Kijk die agent de voetballers filmen ipv het publiek!
Goaltjesdieven staan vaak in het veld.Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:07:
Kijk die agent de voetballers filmen ipv het publiek!
Wil je dit veroordelen moet je direct affluiten.Martinusz schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:05:
Eigenlijk gewoon affluiten nu, dan leren die tokkies misschien om niets op het veld te gooien.
Eventueel laat je de tribune leeg lopen en speel je daarna verder.
Lekker... terecht winnaar, prima uitslag
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax winterkampioen doelsaldo 
op alfabet dan
op alfabet dan
[ Voor 53% gewijzigd door jaapstobbe op 23-12-2018 14:14 ]
Jammer, ik vond een krappe overwinning door een onterechte penalty (in de ogen van de Utrecht-supporters (en zeer waarschijnlijk de vele Ajax-haters)) eigenlijk wel schitterend.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
wow, als deze afgekeurd gaat worden dan mag de VAR wel afgeschaft mogen worden. Dolberg kan toch niet verdwijnen?
Wat is er met de var aan de hand?...
Haha highler haha...
Haha highler haha...
Hoe zie je dat voor je? Met x-aantal doelpunten maak je één punt goed, met 2x-aantal doelpunten maak je twee punten goed?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Vreselijke club dat FCU. Godzijdank geen schade opgelopen bij die opgefokte idioten
XXXVI
higler die iets goeds doet
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wedstrijd van het jaar gewonnen, kampioenen, dat kan niet meer mis.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oeps, ik had PSV 2-1 in mn hoofd... nmnaitsoezn schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:12:
[...]
Hoe zie je dat voor je? Met x-aantal doelpunten maak je één punt goed, met 2x-aantal doelpunten maak je twee punten goed?
Ik vraag me echt af of ik naar dezelfde wedstrijd heb gekeken als de analytici.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Volgens mij heb je in je hoofd dat Ajax en PSV gelijk staan in punten?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Zo he, de top twee met doelsaldo 60-8 allebei. Nummer drie komt daar nooit in de buurt, staat met een wedstrijd minder op 33-18..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wij moeten zo nog tegen ADO hesnmght schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:14:
Zo he, de top twee met doelsaldo 60-8 allebei. Nummer drie komt daar nooit in de buurt, staat met een wedstrijd minder op 33-18..

Die speler van Utrecht is eerlijk over de penalty. Dat siert hem
XXXVI
Ik verwacht een hattrick van Immers, waarvan 1 omhaal in de kruising.
dan drink ik een lauwe heinekenjaapstobbe schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:20:
Ik verwacht een hattrick van Immers, waarvan 1 omhaal in de kruising.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
safe bet : immers maakt geen hattrick waarvan een omhaal in de kruising
Is wel wat voor Groningen toch @Harribo ?Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:19:
https://www.vi.nl/nieuws/...-of-vierde-rechtsback-ben
Wie gaat deze ff inkoppen

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weer die kansloze Tapia in de basis. Heeft die kokcu het al verpest ofzo? Waarom een speler erin gooien die op zeker weggaat binnenkort en als ie speelt gewoon loopt te kutten.
Verwijderd
Je kunt beter stoppen met het kijken naar amateurvoetbal, het frustreert je teveel heb ik het ideeLeon Zwiers schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:27:
Weer die kansloze Tapia in de basis. Heeft die kokcu het al verpest ofzo? Waarom een speler erin gooien die op zeker weggaat binnenkort en als ie speelt gewoon loopt te kutten.
Heeft voor Blind uiteindelijk toch ook goed uitgepakt?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja, binnen een minuut of 2 een kutbal van Tapia op nieuwkoop, meteen geel en een goal tegen. Nuff said.
Die Nieuwkoop mag ook wel weg. Die kan het niet aan. Heeft het nog nooit echt laten zien vind ik n
tijd voor een neiuw(e)(aan)koop 
[/badum-tssss]
[/badum-tssss]
Dit zie ik ons toch niet winnen daar. Kunnen beter maar gelijk in de bus terug.
