[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.405 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik heb er nog steeds geen woorden voor en kan voorlopig niet slapen. Alleen ben ik wel alvast intens gelukkig dat Lamprou niet op doel stond. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 13-12-2018 20:03 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Gonadan schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:40:
Ik heb er nog steeds geen woorden voor en kan voorlopig niet slapen. Alleen ben ik wel alvast intens gelukkig dat Lamprou niet op doel stond. :P
100% blij dat onanananaana fit was :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 13-12-2018 21:00 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:26

Typhone

Who Dares Wins

Stuur Man City maar! Los daarvan, de CL wetten deden weer spreken. 1 fout op dit niveau en je hebt een goal om je oren. Die twee goals hebben we gisteren allebei gevoeld: 1x de Ligt, 1x de Jong. Onana was wel heel erg goed. Met name die bidirectionale save van hem wOOt.
12 Europese wedstrijden, 0 verloren so far. Anno 2018 toch niets mis mee me dunkt.

Ik geloof er niks van dat we tegen wie dan ook thuis kansloos zijn. Al zal de omschakeling veel beter moeten en de scherpte moet vanaf minuut 1 aanwezig zijn. Die opmerking gisteren dat Bayern in normale doen een maatje te groot is groot is voor Ajax schiet ik daarmee het land der fabelen in. Denk eerder andersom. Om een lans te breken voor onze broedes uit het zuiden: net zoals ik denk dat PSV een beter team heeft dan Internazionale wanneer beiden top zijn. De overwinning van Inter in Eindhoven vond ik onterecht.

Real Madrid zou ik overigens ook wel willen treffen, 6 jaar na de anticlimax.

[ Voor 56% gewijzigd door Typhone op 13-12-2018 06:48 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:36
toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:44:
Auw. Hoe 1 foto wel een heel verkeerde indruk van de actie kan geven, zo is het net alsof ie het bewust doet
[Afbeelding]
Als je deze foto's toch ziet heeft Nico redelijk geluk gehad dat hij zijn hoofd op het laatste moment draaide, want anders had hij die noppen in zijn ogen gehad.

Daarnaast best benieuwd naar de loting, zou vooral Barca en Juve op het moment niet willen. Real Madrid is een gok, ze zitten op het moment niet echt lekker in hun vel maar aangezien de wedstrijden pas in februari zijn zou het mij niks verbazen als ze hun portemonnee in de transfer periode trekken en dan kan het totaal anders zijn als je tegen ze speelt. Denk dat als Ajax blijft spelen zoals ze speelden ze best een kans hebben tegen de meeste clubs. Las ook dat Ajax van de laatste 21 thuis duels in Europa er maar 1 heeft verloren, dus gewoon net zoals in de EL een goede basis leggen in eigen huis en dan vol strijden in de uitwedstrijd.
Het is jammer van de rode kaart voor Wober, maar nu zou je hem kunnen gebruiken om andere spelers in de weken van de CL rust te geven. Had hem er wel liever bij gehad natuurlijk en vind dat Ajax wel goede keuze heeft gemaakt toen ze Viergever en Wober vergeleken.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12 18:56

snmght

imho dan he

Ik denk dat bij RM ook wel weer andere krachten boven komen drijven in de knockout fase. En ze hebben one-man-army Ramos. Die kan Frenkie uit de wedstrijd kegelen en een paar doelpunten binnenkoppen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:14
Ach laten we eerlijk zijn, de kans is niet heel groot dat Ajax nog een ronde door komt, maar er is altijd een kans!
In de thuiswedstrijd kun je tegen bijna iedere club wel een resultaat halen, uit is een ander verhaal, maar ook daar heeft het team in ieder geval stappen gezet. Laten we gewoon hopen op 2 mooie potten en niet 2 slachtpartijen :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Daarom liever een voetballende ploeg. Dat is ook lastig maar daar zie ik meer kansen dan tegen een geslepen en berekenend spelende ploeg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ilhanko
  • Niet online
Holy shit, wat een sfeer en beleving gisteren in de Arena. Het was niet altijd even goed, maar het was een geweldige wedstrijd die beide kanten op kon. Supertrots op dit Ajax, een waanzinnige prestatie om tweede te worden en nog steeds ongeslagen(!) in Europa dit seizoen. Kom maar op met je pot 1, we pakken die cup! }:O

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:36:
Ach laten we eerlijk zijn, de kans is niet heel groot dat Ajax nog een ronde door komt, maar er is altijd een kans!
In de thuiswedstrijd kun je tegen bijna iedere club wel een resultaat halen, uit is een ander verhaal, maar ook daar heeft het team in ieder geval stappen gezet. Laten we gewoon hopen op 2 mooie potten en niet 2 slachtpartijen :P
ik hoop wel op 2 slachtpartijen hoor... maar dan waarschijnlijk wel anders dan jij nu bedoelt :)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:52

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-12 21:03

Qu3st

Martinusz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:36:
Als je eerst uit loot dat zou ook al een voordeeltje zijn. Als je eerst thuis moet is de kans dat die ploeg in de Arena de boel dicht houdt, voor een 0-1 gaan ofzo, en dan in eigen huis er vol op klapt. Kans dat we er al weer uit liggen na die ronde is groot.
Beetje 'geluk' zoals tijdens het EL sprookje mag van mij wel weer ;)

