O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan moet je via techniek of voetbal intelligentie ervoor zorgen dat het niet zover komt .ElPaco schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:35:
[...]
Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat er iedere keer dat hij de bal krijgt een overtreding op hem wordt gemaakt..
Op snelheid lukt het hem ook al niet.
Of denk je dat het anders zal zijn wanneer hij naar een top competitie gaat?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Koren op de molen van van Hooydonk.....HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:38:
iemand nog bewijs nodig dat een man zetten bij beide palen bij een corner zin heeft ?
Is beter dan niets doen. En voor die tikjes krijg je geen kaart.ST10©DE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:38:
Hmm ja, maar als hij niet zo goed is, waarom moeten ze 'm dan afstoppen met een overtreding?
Zodra ze de lange bal geven zie je Lozano daar staan met een verdediger die hem in de nek zit te hijgen. En je weet al wat er gaat gebeuren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ow, afgelopen weekend begreep ik juist dat hij enorm goed was in het kaarten aannaaien.....Deadsy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:40:
[...]
Is beter dan niets doen. En voor die tikjes krijg je geen kaart.
Zodra ze de lange bal geven zie je Lozano daar staan met een verdediger die hem in de nek zit te hijgen. En je weet al wat er gaat gebeuren.
Anyhow, als hij echt niet goed is zouden ze 'm ook moeten kunnen afstoppen zonder overtreding te maken. Tegenstander krijgt misschien geen gele kaart, wel een vrije trap tegen.
U loopt 2 minuten achter?Vlassie1980 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:45:
Weer het aluminium
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Je begrijpt het denk ik niet, dat is niet de discussie.ST10©DE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:45:
[...]
Ow, afgelopen weekend begreep ik juist dat hij enorm goed was in het kaarten aannaaien.....
Anyhow, als hij echt niet goed is zouden ze 'm ook moeten kunnen afstoppen zonder overtreding te maken. Tegenstander krijgt misschien geen gele kaart, wel een vrije trap tegen.
Dit is niet de Eredivisie, dit is de CL, hier moet hij zich laten zien en dat is hem tot dusver niet gelukt dit CL seizoen
Op snelheid loopt hij ze er niet uit, hij komt er op techniek niet langs, voetbal intelligentie laat hij ook niet zien en wanneer hij met de bal loopt laat hij zich te eenvoudig van de bal af lopen.
Als hij naar een grote club wil en PSV veel voor hem wil vangen dan moet hij toch iets in de CL laten zien.
En trouwens, de plekken waar ze de overtreding begaan daar kun je rustig en vrije trap weg geven. Vrij ver van het doel weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 28-11-2018 21:51 ]
Wat een kansen...HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:48:
best een wonder dat PSV niet met 3-0 voorstaat![]()
![]()
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je kunt niet verwachten dat pereiro het vandaag laat zien. Daar word hij niet voor betaald .
Zou hem eraf halen voor mahlen. Dan de jong op de plek van pereiro.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Omdat... Balverlies Barca?carpebios schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:13:
Huh!!!!????? Hoezo een overtreding?
Dat hele stuk vliegen naar Eindhoven, om daar in de kou te kijken hoe matig je eigen ploeg speelt.
Kom Marc, snel pereiro er uit en malen er in
Hopen dat ze bij PSV het licht zien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
maar een onverdiende voorsprong voor barca.
Deadsy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:19:
Messi gunt het PSV gewoon niet, de eikel.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ow, ik begrijp het wel hoor. En ik ben het met je eens dat hij het moet laten zien op deze momenten.Deadsy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:50:
[...]
Je begrijpt het denk ik niet, dat is niet de discussie.
Dit is niet de Eredivisie, dit is de CL, hier moet hij zich laten zien en dat is hem tot dusver niet gelukt dit CL seizoen
Op snelheid loopt hij ze er niet uit, hij komt er op techniek niet langs, voetbal intelligentie laat hij ook niet zien en wanneer hij met de bal loopt laat hij zich te eenvoudig van de bal af lopen.
Als hij naar een grote club wil en PSV veel voor hem wil vangen dan moet hij toch iets in de CL laten zien.
En trouwens, de plekken waar ze de overtreding begaan daar kun je rustig en vrije trap weg geven. Vrij ver van het doel weg.
Maar.... Is het niet zo dat ze juist overtredingen maken op die plekken waar vrije trappen niet gevaarlijk zijn omdat ze bang zijn voor zijn snelheid. (Zoals die fransmans in de eerste helft). Als hij weg is op het middenveld, is hij niet meer te achterhalen. Daarbij declasseer je de hele eredivisie met je stelling dat hij geen voetbalintelligentie laat zien.
Schitterende voetbeweging van Messi bij het doelpunt!
Dat dacht ik ook :dMartinusz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:21:
Ik dacht hij doet het weermaar was gewoon de 5de herhaling van de goal....even tussendoor...
Dus de wissel zal in de 80e minuut komen
Je hebt verschillende momenten van voetbal intelligentie. Voor de Eredivisie heeft hij genoeg, maar hij moet het ook op dit niveau hebben.ST10©DE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:22:
[...]
