Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
af en toe denkt hij idd dat hij dat isTerranova schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:47:
jezus de jong...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit is gewoon een cadeau.Vlassie1980 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:47:
Tsjonge jonge, het zijn en blijven Duitsers he
Soms is het niet leuk om gelijk te krijgenKDL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:42:
Soms is het gewoon leuk om ongelijk te krijgen
★ What does that mean? ★
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Frenkie wil niet naar München toe, even slechte dingen doen en zij haken afdutchgio schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:47:
Daar gaat weer 10 miljoen, nu er af.
Het kan nog!! 7 min!
★ What does that mean? ★
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik vind em ook echt goed fluiten.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:47:
op BT sports vinden ze de scheidsrechter meer dan uitstekend
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Voor de rode kaart van Wöber maakte hij wel wat discutabele beslissingen. Daarna uitstekend. Dus gemiddeld een zesje
Hebben we toch al genoegTyphone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
Twee hele hele domme fouten. Die kosten veel geld.
Doe eens normaal joh.v8power67 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
Zo zie dat bayern na de 2- 1 even gas gegeven heeft... Zonde maar zoals verwacht eigenlijk.
Ajax heeft het zelf weg
-1 Niet grappig!Quad schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
Kerstpakket viel dit jaar bij de Jong in verkeerde keelgat.
[edit]Ook hieronder niet, dus -2.
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-12-2018 22:58 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hahaha wat een onzin zegv8power67 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
Zo zie dat bayern na de 2- 1 even gas gegeven heeft... Zonde maar zoals verwacht eigenlijk.
Blijft redelijk normaal voor zn leeftijd, dan maken ze nou eenmaal meer fouten. Kijk de wedstrijden van de Ligt bij het Nederlands elftal..iedere wedstrijd minstens 2 fouten welke voor een directe kans zorgen.
wat een onzin opmerking... ik zie voor het eerst in jaren een tegenstander die Ajax eindelijk serieus neemt, met de sterkste opstelling speelt, en een gelijkwaardige wedstrijd creeerde... dat door een toevallig pingel het 2-2 wordt en het daarna open huis is doet daar niets aan af...v8power67 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
En tegen PEC ook al.Typhone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
Twee hele hele domme fouten. Die kosten veel geld.
XXXVI
Hij fluit niet foutloos maar dat doet geeneen scheids. Hij was wel consequent in z'n beslissingen en dat is al heel wat.Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
[...]
Voor de rode kaart van Wöber maakte hij wel wat discutabele beslissingen. Daarna uitstekend. Dus gemiddeld een zesje
Ze hebben helemaal geen gas gegeven. Doen ze de hele wedstrijd al.v8power67 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:49:
Alleen maakt Ajax 2x een fout wat ervoor niet gebeurde. Zal wel in vermoeidheid zitten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:26
★ What does that mean? ★
Was dat trouwens geen buitenspel?
[ Voor 50% gewijzigd door ph4ge op 12-12-2018 22:52 ]
Buitenspel?Yemoke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:52:
3-3 wat de fuck is dit
De enige spannende pot in deze ronde van de CLYemoke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:52:
3-3 wat de fuck is dit
Hoop ik
[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 12-12-2018 22:53 ]
Verwijderd
Blijven typen dan gekTyphone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:52:
Ik zeg niks meer elke keer als ik wat type vliegen de goals erin.
Nee, aangeraakt door een duitser met de hand.
Nieuwe speelsituatie met voordeel ajax?
★ What does that mean? ★
Flickr PSN ID= cheironnl
Ah dat miste ik.MrMonkE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:53:
[...]
Nee, aangeraakt door een duitser met de hand.
Nieuwe speelsituatie met voordeel ajax?
*en meisjes.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Maar het gaat toch om het moment van schieten?
Volgens mij ook toch? Bij het schot, gekraakt of niet, liep Huntelaar volgens mij dik twee meter buitenspel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als voetbal liefhebber kun je hier alleen maar van genieten! Ongeacht de uitslag.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:53:
Wat een pot zeg, niet normaal zo mooi
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
XXXVI
Hackus schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:36:
nu nog een goal voor Tagliafico
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan is voordeel voor de benadeelde ploeg toch goed.Zingo schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:54:
Was buitenspel en anders mogelijk een penalty. Scheids zat enorm mis iig.
Ook bij handspel mag je toch als er voordeel is door laten spelen?
★ What does that mean? ★
Gekkenhuis op de tribune!
Jaja dit zat ik me ook af te vragenVos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:56:
Lach me kapot als Ajax gunstig loot en Bayern ongunstig.
Dat zijn straks Barca en ManCity krijgen en Ajax dan Red Boy Leipzig nivo ofzo
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Vraag me echt af hoe je nu nog "gunstig" kan loten?Vos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:56:
Lach me kapot als Ajax gunstig loot en Bayern ongunstig.
Hoe is dit nu relevant pfff. Doe nou niet. Je wilt toch geen negativiteit uitlokken na een goede 3-3 van Ajax tegen Bayernephymerous schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:55:
Van Bommel kijk je mee? Walgelijke vent met zijn “geluk van Ajax”.
Die komt er toch wel, vandaar die nieuwe opzet alleen met een omweg.Martinusz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:57:
Zo UEFA kijken jullie even mee hoe leuke pot dit was met maar een clubje uit de kleine competitie, steek die super Liga maar lekker in je r...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verder een fantastische voetbalavond
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()