aan natuurgras zitten waardoor je afhankelijk bent van meer variabelen dan met kunstgras.
En niet sproeien, dat probleem heb je in de zomer ook vaak genoeg bij kunstgras.
Non-argument dus, iets wat je met beleid kan afdekken, overige zijn gewoonweg lastiger om last minute te herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:26:
@Han
Is Amrabat te slecht voor Trencin dan? Dat was één van de beteren van Utrecht.

Fouten kunnen altijd maar het gaat om de manier waarop een ploeg de wedstrijd aanpakt. En dat is 100% coachbaar.
Tja... beetje het AZ effect. Dat Amrabat bij een middenmoter de beste is wil nog niet zeggen dat het top-3 materiaal is. Los daarvan ben ik het niet met jou eens dat het een van de beteren was bij Utrecht, maar dat terzijde. Ik vind het een beperkte voetballer die bij Utrecht qua niveau prima mee kon maar verder ook niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dit had - helaas - gewoon 2-0 moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:28:
[...]

Waarom is vrijwel iedereen bezig met het afkeuren van kunstgras omdat het rotzooi is en men het niet gewend is terwijl dat feitelijk het enige materiaal gaat zijn dat je consistent gaat kunnen plaatsen in alle stadions . Iets wat je per definitie niet gaat lukken met natuurgras.

Hoewel ik een voorstander ben van natuurgras moet je ook realiseren dat er nadelen aan natuurgras zitten waardoor je afhankelijk bent van meer variabelen dan met kunstgras.

[...]

Non-argument dus, iets wat je met beleid kan afdekken, overige zijn gewoonweg lastiger om last minute te herstellen
Dat alle clubs hetzelfde kunstgras gaan krijgen gaat nooit gebeuren. En is dus een onmogelijk idee.
Aangezien er diverse bedrijven actief zijn in deze branche met hun eigen ideeën en patenten. En de ene club zal kunstgras type x prettiger vinden en de ander type y.

En je zegt dat het niet sproeien van kunstgras een non-argument is.
Dan is het niet sproeien en niet maaien van natuurgras ook een non-argument.

Aangezien ze allemaal met beleid en reglementen afgedekt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tjongejonge... die spelers van Trencin lopen regelmatig met speels gemak dwars door de ‘defensie’ van Feyenoord. Achterin is het wel heel erg statisch, lijken wel een stel houten klaasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:29:
[...]

Tja... beetje het AZ effect. Dat Amrabat bij een middenmoter de beste is wil nog niet zeggen dat het top-3 materiaal is. Los daarvan ben ik het niet met jou eens dat het een van de beteren was bij Utrecht, maar dat terzijde. Ik vind het een beperkte voetballer die bij Utrecht qua niveau prima mee kon maar verder ook niet.
Kijk naar Ajax 2 seizoenen terug. Wie er ook naast Sanchez stond, die speler presteerde fantastisch.Met goeie spelers om je heen lijk je zelf ook al snel beter te spelen. Als je maar geen domme dingen doet en zelf gaat denken dat je beslissend moet zijn.
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:28:
Kunstgras heeft zeker ook voordelen ja, zeker voor Ajax bijvoorbeeld (verzorgd spel over het algemeen) zouden goede kunstgrasmatten zeker een voordeel geven.
En toch wil ik het niet, om leren gaan met een vreemde stuit is ook een kunst (zie Suarez, die doet niet anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:33:
Bijna exact dezelfde fout als eerste doelpunt... wat een dramatische verdediging... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Trencin speelt beter dan feyenoord.
Vooral balaannames en passen zijn slecht

3-0 was niet raar geweest

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 09-08-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:33:
En je zegt dat het niet sproeien van kunstgras een non-argument is.
Dan is het niet sproeien en niet maaien van natuurgras ook een non-argument.

Aangezien ze allemaal met beleid en reglementen afgedekt kunnen worden.
Ga jij tijdens de controle van de scheids nog even snel maaien? ondoenelijk. Met kunstgras ben je van de variabele lengte van het gras af. Sproeien is relatief snel nog te corrigeren. Dat is appels met peren vergelijken en dat weet je best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ze zijn scherper en vechten er meer voor.
Bij Feyenoord heb ik het gevoel dat ze spelen alsof het een oefen potje is.

