[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.352 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:57:
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als er een concreet bod van 40 miljoen + op Lozano of Bergwijn komt.
Eens
Ik geloof er niks van dat ze dat gaan weigeren want tweede worden ze sowieso wel en als ze CL halen is het een win-win.
Koffiedik kijken, ik geloof niet dat ze op dit moment echt moeten verkopen. Waarom zouden ze nu een speler verkopen die van grote invloed is op de prestaties tot de winterstop. Geen enkele club, zowel Ajax als PSV als Feyenoord gaat spelers verkopen omdat ze naar waarschijnlijkheid toch wel tweede worden. Als dat het geval is dan had Ajax ook Neres wel voor dat bedrag verkocht.

Klinkt meer als wensdenken dan wat anders :+
Het geeft ook aan dat Ajax er serieus goed voorstaat qua financiën aangezien de 43 miljoen van Neres gewoon geparkeerd is
Of ze zien dat ze zonder versterkingen liever neit een goede back-up laten gaan omdat deze de club kan helpen in de strijd om het kampioenschap. Waar Ajax er met vermogen simpelweg beter voor staat is dat alsnog niet iets om spelers maar niet te verkopen voor goede bedragen.

Vincent Dave schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:22:
[...]

Wel vaker volgens mij, dat gaf Ajax toen de gelegenheid om met historisch weinig punten kampioen te worden. Dus nee, een verkoop in de winterstop door PSV zal niet gebeuren.
Jup, zo ook bijvoorbeeld Afellay. basisspelers moet je niet willen verkopen in de winterstop

[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 17-01-2019 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ramzzz schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:18:
[...]

Met handjeklap samen bepalen wie 1e en 2e wordt?

Ik denk niet dat je ergens bij een ambitieuze club de handen op elkaar krijgt voor het idee dat 'je team 2e wordt', en dan 'CL veilig stelt', en dus ook niet bij PSV. ;)
Ik denk het ook niet maar ik denk dat als de zak geld groot genoeg is er binnen beide clubs genoeg mensen zitten die aan zullen dringen op een transfer. Ooit was 16 miljoen euro genoeg om Ibrahimovic om 23:00 los te weken bij Ajax.

Verder zijn er te veel variabelen op tafel om het op een herenakkoord te gooien vrees ik, laat staan wat er gebeurt als zoiets uitkomt ^^ . Maar hypothetisch denk ik dat zowel Bergwijn als Neres weg zijn als er 40 voor de één + 50 voor de ander geboden wordt. Wat Overmars of Gerbrands ook roepen mogen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:22:
[...]
Wat Overmars of Gerbrands De Jong ook roepen mag ;).
FTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:22:
[...]

Ik denk het ook niet maar ik denk dat als de zak geld groot genoeg is er binnen beide clubs genoeg mensen zitten die aan zullen dringen op een transfer. Ooit was 16 miljoen euro genoeg om Ibrahimovic om 23:00 los te weken bij Ajax.

Verder zijn er te veel variabelen op tafel om het op een herenakkoord te gooien vrees ik, laat staan wat er gebeurt als zoiets uitkomt ^^ . Maar hypothetisch denk ik dat zowel Bergwijn als Neres weg zijn als er 40 voor de één + 50 voor de ander geboden wordt. Wat Overmars of Gerbrands ook roepen mag ;).
En waarom zou Neres' marktwaarde hoger liggen? Door de 'voodoo' van Overmars?

Bergwijn:
https://www.transfermarkt...ertverlauf/spieler/284165

Neres:
https://www.transfermarkt...ertverlauf/spieler/469822

[Disclaimer: dit is voor mij net zo'n ondoorgrondelijke bron als voor jullie]

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 17-01-2019 16:27 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ramzzz schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:25:
[...]

Waarom zou de marktwaarde van Neres überhaupt op 43 miljoen euro liggen is de vraag ;). Ik weet alleen dat er een bod van 43 miljoen van tafel is geveegd voor Neres wat deze transferperiode na het afketsen van Lainez niet voldoende is. Dus zal er meer geld op tafel moeten komen om Ajax tot een transfer te bewegen anders krijgen ze nul op rekest.

Bij mijn weten is er nog geen 40 miljoen geboden op Bergwijn maar ik denk als dat wel zo is hij meteen weg is ;). Ik schat Bergwijn op dit moment hoger in dan Neres maar dat is persoonlijk en gebaseerd op dit seizoen niet zozeer op wat de 'markt' voorschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Typhone schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:28:
[...]

Waarom zou de marktwaarde van Neres überhaupt op 43 miljoen euro liggen is de vraag ;). Ik weet alleen dat er een bod van 43 miljoen van tafel is geveegd voor Neres wat deze transferperiode na het afketsen van Lainez niet voldoende is. Dus zal er meer geld op tafel moeten komen om Ajax tot een transfer te bewegen anders krijgen ze nul op rekest.

