Waar was Sinkgraven gisteren eigenlijk?
Hij zat lekker op de bank.Typhone schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:03:
Waar was Sinkgraven gisteren eigenlijk?
Klopt, het was gewoon een 'Berlijnse muur' die door Ajax maar niet geslecht kon worden...P.O. Box schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:59:
[...]
De kopbal van Dolberg was goed maar ook heel goed gekeept. Verder in het begin van de wedstrijd Tadic een kans die hij tegen de keeper aanschoot volgens mij... en dat was het wel.... keeper stond er als het moest, maar heeft het niet heel druk gehad. Het was druk genoeg voor zijn neus daarvoor
Eens wat Ziyech en vdBeek betreft, maar aan opkomende backs had je deze wedstrijd weinig gehad. Verder bedoel je Kristensen ipv Rasmussen, gok ik? Die zakte wel echt door het ijs ook gisteren...inderdaad, maar met bijvoorbeeld de creativiteit van Ziyech of de beweeglijkheid van VdBeek had je sowieso al veel meer kansen gecreëerd (en waarschijnlijk ook gescoord). Daarnaast, vanwege het feit dat Mazraoui meer brengt dan Rasmussen, Schöne meer brengt dan Eiting, en Tagliafico betere impulsen levert dan Wöber, verwacht ik (na het debacle tegen Heracles) in principe in de competitie niet zo'n kutwedstrijd meer dit seizoen.
Ach liever zo'n zaadpot in de beker dan dat we in de competitie na 90 minuten op 1-1 staan.
oops idd... die fout maak ik vaker...Jorizzz schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:17:
[...]
Klopt, het was gewoon een 'Berlijnse muur' die door Ajax maar niet geslecht kon worden...
[...]
Eens wat Ziyech en vdBeek betreft, maar aan opkomende backs had je deze wedstrijd weinig gehad. Verder bedoel je Kristensen ipv Rasmussen, gok ik? Die zakte wel echt door het ijs ook gisteren...
ik vond Kristensen overigens niet eens zo slecht, behalve toen hij moe werd... ik heb hem slechtere wedstrijden zien spelen...
De opkomende backs zorgen wel voor veel variatie en looplijnen die nog wel nuttig kunnen zijn om de tegenstander uit positie te spelen. Ik zag vooral op links bijvoorbeeld nog regelmatig een gat in de hoek ontstaan waar Tagliafico graag ingedoken was.
Was een smiley vergeten, sorry.dutchgio schreef op donderdag 20 december 2018 @ 06:55:
[...]
Cillisen is er ook niet slechter van geworden.
Onana staat bekend als penaltykiller, dan is zo'n wissel niet zp gek.
Nou, dit is weer het Ajax wat ik gewend ben. Was ik er toch bijna ingetrapt doordat ze tegen De Graafschap en ADO wel gas gaven. Opladen tegen de mindere tegenstanders blijft dus toch een probleem.
Het heeft overigens niets met voetballende kwaliteit van de tweede keus te maken, het is puur mentaal. Ik vind het echter wel schijnend om te zien dat de tweede keus zelfs te lamlendig was om zich in de kijker te spelen en de boel op sleeptouw te nemen. Zo blijf je natuurlijk tweede keus.
Het heeft overigens niets met voetballende kwaliteit van de tweede keus te maken, het is puur mentaal. Ik vind het echter wel schijnend om te zien dat de tweede keus zelfs te lamlendig was om zich in de kijker te spelen en de boel op sleeptouw te nemen. Zo blijf je natuurlijk tweede keus.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kom kom, niet gelijk weer negatief.Gonadan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:56:
Nou, dit is weer het Ajax wat ik gewend ben. Was ik er toch bijna ingetrapt doordat ze tegen De Graafschap en ADO wel gas gaven. Opladen tegen de mindere tegenstanders blijft dus toch een probleem.
