[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.399 views

Onderwerpen

Verwijderd

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:00:
[...]

Misschien wil Advocaat nog wel :+
Zou een echte vooruitgang zijn voor Feyenoord :+ Denk toch echt dat de oorzaak echt ergens anders gezocht moet worden. Vooral het aankoop/verkoop beleid waar ze gewoon steken laten vallen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:49:
[...]

Dat heeft Feyenoord ze niet gegeven maar een deel is ook gewoon afgedwongen.
Dat hebben ze thuis toegelaten bedoel je. Feyenoord hoort sowieso thuis te winnen van alle clubs buiten PSV en Ajax.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Hackus schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:12:
[...]

Dat hebben ze thuis toegelaten bedoel je. Feyenoord hoort sowieso thuis te winnen van alle clubs buiten PSV en Ajax.
Als je het zo bekijkt zou gokken bij voetbalwedstrijden niet eens mogelijk zijn. :F Sorry maar niet alleen Feyenoord die het vandaag heeft verzaakt maar ook Fortuna dat gewoon een goed spel heeft neergelegd. In plaats van alleen verdedigen ook de aanval opzoeken en hoe daarvoor echt kudos richting Sittard _/-\o_

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:56:
[...]
Ik zou hem wel eens bij AZ aan het werk willen zien. Een gezonde en verstandige voetbalclub die prima bij hem past.
[...]
Het maakt eigenlijk niet zo veel uit, ik zou mij meer drukker maken om de technische staf bij Feyenoord, daar zit volgens mij de crux. Al zet je Louis van Gaal aan het roer langs het veld, met materiaal ga je geen potten breken.
[...]

Je weet niet wat de afspraken zijn tussen Feyenoord en Clasie. Zo’n speler komt terug om zijn carrière opnieuw op de rails te zetten. Die komt dus niet voor de bank maar voor de basis. Misschien zijn ze wel zo wanhopig geweest dat ze hem die basisplaats hebben beloofd, je weet het niet.
Volgens mij bevatten huurovereenkomsten tegenwoordig vaak afspraken dat je flink meer betaalt als de speler weinig of niet speelt.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:15
Ok, Feijenoord verliest een keer thuis. Mag dat niet een keertje? Het is nou niet zo dat er een wereldelftal op het veld stond. Keurig derde, precies waar ze horen te staan dit jaar. Wat een gehuil over de coach zeg.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Feyenoord speelde slecht en met de kop in het zand. In de eerste helft leek het er nog een beetje op maar kwam eigenlijk nooit iemand in een schiet positie. Fortuna controleerde het centrum en wist een paar keer gevaarlijk te counteren.
In de rust heeft Gio duidelijk geen donderspeech gehouden. Spel bleef hetzelfde, alleen de passes waren veel minder zuiver. Ook had nog steeds niemand door dat Fortuna alle hoge ballen van de zijkant makkelijk wist te verdedigen en dat hun counters gevaarlijk waren. Tja.... dan heb je weer eens een zepert op het CV van je heilige coach gezet.

alles kan off-topic

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:15:
Als je het zo bekijkt zou gokken bij voetbalwedstrijden niet eens mogelijk zijn. :F
Hoezo? Daar zijn toch gewoon de quoteringen voor uitgevonden? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
DeKever schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:30:
Ok, Feijenoord verliest een keer thuis. Mag dat niet een keertje? Het is nou niet zo dat er een wereldelftal op het veld stond. Keurig derde, precies waar ze horen te staan dit jaar. Wat een gehuil over de coach zeg.
Dat is een beetje de Catch22 waar Feyenoord in zit, je ontslaat een coach niet die voor het eerst sinds mensenheugenis een titel binnensleepte (vooral dankzij schaduwcoach Kuijt). Ze hebben dergelijk materiaal waarmee M. Keizer zelfs met gemak derde wordt en het zegt helemaal niets over de kwaliteiten van de coach. Er zit na al die jaren geen lijn in het spel en er worden amper spelers beter. Zijn kwaliteit is zijn sympathie en het gegeven dat hij een man van de club is. Die bekerwinsten zeggen mij niets, die is al half toegewezen aan Feyenoord, ze kunnen dat alleen maar verprutsen.

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-12 14:51

polthemol

Moderator General Chat
ph4ge schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:42:
Geweldige prestatie van Fortuna, en Feyenoord had daar geen antwoord op. De lijst met excuses is lang, maar je geeft zelf weer je kansen op de ranglijst weg tegen een promovendus.
beetje makkelijk. Nu spreek ik wel als Fortunafan, maar we hebben een meer dan degelijke selectie staan die goed kunnen voetballen :) Ook PSV heeft heel hard mogen zweten tegen ons. Ik vrees wel dat we in de zomerstop weer geplunderd gaan worden, maar er staan aardig wat talentjes bij ons op het veld.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Exo81 schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:06:
[...]

En dan te bedenken dat in eerste instantie Clasie als een betere aanwinst werd bestempeld dan Blind bij Ajax. Verschil is nu echt dag en nacht (en niet alleen vanwege z’n hattrick vandaag). Blond voegt echt iets toe terwijl Clasie blijft spartelen.
Over wie heb je het? Volgens mij riep bijna iedereen gelijk dat Feyenoord al zoveel andere spelers op die positie had en dat Clasie jaren amper gespeeld had.

En als er al iemand Clasie met Blind vergelijkt zal dat wellicht ook komen omdat Blind 20 miljoen kostte en Clasie gehuurd is. Overigens verwacht iedereen dat Clasie daarna blijft, dat heeft hij al herhaaldelijk uitgesproken.
polthemol schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:46:
[...]

beetje makkelijk. Nu spreek ik wel als Fortunafan, maar we hebben een meer dan degelijke selectie staan die goed kunnen voetballen :) Ook PSV heeft heel hard mogen zweten tegen ons. Ik vrees wel dat we in de zomerstop weer geplunderd gaan worden, maar er staan aardig wat talentjes bij ons op het veld.
Sorry als het niet duidelijk was, maar met het woord "geweldig" gaf ik Fortuna een compliment. ;) Die speelden ook gewoon vol vertrouwen en passie terwijl het tactisch heel goed stond.

