[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 204 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.353 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ST10©DE schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:40:
En met je tweede opmerking wete we gelijk de waarde van de uitlatingen van Tadic afgelopen zomer 8)
Klopt, 95 van de 100 van dergelijke uitspraken mag je met een kilo zout nemen en spelers van Ajax zijn daar geen uitzondering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:44
Martinusz schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 10:16:
[...]

Van Leer terug + nieuwe keeper halen.
Wat vind je dan van André Onana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:31

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:53:
[...]

Wilde je er überhaupt een discussie van maken dan? :D
Die maak ik er niet van, die was er al ;) Opgestart door ...... 8)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
nieksvd schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:57:
[...]

Die gaat deze zomer denk ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Alsnog verrassend goed, als lijnkeeper. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:44
Ramzzz schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:05:
[...]

Alsnog verrassend goed, als lijnkeeper. :)
Van wat ik gezien heb heeft hij alle verwachtingen waargemaakt en nog meer, hij keept fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ajax -Sao Paulo is straks blijkbaar op de publieke zender van Ziggo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
[...]

De beste keeper in de eredivisie hoezo?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hmm Sao Paulo - Ajax. En aan het begin van de wedstrijd het volkslied van Amerika.
Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Traditie in Amerika bij alle sport, ook bij de niet- nationale ploeg.

Wel weer tactisch sterk om Neres in de eerste wedstrijd te laten spelen en niet nu tegen zijn oude club...

[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 12-01-2019 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Netjes verdedigd door de Ligt :X
Iets enthousiaster meelopen en je staat net wel op de goede plek ipv 2 meter ervandaan

Wat een vervelende tegenstander is dit zeg, steeds weer van die geniepige en totaal overbodige overtredingen.

[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 12-01-2019 19:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 19:28:
Wat een vervelende tegenstander is dit zeg, steeds weer van die geniepige en totaal overbodige overtredingen.
Continue harde en vervelende overredingen, erg irritant. Snap niet dat Ajax tegen dit soort tegenstanders wil spelen, grote kans dat spelers blessures oplopen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ze kunnen wel uitdelen, maar niet incasseren.
Wat moet je daar inderdaad in godsnaam?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Zo'n toernooi in Amerika is financieel wel interessant om je club op de kaart te zetten, maar dan moet je inderdaad niet tegen dit soort ploegen spelen, die geen rekening houden met dat het een vriendschappelijk duel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:35:
Zo'n toernooi in Amerika is financieel wel interessant om je club op de kaart te zetten, maar dan moet je inderdaad niet tegen dit soort ploegen spelen, die geen rekening houden met dat het een vriendschappelijk duel is.
Misschien hadden ze vriendschappelijk niet goed vertaald? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De naam Hirving Lozano duikt deze zondag op in buitenlandse media. De Catalaanse sportkranten Mundo Deportivo en Sport linken de Mexicaanse vleugelaanvaller van PSV aan Barcelona, dat de concurrentiestrijd met Napoli zou willen aangaan. Lozano wordt de laatste tijd aanhoudelijk gelinkt aan de Serie A-club, die Amin Younes zouden willen betrekken in de deal om de vraagprijs van 40 miljoen euro van PSV te drukken.
Oh please, laat dit waar zijn en doorgaan (wat natuurlijk niet het geval is) :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
40 miljoen met Younes en 35 miljoen zonder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Sempy schreef op zondag 13 januari 2019 @ 13:00:
40 miljoen met Younes en 35 miljoen zonder. :+
Zou het niet andersom zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:54:
[...]

Oh please, laat dit waar zijn en doorgaan (wat natuurlijk niet het geval is) :9~
Nog zo'n geval "laat dit alsjeblieft waar zijn" O-)
Kevin Diks keert deze maand mogelijk terug bij Feyenoord, zo wordt in Italië geopperd. De 22-jarige verdediger, die verlost is van knieproblemen, hoeft niet te rekenen op veel speeltijd bij Fiorentina. Corriere dello Sport verwacht dat een (tijdelijke) transfer beide partijen van elkaar gaat verlossen, waarbij naast Feyenoord Standard Luik wordt genoemd als bestemming voor Diks. Vorig seizoen speelde hij al op huurbasis in De Kuip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 13 januari 2019 @ 17:36:
[...]

Nog zo'n geval "laat dit alsjeblieft waar zijn" O-)

[...]
het netwerk van Van Geel gaat echt niet verder dan de bel/sms-history van zijn Nokia 3210 he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:13
P.O. Box schreef op zondag 13 januari 2019 @ 18:06:
[...]

het netwerk van Van Geel gaat echt niet verder dan de bel/sms-history van zijn Nokia 3210 he?
Ik hoop toch zo dat die vent asap eruit word geflikkerd. Als die Diks rumoeren waar zijn........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Diks zou op het moment een versterking zijn. Mits hij speelt op de manier zoals hij aan het einde speelde en niet zo onzeker als daarvoor.
Maar dan vooral omdat die positie nu zo zwak ingevuld is.

Wat wel een punt blijft, waarom zou je hem halen? Er is geen kampioenschap om voor te strijden en waarvoor de selectie degelijk moet zijn tot mei. En met huurspelers voor anderen wedstrijdfit maken help je je eigen jeugd niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Precies... Feyenoord heeft toch jeugd? Pas die in in de huidige selectie. Waarom überhaupt spelers huren voor het tweede seizoenshelft? Derde wordt Feyenoord sowieso en Ajax en PSV halen ze echt niet in, ook niet met een Diks er bij. Weggegooid geld dit, wederom. Dit geeft maar weer eens aan dat het probleem niet alleen bij de trainer ligt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:33

Typhone

Who Dares Wins

Zozo, Frenkie persoonlijk akkoord met Paris SG. Acht miljoen per jaar verdienen. In dit geval zou ik de termijnbetaling (normaal bij Ajax) achterwege laten want PSG ligt al onder een vergrootglas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:16:
Zozo, Frenkie persoonlijk akkoord met Paris SG. Acht miljoen per jaar verdienen. In dit geval zou ik de termijnbetaling (normaal bij Ajax) achterwege laten want PSG ligt al onder een vergrootglas.
Ik lees vooral dat ook Barcelona en Tottenham (bij verkoop Eriksen) nog interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens een Franse krant, ik moet nog maar zien of dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is niet alsof PSG ineens wordt opgedoekt mochten ze al ergens van veroordeeld worden door de FIFA, hooguit uitsluitng van Europees voetbal. Maar ook dat zal wel niet...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
Zolang er nergens een handtekening staat en Frenkie op de foto staat met een shirt in zijn handen, neem ik al die berichtgeving met een korrel zout.
Gisteren was het nog Barca, nu PSG, dan is het weer een Engelse club.... :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:58
Tja wat moet je hier nou van denken, als het waar is leuk voor hem om zo veel geld te verdienen maar ik persoonlijk zou andere keuze maken denk ik.
Kan er niet echt bij dat je kiest voor een club in een competitie waar ze met 2 vingers in de neus kampioen worden en eigenlijk net niet goed genoeg zijn voor de Champions League, terwijl als de geruchten waar zijn er een team in je geintresseerd is die in zwaarste competitie speelt en altijd voor kampioenschap mee doet en (een van) de beste coach heeft (Man City) of een team waar je o.a. met Messi mag samen spelen en altijd mee doet voor kampioenschap in een zwaardere competitie dan de Franse (Barcelona). Bij beide kan je vast ook goed verdienen dus als dat de reden is om voor PSG te kiezen is dat zwak.
Hoewel sinds de laatste paar dagen het gerucht er is dat Tottenham mee wil bieden, laat ik dat team buiten beschouwing aangezien in verhouding de spelers gewoon net iets minder zijn dan die van de andere teams en dus is die club minder aantrekkelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:18
Han schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:13:
Precies... Feyenoord heeft toch jeugd? Pas die in in de huidige selectie. Waarom überhaupt spelers huren voor het tweede seizoenshelft? Derde wordt Feyenoord sowieso en Ajax en PSV halen ze echt niet in, ook niet met een Diks er bij. Weggegooid geld dit, wederom. Dit geeft maar weer eens aan dat het probleem niet alleen bij de trainer ligt.
Voorlopig is het maar een gerucht. Ik kan me ook voorstellen dat dit gerucht gebruikt wordt door de verkopende club en wellicht is Feyenoord er ook gebaat bij om naar buiten te brengen dat ze verder kijken dan Karsdorp. Ik zie dit niet rond komen, en als het rond komt dan als koop dus ook met het oog op volgend seizoen. Al zou ik dat ook niet doen als Feyenoord zijnde. Nieuwkoop lijkt het niet te gaan redden, maar Geertruida kan je ook een kans geven. St Juste is in principe prima als hij niet geblesseerd is, daar achter heb je Nieuwkoop en Geertruida en desnoods kan Van Beek ook back. Aangezien ze wel toekomst zien in Haps en Malacia zou het zonde zijn om een van de twee op te bank te zetten, misschien kan je die op rechtsback proberen.