Het mentale zit natuurlijk ook bij de tegenstander. ADO Den Haag en De Graafschap gaven zich al snel over, denkend van nou deze wedstrijd is toch een verlies, prima. Maar een Roda JC weet dat als het niet alles geeft het echt over is de beker, dus die laden zich echt wel extra op. Dat het 2e van Ajax er dan ook nog eens zo ingaat is een geluk voor ze, want wat was die 2e keuze zwak zeg!
Die tweede keuze was voornamelijk zo zwak omdat ze in een fantasieopstelling speelden. Totaal niet op elkaar ingespeeld, dus iedereen onwennig. Een wedstrijd tegen een elftal dat zijn enige kans op een prijs dit seizoen met een Berlijnse muur verdedigt (en dat deden ze zeer gedisciplineerd en goed ook), en wél op elkaar is ingespeeld. Dat je dan een keer een zaadpot speelt lijkt mij geen drama. Het was niet om aan te zien, maar dat is snel vergeten. Zondag in de normale opstelling winnen van Utrecht en niemand lult hier meer over...Qu3st schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:49:
[...]
Kom kom, niet gelijk weer negatief.
Het mentale zit natuurlijk ook bij de tegenstander. ADO Den Haag en De Graafschap gaven zich al snel over, denkend van nou deze wedstrijd is toch een verlies, prima. Maar een Roda JC weet dat als het niet alles geeft het echt over is de beker, dus die laden zich echt wel extra op. Dat het 2e van Ajax er dan ook nog eens zo ingaat is een geluk voor ze, want wat was die 2e keuze zwak zeg!
Fantasieopstelling? Dat vind ik niet, alleen Wöber stond niet op zijn normale plekje, maar hij heeft wel vaker linksback gestaan. De rest van de plekjes was gewoon gevuld door spelers die op die plek gewoon goed uit hun verf zouden moeten komen. Alleen hadden ze er niet zoveel zin in. En heeft Roda zeker verdedigend goed gespeeld!Jorizzz schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:15:
[...]
Die tweede keuze was voornamelijk zo zwak omdat ze in een fantasieopstelling speelden. Totaal niet op elkaar ingespeeld, dus iedereen onwennig. Een wedstrijd tegen een elftal dat zijn enige kans op een prijs dit seizoen met een Berlijnse muur verdedigt (en dat deden ze zeer gedisciplineerd en goed ook), en wél op elkaar is ingespeeld. Dat je dan een keer een zaadpot speelt lijkt mij geen drama. Het was niet om aan te zien, maar dat is snel vergeten. Zondag in de normale opstelling winnen van Utrecht en niemand lult hier meer over...
Ach dat is voetbal, 1 wedstrijd verder en alles is weer vergeten
Vooral doelend op spelers die nooit met elkaar samen spelen vermoed ik, en dat klopt wel.
Je kunt wel 11 namen invullen met stuk voor stuk spelers die op hun positie beter zijn dan wat Roda heeft.
Maar als Roda wel met hun vaste 11 speelt die elkaar beter weten te vinden en op elkaar afgestemd zijn kun je er niet zo even overheen walsen.
Je kunt wel 11 namen invullen met stuk voor stuk spelers die op hun positie beter zijn dan wat Roda heeft.
Maar als Roda wel met hun vaste 11 speelt die elkaar beter weten te vinden en op elkaar afgestemd zijn kun je er niet zo even overheen walsen.
Het mentale van de tegenstander moet het verschil tussen 1-2 en 0-8 zijn, niet verlenging en strafschoppen. Een Labyad had nu de uitgelezen kans de ploeg op sleeptouw te nemen, net als een Eiting.Qu3st schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:49:
Je ziet dat als de standaard kartrekkers het niet doen het blijkbaar een slap zooitje wordt. Stond er dan toch nog te veel basis in? Dat men dacht dat die de boel wel zouden aanjagen?
