[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.766 views

Onderwerpen

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:57
Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:26:
[...]
Nou denk het wel hoor, of denk jij dat men allemaal steeds gaan afreizen zonder wedstrijd te kijken en alleen om te rellen?
Ja, ik denk dat het voetbal voor dit soort gasten bijzaak is. Ook zonder dat er ueberhaupt gevoetbald wordt spreken dit soort groepen af om te knokken. Of om zwarte-piet-demontraties te "versterken". En wat dacht je van Ado-hooligans die naar Warschau afreizen als Ajax daar speelt, denk je dat die een zier geven om het voetbal (als ze ueberhaupt een ticket hebben)?

Regeren is vooruitschuiven

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 11:43

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kan er niet ipv een school shooting een hooligan/eencellige randdebielen shooting plaats vinden als 'oplossing' of mag ik dat niet zeggen ? |:( :X

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:49
T-MOB schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:14:
[...]

Ja, ik denk dat het voetbal voor dit soort gasten bijzaak is. Ook zonder dat er ueberhaupt gevoetbald wordt spreken dit soort groepen af om te knokken. Of om zwarte-piet-demontraties te "versterken". En wat dacht je van Ado-hooligans die naar Warschau afreizen als Ajax daar speelt, denk je dat die een zier geven om het voetbal (als ze ueberhaupt een ticket hebben)?
Prima dat ze lekker onderling afspreken, dat ze elkaar maar dood slaan, zal mij geen biet kunnen schelen.
Maar waarom zouden ADO hooligans naar Polen afreizen als daar bijv. geen Ajax supporters zijn, omdat er geen uitsupporters mogen komen?

Zoals ik al zei, als je een "goede" reden om daar aanwezig te zijn in de stag (namelijk een wedstrijd bijwonen) weghaalt, wordt het en moeilijker verschuilen voor die debielen en makkelijker voor de politie om die debielen op te sporen en direct op te pakken, immers mogen ze daar niet zijn :)

Europees mogen ze het van mij zo al invoeren.

Het effect is nooit direct, maar stel dat je dit instelt, zie jij dan over pak hem beet 5 jaar nog van die debielen een hele trip naar Athene maken om met z'n tienen te gaan knokken? (terwijl ze zo opgepakt kunnen worden, al op het vliegveld desnoods)

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 27-11-2018 12:26 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:24:
Zoals ik al zei, als je een "goede" reden om daar aanwezig te zijn in de stag (namelijk een wedstrijd bijwonen) weghaalt, wordt het en moeilijker verschuilen voor die debielen en makkelijker voor de politie om die debielen op te sporen en direct op te pakken, immers mogen ze daar niet zijn :)
In basis zijn het ook gewoon mensen. Mensen mogen in beginsel ook gewoon in de stad komen zelfs als er een wedstrijd plaatsvindt. Dat sommige mensen ook aanhanger zijn van een club is niet echt een goede reden om een hele populatie de toegang te ontzeggen, diegene die de problemen veroorzaken dien je aan te pakken.

Het feit dat er gesproken wordt over standaard gebiedsverboden - op stadsniveau zelfs - is schrikbarend. Het probleem is eveneens dat het gemiddelde probleemgeval niet uitgedost is in clubkleuren en derhalve niet direct te identificeren is. Je pakt uiteindelijk dus voornamelijk de supporters aan dei wel uitgedost zijn in clubkleuren en dan krijgt je dit soort berichten: PSV-steward adviseert kinderen Feyenoordshirt om te draaien

Toevoeging:
Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:24:
Prima dat ze lekker onderling afspreken, dat ze elkaar maar dood slaan, zal mij geen biet kunnen schelen.
Het effect is nooit direct, maar stel dat je dit instelt, zie jij dan over pak hem beet 5 jaar nog van die debielen een hele trip naar Athene maken om met z'n tienen te gaan knokken? (terwijl ze zo opgepakt kunnen worden, al op het vliegveld desnoods)
Zullen we voetbalclubs dan maar direct als criminele organisaties kenmerken?

[ Voor 18% gewijzigd door Napo op 27-11-2018 12:43 ]

• Martinusz
Napo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:42:
Toevoeging:

[...]

