Ach gewoon City loten en daar weer eens van winnen
Je mag best door laten spelen als er voordeel is. Echter als de spits dan buitenspel staat zoals nu kan dat niet. Dan had hij als het hands was moeten fluiten voor een penalty. De ene overtreding van de regels heft de andere niet of.MrMonkE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:56:
[...]
Dan is voordeel vowor de benadeelde ploeg toch goed.
Ook bij handspel mag je toch als er voordeel is door laten spelen?
De uitslag kan me nu gestolen worden moet ik eerlijk zeggen, dit was gewoon 90 minuten lang een heerlijk gevecht.Han schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:57:
Prachtige pot voetbal, heb er van genoten. Zonde van die makkelijke tegengoals, onbegrijpelijk zelfs op dit niveau, maar al met al mooi om te zien, twee ploegen die er vol voor gingen. Alles zat er op en aan vanavond.
City en Barca zijn 1e in de poule dus die kan Bayern niet krijgen.MrMonkE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:57:
[...]
Jaja dit zat ik me ook af te vragen
Dat zijn straks Barca en ManCity krijgen en Ajax dan Red Boy Leipzig nivo ofzo
Dikke pot. Lekker onbeschoft met 2 rode kaarten en echt eens voetbal met pit!
Puntjes zijn verdient gedeeld. Allebei de teams flink geknokt.
@cheiron
Past bijna in het rijtje Dortmund - Malaga. Deze was erg mooi
Puntjes zijn verdient gedeeld. Allebei de teams flink geknokt.
@cheiron
Past bijna in het rijtje Dortmund - Malaga. Deze was erg mooi
Verwijderd
Zie momenteel maar 3 opties en dat zijn Porto (makkelijkste) Juventus en inderdaad City. Overige wordt heel lastig al zou het geweldig zijn Barcelona te loten en daar van te winnen. Dromen mag tochDeadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:58:
[...]
Ach gewoon City loten en daar weer eens van winnen
Ik wilde op tijd gaan slapen maar dat gaat voorlopig dus echt nog niet lukken
Dit soort strijd zouden we elk weekend in de eredivisie moeten zien, in plaats van dat laffe gedoe.
Als Ajax Barca of Inter loot en wint, dan mogen ze de volgende ronde eruit vliegen met 7 - 0 over 2 wedstrijden maar dat lijkt me wel een heel mooi scenario.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij klinkt als Hans van Breukelen met zijn gezever, dat die snor dat nogniet heeft waargenomen. Die moet je gewoon negeren. Is gewoon een gluiperd. Dat zag je vroeger op het veld. Als ik een speler was bij hem zou ik hem geen seconde vertrouwen.Fleximex schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:57:
[...]
Hoe is dit nu relevant pfff. Doe nou niet. Je wilt toch geen negativiteit uitlokken na een goede 3-3 van Ajax tegen Bayern
★ What does that mean? ★
Ajax kan Bayern niet meteen loten zeker?
Float like a butterfly, sting like a bee.
City en Juve gunstig loten noemen..doe mij wat jij op hebtVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:59:
[...]
Zie momenteel maar 3 opties en dat zijn Porto (makkelijkste) Juventus en inderdaad City. Overige wordt heel lastig al zou het geweldig zijn Barcelona te loten en daar van te winnen. Dromen mag toch
Volgens mij niet nee.Martinusz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:00:
Bizar doe trap van Muller. Bizarre wedstrijd ook, jammer dat we niet hebben gewonnen, hadden het eigenlijk over de streep moeten trekken. Wel mooi dat we nog steeds ongeslagen zijn.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gaat Ajax dan naar de ELOPSLAGHOND schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:00:
Als Ajax Barca of Inter loot en wint, dan mogen ze de volgende ronde eruit vliegen met 7 - 0 over 2 wedstrijden maar dat lijkt me wel een heel mooi scenario.
Verwijderd
Zoals zo vaak gemeld is en ook is vastgesteld ga je mee met het niveau van je tegenstander tot een bepaalde hoogte. Daarom is de Keuken Kampioen divisie ook leuker om te kijken als de Eredivisie als ik eerlijk bendr.lowtune schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:00:
Dit soort strijd zouden we elk weekend in de eredivisie moeten zien, in plaats van dat laffe gedoe.