Nee, de tweede keus heeft niet laten zien een aanspraak te willen maken op de basis. Jammer, want voetballend zijn ze zo slecht nog niet. Verschuilen achter een onwennige opstelling vind ik een farce, want dat weerhoudt je er niet van het vuur uit je sloffen te werken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat bedoelde ik inderdaad. Was gewoon begonnen met acht of negen basisspelers. Mocht je dan jezelf veilig hebben gespeeld, dan kan je er altijd nog drie wisselen. Dan hebben er ook vijf of zes rust gehad en vijf of zes weer even lekker kunnen ballen. Eerst zorgen dat je wint, daarna spelers rust geven.dutchgio schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:34:
Vooral doelend op spelers die nooit met elkaar samen spelen vermoed ik, en dat klopt wel.
Ik snap je wel, maar ja als trainer ben je toch echt bezig aan het managen van meer dan alleen de basiself. En wil je de reserves ook het gevoel geven dat ze een belangrijk onderdeel zijn van het team.Jorizzz schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:46:
[...]
Dat bedoelde ik inderdaad. Was gewoon begonnen met acht of negen basisspelers. Mocht je dan jezelf veilig hebben gespeeld, dan kan je er altijd nog drie wisselen. Dan hebben er ook vijf of zes rust gehad en vijf of zes weer even lekker kunnen ballen. Eerst zorgen dat je wint, daarna spelers rust geven.
En stel dat er wel was gestart met de basiself en er was iemand geblesseerd uit gevallen, krijg je daar ook weer klachten over.
@Gonadan ik ben het met je eens hoor, het is en blijft gewoon treurig dat deze 11 het niet op kunnen brengen om zich 100% in te zetten. Helemaal een Eiting en Kristensen. Maar het is niet zo dat de tegenstander niet anders is ingesteld bij een beker wedstrijd dan bij een competitie wedstrijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Qu3st op 20-12-2018 20:23 ]
De keuze van Ten Hag vind ik prima, je mag toch wel verwachten dat ze dit gewoon professioneel uitspelen.Qu3st schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:16:
Ik snap je wel, maar ja als trainer ben je toch echt bezig aan het managen van meer dan alleen de basiself. En wil je de reserves ook het gevoel geven dat ze een belangrijk onderdeel zijn van het team.
En stel dat er wel was gestart met de basiself en er was iemand geblesseerd uit gevallen, krijg je daar ook weer klachten over.
Het was ook geen Jong Ajax maar een aantal spelers die normaal mee rouleren en wat tweede keus. Niet eens een echt B-elftal te noemen.
Eens, maar dat verwacht ik ook van Ajax. En bij hen had ik minder het gevoel dat ze er per se niet uit willen. Strafschoppen is toch altijd billen knijpen dus dat wil je voorkomen lijkt me.@Gonadan ik ben het met je eens hoor, het is en blijft gewoon treurig dat deze 11 het niet op kunnen brengen om zich 100% in te zetten. Helemaal een Eiting en Kristensen. Maar het is niet zo dat de tegenstander niet anders is ingesteld bij een beker wedstrijd dan bij een competitie wedstrijd.
Maar goed, ook niet te zwaar aan tillen. Ze zijn door en hopelijk leren ze hiervan. Een stuk goedkopere les dan die in Eindhoven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik schakel iets later in voor de bekerpot in de Kuip. Eerste wat ik zie is Sven "tikkie breed/terug" van Beek een tikke terug geven......
Belooft veel goeds
Belooft veel goeds
Mooi doelpunt!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die Larsson kan echt wel lekker ballen hoor. Mooi doelpunt.
Ik ben benieuwd wat voor antwoord FC Utrecht heeft.
Ik ben benieuwd wat voor antwoord FC Utrecht heeft.
[ Voor 30% gewijzigd door Qu3st op 20-12-2018 21:13 ]
Kom op Feyenoord! Maak ze maar goed moe!
Utrecht heeft amper antwoord. Lijken het wel rustig aan te doen. Wellicht een voordeel dat voor hen de wedstrijd van het jaar voor de deur staat.
