Ten Hag gaf zelf aan na de wedstrijd tegen PSV dat hij geen fout had gemaakt, maar dat zag iedereen.Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:08:
[...]
Maar die fout hem wel aanrekenen dan? Hij zet toch na die wedstrijd van PSV de mannetjes op de plekken? Dan zou die fout van PSV uit zijn fout zijn, maar het goed neerzetten komt niet door hem?
Een Mourinho kan net zo hard 'falen' als Ten Hag.
Wöber op de bank laten is zeker een fout!
Wie zegt me dat hij dit dan wel bewust doet en/of dat hij weet wat goed/fout is?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Na PSV had ik ook liever iemand anders (En bij aanstelling), maar hij laat toch nu gewoon al vele wedstrijden goede dingen zien. Dan vind ik ook dat hem wat eer toe mag komen.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:10:
[...]
Ik denk dat niemand hier hem haat, denk wel dat er genoeg zijn die graag een andere trainer hebben
Dat we nu achter staan ligt meer aan fouten van de spelers dan fouten van de trainer.
In de 88ste minuut...dutchgio schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:10:
Tijd voor The Hunt, door werkt niet zo.
Wisselen voor Van de Beek en Ziyech terug naar het middenveld.
Niet helemaal. Alleen ik heb hem nog nooit tactisch een wedstrijd zien omzetten. En elke keer als hij gaat (of ging) husselen kregen we het deksel op onze neus. Vervolgens krijgt hij credits met dit spelersmateriaal in de NL competitie waar we welgeteld 1 tegenstander hebben en dat is PSV. En die verloren we kansloos (!) met 3-0.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:10:
[...]
Ik denk dat niemand hier hem haat, denk wel dat er genoeg zijn die graag een andere trainer hebben
Ten Hag is wel beter geworden in het zich uitdrukken voor de camera’s. Ook daarvan vraag ik me af waarom dat soms nog zo stroperig gaat. Als je een eigen visie hebt kun je die zo opdreunen denk ik toch?
Niemand weet dat uiteindelijk. Maar om nu hem na weken goed voetbal/resultaat over PSV af te blijven 'zeiken'..... tja vind ik beetje kortzichtig. Die man mag ook wel credits krijgen vind ik.OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:11:
[...]
Ten Hag gaf zelf aan na de wedstrijd tegen PSV dat hij geen fout had gemaakt, maar dat zag iedereen.
Wie zegt me dat hij dit dan wel bewust doet en/of dat hij weet wat goed/fout is?
Beide wedstrijden met verliespunten reken ik hem aan en een slecht wisselbeleid heeft hij nog steeds zoals nu.Qu3st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:14:
[...]
Niemand weet dat uiteindelijk. Maar om nu hem na weken goed voetbal/resultaat over PSV af te blijven 'zeiken'..... tja vind ik beetje kortzichtig. Die man mag ook wel credits krijgen vind ik.
Hij heeft een hoge Reggi-Blinkerfactor.
[ Voor 26% gewijzigd door Witte op 12-12-2018 22:17 ]
Houdoe
Dat mag je hem niet aanrekenen.Witte schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:16:
Snapt Ten Hag nou echt niet dat Neres vandaag niks presteert?
Maar hij doet het na die ene fout bij PSV nog steeds goed, en ook goed in de CL. Deze opstelling stond er ook uit in Bayern en dat leverde uiteindelijk wel een punt op!Typhone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:13:
[...]
Niet helemaal. Alleen ik heb hem nog nooit tactisch een wedstrijd zien omzetten. En elke keer als hij gaat (of ging) husselen kregen we het deksel op onze neus. Vervolgens krijgt hij credits met dit spelersmateriaal in de NL competitie waar we welgeteld 1 tegenstander hebben en dat is PSV. En die verloren we kansloos (!) met 3-0.
Ten Hag is wel beter geworden in het zich uitdrukken voor de camera’s. Ook daarvan vraag ik me af waarom dat soms nog zo stroperig gaat. Als je een eigen visie hebt kun je die zo opdreunen denk ik toch?