Dat het m'n pool verkloot.PWM schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:35:
Ik weet niet wat erger is. Dat we al achterstaan of dat het eigenlijk niet echt meer uitmaakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze had al ontbeten

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Idem. Niet de eerste keer dat een club me tegen werkt
Ah, daar was de frustratie van Berhuis weer. Kunnen we die ook weer afvinken van de ‘Feyenoord op achterstand’ bingo kaart.
ik wou net zeggen dat immers zijn best doet om mij van de LH te houden en dan word het 1-1 zomaar ineens 
reclame voor een halve seizoenskaart met fey en ajax thuis
terwijl een van de twee al bezig is 
also pinguin van de wedstrijd
reclame voor een halve seizoenskaart met fey en ajax thuis
also pinguin van de wedstrijd
[ Voor 39% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 23-12-2018 15:39 ]
Er is iets voorgevallen bij Willem II volgens nu.nl, er zijn vier (Duitse) spelers geschorst;
"Een opmerkelijk bericht uit Tilburg. Vier Duitse spelers, Thomas Meissner, Donis Avdijaj, Timon Wellenreuther en Atakan Akkaynak zijn door Willem II om disciplinaire redenen geschorst. Wat er precies is gebeurd is niet bekend. Om 16.45 spelen hun ploeggenoten tegen FC Emmen."
"Een opmerkelijk bericht uit Tilburg. Vier Duitse spelers, Thomas Meissner, Donis Avdijaj, Timon Wellenreuther en Atakan Akkaynak zijn door Willem II om disciplinaire redenen geschorst. Wat er precies is gebeurd is niet bekend. Om 16.45 spelen hun ploeggenoten tegen FC Emmen."
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als je hier voor fluit moet hij toch ook gewoon op een stip?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dankjewel Nieuwkoop. Goed gedaan! Prutser.
Zo saai als de eerste helft bij vlagen was, zo vermakelijk is de tweede. Je kan niet beweren dat er niks gebeurt
Tja, Gio, waarom laat je Nieuwkoop zo lang staan?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kut Nieuwkoop. Altijd hetzelfde met Feyenoord.
Edit: het maakt eigenlijk ook geen reet meer uit. 3e worden we toch wel.
[ Voor 45% gewijzigd door LZ86 op 23-12-2018 16:10 ]
Verwijderd
Je kunt wel weer concluderen dat Gio het Feyenoord weer moeilijk heeft gemaakt. Verdiende uitslag de 2-2
en de quote van de week gaat naar ... "die staat te slaapia eeeh tapia "

Sorry, moest hier toch even aan denken vandaag. Het kan hard gaan.PWM schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:22:
Het viel mij ook al op dat het verschil tussen Feyenoord en Ajax goed beschouwd eigenlijk alleen de onderlinge pot is. Het is inderdaad de mooie reeks van PSV die het beeld zo scheef trekt.
Dat gezegd hebbende is het natuurlijk wel scorebordjournalistiek. Het voetbal van Ajax ziet er natuurlijk wel een stuk beter uit/is gewoon beter dan wat Feyenoord op de mat legt.
Het lijkt wel snel een soort niemandsland te worden voor Feyenoord zo. Subtop in je eentje en de middenmoot bakt er nog veel minder van dit seizoen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yup, dat krijg je ervan als PSV en Ajax goed investeren en Feyenoord dat niet doet. Staan al 2 jaar volledig stil.Gonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:33:
[...]
Sorry, moest hier toch even aan denken vandaag. Het kan hard gaan.
Het lijkt wel snel en soort niemandsland te worden voor Feyenoord zo. Subtop in je eentje en de middenmoot bakt er nog veel minder van dit seizoen.
Ik had 2-0 winst voor Feyenoord
Gelukkig pak ik 16 punten uit de pot van Ajax.
Zullen ze met Gio en v Geel om de tafel gaan zitten of gewoon nog een half jaar weg gooien?

Zullen ze met Gio en v Geel om de tafel gaan zitten of gewoon nog een half jaar weg gooien?
Plus een bekerwinst als troostprijs die kan dan weer op het palmares van de heer Gio.Leon Zwiers schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:09:
Altijd hetzelfde met Feyenoord.
Edit: Aankoop van Tapia heb ik nooit begrepen, trouwens niemand over gehoord toen hij als een lamzak toekeek hoe de 0-2 viel vorige week.
