"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Sinkgravensnmght schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:13:
[...]
Het staat je geheel vrij om terug naar je 'normaal' te gaan.
On; denk dat Lasse wel gewisseld zal worden in de rust, had toch veel last volgens mij en die moet je nog een botsing besparen. Maar wie moet er in? Normaal zou ik Eiting zeggen maar na de bekerwedstrijd roep ik dat niet meer zo gauw. Neres brengen?
Ik zag Kristensen warmlopen. Ik vermoed dat Kristensen RB en Mazraoui op het middenveld overwogen werd.snmght schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:13:
[...]
Het staat je geheel vrij om terug naar je 'normaal' te gaan.
On; denk dat Lasse wel gewisseld zal worden in de rust, had toch veel last volgens mij en die moet je nog een botsing besparen. Maar wie moet er in? Normaal zou ik Eiting zeggen maar na de bekerwedstrijd roep ik dat niet meer zo gauw. Neres brengen?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
En geen idee op basis waarvan ze dat concluderen. Zoveel sterker vond ik Ajax helemaal niet. We hebben op de goal na net 2 kansen gecreeerd en een paar afstandschoten.Mugwump schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:11:
De heren analytici zijn er een stuk geruster op dan ik.
Lijkt wel op Luuk de JongP.O. Box schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:17:
Heeft Dolberg trouwens op zijn voorhoofd geschreven staan dat tegenstanders altijd gratis en voor niets aan hem mogen hangen, sleuren en schoppen? Volgens mij krijgt hij nooit een overtreding mee, terwijl hij toch zelden reglementair gestopt wordt.
Beter dan dat het het Cool Cat stadion heet ofzoMugwump schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:17:
Ik zie nu pas dat Milan in het "Cars Jeans stadion" staat. Kolere wat een naam.
Hij zou hetzelfde moeten doen als Luuk de Jong schijnbaar.P.O. Box schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:17:
Heeft Dolberg trouwens op zijn voorhoofd geschreven staan dat tegenstanders altijd gratis en voor niets aan hem mogen hangen, sleuren en schoppen? Volgens mij krijgt hij nooit een overtreding mee, terwijl hij toch zelden reglementair gestopt wordt.
Wat dat betreft is Dolberg een topper! Niet zeiken, maar voetballen!!
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-12-2018 13:20 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Edit:
schöne mag nog 20km lopen straks. Wat een schijtcorner!
[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 23-12-2018 13:24 ]
Blijft toch een kwaaltje van Nederlandse analytici en trainers, dat heilige geloof in controle. Tactisch gezien is Ajax inderdaad een stuk sterker en het lukt Utrecht niet om gevaarlijk te worden. Maar ja, met deze stand is één uitbraak, één foutje of één dood spelmoment voldoende.toolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:17:
[...]
En geen idee op basis waarvan ze dat concluderen. Zoveel sterker vond ik Ajax helemaal niet. We hebben op de goal na net 2 kansen gecreeerd en een paar afstandschoten.
En over dode spelmomenten gesproken, wat zijn de corners belabberd vandaag zeg. Ik was blij dat Eiting er niet in stond om ze te nemen na woensdag, maar Schöne en Ziyech doen het vooralsnog niet veel beter.
Haha, Higler fluit duw in de rug ^^.
[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 23-12-2018 13:28 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Verwijderd
Begin alvast maar.Han schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:30:
Als dat geen strafschop is dan vreet ik m’n piemeltje op
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2018 13:32 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die driedubbele straf deden ze niet meer toch?DoeEensGek schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:33:
Ik begreep toch dat ze voor vasthouden rood gaven? Vind geel voldoende hoor maar kan me 3 weken geleden anders herinneren.
Ja, dat zou ik ook zweren. Hij laat zich slim pas vallen in de 16. Die bal haalt ie ook zonder vasthouden nooit. Maarja, gegeven is gegeven.Hupske schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:33:
Maar de overtreding door Jansen wordt toch buiten de 16 ingezet??
[ Voor 64% gewijzigd door LZ86 op 23-12-2018 13:34 ]
Jansen krijgt hier net als de Ligt gratie lijkt het.DoeEensGek schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:33:
Ik begreep toch dat ze voor vasthouden rood gaven? Vind geel voldoende hoor maar kan me 3 weken geleden anders herinneren.
De situatie is ook vergelijkbaar, want de voorzet van Tadic was heel beroerd.
Leef jij een paar minuten in de toekomst? Of had je het vuurwerk verwachtLeon Zwiers schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:34:
Nou, dat is wel klaar. Goed gedaan Utrecht, de wedstrijd van het jaar alweer verprutst.
Nee PSV loopt anders uit op doelsaldo als die nog naar Utrecht moeten. Daar is de gemiddelde stand bij rust 0-4.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:35:
Affluiten, 0-3 is voldoende
Zal proberen het moment terug te zoeken, toen hield ook iemand vast in zestien en was er rood en penalty. Daarom beetje verbaasd. Vond toen al teveel hoor.Terranova schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:33:
[...]
Die driedubbele straf deden ze niet meer toch?