Edit; Ooooooh Jan Scharie Messi. Zo jammer dat v persie m niet afmaakt. Dat verdiende toch een goal.
Moar edits: Tja, na een kansenregen is Feyenoord gestopt met voetballen. Utrecht vooral lekker teruglaten komen, gaat vast goedkomen joh
Gio die kansloze Tapia en Sinisterra erin gegooid......
Laatste edit. Dit was dus gewoon een strafschop. Mis je de VAR toch wel heel erg
Edit; Ooooooh Jan Scharie Messi. Zo jammer dat v persie m niet afmaakt. Dat verdiende toch een goal.
Moar edits: Tja, na een kansenregen is Feyenoord gestopt met voetballen. Utrecht vooral lekker teruglaten komen, gaat vast goedkomen joh

Laatste edit. Dit was dus gewoon een strafschop. Mis je de VAR toch wel heel erg
[ Voor 62% gewijzigd door LZ86 op 20-12-2018 22:32 ]
Toch nog spannend, nergens voor nodig want het al lang 4-0 moeten staan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vond Sinisterra en Tapia allebei niet slecht invallen. Zijn allebei jongens met weinig ritme, zo slecht deden ze het niet en Sini was bij vlagen best gevaarlijk.
Had allang beslist moeten zijn natuurlijk. Benieuwd naar de loting van zaterdag.
Had allang beslist moeten zijn natuurlijk. Benieuwd naar de loting van zaterdag.
PSN: Finally_Chris
Maar dat stond het niet, het missen van kansen is een gebrek aan kwaliteit.ph4ge schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:34:
Toch nog spannend, nergens voor nodig want het al lang 4-0 moeten staan.
Een dooddoener die gisteren ook niet voorbij kwam.Vincent Dave schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:43:
Maar dat stond het niet, het missen van kansen is een gebrek aan kwaliteit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat heeft dat met gisteren te maken? Heb Odin-Heerenveen niet gevolg ofzo. Enkel deze wedstrijd leek mij interessant.ph4ge schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:47:
[...]
Een dooddoener die gisteren ook niet voorbij kwam.
Dat het een beetje meten met twee maten is in dit topic. Zelfs na een dik verdiende overwinning op de nummer 4 het toch gelijk weer in het negatieve moet worden getrokken.Vincent Dave schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:49:
[...]
Wat heeft dat met gisteren te maken? Heb Odin-Heerenveen niet gevolg ofzo. Enkel deze wedstrijd leek mij interessant.
Gisteren werd het aantal kansen op zich al onder vuur genomen, dat waren niet eens echte kansen las ik. Dus zo slecht was het vandaag niet hoor.ph4ge schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:47:
Een dooddoener die gisteren ook niet voorbij kwam.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tapia deed een paar hele rare dingen, hadden geluk dat Utrecht daar niet scherp op was, want had zomaar enorme kans op kunnen leveren voor Utrecht.
Sinisterra deed vooral heel hard naar voren rennen, maar gevaarlijk was ie absoluut niet.
Larsson speelde goed, evenals Verdonk, Toornstra, Vilhena en Jan-scharie. De rest vond ik maar matig. Score had wel hoger mogen uitvallen, wat een partij gemiste kansen
Sinisterra deed vooral heel hard naar voren rennen, maar gevaarlijk was ie absoluut niet.
Larsson speelde goed, evenals Verdonk, Toornstra, Vilhena en Jan-scharie. De rest vond ik maar matig. Score had wel hoger mogen uitvallen, wat een partij gemiste kansen
Sinisterra had goede loopacties. Snel en diepgang. Wat dat betreft een goede aanvulling want dat mist al jaren aan het spel van Feyenoord.
Technisch was het allemaal wat minder maar ik kreeg de indruk dat dat in de loop van de tweede helft beter werd. (misschien wil ik dat graag zien, misschien was dat ook zo met het toenemen van vertrouwen.)
