[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 191 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.400 views

Onderwerpen

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik vond het ook geen rood, maar vond het raar dat hij teruggedraaid werd, want zo overduidelijk "niet rood" was het nou ook weer niet.
Waar ik me dan weer enorm aan erger is dat de scheids de keeper van Utrecht nota bene IN extra tijd aanspoort op te schieten, maar dat die halve minuut die de keeper gewonnen heeft niet gewoon x1 maar liever nog x2 bij de speeltijd telt.
Ik snap werkelijk niet waarom de basale extra tijd bepalen voor scheidsrechters zo moeilijk is. D.w.z. de blessures en wissels. De 4e man kan toch gewoon even een stopwatch indrukken op die momenten. Hoeft de scheids daarna alleen nog de rekmomenten erbij te tellen en je hebt op de seconde nauwkeurig de extra tijd.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:49

Typhone

Who Dares Wins

30 minuten zuivere speeltijd instellen. Is dat gejank meteen afgelopen.

• toolkist
  • Niet online
Geen Leo *O*
Wel Blom -O-

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-12 18:04
Is het voor jullie niet eerder, geen Bryan Smeets?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:33
Goed, monsteruitslag incoming. Alhoewel die Dolberg natuurlijk amper wat brengt.

En terwijl ik dit typ op een haar na de goal van de Graafschap lol

• toolkist
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:36:
Is het voor jullie niet eerder, geen Bryan Smeets?
Die speelt prima bij TOP Oss *;

Lekker afgemaakt, had verwacht dat die bal de 2e ring zou halen.

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 16-12-2018 14:49 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:35
Ben benieuwd of Gio het durft om Kokcu een basisplek te geven.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:28
BAM

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:35
Gaan jullie ook een nieuw voetbalstadion bouwen? :+

• LZ86
Ik ga naar Gro-Emm kijken, lijkt me spannender dan deze kansloze pot.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:35
Niveauverschil is gewoon echt veel te groot. De Graafschap staat nota bene te spelen met de intentie om de schade beperkt te houden.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Lekkere trainingssessie voor Ajax.

Man wat is dit Ajax sterk vergeleken met de rest momenteel in de huidige vorm.
Wel jammer dat de Graafschap langer de nul wist te houden voor de spanning in de wedstrijd.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:59:
Ik ga naar Gro-Emm kijken, lijkt me spannender dan deze kansloze pot.
En laat je club, maar in de steek... >:)

Verwijderd

Ajax kan mooi rustig aan doen. Hopelijk blijven ze wel scoren om het leuk te houden.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

alles sminder als minsrens 8-0 voor deze wedstrijd is een slecht resultaat, punt.
als er EEN game is waar je aan je doelsaldo kan werken is het deze wel :p

>:)

maar alle gekheid op een stokje, ajax kan hier gewoon een hoop doen aan zijn doelsaldo.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:23:
Ajax kan mooi rustig aan doen. Hopelijk blijven ze wel scoren om het leuk te houden.
Rustig aan doen hoeft toch niet? Nog 2 wedstrijden en dan kunnen ze zowat een maand lang rustig aan doen.
Gewoon volle bak erop en niet tevreden zijn als je er in de 2e helft niet nog 3 maakt.

• Mugwump
toolkist schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:26:
[...]

Rustig aan doen hoeft toch niet? Nog 2 wedstrijden en dan kunnen ze zowat een maand lang rustig aan doen.
Gewoon volle bak erop en niet tevreden zijn als je er in de 2e helft niet nog 3 maakt.
Ik zie er inderdaad ook geen reden toe. PSV staat, de tussenstand buiten beschouwing gelaten, acht doelpunten voor. Dat verschil kun je hier vandaag gewoon weer wegpoetsen als je aanzet.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• toolkist
  • Niet online
Volgens mij heeft Blom geen zin om moe te worden, doet totaal geen moeite om wat dichterbij te zijn daar waar de bal is.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:25:
alles sminder als minsrens 8-0 voor deze wedstrijd is een slecht resultaat, punt.
als er EEN game is waar je aan je doelsaldo kan werken is het deze wel :p

>:)

maar alle gekheid op een stokje, ajax kan hier gewoon een hoop doen aan zijn doelsaldo.
Als er 1 wedstrijd is waar je belangrijke spelers wat rust kunt geven en enkele bankzitters minuten dan is het deze wel.

Gewoon Sinkgraven erin etc. Ziyech, Tadic, de Ligt etc rust geven.

Verwijderd

[...]

Klopt, maar meer om blessures tegen te gaan. Wel volop vooruit spelen, maar met tackles mooi rustig aan doen.

• toolkist
  • Niet online
Zelfs zonder spits wordt er makkelijk gescoord.