[ Voor 20% gewijzigd door Vincent Dave op 23-12-2018 17:03 ]
Wanneer gaan ze daar eens begrijpen dat ze de prijzen niet dankzij Gio pakken maar ondanks hem.Vincent Dave schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:00:
[...]
Plus een bekerwinst als troostprijs die kan dan weer op het palmares van de heer Gio.
Misschien zijn ze bang dat zijn vervanger het niet beter gaat doen.,
Martinusz schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:49:
[...]
Mwa PSV - AZ is natuurlijk voor PSV, AZ laat het al jaren afweten tegen Ajax, PSV en Feyenoord.
Feyenoord - ADO is ook niet spannend, kunnen ze haast op papier afdoen
Utrecht - Ajax wordt natuurlijk wel aardig potje, uit heeft Ajax het daar altijd lastig.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Feyenoord-ADO is ook niet spannend, ADO-Feyenoord daarentegen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Fox is stuc
De islam kan uw vrijheid schaden
Willem II heeft gescoord. 
https://nos.nl/l/2264782
https://nos.nl/l/2264782
[ Voor 33% gewijzigd door polopolo150 op 23-12-2018 18:00 ]
Via Sol.
Ondertussen iemand bij Utrecht aangehouden.
https://m.fcupdate.nl/voe...-vuurwerk-richting-onana/
Ondertussen iemand bij Utrecht aangehouden.
https://m.fcupdate.nl/voe...-vuurwerk-richting-onana/
sol is iets voor feyenoord volgens van de beek
op zich heeft ie wel een punt voor het huidige feyenoord.
Van Beek leek ook niet echt te balen van het gelijkspel. Nu weet ik wel dat niet altijd iedereen met een baklap loopt bij puntverlies, maar als ik Feyenoord zo bekeek vroeg ik mij af of het ze überhaupt nog veel boeit. De beleving is niet wat ik van Feyenoorders verwacht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze hebben wel een speler nodig die goals kan maken. Want de 2 spelers die dat moeten doen zijn blessure gevoelig.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:03:
sol is iets voor feyenoord volgens van de beek![]()
Met de huidige trainer maakt het niet zoveel uit wie je haalt, de stappen naar boven zullen niet gezet worden.
Bezem door de staf en dan een stapje terug doen zodat je een paar stappen vooruit kunt zetten.
Van de Beek loopt vandaag twee punten uit op Feyenoord, dus natuurlijk baalt die niet.Gonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:11:
Van de Beek leek ook niet echt te balen van het gelijkspel. Nu weet ik wel dat niet altijd iedereen met een baklap loopt bij puntverlies, maar als ik Feyenoord zo bekeek vroeg ik mij af of het ze überhaupt nog veel boeit. De beleving is niet wat ik van Feyenoorders verwacht.
Of bedoelde je van Beek?
Nu je het zegt, ik vond het al merkwaardig dat een middenvelder van Ajax aankooptips voor Feyenoord zou prijsgeven. Tja, iedereen heeft er meer verstand van dan Van Geel me dunkt.Jorizzz schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:23:
[...]
Van de Beek loopt vandaag twee punten uit op Feyenoord, dus natuurlijk baalt die niet.
Of bedoelde je van Beek?
[ Voor 3% gewijzigd door Vincent Dave op 23-12-2018 18:28 ]
Inderdaad, wie met anders met tips komen.Vincent Dave schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:26:
[...]
Nu je het zegt, ik vond het al merkwaardig dat een middenvelder van Ajax aankooptips voor Feyenoord zou prijsgeven. Tja, iedereen heeft er meer verstand van dan Van Geel me dunkt.
Denk dat een willekeurig persoon in een cafe een beter netwerk heeft dan v Geel.
Op Radio 1 hadden ze (o.a. Hugo Borst) het er net volgens mij over dat El Kayati een prima versterking zou zijn voor Feyenoord.
NEE NEE NEE.
Dat is juist de middelmaat waarmee Feyenoord geen stap verder zou komen.
NEE NEE NEE.