Zullen we voetbalclubs dan maar direct als criminele organisaties kenmerken?
Nu spreek je jezelf tegen :) want die debielen zijn geen supporters van de club.

En natuurlijk zo'n regel straft alle goedwilse supporters, maar nu worden ook onschuldige mensen de dupe namelijk die cafe eigenaar wiens cafe gesloopt wordt, of die hoteleigenaar of hele straten met winkels of bewoners van zo'n stad en ja op dit moment ook al de gewone goedwilse supporters!
Want dat tuig pakt ook de goedwilse supporters nu, wil je van al dit gezeik af, moet je gewoon lekker zonder uitsupporters spelen. Brengt rust voor heel wat mensen! (idd jammer voor die paar honderd goedwilse supporters)
Napo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:57:
[...]

Zo kan je het interpreteren zo is het echter niet bedoeld. Er wordt weer eens doorgeslagen in het ontzeggen van toegang tot een stad tot het niet toestaan tot het inreizen van een land in zijn geheel. Klaarblijkelijk ben je als aanhanger haast direct crimineel (aldus jouw logica) iets waar ik voor jouw toevoeging van een inreisverbod nog enige nuance in zag.

Na de toevoeging sla je mijn inziens wartaal uit en vandaar ook de vorm van de reactie. Met het meegaan in jouw niveau hoop ik dat je inziet hoe belachelijk jouw idee is.
Je vindt het wartaal om hooligans op te pakken? 8)7 ja dat is echt heeeeel raar.

Edit:
Oke nuance: ik denk dat jij mij niet begreep, ik heb het niet over oppakken van alle supporters. Maar stel er is een regeling actief van geen uit supporters en we zijn inmiddels 5 jaar verder (zoals ik eerder al zei) met die regeling, dan weet iedereen dat je als supporter in die stad niks te zoeken hebt, immers je kan de wedstrijd niet bezoeken. Als er dan toch tientallen tokkies met capuchon in een vliegtuig naar zo'n stad vliegen een dag voor zo'n wedstrijd, ja dan mogen die van mij direct op een vlucht terug of in een donkere cel met Bubba >:)

[ Voor 92% gewijzigd door Martinusz op 27-11-2018 13:09 ]

• Napo
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:53:
[...]

Nu spreek je jezelf tegen :) want die debielen zijn geen supporters van de club.
Zo kan je het interpreteren zo is het echter niet bedoeld. Er wordt weer eens doorgeslagen in het ontzeggen van toegang tot een stad tot het niet toestaan tot het inreizen van een land in zijn geheel. Klaarblijkelijk ben je als aanhanger haast direct crimineel (aldus jouw logica) iets waar ik voor jouw toevoeging van een inreisverbod nog enige nuance in zag.

Na de toevoeging sla je mijn inziens wartaal uit en vandaar ook de vorm van de reactie. Met het meegaan in jouw niveau hoop ik dat je inziet hoe belachelijk jouw idee is.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:17:
Kan er niet ipv een school shooting een hooligan/eencellige randdebielen shooting plaats vinden als 'oplossing' of mag ik dat niet zeggen ? |:( :X
Als ze afspreken op een verlaten weiland dan probeert de politie dat te voorkomen en spreekt heel Nederland er schande van. Daarom die groepen zijn eigenlijk dus maatschappelijk gewenst en mogen alleen risicoloos in binnensteden lopen kloten.

alles kan off-topic

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ankona schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:57:
[...]

Als ze afspreken op een verlaten weiland dan probeert de politie dat te voorkomen en spreekt heel Nederland er schande van. Daarom die groepen zijn eigenlijk dus maatschappelijk gewenst en mogen alleen risicoloos in binnensteden lopen kloten.
Waar, wanneer of hoe heeft 'heel Nederland' er 'schande van gesproken' dat de politie hier op ingrijpt of heeft ingegrepen? :?

Wat mij betreft - en ik moet de eerste nog tegenkomen die het daar niet mee eens is - allemaal op een groot vlot en afzinken in de Atlantische Oceaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2018 13:01 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:57
Ramzzz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:00:
[...]Wat mij betreft - en ik moet de eerste nog tegenkomen die het daar niet mee eens is - allemaal op een groot vlot en afzinken in de Atlantische Oceaan.
Nou, hier heb je hem: Daar ben ik het niet mee eens. Liever hooligans dan de doodstraf, en liever hooligans dan eigenrichting.