• P.O. Box
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:54:
Zelfs zonder spits wordt er makkelijk gescoord.
Ik vind Dolberg toch best belangrijke deze wedstrijd. Hij creert de ruimte, krijgt vrije trappen en houdt steeds twee man bezig.

n.a.v. een opmerking van de commentator eerder deze wedstrijd even opgezocht:
afgelopen 3 wedstrijden hebben bij Ajax 12 verschillende spelers gescoord... nice...

[ Voor 22% gewijzigd door P.O. Box op 16-12-2018 15:58 ]

• toolkist
  • Niet online
[...]

Doelstelling behaald, er moeten er minimaal nog 2 bij gezien er nog 20 minuten te gaan zijn.

• LZ86
Groningen-Emmen is ook al een zaadpot :(

• toolkist
  • Niet online
De Graafschap heeft duidelijk geen zin (meer).

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:20
Kanonnenvoer :)

XXXVI

Verwijderd

Lekkere doelpunten bij Ajax vandaag! 7-0 al haha

• Mugwump
P.O. Box schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:55:
[...]

Ik vind Dolberg toch best belangrijke deze wedstrijd. Hij creert de ruimte, krijgt vrije trappen en houdt steeds twee man bezig.

n.a.v. een opmerking van de commentator eerder deze wedstrijd even opgezocht:
afgelopen 3 wedstrijden hebben bij Ajax 12 verschillende spelers gescoord... nice...
Dat is ook wel typerend voor dit Ajax. Er zit heel veel scorend vermogen in de ploeg. Tegen Bayern werd nota bene twee keer zonder "echte spits" begonnen.

Ik zou een spits in dit systeem ook niet direct beoordelen op het aantal goals dat hij scoort.
Al zie ik Dolberg niet echt meer kansen creëren zoals hij dat in zijn eerste seizoen wel deed.

Jammer dat die voorzet van Kristensen wat onnauwkeurig was trouwens.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 19:23
Pff nog 10 minuutjes voor 3 goals.

• toolkist
  • Niet online
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, Blind met een hattrick...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:01

Quad

Doof

Als zelfs Blind een hattrick tegen je scoort.. Ben je wel een erg matig team.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ephymerous
Zo dat doelsaldo is ingehaald, nu de punten nog :)

XXXVI

• P.O. Box
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:18:
Zo dat doelsaldo is ingehaald, nu de punten nog :)
Sterker nog, het doelsaldo is nu beter als je kampioen wilt worden (57-7 om 57-7). PSV moet namelijk nog minimaal een keer gelijkspelen tegen een andere ploeg dan Ajax, en daardoor zal Ajax op doelsaldo PSV voorbij zijn :) wishful thinking 2.0 :)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Deadsy schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:45:
[...]

Als er 1 wedstrijd is waar je belangrijke spelers wat rust kunt geven en enkele bankzitters minuten dan is het deze wel.

Gewoon Sinkgraven erin etc. Ziyech, Tadic, de Ligt etc rust geven.
alleen de ligt heeft de wedstrijd volgegemaakt :p

ach ja een 8 voor de 8-0 voor een 9 had het 10-0 moeten worden >:) en voor een 10 why not crank it up to at least 11 :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• LZ86
Groningen verloren van Emmen :)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Match fixing? Sorry was Arsenal aan het kijken, maar is het verschil tussen de teams al zo groot in Nederland? In Engeland weet zelfs een team dat op de laatste plaats staat te winnen van een top 4 team.

• Typhone
  • Laatst online: 22:49

Typhone

Who Dares Wins

Mooi. Alles onder de 7-0 was verlies zei ik eerder. Nu hopen dat ze op de laatste speeldag geen 1-1 spelen.

• LZ86
Fuuuuuuuuu......Leo Oldenburgen in de kuip :(

• Mugwump
HollowGamer schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:28:
Match fixing? Sorry was Arsenal aan het kijken, maar is het verschil tussen de teams al zo groot in Nederland? In Engeland weet zelfs een team dat op de laatste plaats staat te winnen van een top 4 team.
Dat Ajax en PSV er mijlenver bovenuit steken dit seizoen is toch geen nieuws?

• HollowGamer
  • Niet online
Mugwump schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:44:
[...]

Dat Ajax en PSV er mijlenver bovenuit steken dit seizoen is toch geen nieuws?
Nee, ook niet dat het verschil steeds meer wordt. Maar het blijft ontzettend jammer en niet goed voor de competitie.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
P.O. Box schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:55:
Heb zelf niets gezien dus zal je op je woord geloven. Alleen vind ik het dan wel jammer dat hij niet wat aan zijn zelfvertrouwen heeft kunnen werken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mugwump
HollowGamer schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:53:
[...]