Bij mijn weten is er nog geen 40 miljoen geboden op Bergwijn maar ik denk als dat wel zo is hij meteen weg is ;). Ik schat Bergwijn op dit moment hoger in dan Neres maar dat is persoonlijk en gebaseerd op dit seizoen niet zozeer op wat de 'markt' voorschrijft.
Eens.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:25:
[...]

Bergwijn:
https://www.transfermarkt...ertverlauf/spieler/284165

Neres:
https://www.transfermarkt...ertverlauf/spieler/469822

[Disclaimer: dit is voor mij net zo'n ondoorgrondelijke bron als voor jullie]
Braziliaanse spelers zijn populair in China, Nederlanders niet ;)
Binnen Europa geloof ik niet dat er veel verschil zal zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:15:
Zie mijn eerdere opmerking hierover tegen Martinusz.
Als bovengrens is het een stuk geloofwaardiger inderdaad. :P
Het gemiddelde loon in de Eredivisie stijgt overigens al 4 jaar op rij, al betalen met name de clubs (onderin) in het rechterrijtje veel minder dan dat gemiddelde. De tijd dat je als modale voetballer in Nederland zelfs bij een kleinere Eredivisie club een 3 ton verdiende is voorbij, maar bij de subtop en bovenkant middenmoot kun je nog steeds een prima salaris verdienen. Je financieel onafhankelijk voetballen binnen de Eredivisie is echter alleen nog maar mogelijk bij PSV en Ajax.
Precies, daarom azen de meesten op het buitenland.
Ach kom op, ten eerste doe jij hetzelfde en ten tweede is dit logisch redeneren.
Tja, ik vind het allemaal veel minder logisch, meer hypothetisch.
AZ heeft inmiddels een goed gevulde kas, wat je zelf ook kunt constateren door de jaarrekeningen te bekijken. Hun omzet stijgt ieder jaar (behalve afgelopen seizoen, omdat ze toen Europees voetbal misliepen) en ze maken ieder jaar winst, daardoor hebben ze in 2017 ook het stadion weer teruggekocht. Vorig jaar bedroeg het eigen vermogen bijv. ruim 25 miljoen.

Alsof AZ een transfersom van 3,5 miljoen niet kan betalen.
Ze proberen alleen ieder jaar een "Weghorstje" te doen, gekocht voor 1,5 miljoen en 2 jaar later verkocht voor 10 miljoen. Maar Friday en Mihalik zijn geflopt (allebei gehaald voor 1,5 miljoen) en Johnson wordt vooralsnog vooral als invaller gebruikt (gehaald voor 2,3 miljoen). Dat lijkt me niet de beste weg voor een club met de ambities van AZ.
Waarom blijf je hier zo in hangen? Je kunt nog heel veel scenario's gaan verzinnen waarom AZ hem had moeten/kunnen/willen halen, maar ze hebben het niet gedaan. En ik snap ook best waarom het niet gebeurd is. Daar kan jij het heel erg mee oneens blijven, maar daar gaat niets aan veranderen. :)
De stap van Willem II naar AZ vind je klein?
Daar ben ik het dan heel erg mee oneens.
Vergeleken met de stap naar het buitenland? Absoluut.
En dat Sol wilde vertrekken bij Willem II is geen geheim, daar ging het al 2 jaar over. Hij is een broodvoetballer, wiens vrouw het uitstekend beviel in Nederland. Dan is zowel sportief als financieel een grote stap omhoog in de Eredivisie een kans die hij niet zou laten liggen.
Naar jouw mening. En ik stel dat hij liever naar het buitenland gaat voor meer geld dan je in Nederland met een nieuw contract weer langer vast te leggen.
Vooralsnog is dat laatste wat is gebeurd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:10
Joostje123 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:11:
PSV Heeft toch eerder een topspeler verkocht in de winterstop en toen landstitel verspeeld?
Dus verwacht niet dat ze dat nog een keer gaan doen.

Alles voor het kampioenschap.
Ajax verkocht Suarez in de winterstop met 9 punten achterstand en werd uiteindelijk kampioen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:47

Qu3st

@Hackus het is vrijdag, eindelijk de 1e speelronde van 2019, waar blijven de wedstrijden. Ik ben ongeduldig!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

A
Sempy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:04:
[...]

Ajax verkocht Suarez in de winterstop met 9 punten achterstand en werd uiteindelijk kampioen. ;)
offtopic:
Wellicht scheelt het dat hij ook van schorsing naar schorsing hobbelde, met zijn bijtgrage gedrag.