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dat scenario kan toch evengoed? Maar dan in andere volgorde?
Zowel voor uit eerst als thuis eerst kan ik allerlei scenario's bedenken die goed of fout aflopen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Ja natuurlijk, maar met een thuis eerst, dan klapt die ploeg er vol op als het fout zou gaan in de ArenA. Persoonlijk heb ik dan toch liever eerst uit en dan thuis, maar kans dat het over is na die 2 wedstrijden, in welke volgorde dan ook, schat ik op 75% :P

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

In de EL klapte Ajax er zelf al thuis vol op waardoor het er vol op klappen in de uitwedstrijd net niet genoeg was.
Ik ga sowieso drank halen anders trek ik het niet. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik hoop op barcelona >:) en dan twee van die wedstrijden als de vorige keer thuis tegen Barca en dan zo goed als geen kansen missen net als PSV deed :+ en dan gewoon thuis met 6-0 winnen :P

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Verwijderd

Ajax heeft inmiddels een ervaren ploeg met Knock out fases en zelfs recent een finale EL gespeeld.
Het enige wat we eigenlijk missen is een aanvaller van de buitencategorie (Lewandowski, Sane, Messi, Ronaldo etc).
Als er zo’n speler in de selectie zat had ik Ajax echt wel een goede kans gegeven om verder te komen.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:12:
Ajax heeft inmiddels een ervaren ploeg met Knock out fases en zelfs recent een finale EL gespeeld.
Het enige wat we eigenlijk missen is een aanvaller van de buitencategorie (Lewandowski, Sane, Messi, Ronaldo etc).
Als er zo’n speler in de selectie zat had ik Ajax echt wel een goede kans gegeven om verder te komen.
Je bedoelt het Ajax van Bosz met Sanchez, Klaassen, Younes, Traore, Veltman, Viergever, Tete etc. Hoeveel ervaring daarvan nemen ze nu mee?

alles kan off-topic

• Martinusz
Ankona schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:21:
[...]

Je bedoelt het Ajax van Bosz met Sanchez, Klaassen, Younes, Traore, Veltman, Viergever, Tete etc. Hoeveel ervaring daarvan nemen ze nu mee?
Inderdaad, en na dit jaar kun je weer helemaal opnieuw beginnen. We horen niet bij de Europese top en gaan dat voorlopig ook niet horen. De top is in staat om geweldige spelers aan te trekken en paar jaar te houden. Als er bij Ajax een speler 1 seizoen buitengewoon speelt, ben je hem kwijt, dat is de realiteit.
Oftewel de top spelers in je selectie bouwen minimale ervaring op en die ervaring die ze opbouwen loopt de deur uit.

Verwijderd

[...]

Schone, Ziyech, Onana, van de Beek, Neres, de Ligt, de Jong. Ze hebben dit seizoen ook al 3 rondes gespeeld he.
Gewoon groot gedeelte van je basis dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2018 12:28 ]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12 14:41
Qu3st schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:12:
[...]

Als je eerst uit loot dat zou ook al een voordeeltje zijn. Als je eerst thuis moet is de kans dat die ploeg in de Arena de boel dicht houdt, voor een 0-1 gaan ofzo, en dan in eigen huis er vol op klapt. Kans dat we er al weer uit liggen na die ronde is groot.
Beetje 'geluk' zoals tijdens het EL sprookje mag van mij wel weer ;)
Ajax speelt sowieso eerst thuis en de return uit. Dit komt doordat de nummer 1 van de poule het voordeel heeft om de 2e wedstrijd thuis te spelen.

PSN: Curvaa_

• Qu3st

Qu3st

Curva schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:34:
[...]

Ajax speelt sowieso eerst thuis en de return uit. Dit komt doordat de nummer 1 van de poule het voordeel heeft om de 2e wedstrijd thuis te spelen.
Dat wist ik niet! Nou dan is mijn hele 'theorie' niet mogelijk :P.
Gewoon er op klappen beide wedstrijden, zoals gisteravond. En dan zien we wel weer verder.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:48
[...]

Veltman is waarschijnlijk dan wel weer terug, maar ik begrijp je punt. ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Ankona
Curva schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:34:
[...]

Dat maakt de kans groter om in elk geval de eerste wedstrijd voor een verrassing te zorgen. Een beetje onderschatting door de tegenstander en thuis voordeel.

Over twee wedstrijden zie ik niet veel kansen. Bij een resultaat in de eerste wedstrijd zal de tegenstander in de return extra gas geven om het recht te trekken. (misschien is uitspelen dan juist wel een voordeel als je schaamteloos alles op slot mag gooien)

alles kan off-topic

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
En hoe laat spelen Vitesse, Feyenoord en AZ vandaag?..... oh, vergeten.

Als 2 van die 3 de groepsfase hadden gehaald dan hadden we denk ik dit jaar een vrij goed Europees seizoen gehad qua punten.

Of je nu voor Ajax bent of niet je mag gewoon trots zijn op deze prestatie, nu hopen dat de volgende ronde goed gaat en dat we het volgend seizoen als land beter doen

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:43
Qu3st schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:47:
[...]

Dat wist ik niet! Nou dan is mijn hele 'theorie' niet mogelijk :P.
Gewoon er op klappen beide wedstrijden, zoals gisteravond. En dan zien we wel weer verder.
Je bedoelt, minimale schade oplopen, krachten sparen in de 1e helft en dan in tweede helft als de tegenstander in slaap is gesust opeens 30 minuten vol gas geven ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:32
Martinusz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:25:
[...]
We horen niet bij de Europese top en gaan dat voorlopig ook niet horen.
100% met je eens.
Toch is het lekker om er zo af en toe even aan te mogen ruiken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Deadsy
dvdkiwi schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:29:
[...]

