Nu spreek je jezelf tegen

want die debielen zijn geen supporters van de club.
En natuurlijk zo'n regel straft alle goedwilse supporters, maar nu worden ook onschuldige mensen de dupe namelijk die cafe eigenaar wiens cafe gesloopt wordt, of die hoteleigenaar of hele straten met winkels of bewoners van zo'n stad en ja op dit moment ook al de gewone goedwilse supporters!
Want dat tuig pakt ook de goedwilse supporters nu, wil je van al dit gezeik af, moet je gewoon lekker zonder uitsupporters spelen. Brengt rust voor heel wat mensen! (idd jammer voor die paar honderd goedwilse supporters)
Napo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:57:
[...]
Zo kan je het interpreteren zo is het echter niet bedoeld. Er wordt weer eens doorgeslagen in het ontzeggen van toegang tot een stad tot het niet toestaan tot het inreizen van een land in zijn geheel. Klaarblijkelijk ben je als aanhanger haast direct crimineel (aldus jouw logica) iets waar ik voor jouw toevoeging van een inreisverbod nog enige nuance in zag.
Na de toevoeging sla je mijn inziens wartaal uit en vandaar ook de vorm van de reactie. Met het meegaan in jouw niveau hoop ik dat je inziet hoe belachelijk jouw idee is.
Je vindt het wartaal om hooligans op te pakken?

ja dat is echt heeeeel raar.
Edit:
Oke nuance: ik denk dat jij mij niet begreep, ik heb het niet over oppakken van alle supporters. Maar stel er is een regeling actief van geen uit supporters en we zijn inmiddels 5 jaar verder (zoals ik eerder al zei) met die regeling, dan weet iedereen dat je als supporter in die stad niks te zoeken hebt, immers je kan de wedstrijd niet bezoeken. Als er dan toch tientallen tokkies met capuchon in een vliegtuig naar zo'n stad vliegen een dag voor zo'n wedstrijd, ja dan mogen die van mij direct op een vlucht terug of in een donkere cel met Bubba
[
Voor 92% gewijzigd door
Martinusz op 27-11-2018 13:09
]
Float like a butterfly, sting like a bee.