Desalniettemin had Feyenoord thuis gewoon moeten winnen.

[ Voor 30% gewijzigd door ph4ge op 16-12-2018 20:50 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-12 14:06

CR1691

Hero of Time

Ah daar was ie weer, onze jaarlijkse verliespartij tegen een promovendus. Inmiddels vaste prik dus we hoeven niet te wanhopen :+

PSN: Finally_Chris

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:55:
Ah daar was ie weer, onze jaarlijkse verliespartij tegen een promovendus. Inmiddels vaste prik dus we hoeven niet te wanhopen :+
is al je tweede dit jaar hoor :+

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-12 14:51

polthemol

Moderator General Chat
ph4ge schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:47:
Sorry als het niet duidelijk was, maar met het woord "geweldig" gaf ik Fortuna een compliment. ;) Die speelden ook gewoon vol vertrouwen en passie terwijl het tactisch heel goed stond.

Desalniettemin had Feyenoord thuis gewoon moeten winnen.
ik las geweldig als in 'overachieving' ;P Misschien ben ik te cynisch geworden na een 20jaar ellendig voetbal kijken in Sittard haha.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-12 14:06

CR1691

Hero of Time

P.O. Box schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:58:
[...]

is al je tweede dit jaar hoor :+
Ja maar de eerste thuis :+

PSN: Finally_Chris

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:35
Ik vind het ook allemaal niet zo schokkend, hooguit de wijze waarop Feyenoord vandaag verliest. Met een selectie als die van Feyenoord mors je gewoon over het hele seizoen genomen gewoon een paar keer punten tegen dit soort ploegen, zeker met wat blessures. En voor een promovendus doet Fortuna het heel behoorlijk dit seizoen.

Als Feyenoord zich ergens zorgen over moet maken dan is het eerder de structurele ontwikkeling. Met de eigen jeugd loopt het niet echt lekker. Denk toch dat het feit dat jong Ajax en PSV wel in de KK divisie spelen daar een rol speelt.
Dat in combinatie met toch iets minder budget dreigt er wel voor te zorgen dat PSV en Ajax echt weg kunnen lopen.
Al is het de vraag hoe met name de verwachte exodus bij Ajax uitpakt en wat er voor terug komt. PSV lijkt vrij goed in staat om spelers te behouden en gestaag door te bouwen de laatste tijd.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:15
Vincent Dave schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:41:
[...]

Ze hebben dergelijk materiaal waarmee M. Keizer zelfs met gemak derde wordt en het zegt helemaal niets over de kwaliteiten van de coach.
Vandaag op het veld: Tapia, Welkoop en een belofte. Verder een hardwerkende verdediging zonder room. Voor iedere coach is het een uitdaging om daarmee te presteren.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
DeKever schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:23:
[...]

Vandaag op het veld: Tapia, Welkoop en een belofte. Verder een hardwerkende verdediging zonder room. Voor iedere coach is het een uitdaging om daarmee te presteren.
Probleem bij Gio is dat er niemand beter word.
Er moet echt doorgeselecteerd worden, wat geld binnen krijgen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:11
Ik heb wel een beetje medelijden met Feyenoord hoor...
Terwijl wij in het zware CL tournooi makkelijke clubs als Bayern en Benfica treffen moeten zij in de competitie gewoon tegen een topclub als Fortuna. Eigenlijk is het niet eerlijk :+

Ajax ging lekker vanmiddag! Blind (wat een goal!) en Ziyech waren goed op schot :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12 14:41
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:25:
alles sminder als minsrens 8-0 voor deze wedstrijd is een slecht resultaat, punt.
als er EEN game is waar je aan je doelsaldo kan werken is het deze wel :p

>:)

maar alle gekheid op een stokje, ajax kan hier gewoon een hoop doen aan zijn doelsaldo.
Je bent op je wenken bediend :+

PSN: Curvaa_

• D-e-n
  • Laatst online: 22:33
Han schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:50:
[...]
Al met al heeft hij eigenlijk het hoogst haalbare uit weten te krijgen
Dat is natuurlijk onzin. In zijn eerste seizoen verloor hij negen (!!!) wedstrijden achter elkaar en was Advocaat nodig om het weer op de rit te krijgen. Op de tactische aanpassingen van Advocaat heeft hij vervolgens voortgeborduurd in het kampioensjaar. In zijn derde seizoen werd hij vierde met een veel hogere begroting dan nummer drie AZ en ontwikkeling in het spelpatroon of de tactiek lijkt er sinds de titel niet meer te zijn.

In feite heeft hij maar één seizoen top gepresteerd. Die bekers zijn leuk maar op die paar incidentele potjes kun je een trainer niet beoordelen. Als ik Gio zie zie ik een trainer uit de jaren 70: we stellen elf spelers op, wisselen niet teveel en zien vervolgens wel. Ik mis de bevlogenheid voor het spel zelf die van Bommel en Ten Hag wel lijken te hebben. Natuurlijk hebben die een betere selectie maar er zijn meerdere manieren om derde te worden.

• Typhone
  • Laatst online: 22:49

Typhone

Who Dares Wins

Dat belooft wat, Ajax moet nog naar Rotterdam.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:02
Zo de prijs voor de Ligt is zojuist nog wat gestegen :P
Hij wint de Golden Boy award, sinds v.d. Vaart weer eens een Nederlander die hem wint :)

[ Voor 23% gewijzigd door Martinusz op 17-12-2018 09:01 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ankona
D-e-n schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:44:
[...]