Regeren is vooruitschuiven

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

T-MOB schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:07:
[...]

Nou, hier heb je hem: Daar ben ik het niet mee eens. Liever hooligans dan de doodstraf, en liever hooligans dan eigenrichting.
Hahaha, daar kon ik op wachten.

Zoiets kun je ook overdrachtelijk opvatten. ;)

De 'hooligans' waar we het over hebben, kosten de maatschappij jaarlijks vele miljoenen, en zijn een loodzware last voor de politie overal.

Niemand, niemand wil dit.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Napo
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:53:
[...]

Je vindt het wartaal om hooligans op te pakken? 8)7 ja dat is echt heeeeel raar.
De hooligans mag je prima aanpakken echter is het inperken van de vrijheden een groot middel, je beperkt met jouw voorgestelde middel meer mensen dan enkel de excessen.
Edit:
Oke nuance: ik denk dat jij mij niet begreep, ik heb het niet over oppakken van alle supporters. Maar stel er is een regeling actief van geen uit supporters en we zijn inmiddels 5 jaar verder (zoals ik eerder al zei) met die regeling, dan weet iedereen dat je als supporter in die stad niks te zoeken hebt, immers je kan de wedstrijd niet bezoeken. Als er dan toch tientallen tokkies met capuchon in een vliegtuig naar zo'n stad vliegen een dag voor zo'n wedstrijd, ja dan mogen die van mij direct op een vlucht terug of in een donkere cel met Bubba >:)
Als mens kan je prima op vakantie naar een land waar toevallig de club ook speelt. Het inperken van deze vrijheden is mijn inziens buitenproportioneel, zeker omdat je - op basis van de missende nuance - de aanhangers van een club onder 1 noemer schaart.

• Martinusz
Napo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:25:
[...]

De hooligans mag je prima aanpakken echter is het inperken van de vrijheden een groot middel, je beperkt met jouw voorgestelde middel meer mensen dan enkel de excessen.

[...]

Als mens kan je prima op vakantie naar een land waar toevallig de club ook speelt. Het inperken van deze vrijheden is mijn inziens buitenproportioneel, zeker omdat je - op basis van de missende nuance - de aanhangers van een club onder 1 noemer schaart.
Volgens mij kan men prima vakantiegangers onderscheiden van hooligans, maar goed er is zo'n dergelijke regel niet, dus we maken ons druk om niks :P

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-02 19:31
Ach als ze toch al in Griekenland zijn kunnen we mijn idee perfect gebruiken.

We dumpen ze (de hooligans etc) allemaal op een eiland, en zetten over het hele eiland camera's en maken er een TV programma van.

Denk dat John de Mol dit wel zal willen financieren.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:23:

We dumpen ze (de hooligans etc) allemaal op een eiland, en zetten over het hele eiland camera's en maken er een TV programma van.

Misschien een klein eindje doorvaren naar de Krim? :+

• Ankona
Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:23:

En jij denkt dat die camera's heel blijven?

alles kan off-topic

• Deadsy
Ankona schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:32:
[...]

En jij denkt dat die camera's heel blijven?
Je kunt die dingen tegenwoordig vrij klein maken.
En waar zou jij meer op letten? Waar de camera's zijn of waar de mensen zijn die je willen afmaken?

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:18:
[...]

Vorige keer ging nergens over, straf verhoogd met als bewijsvoering het commentaar van Steijn 7(8)7
Straks wordt dit topic nog gebruikt voor bewijsvoering _O-

edit:
In Athene is het ook weer goed gegaan :N :
https://www.telegraaf.nl/...oligans-in-centrum-athene

Er komt een dag dat uitsupporters gewoon niet meer bestaan en alleen thuissupporters een wedstrijd kunnen bekijken.
En zo zie je maar weer dat men eerst wat moet checken voor ze iets schrijven:
https://www.nu.nl/buitenl...rs-bij-voetbalgeweld.html

• Ankona
Gözübüyük mag Feyenoord-PSV verpesten van de bond. Hij zal in zijn eigen wereld er wel weer een respect show van maken met een aantal rode kaarten.

alles kan off-topic

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ankona schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:18:
Gözübüyük mag Feyenoord-PSV verpesten van de bond. Hij zal in zijn eigen wereld er wel weer een respect show van maken met een aantal rode kaarten.
Hé, waar doet dit me aan denken?