100% met je eens.
Toch is het lekker om er zo af en toe even aan te mogen ruiken ;)
Misschien dat we met Ajax en dan misschien PSV wel 2 clubs kunnen krijgen die het de top soms echt moeilijk kunnen maken, clubs waar de top liever niet tegen speelt.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:12
Deadsy schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:01:
[...]

Misschien dat we met Ajax en dan misschien PSV wel 2 clubs kunnen krijgen die het de top soms echt moeilijk kunnen maken, clubs waar de top liever niet tegen speelt.
Volgend jaar blijft er niks meer over van beide teams.
-> De jong
-> De ligt
-> Ziyech
-> Onana
-> Taglificio
-> Neres

Kan je niet vervangen, in 1 jaar.

• Deadsy
Joostje123 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:14:
[...]

-> De jong
-> De ligt
-> Ziyech
-> Onana
-> Taglificio
-> Neres

Ik hoop erop dat Overmars diverse spelers goed kan vervangen, zullen er wel iets op achteruit gaan maar we zullen niet gaan degraderen.

Tevens is Ajax gelukkig in staat om tot het uiterste te gaan qua prijs.
En misschien zullen ze ons verassen en blijven 1 of 2 spelers.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:35:
ik hoop op barcelona >:) en dan twee van die wedstrijden als de vorige keer thuis tegen Barca en dan zo goed als geen kansen missen net als PSV deed :+ en dan gewoon thuis met 6-0 winnen :P
Vergeet niet dat het geen poule wedstrijden zijn nu dus er heel anders een wedstrijd wordt ingegaan. In de poules hoeven ze vaak niet vol te gaan en bij een knockout ligt de focus elke wedstrijd op winnen. Verwacht dan ook niet dat je tegen Barca kan spelen als toen waar Barca duidelijk niet
Deadsy schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:08:
En hoe laat spelen Vitesse, Feyenoord en AZ vandaag?..... oh, vergeten.

…..

Of je nu voor Ajax bent of niet je mag gewoon trots zijn op deze prestatie, nu hopen dat de volgende ronde goed gaat en dat we het volgend seizoen als land beter doen
Ik weet dat je grappig probeert te zijn maar door je eerste opmerking over hoe laat andere clubs vanavond spelen zorg je er voor dat mensen dus niet trots op jouw clubje zullen zijn maar eerder nog meer afkeer krijgen tegen jouw club. Dus je werkt er zelf keihard aan mee om het tegenovergestelde te bewerkstelligen terwijl je denkt dat mensen trots mogen zijn op de prestatie van Ajax (Voor de duidelijkheid jouw bijdrage is 0% hierin) Volgens mij stond er een paar pagina's terug dat trollen niet nodig is dus jammer dat jij weer dit soort opmerkingen neerzet.

• Qu3st

Qu3st

Joostje123 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:14:
[...]

-> De jong
-> De ligt
-> Ziyech
-> Onana
-> Taglificio
-> Neres

Ik mag toch wel hopen dat Marc een lijstje heeft met spelers die wat toevoegen. En geld zal dan echt geen kwestie zijn denk ik. En Marc kennende heeft hij echt al wel een idee wie er een goede toevoeging zijn.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zondag de Graafschap thuis. Volgens mij hebben we daar een hele grote appel mee te schillen. Op naar de 14-0. Alles onder de 7-0 vind ik een verlies. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 13-12-2018 16:12 ]

• Deadsy
rikoos schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:27:
[...]

Ik weet dat je grappig probeert te zijn maar door je eerste opmerking over hoe laat andere clubs vanavond spelen zorg je er voor dat mensen dus niet trots op jouw clubje zullen zijn maar eerder nog meer afkeer krijgen tegen jouw club. Dus je werkt er zelf keihard aan mee om het tegenovergestelde te bewerkstelligen terwijl je denkt dat mensen trots mogen zijn op de prestatie van Ajax (Voor de duidelijkheid jouw bijdrage is 0% hierin) Volgens mij stond er een paar pagina's terug dat trollen niet nodig is dus jammer dat jij weer dit soort opmerkingen neerzet.
Jij vind het trollen of een poging om grappig te zijn, ik vind het een uiting van teleurstelling.

In deze thread gaat het te veel over dat we punten nodig hebben en over zware of zwakke groep etc.
Terwijl we meer moeten kijken naar waar de punten gebleven zijn,

PSV heeft bv dan maar 2 punten gehaald maar heeft zich wel voor de groepsfase gekwalificeerd en zijn best gedaan in de wedstrijden. Iets wat ik over Feyenoord en AZ niet kan zeggen.

Over een jaar of 2 zullen ze wel weer klagen over hun status in Europa of de pot waarin ze terecht gekomen zijn, en dan gaan er mensen zeggen: Ja nederland moet het beter doen.
Dan zal er iemand gaan zeuren over dat Ajax en PSV flink wat punten gekost hebben toen ze de toernooien niet haalden vorig jaar.
Maar uiteindelijk is waar we nu nog staan te danken aan hun niet ondanks hun.