Ow, ik begrijp het wel hoor. En ik ben het met je eens dat hij het moet laten zien op deze momenten.
Maar.... Is het niet zo dat ze juist overtredingen maken op die plekken waar vrije trappen niet gevaarlijk zijn omdat ze bang zijn voor zijn snelheid. (Zoals die fransmans in de eerste helft). Als hij weg is op het middenveld, is hij niet meer te achterhalen. Daarbij declasseer je de hele eredivisie met je stelling dat hij geen voetbalintelligentie laat zien.
Schitterende voetbeweging van Messi bij het doelpunt!
En in het begin van de wedstrijd liep hij inderdaad die Fransman er uit, maar werd ook diverse keren van de bal af gelopen.
Ook speelt hij de bal te ver voor zich uit, iets wat je op dit niveau kan nekken.
Maar niet veel spelers kunnen op hoge snelheid met de bal aan de voet lopen.
Had inderdaad al in de rust of na die eerste goal gemoeten.carpebios schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:28:
Wissel is perfect, maar wel een beetje laat. Die Hendrix doet echt niets goed.
Wat is het met die Nederlandse jonge trainers en hun ruk wissel beleid.
Leren ze dat op de cursus
Zonder te overdrijven maar Messi doet dit soort dingen niet per ongeluk maar heeft echt voetbalintelligentie.Martinusz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:27:
Uh WoW dat was dus niet per ongeluk...
Wat is dat nou weer voor rare opmerkingjaapstobbe schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:29:
PSV doet niet onder voor Feyenoord in de CL
Zijn toch echt echt paar niveaus beter dan Feyenoord in de CLjaapstobbe schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:29:
PSV doet niet onder voor Feyenoord in de CL
En 1 puntDeadsy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:30:
[...]
Zijn toch echt echt paar niveaus beter dan Feyenoord in de CL
Zeg maar gerust 10 maal beter! Wat een belachelijke opmerking.Deadsy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:30:
[...]
Zijn toch echt echt paar niveaus beter dan Feyenoord in de CL
waarom kan dit in de competitie nooit gebeuren
mensen als Feyenoord in de groep van PSV gezeten had dan hadden ze nu al met 0-10 achtergestaan
en was hun doelsaldo 1-40 of zo
Malen staat er toch al in?carpebios schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:31:
Lozano voor Malen denk ik zo, die mag het eens proberen.
alles kan off-topic
Dit weekend start v Bommel gewoon weer met de zelfde elf
Maar dan winnen ze wel weer met gemak....Deadsy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:32:
En weet je wat het erge is.
Dit weekend start v Bommel gewoon weer met de zelfde elf
Je kunt ook een heel klein beetje overdrijvenHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:32:
wat een geniaal doelpunthelaas voor PSV die hadden veel meer verdient tot nu toe, oudste voetbalwet ter wereld : als je zelf niet scoort dan doet de tegenstander dat wel
waarom kan dit in de competitie nooit gebeuren?
mensen als Feyenoord in de groep van PSV gezeten had dan hadden ze nu al met 0-10 achtergestaan
en was hun doelsaldo 1-40 of zowel vooruit eentje zelf maken dan he
We hebben geen idee hoe Ajax of Feyenoord het in deze poule zou doen, want die spelen daar niet...
XXXVI
Goed voor PSV toch, dan blijft ie tenminste.Ankona schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:32:
Lozano werkt niet echt aan zijn marktwaarde.
Zouden ze om die reden wat door zijn thee gedaan hebben?jaapstobbe schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:34:
[...]
Goed voor PSV toch, dan blijft ie tenminste.
alles kan off-topic
Nou ben benieuwd, je begint wat frustratie te zien bij PSV, de eerste keer dit seizoen echt frustratie op de gezichten. Zou het een keerpunt zijn?
Ik hoop hetPolarBear schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:35:
[...]
Nou ben benieuwd, je begint wat frustratie te zien bij PSV, de eerste keer dit seizoen echt frustratie op de gezichten. Zou het een keerpunt zijn?
Ja, maar wel in de Kuip he?!Deadsy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:36:
[...]
Ja, maar laten we eerlijk zijn. Het is Feyenoord
Verwijderd
Bovendien zal de Feyenoord achterban eisen dat er expres verloren wordt.Qu3st schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:37:
[...]
Ja, maar wel in de Kuip he?!Kan alle kanten opvallen.
Neh ondanks de Kuip is het verschil te grootQu3st schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:37:
[...]
Ja, maar wel in de Kuip he?!Kan alle kanten opvallen.
Het kan zomaarVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:37:
Tottenham 1-0 Eriksen. Over en uit voor PSV in Europa. Niet dat ik ze nog 2-2 zie maken...
Het erge is dat er inderdaad Feyenoorders zijn die dat zullen willenjaapstobbe schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:38:
[...]
Bovendien zal de Feyenoord achterban eisen dat er expres verloren wordt.
Nu gaan ze er wel in
[ Voor 36% gewijzigd door OB1 op 28-11-2018 22:41 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ach is dat echt zo een groot verschil?carpebios schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:39:
Volgens mij is niet Feyenoord aan het voetballen maar Barca? Een iets andere tegenstander.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
![]()