[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 211 Laatste
Acties:
  • 318.357 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Daar had Malen wel meer mee kunnen doen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:30:
Dat had 3-2 moeten zijn. Broekpoep momentje.
Nergens voor nodig, het is AZ ;)
Leuk voetballen en 0 punten, vd Brom zal zo vast wel weer gaan vertellen dat dit zo oneerlijk is en ze de betere ploeg waren enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:14
Nee 3 blijkbaar. Iets te snel neergezet op een liveblog gok ik (of het ligt aan mij :p )

[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 22-12-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ephymerous schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:28:
Nou die VAR kunnen we wel opdoeken :/
Idee is leuk maar uitvoering bij herhaling dramatisch. Snel afschaffen dus. Ook vandaag weer de nodige onverklaarbare fouten door de var gezien.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 11:35
AZ blijft leuk voetbal, slechte efficiëntie. En dat toch al jaren lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:44:
Wat doet hij dan verkeerd volgens jou? Want dat word mij niet geheel duidelijk. Je zeikt een persoon af, maar zonder argument.
Dat is niets nieuws hier, tijdens wedstrijden mag je hier prima oneliners plaatsen zonder onderbouwing.

Al met al een bijzonder zwakke wedstrijd waarbij PSV schijnbaar met 3 centrumspitsen speelt. De 2 buitenspelers zijn bijzonder weinig aan de zijkanten te vinden en zeker vandaag was er zonder bal weinig tot geen beweging. De aanval in de persoon van Bergwijn en Lozano maken het voor de verdediging en het middenveld niet makkelijker om de bal kwijt te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ajax - sc Heerenveen
Feyenoord - Fortuna Sittard
FC Twente - Willem II
AZ - Vitesse

Fortuna gaat nu natuurlijk straf krijgen voor het profiteren van het beroerde spel vorige week.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:24:
Ajax - sc Heerenveen
Feyenoord - Fortuna Sittard
FC Twente - Willem II
AZ - Vitesse

Fortuna gaat nu natuurlijk straf krijgen voor het profiteren van het beroerde spel vorige week.
Goh verrassend, Feyenoord thuis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:26:
[...]

Goh verrassend, Feyenoord thuis :9
Logisch, mooiste stadion, mooiste grasmat.

Ajax loot een ED club, dat komt ook niet vaak voor. :P

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar ziet de KNVB Twente nog als Eredivisie ploeg, anders zouden we die wel gehad hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Zo, twee wedstrijden van vandaag mogen volgende week overgespeeld worden. Hebben ze in Zeist vanmiddag een iets te gezellige kerstborrel gehad?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:39
Ik heb de wedstrijden niet gezien maar wel even snel door alle hoogtepunten gescrold (lees overal waar mensen vragen bij hadden). Wat hebben we nog aan de VAR in Nederland. Hij zit er zo gruwelijk vaak langs. Je hebt eindelijk de beelden en dan nog doe je het fout. Erger nog, na de wedstrijd geef je het doodleuk nog toe ook. Kom op zeg, fix dat toch eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 17. laatste deel voor de winterstop
23.12. 12:15 FC Utrecht v Ajax
23.12. 14:30 ADO Den Haag v Feyenoord
23.12. 14:30 De Graafschap v Vitesse
23.12. 16:45 FC Emmen v Willem II

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zingo schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:01:
Ik heb de wedstrijden niet gezien maar wel even snel door alle hoogtepunten gescrold (lees overal waar mensen vragen bij hadden). Wat hebben we nog aan de VAR in Nederland. Hij zit er zo gruwelijk vaak langs. Je hebt eindelijk de beelden en dan nog doe je het fout. Erger nog, na de wedstrijd geef je het doodleuk nog toe ook. Kom op zeg, fix dat toch eens.
De VAR technologie is niet de schuldige, schijnbaar zijn de scheidsrechters zelfs met hulp van technologie niet capabel om de juiste beslissing te nemen.
"Vroeger" was dat een gevalletje "maar ja het gebeurt ook zo snel en ze hebben geen hulpmiddelen". Nu hebben ze die wel en stapelen ze nog fout op fout.
Zo'n scheids die de var beelden ergens achterafin een studio nog niet juist kan beoordelen moet je gewoon per direct iets andees gaan laten doen. De amateurs van zondag 5 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:44

Typhone

Who Dares Wins

Blegh geen Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Let op: PSV'er die AZ genaaid vindt. Gisteren zaten de scheids en de VAR er een paar keer finaal naast.