Hij was in feite damaged goods.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 18
vrijdag 18.01. 20:00 Vitesse v Excelsior

zaterdag
19.01. 18:30 AZ v FC Utrecht
19.01. 19:45 ADO Den Haag v VVV-Venlo
19.01. 19:45 PEC Zwolle v Feyenoord
19.01. 20:45 FC Groningen v Heracles
zondag
20.01. 12:15 Willem II v NAC
20.01. 14:30 De Graafschap v Fortuna Sittard
20.01. 14:30 FC Emmen v PSV
20.01. 16:45 Ajax v sc Heerenveen

@Qu3st Niet veel bijzonders dit weekend. AZ v FCU wel leuk denk ik

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Hackus hoezo zijn de eerste punten voor Emmen in 2019 niets bijzonders? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gonadan schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:09:
oOo

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:33

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:09:
De lolbroek aan? :P
Ik denk dat PEC - Feyenoord nog wel eens een verrassing kan worden.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
St@m schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:57:
[...]

Ik hoop het, maar ik vrees dat PEC op hun beroerde plastic veld weinig moeite zal hebben met dit Feyenoord. (Jorgensen zal voor de beker wel weer geblesseerd zijn na dit potje op plastic)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De verrassing heb ik in de pool ingevuld als een degelijke overwinning voor Feyenoord. Volgens mij is dat verrassender dan punten voor PEC. :P

offtopic:
Yup, ik heb die broek aan dus.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Best bijzondere VAR vanavond, afgekeurd doelpunt door hinderlijk buitenspel, waarbij een aanvaller van Excelsior vanuit buitenspelpositie deelneemt aan het spel en een verdediger hindert met een blok.

Zo kun je wel heel veel doelpunten (uit met name vrije trappen en corners) gaan annuleren...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ankona
Buitenspel hebben ze ook veel te ingewikkeld gemaakt. Ooit was het gewoon zwart-wit. Nu allemaal geneuzel over wel of niet meedoen, hinderlijk of nieuwe actie.
Van mij mag het gewoon weer terug naar hoe het in de jaren 80 was. Geen discussies. En als een aanvallend team het flauw vindt... dan had die luie spits maar wat vlotter terug moeten lopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Blijft bijzonder hoe contact zo belangrijk blijft voor het wel of niet geven van een overtreding.

Als aanvallende speler moet je klaarblijkelijk in tackles lopen om een overtreding mee te krijgen. Jezelf beschermen is uiteindelijk nadelig...Wat moet je dan doen als aanvaller (Crooij) van PEC tegen een keeper die zo uitkomt :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:30
Napo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:10:
Blijft bijzonder hoe contact zo belangrijk blijft voor het wel of niet geven van een overtreding.

Als aanvallende speler moet je klaarblijkelijk in tackles lopen om een overtreding mee te krijgen. Jezelf beschermen is uiteindelijk nadelig...Wat moet je dan doen als aanvaller (Crooij) van PEC tegen een keeper die zo uitkomt :|
Uhm... in ieder geval jezelf niet laten vallen als er nul contact is. Volledig terecht dat de strafschop is teruggedraaid. Hier was niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:07
Ik ben niet helemaal objectief, maar vond dit wel een goede beslissing van de scheidsrechter. Overigens ook om geen geel te geven voor de man die ging liggen. Het was zowel geen strafschop als een schwalbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:47

CR1691

Hero of Time

Napo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:10:

Als keeper mag je blijkbaar niks in je eigen strafschop gebied doen.

Die speler heeft nog mazzel dat hij geen geel kreeg.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ankona schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 00:37:
Buitenspel hebben ze ook veel te ingewikkeld gemaakt. Ooit was het gewoon zwart-wit. Nu allemaal geneuzel over wel of niet meedoen, hinderlijk of nieuwe actie.
Van mij mag het gewoon weer terug naar hoe het in de jaren 80 was. Geen discussies. En als een aanvallend team het flauw vindt... dan had die luie spits maar wat vlotter terug moeten lopen.
Lekker statisch spel bedoel je?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
donleone83 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:13:
[...]

Uhm... in ieder geval jezelf niet laten vallen als er nul contact is. Volledig terecht dat de strafschop is teruggedraaid. Hier was niets aan de hand.
https://twitter.com/TEredivisie/status/1086702519856889856

Ik zie een speler die de bal poogt mee te nemen en in ieder geval zijn rechter been veel hoger beweegt dan normaal nodig om een stevig inkomende keeper te ontwijken. Doet hij dat niet wordt hij geraakt, doet hij dat wel raakt hij - zoals te zien was - uit balans en ben je de bal ook kwijt.
CR1691 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:18:
[...]

Als keeper mag je blijkbaar niks in je eigen strafschop gebied doen.
Tsja, als Crooij op eenzelfde manier doorloopt als hij al deed dan ben je als keeper het bokje en Crooij wellicht ook met een blessure

[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 19-01-2019 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:47

CR1691

Hero of Time

Van Persie... die man blijft geweldig.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mag ik nog zeggen dat het een schande is voor de Eredivisie en een grove schande is voor een club als Zwolle dat er op dit veld gevoetbald mag worden? Of is die discussie over?

Maar goed, dacht dat Zwolle vanaf volgend seizoen wel weer gewoon een normale mat kreeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
PWM schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:25:
Mag ik nog zeggen dat het een schande is voor de Eredivisie en een grove schande is voor een club als Zwolle dat er op dit veld gevoetbald mag worden? Of is die discussie over?