Mja, kan Bayern ook ajax loten of wordt het zo gemixed dat dat niet kan?toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:58:
[...]
City en Barca zijn 1e in de poule dus die kan Bayern niet krijgen.
★ What does that mean? ★
Nee helaas niet. De 'makkelijkste' tegenstanders zijn Porto en Dortmund denk ik.Martinusz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:00:
Zeker niet. Niet een ploeg uit dezelfde groep of uit dezelfde competitie.Martinusz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:00:
Als Ajax de volgende ronde wint hebben ze gunstig/gelukkig geloot, verliezen ze dan hebben ze ook gunstig/gelukkig geloot.Montaner schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:01:
[...]
City en Juve gunstig loten noemen..doe mij wat jij op hebt
Snap je het nog?
Ajax was zoo dichtbij een stunt, jammer van die fout van frenkie.
Maar wat een pot zeg, toch is een punt een prima resultaat, Ajax laat in ieder geval zien dat ze bij de laatste zestien horen.
Maar wat een pot zeg, toch is een punt een prima resultaat, Ajax laat in ieder geval zien dat ze bij de laatste zestien horen.
Is dat voor de komende ronde ook zo?snmght schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:02:
[...]
Zeker niet. Niet een ploeg uit dezelfde groep of uit dezelfde competitie.
En zodra ze verliezen: "Zie je wel, 1 ongunstige loting en ze redden het niet."OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:02:
[...]
Als Ajax de volgende ronde wint hebben ze gunstig/gelukkig geloot, verliezen ze dan hebben ze ook gunstig/gelukkig geloot.
Snap je het nog?
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Dat zijn de besten voor Ajax die geloot kunnen worden. PSGm Barcelona, Real of Dortmund dan wordt het bijna onmogelijk.Montaner schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:01:
[...]
City en Juve gunstig loten noemen..doe mij wat jij op hebt
Ik hoop op Barcelona, we zullen eens laten zien hoe je die voetballend pijn kunt doen. Ik verwacht ongeacht de tegenstander zeker een ronde verder te komen, er zit genoeg voetbal en team spirit in deze ploeg.OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:00:
Beetje laat heExocet schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:04:
Hoop wel dat er serieus nog maar die aanloop van lewandoski wordt gekeken, dat kon echt niet.
Daar doel ik op, dacht dat het om de volgende ronde ging? Voor verdere rondes weet ik niet hoe het schema er uit ziet.
Zover ik weet is het enkel de poule, en maakt het land of competitie niet meer uit.
In de kwartfinales is het 1 bak.
Edit: De competitie maakt dus nog wel uit bij de laatste 16.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 12-12-2018 23:06 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En dit is weer de afsluiter voor de avond. Wat heb je op man?snmght schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:04:
[...]
Ik hoop op Barcelona, we zullen eens laten zien hoe je die voetballend pijn kunt doen. Ik verwacht ongeacht de tegenstander zeker een ronde verder te komen, er zit genoeg voetbal en team spirit in deze ploeg.
Misschien heeft Van Persie nog tips?snmght schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:04:
[...]
Ik hoop op Barcelona, we zullen eens laten zien hoe je die voetballend pijn kunt doen. Ik verwacht ongeacht de tegenstander zeker een ronde verder te komen, er zit genoeg voetbal en team spirit in deze ploeg.
Brie.Montaner schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:05:
[...]
En dit is weer de afsluiter voor de avond. Wat heb je op man?
Nee maar serieus: waarom niet? We hoeven niemand te vrezen. En een tikje optimistisch ben ik van nature.
Doet me denken aan Schweinsteiger die zo altijd faalde.. CL finale 2012 volgens mij. Krijg nachtmerries van zo’n aanloopExocet schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:04:
Hoop wel dat er serieus nog maar die aanloop van lewandoski wordt gekeken, dat kon echt niet.
Jullie beginnen er zelf over. Maar hoezo heeft Van Bommel dat eigenlijk gezegd? Dat waren toch Willy en René? Waar komt dit opeens vandaan?