@Typhone
Hoop er eigenlijk op dat Ten Hag eens spelers wat rust gaat geven.

• toolkist
  • Niet online
rikoos schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:27:
[...]

Vergeet niet dat het geen poule wedstrijden zijn nu dus er heel anders een wedstrijd wordt ingegaan. In de poules hoeven ze vaak niet vol te gaan en bij een knockout ligt de focus elke wedstrijd op winnen. Verwacht dan ook niet dat je tegen Barca kan spelen als toen waar Barca duidelijk niet

[...]

Ik zou het een enorm teken van zwakte vinden als een grapje (of troll, net hoe je het wil zien) als dit leidt tot afkeer tegen Ajax. Als dat echt zo is dan hoeven we ook geen moeite meer te doen, dan is het gewoon afkeer tegen Ajax want het is Ajax.

• Martinusz
Eigenlijk slaat de CL loting ook nergens op, clubs uit hetzelfde land mogen elkaar niet loten, WAAROM NIET?!!!

Nu krijg je dus dat Ajax zeer waarschijnlijk Manchester City loot:
Zo groot is de kans dat Ajax de volgende tegenstanders ontmoet, op basis van kansberekening:
1. Manchester City (20,80 procent)
2. Borussia Dortmund (13,96%)
3. Barcelona (13,57%)
4. Real Madrid (13,48%)
5. Paris Saint-Germain (13,30%)
6. Juventus (13,18%)
7. FC Porto (11,71%)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Hoeft niet per se, want de kans dat City Ajax loot is het kleinste van de ploegen die ze kunnen loten.
Wel opmerkelijk dat zelfs in de knockout ronde ploegen uit hetzelfde land nog niet tegen elkaar mogen loten...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DuP99zkVsAA3_er.jpg:large

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:47:
Eigenlijk slaat de CL loting ook nergens op, clubs uit hetzelfde land mogen elkaar niet loten, WAAROM NIET?!!!

Nu krijg je dus dat Ajax zeer waarschijnlijk Manchester City loot:

[...]
Helemaal mee eens!
De rijken moeten rijker worden...

Verwijderd

Denk dat het wel eerlijk is voor coëfficiënten ranking. Stel Ajax loot PSV. Dan is er dus gegarandeerd 1 ploeg uit. Mja het is natuurlijk belachelijk dat er zoveel teams uit 1 land meedoen. Het leukste is 1 of maximaal 2 uit een land.. Dan krijg je ook een betere verdeling van de topspelers tussen de landen omdat iedereen Cl wil spelen.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Gynnad schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:54:
Veltman is waarschijnlijk dan wel weer terug, maar ik begrijp je punt. ;)
In de selectie. In het veld is nog heel wat anders. Hoop ik. }:O

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:10:
Denk dat het wel eerlijk is voor coëfficiënten ranking. Stel Ajax loot PSV. Dan is er dus gegarandeerd 1 ploeg uit. Mja het is natuurlijk belachelijk dat er zoveel teams uit 1 land meedoen. Het leukste is 1 of maximaal 2 uit een land.. Dan krijg je ook een betere verdeling van de topspelers tussen de landen omdat iedereen Cl wil spelen.
Precies, als er max twee teams per land mee doen is dit volkomen terecht.

In anders nieuws: https://www.foxsports.nl/...nieuw-wangedrag-ajax-fans

Waarbij moet worden opgemerkt dat de UEFA ontzettend veel onderzoekt (zie https://www.uefa.com/insideuefa/disciplinary/index.html). En er zou vandaag uitspraak gedaan worden tegen AEK., ben benieuwd.

• Qu3st

Qu3st

PolarBear schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:13:
[...]

Precies, als er max twee teams per land mee doen is dit volkomen terecht.

In anders nieuws: https://www.foxsports.nl/...nieuw-wangedrag-ajax-fans

Waarbij moet worden opgemerkt dat de UEFA ontzettend veel onderzoekt (zie https://www.uefa.com/insideuefa/disciplinary/index.html). En er zou vandaag uitspraak gedaan worden tegen AEK., ben benieuwd.
En wordt er dan nog gekeken naar het provocerende gedrag van de spelers van München? Ik spreek het gedrag niet goed hoor, maar vind het wel weer erg kort door de bocht mocht dit leiden tot een fikse boete of nog erger.

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 13-12-2018 17:32 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Qu3st schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:29:
En wordt er dan nog gekeken naar het provocerende gedrag van de spelers van München? Ik spreek het gedrag niet goed hoor, maar vind het wel weer erg kort door de bocht mocht dit leiden tot een fikse boete of nog erger.
Dan doel je toch niet op het feit dat ze in de hoek gingen staan juichen mag ik hopen? Want daar begon die commentator ook al over, dat is wel erg spijkers op laag water zoeken.
De Bayern fans zitten op een postzegel in één klein hoekje, de rest is voor Ajax. Van mij mogen ze juichen waar ze willen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:36:
[...]

