EensTyphone schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:57:
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als er een concreet bod van 40 miljoen + op Lozano of Bergwijn komt.
Koffiedik kijken, ik geloof niet dat ze op dit moment echt moeten verkopen. Waarom zouden ze nu een speler verkopen die van grote invloed is op de prestaties tot de winterstop. Geen enkele club, zowel Ajax als PSV als Feyenoord gaat spelers verkopen omdat ze naar waarschijnlijkheid toch wel tweede worden. Als dat het geval is dan had Ajax ook Neres wel voor dat bedrag verkocht.Ik geloof er niks van dat ze dat gaan weigeren want tweede worden ze sowieso wel en als ze CL halen is het een win-win.
Klinkt meer als wensdenken dan wat anders
Of ze zien dat ze zonder versterkingen liever neit een goede back-up laten gaan omdat deze de club kan helpen in de strijd om het kampioenschap. Waar Ajax er met vermogen simpelweg beter voor staat is dat alsnog niet iets om spelers maar niet te verkopen voor goede bedragen.Het geeft ook aan dat Ajax er serieus goed voorstaat qua financiën aangezien de 43 miljoen van Neres gewoon geparkeerd is
Jup, zo ook bijvoorbeeld Afellay. basisspelers moet je niet willen verkopen in de winterstopVincent Dave schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:22:
[...]
Wel vaker volgens mij, dat gaf Ajax toen de gelegenheid om met historisch weinig punten kampioen te worden. Dus nee, een verkoop in de winterstop door PSV zal niet gebeuren.
[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 17-01-2019 16:23 ]