Ajax heeft een goede pot gespeeld en dan halen jullie het cliché wat jullie over supporters van andere ploegen zeggen (het gaat altijd meteen over Ajax) zelf aan.
Ajax heeft een goede pot gespeeld en dan halen jullie het cliché wat jullie over supporters van andere ploegen zeggen (het gaat altijd meteen over Ajax) zelf aan.
Huh wat?Fleximex schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:07:
Jullie beginnen er zelf over. Maar hoezo heeft Van Bommel dat eigenlijk gezegd? Dat waren toch Willy en René? Waar komt dit opeens vandaan?
* MrMonkE zwaait met zijn Real Zaragoza Arena vlaggetje *WOOOOOO*
Die ligt hier in de kast voor special gelegenheden.
Die ligt hier in de kast voor special gelegenheden.
★ What does that mean? ★
Als Gijpie een leuke wedstrijd heeft gezien dan is het een topper geweest. Boskamp zal helemaal lyrisch zijn.
Generaliseren is ook een dingetje..... letterlijk maar 2 mensen die er op ingaan.Fleximex schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:07:
Blijkbaar op Omroep Brabant.Fleximex schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:07:
Maar inderdaad, geen idee wat de relevantie is op een avond als deze. Gewoon genieten van de wedstrijd en je niet druk maken om Feyenoord, PSV of VVV Venlo...
Er bestaat ook nog zo iets als upvotes. Niet maar 2 mensen.Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:09:
[...]
Generaliseren is ook een dingetje..... letterlijk maar 2 mensen die er op ingaan.
Verwijderd
Maak me juist druk om de harde kern van VVV Venlo. Stille wateren hebben diepe grondentoolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:10:
[...]
Blijkbaar op Omroep Brabant.
Maar inderdaad, geen idee wat de relevantie is op een avond als deze. Gewoon genieten van de wedstrijd en je niet druk maken om Feyenoord, PSV of VVV Venlo...
frenkie stond links ipv rechts, altijd lastig. aldus frenkie
sowieso terecht rood.
Bij dit soort dingen maakt het niet uit of je de speler gezien hebt ja of nee.
Had niet zo hoog met zijn been moeten gaan
City speelt je totaal van de mat.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:03:
[...]
Dat zijn de besten voor Ajax die geloot kunnen worden. PSGm Barcelona, Real of Dortmund dan wordt het bijna onmogelijk.
En dan wordt Messi 1x boos en sta je 4-0 achter. Nee, tegen Barca ben je ook totaal kansloos. Beetje realisme zou geen kwaad kunnen.snmght schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:04:
[...]
Mee eens, maar de intentie speelt wel mee in de straf lijkt me. Muller is normaal geen schopper.Deadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:12:
[...]
sowieso terecht rood.
Bij dit soort dingen maakt het niet uit of je de speler gezien hebt ja of nee.
Had niet zo hoog met zijn been moeten gaan
Ja maar 2 mensen die er op in gaan/beginnen. Ik zal vast ook een upvote hebben gegeven omdat ik de humor er wel van inzag. Maar als je upvote mee gaat tellen......Fleximex schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:10:
[...]
Er bestaat ook nog zo iets als upvotes. Niet maar 2 mensen.
Denk dat zowel Wober als Muller 2 of 3 wedstrijden krijgen.Vos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:13:
[...]
Mee eens, maar de intentie speelt wel mee in de straf lijkt me. Muller is normaal geen schopper.
Borussia Dortmund, FC Barcelona, Paris Saint-Germain, FC Porto, Manchester City, Real Madrid of Juventus.
Alleen tegen Porto een kleine kans mijns inziens.
Denk dat hij ook totaal niet heeft meegekregen wat er gebeurd is. Zal denk ik flink schrikken wanneer hij de beelden zietVos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:13:
[...]
Mee eens, maar de intentie speelt wel mee in de straf lijkt me. Muller is normaal geen schopper.
Verwijderd
Wonderen zijn de wereld nog niet uit oftewel je weet niet wat die gok chinees nu beraamt.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:12:
[...]
City speelt je totaal van de mat.
[...]