Nee, ook niet dat het verschil steeds meer wordt. Maar het blijft ontzettend jammer en niet goed voor de competitie.
Natuurlijk, het is voor iedereen goed als het niveau omhoog gaat. Zo'n Heracles had gisteren ook nog best de kans om het PSV moeilijk te maken. Maar ja na een goed begin en een sterke goal van PSV geven ze zelf heel knullig een tweede goal weg en pakken ze rood. Dan is het gespeeld natuurlijk.

Ajax moet ook nog uit naar Utrecht komende zondag. Dat is wel een test om te zien of ze dit seizoen ook dat soort wedstrijden kunnen winnen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... gebrek aan goede trainers. Als je kijkt hoe de Graafschap deze wedstrijd in gaat, wat een knudde. Als of het met vijf verdedigers klaar is. Totaal geen druk, niks afjagen en geduldig in linie wachten op wat Ajax gaat bedenken. Terecht afgestraft met afstandschoten, alle tijd en ruimte. Dat ploegen het budget niet hebben is één ding, maar dat je je zo makkelijk laat afslachten is totaal onnodig. Ik durf te wedden dat de spelers van de Graafschap met de staart tussen de benen zijn afreisd naar Amsterdam in plaats van te denken ‘we stropen de mouwen op en knallen er op’. Natuurlijk is de kans dat je een punt pakt gering, maar je hebt toch wel enige trots in je lijf wat maakt dat je er op deze manier niet af wil gaan? Amateurs deden het vaak nog beter. Dat de Graafschao een eerste divisie ploeg heeft mag duidelijk zijn, maar er met 8-0 af gaan is zelfs eerste divisie onwaardig.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
Die Vente komt ook ernstig tekort. Je kan wel merken dat je Jorgensen en v persie mist. Voorin totaal geen doeltreffendheid.

• Gonadan

Gonadan

Dat vraag ik mij sterk af. De rest stijgt amper mee dus als de verschillen klein blijven dan ga je steeds verder achterlopen op de rest van Europa.
Nu zijn de verschillen weliswaar groot, maar dat haalt wel een hoop geld naar Nederland. Wat hopelijk kan helpen om ook de rest sterker te maken.
Misschien maakt het alleen die twee sterker, kan ook gebeuren. Maar de volledige aansluiting verliezen omdat de verschillen niet te groot mogen worden lijkt mij ook niet echt handig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:24:
[...]

Dat vraag ik mij sterk af. De rest stijgt amper mee dus als de verschillen klein blijven dan ga je steeds verder achterlopen op de rest van Europa.
Nu zijn de verschillen weliswaar groot, maar dat haalt wel een hoop geld naar Nederland. Wat hopelijk kan helpen om ook de rest sterker te maken.
Misschien maakt het alleen die twee sterker, kan ook gebeuren. Maar de volledige aansluiting verliezen omdat de verschillen niet te groot mogen worden lijkt mij ook niet echt handig.
Kijk je naar de Schotse competitie of andere uit deze categorie? Als er straks nog maar 2 ploegen zijn en paar runnerups, dan wordt deze echt niet meer bekeken en verliest je aanzien. Lijkt me ook niet dat spelers beter worden op deze manier.

• Mugwump
Han schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:03:
[...]

Tja... gebrek aan goede trainers. Als je kijkt hoe de Graafschap deze wedstrijd in gaat, wat een knudde. Als of het met vijf verdedigers klaar is. Totaal geen druk, niks afjagen en geduldig in linie wachten op wat Ajax gaat bedenken. Terecht afgestraft met afstandschoten, alle tijd en ruimte. Dat ploegen het budget niet hebben is één ding, maar dat je je zo makkelijk laat afslachten is totaal onnodig. Ik durf te wedden dat de spelers van de Graafschap met de staart tussen de benen zijn afreisd naar Amsterdam in plaats van te denken ‘we stropen de mouwen op en knallen er op’. Natuurlijk is de kans dat je een punt pakt gering, maar je hebt toch wel enige trots in je lijf wat maakt dat je er op deze manier niet af wil gaan? Amateurs deden het vaak nog beter. Dat de Graafschao een eerste divisie ploeg heeft mag duidelijk zijn, maar er met 8-0 af gaan is zelfs eerste divisie onwaardig.
Toch is het ook wel lastig om dit Ajax te bespelen. Als je heel fanatiek gaat afjagen kun je ook zo maar in het mes lopen aangezien Ajax de kwaliteiten heeft om daar onderuit te voetballen. Bij het Ajax uit de voorgaande seizoenen was ook juist het afwachten en op de counter spelen een effectieve tactiek, maar ook daarvoor geldt dat Ajax dit seizoen te stabiel en doeltreffend is om gewoon met elf man in het eigen strafschopgebied te gaan hangen.