Dan doel je toch niet op het feit dat ze in de hoek gingen staan juichen mag ik hopen? Want daar begon die commentator ook al over, dat is wel erg spijkers op laag water zoeken.
De Bayern fans zitten op een postzegel in één klein hoekje, de rest is voor Ajax. Van mij mogen ze juichen waar ze willen.
Van mij mogen ze ook juichen waar ze willen, maar ik vond dit wel provocerend hoor, het extreem uitbundig juichend naar de cornervlag rennen/glijden en met publiek bezig zijn. Ga lekker met je team het vieren. En dat feit wordt dan denk ik niet mee genomen in het onderzoek, alleen maar kijken, oooh foei ze gooien wat op het veld.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Qu3st schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:40:
Van mij mogen ze ook juichen waar ze willen, maar ik vond dit wel provocerend hoor, het extreem uitbundig juichend naar de cornervlag rennen/glijden en met publiek bezig zijn. Ga lekker met je team het vieren.
Dat deden ze toch? Ik vind het allemaal wel mee vallen.
En dat feit wordt dan denk ik niet mee genomen in het onderzoek, alleen maar kijken, oooh foei ze gooien wat op het veld.
En terecht. als bokito's op de tribune van een beetje juichen al met van alles gaan gooien dan hoort daar een straf bij.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Trouwens, waarom is de slechte bal van Frenkie de Jong eigenlijk nergens besproken? Daardoor krijg je de, normaliter genadeklap, 2:3 om je oren. Alleen maar hosanna overal terwijl ik dat toch wel een behoorlijke fout vond. Zelfs Wöber wordt links en rechts aangepakt maar dit niet. Niet dat ik zoek om het zoeken maar het is wel frappant.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Typhone schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:11:
Zondag de Graafschap thuis. Volgens mij hebben we daar een hele grote appel mee te schillen.
Dat heeft Ajax vooral aan zichzelf te wijten dus die vlag gaat mijns inziens niet op.

• Martinusz
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:10:
En minimaal 1 door ;)

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 13 december 2018 @ 18:06:
Trouwens, waarom is de slechte bal van Frenkie de Jong eigenlijk nergens besproken? Daardoor krijg je de, normaliter genadeklap, 2:3 om je oren. Alleen maar hosanna overal terwijl ik dat toch wel een behoorlijke fout vond. Zelfs Wöber wordt links en rechts aangepakt maar dit niet. Niet dat ik zoek om het zoeken maar het is wel frappant.
Overal bij de koffieautomaat langsgekomen. In ieder geval wel met de 10+ collega's waar ik het over de wedstrijd mee heb gehad (ik was er bij en iedereen wilde natuurlijk weten hoe het was).

Is er ergens trouwens een echte samenvatting? Op Youtube staan alleen maar 3 minuten samenvattingen waar net aan de doelpunten en de rode kaarten inzitten.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gisteren de 2e helft gemist. Jammer, als ik het hier zo lees was het een aardig potje ;) Ik wacht maar geduldig op een goede samenvatting. Gefeliciteerd Ajacieden, had het niet verwacht toen Bayern eenmaal 0-1 had gemaakt, maar knap teruggeknokt.

En nou niet arrogant gaan lopen doen hé :+ :+

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:29:
[...]

:N
Er is geen enkel excuus om dingen het veld op te gooien. Nooit.

Ze zullen prima op camera hebben wie de schuldigen zijn, stadionverbod en boete (deels) door ze laten betalen.

• LZ86
  • Nu online
Had Ajax neit nog een voorwaardelijk wedstrijd staan? Dat kan betekenen dat de komende ronde zonder thuispubliek afgewrkt mag worden?

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:36:
Had Ajax neit nog een voorwaardelijk wedstrijd staan? Dat kan betekenen dat de komende ronde zonder thuispubliek afgewrkt mag worden?
Alleen voorwaardelijk voor een wedstrijd zonder uit publiek en ik gok dat we die al gaan krijgen na Athene ;)

• Han
  • Niet online

Han

Tja... je moet toch wat wanneer je eigen club niet meer op het hoogste niveau speelt, dan ga je je vriendjes bij Schalke maar helpen met rellen;
https://www.tubantia.nl/f...n-gelsenkirchen~ac24eba8/

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Han schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:36:
Tja... je moet toch wat wanneer je eigen club niet meer op het hoogste niveau speelt, dan ga je je vriendjes bij Schalke maar helpen met rellen;
https://www.tubantia.nl/f...n-gelsenkirchen~ac24eba8/
jammer maar dat is al 20 jaar zo Twenten en Schalke zijn een grote fanclub. Daarbij zitten er genoeg rotte appels aan beide kanten. Vind alleen jou stelling wel jammer gezien dit van alle tijden is.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:51:
[...]

jammer maar dat is al 20 jaar zo Twenten en Schalke zijn een grote fanclub. Daarbij zitten er genoeg rotte appels aan beide kanten. Vind alleen jou stelling wel jammer gezien dit van alle tijden is.
Ik vind het wel jammer dat je daarover klaagt, ipv over die zwakzinnigen die het nodig vinden om te gaan rellen. Dat het van alle tijden is wil niet zeggen dat het normaal gedrag is.

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:51:
En ik vind dat die ‘supporters’ van Twente zich maar eens op een andere manier moeten gaan profileren, ook al gebeurt het al 20 jaar. Overigens snap ik niet wat fanclubs en rellen met elkaar te maken zouden hebben, maar dat terzijde. Hoop dat ze allemaal geïdentificeerd worden en zowel in Nederland als Duitsland een levenslang stadionverbod krijgen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• PolarBear
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:46:
[...]