Er zijn punten waar diverse spelers van Feyenoord gewoon niet beter kunnen. Maar daadwerkelijk inzet tonen is toch iets wat ze allemaal zouden moeten kunnen.

@Napo
Lengte van het gras is doodeenvoudig vast te leggen in de reglementen .

Minimum en maximum lengte vast leggen. Is het gras op wedstrijd dag te lang volgt er een boete voor de club.
Een beetje beheerder weet echt wel hoe snel gras ongeveer groeit en kan tijdig het gras maaien.

[ Voor 34% gewijzigd door Deadsy op 09-08-2018 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:33:
[...]
Kijk naar Ajax 2 seizoenen terug. Wie er ook naast Sanchez stond, die speler presteerde fantastisch.Met goeie spelers om je heen lijk je zelf ook al snel beter te spelen. Als je maar geen domme dingen doet en zelf gaat denken dat je beslissend moet zijn.
Maar nu heeft Amrabat geen mindere spelers naast zich dan Utrecht toch? En Trencin heeft toch geen betere spelers dan een goede eredivisie ploeg? En toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Topkeepertje :o

Serieus... wat de fuck was dat nou? Keeper komt, dus moet hem hebben. Wat een gestuntel dit.

[ Voor 76% gewijzigd door Han op 09-08-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:33:
nja, nu dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:56
En alweer van Beek........

be-scha-mend.... Ik zet m lekker uit, dan heb ik tenminste nog een leuke avond.

[ Voor 61% gewijzigd door LZ86 op 09-08-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:15
Feyenoord is weer zoals vanouds, lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als ze zo door gaan word de return overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Leon Zwiers
Die fouten komen voort uit de manier van spelen. Spelers moet je sturen. Zelfde als toen met Oranje : met de opdrachten van van Gaal was er niks aan het handje maar met Blind....

Bij Feyenoord wordt er al jaren maar wat gedaan. Ik zie geen enkel plan en coach zegt nooit iets waar een idee achter zitten. Clown Bassie doet het beter

[ Voor 39% gewijzigd door D-e-n op 09-08-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
"Gelukkig" staat er al een prijsje in de kast, want dit wordt helemaal niks meer zo. Pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 17:58
Schandalig!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:09

OMX2000

By any means necessary...

Zo ongeveer niemand speelt op zijn niveau aan Feyenoord kant.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:42
Haha. Helemaal zoek gespeeld. Dit wordt een lang seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

OMX2000 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:41:
Zo ongeveer niemand speelt op zijn niveau aan Feyenoord kant.
Of wel... en is dit het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Je kunt zeikerig doen over kunstgras maar zoals feyenoord nu speelt maakt de ondergrond weinig uit

Schade beperkt houden is het devies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:39:
@Leon Zwiers
Die fouten komen voort uit de manier van spelen. Spelers moet je sturen. Zelfde als toen met Oranje : met de opdrachten van van Gaal was er niks aan het handje maar met Blind....
Nouja, v Beek ruim 100 wedstrijden in het 1e en nog steeds zo schutteren als een amateur is toch echt niet puur de manier van spelen. Ik kan me nog een paar momenten van m herinneren van het rampjaar met 7 nederlagen. Vorig seizoen ook alleen maar tikkie terug. Nooit eens een bal naar voren. Van mij mag ie per direct weg

Ik snap best dat je 8 man mist vanavond, maar kom op zeg, dit is een wanvertoning van de bovenste plank. En dat ligt echt niet alleen aan het materiaal op t veld.

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 09-08-2018 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Haha dit is wel heel erg amateuristisch zeg. Man man man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
jezus wat kut verdedigd

fun fact, tijdens de 10-0 tegen PSV stond het met rust pas 2-0 :+

[ Voor 60% gewijzigd door Napo op 09-08-2018 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Blijkbaar lukt het de trainer van Trencin bij zijn spelers wel een tactiek te implementeren en te motiveren.I