Maar goed, dacht dat Zwolle vanaf volgend seizoen wel weer gewoon een normale mat kreeg?
Denk dat het wel een bekend feit is.
Ben al lang blij dat dit seizoen alweer een paar clubs besloten hebben om af te stappen van kunstgras. En daar moeten we voorlopig maar blij mee zijn.

Btw, waar denken we dat Feyenoord volgend seizoen zal eindigen zonder v Persie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Deadsy schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:37:
[...]

Ben al lang blij dat dit seizoen alweer een paar clubs besloten hebben om af te stappen van kunstgras. En daar moeten we voorlopig maar blij mee zijn.

Zonder aankopen en trainerswissel denk ik 5e.
Al ligt het vandaag grotendeels aan dat kutgras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Op dat gras moet iedereen voetballen, dat is echt geen excuus.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

carpebios schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:40:
Je hebt het wel over Barcelona 2 he :+

Nee, Feyenoord speelt niet goed, maar het argument dat ze er beide op moeten spelen is natuurlijk ook niet eerlijk. Als jij week in week uit op een kutveld speelt en trained, kan je wel degelijk voordeel van hebben als je tegen een tegenstander moet die dat niet gewend is.

Puntje is imho prima vandaag. Aan de andere kant, geen idee waarom ik kijk, deze seizoenshelft is toch voor spek en bonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:44:
[...]

Je hebt het wel over Barcelona 2 he :+

Nee, Feyenoord speelt niet goed, maar het argument dat ze er beide op moeten spelen is natuurlijk ook niet eerlijk. Als jij week in week uit op een kutveld speelt en trained, kan je wel degelijk voordeel van hebben als je tegen een tegenstander moet die dat niet gewend is.

Puntje is imho prima vandaag. Aan de andere kant, geen idee waarom ik kijk, deze seizoenshelft is toch voor spek en bonen.
Een puntje is niet prima. Ik heb een 3-1 winst voor Feyenoord in de poule.
Ik was zo dom om te denken dat ondanks het veld Feyenoord goed uit de winterstop komt en effe gaat knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Alle ballen op Van Persie pompen moet zelfs op een zandvlakte lukken lijkt mij? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Deadsy schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:37:
[...]

Ik denk 8e. Behalve RvP zie ik ook Vilhena, Berghuis, Jørgensen vertrekken. Dan is in één klap het kleine beetje creativiteit dat je in je elftal hebt weg. Er staat niemand klaar om Van Persie of Jørgensen te vervangen, Van Geel komt aan met Venema, Janssen (alhoewel onbetaalbaar) of tóch eindelijk Van Wolfswinkel. Kortom: allemaal spitsen waar je in dit elftal bijzonder weinig aan hebt.

Ik voorzie een seizoen zoals een aantal jaar geleden, waar Castaignos als tiener de basis spits werd maar er ook echt nul verwachtingen waren voor dat seizoen.

Ik zie momenteel helemaal niets in dit elftal. De backs zijn Eredivisie-onwaardig, je centrum is statisch en langzaam, je hebt als Van Persie vertrekt alleen maar lopers op je middenveld en in de aanval heb je helemaal niets rondlopen.

De club is ziek, in alle geledingen. De prijzen van de laatste jaren verbloemen een veel groter probleem. Een eventuele nieuwe coach en een nieuwe TD moeten de tijd krijgen. Na de laatste jaren waarin er nul groei zit in het elftal of in de club, gaan ze die van de aanhang niet zomaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:46:
Een puntje is niet prima. Ik heb een 3-1 winst voor Feyenoord in de poule.
Ik was zo dom om te denken dat ondanks het veld Feyenoord goed uit de winterstop komt en effe gaat knallen.
Ik 0-2. Of krijg punten voor de pool, of ik heb wat te lachen. Win-win. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@donleone83
Janssen of v Wolfswinkel zie ik niet komen aangezien beide niet betaalbaar zijn.

maar denk wel dat je het andere grote probleem goed beschrijft.
Er gaan spelers vertrekken en met het geld dat binnen komt zal v Geel niets goeds gaan doen.

@Gonadan
Bijna altijd wanneer ik een leuke winst voor Feyenoord invul laten ze punten liggen

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 19-01-2019 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
@Deadsy het probleem is dat een of meerdere aankopen het probleem niet oplossen. Er zit gewoon nul voetbal in deze selectie als je de spelers met een beetje creativiteit kwijtraakt. Geen visie, geen gedachte, geen herkenbare patronen. Ze doen maar wat, voor mijn gevoel, en dat is Gio aan te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niet alleen Gio toch? Er zijn ook mensen die hem maar zijn gang laten gaan. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wat is Feyenoord weer standaard zwak. Onzekere verdediging en trage aanval.
Waarom geen Toornstra? Waarom zo vasthouden aan Berghuis?