O ja.
Gonadan schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:23:
[...]

Het befaamde indekken, kan het alleen nog maar meevallen. :P

• Napo
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:11:
[...]

Volgens mij kan men prima vakantiegangers onderscheiden van hooligans
Hoe gaat men herkennen of de reiziger een vakantieganger is of dat het een hooligan is? Deels kan je opvangen middels eerdere incidenten edoch niet in zijn geheel, niet iedereen wordt gepakt en geregistreerd. Daarnaast moet je je afvragen hoe breed je de blokade in wil zitten.

Als je het voorbeeld zou pakken van FC Bal op het dak vs Real Madrid. Hoe zou je dat aanpakken? In Nederland controleer je het op alle vliegvelden (Amsterdam, Groningen, Rotterdam/Den Haag, Eindhoven, Maastricht) en pak je dan ook de vliegvelden in grensgebieden van Duitsland en Belgie? Controleer je dan enkel de vluchten naar Madrid of ook de overige vluchten naar Spanje?

De excessen zou je prima kunnen opvangen met een meldplicht in een lokaal politiebureau op de dag van de wedstrijd. Het middel wat je schetst is nogal ingrijpend.
maar goed er is zo'n dergelijke regel niet, dus we maken ons druk om niks :P
Je schetst de situatie dus daar ga ik derhalve even in mee ;)

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 02:20

Koppensneller

winterrrrrr

Nou, de jeugd geeft alvast het goede voorbeeld voor vanavond:

AEK-U19 - Ajax-U19: 1-8

• Deadsy
Vincentio schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:15:
[...]

En zo zie je maar weer dat men eerst wat moet checken voor ze iets schrijven:
https://www.nu.nl/buitenl...rs-bij-voetbalgeweld.html
En toch blijf ik bij mijn plan. Gewoon al die idioten op pakken en ergens op een eiland dumpen.
Is er nog een Marine die een eiland gebruikt voor oefeningen met hun kanonen of raketten?

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:17
Zou maar even uithalen tegen Aek, want Bayern gaat verliezen, dat voel je opje klompen aankomen. Of is gelijk spel Ajax genoeg, sowieso?

• Deadsy
Sjah schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:35:
Zou maar even uithalen tegen Aek, want Bayern gaat verliezen, dat voel je opje klompen aankomen. Of is gelijk spel Ajax genoeg, sowieso?
Bij gelijkspel ben je afhankelijk van de laatste pot dacht ik.
Ajax winst of Benfica verlies en Ajax is hoe dan ook door.

Een dikke uitslag voor Ajax zou wel leuk zijn vanavond.

edit:
De leeftijden van de u19 ploeg van Ajax zijn ook weer leuk. Hoop echt diverse ervan terug te zien in het 1e.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 27-11-2018 16:39 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:33:
En toch blijf ik bij mijn plan. Gewoon al die idioten op pakken en ergens op een eiland dumpen.
Is er nog een Marine die een eiland gebruikt voor oefeningen met hun kanonen of raketten?
Iets als Mururoa bedoel je?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Sjah schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:35:
Nee, alleen als benfica 1x verliest heb je aan gelijkspel genoeg.
Edit: of Benfica ook gelijkspel. Voorsprong is 4 punten op dit moment.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 27-11-2018 16:59 ]

• Gonadan

Gonadan

Ofwel gewoon winnen, dan ben je zeker. Daarnaast hopen dat Benfica sowieso niet wint, dan heb je al een hoop lucht.
Liefst op eigen kracht, maar als het niet anders kan dan maar op de zwakte van je concurrenten. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:53
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:06:
Ofwel gewoon winnen, dan ben je zeker. Daarnaast hopen dat Benfica sowieso niet wint, dan heb je al een hoop lucht.
Liefst op eigen kracht, maar als het niet anders kan dan maar op de zwakte van je concurrenten. :P
Een hoop lucht? Dan ben je gewoon door. ;)
Edit: als ze verliezen bedoelde ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Mugwump op 27-11-2018 17:15 ]