Alleen voorwaardelijk voor een wedstrijd zonder uit publiek en ik gok dat we die al gaan krijgen na Athene ;)
De UEFA had vandaag staan om een uitspraak te doen, op de website staat nog niets. Gezien de beelden denk ik dat AEK de echte straf krijgt (die had voorwaardelijk al een aantal lege vakken thuis staan) en een geld boete voor Ajax.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

*nvm*

[ Voor 99% gewijzigd door Typhone op 14-12-2018 06:49 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 16

vrijdag, 14 december
Willem II v ADO Den Haag 20:00
zaterdag, 15 december
PEC Zwolle v NAC Breda 18:30
AZ v Excelsior 19:45
Heracles v PSV 19:45
Vitesse v VVV-Venlo 20:45
zondag, 16 december
sc Heerenveen v FC Utrecht 12:15
Ajax v De Graafschap 14:30
FC Groningen v FC Emmen 14:30
Feyenoord v Fortuna Sittard 16:45

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Niet online
Als we (als Ajax dus) in de winterstop bovenaan willen staan zal het dit weekend moeten gebeuren...

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:42

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:56:
[...]

Ik vind het wel jammer dat je daarover klaagt, ipv over die zwakzinnigen die het nodig vinden om te gaan rellen. Dat het van alle tijden is wil niet zeggen dat het normaal gedrag is.
Ik ben het helemaal eens met @Verwijderd . FC Twente en Schalke supporters zijn al jaren bevriend. En hij zegt toch ook dat daar rotte appels bij zitten, zoals bij elke vereniging. En daar mag je, terecht, over klagen. Maar doe niet net alsof de Twente supporters dat nu pas doen omdat ze gedegradeerd zijn.

Het gaat om het verband wat gelegd wordt, wat totaal niet klopt.

Overigens, inderdaad, rellers oppakken en stadion- / omgevingsverboden opleggen.

[ Voor 6% gewijzigd door ST10©DE op 14-12-2018 09:55 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Martinusz
toolkist schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:31:
Als we (als Ajax dus) in de winterstop bovenaan willen staan zal het dit weekend moeten gebeuren...
Sta liever aan het eind bovenaan ;)

• Ankona
toolkist schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:31:
Verwacht je dat het kunstgras bij Heracles afgekeurd zal worden?

alles kan off-topic

• DoeEensGek
Update II - 20.20 uur (13 december 2018) - 'Het komt de clubs goed uit'

De burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb, denkt dat het ontbreken van uitsupporters bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord voor beide clubs mogelijk goed uitkomt. 'Ik wil niet zwartepieten, maar wij hebben het gevoel dat het de clubs goed uitkomt om nu geen uit-supporters toe te laten. Dan kunnen ze meer kaartjes verkopen en hoeven ze ook niet te investeren in de veiligheid. En dan is het makkelijk om te roepen: ja, de burgemeesters willen het niet', aldus Aboutaleb in gesprek met RTV Rijnmond.
Met andere woorden, de clubs schuivennde schuld op de burgemeester. Maar ondertussen kunnen ze mooi meer kaarten verkopen en minder kosten maken. Blijft een rare situatie met veel wijzen naar elkaar.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:59:
[...]

Dat zou het elke week moeten zijn...

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
DoeEensGek schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:15:
[...]

Met andere woorden, de clubs schuivennde schuld op de burgemeester. Maar ondertussen kunnen ze mooi meer kaarten verkopen en minder kosten maken. Blijft een rare situatie met veel wijzen naar elkaar.
De burgermeester kan toch prima een publiek statement maken dat hij geen problemen ziet met uitsupporters bij deze wedstrijd. Dat zie ik een Aboutaleb noch Halsema doen waardoor je inderdaad in dezelfde cirkel blijft zitten.

De clubs hebben niet direct een nadeel - zelfs een voordeel zoals aangegeven - als er geen uitsupporters zjin
De burgermeester - en dus de maatschappij - heeft een voordeel door de beperktere politie-inzet
De politie - en dus de maatschappij - heeft een voordeel door de beperktere politie-inzet

Alle partijen zie ik niet zo snel een publiek statement maken dat ze uitsupporters toestaan. De enige partij die daar op dit moment voor lijkt te zijn zijn de supportersverenigingen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:32
dutchgio schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:21:
[...]

Dat zou het elke week moeten zijn...
Ik zag van de week zelfs kunstgras in de CL :X

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:16:
[...]

Ik zag van de week zelfs kunstgras in de CL :X
Gek he, Russische en Scandinavische teams willen ook in november en evt februari kunnen meedoen.
Dan ligt er echt geen volwaardige grasmat onder die paar meter sneeuw die daar kan vallen.

Een aantal van die competities hebben niet voor niets een hele lange winterstop.
Ankona schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:59:
[...]

Ik hoop natuurlijk dat PSV punten laat liggen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 14-12-2018 12:34 ]

• DoeEensGek
Napo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:10:
[...]

De burgermeester kan toch prima een publiek statement maken dat hij geen problemen ziet met uitsupporters bij deze wedstrijd. Dat zie ik een Aboutaleb noch Halsema doen waardoor je inderdaad in dezelfde cirkel blijft zitten.

De clubs hebben niet direct een nadeel - zelfs een voordeel zoals aangegeven - als er geen uitsupporters zjin
De burgermeester - en dus de maatschappij - heeft een voordeel door de beperktere politie-inzet
De politie - en dus de maatschappij - heeft een voordeel door de beperktere politie-inzet

Alle partijen zie ik niet zo snel een publiek statement maken dat ze uitsupporters toestaan. De enige partij die daar op dit moment voor lijkt te zijn zijn de supportersverenigingen.
Ga groot en deels in je verhaal mee! Alsnik het goed begrijp wil aboutaleb aangeven dat hij niet de achuldige is op dit moment. Maar hij gooit de deur ook niet open. Het is een politiek correct antwoord eigenlijk.