Ja, het been van Vlaar staat daar, maar Dumfries hoeft zo niet te vallen, ik vond het geen pingel. Wel goed ingeschoten door Lozano, overigens.

Het geneuzel over de vermeende overtreding tegen Maher op het middenveld was precies dat: geneuzel. Daarentegen vond ik dat de duw van Idrissi in de 16 van PSV wel een overtreding was.

Die rode kaart van Rienstra tegen Tevrede was echt onzin, iedere l*l met een terugkijkscherm kan zien dat dit hoogstens geel was. Zijn voet schampt van de bal af, en hij had absoluut niet de intentie.

En de rode kaart van Fortuna tegen Groningen was echt totale bullshit, het 'slachtoffer' komt zelf absurd inglijden, de 'dader' had geen idee dat hij er was.

Fortuna best wel genaaid, die hadden best kunnen winnen. Wederom een dikke faal van scheids en vooral VAR. Kan die VAR misschien beter parkeerbeambte worden of zo? |:(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:04

Baseman77

We move

Een zeer moeizame maar terechte overwinning van PSV.
De 1e helft was ontzettend matig van PSV kant, waarbij ik het snelle gefluit van het thuispubliek beschamend vond. Ik ergerde me ook aan het trage tempo van PSV, maar al na een 10 minuten beginnen met fluiten slaat echt nergens op. Het helpt het team ook totaal niet.
De 2e helft was gelukkig een stuk beter, waarbij de ingevallen Sadilek geweldig speelde en ook nog scoorde. Mooi voor hem, een gifkikker met voetballend vermogen.

Gelukkig is het nu winterstop, dat kunnen de meeste spelers goed gebruiken.
Dat is het nadeel van het weinige wisselen van Van Bommel, de spelers maken veel minuten. Al helpt het dat in de 2e seizoenshelft PSV alleen actief is in de Eredivisie.
Ramzzz schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:20:Ja, het been van Vlaar staat daar, maar Dumfries hoeft zo niet te vallen, ik vond het geen pingel.
Ik vond het te makkelijk, maar nu hanteerde de VAR ineens weer de "discutabel is acceptabel" regel.
Oftewel geen 100% fout, dus geen ingreep. Op zich prima, maar zorg er dan voor dat iedere VAR dit doet.
Nu is het nog te willekeurig.
Het geneuzel over de vermeende overtreding tegen Maher op het middenveld was precies dat: geneuzel. Daarentegen vond ik dat de duw van Idrissi in de 16 van PSV wel een overtreding was.
Mee eens.
Die rode kaart van Rienstra tegen Tevrede was echt onzin, iedere l*l met een terugkijkscherm kan zien dat dit hoogstens geel was. Zijn voet schampt van de bal af, en hij had absoluut niet de intentie.
Ik ben het met je eens dat de intentie er niet was, maar wat er wel was is een sliding over de bal vol op het scheenbeen van de tegenstander. Niet bewust, maar Rienstra raakt de bal te hoog waardoor hij er overheen glijdt en het been van zijn tegenstander kan breken.
Die rode kaart vind ik daarom terecht.
En de rode kaart van Fortuna tegen Groningen was echt totale bullshit, het 'slachtoffer' komt zelf absurd inglijden, de 'dader' had geen idee dat hij er was.
Mee eens.
Wat de scheids na afloop overigens ook heeft aangegeven, een gele kaart was voldoende geweest.

PS: Beide rode kaarten bij Heerenveen vond ik terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

@Baseman77 PSV begon echt labbekakkerig, met name doordat het centrale duo geen enkel initiatief durfde nemen - zo leek het - en ik had echt een flashback naar het bekerduel met RKC, totaal niet op elkaar ingespeeld. :X

En gek genoeg, kan Pereiro echt alleen in 'top'-duels tegen CL-tegenstanders of Ajax excelleren of zo. :N

Het eerste doelpunt was 100% laks voetballen, eerst van Gutierrez, en later nog in de defensie, lekker laten schieten van buiten de 16, dat hebben we ook gezien bij Feyenoord. :X

Niet best. En dan was 'stofzuiger' Hendrix ook niet echt top, zullen we maar zeggen. Gelukkig liet AZ zien, dat ze echt geen enkele intentie hebben ooit eens van de 'top-3' te winnen. Je hoeft echt niet alleen de scheids het werk te laten doen.