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Gonadan

Gonadan

@Mugwump dat bedoel ik, als Benfica niet wint hoef je zelf ook niet per se te winnen. Dat scheelt een hoop.
Wellicht niet zozeer voor Ajax, maar wel voor mijn hart als ik op de bank zit straks. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:19:
@Mugwump dat bedoel ik, als Benfica niet wint hoef je zelf ook niet per se te winnen. Dat scheelt een hoop.
Wellicht niet zozeer voor Ajax, maar wel voor mijn hart als ik op de bank zit straks. :+
Benfica speelt pas na Ajax. Vrij onlogisch.
Zouden gewoon tegelijk moeten spelen.

Griekse ME is al bezig

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 27-11-2018 18:39 ]

• Napo
  • Niet online
Schandalige supporters natuurlijk, die hadden we nooit moeten laten afreizen. Dat volk komt alleen om te rellen! :+

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:47
Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:38:
[...]

Benfica speelt pas na Ajax. Vrij onlogisch.
Zouden gewoon tegelijk moeten spelen.

Griekse ME is al bezig
Bizar!! Het Ajax vak wordt bekogeld met een Molotov cocktail (!) en de Griekse ME gaat het Ajax vak binnen om de boel kort en klein te slaan. Verzin je toch niet dit?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Alsof geen uitsupporters zoveel effect had bij River-Boca...

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-02 12:46
Jorizzz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:45:
[...]

Bizar!! Het Ajax vak wordt bekogeld met een Molotov cocktail (!) en de Griekse ME gaat het Ajax vak binnen om de boel kort en klein te slaan. Verzin je toch niet dit?
Inderdaad, nogal omgekeerde wereld. Je ziet ook een groep mensen in dat vak zitten wat tussen de 2 groepen in zit en daar staat de politie niet bij, het is echt alleen gericht op de Ajax supporters. Alsof de grieken niks fout kunnen doen

• Deadsy
Napo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:45:
[...]

Schandalige supporters natuurlijk, die hadden we nooit moeten laten afreizen. Dat volk komt alleen om te rellen! :+
Zoals ik al zei, gewoon op een eiland dumpen. Niet zo extreem als Gonadan wil. Hij wil ze op een eiland waar atoom proeven gedaan zijn dumpen. Alhoewel dit ook leuk kan zijn.
Maar het is eenvoudiger om een Absalom reality serie te maken dan een Fallout serie.

Volgens die Wietse bij Veronica is de ingreep van de ME trouwens vrij raar. Aangezien de Grieken begonnen met dingen te gooien en de ME toen het vak met Ajax aanhang naar binnen is gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 27-11-2018 18:47 ]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-02 14:54
Wel weer jammer dat de Ajax "supporters" zich laten provoceren. Dit leidt voor de spelers alleen maar af. Ze gaan er iig niet beter door presteren.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

:)F Fijne wedstrijd allemaal :)F

Go Ajax *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die Amerikanen hebben toch net een voertuig laten landen op Mars? Dan moet het plaatsen van tuig op Mars (hard of zacht) toch ook geen problemen geven?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Pompi
Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2018/11/27/75c82be1-48a4-4691-be6f-2ee7a0aa4cbb.jpg
Heel goede controle daar bij de grieken, politie is echt goed bezig....

Als dit Ajax's zijn laatste waarschuwing kost zou ik toch echt in beroep gaan, aangezien de aanstichters echt grieks zijn

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:53:
Die Amerikanen hebben toch net een voertuig laten landen op Mars? Dan moet het plaatsen van tuig op Mars (hard of zacht) toch ook geen problemen geven?
Ach als ze Mars missen zou ik geen traan laten.

Stadion lekker leeg. Is dit in de competitie ook zo?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Is dat Zorba? Lijkt meer op een Henk.

• Deadsy
Ten Hag werkt dus nog ouderwets en niet met die moderne methodes van Kluivert.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-02 09:22
Zeer storend dat beeld

• Malfunctions
Beeld hier is prima

• Deadsy
Dat vele wit? Dat zijn de lege stoeltjes

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:01:
[...]
_O-

• Terranova
Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:01:
[...]

haha nee. Dat het beeld weg valt af en toe. Tenminste in het begin was het even

Edit: Net toch weer, met Blind die even in beeld bleef met wat pixels :+

[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 27-11-2018 19:05 ]

• Deadsy
Wat zitten ze om de zoveel tijd om te roepen?

