Fey-PSV verwacht ik ook niks van eerlijk gezegd.
[ Voor 15% gewijzigd door jaapstobbe op 24-11-2018 22:09 ]
Je staat 2-0 tegen 10 man. Geef je spelers eens wat rust.
edit:
O even vergeten dat ik voor Ajax ben. Laat ze 90min staan Marc.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 24-11-2018 22:14 ]
Blijkbaar kunnen de spelers dat prima aan (ook niet bijzonder indien ze fit zijn) en zolang je het trainingsschema daar op aanpast moet het ook geen probleem zijn.Deadsy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:13:
v Bommel heeft nog niet gewisseld?
Je staat 2-0 tegen 10 man. Geef je spelers eens wat rust
Nja. Met het oog op Barca en Feyenoord lijkt het me ook geen gek idee om wat spelers rust te geven.. Met 3-0 is het risico zo goed als niet aanwezig.Napo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:16:
[...]
Blijkbaar kunnen de spelers dat prima aan (ook niet bijzonder indien ze fit zijn) en zolang je het trainingsschema daar op aanpast moet het ook geen probleem zijn.
Edit: ik geloof dat dumfries tegen duitsland al niet speelde vanwege wat klachten.
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 24-11-2018 22:20 ]
Idd gewoon lekker laten ballen, als iemand geen lijntjes heeft geen enkele reden om te wisselen.Napo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:16:
[...]
Blijkbaar kunnen de spelers dat prima aan (ook niet bijzonder indien ze fit zijn) en zolang je het trainingsschema daar op aanpast moet het ook geen probleem zijn.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik dacht dat Koeman een ander koppeltje op de rechter flank wilde zien. Dan nog kan je, zeker met enig behoud Dumfries laten spelen en hopelijk de algehele 90 minuten.aicaramba schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:18:
[...]
Edit: ik geloof dat dumfries tegen duitsland al niet speelde vanwege wat klachten.
Hoogstwaarschijnlijk alleen nog actief in de Eredivisie na de winterstop, rust hebben ze echt niet nodig op dit moment. Die rust krijgen ze wel later als alleen de competitie telt en de enige concurrent nog overal actief is. Het enige wat PSV hoeft te doen is druk op de ketel houden door de voorsprong niet weg te geven tot aan de winterstop.Deadsy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:13:
v Bommel heeft nog niet gewisseld?
Je staat 2-0 tegen 10 man. Geef je spelers eens wat rust
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-11-2018 22:33 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dus jij gelooft niet in een wonder? En dat ze 3e worden?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:32:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk alleen nog actief in de Eredivisie na de winterstop, rust hebben ze echt niet nodig op dit moment. Die rust krijgen ze wel later als alleen de competitie telt en de enige concurrent nog overal actief is.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-11-2018 22:34 ]
Valt vandaag toch wel mee? NAC had pech met die eigen goal maar hield verder vrij gemakkelijk stand en zo'n vroege zwaarbestrafte rode kaart voor Heerenveen is ook niet de norm.jaapstobbe schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:08:
Niemand kan Ajax of PSV tegenstand bieden dit seizoen he? Laat PSV dan ook maar 34 wedstrijden winnen dan hebben we dat record ook weer gehad.
Fey-PSV verwacht ik ook niks van eerlijk gezegd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Once again open up your bag of tricks!
Niet de eerste keer, hopelijk doet hij dit nog vaker!Napo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:58:
Prima omhaal van de jong, nooit verwacht dat hij dit nog kon
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Zo goed deed NAC het niet in mijn ogen. Totaal niet willen voetballen en met 11 man op eigen helft levert je met een beetje geluk een punt op. Dan moet dat wel 90min goed gaan.ph4ge schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:37:
[...]
Valt vandaag toch wel mee? NAC had pech met die eigen goal maar hield verder vrij gemakkelijk stand en zo'n vroege zwaarbestrafte rode kaart voor Heerenveen is ook niet de norm.
Zulke doelpunten mag ie inderdaad vaker maken, wat een beauty. Daar kan ik als niet PSVer ook alleen maar van genieten.Ramzzz schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:57:
[...]
Niet de eerste keer, hopelijk doet hij dit nog vaker!
Was op geen enkele manier een rode kaart. Ik dacht in eerste instantie aan overtreding/geel, maar na het zien van een paar herhalingen neig ik er toch naar dat Van Boekel het in eerste instantie goed gezien had. Verdediger speelt de bal, irritante Mexicaan voert toneelstukje op.Hupske schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:22:
Nou een makkie voor PSV weer zo. Vindt het dus echt geen rode kaart. Staat nog een verdediger aardig in de buurt.
Wat de meerwaarde van <knip> een VAR is vraag ik me af. Die tweede ingreep even later sloeg ook nergens op.
[ Voor 2% gewijzigd door Ramzzz op 25-11-2018 12:34 ]
alles kan off-topic
Want inderdaad, zowel de VAR als de scheidsrechter is niet in staat om in de herhaling het toneelstuk van de werkelijkheid te onderscheiden.Ankona schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:04:
[...]