Tapia.... tja die vent is sterk en kan echt wel voetballen. Alleen... hij heeft soms van die verrassingen voor de verdedigers achter hem als hij ineens niet ingrijpt of zijn man laat lopen.
Met verontrustend vond ik hoe het spel inklapte na de wissel van Van Persie. Jorgensen is echt zoveel minder. Ineens zag je bij de verdedigers van Utrecht de druk wegvallen en konden ze mee opbouwen terwijl Feyenoord zelf in de aanval veel minder ruimte kreeg.
Technisch was het allemaal wat minder maar ik kreeg de indruk dat dat in de loop van de tweede helft beter werd. (misschien wil ik dat graag zien, misschien was dat ook zo met het toenemen van vertrouwen.)
Tapia.... tja die vent is sterk en kan echt wel voetballen. Alleen... hij heeft soms van die verrassingen voor de verdedigers achter hem als hij ineens niet ingrijpt of zijn man laat lopen.
Met verontrustend vond ik hoe het spel inklapte na de wissel van Van Persie. Jorgensen is echt zoveel minder. Ineens zag je bij de verdedigers van Utrecht de druk wegvallen en konden ze mee opbouwen terwijl Feyenoord zelf in de aanval veel minder ruimte kreeg.
alles kan off-topic
Dat stond los van die wissel, natuurlijk ging FC Utrecht steeds meer alles of niets spelen want ze hadden niets te verliezen.Ankona schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 07:48:
Het verontrustend vond ik hoe het spel inklapte na de wissel van Van Persie. Jorgensen is echt zoveel minder. Ineens zag je bij de verdedigers van Utrecht de druk wegvallen en konden ze mee opbouwen terwijl Feyenoord zelf in de aanval veel minder ruimte kreeg.
Nou zat ik gisteravond in de Kuip (als supporter van FCU) maar mijn hemel, die Sinisterra, die had bij ons niet eens in de A3 mee mogen doen.Ankona schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 07:48:
Sinisterra had goede loopacties. Snel en diepgang. Wat dat betreft een goede aanvulling want dat mist al jaren aan het spel van Feyenoord.
De islam kan uw vrijheid schaden
Logisch, maar de hele wedstrijd kwamen ze niet onder de druk uit en vanaf die wissel ineens wel en kon Feyenoord zijn aanvallers niet meer bereiken.ph4ge schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:12:
[...]
Dat stond los van die wissel, natuurlijk ging FC Utrecht steeds meer alles of niets spelen want ze hadden niets te verliezen.
alles kan off-topic
Ik vond t als Feyenoorder ook helemaal niets. Tot nu toe dikke miskoop. Scouting is ook al verrot bij FeyeWokschotel schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:19:
[...]
Nou zat ik gisteravond in de Kuip (als supporter van FCU) maar mijn hemel, die Sinisterra, die had bij ons niet eens in de A3 mee mogen doen.
Natuurlijk moet je die knul zijn groei nog wel gunnen, maar het basisniveau van m tot nu toe valt enorm tegen. Blinde draver.