Feyenoord moet inderdaad kijken naar volgend seizoen en geen spelers meer huren tenzij met optie tot koop. Diks heeft zich tweede seizoenshelft vorig jaar redelijk herpakt, maar ik zou ook liever een risico nemen met een jeugdspeler. Als het komende half jaar niemand op die positie bevalt kan je van de zomer altijd nog verder kijken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
43 miljoen voor Nerez (laatste gerucht uit China)
30 miljoen + Younes (laatste gerucht uit Italie)

Sorry maar dit is echt gestoord te noemen, okay Lozano "snap ik"* nog enigszins met de huidige achterlijke bedragen voor dit soort spelers (Het talent van Mexico dus commercieel super aantrekkelijk en natuurlijk een speler die kan doorbreken naar de echte top) maar 43 miljoen voor Nerez!?!?!?! 20 miljoen zou al een achterlijk bedrag zijn.

* snappen is misschien een verkeerde uitspraak want snappen doe ik het niet dat zulke bedragen voor zulke spelers betaald worden maar snap wel dat dit de realiteit op dit moment is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
rikoos schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:40:
43 miljoen voor Nerez (laatste gerucht uit China)
30 miljoen + Younes (laatste gerucht uit Italie)

Sorry maar dit is echt gestoord te noemen, okay Lozano "snap ik"* nog enigszins met de huidige achterlijke bedragen voor dit soort spelers (Het talent van Mexico dus commercieel super aantrekkelijk en natuurlijk een speler die kan doorbreken naar de echte top) maar 43 miljoen voor Nerez!?!?!?! 20 miljoen zou al een achterlijk bedrag zijn.

* snappen is misschien een verkeerde uitspraak want snappen doe ik het niet dat zulke bedragen voor zulke spelers betaald worden maar snap wel dat dit de realiteit op dit moment is.
In china gebeuren wel meer vreemde zaken. Geld is daar niet zo'n issue en voetbal is groeiend. Echter kennis van voetbal ontbreekt volledig. Was er vorig jaar niet iemand die vanuit de hoofdklasse een transfer van een paar miljoen maakte enkel omdat er wat adviseurs en makelaars wat positieve geluiden genereerden?
ph4ge schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:34:
[...]

Voorlopig is het maar een gerucht. Ik kan me ook voorstellen dat dit gerucht gebruikt wordt door de verkopende club en wellicht is Feyenoord er ook gebaat bij om naar buiten te brengen dat ze verder kijken dan Karsdorp. Ik zie dit niet rond komen, en als het rond komt dan als koop dus ook met het oog op volgend seizoen. Al zou ik dat ook niet doen als Feyenoord zijnde. Nieuwkoop lijkt het niet te gaan redden, maar Geertruida kan je ook een kans geven. St Juste is in principe prima als hij niet geblesseerd is, daar achter heb je Nieuwkoop en Geertruida en desnoods kan Van Beek ook back. Aangezien ze wel toekomst zien in Haps en Malacia zou het zonde zijn om een van de twee op te bank te zetten, misschien kan je die op rechtsback proberen.

Feyenoord moet inderdaad kijken naar volgend seizoen en geen spelers meer huren tenzij met optie tot koop. Diks heeft zich tweede seizoenshelft vorig jaar redelijk herpakt, maar ik zou ook liever een risico nemen met een jeugdspeler. Als het komende half jaar niemand op die positie bevalt kan je van de zomer altijd nog verder kijken.
Ik begrijp dat het voor de verandering eens om een aankoop gaat. Is wel wezenlijk anders dan dat je op huurbasis een ontwikkelingsplek voor je eigen jeugd afstaat aan een speler die je voor een ander opknapt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:59

Qu3st

Fran Sol heeft een principe akkoord met Dynamo Kiev. Clubs moeten nog eens worden over het geld. Maar de topscorer van Willem II lijkt de Eredivisie te verlaten.

Ik vind dat de topclubs en subtop hier wel hebben zitten slapen. Ik denk dat voor een AZ of Feyenoord hij een goede speler zou zijn. En 3 miljoen zou AZ volgens mij best wel kunnen investeren in scorend vermogen.

[ Voor 47% gewijzigd door Qu3st op 14-01-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:18
Qu3st schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:50:
Frans Sol heeft een principe akkoord met Dynamo Kiev. Clubs moeten nog eens worden over het geld. Maar de topscorer van Willem II lijkt de Eredivisie te verlaten.

Ik vind dat de topclubs en subtop hier wel hebben zitten slapen. Ik denk dat voor een AZ of Feyenoord hij een goede speler zou zijn. En 3 miljoen zou AZ volgens mij best wel kunnen investeren in scorend vermogen.
Zou zonde zijn, ik denk dat hij ook bij genoeg clubs in Nederland past, zeker voor dat geld. Feyenoord hoort ook bij die clubs, er van uitgaande dat Jorgensen en Van Persie na dit seizoen weg zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Al zijn ze niet weg, beiden zijn van glas dus rouleren moet je sowieso. Daarnaast is het misschien voor een Jörgensen wel goed om een concurrent te hebben waar je daadwerkelijk je best voor moet doen.
Pompi schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:51:
Hoewel sinds de laatste paar dagen het gerucht er is dat Tottenham mee wil bieden, laat ik dat team buiten beschouwing aangezien in verhouding de spelers gewoon net iets minder zijn dan die van de andere teams en dus is die club minder aantrekkelijk
Dat geeft juist meer kans om uit te blinken, ik zie dat niet echt als minpunt. Tottenham is ook gewoon een topclub.
Ik vraag mij alleen af of hij mooi in het Engelse voetbal zou passen. Met een schoudertje links of rechts heb je hem namelijk relatief snel uit de wedstrijd hebben we eerder gezien. Daar moet hij echt nog stappen maken.

[ Voor 63% gewijzigd door Gonadan op 14-01-2019 10:18 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:50:
[...]