Dus met 3-0 bedoelde je de 1e helft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

huppa 3-0

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:28

Vos

AFCA

Iets met doodschamen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Kunnen we de EU ban van Twente nog aan Feyenoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ah lekker luchtdekken. Vooral niet denken om iemand zijn man over te nemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Van Nieuwkoop kijkt. He een speler staat vrij, laat ik nog maar verder van hem weglopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik zou deze trainer zo inruilen voor Bengtson....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Elke speler van trencin mag een bal aannemen, er zit niemand vlak op. Er wordt geen druk uitgeoefend
Tja dan wordt je weggetikt. Zie je bij elke goal

Dan hoef je ook niemand uit te spelen
Eigenlijk zo een eitje voor trencin

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 09-08-2018 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat heb je met dit kut beleid. Middenveld zonder creativiteit en voorhoede zonder snelheid. Zoiets kan alleen bij Feyenoord onder Gio......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dit slaat echt helemaal nergens op! Wtf?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:22
Hoorde ik dinsdag nou werkelijk iemand zeuren over dat Ajax Europese punten had verspeeld (met 2 winst en 1 gelijk uit 3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Man man straks mogen we niet eens meer in de CL uitkomen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:46:
Dat heb je met dit kut beleid. Middenveld zonder creativiteit en voorhoede zonder snelheid. Zoiets kan alleen bij Feyenoord onder Gio en v Geel.
Heb het voor je gefixed.

Nederland heeft de punten hard nodig en AZ en Feyenoord laten het echt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat heb je met dit kut beleid. Middenveld zonder creativiteit en voorhoede zonder snelheid. Zoiets kan alleen bij Feyenoord onder Gio......
Nu kun je alleen maar hopen ( :X ) dat het 5-0 of 6-0 wordt en er wat mensen wakker worden bij Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Harribo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:42:
Je kunt zeikerig doen over kunstgras maar zoals feyenoord nu speelt maakt de ondergrond weinig uit

Schade beperkt houden is het devies
Ga nou toch weg. Dit zijn veredelde wedstrijden op derde divisieniveau. Dan maak je je tegenstander af, en ga je niet consolideren.

Feyenoord is een aanfluiting en dat schaadt PSV, Ajax en de rest voor de punten. Een schandelijke vertoning is dit. Zet er dan Excelsior neer. Ook waardeloos, maar die laten zich niet zomaar oprollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oh, en ik vergat nog een verdediging zonder kwaliteit.

Nieuwkoop/v Beek DRAMATISCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Jorizzz schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:46:
Hoorde ik dinsdag nou werkelijk iemand zeuren over dat Ajax Europese punten had verspeeld (met 2 winst en 1 gelijk uit 3)?
Dat was ook door mentaliteit. Ajax bofte dat ze een scherpe tadic en Huntelaar hadden. Waren die er niet geweest dan had ik het nog moeten zien
Meeste spelers speelden ook onder de maat

Ajax was in elk geval verdedigend beter

Als feyenoord zo speelt kan ik er ook geen traan om laten

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 09-08-2018 19:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Ik schaam me kapot. We laten de rest van Nederland inderdaad stikken.

Maar we blijven positief. Als je een goal maakt kan je het misschien nog rechtzetten in de Kuip. Het is geen wonderploeg en thuis 2-0 moet kunnen. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Jorizzz schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:46:
Over een paar jaar word AZ of Feyenoord kampioen en dan gaat hun aanhang zeuren dat de kampioen diverse voorrondes moet spelen voor de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zoiets kan alleen bij Feyenoord onder Gio......
Want Gio koopt de spelers? Vlak het technisch beleid van Feyenoord niet uit, de gehele staf zelfs niet. Als of één persoon verantwoordelijk kan zijn voor dat beleid. Zelfs a zou Gio alleen maar de zelfde soort spelers willen, dan zijn er toch genoeg mensen binnen Feyenoord die hem daar op kunnen wijzen en adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:50:
[...]

Want Gio koopt de spelers? Vlak het technisch beleid van Feyenoord niet uit, de gehele staf zelfs niet. Als of één persoon verantwoordelijk kan zijn voor dat beleid. Zelfs a zou Gio alleen maar de zelfde soort spelers willen, dan zijn er toch genoeg mensen binnen Feyenoord die hem daar op kunnen wijzen en adviseren?
v Geel moet gewoon samen met Gio weg.
Dat zou een flinke stap in de goede richting zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:50:
[...]