Dat is natuurlijk onzin. In zijn eerste seizoen verloor hij negen (!!!) wedstrijden achter elkaar en was Advocaat nodig om het weer op de rit te krijgen. Op de tactische aanpassingen van Advocaat heeft hij vervolgens voortgeborduurd in het kampioensjaar. In zijn derde seizoen werd hij vierde met een veel hogere begroting dan nummer drie AZ en ontwikkeling in het spelpatroon of de tactiek lijkt er sinds de titel niet meer te zijn.

In feite heeft hij maar één seizoen top gepresteerd. Die bekers zijn leuk maar op die paar incidentele potjes kun je een trainer niet beoordelen. Als ik Gio zie zie ik een trainer uit de jaren 70: we stellen elf spelers op, wisselen niet teveel en zien vervolgens wel. Ik mis de bevlogenheid voor het spel zelf die van Bommel en Ten Hag wel lijken te hebben. Natuurlijk hebben die een betere selectie maar er zijn meerdere manieren om derde te worden.
Je kunt ook kijken naar wat een Advocaat bij Utrecht doet, daar voegt de coach nog echt iets toe aan de spelers. Ook een Slutsky heeft invloed op zijn team (al lijkt dat een beetje uitgebloeid te zijn inmiddels)
Gio heeft in al die tijd dat hij er zit nooit iets toegevoegd. Het team is neergezet door Advocaat en in de succesvolle tijd vooral door Kuyt en El Ahmadi aangejaagd. Na het vertrek van diverse spelers is het spel nooit aangepast aan de nieuwe spelers waardoor die niet in hun talent komen. En ome Gio... die zit er nog steeds en is nog steeds even onzichtbaar als in de tijd dat Rutten nog op de bank zat.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
Al het goede bij Feyenoord is ondanks Gio en al het slechte dankzij Gio. Hij lijkt Ten Hag wel :+

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Er zit simpelweg te weinig vooruitgang in onder Gio. Bijna ieder jaar is het hetzelfde liedje. Verder is het ook niet heel bijzonder wat hij laat zien (op het kampioenschap na) want op basis van kwaliteit dien je gewoon 30/34 wedstrijd de betere te zijn. Dat je dan jaar in jaar uit al vóór de winterstop bent uitgeschakeld is gewoon onnacceptabel.

Hanteert Feyenoord een topsportcultuur? Dan staat er volgend seizoen een nieuw gezicht voor de groep. Wellicht zelfs eerder als donderdag niet gewonnen wordt van Utrecht.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Om 12:00 uur is de loting voor de achtste finales van de Champions League. Ben erg benieuwd wie Ajax gaat loten. De kans is groot dat er een Engelse of Spaanse tegenstander uit gaat komen, dus het zal wel Real, Barca of City worden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:24:
Al het goede bij Feyenoord is ondanks Gio en al het slechte dankzij Gio. Hij lijkt Ten Hag wel :+
Gio verdient krediet op basis van het kampioensjaar, toen schiep hij vertrouwen, hield hij iedereen scherp en hield de druk buiten de deur. De selectie was redelijk fit en spelers maakten stappen. Europees werd er helaas net niet overwintert maar dat was gezien de poule en de nodige pech acceptabel.

Daarna is er gewoon niks meer goed gegaan, zowel nationaal als Europees was het onder de maat en geen speler werd nog beter. Met de beker vorig seizoen had hij de kans op ondanks dat nog door de voordeur te vertrekken, maar dat is helaas niet gebeurd. Dat terwijl het materiaal op papier zo slecht niet is, hoewel de constante blessures het hem soms wel erg moeilijk maken.

Dit seizoen moeten we weer constateren dat Feyenoord te vaak niet thuis geeft tegen clubs waar het materiaal geen enkel excuus mag zijn. Trencin was een historische afgang en de competitie was eigenlijk ook al in oktober verspeeld. En passant wordt er niemand beter en zit er geen enkele stijgende lijn in. De vraag is nu of je moet blijven ploeteren of het over een andere boeg moet gooien. Ik zou niet weten op basis waarvan Gio oneindig krediet zou verdienen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Niet online

Han

JST94 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:32:
[...]want op basis van kwaliteit dien je gewoon 30/34 wedstrijd de betere te zijn.
Op basis van wat? Ik vind de huidige selectie gewoon subtop niveau en daarom absoluut geen zekerheidje tegen de overige subtopper als Utrecht, AZ of een Vitesse. Ik zou op basis van deze selectie absoluut niet durven beweren dat ze buiten de wedstrijden tegen Ajax en PSV om alles zouden moeten kunnen winnen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DoubleP38
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:59
Han schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:36:
Om 12:00 uur is de loting voor de achtste finales van de Champions League. Ben erg benieuwd wie Ajax gaat loten. De kans is groot dat er een Engelse of Spaanse tegenstander uit gaat komen, dus het zal wel Real, Barca of City worden :)
wat ik mij afvraag, waarom is de kans groter om een engelse club te loten dan bvb een portugeese ? ik zou toch zeggen dat de kans even groot zou moeten zijn, of zie ik iets boven het hoofd ? 8)7

• ph4ge
Han schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:39:
[...]

Op basis van wat? Ik vind de huidige selectie gewoon subtop niveau en daarom absoluut geen zekerheidje tegen de overige subtopper als Utrecht, AZ of een Vitesse. Ik zou op basis van deze selectie absoluut niet durven beweren dat ze buiten de wedstrijden tegen Ajax en PSV om alles zouden moeten kunnen winnen.
Welke spelers van Utrecht, AZ of Vitesse zou jij een versterking vinden voor Feyenoord? Ik kom niet verder dan een handvol spelers verspreid over deze clubs en dan vaak nog meer op basis van potentie dan hun huidige prestaties.