Zolang er nergens een handtekening staat en Frenkie op de foto staat met een shirt in zijn handen, neem ik al die berichtgeving met een korrel zout.
Gisteren was het nog Barca, nu PSG, dan is het weer een Engelse club.... :X
Persoonlijk akkoord mag altijd hè. Dat had Lainez ook al met Ajax. Zolang ze maar grof geld op tafel leggen vind ik het prima. Zitten wij te lullen over Champions League inkomsten en zo'n mannetje is in z'n eentje meer waard dan een seizoen in de CL ballen. En dan moet de Ligt nog verkocht worden! Neres die een top tweede seizoenshelft draait en de Chinezen komen niet onder de 50 miljoen. Damn! Absurd als je bedenkt waar het dan over gaat toch? Zeg 75+50+30 miljoen. Zou je dan echt niet 3 spelers kunnen halen met een topsalaris in retour?

@Qu3st
FranS Sol? :D _/-\o_

@Pompi
Ik zou Tottenham niet direct uitvlakken. Die hebben afgelopen zomer volgens mij niks gedaan op de transfermarkt, bulken van het geld en die spelen erg goed voetbal. Wat on-Engels aandoend. Qua naam is het echter geen hoogvlieger en ook Europees niet dus daar zal de Jong niet warm van worden vrees ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 14-01-2019 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Gonadan schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:14:
Al zijn ze niet weg, beiden zijn van glas dus rouleren moet je sowieso. Daarnaast is het misschien voor een Jörgensen wel goed om een concurrent te hebben waar je daadwerkelijk je best voor moet doen.
Het hele spel van Feyenoord is afgestemd op Jorgensen, als hij niet speelt moet een vervanger zijn rol innemen en op dezelfde manier invullen anders stort het hele spel in.
En er zijn wat hielige huisjes (zoals de overgewaardeerde Berghuis) die voorkomen dat met een andere spits er andere accenten gelegd worden.

Kort gezegd, Jorgensen is een technische combinerende en varierende spits. Als het loopt met dat continue positie wisselen met de vleugel aanvallers is het prachtig. Maar zijn manko is dat hij niet snel is en het alleen van dat wisselen en combineren moet hebben. Een Vente komt totaal niet uit de verf, een Sol zou hetzelfde probleem hebben.
Gaat die aanval met een andere dynamiek spelen dan zouden spelers als Vente, Kramer, ... ineens veel waardevoller zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Typhone schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:22:

@Pompi
Ik zou Tottenham niet direct uitvlakken. Die hebben afgelopen zomer volgens mij niks gedaan op de transfermarkt, bulken van het geld en die spelen erg goed voetbal. Wat on-Engels aandoend. Qua naam is het echter geen hoogvlieger en ook Europees niet dus daar zal de Jong niet warm van worden vrees ik.
Ze bulken van het geld omdat de voorzitter Levy bekend staat om zijn krenterigheid, pas sinds kort zijn de spelersalarissen een stuk omhoog gegaan. Vlakte ze ook niet zo zeer uit wat betreft geld, maar meer als je naar de totale spelersgroep kijkt want die is gewoon niet even sterk als een Man City of Barca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ajax zou Vincent Janssen kunnen ophalen bij Tottenham. Contract voor nog maar een jaar zag ik. Niet dat ik er zo'n groot fan van ben, daar niet van, maar wat gaat die gast anders nog bereiken? :)
Krijgt Tottenham Frenkie voor 55 miljoen en wij Janssen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:09:
Ajax zou Vincent Janssen kunnen ophalen bij Tottenham. Contract voor nog maar een jaar zag ik. Niet dat ik er zo'n groot fan van ben, daar niet van, maar wat gaat die gast anders nog bereiken? :)
Krijgt Tottenham Frenkie voor 55 miljoen en wij Janssen :)
Was er in de eredivisie wel gecharmeerd van, weet niet of het een type voor Ajax is, maar voor erbij altijd prima toch :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:11:
[...]

Was er in de eredivisie wel gecharmeerd van, weet niet of het een type voor Ajax is, maar voor erbij altijd prima toch :P :P
Ik zie Dolberg de kar niet gaan trekken, Huntelaar is/wordt oud en volgend seizoen komt er alweer aan met rasse schreden. Last time I checked zag ik geen wonderlijke spitsen rondlopen in Amsterdam ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 14-01-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen is als kapstok wel geschikt voor het Ajaxspel. Minder dan Dolberg, maar een prima optie.
Hoop in ieder geval dat hij weer tot spelen komt, want met vertrouwens is hij echt wel een sterke afmaker die ook nog aardig kan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:54:
[...]

Ze bulken van het geld omdat de voorzitter Levy bekend staat om zijn krenterigheid, pas sinds kort zijn de spelersalarissen een stuk omhoog gegaan. Vlakte ze ook niet zo zeer uit wat betreft geld, maar meer als je naar de totale spelersgroep kijkt want die is gewoon niet even sterk als een Man City of Barca
Het nieuwe stadion heeft echter ook een flinke zak geld meer gekost, dus ik betwijfel of ze zo even 100m aan nieuwe spelers uit kunnen geven. Als ze dat al kunnen zal het merendeel toch naar een spits gaan, als Kane geblesseerd zou raken hebben ze een groot probleem.
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:21:
Janssen is als kapstok wel geschikt voor het Ajaxspel. Minder dan Dolberg, maar een prima optie.
Hoop in ieder geval dat hij weer tot spelen komt, want met vertrouwens is hij echt wel een sterke afmaker die ook nog aardig kan voetballen.
Ik denk dat hij veel beter geschikt is dan Dolberg, want die past juist totaal niet in het spel wat we willen spelen. Zie hem ook wel als de opvolger van Luuk de Jong mocht die ooit nog weggaan bij PSV. Qua spel redelijk vergelijkbaar.

[ Voor 29% gewijzigd door toolkist op 14-01-2019 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:14:
[...]

Tottenham is ook gewoon een topclub.
Oh? :+
toolkist schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:11:
[...]

Ik denk dat hij veel beter geschikt is dan Dolberg, want die past juist totaal niet in het spel wat we willen spelen. Zie hem ook wel als de opvolger van Luuk de Jong mocht die ooit nog weggaan bij PSV. Qua spel redelijk vergelijkbaar.
Eens.

Hij heeft erg veel weg van Van Nistelrooij, (werkende spits), en die was niet misselijk, qua scorend vermogen. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Ramzzz op 14-01-2019 14:17 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@toolkist
Heb ik dan zo'n ander beeld van Janssen of jij? De Jong is een echte spits, Janssen vind ik meer een ren-je-rot-aanvaller. Dan misschien nog eerder iets voor Feyenoord lijkt mij.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:21:
@toolkist
Heb ik dan zo'n ander beeld van Janssen of jij? De Jong is een echte spits, Janssen vind ik meer een ren-je-rot-aanvaller. Dan misschien nog eerder iets voor Feyenoord lijkt mij.
Als je het 'systeem' van AZ vergelijkt met Ajax, dan is het toch geen vreemde associatie? ;)

Wel eens dat ik hem minder als speler voor 020 zie dan voor 010 of 040. ;)

Overigens met en 'Neres' of 'Tadic' als (valse) spits is dat 'systeem' al een tijd niet meer standvastig. En wellicht is dat wel zo verstandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:25:
Overigens met en 'Neres' of 'Tadic' als (valse) spits is dat 'systeem' al een tijd niet meer standvastig. En wellicht is dat wel zo verstandig.
Zal een keer tijd worden dat ze eens kijken naar wat je kan met een speler. Er zijn al genoeg prima spitsen verpieterd omdat men een afmaker koopt zonder goede aanvoer op te stellen. 8)7

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:21:
@toolkist
Beiden kunnen naar mijn mening prima als aanspeelpunt spelen en moeten het meer van goede aanvoer hebben dan dat ze zelf gaan pingelen en dan scoren.
Ramzzz schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:25:
Wel eens dat ik hem minder als speler voor 020 zie dan voor 010 of 040. ;)
Helemaal mee eens, hij is ook zeker niet mijn gewenste (haalbare) spits voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:46:
[...]