Wissel Berghuis en Jorgensen eens voor Toornstra en Geertruida. Ben benieuwd of het dan gaat lopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:55:
Niet alleen Gio toch? Er zijn ook mensen die hem maar zijn gang laten gaan. ;)
De assistenten die blijkbaar niets toevoegen, de TD die nog nooit iets heeft weten toe te voegen bij een club..

Te veel mensen houden elkaar de hand boven het hoofd, want ze zijn allemaal mede verantwoordelijk en als 1 vertrekt moeten ze eigenlijk allemaal weg.

Tijd geleden zie De Snor het al bij VI, dat v Geel al maanden niet meer voor de camera is gezien. Terwijl meneertje normaal toch vrij media geil is.

@Ankona
Dat is een tactische wissel en zoiets stoms doet Gio niet

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 19-01-2019 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ze spelen uit. :>

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Kutveld. kost je nu je keeper

Meteen staken die wedstrijd

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Gio is een prima trainer voor Feyenoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
carpebios schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:40:
Ik denk ook niet dat het als excuus gebruikt wordt. Als ajacied wil je hier toch ook niet op voetballen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
danslo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:09:
[...]

Ik denk ook niet dat het als excuus gebruikt wordt. Als ajacied wil je hier toch ook niet op voetballen?
Geen enkele club die zichzelf een prof club wil noemen zou erop moeten willen voetballen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Geen enkele bond zou dit mogen toestaan

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:11:
[...]Geen enkele club die zichzelf een prof club wil noemen zou erop moeten willen voetballen.
Jaap Stam zou van het "veld" moeten lopen! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
nou, schop morgen Gio er maar uit. Die gaat de derde plek niet veiligstellen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Goed bezig Feyenoord :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 20:29
Ankona schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:18:
Schandalig weer. Gio moet gewoon weg, hij krijgt dit niet meer op de rit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ph4ge schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:20:
[...]

Schandalig weer. Gio moet gewoon weg, hij krijgt dit niet meer op de rit.
Het is zo structureel. De aanval is te traag en mist kwaliteit (alleen Larsson en Van Persie hebben het niveau) De verdediging is te zwak om de boel in 4-3-3 opstelling te controleren.

Het materiaal schreeuwt om 5-3-2, al jaren. Maar Gio blijft aankloten en verliezen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:18:
Ach wat heb je nou aan een 3e plek. Je mag ermee naar de EL, daar is toch niets aan.
Kun je alleen geld, prestige en erva

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:33

St@m

@ Your Service

[...]

Hop hop :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:22:
[...]

Het is zo structureel. De aanval is te traag en mist kwaliteit (alleen Larsson en Van Persie hebben het niveau) De verdediging is te zwak om de boel in 4-3-3 opstelling te controleren.

Het materiaal schreeuwt om 5-3-2, al jaren. Maar Gio blijft aankloten en verliezen.
Als je geen kansen creëert met een aanval Van Persie, Berghuis, Larsson en Jorgensen tegen PEC dan zit er mentaal en of tactisch echt wat mis. Dat is de verantwoordelijkheid van de coach.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 19-01-2019 21:27 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ach de cijfertjes had ik goed, alleen de plek was niet goed

edit:
83e minuut, verdediger voor verdediger.

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsy op 19-01-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:26:
[...]
Als je geen kansen creëert met een aanval Van Persie, Berghuis, Larsson en Jorgensen tegen PEC dan zit er mentaal en of tactisch echt wat mis. Dat is de verantwoordelijkheid van de coach.
Het scheelt denk ik enorm dat één van de beste (Nederlandse) verdedigers ooit qua tactiek aan de andere kant staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
ph4ge schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:26:
[...]

Jorgensen is te traag, Berghuis te beperkt. En met zoveel (trage) spelers voorin mis je de ruimte om een verdediging stuk te spelen. Tel daarbij op dat de verdediging te zwak is om te controleren en op te bouwen en een blinde ziet meer dan Gio.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Prijzen sinds Gio aan de macht is:

PSV: 3
Feyenoord: 5
Ajax: 0

Als dat na dit seizoen:

PSV: 4
Feyenoord: 6

word, veranderd er dus niks binnen de club. En ja, dat is scorebord en nee, een beker is geen CL. Maar als we over 10 jaar terugkijken, was dit gewoon een goede Feyenoord periode ;)

Ik ben altijd de positivo :p Daarbij, het word sowieso Dirk, laat hem nog maar 2 jaar rijpen.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 19-01-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zo vlak voor het einde had ik toch een speler met aanvallende impulsen ingebracht.
Zou Gio weten dat ze achter staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
danslo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:09:
[...]

Geen idee wat een ajacied wilt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
carpebios schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:32:
[...]