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-02 12:06
Supporters op de sintelbaan.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-02 05:23

Qu3st

Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:08:
Wat zitten ze om de zoveel tijd om te roepen?
De gyros is nog niet warm en dat ze nog geduld moeten hebben voor hun broodjes.

• DoeEensGek
Qu3st schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:10:
[...]

De gyros is nog niet warm en dat ze nog geduld moeten hebben voor hun broodjes.
Nog 5minuten hoor ik net.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Geen geel?
AEK heeft de wedstrijd tegen Feyenoord gekeken?

[ Voor 71% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-11-2018 19:12 ]

• Pompi
Dat die Chygrynskiy ooit nog eens bij Barca heeft gespeeld, houthakker met weinig balgevoel van wat ik nu zo zie

• Deadsy
Pompi schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:12:
Dat die Chygrynskiy ooit nog eens bij Barca heeft gespeeld, houthakker met weinig balgevoel van wat ik nu zo zie
Kwamen ze daar ook vlug achter. Is dacht ik met flink verlies verkocht.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als deze door een Griekse supporter vanaf de sintelbaan naar het uitvak is gegooid:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NIbriOUE6ElGDGSsZF3SmJra/full.jpg[/]

stem ik gewoon voor uitsluiting.

• ilhanko
  • Niet online
Het lijkt wel een jeugd voetbaltoernooitje; paar ouders langs de lijn, matig voetbal op een slecht veld en een vrijwilliger bij de omroepinstallatie die de volgende wedstrijden op de andere velden opnoemt.

• Qu3st

Qu3st

Aaah kijk we hebben weer een topscheids in de CL. Fijn!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Geel voor het aangaan van een duel? Vreemd.

Weer die jankerd Ponce...

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 27-11-2018 19:15 ]

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Terecht geel lijkt me :+

ICE ICE Baby

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

begint al lekker met de vage gele kaart voor schone

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
PWM schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:13:
Als deze door een Griekse supporter vanaf de sintelbaan naar het uitvak is gegooid:

[Afbeelding][/]

Die Wietse van Veronica gaf tijdens de warmingup aan dat Griekse supporters molotov cocktails richting het uitvak gooiden.
Hierop ging de ME het uitvak in.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sta je bij de Griek op je eten te wachten?
Deadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:15:
[...]
Die Wietse van Veronica gaf tijdens de warmingup aan dat Griekse supporters molotov cocktails richting het uitvak gooiden.
Hierop ging de ME het uitvak in.
Logisch voor hen, daarom geen wonder dat Griekenland op een haartje na failliet was

[ Voor 50% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-11-2018 19:16 ]

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ajax moet Neres veeeel meer betrekken

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:54

Hupske

AFCA

AEK heeft ook weinig zin in de wedstrijd.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Qu3st

Qu3st

groggy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:16:
Ajax moet Neres veeeel meer betrekken
Dan moet hij misschien ook zelf wat meer doen, heb de rechterkant nog vrij weinig zien doen. En wat ze deden was niet best.

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:15:
[...]

Sta je bij de Griek op je eten te wachten?
Nee, had belchinees _O-

ICE ICE Baby

• toolkist
  • Niet online
Goeie scheids zeg...

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En dan krijgt Schöne geel ...

[ Voor 128% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-11-2018 19:23 ]

• toolkist
  • Niet online
Hoge voorzetten met Dolberg in de spits _O-

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

De ajacieden dagen wel uit hoor met hun luid gezang 🤪

ICE ICE Baby

• DoeEensGek

[Afbeelding][/]

YouTube: Chaos in Athene: AEK- en Ajax-fans gooien met vuurwerk

YouTube: Rellen in stadion AEK

[ Voor 9% gewijzigd door DoeEensGek op 27-11-2018 19:26 ]