Zal een keer tijd worden dat ze eens kijken naar wat je kan met een speler. Er zijn al genoeg prima spitsen verpieterd omdat men een afmaker koopt zonder goede aanvoer op te stellen. 8)7
Ajax voetbalt al heel lang niet meer met een spits die er 25+ in schopt :) bij Ajax heb je veel meer scorende mensen dan alleen de spits, maakt het wel lastig om een spits te vinden die daarin past.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:41:
Ajax voetbalt al heel lang niet meer met een spits die er 25+ in schopt :) bij Ajax heb je veel meer scorende mensen dan alleen de spits, maakt het wel lastig om een spits te vinden die daarin past.
Temeer een reden om dus geen spitsen van dat type meer te kopen. Je snapt m'n punt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vincent Janssen, alsjeblieft niet. Als je als club (langzaam) wil gaan groeien, moet je geen twee stappen terugnemen door een bankzitter te kopen.
Zeker nu er (nog) meer geld is voor beter materiaal dan dat!

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-01-2019 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Vincent Janssen is hét schoolvoorbeeld van overhypte speler na 1 redelijk seizoen. Sindsdien geen raakt ie geen knikker meer. Ik snap dat NL clubs nog wel aan dat ene seizoen denken en twijfelen, maar ik zou de gok niet nemen. Enige club waar ie wellicht wat kan presteren is Feyenoord, blijft toch een vechtspelertje. Maar daar is ie na de jeugd al weggegaan omdat ie te licht was bevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dolberg is meer dan geschikt voor ieder team en systeem als hij in vorm is en zeker Ajax. Heeft behalve zijn wat laconieke voorkomen (en spel) vrijwel geen zwakke punten.
Snel, technisch, individuele actie, killerinstinct en sterk. Ik zou een Lukaku of vergelijkbare spits niet met willen inruilen in ieder geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:28

Baseman77

We move

Leon Zwiers schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:56:
Vincent Janssen is hét schoolvoorbeeld van overhypte speler na 1 redelijk seizoen.
En Dolberg dan? >:) ;)

Van AZ naar de Spurs is ook vrij kansloos, dan mis je minimaal 1 tussenstap.
Redelijk was dat seizoen van Janssen trouwens niet...qua spel was hij al sterk in de 1e seizoenshelft, toen hij na de winterstop ook nog aan de lopende band ging scoren had hij echt een geweldig seizoen. Ook in Oranje speelde hij toen prima, erg knap voor de spits van AZ.
Na AZ had hij naar PSV of Ajax moeten gaan, desnoods naar een leuke middenmotor in een topcompetitie. Maar AZ vroeg dermate veel geld dat die clubs afhaakten, verrassend genoeg kwam Spurs en die wilde dat (voor Nederlandse begrippen) enorme bedrag wel betalen.
Dat die stap te groot blijkt te zijn is vrij logisch. Ik ben heel benieuwd naar zijn niveau eigenlijk, als hij weer vertrouwen en speeltijd krijgt bij een club die bij hem past. Maar hij lijkt me te duur voor PSV en Ajax, helemaal aangezien het nog afwachten is welk niveau hij kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vincent Janssen is hét schoolvoorbeeld van overhypte speler na 1 redelijk seizoen. Sindsdien geen raakt ie geen knikker meer. Ik snap dat NL clubs nog wel aan dat ene seizoen denken en twijfelen, maar ik zou de gok niet nemen. Enige club waar ie wellicht wat kan presteren is Feyenoord, blijft toch een vechtspelertje. Maar daar is ie na de jeugd al weggegaan omdat ie te licht was bevonden.
Haha hét schoolvoorbeeld? Als ik even moeite doe dan vul ik die lijst aan met een heel scala aan spelers.
Met name de laatste jaren bij Ajax is er dik gecashed voor heel veel spelers die nu niet/nauwelijks spelen of überhaupt nog een rol van betekenis spelen. Vergeet ook Viktor Fischer niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vincent Janssen is hét schoolvoorbeeld van overhypte speler na 1 redelijk seizoen.
Dat gevoel heb ik bij de meeste topscorers van de Eredivisie van de afgelopen jaren.
Zelfs een speler van NEC staat in dat lijstje ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:55:
Dolberg is meer dan geschikt voor ieder team en systeem als hij in vorm is en zeker Ajax. Heeft behalve zijn wat laconieke voorkomen (en spel) vrijwel geen zwakke punten.
Snel, technisch, individuele actie, killerinstinct en sterk. Ik zou een Lukaku of vergelijkbare spits niet met willen inruilen in ieder geval.
Hmmmm. Dolberg of Lukaku....... Moeilijk...... Not! >:) Dolberg haalt het niet bij Lukaku natuurlijk. Ik vind het hele amper scoren toch best een zwak punt van Dollie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Hmmmm. Dolberg of Lukaku....... Moeilijk...... Not! >:) Dolberg haalt het niet bij Lukaku natuurlijk. Ik vind het hele amper scoren toch best een zwak punt van Dollie
Dit seizoen loopt Dolberg meer dan 1 op 2 in de eredivisie, dus amper scoren valt wel mee ;) vorig seizoen was een flinke dip, jaar ervoor liep hij ook meer dan 1 op 2, dus om nu te concluderen dat hij amper scoort, is nog niet een terechte conclusie :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En daar komt die scorebordjournalistiek weer om de hoek. Scoren gaat leuk, bepalend zijn is nog heel ver weg.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:55:
Ik zou de blessuregevoeligheid toch wel als zwak punt willen benoemen eigenlijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:52:
En daar komt die scorebordjournalistiek weer om de hoek. Scoren gaat leuk, bepalend zijn is nog heel ver weg.
Ga bepalend zijn maar even definiëren dan ;) is ook niet te doen.
Als je in 11 wedstrijden 7 doelpunten en 3 assists hebt, is dat volgens mij meer dan prima.

Huntelaar loopt ook 1 op 2 met 8 doelpunten en maar 1 assist in 15 wedstrijden
Een van Persie had voor hetzelfde aantal doelpunten en assists 2 wedstrijden extra nodig dan Dolberg.
Luuk de Jong heeft pas echt goede cijfers, die loopt haast 1 op 1 met doelpunten en loopt 1 op 2 met assists.

Kortom, nee hij blinkt niet uit als een de Jong de 1ste seizoenshelft, maar slecht doet hij het allerminst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:09:
[...]