En dan wordt Messi 1x boos en sta je 4-0 achter. Nee, tegen Barca ben je ook totaal kansloos. Beetje realisme zou geen kwaad kunnen.
Ach, we zien in de poulefase gekkere dingen, maar dit is wel over twee wedstrijden natuurlijk.Exocet schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:13:
Borussia Dortmund, FC Barcelona, Paris Saint-Germain, FC Porto, Manchester City, Real Madrid of Juventus.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Alleen heeft Van Bommel helemaal geen uitspraak gedaan over Ajax?Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:13:
[...]
Ja maar 2 mensen die er op in gaan/beginnen. Ik zal vast ook een upvote hebben gegeven omdat ik de humor er wel van inzag. Maar als je upvote mee gaat tellen......
Waar komt dit vandaan? Ik weet ook niet hoe het bovenstaande als humor bestempeld kan worden. Eerder pijnlijk om zoiets te posten binnen een minuut na de wedstrijd.ephymerous schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:55:
Van Bommel kijk je mee? Walgelijke vent met zijn “geluk van Ajax”.
Dus is er nu een post met zoveel upvotes over een uitspraak die juist van Willy en René komt? Daar zie ik dan weer de humor van in
@Qu3st hieronder:
Niet alleen ik denk ik. Dat is hetzelfde als dat je je druk gaat maken om Sjaak Swart zo kort na een wedstrijd.
[ Voor 34% gewijzigd door Fleximex op 12-12-2018 23:19 ]
Als eerste wedstrijd van de 2 uit is zou wel voordelig zijn vind ik.
@Fleximex wat mijn punt is, vooral die upvotes niet te zwaar laten mee tellen en die 2 anderen lekker laten lullen. En als jij er dan de humor ervan inziet dat het de Van Kerkhovens waren nou Mooi toch
Ik houd niet meer bij wie wel wat of niet zegt. En ga het ook niet opzoeken voor een upvote
@Fleximex wat mijn punt is, vooral die upvotes niet te zwaar laten mee tellen en die 2 anderen lekker laten lullen. En als jij er dan de humor ervan inziet dat het de Van Kerkhovens waren nou Mooi toch
Ik houd niet meer bij wie wel wat of niet zegt. En ga het ook niet opzoeken voor een upvote
[ Voor 74% gewijzigd door Qu3st op 12-12-2018 23:18 ]
Precies, als je mazzel hebt en thuis dik wint dan ga je misschien gewoon een ronde verderMugwump schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:15:
[...]
Ach, we zien in de poulefase gekkere dingen, maar dit is wel over twee wedstrijden natuurlijk.
Verwijderd
Daarom Ajax heeft in de Europa League vorig jaar ook gekke dingen laten zien dus niks is onmogelijk.Deadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:16:
[...]
Precies, als je mazzel hebt en thuis dik wint dan ga je misschien gewoon een ronde verder
helemaal mee eens... maar ja, als je Lewandowski er 100 laat nemen, schiet hij er 98 raak... ik gok dat een van die 2 missers niet in deze wedstrijd ging gebeurenVos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:16:
Ok, die penal moest dus echt wel over van Lewandowski imo.
Het maakt mij echt niet zo veel uit wie de tegenstander wordt in de knockout fase.
Een 'matige' ploeg en een kans hebben om een ronde verder te komen is leuk maar als we het dan niet halen voelt het toch een beetje meh. Dan liever gelijk een topploeg loten en met leuke wedstrijden tenonder gaan.
Een 'matige' ploeg en een kans hebben om een ronde verder te komen is leuk maar als we het dan niet halen voelt het toch een beetje meh. Dan liever gelijk een topploeg loten en met leuke wedstrijden tenonder gaan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb je gehoord wat Ten Hag zei over Ajax? Dat ze in de poule van PSV makkelijk eerste waren geworden. Walgelijke vent zeg.ephymerous schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:55:
Van Bommel kijk je mee? Walgelijke vent met zijn “geluk van Ajax”.
Nee, en als je aan Muller zit kom je aan mij.Vos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:13:
[...]
Hij wil volgens gewoon die bal aannemen. Dat was van de eerste herhaling duidelijk te zien.