• Martinusz
DoubleP38 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:40:
[...]

wat ik mij afvraag, waarom is de kans groter om een engelse club te loten dan bvb een portugeese ? ik zou toch zeggen dat de kans even groot zou moeten zijn, of zie ik iets boven het hoofd ? 8)7
Is al eerder aan bod gekomen, clubs uit hetzelfde land mogen elkaar niet loten ;) het is dus geen vrije loting helaas.

• D-e-n
[...]

Deze selectie is niet van het niveau van de twee erboven maar veel beter dan die van een ploeg als Utrecht. Spelers als van Persie, Jorgensen, Berghuis, Vilhena: Utrecht heeft ze niet. En natuurlijk kun je eens een wedstrijd verliezen maar het gaat er natuurlijk om hoe en waarom en of er een bepaalde lijn in zit.

ps.
En waar halen supporters van andere ploegen het lef vandaan om een coach die al twee jaar nul progressie laat zien in bescherming te nemen terwijl ze zelf een coach afbranden die bijna alles wint. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 17-12-2018 09:45 ]

• Martinusz
Kwam overigens een aardig filmpje tegen over de speelwijze van Ten Hag:

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DoubleP38 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:40:
[...]

Je ziet over het hoofd dat de loting geen loting is, maar een wegstreping. Je kunt niet tegen een ploeg loten waar je in de groepsfase tegen gespeeld hebt. Dat is logisch. Maar ook kunnen ploegen uit hetzelfde land niet tegen elkaar loten. Dat zorgt er voor dat van de potentiële x mogelijke lotingen er eigenlijk een stuk minder mogelijke lotingen zijn. Dit resulteert dan in het overzicht uit:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57401503

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:58:
[...]

Voor NL begrippen is de groepsfase van de CL overleven gewoon ver komen ;)
Voor andere landen ook. Er zijn uiteindelijk maar 16 clubs die doorstromen in de Champions League. Dat is best een select gezelschap.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:47:
Kwam overigens een aardig filmpje tegen over de speelwijze van Ten Hag:

[YouTube: Total Football 2.0: Ajax & Erik ten Hag]
Prima analyse inderdaad, alleen slaan ze met het noemen van Labyad wel een misser, die maakt amper minuten en als hij speelt is dat niet in de Frenkie/Schone rol net voor de verdediging.

• Typhone
  • Laatst online: 22:49

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:12:
[...]

Voor andere landen ook. Er zijn uiteindelijk maar 16 clubs die doorstromen in de Champions League. Dat is best een select gezelschap.
Voor andere landen 'van ons allure'. Ik denk dat het met name voor Bundesliga, Premier League, La Liga een 'normaal' gegeven is om door te gaan.

• Martinusz
dutchgio schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:12:
[...]

Prima analyse inderdaad, alleen slaan ze met het noemen van Labyad wel een misser, die maakt amper minuten en als hij speelt is dat niet in de Frenkie/Schone rol net voor de verdediging.
Klopt ja, maar over het algemeen wel aardig filmpje :)

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:13:
[...]

Voor andere landen 'van ons allure'. Ik denk dat het met name voor Bundesliga, Premier League, La Liga een 'normaal' gegeven is om door te gaan.
Dat is alleen bij gratie dat je met de 4 plekken van Spanje en Engeland niet bij elkaar in de poule kan komen. Voor Engelse clubs is kwalificatie voor de Champions Leage al lastig, ondanks de vier plekken die ze hebben omdat er gewoon een vrij brede top is. Voor clubs als Real, Barca en Bayern is het een normaal om in de knockout ronde terecht te komen, maar er zijn genoeg clubs ook uit de grote voetballanden waarbij het geen zekerheidje is.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:42:
[...]

Welke spelers van Utrecht, AZ of Vitesse zou jij een versterking vinden voor Feyenoord? Ik kom niet verder dan een handvol spelers verspreid over deze clubs en dan vaak nog meer op basis van potentie dan hun huidige prestaties.
Ayoub in mijn ogen, is beter dan de huidige Van Persie, de huidige Jorgensen en twee volle handen net-niet-spelers bij elkaar.
Maar die werd weggekocht bij een directe concurrent om weg te rotten schijnbaar ...

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-12-2018 10:22 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:21:
[...]

Ayoub in mijn ogen, die is beter dan de huidige Van Persie, de huidige Jorgensen en twee volle handen net-niet-spelers bij elkaar.
Ayoub is een speler van Feyenoord.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:22:
[...]

Ayoub is een speler van Feyenoord.
Was nog bezig, telefoon werkte niet mee...
[edit] Internet in België is net zo slecht als de wegen ...

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-12-2018 10:24 ]

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:23:
[...]

Was nog bezig, telefoon werkte niet mee...
Maar als iemand roept dat de selectie van Feyenoord net zo sterk is als die van de subtop en ik vraag om spelers van AZ, Utrecht en Vitesse die een versterking zouden zijn voor Feyenoord dan is een speler die al van Feyenoord is toch geen goed voorbeeld? :)

EDIT: Ik had Ayoub overigens ook meer willen zien spelen, daar niet van. Maar hij is in principe een vervanger van Clasie en speelt niet op de positie waar nu spelers telkens geblesseerd zijn (of een langdurige vormcrisis meemaken).

[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 17-12-2018 10:27 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:03

Qu3st

Nick Venema zou misschien wel een goede toevoeging zijn, want Vente laat het niet echt zien.
Han schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:36:
Ik hoop zelf op Real Madrid.

Ajax heeft alweer een nieuwe aanwinst bijna binnen. Gaat om Diego Laínez. Ajax kan het niet laten om PSV het ook in Mexico lastig te maken :+

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=343154

[ Voor 84% gewijzigd door Qu3st op 17-12-2018 10:37 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:25:
[...]