Ga bepalend zijn maar even definiëren dan ;) is ook niet te doen.
Dolberg staat erin, 2 man zitten hem standaard op zijn nek. Elke voorzet kan gevaarlijk zijn, elke bal ligt meteen stil bij een aanname in de 16 etc etc. Hoe vaak Dolberg wel niet uitglijdt of glibberend over het veld rent is schrikbarend. Let er maar eens op hoe vaak hij kansen verprutst door foutieve aannames. Heb je dat niet of nauwelijks dan ben je snel bepalend. Suarez kreeg soms halve ballen (die was toen ook geen wereldster) maar schoot uit alle hoeken en gaten met scherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Martinusz
Nee dat ga ik niet definiëren, dit wordt toch een oneindige welles/nietes. Jij baseert op basis van scorebordjournalistiek dat hij het prima doet, ik baseer op mijn eigen observaties in wedstrijden dat ik vind dat hij nog wel wat stappen mag maken voordat ik hem genoeg vind toevoegen. Gaan we niet uitkomen want het blijft toch elke keer weer terug komen. :)
Baseman77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:09:

Na AZ had hij naar PSV of Ajax moeten gaan, desnoods naar een leuke middenmotor in een topcompetitie. Maar AZ vroeg dermate veel geld dat die clubs afhaakten, verrassend genoeg kwam Spurs en die wilde dat (voor Nederlandse begrippen) enorme bedrag wel betalen.
Dus eigenlijk is AZ net zo slecht voor talenten als de zaakwaarnemers? :+

[ Voor 28% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2019 12:41 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:39:
@Martinusz
Nee dat ga ik niet definiëren, dit wordt toch een oneindige welles/nietes. Jij baseert op basis van scorebordjournalistiek dat hij het prima doet, ik baseer op mijn eigen observaties in wedstrijden dat ik vind dat hij nog wel wat stappen mag maken voordat ik hem genoeg vind toevoegen. Gaan we niet uitkomen want het blijft toch elke keer weer terug komen. :)
Ik zeg toch ook nergens dat hij geen stappen meer kan maken :?
Voor een Ajax spits, daar waren we het eerder al wel overeens, legt hij wel prima cijfers op de mat, dat is in ieder geval iets wat bijdraagt aan het team. Dat hij nog beter kan/moet worden ben ik ook eens, of dat invloed gaat hebben op zijn cijfers weet ik niet, meer doelpunten of assists, ja het kan, maar dat hoeft niet perse daar aan gekoppeld te zijn dat weet ik :) Maar samenvattend vind ik inderdaad dat hij het prima doet, maar het kan nog beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, maar wij staan er gewoon allebei net wat anders in. Ik vind het gewoon nog niet prima. Dat is toch verder niet erg? Heb alleen geen zin om elke keer als hij het onderwerp wordt die discussie opnieuw te doen. :>

Edit:
Sol alsnog naar Kiev, was wel te verwachten natuurlijk. Leuk voor Willem II zo'n stapel knaken.

[ Voor 17% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2019 13:15 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:12
Gonadan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:08:
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, maar wij staan er gewoon allebei net wat anders in. Ik vind het gewoon nog niet prima. Dat is toch verder niet erg? Heb alleen geen zin om elke keer als hij het onderwerp wordt die discussie opnieuw te doen. :>

Edit:
Sol alsnog naar Kiev, was wel te verwachten natuurlijk. Leuk voor Willem II zo'n stapel knaken.
Az had hem van de zomer voor dat bedrag moeten ophalen.
3 miljoen is een koopje voor een spits als Sol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Joostje123 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:22:
Az had hem van de zomer voor dat bedrag moeten ophalen.
3 miljoen is een koopje voor een spits als Sol.
Als je geld over hebt wel, voor Willem II is het gewoon veel geld.
Daarnaast ben ik wel altijd sceptisch bij spitsen die het bij een klein team goed doen. Zij zijn vaak ook de man waarom alles draait, het is altijd de vraag hoe zo'n speler gaat renderen als hij 'maar' één van de elf is en zich aan de tactiek moet houden. Ik heb daar veel spitsen zien afzakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2019 14:37 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:37:
[...]

Als je geld over hebt wel, voor Willem II is het gewoon veel geld.
Daarnaast ben ik wel altijd sceptisch bij spitsen die het bij een klein team goed doen. Zij zijn vaak ook de man waarom alles draait, het is altijd de vraag hoe zo'n speler gaat renderen als hij 'maar' één van de elf is en zich aan de tactiek moet houden. Ik heb daar veel spitsen zien afzakken.
Bij spitsen zie je dat probleem nog wel een pak minder dan bij een middenvelder. Een spits die voornamelijk enkel de afronding doet gaat dat nog steeds kunnen doen. Bij een middenvelder - met als goed voorbeeld Maher - heb je dat probleem sneller. Een team dat om die speler is gebouwd gaat niet per definitie met gemak in gepast kunnen worden bij een ander team.

Uiteindelijk moet je een speler aankomen die OF past in je huidige speelstijl OF past in de speelstijl die je wilt spelen en je dat met deze speler beoogd te bereiken.

Een speler kopen en deze dan anders - niet op zijn beste plek zoals bv Theo Janssen en Ajax - gebruiken is niet optimaal. Het helpt het team niet optimaal en geeft een redelijk afbreukrisico. Een club die weinig voorzetten geeft moet ook niet een spits aanschaffen die enkel kopsterk is.

Conclusie is eigenlijk altijd wel dat een er geen garantie voor succes is en je moet inzien of zijn speelstijl of hij de potentie heeft om die speelstijl aan te passen in het spel past dat je wil spelen.

Gevoelsmatig heeft AZ een betere scouting dan enkel Studio Eredivisie en zie ze dan sneller wat anders vinden om te kopen dan blijft eigenlijk enkel Feyenoord over maar de vraag is of Feyenoord met een Fran Sol wel kan aansluiten bij Ajax/PSV.

Aanvulling: Fran Sol heb ik echter meer vertrouwen in dan Johnsen, als noodgreep ter vervanging was dat wellicht wel de betere keuze geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 15-01-2019 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:55:
Bij spitsen zie je dat probleem nog wel een pak minder dan bij een middenvelder. Een spits die voornamelijk enkel de afronding doet gaat dat nog steeds kunnen doen.
Als hij nog genoeg ballen in de voeten krijgt wel, maar sommige aanvallers hebben tientallen keren balbezit nodig om doelpunten te maken. Als je daar dan niet meer aan komt omdat niet alles op jou gespeeld wordt ga je het ook als spits heel lastig krijgen.
Verder eens met je verhaal.
Aanvulling: Fran Sol heb ik echter meer vertrouwen in dan Johnsen, als noodgreep ter vervanging was dat wellicht wel de betere keuze geweest.
Voor AZ had ik hem zeker een toevoeging gevonden, alleen ben ik bang dat hij niet te betalen was. Johnsen kostte ook niet veel, maar daar deden ze ook moeilijk over tot het te laat was.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Gonadan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:17:
Voor AZ had ik hem zeker een toevoeging gevonden, alleen ben ik bang dat hij niet te betalen was. Johnsen kostte ook niet veel, maar daar deden ze ook moeilijk over tot het te laat was.
Hoezo was Sol niet te betalen?
AZ had net Weghorst en Alireza verkocht voor veel geld, dus voldoende geld hadden ze zeker. Alleen koos Huiberts ervoor om te proberen zo min mogelijk te betalen voor een nieuwe spits, waardoor men uiteindelijk pas laat Johnson haalde voor 2 miljoen en AZ mede daardoor uit Europa lag.

Domme actie, helemaal omdat het al vrij lang duidelijk was dat Weghorst en Alireza gingen/wilden vertrekken.

[ Voor 8% gewijzigd door Baseman77 op 15-01-2019 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Baseman77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:29:
[...]

AZ had net Weghorst en Alireza verkocht voor veel geld, dus voldoende geld hadden ze zeker. Alleen koos Huiberts ervoor om te proberen zo min mogelijk te betalen voor een nieuwe spits, waardoor men uiteindelijk pas laat Johnson haalde voor 2 miljoen en AZ mede daardoor uit Europa lag.

Domme actie, helemaal omdat het al vrij lang duidelijk was dat Weghorst en Alireza gingen/wilden vertrekken.
Die 2 miljoen was toen al veel toch? Daarbij kunnen ze nooit tegen dat salaris op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Baseman77 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:29:
Zoals gezegd was het halen van Johnson al zeer moeizaam. Kiev betaalt nu waarschijnlijk het dubbele van wat AZ pas in het uiterste geval wilde neerleggen. Daarnaast geeft Sol duidelijk aan dat het flinke salaris voor hem belangrijk is omdat hij voor zijn familie de toekomst zeker wil stellen. Dat is niet iets wat je normaal gesproken bij AZ kan bereiken.
Het was sowieso een uitermate domme actie om even te wachten met versterken tot je Europa uit gekieperd bent inderdaad. Temeer omdat een andere club uit die provincie dat verkeerde voorbeeld al eens vaker gegeven had. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Feyenoord is nu officieel vriendjes geworden met Dordrecht. Mooie mogelijkheid om jeugd te laten rijpen in de eerste divisie. Bijvoorbeeld om Knoester er te stallen...