Ook met de ploeg die in t veld staat moet je beter spel op de mat kunnen leggen en iig een resultaat halen.
Dit is een ploeg met een budget van niveautje Telstar. Dat van Feyenoord is 30 keer hoger.

Maar dan moet er wel een fucking plan zijn en de goede poppetjes in t veld gestuurd worden!

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 09-08-2018 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

Ook met de ploeg die in t veld staat moet je beter spel op de mat kunnen leggen en iig een resultaat halen.
Dit is een ploeg met een budget van niveautje Telstar. Dat van Feyenoord is 30 keer hoger.

Maar dan moet er wel een fucking plan zijn!
Ja duh. Je moet een trainer hebben die een tactiek kan opzetten waarmee je effectief kunt spelen en je hebt een TD nodig die de spelers haalt voor deze tactiek.

Bij Feyenoord heb je beide niet. Geen idee achter het spel en er worden willekeurig spelers gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Leon Zwiers schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

Maar dan moet er wel een fucking plan zijn!
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als de begroting van Trencin echt maar 2mln is dan zou ik ze aanraden om het hele elftal te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:54:
Als de begroting van Trencin echt maar 2mln is dan zou ik ze aanraden om het hele elftal te kopen
Laten we eerst van trainer wisselen. Je ziet het verschil al als de trainer praat.

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 09-08-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wat dramatisch!

De meest overschatte coach van Europa onderschat op schandalige manier de tegenstander en stelt Van Beek en Nieuwkoop, spelers die vorig jaar bewezen hebben structureel tekort te komen voor de Jupiler League.

Snel wisselen, Berghuis eruit om een domme rode kaart te voorkomen en Van Beek eruit om Geertruida nog iets in de verdediging te laten presteren. Eventueel Malacia erin voor Nieuwkoop, wel niet zijn eigenlijke plek, maar hij zal het niet slechter doen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Eruit: Larsson, v Beek, Nieuwkoop

Erin: Malacia, Geertruida, Kokcu
Ankona schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:55:
Wat dramatisch!

De meest overschatte coach van Europa onderschat op schandalige manier de tegenstander en stelt Van Beek en Nieuwkoop, spelers die vorig jaar bewezen hebben structureel tekort te komen voor de Jupiler League.
Dit

[ Voor 71% gewijzigd door LZ86 op 09-08-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:20
Poe, en dan dacht je dat AZ of het laten terug komen van Standard al een aderlating was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:55:
[...]

Laten we eerst van trainer wisselen. Je ziet het verschil al als de trainer praat.
Zou v Geel er ook meteen uitgooien. Anders schiet je uiteindelijk weinig op.
Dan met de bezem door de selectie, en de jeugd eens wat vaker de kans geven.

edit:
Gio gaat nu niet wisselen. Hij geeft een donderspeech :+
En mocht hij 3x wisselen deze wedstrijd dan ben ik verrast.

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 09-08-2018 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Napo schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:44:
jezus wat kut verdedigd

fun fact, tijdens de 10-0 tegen PSV stond het met rust pas 2-0 :+
Toen konden ze net zo goed voetballen als nu. Wat een drama, als je uit Rotterdam komt, maar wat een lol gaat dit voor de "vijanden van Feyenoord" opleveren.

Hup Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:58:
[...]

Toen konden ze net zo goed voetballen als nu. Wat een drama, als je uit Rotterdam komt, maar wat een lol gaat dit voor de "vijanden van Feyenoord" opleveren.

Hup Feyenoord.
ben zelf voor Ajax maar ik zie er de lol niet van in.
Ik hoop dat mijn club in de toekomst geen voorrondes hoeft te spelen voor de CL en hoop dus dat de andere Nederlandse clubs het minstens redelijk doen in Europa.

Maar op deze manier krijg ik het gevoel dat we over een paar jaar terugvallen naar 1 CL plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:00:
[...]
Maar op deze manier krijg ik het gevoel dat we over een paar jaar terugvallen naar 1 CL plek.
Is misschien maar voor het beste. Wat heeft een NL club in hemelsnaam te zoeken in de CL als je de clubs tot nu bezig ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:44
Feyenoord deed t toch wel aardig vorig jaar inde CL? weet het niet meer zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
jaapstobbe schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:01:
Feyenoord deed t toch wel aardig vorig jaar inde CL? weet het niet meer zo goed...
Grapjas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Geen wissels. Dit is toch niet te geloven? Hoe onkundig kan een trainer zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:01:
[...]