Maar als iemand roept dat de selectie van Feyenoord net zo sterk is als die van de subtop en ik vraag om spelers van AZ, Utrecht en Vitesse die een versterking zouden zijn voor Feyenoord dan is een speler die al van Feyenoord is toch geen goed voorbeeld? :)

EDIT: Ik had Ayoub overigens ook meer willen zien spelen, daar niet van. Maar hij is in principe een vervanger van Clasie en speelt niet op de positie waar nu spelers telkens geblesseerd zijn (of een langdurige vormcrisis meemaken).
Ik bedoel ermee dat Feyenoord (als ze zo omgaan met spelers die echt wat kunnen toevoegen,) aan geen enkele speler van een van de directe concurrenten iets heeft. Alleen het verzwakken van die concurrent zou dan een reden kunnen zijn.

• Han
  • Niet online

Han

W
D-e-n schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:43:
Deze selectie is niet van het niveau van de twee erboven maar veel beter dan die van een ploeg als Utrecht. Spelers als van Persie, Jorgensen, Berghuis, Vilhena: Utrecht heeft ze niet.
Soms is indivuduele klasse niet van doorslaggevende waarde. Zo heeft Feyenoord wellicht hier en daar betere spelers maar zijn het vaak 13 in een dozijn spelers. Valt alles goed dan kan het prima voetballen als team, maar mis je één schakel dan dondert het geheel in elkaar. Er zijn genoeg momenten in het seizoen dat Feyenoord geen team heeft wat blindelings aanspraak kan maken op plek 3, zoals gesteld werd.

• Gonadan

Gonadan

Wie was eigenlijk de commentator bij Ajax - De Graafschap? Ik had erg last van kromme tenen zoals hij probeerde in te vullen dat Tadic verblind was van woede dat hij moest wisselen.
Het enige wat je zag was teleurstelling op zijn gezicht, terecht in mijn ogen, waarna hij gewoon het veld verliet, een handje gaf en daarna lachend op de tribune zat toen het team lekker door ging.
Dat commentatoren vaak dingen fout zien staat buiten kijf, maar dat ze nog van alles gaan invullen en verzinnen is nóg een streepje minder. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
Han schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:41:
W
[...]

Soms is indivuduele klasse niet van doorslaggevende waarde. Zo heeft Feyenoord wellicht hier en daar betere spelers maar zijn het vaak 13 in een dozijn spelers. Valt alles goed dan kan het prima voetballen als team, maar mis je één schakel dan dondert het geheel in elkaar. Er zijn genoeg momenten in het seizoen dat Feyenoord geen team heeft wat blindelings aanspraak kan maken op plek 3, zoals gesteld werd.
Als die selecties zo gelijkwaardig zijn dan moet je meerdere spelers kunnen noemen die bij Feyenoord mee zouden kunnen. Dat gaat je niet meevallen. Zet Feyenoord tegen Utrecht, AZ of Vitesse en elke keer heeft Feyenoord op 9 posities een betere speler.

Natuurlijk gaat winnen nooit vanzelf, dat is wat anders. Ajax en PSV worden ook niet blindelings 1-2.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:43:
ps.
En waar halen supporters van andere ploegen het lef vandaan om een coach die al twee jaar nul progressie laat zien in bescherming te nemen terwijl ze zelf een coach afbranden die bijna alles wint. 8)7
Hoe durf je te klagen over een coach die bijna alles wint, met een enkele negatieve uitschieter, en gewoon op de verwachte plaats staat terwijl er ploegen als Groningen zijn die heel veel slechter draaien dan verwacht? 7(8)7

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:58:
[...]

Hoe durf je te klagen over een coach die bijna alles wint, met een enkele negatieve uitschieter, en gewoon op de verwachte plaats staat terwijl er ploegen als Groningen zijn die heel veel slechter draaien dan verwacht? 7(8)7
Volg jij Feyenoord? Ben je op de hoogte van het spel? En verliezen van Trencin, de Graafschap én Fortuna is normaal? De beschamende vertoning tegen Trencin alleen al zou bij elke andere club al reden tot ontslag geweest zijn.

Sommigen hebben echt totaal geen gevoel voor de verhoudingen meer. Ajax heeft nu een prima elftal met een goed systeem en steekt met PSV boven de rest uit. Moet je als club daar iets onder die niet dezelfde mogelijkheden heeft dan met de rug op de grond gaan liggen en maar accepteren dat er helemaal niets meer te winnen valt? Mag een Feyenoorder s.v.p. ook streven naar een goed voetballend elftal met progressie bij zowel spelers als het samenspel? Godsamme, jullie hebben al een eenzijdige tweestrijd. Gun een ander ook een respectvolle stijgende lijn. Waar ben je bang voor? Dat Feyenoord het record aantal punten voor de nummer drie verbetert?

• Gonadan

Gonadan

Oh crap, het gaat die kant weer op met de discussie. :z

Dan maar wat luchtigs, hoe zou het zijn als de scheidsrechters in Nederland zo streng zouden doen?

https://www.facebook.com/...notif_id=1544753050187769

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:21:
[...]

Volg jij Feyenoord? Ben je op de hoogte van het spel? En verliezen van Trencin, de Graafschap én Fortuna is normaal? De beschamende vertoning tegen Trencin alleen al zou bij elke andere club al reden tot ontslag geweest zijn.

Sommigen hebben echt totaal geen gevoel voor de verhoudingen meer. Ajax heeft nu een prima elftal met een goed systeem en steekt met PSV boven de rest uit. Moet je als club daar iets onder die niet dezelfde mogelijkheden heeft dan met de rug op de grond gaan liggen en maar accepteren dat er helemaal niets meer te winnen valt? Mag een Feyenoorder s.v.p. ook streven naar een goed voetballend elftal met progressie bij zowel spelers als het samenspel? Godsamme, jullie hebben al een eenzijdige tweestrijd. Gun een ander ook een respectvolle stijgende lijn. Waar ben je bang voor? Dat Feyenoord het record aantal punten voor de nummer drie verbetert?
Je mag van mij best ontevreden zijn, sterker nog het zou me tegenvallen als dat niet het geval is. Alleen stel jij dat wij niet mogen klagen omdat jullie het zo veel slechter hebben, alsof het jullie alleenrecht is om te mogen klagen. Dan laat ik alleen even zien dat het nog veel slechter kan.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-12 09:29
Misschien spuitelf, maar.. klopt het dat de loting zo nergens live te zien is? Ik heb nog niks kunnen vinden

edit: gevonden. Eurosport 1 :)

[ Voor 13% gewijzigd door LoeWn op 17-12-2018 11:45 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:33
toolkist schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:31:
[...]