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Het overeenkomst wat ze eerst hadden met Excelsior heeft Feyenoord veel gebracht. Ik heb niet zo'n idee dat dit hetzelfde succes geeft voor Feyenoord :P

Maar wel mooi dat ze mensen kunnen stallen bij een club wat meer speelminuten kan bieden. Wie weet wat het brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:29:
[...]

Zoals gezegd was het halen van Johnson al zeer moeizaam. Kiev betaalt nu waarschijnlijk het dubbele van wat AZ pas in het uiterste geval wilde neerleggen. Daarnaast geeft Sol duidelijk aan dat het flinke salaris voor hem belangrijk is omdat hij voor zijn familie de toekomst zeker wil stellen. Dat is niet iets wat je normaal gesproken bij AZ kan bereiken.

[...]

Het was sowieso een uitermate domme actie om even te wachten met versterken tot je Europa uit gekieperd bent inderdaad. Temeer omdat een andere club uit die provincie dat verkeerde voorbeeld al eens vaker gegeven had. :P
Met een 8 ton per jaar (en dat kan AZ echt wel betalen en doen ze denk ik ook voor de toppers, al hebben ze die momenteel niet) stelt ie de toekomst van z'n familie financieel ook echt wel veilig ;)
Wat betreft het halen van Johnson was het volgens mij niet zozeer een zaak van niet kunnen, maar niet willen voldoen aan de vraagprijs van ADO. Mocht het wel een geval van niet kunnen zijn, dan ben ik heel benieuwd waar die enorme bedragen bij AZ allemaal gebleven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Volgens die redenatie kan Ajax ook een speler van 50M halen en 5M salaris geven, maar zo werkt dat natuurlijk niet. AZ heeft ook gewoon een boekhouding gezond te houden en heeft richtlijnen voor aankoop en salaris. Een salaris van dik acht ton past daar volgens mij bij lange na niet in.

Overigens is het niet aan ons om te bepalen welk bedrag hij voor de toekomst wil hebben. Hij moet het ermee doen en in het voetballen kan je ook zomaar ineens zonder werk zitten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
polopolo150 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:06:
Het overeenkomst wat ze eerst hadden met Excelsior heeft Feyenoord veel gebracht. Ik heb niet zo'n idee dat dit hetzelfde succes geeft voor Feyenoord :P

Maar wel mooi dat ze mensen kunnen stallen bij een club wat meer speelminuten kan bieden. Wie weet wat het brengt.
Vraag me eigenlijk af waarom ze dit nu pas doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58
Ik zou als middenmoot Eredivisie/Bundesliga club echt wel een gok nemen met die kerel. Wat een speler heeft laten zien, kan best terug komen. Denk alleen dat mensen te snel verwachten dat een speler het zelf allemaal wel eventjes doet. Een speler moet ertussen passen en daar worden naar mijn inziens veel fouten gemaakt. Spelers worden gebruikt voor foute opstellingen, manier van spelen etc.

Daar bij moet wel gezegd worden dat heel veel van die gasten zelf ook wel denken dat ze overal tussen passen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 16-01-2019 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Klopt. Ambitie is goed maar als je van één goed jaar AZ denkt voor basis in Tottenham te kunnen gaan heb je of erg veel zelfvertrouwen of houdt van een gokje. Het is niet dat ene Kane daar al rondliep en topscorer van de PL was. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Aan dat zelfvertrouwen van hem zijn ook heel wat Nederlanders schuldig, iets wat volgens mij wel vaker voorkomt als een Nederlander een keer iets presteert. Zo zijn er bv ook een racecoureur en een darter die niet bepaald een gebrek aan zelfvertrouwen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:00:
Aan dat zelfvertrouwen van hem zijn ook heel wat Nederlanders schuldig, iets wat volgens mij wel vaker voorkomt als een Nederlander een keer iets presteert. Zo zijn er bv ook een racecoureur en een darter die niet bepaald een gebrek aan zelfvertrouwen hebben.
En een Portugees, en diverse Duitsers, etc.
Het is alleen typisch Nederlands om er een probleem van te maken als iemand zelfvertrouwen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:07:
[...]
En een Portugees, en diverse Duitsers, etc.
Het is alleen typisch Nederlands om er een probleem van te maken als iemand zelfvertrouwen heeft.
Een probleem?
Als iemand onterecht (te) (veel) zelfvertrouwen heeft door anderen dan kan diegene daar niet altijd zelf iets aan doen. Ik leg de schuld dan ook bij die anderen en niet diegene zelf. Ik schat de meeste sporters niet heel erg hoog in qua intelligentie, wat de meeste (tenenkrommende) interviews bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
interviews boeien mij zelden. Het gaat om sporters die in hun sport mooie dingen laten zien, geen excelente sprekers die een gesprek met een zeer matige interviewer om weten te buigen in een interessante dialoog.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

418O2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:33:
Daarbij kunnen ze nooit tegen dat salaris op
AZ had Sol begin dit seizoen kunnen halen, dan hadden ze niet tegen het salaris van Kiev hoeven op te boksen ;)
Gonadan schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:29:
Zoals gezegd was het halen van Johnson al zeer moeizaam.
Klopt, maar dat kwam om dat Huiberts het minimale wilde betalen. Niet omdat er geen geld was.
Erg dom, helemaal als je daarvoor in de media roept dat je zo geweldig bent omdat je eerst Janssen verkoopt voor ruim 20 miljoen (!) en het jaar daarna Weghorst en Alireza voor in totaal ongeveer 29 miljoen (!).

Dan geeft het geen pas om vervolgens moeilijk te doen over de vraagprijs van 2,5 miljoen voor Johnson en hierbij het onderste uit de kan te willen halen. Ado deed dit perfect door vast te blijven houden aan die prijs, waarna AZ uiteindelijk 2,3 miljoen betaalde. Huiberts is een prima verkoper, maar is nog duidelijk lerende als inkoper.
Daarnaast geeft Sol duidelijk aan dat het flinke salaris voor hem belangrijk is omdat hij voor zijn familie de toekomst zeker wil stellen. Dat is niet iets wat je normaal gesproken bij AZ kan bereiken.
Van Willem II naar AZ is al een hele flinke stap in salaris.
Daarbij speelt Kiev nu pas en had AZ hem afgelopen zomer al kunnen halen.
Het was sowieso een uitermate domme actie om even te wachten met versterken tot je Europa uit gekieperd bent inderdaad. Temeer omdat een andere club uit die provincie dat verkeerde voorbeeld al eens vaker gegeven had.
Hahaha, ze hadden inderdaad beter moeten weten.
OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:00:
Wil je nu Max Verstappen en Van Gerwen vergelijken met Janssen?
Een voetballer die mislukt is bij een topclub omdat die stap veel te groot is vergelijken met een wereldwijd erkend uniek talent en indrukwekkend presterende F1 coureur en een darter die al jaren veruit de beste ter wereld is? En je wil dus ook zeggen dat Max en Van Gerwen "een keer iets presteren"?