Die dacht echt 'ik fluit even lekker nergens voor', een soort Nijhuis #2.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2018 12:07 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 11:35
Het gefluit was echt niet beschamend. Isimat durfde een bal niet over 10 meter naar de middenvelders te spelen. En Dumfries leek de opdracht gekregen te hebben om niet diep te gaan staan, waardoor beide steeds de bal naar elkaar overspeelden.
Een kind van 6 kon nog zien wat er fout ging, maar Isimat en Dumfries niet.

De tactiek van PSV is vaak om de twee centrale middenvelders over te slaan en dat een van de centrale verdedigers de vier voorste spelers hard inspeelt. Dat kwam er de eerste helft totaal niet uit. Je merkt dan toch dat je Schwaab mist. Zet Viergever onder druk en alles moet vanuit Isimat komen. Dat deed AZ super goed de eerste helft.

De tweede helft lukte het wel. Ook doordat er iets beter werd aangeboden en de voorste vaker van positie wisselden.
Ramzzz schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:51:

Dat was ook zo slecht he. Die ging echt met het idee het veld in: PSV-AZ, mooi duel, lekker veel laten doorgaan. En dan krijg je veel overtredingen en moest hij uiteindelijk toch nog 9 gele kaarten geven. Chapeau...

[ Voor 20% gewijzigd door Fleximex op 23-12-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ohnee, de commentator is voor de wedstrijd begint al irritant.

Komop zeg Mazraoui! Wat een jankvoorzet!

[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 23-12-2018 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker Mazraoui... als je em gewoon meteen voorgeeft op Donny dan is het 1-0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Inderdaad slome duikelaar! Maar goed Donny mist elke wedstrijd een 1000% kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:51:
Dat heeft ie in de 2e helft (1e helft niet gezien) dan ruimschoots gecompenseerd. Zodra iemand ging liggen was het geel.

Oh nee, hebben we naast Leo ook nog Higler? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:22
Oh god, Higler. Dat had ik nog niet gemerkt. Zal vast wel weer verschrikkelijk fluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Noussair werd neergeschopt maar was weer niks. Aldus Higler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nah daar viel ie te makkelijk. Zoveel was er niet aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:25:
Nah daar viel ie te makkelijk. Zoveel was er niet aan de hand.
Kijk maar terug. Werd gewoon gehaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Ach van Higler mag je al Ajax zijnde sowieso niets meer verwachten. Ik kan nog steeds boos worden om die compleet overduidelijke marchandeeracties bij Twente - Ajax een paar jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Huh die van Utrecht laat het gewoon corner worden haha. Dolberg vind ik wel jammer dat die speelt. Is de spits al onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ah wordt het zo'n wedstrijd waarbij je iemand gewoon ongestraft bewust in de rug mag lopen.. dat was toch echt een overtreding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Golllllllll

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Wat kinderlijk eenvoudig :o :D

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 23-12-2018 12:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:27:
Huh die van Utrecht laat het gewoon corner worden haha. Dolberg vind ik wel jammer dat die speelt. Is de spits al onderweg?
Wat zei je :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige goal!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM!

Lekker uitgespeeld :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gruwelijk mooi die pass van Tadic terug op Dolberg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nice. Wat deden ze er lang over, was al bang dat het nog fout zou gaan.
Maar wat een bal op Dolberg zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:30:
Gruwelijk mooi die pass van Tadic terug op Dolberg.
Dat was Blind :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha je hebt gelijk idd. Ik dacht dat het Tadic was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ze zetten lekker aan nu. Komop die 2e graag aub!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dolberg heeft er zin in, gaat lekker de duels aan ipv ze te ontlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mooi dat je de Ajax fans elke keer beter hoort dan de Utrecht fans. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:36:
Opvallend dat de stadiongeluiden overal zo goed klinken behalve op Veronica. Alsof die alles terugschroeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:36:
Ben blijer om het feit dat ze het van beide kanten netjes houden en zich beperken tot het aanmoedigen van hun eigen ploeg :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:37:
[...]

