Dat zal best, maar wat heeft dit met mijn post te maken?lateef schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:08:
Wat Van Hooijdonk vooral goed liet zien tijdens Studio Voetbal is dat hij de regels niet kent.
Hij denkt de speler misschien licht te hebben geraakt?Qu3st schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:31:
Hij twijfelt ook, geeft uiteindelijk twijfelend toch toe dat hij hem misschien licht geraakt heeft.
Een speler die op volle snelheid voorbij kwam gedenderd en door De Ligt met zijn been onderuit zou zijn geveegd, dat voelt De Ligt misschien lichtjes? Heel geloofwaardig ja...
Euhm, nee. Aangezien de kop van dat stukje "De beslissing van de scheidsrechter" heet.Gonadan schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:14:
De toelichting betreft de VAR en waarom deze niet ingreep, waar de scheidsrechter naar keek is irrelevant.
De toelichting op de VAR volgt pas in het stukje daaronder.
Klopt, al blijkt dit ook regelmatig niet juist te zijn.Nou nee, in geval van twijfel wordt niet ingegrepen door de VAR.
Maar ik was niet duidelijk, ik doelde op de beslissing van de scheids om geel te geven. Hij twijfelde ook of Ehizibue bij de bal kon komen, dus gaf hij het voordeel van de twijfel aan degene die de overtreding maakte.
[ Voor 33% gewijzigd door Baseman77 op 11-12-2018 12:07 ]