Sommige mensen hebben gewoon niet die skills om dat zo makkelijk over te brengen. En misschien kunnen zijn assistenten dat wel doen op de trainingen of kan hij op het trainingsveld dat wel maar in een persconferentie niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 21% gewijzigd door Stoffa op 12-12-2018 22:19 ]
Dat mag, maar geef hem ook de credits dat wij wel geplaatst zijn voor de CL.OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:16:
[...]
Beide wedstrijden met verliespunten reken ik hem aan en een slecht wisselbeleid heeft hij nog steeds zoals nu.
Nee
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:13
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Of Tadic! 😁OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:20:
Voor jaren vastleggen die Ten Hag!!
Als trainer?
- tweakduke
't is net Nijhuistweakduke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:21:
Deze Franse scheids laat heel veel toe, wat wel goed is het voor het spelverloop, maar je moet niet protesteren tegen hem
Verwijderd
Die fransman heeft wel een stokbrood in zijn reet want sommige beslissingen van hemtweakduke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:21:
Deze Franse scheids laat heel veel toe, wat wel goed is het voor het spelverloop, maar je moet niet protesteren tegen hem
Flickr PSN ID= cheironnl
Waarom krijgt Müller of Lewandowski geen geel? Die mogen blijkbaar wel keihard schreeuwen tegen de scheids.tweakduke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:21:
Float like a butterfly, sting like a bee.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die houdt Ajax echt in de wedstrijd
[ Voor 75% gewijzigd door Typhone op 12-12-2018 22:24 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Nog steeds die mening dat hij het alleen kan in de ED?Ankona schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:51:
Ajax zit wat krapper. (voor zover ik dat dan zie, ben geen Toekomst watcher) Onana vind ik zwaar overgewaardeerd maar kan in de ED aardig meekomen. Wat erachter zit is echt minder. (Of in elk geval te klein)
Jeeetje wat een kut scheids zeg!
Verwijderd
Eerste helft toch wel een fout gemaakt hoor dat die zo ver (bijna andere helft) naar voren kwam. Voor de rest topkeeper maar soms.Deadsy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:23:
Hoop dat Ajax een goede vervanger op een lijstje heeft staan. Want Onana is gewoon absurd goed
Float like a butterfly, sting like a bee.
Niet veel op af te dingen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
Flickr PSN ID= cheironnl
Ga weg joh. Hier kun je alleen maar zeggen "Goede beslissing scheids".Typhone schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:25:
Actie daarvoor was echter een overtreding mijnheer Turpin. Smerige ****
Verder alleen maar heel erg stil zijn.
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hoezo? Als hij fluit voor die overtreding op Donny was Wöber nu niet eruit. Daar komt die ruimte uit voort bij Bayern.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:26:
[...]
Ga weg joh. Hier kun je alleen maar zeggen "Goede beslissing scheids".
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 12-12-2018 22:27 ]
Dat is waar. Hij heeft zijn lengte sowieso niet mee zitten om te koppen.toolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:53:
Yep, is geen type speler die vanuit stilstand ineens weg is bij z'n man of iemand er even uit springt in een kopduel.
Onana keept trouwens wel een wedstrijdje hoor!
Maar goed, dat maakt dit niet minder terecht. Het is wel jammer dat de scheidsrechter hier indirect voor gezorgd heeft door meermaals niet te fluiten voor eerdere incidenten (in het nadeel van Ajax).
11 punten in CL is echt niet slecht.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Had dat gele hesje wel gefloten voor de 2 overtreding vlak voor deze actie ... tjatoolkist schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:26:
[...]
Ga weg joh. Hier kun je alleen maar zeggen "Goede beslissing scheids".
Uhuh... in de 1e helft liet ie alle 50-50 beslissingen doorgaan in het voordeel van Ajax.ephymerous schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:26:
Godverdomme Wober, terechte rode kaart maar hij fluit wel erg eenzijdig.
Die gast fluit helemaal niet slecht en vooral heel erg consequent.
Dit topic is gesloten.
![]()