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

De beste kopper bij ajax mist m

ICE ICE Baby

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:54

Hupske

AFCA

Oei! Verkeerde man op die plek.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• DoeEensGek
Verdorrie beste kans.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
djmuggs schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:21:
De ajacieden dagen wel uit hoor met hun luid gezang 🤪
Iets zegt me dat de kat die jij zojuist hebt gegeten niet goed is gevallen. :9

• groggy
  • Niet online
Daar kan je ook rood voor geven

• Malfunctions
Ajax is niet bepaald geweldig, maar alsnog heer en meester. Die ingehuurde Grieken snappen er geen pepernoot van. Waarom spelen die in godsnaam CL?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[Afbeelding][/]

Uitsluiting ja, van Europees voetbal in het seizoen 2019/2020. Doet waarschijnlijk meer pijn. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Typhone
  • Laatst online: 09:36

Typhone

Who Dares Wins

Wat een k*twedstrijd. Ziet geen hol vanwege die lage camera positie, die sintelbaan is ook zo lekker 1933, mega saaie ambiance, AEK wil niet voetballen of kan het niet en Leo Oldenburger ben ik nu al zat. Nee de crisis duurt nog wel even voort in Griekenland.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Zo maar eens even de tv aanslingeren als ik dit zo lees. Op het AD las ik al over een molotov cocktail en dat die griekse ME'ers het wel best vinden wat hun collega Grieken doen. Stond ook dat ze wel tegen Ajax fans optraden.

• toolkist
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:28:
Ajax is niet bepaald geweldig, maar alsnog heer en meester. Die ingehuurde Grieken snappen er geen pepernoot van. Waarom spelen die in godsnaam CL?
Tja ze kwamen de voorrondes door. Wel de makkelijkere kant aangezien ze kampioen waren, maar de rest was schijnbaar nog slechter.

• Deadsy
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:28:
[...]

Uitsluiting ja, van Europees voetbal in het seizoen 2019/2020. Doet waarschijnlijk meer pijn. ;)
Staan 7e, dus maak er maar het volgende seizoen dat ze mee mogen doen in Europa.

• ephymerous
  • Laatst online: 10:00
Het is wederom droevenis wat Dolberg laat zien. Graag wisselen en voorlopig alleen na de 70e minuut brengen.

XXXVI

• Emgeebee
  • Laatst online: 04-02 19:40
Pfoe wat een saaie wedstrijd. Ik kijk 't nog 10 minuutjes aan maar anders is de uitslag even opzoeken ook prima.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

En dat is geen geel? Complete willekeur weer. Iemand zetje geven terwijl die springt.

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 27-11-2018 19:32 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit was nou Geel scheids

• groggy
  • Niet online
Zou labyad iets kunnen forceren?

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Die Grieken weten ook niet zo goed wat ze moeten volgrns mij. Dat was best een kansrijke aanval als hij gewoon doorliep.

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:31:
Het is wederom droevenis wat Dolberg laat zien. Graag wisselen en voorlopig alleen na de 70e minuut brengen.
Nieuwe spits kopen, je staat gewoon standaard met 10 als hij speelt.

• groggy
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:33:
[...]

Bande is toch spits?

• DoeEensGek
Pfff...

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Als ie weer heel is wel ja

ICE ICE Baby

• Typhone
  • Laatst online: 09:36

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:31:
Hahaha die kerel brengt echt nul komma niks. Aanfluiting. Altijd als ie gevaarlijk kán worden glijdt ie uit.

• toolkist
  • Niet online
Linksbuiten, en die is pas ergens na de winterstop terug en dan nog lang niet wedstrijdfit

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ziyech wordt gemist...

• Martinusz
Gewoon the Hunt erin

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:33:
[...]

Neres speelt ook niet echt mee vandaag hoor. En Tadic is ook erg afwezig.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als ze wat meer lengte voorin hadden, kunnen ze veel meer doen met de voorzetten van Tadic.
Dolberg heb je ook niks aan zo.

Dit AEK moet je toch met 2-0 voor de rust opgerold hebben.

Tweakers Discord

• groggy
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:37:
[...]

Neres speelt ook niet echt mee vandaag hoor. En Tadic is ook erg afwezig.
Doet tadic mee dan?

• Terranova
Best lastig voetballen tegen 11 grieken op eigen helft, zo is het iig wel verdomd saai
Pagina: 1 ... 165 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.