Is misschien maar voor het beste. Wat heeft een NL club in hemelsnaam te zoeken in de CL als je de clubs tot nu bezig ziet.
Dat Feyenoord er op basis van dit spel niks te zoeken heeft wil niet zeggen dat dat ook voor PSV of Ajax moet gelden ;)
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:03:
Wie wil je zien dan?

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 09-08-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gio is heel voorspelbaar. Ik zei toch al dat hij nu niet gaat wisselen.

Zou me niets verbazen als hij pas rond de 70e minuut gaat wisselen, wanneer het 5-0 staat ofzo.

Mja je kunt moeilijk 5 spelers in de rust wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
wtf?!?!!?!? Van Beek en Nieuwkoop nog steeds niet gewisseld?

In welk parallel universum leeft Gio?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ankona schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:55:
Wat dramatisch!

Snel wisselen, Berghuis eruit om een domme rode kaart te voorkomen en Van Beek eruit om Geertruida nog iets in de verdediging te laten presteren. Eventueel Malacia erin voor Nieuwkoop, wel niet zijn eigenlijke plek, maar hij zal het niet slechter doen.
Het maakt geen ruk uit. Feyenoord is de aansluiting met Europa al heel lang kwijt. Dan kan je wel andere spelers inzetten, maar dat gaat je niet redden. Bij Feyenoord gebeurt dit vrij zelden, al hoop ik dat ze het licht zien en gewoon gehakt maken van dit middelmatige clubje.

Gelukkig is de bal rond en kan er nog van alles gebeuren. <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:04:

Misschien denkt hij dat Feyenoord in de wit rode shirtjes speelt en zat hij nu al 3x te juichen op de bank en niemand durft het hem te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:04:
[...]

Gio is heel voorspelbaar. Ik zei toch al dat hij nu niet gaat wisselen.

Zou me niets verbazen als hij pas rond de 70e minuut gaat wisselen, wanneer het 5-0 staat ofzo.

In de 70e minuut wisseld hij Vente, daarna Toornstra.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:04:
[...]
Je kunt ook zo wisselen dat het beter staat. Spelers maken elkaar ook onzeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ankona schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:04:

Wat heeft Feyenoord op de bank zitten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 01:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Die komen wel, 60e minuut, 80e en 85e of zo.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Haha. Feyenoord begint weer uitstekend. 1 voordeel kunnen we ons weer vol focussen op de kampioenschap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Je kunt ook zo wisselen dat het beter staat. Spelers maken elkaar ook onzeker
klopt maar dan zou je een goede trainer nodig hebben of spelers op de bank die rust brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Wat heeft Feyenoord op de bank zitten eigenlijk?
Ik las hier net het idee om Malacia op rechtsback zetten... Dan kun je toch beter Gio op de bank hebben gok ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Russel88 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:05:
Haha. Feyenoord begint weer uitstekend. 1 voordeel kunnen we ons weer vol focussen op de kampioenschap....
Kampioenschap? Over twee jaar dan wellicht, in de JL. Want zoals ze nu spelen ga je met knikkende knieën de competitie in. 3-0 achter tegen, met alle respect, Trencin, een ploeg van het niveau FC Emmen.

Het is niet dat ze slecht spelen en niet tot scoren komen, ze spelen dramatisch en krijgen ze om de oren. Drie tegendoelpunten in één helft, in een EL play-off wedstrijd nota bene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:09:
[...]

Ik las hier net het idee om Malacia op rechtsback zetten... Dan kun je toch beter Gio op de bank hebben gok ik ;)
Je zou ook Vermeer eens op het middenveld kunnen zetten, veel slechter kan het toch niet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bij Trencin zullen ze zich nu afvragen wtf ze bij Feyenoord met al dat geld doen.

Tegen wie moet Feyenoord trouwens zondag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:10:
Bij Trencin zullen ze zich nu afvragen wtf ze bij Feyenoord met al dat geld doen.

Tegen wie moet Feyenoord trouwens zondag?
Ga ze maar uitleggen dat ze straks een stadion willen met een capaciteit van 80.000 man :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:20
De Graafschap uit, vergelijkbaar met Trencin dus dat wordt ook niks. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Han schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:11:
[...]