Geen idee wat een ajacied wilt.
Je begrijpt serieus de vergelijking tussen Feyenoord en Ajax niet, of doe je expres moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
Afgekeurde goal kan er ook nog wel bij voor feijenoord.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Deadsy schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:31:
Zo vlak voor het einde had ik toch een speler met aanvallende impulsen ingebracht.
Zou Gio weten dat ze achter staan?
Nee joh, Gio bedenkt 2 weken voor de wedstrijd al hoe hij gaat wisselen en daar verandert de tussenstand of de vorm van de dag niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
danslo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:36:
[...]

Je begrijpt serieus de vergelijking tussen Feyenoord en Ajax niet, of doe je expres moeilijk?
Vergelijking tussen Feyenoord en Ajax snap ik inderdaad niet, Ajax en PSV oke, maar dit niet nee. En omdat ik het niet snap doe IK moeilijk. Welkom in 2019!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Maverick schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:36:
Afgekeurde goal kan er ook nog wel bij voor feijenoord.
Volledig terecht, Toornstra hoort niet buiten De Kuip te scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Heel slecht en niet eens verrassend. 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden en dat tegen allemaal rechter rijtje tegenstanders. Wordt nog degradatie voetbal onder prijzen plakker Gio.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:40:
Heel slecht en niet eens verrassend. 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden en dat tegen allemaal rechter rijtje tegenstanders. Wordt nog degradatie voetbal onder prijzen plakker Gio.
Stel je voor dat er bij de wedstrijd van volgende week nog een longshot richting plek 2 op het spel had gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:40:
Nou dan kunnen ze een prijs pakken die ze nog niet hebben. Die van de Keuken kampioen divisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Ach, dit was het Jaap Stam-effect natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Schandalige pot weer van Feyenoord. Het verbaasd me niet eens meer eigenlijk. De komende jaren doen we voor spek en bonen mee terwijl we hopen dat er een keer wat gebeurd en v Geel en Gio + assistenten opdonderen. We mogen lekker weer vanaf 0 beginnen met opbouwen. 2 verloren jaren na het kampioenschap

De 3de begroting van NL en vrij kansloos verloren van De Graafschap, Trencin, Fortuna en PEC. En er komen nog wat pijnlijke nederlagen aan tegen kleine clubs. De gifbeker is nog lang niet leeg. :F

[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 19-01-2019 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zo, die keeper van Ado kan ook wat weekjes op vakantie.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 08:15
PWM schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:31:
Prijzen sinds Gio aan de macht is:

PSV: 3
Feyenoord: 5

Als dat na dit seizoen:

PSV: 4
Feyenoord: 6

word, veranderd er dus niks binnen de club. En ja, dat is scorebord en nee, een beker is geen CL. Maar als we over 10 jaar terugkijken, was dit gewoon een goede Feyenoord periode ;)

Ik ben altijd de positivo :p Daarbij, het word sowieso Dirk, laat hem nog maar 2 jaar rijpen.
Die beker zegt geen reet over de coaching. Die beker is een kwestie van opladen en spelers als van Persie en Berghuis scherp krijgen voor één potje tegen een tegenstander met minder materiaal.

In de competitie is van Bronckhorst al drie van de vier jaar over 34 wedstrijden compleet door de mand gevallen. Er zit totaal geen idee, geen spelopvatting in die man.

Waar was de Kocku eigenlijk? Moet die er niet bij komen bij een achterstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hahahaha, die Clasie. "Ik maak me geen zorgen, maar dit is wel een probleem van ons, dat we niet scherp zijn"

Geen zorgen? Lul, ga lekker terug naar Engeland en kom nooit meer terug. In een heel seizoen 3 goede helften gespeeld en verder compleet door de ondergrens......elke week weer.

En raden hoe het toch komt dat ze niet scherp zijn. Opbokken met die technische staf.
Ik hoop bijna dat we in die beker eruit vliegen. Het liefst al tegen Fortuna. Anders mogen ze Ajax loten. Helemaal niets in Rotterdam zal misschien wat ogen doen openen.......

[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 19-01-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:04:
Hahahaha, die Clasie. "Ik maak me geen zorgen, maar dit is wel een probleem van ons, dat we niet scherp zijn"

Geen zorgen? Lul, ga lekker terug naar Engeland en kom nooit meer terug. In een heel seizoen 3 goede helften gespeeld en verder compleet door de ondergrens......elke week weer.

En raden hoe het toch komt dat ze niet scherp zijn. Opbokken met die technische staf.
Ik hoop bijna dat we in die beker eruit vliegen. Het liefst al tegen Fortuna. Anders mogen ze Ajax loten. Helemaal niets in Rotterdam zal misschien wat ogen doen openen.......
Wat betalen ze eigenlijk om hem te huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Clasie weet dondersgoed wat er mis is. Alleen weet hij ook dat hij net als de rest van de selectie geen vuile was over de staf buiten mag hangen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:08:
Clasie weet dondersgoed wat er mis is. Alleen weet hij ook dat hij net als de rest van de selectie geen vuile was over de staf buiten mag hangen.
Dat ze hem opstellen bedoel je? Ja hij kan moeilijk zeggen: trainer, ik zuig harige apenballen, hou mij maar op t bankie, dan winnen we misschien wel.

