Daar zie ik niets van. Nu fluit ie Tagliafico weer af. Beiden been evenhoog.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:27:
[...]
Uhuh... in de 1e helft liet ie alle 50-50 beslissingen doorgaan in het voordeel van Ajax.
Die gast fluit helemaal niet slecht en vooral heel erg consequent.
XXXVI
Nee want nog 20 minutenQuad schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:27:
Naja, dan maar genoegen nemen met 2e plek.
11 punten in CL is echt niet slecht.
Boeiend. Hij raakt hem veel en veel te hard met het soort overtreding wat je echt niet wil zien en op een plek waarvan je denkt "waarom????"Typhone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:26:
[...]
Hoezo? Als hij fluit voor die overtreding op Donny was Wöber nu niet eruit. Daar komt die ruimte uit voort bij Bayern.
Alle Ajacieden morgen bij de supermarkten alle croissants en stokbroden vernielen met een oranje hesje aan!Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:28:
Ga lekker met een geel hesje de Arc de Triomphe slopen ofzo
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Omdat hij te laat was.... daarom was het zo hard.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:28:
[...]
Boeiend. Hij raakt hem veel en veel te hard met het soort overtreding wat je echt niet wil zien en op een plek waarvan je denkt "waarom????"
Vooruit, jij krijgt er geen.Quad schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:28:
@OPSLAGHOND Kan je evt. kappen met werkelijk elke post te voorzien van een +1 in dit topic?
Bvd!
Elke post? Bril poetsen jongen.
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-12-2018 22:31 ]
Dat is boeiend ja en wedstrijd beïnvloedend. Die overtreding op Donny is geel eindigt nu in niks en uit de tegenaanval krijgen wij rood. Dat noem je verbanden leggen. Leer het.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:28:
[...]
Boeiend. Hij raakt hem veel en veel te hard met het soort overtreding wat je echt niet wil zien en op een plek waarvan je denkt "waarom????"
Ik betwist die rode kaart niet, ik heb het over het ontstaan van die situatie waar Turpin het allemaal welletjes vindt.
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 12-12-2018 22:31 ]
Dan nog. Noppen op de enkel van een standbeen. Voor hetzelfde geld zie je die gast dit seizoen niet meer terug.Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:29:
[...]
Omdat hij te laat was.... daarom was het zo hard.
Geen intentie, wel het risico als je zo inkomt.
Precies, hij raakte volgens mij nog de bal eerst net. Maar dan nog is het een overtredingtoolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:31:
[...]
Dan nog. Noppen op de enkel van een standbeen. Voor hetzelfde geld zie je die gast dit seizoen niet meer terug.
Float like a butterfly, sting like a bee.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:23
Je voert een andere discussie. Daar gaat het niet om. Dat moment ontstaat doordat de scheids en de grens blind zijn. Die rode kaart... volledig terecht.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:31:
[...]
Dan nog. Noppen op de enkel van een standbeen. Voor hetzelfde geld zie je die gast dit seizoen niet meer terug.
Minstens 10ephymerous schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:32:
5 wedstrijden aub!
Om Kees maar even te quoten. <knip> Houd je eens in?!
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 12-12-2018 22:37 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Hackus op 12-12-2018 22:33 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 12-12-2018 22:39 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Als enige ook hoor
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 12-12-2018 22:34 ]
Als Nico z'n hoofd niet wegdraaide zou ie er nu uit zien als Deadpool zonder masker
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat begrijp ik. Mijn punt is dat je met zo'n overtreding helemaal geen "ja maar" meer moet gebruiken.Typhone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:30:
[...]
Dat is boeiend ja en wedstrijd beïnvloedend. Die overtreding op Donny is geel eindigt nu in niks en uit de tegenaanval krijgen wij rood. Dat noem je verbanden leggen. Leer het.
Ik betwist die rode kaart niet, ik heb het over het ontstaan van die situatie waar Turpin het allemaal welletjes vindt.
Vast maar drie wedstrijdenHackus schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:33:
dikke schorsing erbij, wat een Gek zeg
- tweakduke
★ What does that mean? ★
Gelukkig plaatst Müller die overtreding even in een ander daglicht 😎toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:34:
[...]
Dat begrijp ik. Mijn punt is dat je met zo'n overtreding helemaal geen "ja maar" meer moet gebruiken.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die Duiters willen ook echt met alles winnenTyphone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:34:
[...]
Gelukkig plaatst Müller die overtreding even in een ander daglicht 😎
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zeg je dat van Groningen ook?Harribo schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:35:
Scheids best wel goed eigenlijk
Verwijderd
Nee hoor zijn wel genoeg dingen die hij niet goed beoordeeld heeft.Harribo schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:35:
Scheids best wel goed eigenlijk
Dat zegt (zei) ie zelfs af en toe van Veltman. Hij heeft van die buien
Ik zou hem eigenlijk ook wel wisselen. Maar ja voor wie?loewie1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:35:
Was een flinke jaap in zijn hoofd. Hoe zal je je morgenvroeg voelen als je wakker wordt
hersenschutting?Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:36:
Nico schut even met zijn hoofd en gaat door!
Flickr PSN ID= cheironnl
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Iets met Karma, ben geen Ajacied maar dit bevalt me prima
Zal na de pot wel even wat tijd doorbrengen met de clubarts en dan zullen ze beslissen of hij nog even naar het ziekenhuis gaat.loewie1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:35:
Was een flinke jaap in zijn hoofd. Hoe zal je je morgenvroeg voelen als je wakker wordt
Leek wel ja, maar in dat geval is het nog steeds een idiote actie. Je moet je bewust zijn van de spelers om je heen en dan kun je dit gewoon niet doenMrMonkE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:34:
Leek me wel echt per ongeluk.
- tweakduke
Dit topic is gesloten.
![]()