Op je laatste alinea, Ajax geeft zijn kaarten beschikbaar (aan ADO sowieso) maar krijgt die keer op keer terug.

Tis eigenlijk veel gelul maar nergens een concreet antwoord. KNVB schuift de bal ook gewoon door.

• Bossie
  • Laatst online: 12:43
DoeEensGek schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:07:
[...]

Ga groot en deels in je verhaal mee! Alsnik het goed begrijp wil aboutaleb aangeven dat hij niet de achuldige is op dit moment. Maar hij gooit de deur ook niet open. Het is een politiek correct antwoord eigenlijk.

Op je laatste alinea, Ajax geeft zijn kaarten beschikbaar (aan ADO sowieso) maar krijgt die keer op keer terug.

Tis eigenlijk veel gelul maar nergens een concreet antwoord. KNVB schuift de bal ook gewoon door.
KNVB is geen speler in deze discussie lijkt en de politiek vind de huidige situatie ook wel prima.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• LZ86
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:30:
[...]
[...]

Ik hoop natuurlijk dat PSV punten laat liggen ;)
Ajax moet uit naar Utrecht die ronde. Zou eerder vrezen voor je eigen punten 8) Gaat nogal eens mis daar voor Ajax.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:41:
[...]

Ajax moet uit naar Utrecht die ronde. Zou eerder vrezen voor je eigen punten 8) Gaat nogal eens mis daar voor Ajax.
Dat is pas de volgende ronde, dus dat zien we dan wel weer. PSV moet eerst punten laten liggen willen we uberhaupt een kans hebben. Thuis tegen AZ gaat PSV sowieso winnen dus vandaar dat ik hoop dat Heracles morgen wint.

• Han
  • Niet online

Han

Ajax heeft zijn eerste winteraankoop zo goed als binnen. Afgelopen zomer had Ajax al een persoonlijk akkoord met Magallán maar kwam er met Boca niet uit. Nu schijnen de clubs er onderling ook uit te zijn; 8 miljoen wat nog kan oplopen tot 9 miljoen door bonussen.

Prima aankoop voor een prima bedrag. Magallán sluit in de winterstop aan en gaat mee op trainingskamp naar Orlando. Daarnaast is hij straks ook inzetbaar voor de tweede helft van de CL. Mooi dat ze al een vervanger hebben voor de Ligt die zeker zal vertrekken aankomende zomer :)

• toolkist
  • Niet online
Wie heeft bij Heracles-PSV bedacht dat donkerblauw en wit goed afsteekt tegen zwart en wit? 8)7

Net afgemaakt van Bergwijn maar wat doet die nr 31? Die is volgens mij nog 5x trager dan Blind.

[ Voor 34% gewijzigd door toolkist op 15-12-2018 19:58 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-12 18:51
Goed afgemaakt en goede actie. Hij wordt echt steeds beter.

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:56:
Wie heeft bij Heracles-PSV bedacht dat donkerblauw en wit goed afsteekt tegen zwart en wit? 8)7
Heb je een zwart-wit tv? Het verschil is toch wel erg duidelijk aanwezig. Je kunt ze niet verwarren met elkaar.

• toolkist
  • Niet online
Als dat al geel is dan gaan er geen 2 teams met 11 eindigen.

Haha die nr 31 kan echt helemaal niks.

Dit gaat wel 5 of 6-0 worden, allemachtig wat is dit Heracles zwak en naief.

[ Voor 53% gewijzigd door toolkist op 15-12-2018 20:20 ]

• LZ86
  • Nu online
Nou, punten binnen voor PSV

• Fleximex
Als de VAR er naar kijkt kan je toch wel geel voor een schwalbe geven?

Edit: hebben ze een nieuwe regie ofzo voor deze wedstrijd. Je krijgt echt alles mee. Ik Van Bommels tactiek zittend op de bank al gehoord, Higler met de VAR en nu de technische leiding van Heracles in de spelerstunnel _O-

[ Voor 62% gewijzigd door Fleximex op 15-12-2018 20:38 ]

• LZ86
  • Nu online
Fleximex schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:36:
Als de VAR er naar kijkt kan je toch wel geel voor een schwalbe geven?
Heeft ie gedaan.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Volgens mij was dat meer voor het zeuren dan voor de schwalbe.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:09:
Haha die nr 31 kan echt helemaal niks.
Bij dit soort spelers - al is het wel op basis van enkel deze wedstrijd - vraag ik mij af hoe ze worden gescout. Deze wedstrijd heeft hij niet echt iets laten zien. Al zal dat ook wel een reden zijn waardoor hij bij een Heracles speelt maar heb je dan echt niets vergelijkbaars rondlopen in Nederland?

• Fleximex
Grappig hoe een toch best makkelijk wedstrijd voor PSV tegelijk nog best chaotisch is zo :9

Edit: bwahahaha. Penalty missen en dan 10 seconden later toch scoren.

[ Voor 28% gewijzigd door Fleximex op 15-12-2018 21:40 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:51
Ook een manier om goed te maken dat je een penalty mist..