Verwijderd
Iemand die Hugo Borst al serieus neemt. Kerel gisteravond ook weer op Fox Sports met zijn waanideeëntoolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:37:
Op Radio 1 hadden ze (o.a. Hugo Borst) het er net volgens mij over dat El Kayati een prima versterking zou zijn voor Feyenoord.
NEE NEE NEE.

Ik las vandaag dat Kayati zichzelf wel als meerwaarde bij de top 3 ziet. Feyenoord lijkt mij dan zijn uitgelezen (en enige) kans.toolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:37:
NEE NEE NEE.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mag ie zelf best vinden, is alleen totaal niet reeel. Ik denk dat AZ al te hoog voor hem is.
JAAAAA, het is wel typisch het soort aankopen waar v Geel mee aan komt.toolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:37:
NEE NEE NEE.
Dus ze halen of hem of Sol.
hebben ze bij Feyenoord trouwens wel scouts in dienst?
Die 3-1 van Ajax, die moet toch gewoon afgekeurd worden?
De buitenspel staande speler hindert de verdediger waardoor Ziyech doorkan dus alsnog affluiten toch?
De buitenspel staande speler hindert de verdediger waardoor Ziyech doorkan dus alsnog affluiten toch?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hindert hij hem echt? Had dat even eerder gezegd dan had ik er op gelet.Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:12:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Had dolberg dan in het niets moeten verdwijnen? Hij maakt zich op dat moment al zo smal mogelijk. Dat die speler van Utrecht gewoon tegen hem op loopt ligt meer aan de speler van Utrecht dan aan Dolberg.Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:12:
Zodra er druk is schieten een paar spelers bij Feyenoord direct in de paniek.
Hetzelfde argument geld ook voor de Utrecht speler, hij kan simpelweg geen ander pad nemen om Ziyech te kunnen volgen. Dat alleen is al reden om af te fluiten.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:20:
[...]
Had dolberg dan in het niets moeten verdwijnen? Hij maakt zich op dat moment al zo smal mogelijk. Dat die speler van Utrecht gewoon tegen hem op loopt ligt meer aan de speler van Utrecht dan aan Dolberg.
Behalve tegen PSVDeadsy schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:21:
Zodra er druk is schieten een paar spelers bij Feyenoord direct in de paniek.
inderdaad, toen was er vertrouwen.
Vrij raar.
En bij die penal, Dolberg had die bal nooit gehaald, die verdween over de achterlijn. Laatst werd dit als argument aangedragen om geen penal te geven aan PSV maar nu hoor ik er niemand over?
Mijn geheugen laat me even in de steek, vergeet dit maar....
Overigens, was gewoon een terechte penal natuurlijk.
Mijn geheugen laat me even in de steek, vergeet dit maar....
[ Voor 12% gewijzigd door ST10©DE op 23-12-2018 19:53 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Diegene die tegen dolberg aan liep had er nog omheen kunnen lopen ze waren daar met 2 man. Kijk het nog maar eens terug zou ik zeggenBossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:22:
[...]
Hetzelfde argument geld ook voor de Utrecht speler, hij kan simpelweg geen ander pad nemen om Ziyech te kunnen volgen. Dat alleen is al reden om af te fluiten.
Welke penalty van PSV doel je op?ST10©DE schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:23:
En bij die penal, Dolberg had die bal nooit gehaald, die verdween over de achterlijn. Laatst werd dit als argument aangedragen om geen penal te geven aan PSV maar nu hoor ik er niemand over?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2018 19:24 ]
Gedaan, moest het even opzoeken, maar als de verdediger eromheen moet lopen is het ook wel duidelijk tochVerwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:24:
[...]
Diegene die tegen dolberg aan liep had er nog omheen kunnen lopen ze waren daar met 2 man. Kijk het nog maar eens terug zou ik zeggen
Het is een 3-1, maar als dit een gelijkmaker/beslissing was geweest dan hadden we 10 pagina's discussie gehad
Zodra er tegengas is wat ze niet verwachten, snel van hun stuk gebracht als ze er niet volledig naartoe geleefd hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zonet pas Utrecht-Ajax zitten kijken.
Tot aan de 75e minuut waren we redelijk de baas, zowel op het veld als op de tribune. Het blijft me verbazen trouwens dat de Ajax supporters hun trommeltjes in elk stadion mee mogen nemen. Niet dat ik het erg vind want het zorgt wel voor sfeer.