Je mag van mij best ontevreden zijn, sterker nog het zou me tegenvallen als dat niet het geval is. Alleen stel jij dat wij niet mogen klagen omdat jullie het zo veel slechter hebben, alsof het jullie alleenrecht is om te mogen klagen. Dan laat ik alleen even zien dat het nog veel slechter kan.
Gaat er niet om dat het slechter kan, Natuurlijk kan je wel eens een pot verliezen.....doen PSV en Ajax tenslotte ook. Maar het gaat erom tegen wie, en op wat voor manier. Als de verliespunten tegen PSV, Utrecht of AZ waren geweest had iedereen er vrede mee. Maar Feyenoord verliest van Fortuna, de Graafschap en een Trencin. Dat is voor een club als Feyenoord een regelrechte schande.

Dat Gio er na deze seizoenshelft nog zit is gestoord, maar geeft prima weer hoe het gaat in het Maasgebouw. Geen visie en een TD die alleen maar pure middelmaat haalt (Ayoub voor Vilhena, vervolgens vertrekt Vilhena niet en zit je met Ayoub in je maag. Als ze nu eerst eens beginnen met een team in de piramide zodat je talenten beter ontwikkelen, die v Geel eruittyfen en Gio vriendelijk bedanken voor de prijzen en m erachteraan gooien zou t al een stap in de goede richting zijn.

Nu heb je geen moment het idee dat Feyenoord iets aan het bouwen is, zowel technisch als overkoepelend (behalve dat verdomde stadion dan :( )

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 15:02
Geen City :o

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:46: Als ze nu eerst eens beginnen met een team in de piramide zodat je talenten beter ontwikkelen, die v Geel eruittyfen en Gio vriendelijk bedanken voor de prijzen en m erachteraan gooien zou t al een stap in de goede richting zijn.

Nu heb je geen moment het idee dat Feyenoord iets aan het bouwen is, zowel technisch als overkoepelend (behalve dat verdomde stadion dan :( )
Helemaal mee eens. Alleen Gio eruit wieberen is niet de oplossing, er moet veel meer gebeuren en dat begint bovenin.
Een duidelijke visie, een plan hoe daar tekomen en met wie.
Eigenlijk hebben jullie een Telegraaf nodig en een "gezaghebbende" oud-speler zoals Cruijff destijds bij Ajax, die het vuur flink op gaan stoken zodat er wel iets moet gebeuren. Dan ga je eerst een jaar lang heel veel gezeik en gedoe krijgen, maar als je het goed oppakt kom je er wel veel sterker uit.
Bij een club met de omvang en achterban als Feyenoord moet dat toch te doen zijn.

• FDMK
  • Laatst online: 03:09

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Ankona
Dat Gio er na vorig seizoen nog zit is gestoord. In het begin was ik een roepende in de woestijn en mocht je geen commentaar hebben op zijne heiligheid, maar vanaf vorig jaar zag iedereen wel dat Gio niets maar dan ook echt helemaal niets brengt en het team alleen maar voor de voeten loopt.

Dit feyenoord moet gewoon stevig op de derde plek zitten en moet van elke tegenstander buiten Ajax en Psv kunnen winnen en duidelijk de favoriet zijn. Een uitglijder tegen AZ kan gebeuren. Zonde van de punten, maar AZ is ook geen slecht team.

Maar een illuster rijtje als Trencin, De Graafschap, Ajax en nu ook Fortuna.... Schande om daar met deze selectie van te verliezen. Zelfs blessures mogen geen excuus zijn, genoeg mensen bij de subtop weggekocht om de bank in de breedte te versterken.

alles kan off-topic

• Qu3st

Qu3st

LoeWn schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:43:
Misschien spuitelf, maar.. klopt het dat de loting zo nergens live te zien is? Ik heb nog niks kunnen vinden

edit: gevonden. Eurosport 1 :)
Les voor de volgende keer, lotingen zijn altijd bij Eurosport live te kijken van CL en EL.

• FDMK
Qu3st schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:17:
[...]

Les voor de volgende keer, lotingen zijn altijd bij Eurosport live te kijken van CL en EL.
https://www.uefa.com/uefa...2019/draws/round=2000981/

• Terranova
wow, jammer dit

• Qu3st

Qu3st

Het gaat dus Real worden.... 8) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Qu3st op 17-12-2018 12:18 ]

• Terranova
Het geld regeert weer. Belachelijk dat teams niet tegen landgenoten mogen...

Verwijderd

Ajax heeft Real Madrid geloot.

• FDMK
Qu3st schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:19:
[...]

Ik heb liever er beeld bij haha
Links onderin stond de stream ;)
Hier ben ik niet rouwig om.

[ Voor 32% gewijzigd door FDMK op 17-12-2018 12:20 ]

• Qu3st

Qu3st

Faddermakker schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:20:
[...]

Links onderin stond de stream ;)

[...]