WoT stats

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:04:
[...]

Heb je een zwart-wit tv? Het verschil is toch wel erg duidelijk aanwezig. Je kunt ze niet verwarren met elkaar.
Ik vond het ook behoorlijk irritant kijken eerlijk gezegd.

• DoeEensGek
Zo eens kijken welke wedstrijd afgelast gaat worden. Verwacht geen, maar met sneeuw weet je het nooit. We hebben al gekke dingen meegemaakt.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:04:
[...]

Als je de hele tijd aandachtig kijkt zal het best duidelijk zijn. Als je alleen kijkt als de commentator enthousiast begint te doen dan heb je steeds weer een kort momentje dat je moet bepalen hoe het allemaal staat en dan zijn 2 (voor het oog) dezelfde kleurcombinaties niet heel handig.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat is Heerenveen slecht damn

• LZ86
  • Nu online
Utrecht doet t leuk. 3-0 voor al.

• toolkist
  • Niet online
Met Dolberg beginnen tegen De Graafschap. Of dat nou zo verstandig is?

• LZ86
  • Nu online
Zo, Utrecht is het evetjes uit handen aan het geven. van 3-0 voor naar nu 3-2

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

2-3 onderhand, wordt het nog spannend? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:51
Idiote VAR-herroeping weer....

Feitelijk onjuist, de verkeerde ploeg wordt ermee benadeeld (hele geintje heeft een minuut of 3 geduurd in het nadeel van Heerenveen) en het gezag van de scheidsrechter wordt steeds verder afgebroken.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Fleximex
Commentator: Of je iemand nou raakt of niet, dat doet niet ter zaken. Dat doet het verdomme wel. Alleen in Nederland kan je rood krijgen terwijl je iemand niet raakt.

Hij raakt hem maar half. Dan is het gewoon niet rood. Goede beslissing.

Commentator is nu helemaal nu weg kwijt 8)7. "Gewoon affluiten tijdrekken bij de cornervlag. Ook als er niks aan de hand is". Huh?

[ Voor 21% gewijzigd door Fleximex op 16-12-2018 14:09 ]

• Napo
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:05:
Commentator: Of je iemand nou raakt of niet, dat doet niet ter zaken. Dat doet het verdomme wel. Alleen in Nederland kan je rood krijgen terwijl je iemand niet raakt.
Mijn inziens, als je inkomt met alle risico's van dien - en in dit geval het raken van de speler op zo'n manier en met zo'n snelheid - kan je daar prima rood voor geven.

Volgens jouw logica mag je met gestrekt been inkomen en zolang het potentiële slachtoffer tijdig opspringt zou dat ook geen rode kaart mogen zijn.

Commentator is sowieso twijfelachtig. Ook met een vasthouden van de bal bij de corner. Schijnbaar moet je de verdedigende partij - heerenveen in dit geval - dan maar bevoordelen want tijdrekken...

• toolkist
  • Niet online

Commentator is nu helemaal nu weg kwijt 8)7. "Gewoon affluiten tijdrekken bij de cornervlag. Ook als er niks aan de hand is". Huh?
Intentie, intentie, intentie. Maak bijvoorbeeld eens een slaande beweging, wedden dat je eraf gaat ook al mis je?
En half raken kan niet |:(

• LZ86
  • Nu online

Is die idiote Leo weer. Wat een debiel is dat toch ook. Bijna net zo erg als die Grueter.

• Fleximex
Napo schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:10:
[...]

Mijn inziens, als je inkomt met alle risico's van dien - en in dit geval het raken van de speler op zo'n manier en met zo'n snelheid - kan je daar prima rood voor geven.

Volgens jouw logica mag je met gestrekt been inkomen en zolang het potentiële slachtoffer tijdig opspringt zou dat ook geen rode kaart mogen zijn.
Maar dat kan je als scheids moeilijk beoordelen. Misschien veranderde hij wel op het laatste moment van richting zodat hij hem niet vol raakte.
Er zit nog wel een verschil tussen iemand raken zoals de Heracles speler gisteren vs die Utrecht speler vandaag. Dan kan je alles wel rood gaan geven. Want intentie.
toolkist schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:11:
[...]

Intentie, intentie, intentie. Maak bijvoorbeeld eens een slaande beweging, wedden dat je eraf gaat ook al mis je?
En half raken kan niet |:(
Slaan is wel iets anders. Dan kan je duidelijk oordelen als scheids wat de speler van plan was.

• toolkist
  • Niet online
Tja Leo... die doet echt alles naar eer en geweten (reactie van Fox op mijn klacht vorige week) 8)7
Zou wel mooi zijn als wij hem nu dus niet krijgen.
Fleximex schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:13:
[...]

Maar dat kan je als scheids moeilijk beoordelen. Misschien veranderde hij wel op het laatste moment van richting zodat hij hem niet vol raakte.
Er zit nog wel een verschil tussen iemand raken zoals de Heracles speler gisteren vs die Utrecht speler vandaag. Dan kan je alles wel rood gaan geven. Want intentie.

[...]

Slaan is wel iets anders. Dan kan je duidelijk oordelen als scheids wat de speler van plan was.
Met gestrekt been inkomen idem. Je weet dat het niet mag en dat er rood tegenover staat/hoort te staan.

[ Voor 68% gewijzigd door toolkist op 16-12-2018 14:16 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mn poule deze week... :x
Pagina: 1 ... 190 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.