Na de (prima uitgespeelde) goal van Utrecht werd het thuispubliek ook eindelijk wakker en werd het toch weer onnodig spannend.
Uiteindelijk blijven we mooi in het spoor van PSV, dus prima resultaat
Tot aan de 75e minuut waren we redelijk de baas, zowel op het veld als op de tribune. Het blijft me verbazen trouwens dat de Ajax supporters hun trommeltjes in elk stadion mee mogen nemen. Niet dat ik het erg vind want het zorgt wel voor sfeer.
Na de (prima uitgespeelde) goal van Utrecht werd het thuispubliek ook eindelijk wakker en werd het toch weer onnodig spannend.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
@dvdkiwi toch vond ik het schokkend dat bij het tegendoelpunt één dubbele schijnbeweging genoeg was om iemand vrij voor het doel te kunnen bedienen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laten we dat maar aan de onervarenheid van Kristensen Sinkgraven toeschrijven
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2018 10:01 ]
Al beukt Dolberg die speler van Utrecht omver, Ziyech speelt de bal toch helemaal niet naar hem? Hoe bepaal je of een speler buitspel staat op het moment van spelen als de bal nooit afgespeeld wordt? Volgens mij maakt het daardoor überhaupt niet uit wat Dolberg doet, hij mag die speler best hinderen denk ik. (Uitleg van Higler bij dat moment niet gehoord, dus kan er overigens ook naast zittenBossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:12:
Ja die trommel is een probleem? Wellicht hadden ze beter op vuurwerk kunnen controleren....dvdkiwi schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:12:
Zonet pas Utrecht-Ajax zitten kijken.
[ Voor 32% gewijzigd door Maverick op 23-12-2018 20:31 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Twee totaal los van elkaar staande zaken imo.Maverick schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:28:
[...]
Ja die trommel is een probleem? Wellicht hadden ze beter op vuurwerk kunnen controleren....
Voor de goede orde: voor die eencellige oelewappers die meenden van alles op het veld te moeten gooien heb ik uiteraard geen goed woord over. Lijkt me dat die met de beveiligingscamera's vrij snel te identificeren zijn.
Geloof dat hij al opgepakt was zelfs. Zijn idd 2 verschillende dingen. Maar naar mijn mening mogen mensen alles meenemen naar het stadion, als ze zich maar gedragen.dvdkiwi schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:31:
[...]
Twee totaal los van elkaar staande zaken imo.
Voor de goede orden: voor die eencellige oelewappers die meenden van alles op het veld te moeten gooien heb ik uiteraard geen goed woord over. Lijkt me dat die met de beveiligingscamera's vrij snel te identificeren zijn.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nou ja, dit vuurwerk leek me überhaupt al niet legaal verkrijgbaar in Nederland gezien het geluidsniveau, dus dat mag een stadion ook niet mee in.Maverick schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:33:
[...]
Geloof dat hij al opgepakt was zelfs. Zijn idd 2 verschillende dingen. Maar naar mijn mening mogen mensen alles meenemen naar het stadion, als ze zich maar gedragen.
Het leek redelijk dicht bij Onana te landen, dus zoals ik vanmiddag al zei kan de dader wat mij betreft prima poging tot (zware) mishandeling ten laste gelegd krijgen afgezien van een levenslang stadionverbod.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Hij staat buitenspel als hij onderdeel is van het spel c.q. het spel beïnvloedt. Ook een schijnbeweging waarbij je geen bal of man raakt, maar wel een reactie uitlokt, kan al zorgen dat je bij het spel betrokken bent en dus buitenspel staat.Maverick schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:28:
Al beukt Dolberg die speler van Utrecht omver, Ziyech speelt de bal toch helemaal niet naar hem? Hoe bepaal je of een speler buitspel staat op het moment van spelen als de bal nooit afgespeeld wordt? Volgens mij maakt het daardoor überhaupt niet uit wat Dolberg doet, hij mag die speler best hinderen denk ik. (Uitleg van Higler bij dat moment niet gehoord, dus kan er overigens ook naast zitten)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.