Hier ben ik niet rouwig om.
Oooh lol, keek niet langer dan mijn neus lang was haha

• Ankona
Wees blij. Zitten geen clubs bij waar je serieus een kans tegen hebt, dan kun je er maar beter zonder gezichtsverlies tegen een mooie tegenstander uitvliegen.

alles kan off-topic

• Martinusz
Ik denk dat Real niet eens zo verkeerd is om te loten, niet dat we daar eventjes van winnen, maar hun vorm is ook niet denderend so far :)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 18:18
Terranova schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:18:
Het geld regeert weer. Belachelijk dat teams niet tegen landgenoten mogen...
Er gaan wel veel goede tegenstanders afvallen, als je de andere lotingen bekijkt. Wat mooie kansen geeft als je met een gelukje en veel werklust toch doorgaat.
Real is op het moment niet echt in goede doen en zou jij zeggen dat ze zonder Ronaldo nou zo'n stuk slechter zijn dan Bayern? Ik was vooral blij dat PSG, Man City en Barca al weg waren.
Verder zijn de supporters er ook gewoon bij in Madrid aangezien de Uefa de behandeling van het gedoe rond AEK voor zich uit heeft geschoven.

[ Voor 19% gewijzigd door Pompi op 17-12-2018 12:23 ]

• Terranova
Pompi schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:22:
[...]

Er gaan wel veel goede tegenstanders afvallen, als je de andere lotingen bekijkt.
Real is op het moment niet echt in goede doen en zou jij zeggen dat ze zonder Ronaldo nou zo'n stuk slechter zijn dan Bayern? Ik was vooral blij dat PSG, Man City en Barca al weg waren.
Maar de wedstrijd is helaas in februari. Real kan makkelijk geld neer leggen voor een Hazard ofzo en dan heb je opeens weer een super tegenstander

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:21:
Ik denk dat Real niet eens zo verkeerd is om te loten, niet dat we daar eventjes van winnen, maar hun vorm is ook niet denderend so far :)
En dan nog counteren ze ons omver ;)
Maar goed, mooie tegenstander en weinig kans om door te gaan. Jammer dat het Porto niet werd terwijl we daar 50% kans op hadden toen Roma aan de beurt was.

• Pompi
Terranova schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:23:
[...]

Maar de wedstrijd is helaas in februari. Real kan makkelijk geld neer leggen voor een Hazard ofzo en dan heb je opeens weer een super tegenstander
Betwijfel ten zeerste dat Chelsea hem in januari zou laten gaan, aangezien ze nog goed draaien in de PL. De zomer is dan een stuk logischer als hij al weg gaat.

• Qu3st

Qu3st

Ankona schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:21:
[...]

Wees blij. Zitten geen clubs bij waar je serieus een kans tegen hebt, dan kun je er maar beter zonder gezichtsverlies tegen een mooie tegenstander uitvliegen.
True, maar denk dat van deze clubs Real een van de weinige is die niet in beste vorm steekt.

• Terranova
Pompi schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:24:
[...]

Betwijfel ten zeerste dat Chelsea hem in januari zou laten gaan, aangezien ze nog goed draaien in de PL. De zomer is dan een stuk logischer als hij al weg gaat.
Was een voorbeeld he. Ze kunnen iig nog een transferperiode stuff doen

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:28
Real heeft dit seizoen goede dagen, maar ook veel slechte dagen.
Ajax zal geluk moeten hebben....

Tottenham - Dortmund, Liverpool - Bayern en Roma - Porto lijken me wel een leuke krakers
Ik geef licht voordeel aan Dortmund, Liverpool en Roma

Bij de anderen zou ik mijn geld sowieso zetten op City, PSG, Barca en Juventus

[ Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 17-12-2018 12:40 ]

• Ankona
Qu3st schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:25:
[...]

True, maar denk dat van deze clubs Real een van de weinige is die niet in beste vorm steekt.
Dan is dat dubbel mooi. Op voorhand kansloos maar wel een mooi affiche. Geen schande om afgedroogd te worden.
En dan stiekem misschien toch een kansje.

alles kan off-topic

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik acht ze niet kansloos. Real is inderdaad niet op topniveau, dan maak je eindelijk een keer een kans.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ik had stiekem op barcelona gehoopt :+ ach real madrid zou je normaal gesproken geen kans tegen hebben , maar met een VAR die ook echt zijn werk doer en figuren als Ramos o wait...

Ik hoop gewoon op 2 mooie wedstrijden :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Martinusz
toolkist schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:23:
[...]

En dan nog counteren ze ons omver ;)
Maar goed, mooie tegenstander en weinig kans om door te gaan. Jammer dat het Porto niet werd terwijl we daar 50% kans op hadden toen Roma aan de beurt was.
Nou liever Real die ook weleens een pot verliest van kleintjes dan Manchester City bijvoorbeeld :P
Porto is misschien nog wel gevaarlijker, omdat voor het gevoel het meer een tegenstander is waartegen je resultaat moet boeken, die counteren je misschien net zo makkelijk kapot ;)

En daarbij Ronaldo is niet meer, als ze een beetje off-day hebben is er geen irritante knakker die ineens kan toveren :P

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 17-12-2018 12:43 ]

• Han
  • Niet online

Han

Ajax gaat gewoon door met een 2-2- uit en een 1-1 thuis, appeltje eitje :)

• Pompi
Han schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:44:
Ajax gaat gewoon door met een 2-2- uit en een 1-1 thuis, appeltje eitje :)
Toch wel lekker dat we nu 2 maanden over zo'n of andere goede scenario's kunnen dromen.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
[...]

Gezien het huidige puntenverschil en de selecties van de clubs. Natuurlijk, je kan niet van te voren zeggen dat ze alles moeten winnen. Maar je mag er wel van uit gaan dat je in 30 van de 34 wedstrijden de bovenliggende partij zou moeten zijn.