Ben blijer om het feit dat ze het van beide kanten netjes houden en zich beperken tot het aanmoedigen van hun eigen ploeg :)
Can’t agree more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Han schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:37:
[...]
Voor het eerst in jaren geen drooglegging bij Utrecht vs Ajax, bier blijkt belangrijker dan voetbal.

Het veld in Utrecht heeft er in voorgaande edities wel eens veel slechter uitgezien. De pass van Blind was onmogelijk geweest op zo'n knollenveld.

[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-12-2018 12:43 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

<knip>

[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:54
Wöber op LB betekent toch wel dat je aanvallend flink inlevert.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Sjonge higler staat ernaast en ziet nieteens dat hij aangeraakt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Mugwump
Ik wilde net zeggen dat er nog geen dissonant was bij Ajax maar Wöber vind ik vooralsnog niet de sterkste op linksback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Klaiber rolt en rolt alsof ie zo hard geraakt is (terwijl de bal werd gespeeld) en heeft spontaan nergens last meer van zodra het fluitje gaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Echt bizar die Higler. De Ligt wordt onderuit gekegeld en hij geeft niets. Gebeurt het andersom en hij floot al zowat voordat de fluit in z'n mond was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
toolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:44:
Klaiber rolt en rolt alsof ie zo hard geraakt is (terwijl de bal werd gespeeld) en heeft spontaan nergens last meer van zodra het fluitje gaat...
Ik vroeg me ook al af waar fluit ie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goed deze was wel terecht, geen idee wat Wober dacht dat ie hiermee kon bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat is onze eerste wissel alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:45:
Dat is onze eerste wissel alvast.
In de 68e minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Waarom pakte Onana die bal niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Onana vang die bal gewoon... Lukt dat niet krijg je vrije trap mee ivm hinderen in 5 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook wel rood kunnen zijn pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gisteren was dit toch rood? Zo als een debiel inkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dit was geen rood maar ongelukkig. Vraag me wel af wat er gebeurt als het andersom is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:49:
Dit was geen rood maar ongelukkig. Vraag me wel af wat er gebeurt als het andersom is...
Ook gewoon een gele kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:49:
[...]

Ook gewoon een gele kaart?
Op de rug van de Ligt gaan staan na hem over te hebben gekegeld was niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:50:
[...]

Stond niet op zijn rug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:50:
[...]

niet eens een overtreding trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goh waarom zou Mazraoui die bal niet meer halen.. iets met vasthouden misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Vasthouden mag vandaag gewoon zie ik? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom fluit de scheidsrechter niet?!? Allemaal lichte overtredingen die ze gewoon laten gaan. Lijkt die andere waardeloze scheids wel. Nijhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:53:
Waarom fluit de scheidsrechter niet?!? Allemaal lichte overtredingen die ze gewoon laten gaan. Lijkt die andere waardeloze scheids wel. Nijhuis!
Hij heet Higler. Dan hoef je niet te fluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 23-12-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo zo... hij fluit een keer. Moest wel over nagedacht worden, maar toch. Wat een prutsfluiter zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Thuisfluiter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gevaarlijk uitspraak bij Higler. Z’n thuis is overal behalve in Amsterdam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Higler fluit dan ook nergens goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Echt comedy capers dit... hoe meer er wordt vastgehouden hoe meer Higler gebaart voor doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:55:
[...]

Gevaarlijk uitspraak bij Higler. Z’n thuis is overal behalve in Amsterdam.
Hij komt uit de regio Utrecht (Hoogland) hé. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Iedereen die higler met Nijhuis vergelijkt, Nijhuis die spel door laat gaan ziet de dingen wel, higler ziet ze gewoon niet. Gewoon een slechte scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hahaha en weer zat ie er volledig naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
*knip* laat de godwins gewoon achterwege

[ Voor 81% gewijzigd door naitsoezn op 23-12-2018 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:57:
Hahaha en weer zat ie er volledig naast.
Gewoon jezelf laten overrulen door iemand die er verder vandaan staat... lekker zelfverzekerd ben je dan :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DoeEensGek schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:57:
Iedereen die higler met Nijhuis vergelijkt, Nijhuis die spel door laat gaan ziet de dingen wel, higler ziet ze gewoon niet. Gewoon een slechte scheidsrechter.
Ze maken dus dezelfde fouten en zijn dus beide slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:58:
[...]

