Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
en nu zullen het er wel 11 wordenPWM schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:35:
Kunnen straks 8 minuten bij. Zullen wel 3 worden.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 12-12-2018 22:40 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja, maar die commentator gaat helemaal los op dat het een aanslag/wraakactie was etc.Tk55 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:38:
[...]
Leek wel ja, maar in dat geval is het nog steeds een idiote actie. Je moet je bewust zijn van de spelers om je heen en dan kun je dit gewoon niet doen
★ What does that mean? ★
Die mag wel een paar wedstrijden krijgen.
Hoppa, penanty goal Dolberg 2-1!!!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hij werkt m gewoon omver. Je kan de bal wel aaien, maar niet zo.P.O. Box schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:38:
voglens mij was dat geen pingel... maar fijn issie wel
You jinxed it.jaapstobbe schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:40:
Het begint naar 1995 te ruiken
★ What does that mean? ★
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
wat eel pingel
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Nou dat had ik goed ingeschatT-MOB schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:56:
Maar ik ben bang dat beide partijen het wel prima vinden zoals het is, en dat het dus op een treurige 0-0 gaat uitdraaien.
Regeren is vooruitschuiven
Desalniettemin, top wedstrijdje. Mannelijk voetbal
weltrusten trouwensStoffa schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:28:
Met tien man gaat dit m vanavond niet worden. Ik ga naar bed.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die zal lekker wakker worden morgen.
Huh? 2-1?
Die poule is toch allang beslist met Man Utd dik achter tegen Valencia.Deadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:40:
wtf Young Boys - Juventus
En geeft af en toe nog een geile pass ook.Deadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:41:
Is dan eigenlijk wel weer lekker dat je Blind op het middenveld hebt. Kan hij naar het centrum en hoef je niet te wisselen
★ What does that mean? ★
Je hebt niks gemist!Stoffa schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:28:
Met tien man gaat dit m vanavond niet worden. Ik ga naar bed.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:20
Wel dit vol houden natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2018 22:43 ]
Nope, Boateng speelde de bal eerst.P.O. Box schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:38:
voglens mij was dat geen pingel... maar fijn issie wel
Maar ja CL, miljoenenbal, geen VAR, geen twijfel.
Dat zeker! Bayern verslaan is altijd netjes.Vlassie1980 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:39:
Lekker hoor, mooie prestatie zo!
[ Voor 27% gewijzigd door Ramzzz op 12-12-2018 22:44 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En dan nog. Is niet alsof er dan opeens 11 mutsen spelen bij Juve. Zou toch nog genoeg kwaliteit aanwezig moeten zijn.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:42:
[...]
Die poule is toch allang beslist met Man Utd dik achter tegen Valencia.
En united, tja met Mourinho is alles mogelijk
Verwijderd
Nou er zijn weer een paar rare uitslagen vanavond waar ik mijn vraagtekens bij stel.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:42:
[...]
Die poule is toch allang beslist met Man Utd dik achter tegen Valencia.
Domme actie, het is er wel een.
[ Voor 55% gewijzigd door dutchgio op 12-12-2018 22:43 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Terecht, dat wel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:20
Flickr PSN ID= cheironnl
★ What does that mean? ★
Schwalbe!!!
Tagliafico sowieso niet zo goed vandaag
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 12-12-2018 22:44 ]
Nee. Wordt er ooit voor afgefloten? Nee.Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:44:
Eeehm mag zo'n aanloop?
★ What does that mean? ★
Nee.Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:44:
Eeehm mag zo'n aanloop?
Flickr PSN ID= cheironnl
What de hell man.
Echt een trieste scheids.
★ What does that mean? ★
Echt belachelijk! Haal die regel dan er lekker uit.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het is zo jammer hoe in het voetbal de regels soms als heilig worden gezien en soms compleet genegeerd.
Net hoe het de UEFA despoten uitkomt vermoed ik.Tk55 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:46:
Deze scheids... Hij stopt letterlijk 2 keer in 1 aanloop....
Het is zo jammer hoe in het voetbal de regels soms als heilig worden gezien en soms compleet genegeerd.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Ja de 2e penalty is ongeldig wegens het stilstaan.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:46:
Niks op aan te merken op die penalty's
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()