Dat je het dan lastiger hebt tegen bijvoorbeeld Utrecht, AZ en Vitesse, dat kan. Maar Feyenoord heeft nu 3x verloren en twee keer daarvan was tegen Fortuna of De Graafschap. Onacceptabel.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuke loting. Real is wisselvallig, en het is gewoon een mooi affiche. Hoop op een paar mooie wedstrijden :)

Liverpool-Bayern, yummie. Ook Spurs-Dortmund heeft wat.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 17-12-2018 13:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

Koppensneller

winterrrrrr

Real staat momenteel in de eigen competitie vierde, met gemiddeld anderhalf doelpunt gescoord per wedstrijd, en meer dan 1 per wedstrijd tegen. Ze hebben hun CL-groep wel gewonnen, maar tegen matige teams. Afgaande op de cijfers zou je Ajax best een kans kunnen toedichten.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 14:53
Koppensneller schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:12:
Real staat momenteel in de eigen competitie vierde, met gemiddeld anderhalf doelpunt gescoord per wedstrijd, en meer dan 1 per wedstrijd tegen. Ze hebben hun CL-groep wel gewonnen, maar tegen matige teams. Afgaande op de cijfers zou je Ajax best een kans kunnen toedichten.
Momenteel wel, maar Real zal in de winter wel gaan shoppen. Met zon zwakke eerste seizoenshelft kan dat bijna niet anders.

Op basis van huidige vorm en selectie heb je een kansje. Krachtsverschil vergelijkbaar met Bayern lijkt me.
Maar dat kan ik februari zomaar anders zijn.

Hoe dan ook een leuke loting! Maar dat was eigenlijk elke loting wel geweest.

Verwijderd

KingKoning schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:14:
[...]

Momenteel wel, maar Real zal in de winter wel gaan shoppen. Met zon zwakke eerste seizoenshelft kan dat bijna niet anders.

Op basis van huidige vorm en selectie heb je een kansje. Krachtsverschil vergelijkbaar met Bayern lijkt me.
Maar dat kan ik februari zomaar anders zijn.

Hoe dan ook een leuke loting! Maar dat was eigenlijk elke loting wel geweest.
Real kan wel gaan shoppen, maar welke spelers kunnen ze halen die niet al in de CL hebben gespeeld?
kan er bijna geen bedenken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mag een speler die Europees (zeg EL) heeft gespeeld (zeg Eden Hazard) gewoon in de CL uitkomen dit seizoen als die in de winter wordt overgekocht?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Pompi

Dit is wel mooi meegenomen voor Ajax, iemand die toevallig al uit heeft gezocht tegen wie Ajax dan speelt?
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:24:
[...]

Real kan wel gaan shoppen, maar welke spelers kunnen ze halen die niet al in de CL hebben gespeeld?
kan er bijna geen bedenken.
Ze mogen er dan volgens mij ook maar 3 inschrijven.
gambieter schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:31:
Mag een speler die Europees (zeg EL) heeft gespeeld (zeg Eden Hazard) gewoon in de CL uitkomen dit seizoen als die in de winter wordt overgekocht?
Omhoog volgens mij wel, omlaag niet

[ Voor 23% gewijzigd door Pompi op 17-12-2018 13:31 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

Koppensneller

winterrrrrr

Pompi schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:31:
[Twitter]
Dit is wel mooi meegenomen voor Ajax, iemand die toevallig al uit heeft gezocht tegen wie Ajax dan speelt?
Heracles uit, PEC Zwolle thuis. Het kan slechter.

• Pompi
Koppensneller schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:32:
[...]

Heracles uit, PEC Zwolle thuis. Het kan slechter.
Inderdaad, ook fijn dat je na kunstgras thuis speelt want dan kan je beter trainen op echt gras.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:33
Hopen dat Ajax wat kan doen tegen Real. Zal waarschijnlijk niet, maar hopen mag.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:31
Pompi schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:31:
[Twitter]
Omhoog volgens mij wel, omlaag niet
Het ligt iets anders
What about if a player moves in the January transfer window?

A club may register a maximum of three new eligible players for the knockout stage. Such registration must be completed by midnight CET on 2 February 2016.

One player from the above quota of three can have been fielded in a group stage by another club in the current season, provided that the player has not been fielded:

• In the same competition for another club; OR
• For another club that is currently in the same competition (applies specifically to third-placed UEFA Champions League teams joining the UEFA Europa League)

One or more players from the above quota of three can be registered even if they have been fielded by another club in the first, second or third qualifying round, and/or play-offs of the UEFA Champions League or UEFA Europa League.
Maar goed, Hazard zou dus evenueel voor Madrid uit mogen komen in de knock-outfase.

[ Voor 3% gewijzigd door T-MOB op 17-12-2018 13:37 ]

Regeren is vooruitschuiven

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dank :)

• Pompi
De EL loting heeft voor de coëfficiënten lijst een mogelijk mooie loting gegeven. Club Brugge - Salzburg en Rapid Wien - Inter. Dus als de Nederlanders bij Brugge beetje hun best doen en Inter gewoon zoals verwacht wint dan, zou het weinig uitmaken als Ajax uitgeschakeld zou worden zonder punten te pakken.

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:43:
[...]

Nou liever Real die ook weleens een pot verliest van kleintjes dan Manchester City bijvoorbeeld :P
Weet ik niet. Engelse teams staan er toch een beetje om bekend om niet goed om te kunnen gaan met spelers die tussen de linies spelen. Niet dat je dan even een goede kans hebt tegen City, maar ik denk een grotere kans dan tegen Real.

• Gonadan

Gonadan

Neuh, maar ze hebben nog steeds genoeg geld om te zorgen dat de arbitrage dat wel compenseert. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
Gonadan schreef op maandag 17 december 2018 @ 14:13:
[...]

Neuh, maar ze hebben nog steeds genoeg geld om te zorgen dat de arbitrage dat wel compenseert. O-)
VAR _/-\o_

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:49

ST10©DE

Dus.............

Die kunnen ze ook nog wel betalen :X

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Koppensneller schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:12:
Je hebt cijfers en statistiek :+ laatste zes wedstrijden tegen real was 6x verlies , doelsaldo 20-2 in real's voordeel :+

Wie weet word het gewoon 4-0 in de thuiswedstrijd met rood voor ramos dankzij de var :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Pagina: 1 ... 192 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.