Belangrijk verschil tussen deze pot en voorgaande potjes vond ik ook wel dat Ajax er 90 minuten lang voor bleef gaan en de Graafschap geen seconde de tijd gaf om even op adem te komen. De intentie was duidelijk om vol aan het doelsaldo te werken, terwijl in voorgaande wedstrijden na een 3-0 nog regelmatig gas terug werd genomen.

• Mugwump
HollowGamer schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:36:
[...]

Kijk je naar de Schotse competitie of andere uit deze categorie? Als er straks nog maar 2 ploegen zijn en paar runnerups, dan wordt deze echt niet meer bekeken en verliest je aanzien. Lijkt me ook niet dat spelers beter worden op deze manier.
Mja, ook in sterkere competities komen dergelijke verschillen voor hoor. Bayern was lange tijd zo ongeveer in januari alweer landskampioen, PSG steekt er in Frankrijk weer aardig bovenuit en Real en Barca vechten het in Spanje vrijwel altijd samen uit.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:36:
Spanje, Italië, Duitsland bedoel je? Daar zijn de verschillen ook aanzienlijk. Op een incidentele zeperd na.
In jouw scenario gaan we richting de Finse competitie, kijk je die graag?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Tja, Feyenoord staat alweer achter. Die opleving heeft welgeteld 2 weken geduurd.

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:45:
[...]

Spanje, Italië, Duitsland bedoel je? Daar zijn de verschillen ook aanzienlijk. Op een incidentele zeperd na.
In jouw scenario gaan we richting de Finse competitie, kijk je die graag?
Je hebt gelijk, al die competities zijn vrijwel elk seizoen zonder probleem van te voren in te vullen. Enkel spelen die clubs wel nog in EU een rol, zoals een Sevilla en OL. Bij ons komt geen enkel team hier ver, behalve op Ajax na.

Die clubs halen dus wel nog geld binnen, al kunnen ze inderdaad niet mee met één Juve of PSG. Het zou beter zijn als ze FFP verder doordrukken en limieten opleggen, maar dat zie ik niet gebeuren.

• P.O. Box
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:54:
Tja, Feyenoord staat alweer achter. Die opleving heeft welgeteld 2 weken geduurd.
De belangrijkste opleving telt dubbel voor mij :+

• LZ86
HollowGamer schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:54:
[...]

Je hebt gelijk, al die competities zijn vrijwel elk seizoen zonder probleem van te voren in te vullen. Enkel spelen die clubs wel nog in EU een rol, zoals een Sevilla en OL. Bij ons komt geen enkel team hier ver, behalve op Ajax na.
Ajax komt één keer ver, en meteen is het hier allemaal kut? PSV kwam een paar jaar geleden ook ver, en maakten het ATL madrid nog verdomde lastig

• HollowGamer
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:57:
[...]

Ajax komt één keer ver, en meteen is het hier allemaal kut? PSV kwam een paar jaar geleden ook ver, en maakten het ATL madrid nog verdomde lastig
Daar gaat het niet over, het gaat over het niveau het en groot verschil in onze competentie.

Zeker goed als onze clubs ver komen, maar buiten die twee die je noemt, haken de andere niet echt aan.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Mensen vergeten hoeveel een club als Ajax doet voor het Nederlandse voetbal. Ga eens kijken hoeveel spelers in het Nederlandse profvoetbal door Ajax zijn opgeleid. Ik vraag me ook af hoeveel Ajax en PSV kunnen doen om de rest te helpen. Er zijn namelijk maar weinig clubs met een goede leiding dat met visie de club leidt. Daar helpt geen geld tegen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
P.O. Box schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:55:
[...]

De belangrijkste opleving telt dubbel voor mij :+
Op het juiste moment pieken. ;)

Het was al wel duidelijk dat die niet gingen aanhaken bij PSV en Ajax, het is wachten tot ze weer een misstap maken.

• Mugwump
418O2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:02:
Mensen vergeten hoeveel een club als Ajax doet voor het Nederlandse voetbal. Ga eens kijken hoeveel spelers in het Nederlandse profvoetbal door Ajax zijn opgeleid. Ik vraag me ook af hoeveel Ajax en PSV kunnen doen om de rest te helpen. Er zijn namelijk maar weinig clubs met een goede leiding dat met visie de club leidt. Daar helpt geen geld tegen.
Geld helpt wel degelijk, maar je gaat in de Eredivisie natuurlijk nooit de situatie krijgen dat zelfs de onderste ploeg nog ruim meer dan honderd miljoen per seizoen vangt aan tv gelden.