Ga ze maar uitleggen dat ze straks een stadion willen met een capaciteit van 80.000 man :o
En dan komen er ook nog echt 80.000 man naar dit voetbal kijken, dat zal haast een toeristische attractie moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:12:
De Graafschap uit, vergelijkbaar met Trencin dus dat wordt ook niks. :+
Hmm, matige club, matige spelers. Maar meestal willen ze wel vooruit. En nadat ze deze pot gezien hebben zullen ze wel de 3 punten willen.
Ze gaan het met deze instelling inderdaad moeilijk krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Deadsy schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:00:
[...]

ben zelf voor Ajax maar ik zie er de lol niet van in.
Ik hoop dat mijn club in de toekomst geen voorrondes hoeft te spelen voor de CL en hoop dus dat de andere Nederlandse clubs het minstens redelijk doen in Europa.

Feyenoord is al jaren een aanfluiting in Europa. Dat kan je niet ontkennen.

U wilt denk ik net als ik en vele andere voetballiefhebbers terug naar ooit. Het is te gek voor woorden dat 4 landen elk 4 deelnemers aan de CL heeft, en de rest mag het de rest invullen of kaapt de EL weg.

Geen enkele club heeft nog een kans, op een enkele mazzelclub na en dat sloopt het voetbal. Feyenoord is daar een product van. Jammer en eeuwig zonde, want de historie is best OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou ik vind verdonk wel heel erg slecht

Heel erg dit

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 09-08-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben benieuwd wat Europese uitschakeling gaat betekenen voor Berghuis en Jorgensen... Zouden die dan nog willen blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Een linksbuiten voor een linksbuiten. Origineel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ouch

Kijk pas vanaf 2e helft maar het is echt van een mega laag niveau...

[ Voor 90% gewijzigd door v8power67 op 09-08-2018 20:20 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:17:
Ben benieuwd wat Europese uitschakeling gaat betekenen voor Berghuis en Jorgensen... Zouden die dan nog willen blijven?
Berghuis gaf zelf al aan dat een transfer deze maand tot de mogelijkheid behoort. Als ze die speler kwijtraken dan vrees ik het ergste. v. Geel kennende zal er wel een koopje voor terugkomen.

Mijn God zeg... ook nog 4-0 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:14:
[...]

Feyenoord is al jaren een aanfluiting in Europa. Dat kan je niet ontkennen.

U wilt denk ik net als ik en vele andere voetballiefhebbers terug naar ooit. Het is te gek voor woorden dat 4 landen elk 4 deelnemers aan de CL heeft, en de rest mag het de rest invullen of kaapt de EL weg.

Geen enkele club heeft nog een kans, op een enkele mazzelclub na en dat sloopt het voetbal. Feyenoord is daar een product van. Jammer en eeuwig zonde, want de historie is best OK.
Klopt volledig. De idiote situatie waar de top landen gewoon elk 4 clubs naar de groepsfase mogen sturen zodat ze ter voorbereiding nog even een flut toernooi kunnen spelen waarmee ze miljoenen binnen harken.

En nee. ik zie een Nederlandse club zoals het nu (met de regels etc) is nooit meer de CL winnen.
Overwinteren in de CL zou zoals het nu is al een wonder zijn.

Maar dan nog zou Feyenoord toch gewoon in staat moeten zijn om te winnen van deze club. Zelfs met al die blessures zou Feyenoord toch echt een beter team op het veld moeten kunnen zetten.

De trainer is knudde en de spelers die gehaald worden zijn te vaak geen versterking.

schuif dan een jeugd speler door in plaats van dat je een Boeitius haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En dan komt ie met die debiel van een Boetius aanzetten.....de werkweigeraar

Ohee, 4-0

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 09-08-2018 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
D-e-n schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:18:
Een linksbuiten voor een linksbuiten. Origineel weer.
Er wordt tenminste wel weer gescoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge ik krijg medelijden met de feyenoord supporter, wat een slechte indruk maakt de verdediging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sorry heren (en dames?) Feyenoord supporters hier.. maar... ik krijg gewoon medelijden met jullie...
Pagina: 1 ... 25 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.