Dikke mislukking om hem terug te halen. En dat zag de halve Kuip al van ver aankomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 08:15
@PWM
Nog aanvullend. Kuyt aanstellen is natuurlijk weer een volgende blunder waiting to happen. Die heeft nog nul gepresteerd als trainer op topniveau en viel als speler vooral op met obligate teksten over mentaliteit. Niets wijst erop dat dat nu een briljant tactisch brein zou moeten zijn.

Als Feyenoord ergens mee moet kappen is het kijken naar dit soort sentimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:11:
@PWM
Nog aanvullend. Kuyt aanstellen is natuurlijk weer een volgende blunder waiting to happen. Die heeft nog nul gepresteerd als trainer op topniveau en viel als speler vooral op met obligate teksten over mentaliteit. Niets wijst erop dat dat nu een briljant tactisch brein zou moeten zijn.

Eens. Kuyt kon vooral mensen stimuleren een stapje harder te doen. Maar als tacticus heb ik m ook niet hoog. Laat hem het eerst maar eens bewijzen ergens anders. Jammer dat Fred Rutten al bezet is. Dat is de laatste trainer die Feyenoord echt nog goed liet spelen, ondanks waardeloos materiaal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Japie, topcoach _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
D-e-n schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:11:
@PWM

Kuyt is denk ik een enorme aanwinst als toevoeging aan de staf, maar mist nog alle ervaring om zelf aan het roer te staan. Vooral niet te vroeg brengen dus, het is zijn tijd nog niet. Eventueel als assistent, maar zeker niet als hoofdcoach.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 20:28

Wok

Dakloos...

W00h00! Wat een droomdebuut voor Stam! :D

Dat hautaine geblaat van top-3 supporters mag wel even ophouden :P

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:30
Wok schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:30:

Laat ze eerst maar eens op echt gras voetballen :(:)

Zo goaltje van Stengs hoor :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 19-01-2019 22:50 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart dat Feyenoord aan trad met een middenveld met zowel Clasie als van Persie. Clasie is nog nooit snel geweest en nooit sterk in persoonlijke duels en van Persie is dat allengs ook niet meer. Komt het wat verdedigen op het middenveld van Feyenoord zo goed als alleen aan op Vilhena. Die natuurlijk subiet verzuipt. Moeten backs gaan bijspringen, en zie daar de gatenkaas wordt groter en groter.

Speel tegen Ajax met dat middenveld en Feyenoord wordt in de Kuip grote delen van de wedstrijd door Ajax met de rug tegen de eigen 16 aan gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86

Ga dan lekker eerst eens op echt gras spelen ipv dat "cheatergras"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:56:
Speel tegen Ajax met dat middenveld en Feyenoord wordt in de Kuip grote delen van de wedstrijd door Ajax met de rug tegen de eigen 16 aan gespeeld.
Neem van mij maar aan, dat gebeurt sowieso wel. Van zo'n armzalig elftal kan zelfs GvB niets maken, je weet wel, de prijzenpakker. De enige trainer bij wie de JC schaal in 1 adem genoemd wordt met het Kampioenschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bruns is lekker begonnen bij Groningen. Direct twee keer gescoord. De eerste drie punten zijn in ieder geval binnen na de winterstop. Hopelijk kan de FC nu daadwerkelijk loskomen van de onderste plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent Dave schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:17:
[...]

Neem van mij maar aan, dat gebeurt sowieso wel. Van zo'n armzalig elftal kan zelfs GvB niets maken, je weet wel, de prijzenpakker. De enige trainer bij wie de JC schaal in 1 adem genoemd wordt met het Kampioenschap!
Dat dacht menige PSV-er ook voorafgaande aan hun wedstrijd in de Kuip. Die wedstrijd waarin Feyenoord aan slechts 45 minuten genoeg had om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Vincent Dave schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:17:
[...]

Je mag het gewoon hopen. Als er een speelstijl is waar Ajax het moeilijk mee heeft is het wel als de tegenstander compact gaat verdedigen. De meeste coaches hebben dat wel door maar hebben niet de kwaliteit om stand te houden. Feyenoord zou de kwaliteit moeten hebben om wel een kans te hebben maar heeft een leeghoofd op de bank zitten die achterin standaard alle ruimte open laat liggen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ADO wat mij betreft genaaid door de VAR + scheids.

Swinkels heeft daar toch geen enkele intentie om die Mlapa te raken... hij heeft de bal al gepakt, en die Mlapa beweegt zijn benen onder de weglopende Swinkels door.

En dan rood + pingel tegen. |:(

PEC netjes!

En dan de keeper van Utrecht... oei.

Overigens, bij PEC-FEY weer zo’n hinderlijk buitenspel-situatie en afgefloten.