Ik denk dat een belangrijk verschil is dat PSV en Ajax door pure noodzaak ook deels gewoon nog steeds opleidingsclubs zijn. In de grote competities wordt door de mindere clubs opgeleid waarna de spelers voor grof geld worden weggekocht. Neem een Richarlison die door Watford voor meer dan veertig miljoen euro wordt verkocht. Afgezien van de koopgekte van Ajax een decennium geleden zie je dat nauwelijks in de Eredivisie.
Niet voor niets was het Ajax dat in gevecht was met Watford om Richarlison binnen te halen.

Of kijk naar wat Bilbao binnenhaalde voor een keepertje.

Dat staat toch wel in schril contrast met wat een Fortuna ontving voor Perr Schuurs om maar eens wat te noemen.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:24

OMX2000

By any means necessary...

Man man man

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Feyenoord doet zichzelf dit aan maar mooi voor Fortuna Sittard!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is Gio na vanavond weer 'TopCoach' af ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ephymerous
Haha zo kennen we Feyenoord weer. Verhaal van die zongenaamde hondstrouwe supporters kan weer de prullenbak in, massaal verlaten ze het stadion :)

XXXVI

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ouch feyenoord :X wel van psv weten te winnen en dan weer weten te verliezen van fortuna :X
@Leon Zwiers al Gio op marktplaats gezet ? :+

• LZ86
Gio is nooit een topcoach geweest. Ik denk dat er wel weer om zijn hoofd gevraagd gaat worden. Men was even vergeten dat het allemaal zo goed niet gaat in Rotterdam door die zege op PSV.

• P.O. Box
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:35:
Haha zo kennen we Feyenoord weer. Verhaal van die zongenaamde hondstrouwe supporters kan weer de prullenbak in, massaal verlaten ze het stadion :)
Je kan het wel in de prullenbak blijven gooien, maar op een of andere manier haalt iemand het er steeds weer uit en steekt het weer de kop op :+

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:57:
[...]

1 keer? Finale EL vergeten? :p

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:02
Fortuna is ook andere koek dan Barcelona natuurlijk :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
wat zal van Persie nu zeggen dan?
Nog steeds zo enthousiast over de groep en ontwikkeling ? Hoe gaat het nu met het proces?

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:35:
Gio is nooit een topcoach geweest. Ik denk dat er wel weer om zijn hoofd gevraagd gaat worden. Men was even vergeten dat het allemaal zo goed niet gaat in Rotterdam door die zege op PSV.
De coach a la, maar er staat gewoon b-garnituur op het veld, op enkele spelers na. Mooi dat ze een helft boven hun kunnen hebben gespeeld en het een tweede helft het hebben kunnen afhouden, maar kom op, de selectie zakt toch keer op keer door het ijs?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:35:
Klopt, maar de laatste weken werd het wel bijna benadert :D
oa bij verschillende voetbal praatprogramma's

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Verschrikkelijk gepruts weer. Goed voornemen voor het nieuwe jaar; een Feyenoord zonder Gio.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Geweldige prestatie van Fortuna, en Feyenoord had daar geen antwoord op. De lijst met excuses is lang, maar je geeft zelf weer je kansen op de ranglijst weg tegen een promovendus.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
toolkist schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:36:
[...]

1 keer? Finale EL vergeten? :p
Daar heb ik het over met verkomen. Een eerste ronde doorkomen met alle respect (hoe knap het ook is) is niet ver komen, dat is verder komen :P

Verwijderd

Iedereen kan nu wel afgeven op Feyenoord maar sorry Fortuna heeft toch best goed gevoetbald echt boven hun kunnen en dat bijna 90 minuten lang. Vergeet dat niet.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:43:
Iedereen kan nu wel afgeven op Feyenoord maar sorry Fortuna heeft toch best goed gevoetbald echt boven hun kunnen en dat bijna 90 minuten lang. Vergeet dat niet.
Daar hebben ze de kans voor gekregen. Dat wordt normaal snel afgestraft

• LZ86
Han schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:39:
[...]

De coach a la, maar er staat gewoon b-garnituur op het veld, op enkele spelers na. Mooi dat ze een helft boven hun kunnen hebben gespeeld en het een tweede helft het hebben kunnen afhouden, maar kom op, de selectie zakt toch keer op keer door het ijs?
Yup, zodra er 1 speler door blessures niet bij is, is het direct klaar. En toevallig iedere keer tegen promovendi. Schande

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:44:
[...]

Yup, zodra er 1 speler door blessures niet bij is, is het direct klaar. En toevallig iedere keer tegen promovendi. Schande
Er ontbreken er wel meer dan 1 natuurlijk. Maar dat is geen excuus.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• OMX2000

OMX2000

ephymerous schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:35:
In dit geval een signaal, incidenteel zodat het kracht heeft.