Nu maar hopen dat we geen Fortuna loten
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 21-12-2018 08:40 ]
Eredivisie speelronde 17
vrijdag
21.12. 20:00 VVV-Venlo v PEC Zwolle
zaterdag
22.12. 18:30 Fortuna Sittard v FC Groningen
22.12. 19:45 NAC v scHeerenveen
22.12. 19:45 PSV v AZ
22.12. 20:45 Excelsior v Heracles
zondag
23.12. 12:15 FC Utrecht v Ajax
23.12. 14:30 ADO Den Haag v Feyenoord
23.12. 14:30 De Graafschap v Vitesse
23.12. 16:45 FC Emmen v Willem II
PSV v AZ en FCU v Ajax zijn wel interessante potjes. Feyenoord moet het in Den Haag klaren, na gister te hebben gespeeld tegen Utrecht. hmmm, eens kijken wat dat gaat worden. (zelfde geldt voor Utrecht natuurlijk)
vrijdag
zaterdag
zondag
PSV v AZ en FCU v Ajax zijn wel interessante potjes. Feyenoord moet het in Den Haag klaren, na gister te hebben gespeeld tegen Utrecht. hmmm, eens kijken wat dat gaat worden. (zelfde geldt voor Utrecht natuurlijk)
[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 21-12-2018 09:31 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mwa PSV - AZ is natuurlijk voor PSV, AZ laat het al jaren afweten tegen Ajax, PSV en Feyenoord.Hackus schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:29:
Eredivisie speelronde 17
vrijdag
zaterdag
zondag
Feyenoord - ADO is ook niet spannend, kunnen ze haast op papier afdoen
Utrecht - Ajax wordt natuurlijk wel aardig potje, uit heeft Ajax het daar altijd lastig.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zie eerder PSV simpel thuis drie punten pakken dan dat ajax wel even drie punten uit utrecht meeneemt. Nu smorgens nog ff hun veld slopen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Klopt, ik ook. Het is aandoenlijk hoe FCU toeleeft naar de voor hun "wedstrijd van het jaar". Hopelijk haalt Ajax een mooi niveau en nemen ze snel afstandHanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:10:
Ik zie eerder PSV simpel thuis drie punten pakken dan dat ajax wel even drie punten uit utrecht meeneemt. Nu smorgens nog ff hun veld slopen
XXXVI
Kan, het is een conclusie waar volgens mij amper een speld tussen te krijgen is. Wellicht is het handig om je roze bril eens af te doen want Feyenoord heeft het onnodig spannend gemaakt (de reden daarvoor heb ik eerder genoemd).ph4ge schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:52:
[...]
Dat het een beetje meten met twee maten is in dit topic. Zelfs na een dik verdiende overwinning op de nummer 4 het toch gelijk weer in het negatieve moet worden getrokken.
Onnodig spannend gemaakt? Op de blessuretijd na heb ik echt totaal het niet idee gehad dat Utrecht wellicht een goal zou maken.
Weer een stap dichterbij een nieuwe Kuip.
Ik snap alleen niet hoe Feyenoord moet aansluiten bij Ajax en PSV door dat nieuwe grotere stadion.
Ze hebben nu al meer bezoekers dan PSV, maken die extra 20.000 per wedstrijd dan zoveel goed? En zijn de prestaties niet te slecht om überhaupt zoveel meer bezoekers te kunnen trekken? Zijn er dan misschien investeerders betrokken die hiermee enorme risico's nemen?
Ik snap alleen niet hoe Feyenoord moet aansluiten bij Ajax en PSV door dat nieuwe grotere stadion.
Ze hebben nu al meer bezoekers dan PSV, maken die extra 20.000 per wedstrijd dan zoveel goed? En zijn de prestaties niet te slecht om überhaupt zoveel meer bezoekers te kunnen trekken? Zijn er dan misschien investeerders betrokken die hiermee enorme risico's nemen?
Extra kaartjes en skyboxen dacht ik.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:08:
Maar inderdaad, mochten de prestaties slecht zijn en de helft van het stadion is leeg dan kan dit wel eens een giga strop worden voor de aandeelhouders.
Heb het gevoel dat het allemaal te positief gezien word door sommige mensen.
Nu moeten ze alleen nog een TD hebben die iets kan doen met de extra inkomsten.
Druk voor Europees voetbal staat er dan ook vol op.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:08:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
On a side note , gaat goed met PEC(h)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Gelukkig hebben ze degene die verantwoordelijk was voor de slechte selectie die ze dit jaar hebben ontslagen.
Toch?
Nee, gelukkig wel diegene die keer op keer het team niet scherp kreeg. Je best doen kan altijd, maar de trainer kreeg dat niet voor elkaar.Deadsy schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:16:
[...]
Gelukkig hebben ze degene die verantwoordelijk was voor de slechte selectie die ze dit jaar hebben ontslagen.
Toch?