Wel komisch trouwens dat de inwoners van een land mede schuldig zouden zijn aan een eventueel misplaatst zelfvertrouwen bij een sporter uit dat land _O-

[ Voor 20% gewijzigd door Baseman77 op 17-01-2019 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
@Baseman77 het schijnt dat sol nu 1 miljoen netto krijgt... Hij wist vast wel dat zulke bedragen mogelijk waren. En az gaat echt niet meer betalen dan een derde daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Misschien dat hij bij AZ 250.000 kon gaan verdienen, hij zat nu op 120.000 euro, dus ja wel een stap vooruit natuurlijk, maar niet in vergelijking met 1.000.000 euro per jaar. Geloof niet dat AZ zoveel betaald aan salaris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Baseman77 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:25:
Klopt, maar dat kwam om dat Huiberts het minimale wilde betalen. Niet omdat er geen geld was.
Niet al het geld wat binnen komt of op de rekening staat is beschikbaar om uit te geven. Daarnaast wil je gewoon grenzen hebben voor je club. Genoeg voorbeelden van clubs die door dat gedrag in de problemen zijn gekomen. Je weet waar AZ vandaan komt qua financiële situatie?
AZ achtte het gewoon niet de juiste keuze om alles op alles te zetten voor Sol, simpel.
Erg dom
Is dit het punt wat je graag bevestigd wilt zien? Want de rest is een herhaling van zetten. ;)
Van Willem II naar AZ is al een hele flinke stap in salaris.
Daarbij speelt Kiev nu pas en had AZ hem afgelopen zomer al kunnen halen.
Irrelevant. Ook zonder concrete interesse van een specifieke club zoals Kiev zal Sol zijn wensen en ambities gehad hebben

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Interessante geruchten vandaag in de Engelse kranten (dus met een groot korreltje zout nemen).
- Frenkie zou blijkbaar het liefst naar City gaan maar die willen voldoen aan de vraagprijs van Marc net zoals Juve en alleen PSG zou willen voldoen en Frenkie koos dan liever voor PSG dan Juve. Vind het persoonlijk apart dat na al die krantenkoppen de afgelopen tijd Barca helemaal niet meer voorkomt in deze geruchten, kan natuurlijk komen door Rabiot maar toch vreemd.
- Man U zit achter Bergwijn aan en wil hem mogelijk nu al binnen halen. Leuk voor Bergwijn als het gebeurd maar ook interessant dat Man U het aandurft om hem te kopen met Memphis in het achterhoofd. Die werd ook als een groot talent (misschien wel groter) gezien en flopte toch behoorlijk onder de druk van spelen bij zo'n groot team. Al komt Bergwijn wel iets gegronder op mij over moeten we dan nog maar zien of het hem wel gaat lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Martinusz schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:47:
Misschien dat hij bij AZ 250.000 kon gaan verdienen, hij zat nu op 120.000 euro
Hahaha, AZ is geen PEC...
Het gemiddelde salaris bij AZ ligt rond de 500.000 Euro.
Gonadan schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:36:
AZ achtte het gewoon niet de juiste keuze om alles op alles te zetten voor Sol, simpel.
Zo simpel is het niet, want het geld was dus het probleem niet. De bankrekening van AZ is de afgelopen 2 jaar weer aardig gevuld geraakt.
En 3 tot 3,5 miljoen is niet alles op alles zetten, helemaal niet voor een club als AZ.

Maar ik verwacht ook niet dat Huiberts en AZ deze fout nogmaals zullen maken.
Irrelevant. Ook zonder concrete interesse van een specifieke club zoals Kiev zal Sol zijn wensen en ambities gehad hebben
Irrelevant, want gokwerk ;)
Als AZ interesse gehad zou hebben, dan was Sol daar natuurlijk op ingegaan. Zowel sportief als financieel is dat een hele flinke verbetering.
Achteraf voor hem misschien maar goed dat AZ niet wilde, aangezien AZ zijn salaris bij Kiev niet kan evenaren. Sportief is het echter niet geweldig, maar dat is vaak bijzaak. Begrijpelijk trouwens, aangezien een voetballer maar gedurende een korte periode flink kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:49:
Interessante geruchten vandaag in de Engelse kranten (dus met een groot korreltje zout nemen).
- Frenkie zou blijkbaar het liefst naar City gaan maar die willen voldoen aan de vraagprijs van Marc net zoals Juve en alleen PSG zou willen voldoen en Frenkie koos dan liever voor PSG dan Juve. Vind het persoonlijk apart dat na al die krantenkoppen de afgelopen tijd Barca helemaal niet meer voorkomt in deze geruchten, kan natuurlijk komen door Rabiot maar toch vreemd.
- Man U zit achter Bergwijn aan en wil hem mogelijk nu al binnen halen. Leuk voor Bergwijn als het gebeurd maar ook interessant dat Man U het aandurft om hem te kopen met Memphis in het achterhoofd. Die werd ook als een groot talent (misschien wel groter) gezien en flopte toch behoorlijk onder de druk van spelen bij zo'n groot team. Al komt Bergwijn wel iets gegronder op mij over moeten we dan nog maar zien of het hem wel gaat lukken.
Volgena die berichten denkt men dat 25 miljoen genoeg zou zijn voor Bergwijn, dat lijkt mij toch niet bijna genoeg. Voor dat bedrag mag Ajax van mij ook wel een poging wagen ;)
Mij lijkt dat Bergwijn niet veel goedkoper gaat zijn dan Lozano.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
:? beetje vreemde reactie.
Hebben ze dat alweer opgeschaald dan? Dat wist ik niet :)

2013:
Directeur Toon Gerbrands vertelt dat het gemiddelde salaris bij AZ is gehalveerd van 500.000 tot 250.000 euro, waarbij het plafond ongeveer bij 450.000 ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Want?
De subtop in Nederland betaalt andere salarissen dan de middenmoot.
Hebben ze dat alweer opgeschaald dan?
Natuurlijk.
Dat is ook de enige manier om (structureel) voor Europees voetbal te gaan.

AZ is van ver gekomen (ten tijde van Scheringa betaalden ze 'rustig' 1 miljoen aan salaris, na het faillissement vanzelfsprekend stukken minder), maar ondertussen zijn ze weer gewoon een subtopclub met bijbehorende salarissen. En in het voetbal is 5 jaar een lange tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:28:
[...]

Volgena die berichten denkt men dat 25 miljoen genoeg zou zijn voor Bergwijn, dat lijkt mij toch niet bijna genoeg. Voor dat bedrag mag Ajax van mij ook wel een poging wagen ;)
PSV verkoopt met Bergwijn niet alleen een goede speler maar ook het kampioenschap. Zo superieur aan Ajax zijn ze ook weer niet dat ze nu al uitverkoop kunnen houden en de competitie uit kunnen zingen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:28:
[...]

Wel 25 miljoen pond, wat dus 28 miljoen euro is. Ik weet niet wat het verschil in contract is maar zijn natuurlijk meerdere factoren die de prijs bepalen. Prijs is meestal bij Engelse clubs ook niet een heel groot probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Baseman77 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:51:
[...]

Want?
De subtop in Nederland betaalt andere salarissen dan de middenmoot.

[...]

Natuurlijk.
Dat is ook de enige manier om (structureel) voor Europees voetbal te gaan.

AZ is van ver gekomen (ten tijde van Scheringa betaalden ze 'rustig' 1 miljoen aan salaris, na het faillissement vanzelfsprekend stukken minder), maar ondertussen zijn ze weer gewoon een subtopclub met bijbehorende salarissen. En in het voetbal is 5 jaar een lange tijd.
Laatste berichten die ik kan vinden is dat juist de subtop fors minder is gaan betalen, vraag mij ook af of AZ wel aan die 4 of 5 ton salaris komt gemiddeld. Vooral Ajax, PSV en Feyenoord trekken het gemiddelde wel omhoog denk ik.