• OMX2000

OMX2000

ph4ge schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:44:
[...]

Er ontbreken er wel meer dan 1 natuurlijk. Maar dat is geen excuus.
Geen excuus, maar wel een reden. Ajax minuS de Ligt tegen PSV was ook een ander Ajax.

• ph4ge
Dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door ph4ge op 16-12-2018 18:50 ]

• ph4ge
Vorige keer toen Fortuna met 0-2 won in de Kuip waren er enorme rellen. Wat dat aan gaat is er gelukkig wel vooruitgang geboekt.
OMX2000 schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:47:
Geen excuus, maar wel een reden. Ajax minuS de Ligt tegen PSV was ook een ander Ajax.
Tja, maar dat Ajax en PSV weinig blessures hebben en bij ons de ziekenboeg maar niet leger wil worden is ook geen toeval. We kunnen wel zeggen dat Feyenoord met een fitte Jorgenson en Van Persie een stuk sterker is, maarja, dat zijn ze nooit.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 16-12-2018 18:50 ]

• Deadsy
Ik dacht, het is Fortuna. Laat ik maar 2-0 invullen voor Feyenoord.

Gio weg doen en een trainer halen die met jeugd kan werken. V Geel weg doen en iemand halen die spelers haalt die iets toevoegen en niet denkt dat hij de hoofdprijs kan vragen voor matige spelers.

Klinkt stom maar Feyenoord moet echt een jaar of 3 als een bedrijf draaien.
Alleen geld uitgeven wanneer deze speler echt iets gaat toevoegen, en wanneer iemand 10-20mln bied voor een van je matige spelers deze gewoon verkopen.

Ja sportief zullen de resultaten ruk zijn maar je zult er wel sterker uit komen

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:49:
Vorige keer toen Fortuna met 0-2 won in de Kuip waren er enorme rellen. Wat dat aan gaat is er gelukkig wel vooruitgang geboekt.
Tja, maar dat Ajax en PSV weinig blessures hebben en bij ons de ziekenboeg maar niet leger wil worden is ook geen toeval. We kunnen wel zeggen dat Feyenoord met een fitte Jorgenson en Van Persie een stuk sterker is, maarja, dat zijn ze nooit.
En waarom zijn spelers van Feyenoord vaker geblesseerd? Fitheid maakt ook onderdeel uit van de kwaliteit van een speler. Ik blijf er bij dat de spelersgroep gewoon te zwak is. En dat geldt niet alleen voor het basiselftal, de bank is dermate zwak dat bij een blessure het elftal in kwaliteit achteruit holt. Daarnaast zijn de verwachtingen over bepaalde spelers gewoon te hoog. Spelers als Malacia en Vente werden de hemel in geprezen maar verder dan een paar leuke wedstrijden komen deze ook niet. Al met al is het armoe troef. En dat wil een stadion a la Bayern München neerzetten, hoezo hoogmoedswaanzin. Begin eens bij de basis, zorg voor een paar degelijke jeugdspelers die doorstromen, een gezond aankoopbeleid en een paar jaar stabiel presteren.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:42:
[...]

Daar heb ik het over met verkomen. Een eerste ronde doorkomen met alle respect (hoe knap het ook is) is niet ver komen, dat is verder komen :P
Voor NL begrippen is de groepsfase van de CL overleven gewoon ver komen ;)
Leon Zwiers schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:44:
[...]

Ik zou dit los zien van 1 blessure. Het kan echt niet zo zijn dat dat ook maar een klein excuus is tegen een promovendus.
[...]

Dus je vergelijkt Fortuna nu met PSV? 8)7
Hoe zit het dan met de wedstrijden waarin bijvoorbeeld Ajax Ziyech miste?

Verwijderd

[...]

Goede vergelijking jouw nemen we niet meer serieus 8)7

• Mugwump
[...]

Dat lag ook wel aan het kamikazecentrum van ten Hag.

• Deadsy
Hey, laten we blessures van v Persie niet mee tellen aub.

En met Jorgenson heb je denk ik ook iemand die zeer blessure gevoelig is.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12 07:45

Vos

AFCA

Deadsy schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:01:
Hey, laten we blessures van v Persie niet mee tellen aub.

En met Jorgenson heb je denk ik ook iemand die zeer blessure gevoelig is.
Met RvP wist je dat je veel blessureleed binnenhaalde inderdaad.

Lees net pas de uitslagen ivm vakantie. Verrassingen! Ajax dikke klapper, Emmen belangrijke punten en Feyenoord onderuit.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vos schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:06:
[...]