Je ziet ook dat hij pas de kant van de speler op gaat kijken op het moment dat hij de bal moet gaan aannemen. Was een mooie aanname geweest als zijn hoofd daar niet zo irritant aanwezig was geweest.
★ What does that mean? ★
Zei hij dat? Lijkt me toch niet dat hij dat met droge ogen zonder enige ironie beweerd heeft?Zingo schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:17:
[...]
Heb je gehoord wat Ten Hag zei over Ajax? Dat ze in de poule van PSV makkelijk eerste waren geworden. Walgelijke vent zeg.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Volgens mij kan je prima Real loten als die zo blijven aanmodderen. Dus doe mij maar Real.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Was op omroep Brabant!Mugwump schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:19:
[...]
Zei hij dat? Lijkt me toch niet dat hij dat met droge ogen zonder enige ironie beweerd heeft?
Die trekken in de winter natuurlijk een blik transfers open.Hupske schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:20:
Volgens mij kan je prima Real loten als die zo blijven aanmodderen. Dus doe mij maar Real.
De Ligt ofzo.
★ What does that mean? ★
Het zou wel een mooi verhaal zijn als je zo veel jaar na de fluwelen revolutie Realzou uitschakelen in de 8e finales. Maarn, het zijn geen prutsers en die zetten vast een tandje bij als het er echt om gaatHupske schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:20:
Flickr PSN ID= cheironnl
zullen we het eens omdraaien.
Zullen er veel clubs zijn die graag dit Ajax loten?
Een dan worden bij Ajax weer een aantal goals afgekeurd, dan wordt het lastig...cheiron schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:24:
[...]
Het zou wel een mooi verhaal zijn als je zo veel jaar na de fluwelen revolutie Realzou uitschakelen in de 8e finales. Maarn, het zijn geen prutsers en die zetten vast een tandje bij als het er echt om gaat
Naast Bayern zijn;Hupske schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:20:
Juventus
Real Madrid
Manchester City
FC Porto
Barcelona
PSG
Dortmund
de poulewinnaars. Is het zo dat Ajax als nr.2 in de poule enkel kan loten tegen groepswinnaars? Zo ja, doe dan Porto maar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ajax en Portugees voetbal. Laat staan Nederlandse clubs met Portugese clubs zijn nou niet echt succesverhalen. Loot ik liever een Dortmund of Juventus.Han schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:26:
[...]
Naast Bayern zijn;
Juventus
Real Madrid
Manchester City
FC Porto
Barcelona
PSG
Dortmund
de poulewinnaars. Is het zo dat Ajax als nr.2 in de poule enkel kan loten tegen groepswinnaars? Zo ja, doe dan Porto maar
Ik moet zeggen dat het op sommige momenten verdacht soepel in de combinatie ging en lekker hard ingepassed ook. Daar ben ik altijd voorstander van, snoeihard.Deadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:25:
★ What does that mean? ★
'Met net zoveel geluk als Ajax, dan maak je als PSV ook kans op volgende ronde'
Willy en rené.
https://www.voetbalprimeu...s-op-volgende-ronde-.html
Niet van Bommel.
Willy en rené.
https://www.voetbalprimeu...s-op-volgende-ronde-.html
Niet van Bommel.
Willy heeft afstand genomen van de uitspraak van René betreffende Ajax en geluk.Fleximex schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:15:
Dus is er nu een post met zoveel upvotes over een uitspraak die juist van Willy en René komt?
★ What does that mean? ★
Ik denk dat veel clubs liever Ajax hebben dan bijvoorbeeld de Spurs, Atletico, Liverpool of Man Utd.Deadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:25:
Eens zien of Juve het zónder doping ook kan
Touché.
Real zal bast wel een tandje bij zetten, maar het staat gewoon niet goed. Onder druk gezet worden loopt dit seizoen telkens niet goed af voor ze.
@Han ja ze kunnen alleen 1e van andere poule loten.
Kans is alleen wel groter dat ie een Spaanse ploeg loot of een Engelse. Ivm dat die niet tegen elkaar mogen loten.
(Spanje tegen Spanje, Engeland tegen Engeland
)
@Han ja ze kunnen alleen 1e van andere poule loten.