Daarnaast ook de non-EU spelers natuurlijk:
Eredivisieclubs zijn voor een niet-EU-speler dus zeker vier ton kwijt. Contractspelers van 19 jaar en jonger kosten twee ton.
Maar goed, een AZ kan dus ook niet opboksen tegen een salaris van 1 miljoen per jaar. Maar hadden ze wellicht kunnen voorkomen door inderdaad eerder voor Sol te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:12
PSV Heeft toch eerder een topspeler verkocht in de winterstop en toen landstitel verspeeld?
Dus verwacht niet dat ze dat nog een keer gaan doen.

Alles voor het kampioenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Baseman77 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:19:
Hahaha, AZ is geen PEC...
Daar zou ik graag een bron bij zien, want dit staat haaks op de informatie over lonen in de Eredivisie die recent gepubliceerd is.
Zo simpel is het niet, want het geld was dus het probleem niet. De bankrekening van AZ is de afgelopen 2 jaar weer aardig gevuld geraakt.
En 3 tot 3,5 miljoen is niet alles op alles zetten, helemaal niet voor een club als AZ.
Ik wist niet dat jij voor AZ bepaalt wat wel en niet haalbaar is en wat zij veel mogen vinden. :D
Maar ik verwacht ook niet dat Huiberts en AZ deze fout nogmaals zullen maken.
Te laat een vervanger halen doel je dan op, want de staat los van Sol.
Irrelevant, want gokwerk ;)
Als AZ interesse gehad zou hebben, dan was Sol daar natuurlijk op ingegaan. Zowel sportief als financieel is dat een hele flinke verbetering.
Grappig hoe jij je eigen aannames altijd weer als feiten weet neer te zetten. Wellicht ziet Sol dat kleine stapje naar AZ helemaal niet als zo'n buitenkans en wil hij zich ook niet opnieuw langdurig vastleggen om daarmee een mogelijke transfer naar het buitenland moeilijker te maken.
Hoe dan ook, het enige wat stom was van AZ was dat ze niemand haalden voor de kwalificatie. Al kun je je afvragen of zo kort voor een wedstrijd een aankoop halen echt meerwaarde kan bieden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Martinusz schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:32:
Laatste berichten die ik kan vinden is dat juist de subtop fors minder is gaan betalen
Dat is de laatste jaren alweer anders.
Maar ze zijn wel realistischer geworden na de val van Twente, een heel duidelijk voorbeeld van het overbetalen van spelers en mede daarmee je ondergang inleiden.
vraag mij ook af of AZ wel aan die 4 of 5 ton salaris komt gemiddeld. Vooral Ajax, PSV en Feyenoord trekken het gemiddelde wel omhoog denk ik.
Oh, ik zie nu dat ik het over een gemiddeld salaris bij AZ had. Excuus, ik bedoelde dat het topsalaris bij AZ een 5 ton is. Ik snapte niet waarom mijn opmerking zo ongeloofwaardig zou zijn, nu wel :+

Vooral Ajax en PSV trouwens, Feyenoord zit daar gemiddeld nogal onder (al verdienen Berghuis en Van Persie wel een topsalaris).
Joostje123 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:11:
PSV Heeft toch eerder een topspeler verkocht in de winterstop en toen landstitel verspeeld?
Danko Lazović in 2009/2010.
Hij was geen topspeler, maar wel een belangrijke speler.
Gonadan schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:19:
Daar zou ik graag een bron bij zien, want dit staat haaks op de informatie over lonen in de Eredivisie die recent gepubliceerd is.
Zie mijn eerdere opmerking hierover tegen Martinusz.

Het gemiddelde loon in de Eredivisie stijgt overigens al 4 jaar op rij, al betalen met name de clubs (onderin) in het rechterrijtje veel minder dan dat gemiddelde. De tijd dat je als modale voetballer in Nederland zelfs bij een kleinere Eredivisie club een 3 ton verdiende is voorbij, maar bij de subtop en bovenkant middenmoot kun je nog steeds een prima salaris verdienen. Je financieel onafhankelijk voetballen binnen de Eredivisie is echter alleen nog maar mogelijk bij PSV en Ajax.
Ik wist niet dat jij voor AZ bepaalt wat wel en niet haalbaar is en wat zij veel mogen vinden.
Ach kom op, ten eerste doe jij hetzelfde en ten tweede is dit logisch redeneren.
AZ heeft inmiddels een goed gevulde kas, wat je zelf ook kunt constateren door de jaarrekeningen te bekijken. Hun omzet stijgt ieder jaar (behalve afgelopen seizoen, omdat ze toen Europees voetbal misliepen) en ze maken ieder jaar winst, daardoor hebben ze in 2017 ook het stadion weer teruggekocht. Vorig jaar bedroeg het eigen vermogen bijv. ruim 25 miljoen.

Alsof AZ een transfersom van 3,5 miljoen niet kan betalen.
Ze proberen alleen ieder jaar een "Weghorstje" te doen, gekocht voor 1,5 miljoen en 2 jaar later verkocht voor 10 miljoen. Maar Friday en Mihalik zijn geflopt (allebei gehaald voor 1,5 miljoen) en Johnson wordt vooralsnog vooral als invaller gebruikt (gehaald voor 2,3 miljoen). Dat lijkt me niet de beste weg voor een club met de ambities van AZ.
Te laat een vervanger halen doel je dan op, want de staat los van Sol.
Klopt.
Wellicht ziet Sol dat kleine stapje naar AZ helemaal niet als zo'n buitenkans en wil hij zich ook niet opnieuw langdurig vastleggen om daarmee een mogelijke transfer naar het buitenland moeilijker te maken.
De stap van Willem II naar AZ vind je klein?
Daar ben ik het dan heel erg mee oneens.

En dat Sol wilde vertrekken bij Willem II is geen geheim, daar ging het al 2 jaar over. Hij is een broodvoetballer, wiens vrouw het uitstekend beviel in Nederland. Dan is zowel sportief als financieel een grote stap omhoog in de Eredivisie een kans die hij niet zou laten liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Baseman77 op 17-01-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Joostje123 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:11:
Dus verwacht niet dat ze dat nog een keer gaan doen.

Alles voor het kampioenschap.
Wel vaker volgens mij, dat gaf Ajax toen de gelegenheid om met historisch weinig punten kampioen te worden. Dus nee, een verkoop in de winterstop door PSV zal niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als er een concreet bod van 40 miljoen + op Lozano of Bergwijn komt. Ik geloof er niks van dat ze dat gaan weigeren want tweede worden ze sowieso wel en als ze CL halen is het een win-win.

Het geeft ook aan dat Ajax er serieus goed voorstaat qua financiën aangezien de 43 miljoen van Neres gewoon geparkeerd is. En Chinezen betalen transfers in 1x, niet in termijnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Typhone schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:57:
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als er een concreet bod van 40 miljoen + op Lozano of Bergwijn komt. Ik geloof er niks van dat ze dat gaan weigeren want tweede worden ze sowieso wel en als ze CL halen is het een win-win.

Het geeft ook aan dat Ajax er serieus goed voorstaat qua financiën aangezien de 43 miljoen van Neres gewoon geparkeerd is. En Chinezen betalen transfers in 1x, niet in termijnen!
Met handjeklap samen bepalen wie 1e en 2e wordt?

Ik denk niet dat je ergens bij een ambitieuze club de handen op elkaar krijgt voor het idee dat 'je team 2e wordt', en dan 'CL veilig stelt', en dus ook niet bij PSV. ;)

Pagina: 1 ... 204 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.