Met RvP wist je dat je veel blessureleed binnenhaalde inderdaad.

Lees net pas de uitslagen ivm vakantie. Verrassingen! Ajax dikke klapper, Emmen belangrijke punten en Feyenoord onderuit.
Mooi voor Emmen ja, in Groningen nog wel

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 18:18
De enigste manier waarop Feyenoord van Gio af komt zoals sommigen hier suggereren, is hem ontslaan want welke idioot gaat hem nou bij zijn eigen club aanstellen? Zie voor hem geen spaanse trein langs komen zoals Koeman bij PSV had, al zou Koeman nog een optie zijn als hij een tijdelijke brainfart heeft en Gio naar Oranje haalt.
Gio stapt echt niet zelf op van zijn goed betalende baan.

• ph4ge
Han schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:55:
[...]

En waarom zijn spelers van Feyenoord vaker geblesseerd? Fitheid maakt ook onderdeel uit van de kwaliteit van een speler. Ik blijf er bij dat de spelersgroep gewoon te zwak is. En dat geldt niet alleen voor het basiselftal, de bank is dermate zwak dat bij een blessure het elftal in kwaliteit achteruit holt. Daarnaast zijn de verwachtingen over bepaalde spelers gewoon te hoog. Spelers als Malacia en Vente werden de hemel in geprezen maar verder dan een paar leuke wedstrijden komen deze ook niet. Al met al is het armoe troef. En dat wil een stadion a la Bayern München neerzetten, hoezo hoogmoedswaanzin. Begin eens bij de basis, zorg voor een paar degelijke jeugdspelers die doorstromen, een gezond aankoopbeleid en een paar jaar stabiel presteren.
Volgens mij is dit precies wat ik zei (behalve dan dat Vente en Malacia nauwelijks tot nooit de hemel in zijn geprezen).

• Han
  • Niet online

Han

Pompi schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:15:
Gio stapt echt niet zelf op van zijn goed betalende baan.
Zijn contract loopt komende zomer gewoon af. En om die reden zal hij ook nooit worden ontslagen in die tussentijd. Echter zal Feyenoord hem voor het resterende half jaar een opdracht mee moeten geven in de trend van ‘bouwen aan een nieuw elftal’ of iets in die trend. Ik heb overigens het gevoel dat zoiets al gebeurt is als je kijkt wat er vandaag op het veld stond; 8 spelers uit de eigen jeugd. Vergeet van Persie, vergeet Clasie, die gaan je volgens seizoen niks brengen. Investeer in dat wat er volgens seizoen moet gaan staan.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het zou hem sieren als hij zelf de stekker eruit zou trekken.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

Hackus schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:44:
[...]

Daar hebben ze de kans voor gekregen. Dat wordt normaal snel afgestraft
Dat heeft Feyenoord ze niet gegeven maar een deel is ook gewoon afgedwongen.
OPSLAGHOND schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:42:
Doe maar niet is een tegenstander minder in het Kampioenschap volgend jaar :+

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2018 19:50 ]

• Han
  • Niet online

Han

Waarom zou hij dat doen? Het is niet als of hij een sterrenteam niet op de rails krijgt. Vandaag tegen Fortuna is een incident en hij heeft met zijn assistent Kuijt een topprestatie weten te bewerkstelligen, maar voor de rest presteert Gio exact naar de maatstaven van het materiaal wat op het veld staat. Het blijft eeuwig zonde dat ze het geld wat het kampioenschap heeft opgeleverd verdampt is met knullige aankopen. Maar daar kan Gio niks aan doen. Hij moet het doen met het materiaal wat hij heeft en dat is niet al te best. Al met al heeft hij eigenlijk het hoogst haalbare uit weten te krijgen, alleen loopt dat niet parallel met de te hoge verwachtingen die voorkwamen uit dat incidentele kampioenschap. Dat kampioenschap was het moment geweest om aan te haken bij PSV en Ajax, maar daar is men bij Feyenoord keihard in gefaald.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 18:18
Han schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:39:
[...]