Kans is alleen wel groter dat ie een Spaanse ploeg loot of een Engelse. Ivm dat die niet tegen elkaar mogen loten.
(Spanje tegen Spanje, Engeland tegen Engeland
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 12-12-2018 23:34 ]
Denk dat sommige clubs graag United of de Spurs zullen loten, vooral de Spurs.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:31:
[...]
Ik denk dat veel clubs liever Ajax hebben dan bijvoorbeeld de Spurs, Atletico, Liverpool of Man Utd.
Die gaan denk ik echt op zijn in februari. Aardig wat spelers die oo het WK zijn geweest, geen winter pauze in de PL.
Benfica ging niet heel beroerd toch?Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:28:
[...]
Ajax en Portugees voetbal. Laat staan Nederlandse clubs met Portugese clubs zijn nou niet echt succesverhalen. Loot ik liever een Dortmund of Juventus.
Verwijderd
Ajax heeft tegen Bayern net zoveel punten behaald als PSV in de hele groepsfase. Dus wat de kerkhofjes ook beweren, het is gelul.
Zoals de verslaggever zei: memorabel!
Dit was een fantastische pot voetbal. Vwb de overtreding van Müller: wellicht niet zo bedoeld, maar wel dit risico genomen. De overtreding was daardoor schandalig en terecht rood.
Als je binnenshuis voetbalt en je schiet hem door de tv, deed je dat wellicht niet expres, maar je hebt wel bewust dat risico genomen.
Maw niet perse zo bedoeld, maar zeker wel verwijtbaar.
Net als 2 jaar terug in de Europa League, maakt dit Ajax tegen iedereen een kans. Kwaliteit en inzet zijn dik in orde.
Dit was een fantastische pot voetbal. Vwb de overtreding van Müller: wellicht niet zo bedoeld, maar wel dit risico genomen. De overtreding was daardoor schandalig en terecht rood.
Als je binnenshuis voetbalt en je schiet hem door de tv, deed je dat wellicht niet expres, maar je hebt wel bewust dat risico genomen.
Maw niet perse zo bedoeld, maar zeker wel verwijtbaar.
Net als 2 jaar terug in de Europa League, maakt dit Ajax tegen iedereen een kans. Kwaliteit en inzet zijn dik in orde.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Nee maar 1 op de 30 wedstrijden die je wint noem ik nou ook niet echt geweldig. Daarbij de kaarten die je aangesmeerd krijgt voor de volgende ronde eventueel helpen dan ook niet mee.
Is er nu al iemand geschorst behalve Wober? Nico?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Als je t hebt over kaarten aansmeren, moet je al helemaal geen PSG lotenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:37:
[...]
Nee maar 1 op de 30 wedstrijden die je wint noem ik nou ook niet echt geweldig. Daarbij de kaarten die je aangesmeerd krijgt voor de volgende ronde eventueel helpen dan ook niet mee.
Verwijderd
Ik wil uberhaubt niks te maken hebben met die gele hesjesHupske schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:39:
[...]
Als je t hebt over kaarten aansmeren, moet je al helemaal geen PSG loten
Müller...Martinusz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:38:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Nee, alleen vd Beek en Mazraoui stonden op scherp en hebben geen geel gehad. Wöber uiteraard geschorst. De Ligt, Blind en Tagliafico kregen geel maar geen gevolgenMartinusz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:38:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Auw. Hoe 1 foto wel een heel verkeerde indruk van de actie kan geven, zo is het net alsof ie het bewust doet
Beetje zoals nigel de jong in die wk wedstrijdtoolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:44:
Auw. Hoe 1 foto wel een heel verkeerde indruk van de actie kan geven, zo is het net alsof ie het bewust doet
[Afbeelding]
Of nee toch niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Yemoke op 12-12-2018 23:49 ]
En toch is het al schitterend om er bij te staan.
Nu nog die beker pakken!
Zit het nog steeds zoYemoke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:46:
[...]
Beetje zoals nigel de jong in die wk wedstrijd
Of nee toch niet.
[Afbeelding]
diep weggestopt joh?
Nee hoorSjah schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:13:
[...]
Zit het nog steeds zo
diep weggestopt joh?
Dit topic is gesloten.
![]()