also vuurwerk gooien

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Maar wij leveren hier normaliter punten in, dus dit is al winstTyphone schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:36:
[...]
Nee PSV loopt anders uit op doelsaldo als die nog naar Utrecht moeten. Daar is de gemiddelde stand bij rust 0-4.
Jij durft met HiglerHan schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:30:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Oh dat hoeft niet hoor. Maar ik dacht dat de situatie zoals vandaag de correcte was, gezien de FIFA regelsDoeEensGek schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:36:
[...]
Zal proberen het moment terug te zoeken, toen hield ook iemand vast in zestien en was er rood en penalty. Daarom beetje verbaasd. Vond toen al teveel hoor..
Die overtreding van De Ligt was niet eens in de buurt van de 16, dus een penalty vond niemand datZingo schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:39:
Wat een onzin penalty. Waar zijn nu alle mensen die de overtreding van de ligt absoluut geen penalty vonden.
PSN: DutchTrickle PVoutput
De beelden zijn echt 100x herhaald. Hoe je daar geen penalty in kan zien snap ik niet. Tenzij je liever had dat het geen penalty wasZingo schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:39:
Wat een onzin penalty. Waar zijn nu alle mensen die de overtreding van de ligt absoluut geen penalty vonden.
Welke overtreding? Van vandaag?Zingo schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:39:
De onzin penalty was de penalty die PSV gisteren kreeg, dat ging echt helemaal nergens over. Hier werd Dolberg duidelijk vastgehouden.Zingo schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:39:
Daar ging bijna de lunch voor mevrouw @HanHan schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:30:
Moet eens kijken hoe vier man hier erop springen. Als iedere keer als de jong zo wordt vastgehouden een penalty zou opleveren stond onze penaltynemer al meer dan een op een.Tripwire999 schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:41:
[...]
De onzin penalty was de penalty die PSV gisteren kreeg, dat ging echt helemaal nergens over. Hier werd Dolberg duidelijk vastgehouden.
Hahahaha!!Zingo schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:39:

Weet jij welke overtreding ‘ie bedoelde?Martinusz schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:45:
[...]
Hahahaha!!maak jezelf anders even belachelijk.
Het is vooral de shock van dat het eindelijk gebeurd isMugwump schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:45:
Het is wel grappig dat na het klagen over het klagen van de Ajaxfans hier, de boel 180 graden is gedraaid nu er een beslissing in het voordeel van Ajax uitvalt.
[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 23-12-2018 13:48 ]
Terugleggen en het is 0-3.
[ Voor 48% gewijzigd door LZ86 op 23-12-2018 13:48 ]
Haal Tadic er overigens maar af nu. Neres erin.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
En daarom heb je dus niks aan de VAR in dit soort situaties.Zingo schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:43:
[...]
Moet eens kijken hoe vier man hier erop springen. Als iedere keer als de jong zo wordt vastgehouden een penalty zou opleveren stond onze penaltynemer al meer dan een op een.
Tadic echt een dikke onvoldoende vandaag.
"Het sleutelmoment van de wedstrijd was vlak voor rust. Freek Heerkens greep Pelle van Amersfoort even vast; scheidsrechter Mulder deelde de hoogst mogelijke straf uit: penalty Heerenveen en rood voor Heerkens. De strafschop werd benut door oud-Willem II’er Ben Rienstra: 1-2."Terranova schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:37:
[...]
Oh dat hoeft niet hoor. Maar ik dacht dat de situatie zoals vandaag de correcte was, gezien de FIFA regels
Wedstrijd Heerenveen tegen willem 2.
Zo gek was ik dus niet. Toen heel verbaasd over de rode kaart dat blijkt zo bij vasthouden te zijn. Nu verbaasd dat dus weer geel is.
Het lastige hierin is de keuze om wel of niet voor een overtreding te fluiten. Menig spits wordt vastgehouden en zeker de fysiek sterkere spelers. Bij het minste of geringste vallen moet je niet willen, het liefst heb je dat spelers doorspelen en de scheidsrechter de overtreding alsnog beoordeeld. Het nadeel is wel dat ze dat te vaak niet doen als ze blijven staan.Als iedere keer als de jong zo wordt vastgehouden een penalty zou opleveren stond onze penaltynemer al meer dan een op een.
Het blijft een altijd lastig met dit soort moment. Zowel voor vasthouden als de kleine overtredingen als slidings lomp inzetten. Te veel wordt er naar de uitkomst gekeken en niet naar het genomen risico.
[ Voor 26% gewijzigd door naitsoezn op 23-12-2018 13:59 ]
Verwijderd
Ik zie scheidsrechters, niet alleen in Nederland echt maar heel zelden een tweede geel gegeven. Totaal niet in verhouding tot het aantal gevallen waarin dat wel zou moeten zeg maar. Als iemand al geel heeft mag ie opeens een stuk meer lijkt het.Terranova schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:55:
Hoe is dit geen 2e geel? Z'n arm zwaait notabene nog door naar achter. Als het per ongeluk was dan had die arm niet zo door gegaan
Verwijderd
Higler durft niet meer. Heeft de luier blijkbaar al vol zittenTerranova schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:55:
Hoe is dit geen 2e geel? Z'n arm zwaait notabene nog door naar achter. Als het per ongeluk was dan had die arm niet zo door gegaan
Ben het met je eens wat betreft het affluiten, maar tokkies en leren ...Martinusz schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:05:
Eigenlijk gewoon affluiten nu, dan leren die tokkies misschien om niets op het veld te gooien.
[ Voor 38% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-12-2018 14:08 ]
Dit topic is gesloten.