Gewoon jezelf laten overrulen door iemand die er verder vandaan staat... lekker zelfverzekerd ben je dan :|
Al klopte die beslissing wel, Klaiber raakte die bal echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Typisch dat het nu hoekschop is. Als dat in de 16 gebeurt is het pingel ivm hands. Noone bats an eye...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:59:
Al klopte die beslissing wel, Klaiber raakte die bal echt niet.
Dus zijn eigen beslissing wederom niet... en dat iemand die verder weg staat het wel goed ziet spreekt boekdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dolberg vloog ook hard neer in de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Echt.... Hij ziet het en durft em niet te geven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:01:
gelukkig was de bal over de achterlijn, dus hoefde hij niets te beslissen. Ook al zat hij weer fout want die overtreding was voordat de bal over de achterlijn ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:01:
Makkelijker is om gewoon voor iets anders te fluiten wat er eigenlijk niet meer toedoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

Jezus Blind..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Eerste helft gemist. Hoe waren de verhoudingen? Zie dat t 0-1 is, maar het is wel eens eerder een voorsprong geweest voor Ajax terwijl de tegenpartij ze wegspeelden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:04:
Eerste helft gemist. Hoe waren de verhoudingen? Zie dat t 0-1 is, maar het is wel eens eerder een voorsprong geweest voor Ajax terwijl de tegenpartij ze wegspeelden.
Verwar je Ajax nu niet met Feyenoord? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-09 08:36

Qu3st

Ach tegen 12 man voorstaan met rust voelt toch fijn maar het moet wel een stukje beter 2e helft. Tempo was wel erg traag bij Ajax. Vooral laatste 10 minuten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:19
*knip* Troll

[ Voor 95% gewijzigd door naitsoezn op 23-12-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Qu3st schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:06:
Ach tegen 12 man voorstaan met rust voelt toch fijn maar het moet wel een stukje beter 2e helft. Tempo was wel erg traag bij Ajax. Vooral laatste 10 minuten.
Ik vond de eerste 20-25 minuten nog wel prima hoor. Utrecht kwam ook wel een paar keer aardig weg.
Zou wel lekker zijn om de boel gelijk na rust in het slot te gooien, want met deze stand is één goede corner genoeg voor puntverlies.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:04:
Woorden van Bruggink: "Ajax is heer en meester".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:09:
[...]

Woorden van Bruggink: "Ajax is heer en meester".
Ik hoor m het zeggen inderdaad. Tegenvallertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-09 08:36

Qu3st

Mugwump schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:08:
[...]

Ik vond de eerste 20-25 minuten nog wel prima hoor. Utrecht kwam ook wel een paar keer aardig weg.
Zou wel lekker zijn om de boel gelijk na rust in het slot te gooien, want met deze stand is één goede corner genoeg voor puntverlies.
Ja ik ook wel. Alleen dat tempo vond ik toen ook niet heel hoog. Maar wel hoog genoeg om Utrecht weg te spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mugwump
De heren analytici zijn er een stuk geruster op dan ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e helft is weer een nieuw begin. Je weet dus nooit hoe het gaat lopen. 0-1 is maar een kleine voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik vraag me sterk af of die bal bij die corner überhaupt wel achter was... iemand er een still van? Er is 1 korte herhaling geweest tjidens de wedstrijd, maar daarna niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:33
snmght schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:13:
[...]

Het staat je geheel vrij om terug naar je 'normaal' te gaan. ;)

On; denk dat Lasse wel gewisseld zal worden in de rust, had toch veel last volgens mij en die moet je nog een botsing besparen. Maar wie moet er in? Normaal zou ik Eiting zeggen maar na de bekerwedstrijd roep ik dat niet meer zo gauw. Neres brengen?
Gewoon een spuit erin en doorspelen. Hij heeft hierna genoeg tijd om te herstellen
Pagina: 1 ... 197 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.