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 21-12-2018 23:06 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
dubbel post
[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 21-12-2018 21:21 ]
Ik zat al naar m'n glas te kijken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Boer naar de US of A dus vrijwel zeker (Atalanta) , we shall see.
https://www.nu.nl/voetbal...trum-regio-eindhoven.html
PSV maakt in samenwerking met het st. Anna zorg groep een sport medisch centrum op de herdgang, waar niet alleen sporters van PSV, maar sporters uit de hele omgeving terecht kunnen voor medische hulp mbt sport.
Interessant.
PSV maakt in samenwerking met het st. Anna zorg groep een sport medisch centrum op de herdgang, waar niet alleen sporters van PSV, maar sporters uit de hele omgeving terecht kunnen voor medische hulp mbt sport.
Interessant.
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 22-12-2018 13:37 ]
Leo Oldenburg bij PSV op fox
sound op mute

Pfft, die Guti is ook hardleers met z'n lopen met de bal. Afgelopen wedstrijden telkens al een paar keer gevaarlijk balverlies gehad, nu dus ook weer.
Tijd om eens te gaan kijken. Scheids mag ook affluiten van mij.
Gaat AZ stunten met een uiterst zeldzame overwinning in een topper?
Iets zegt me dat deze wedstrijd een redelijk voorspelbare scoreverloop zal krijgen tegen het einde van de wedstrijd.
Iets zegt me dat deze wedstrijd een redelijk voorspelbare scoreverloop zal krijgen tegen het einde van de wedstrijd.

@OPSLAGHOND ik ben er ook bang voor. Maar in die minuut dat ik kijk zie ik Angelino goeie dingen doen!
Atalanta Bergamo toch? Of Atlanta in de USA?HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 23:03:
De Boer naar de US of A dus vrijwel zeker (Atalanta) , we shall see.
Die eerste is Italië ;-).
Ik denk dat AZ wint. PSV doet werkelijk waar niks goed. Nog geen schot op doel gehad in 35 minuten.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:12:
Atlanta, USA.Typhone schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:18:
[...]
Atalanta Bergamo toch? Of Atlanta in de USA?
Die eerste is Italië ;-).
Jinx het nou niet...OPSLAGHOND schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:12:

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sorry, geen
-kampioen.
PSV wel hoor
AZ stelt altijd teleur in toppers, dat zal vanavond niet anders zijn. PSV gaat dit wel winnen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
AZ gaat hier geen punten pakken, daarvoor heeft PSV te veel kwaliteit.
Ben je dronken of zo? PSV mag nog een helft en Ajax moet er nog twee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Zag toch de eerste 30 minuten niet veel van die kwaliteitjaapstobbe schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:28:
AZ gaat hier geen punten pakken, daarvoor heeft PSV te veel kwaliteit.
PSV kan op deze manier nog uren spelen, maar zie ze zo niet winnen. En Ajax zal tegen Utrecht toch niet weer dramatisch zijn?Gonadan schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:28:
[...]
Ben je dronken of zo? PSV mag nog een helft en Ajax moet er nog twee.
Die hoef je ook geen 90 minuten te zien, 2 flitsen is genoegVerwijderd schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:30:
[...]
Zag toch de eerste 30 minuten niet veel van die kwaliteit
Maarja de wedstrijd duurt 90 minuten he, en dat weet PSV maar al te goed:Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:30:
[...]
Zag toch de eerste 30 minuten niet veel van die kwaliteit
https://www.vi.nl/nieuws/...en-tot-de-laatste-seconde
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wel fijn om te zien dat Van Bommel steeds minder veinst enig fatsoen te hebben. Man, zo iemand wil je als club toch niet langs de lijn hebben lopen?
?lateef schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:34:
Wel fijn om te zien dat Van Bommel steeds minder veinst enig fatsoen te hebben. Man, zo iemand wil je als club toch niet langs de lijn hebben lopen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jij vindt zo’n reactie na het doelpunt een normale reactie?