Zijn contract loopt komende zomer gewoon af. En om die reden zal hij ook nooit worden ontslagen in die tussentijd. Echter zal Feyenoord hem voor het resterende half jaar een opdracht mee moeten geven in de trend van ‘bouwen aan een nieuw elftal’ of iets in die trend. Ik heb overigens het gevoel dat zoiets al gebeurt is als je kijkt wat er vandaag op het veld stond; 8 spelers uit de eigen jeugd. Vergeet van Persie, vergeet Clasie, die gaan je volgens seizoen niks brengen. Investeer in dat wat er volgens seizoen moet gaan staan.
Ah dat wist ik niet, maar dan blijft het punt dat zijn carriere hierna misschien wel een lange sabbatical kan krijgen.
Verder, welke trainer die "vrij" is zou dit Feyenoord volgend jaar wel verder kunnen brengen dan ze nu zijn? Want bijna iedereen is het er wel over eens dat behalve misschien Berghuis er weinig echt goede spelers in de selectie zitten. Blijf mij verbazen dat Clasie elke keer weer wordt opgesteld terwijl hij 1) maar voor jaar geleend is en 2) nou niet echt super speelt

• Han
  • Niet online

Han

Pompi schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:50:
Ah dat wist ik niet, maar dan blijft het punt dat zijn carriere hierna misschien wel een lange sabbatical kan krijgen.
Ik zou hem wel eens bij AZ aan het werk willen zien. Een gezonde en verstandige voetbalclub die prima bij hem past.
Verder, welke trainer die "vrij" is zou dit Feyenoord volgend jaar wel verder kunnen brengen dan ze nu zijn? Want bijna iedereen is het er wel over eens dat behalve misschien Berghuis er weinig echt goede spelers in de selectie zitten.
Het maakt eigenlijk niet zo veel uit, ik zou mij meer drukker maken om de technische staf bij Feyenoord, daar zit volgens mij de crux. Al zet je Louis van Gaal aan het roer langs het veld, met materiaal ga je geen potten breken.
Blijf mij verbazen dat Clasie elke keer weer wordt opgesteld terwijl hij 1) maar voor jaar geleend is en 2) nou niet echt super speelt
Je weet niet wat de afspraken zijn tussen Feyenoord en Clasie. Zo’n speler komt terug om zijn carrière opnieuw op de rails te zetten. Die komt dus niet voor de bank maar voor de basis. Misschien zijn ze wel zo wanhopig geweest dat ze hem die basisplaats hebben beloofd, je weet het niet.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Han schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:50:
[...]
Waarom zou hij dat doen? Het is niet als of hij een sterrenteam niet op de rails krijgt. Vandaag tegen Fortuna is een incident en hij heeft met zijn assistent Kuijt een topprestatie weten te bewerkstelligen, maar voor de rest presteert Gio exact naar de maatstaven van het materiaal wat op het veld staat. Het blijft eeuwig zonde dat ze het geld wat het kampioenschap heeft opgeleverd verdampt is met knullige aankopen. Maar daar kan Gio niks aan doen. Hij moet het doen met het materiaal wat hij heeft en dat is niet al te best. Al met al heeft hij eigenlijk het hoogst haalbare uit weten te krijgen, alleen loopt dat niet parallel met de te hoge verwachtingen die voorkwamen uit dat incidentele kampioenschap. Dat kampioenschap was het moment geweest om aan te haken bij PSV en Ajax, maar daar is men bij Feyenoord keihard in gefaald.
Het grootste verschil met het seizoen waarin het kampioenschap werd behaald is in mijn ogen de positie van Kuijt.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat zou hij met het huidige materiaal anders moeten en kunnen doen? Op basis van de selectie staat - naar mijn mening - Feyenoord op de plaats waar ze behoren te staan. Zit er en groot gat tussen Ajax & PSV en de clubs onder Feyenoord. Zeker en dat is ook hetgeen waar Feyenoord in vast lijkt te zitten.

Feyenoord heeft in het verleden veel met jeugd gedaan en dat heeft ze financieel ruimte gegeven. De aankopen die daarna zijn gedaan zijn meer van het niveau subtopper dan topclub in Nederland. Ze zullen zeker op het aankoopbeleid - en wat ze als versterkingen zien - een stap moeten maken. Het vervangen van van Bronckhorst is niet de enige oplossing en ook een van Geel zal er een stap gemaakt moeten worden.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

[...]

Verder, welke trainer die "vrij" is zou dit Feyenoord volgend jaar wel verder kunnen brengen dan ze nu zijn? Want bijna iedereen is het er wel over eens dat behalve misschien Berghuis er weinig echt goede spelers in de selectie zitten. Blijf mij verbazen dat Clasie elke keer weer wordt opgesteld terwijl hij 1) maar voor jaar geleend is en 2) nou niet echt super speelt
Misschien wil Advocaat nog wel :+

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 18:46
[...]
Blijf mij verbazen dat Clasie elke keer weer wordt opgesteld terwijl hij 1) maar voor jaar geleend is en 2) nou niet echt super speelt
En dan te bedenken dat in eerste instantie Clasie als een betere aanwinst werd bestempeld dan Blind bij Ajax. Verschil is nu echt dag en nacht (en niet alleen vanwege z’n hattrick vandaag). Blond voegt echt iets toe terwijl Clasie blijft spartelen.
Pagina: 1 ... 191 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.