Zie ik Arsenal - Chelsea, gebeurt exact hetzelfde, aanvaller houdt verdediger tegen, en de goal telt gewoon (de 1-0). Zelfs geen enkele opmerking over een ‘overtreding’.

[ Voor 38% gewijzigd door Ramzzz op 19-01-2019 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Komop... Alle snelheid was uit de actie. Swinkels staat stil, Mlapa ligt op de grond. Vervolgens stapt Swinkels heel sneaky op die knie en doet of hij van niets weet..... Dan is het makkelijker om in Sinterklaas te geloven. Dit wordt gewoon een schorsing van 6 of 7 wedstrijden. Die actie sloeg echt helemaal nergens op en was 100% bewust. (Als het echt per ongeluk was.... dan was Swinkels wel uit evenwicht geweest door op die onverwachte knie te staan.)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58

Top 3? Volgens mij is in Nederland structureel sprake van een top 2. Op een incidenteel seizoen na dat Twente, AZ of Feyenoord kampioen werden.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:22:
[...]

Dat dacht menige PSV-er ook voorafgaande aan hun wedstrijd in de Kuip. Die wedstrijd waarin Feyenoord aan slechts 45 minuten genoeg had om te winnen.
Inderdaad, het blijft een wedstrijd opzich :)

[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 20-01-2019 07:26 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:25

OMX2000

By any means necessary...

ephymerous schreef op zondag 20 januari 2019 @ 07:24:
[...]

Top 3? Volgens mij is in Nederland structureel sprake van een top 2. Op een incidenteel seizoen na dat Twente, AZ of Feyenoord kampioen werden.

[...]

Inderdaad, het blijft een wedstrijd opzich :)
Dat klopt. Omdat Feyenoord jarenlang een crap begroting kon/mocht hebben. Dat is echt het verschil. Geld. Met geld wordt AZ kampioen, zonder doen ze leuk mee.

Ajax en PSV hebben meer geld uit te geven en dat zie je. En dag blijft zo tot Feyenoord ergens een pot met geld vind. Of een gouden selectie die ze veel geld oplevert en een kampioenschap.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:47

Qu3st

1 wedstrijdje winnen van subtop, kom op zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat was ook het probleem. Doordat de spelers van PSV dat zelf ook dachten stond Feyenoord mentaal gewoon al 1-0 voor.
Dat is ook de enige zorg die ik heb voor volgende week. Voetballend gezien moet Ajax dat gewoon winnen, maar het blijft een klassieker en wedstrijden worden door veel meer beslist dan alleen dat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:56:
[...]

Dat was ook het probleem. Doordat de spelers van PSV dat zelf ook dachten stond Feyenoord mentaal gewoon al 1-0 voor.
Dat is ook de enige zorg die ik heb voor volgende week. Voetballend gezien moet Ajax dat gewoon winnen, maar het blijft een klassieker en wedstrijden worden door veel meer beslist dan alleen dat.
Na die zoveelste wanprestatie van gisteren maak ik me geen illusies. Die klassieker gaan we verliezen. Het is alleen de vraag hoeveel zin Ajax erin heeft, daar zal de score van afhangen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:47
Leon Zwiers schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:17:
[...]

Na die zoveelste wanprestatie van gisteren maak ik me geen illusies. Die klassieker gaan we verliezen. Het is alleen de vraag hoeveel zin Ajax erin heeft, daar zal de score van afhangen.
Ajax heeft het altijd lastig tegen de kleintjes, motivatie kan ooit nog wel eens een struikelblok zijn, dus er zijn kansen... :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
[...]

Zulke opmerkingen bevestigen voor mij dat Feyenoord al een tijdje topclub af is en enkel die status van topclub kan vasthouden vanwege de supporters. PSV heeft het altijd moeilijk in de Kuip dat staat los van de selectie, dat heeft mede te maken met de speelwijzen van beide teams. Feyenoord gaat niet met 10 man achterin tegen Ajax spelen, dat zullen de supporters niet accepteren wat zal resulteren in flinke gaten achterin.

Ajax en PSV supporters hoor ik NIMMER dwepen over een goede helft. Een topclub heeft dat niet nodig omdat er meerdere goede wedstrijden gespeeld worden. Zien jullie niet dat je je zelf flink voor schut zet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ajax en PSV fans doen dat net zo goed, niet zo denigrerend doen svp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Die keeper van Emmen is toch wel het grootste (letterlijk) non talent van Nederland.

En wederom bewijst ie z’n waarde...

Var grijpt in...

[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 20-01-2019 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:48:
Die keeper van Emmen is toch wel het grootste (letterlijk) non talent van Nederland.

En wederom bewijst ie z’n waarde...

Var grijpt in...
Dat de VAR ingrijpt is te begrijpen. Maakt de onkunde van de keeper niet kleiner :+
Die keeper hoort gewoonweg niet op dit niveau te spelen, bewijst keer op keer dat hij - op dit moment - het niveau niet aan kan.

Keer op keer inschattingsfouten
Pagina: 1 ... 205 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.