Wat doet hij dan verkeerd volgens jou? Want dat word mij niet geheel duidelijk. Je zeikt een persoon af, maar zonder argument.
Het publiek doet wel een wannebe Feyenoord inderdaad. Beetje jammer.
Dit klinkt mij als muziek in de oren.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:49:
Volgens mij kunnen ze bij PSV beter een fluitorkest beginnen
kijk zo moet het
Waarom is er nou overleg?
Als een doorgesnoven idioot gaan lopen gillen. Maar schijnbaar is dat normaal.carpebios schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:44:
Wat doet hij dan verkeerd volgens jou? Want dat word mij niet geheel duidelijk. Je zeikt een persoon af, maar zonder argument.
Als je een hekel aan een persoon/ploeg hebt, dan zie je dingen vaak nogal buiten proportioneel. Ik zie iemand die na veel frustratie, blij is dat er een bal in het doel ligt.lateef schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:51:
[...]
Als een doorgesnoven idioot gaan lopen gillen. Maar schijnbaar is dat normaal.
Echt waardeloos zijn ze de eerste 45 min niet geweest.Leon Zwiers schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:51:
Lol, dat was snel. Goed gedaan weer AZ. Zoals gewoonlijk in de toppers waardeloos.
Lijkt 'ie een beetje op Conte?carpebios schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:52:
Als je een hekel aan een persoon/ploeg hebt, dan zie je dingen vaak nogal buiten proportioneel. Ik zie iemand die na veel frustratie, blij is dat er een bal in het doel ligt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas duurt een wedstrijd langer dan 45min en dat is dus ook precies het probleem bij AZ tegen de top 3, ze houden het niet vol.tiswat schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:52:
[...]
Echt waardeloos zijn ze de eerste 45 min niet geweest.
Mooie aanval maar zou niet geteld hebben ivm buitenspel
Wat een scheids... overal geeft ie kaarten voor maar niet als Seuntjes ineens bedenkt dat 5m afstand nemen ook wel genoeg is en dus naar voren rent vlak voordat de vrije trap genomen wordt...

[ Voor 29% gewijzigd door toolkist op 22-12-2018 21:14 ]
Over kaarten gesproken, iemand enig udee wat er bij NAC HEE gaande is? Heerenveen staat nig maar met 8 man op het veld....

Die 1ste rode kaart van HEE was terecht, die tweede kon gegeven worden en de 3e heb ik niet gezien. Maar dat is niet best...
Trainer ook rood ... gaat lekker daar ...
Dat is geen pingel.
Hahaha, wtf, dat is dus 4?!OPSLAGHOND schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:25:
Trainer ook rood ... gaat lekker daar ...
Makkelijk gegeven. Het kan worden omschreven als been er onderuit trappen. Maar erg makkelijk gegeven.
Dit zie je echt al van 100km aankomen, die penalty. Typisch AZ weer.
Terecht en gewoon heel heel dom.aicaramba schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:27:
Makkelijk gegeven. Het kan worden omschreven als been er onderuit trappen. Maar erg makkelijk gegeven.
[ Voor 65% gewijzigd door toolkist op 22-12-2018 21:28 ]
Dat was een schwalbe toch, zeg ik als PSV-er? Of omdat ze in Zeist het niet zeker konden vaststellen? Dan zorg je ervoor dat dit soort acties weer terug gaan komen, want niet geschoten is altijd mis.
[ Voor 76% gewijzigd door carpebios op 22-12-2018 21:28 ]
Dat konden we al na de 1e wedstrijd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Goedkope drie punten voor PSV dit
dat was hoogstens een 0,01% pingel en de lat was pech voor az , also waarom krijgt az zo makkelijk gele kaarten en als er drie spelers iemand aan az klemlopen word er gewoon doorgevoetbald
.
PSV deet wel beter aan drukzetten dan az waardoor az vaak onnodig de bak verspeelde

PSV deet wel beter aan drukzetten dan az waardoor az vaak onnodig de bak verspeelde
Dit topic is gesloten.