Was op geen enkele manier een rode kaart. Ik dacht in eerste instantie aan overtreding/geel, maar na het zien van een paar herhalingen neig ik er toch naar dat Van Boekel het in eerste instantie goed gezien had. Verdediger speelt de bal, irritante Mexicaan voert toneelstukje op.
Thornsby gaat voor de bal met een gestrekt been en met de noppen naar voren, de speler neemt een groot risico en is uiteindelijk misschien wel of niet te laat (ik kan het niet goed vaststellen).
Wel knap dat ondanks Lozano zijn reputatie men daar dan nog steeds niet doorheen kan kijken (of men ziet het simpelweg goed en wil jij graag iets anders zien)
Het tweede VAR-moment was wat raar want rood zou het nooit moeten zijn. Dat Lammers een groot risico neemt door er op zo'n manier in te gaan zie ik echter wel, dat is echter wel het nadeel van een keeper en als je dit gaat bestraffen kan je meer affluiten in het 5m gebiedAnkona schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:04:
[...]
Wat de meerwaarde van [mbr]<knip>[/] een VAR is vraag ik me af. Die tweede ingreep even later sloeg ook nergens op.
[ Voor 22% gewijzigd door Napo op 25-11-2018 13:08 ]
Mocht PSV echt in de buurt gaan komen dan liggen ze zo ver voor op de nummer twee dat ze het mentaal wel gaan verkloten.jaapstobbe schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:08:
Niemand kan Ajax of PSV tegenstand bieden dit seizoen he? Laat PSV dan ook maar 34 wedstrijden winnen dan hebben we dat record ook weer gehad.
Vorig jaar mocht Ajax ook ineens weer een heel stuk dichterbij komen toen de afstand onoverbrugbaar was geworden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV mag nog tegen linkerrijtje ploegen. PSV blijft echt niet zonder puntverlies tot de wnterstop.
Feyenoord is aardig aan het tikken btw. Nu nog goals.
edit: Ah daar is de goal al. Mooie weer hoor.
Nog meer edits: Wat is die Blom toch poepsheids. Onterecht geel en een moment doodfluiten waar er helemaal neits aan de hand was......
[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 25-11-2018 14:51 ]
Blom fluit eigenlijk nooit goed. Snap niet dat die man nog wedstrijden van grote(re) clubs krijgt.Leon Zwiers schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:35:
Nog meer edits: Wat is die Blom toch poepsheids. Onterecht geel en een moment doodfluiten waar er helemaal neits aan de hand was......
Punt is dat er allemaal vrij zwakke scheidsrechters rondlopen. Eigenlijk alleen Nijhuis die consequent goed is en Makkelie en Van Boekel die regelmatig goed zijn (maar soms ook zwak/dubieus)danslo schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:52:
[...]
Blom fluit eigenlijk nooit goed. Snap niet dat die man nog wedstrijden van grote(re) clubs krijgt.
alles kan off-topic
Wisselen die Malacia en Jorgensen. Clasie mag er van mij ook weer uit, vertraagt het spel als de neten. Tikkie terug tikkie breed. Ze zijn gewoon weer gestopt met voetballen na die 1-0. Het is nu wachten op de 1-1
Edit: thank god zit het erop. Wat een enorme kutpot. PSV gaat gewoon met 5-0 winnen van ons komende week.
[ Voor 64% gewijzigd door LZ86 op 25-11-2018 16:20 ]
Of met 0-10Leon Zwiers schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:58:
Nou het was een 15 minuten goed, nu met de minuut slechter dat spel, Groningen komt ook weer een beetje terug.
Wisselen die Malacia en Jorgensen. Clasie mag er van mij ook weer uit, vertraagt het spel als de neten. Tikkie terug tikkie breed. Ze zijn gewoon weer gestopt met voetballen na die 1-0. Het is nu wachten op de 1-1
Edit: thank god zit het erop. Wat een enorme kutpot. PSV gaat gewoon met 5-0 winnen van ons komende week.
Ga jij kijken en hier commentaar leveren? Want dan ga ik er wel even voor zitten om dit topic te volgen.Leon Zwiers schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:58:
PSV gaat gewoon met 5-0 winnen van ons komende week.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij 2 goals voor PSV haak ik af =pGonadan schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:34:
[...]
Ga jij kijken en hier commentaar leveren? Want dan ga ik er wel even voor zitten om dit topic te volgen.
Ik zie Gio wel winnen volgende week ... als hij zijn geld op PSV zet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Meeste overwinningen op rij vanaf de seizoensstart - 17 - PSV (1987/1988)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ho eens even, eerst nog een nederlaagje tegen VVV als tussendoortje.Leon Zwiers schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:58:
PSV gaat gewoon met 5-0 winnen van ons komende week.
VVV is toch pas na Feyenoord-psv?Vincent Dave schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:13:
[...]
Ho eens even, eerst nog een nederlaagje tegen VVV als tussendoortje.
alles kan off-topic
En al doen ze het niet, je krijgt toch lampies op bezoek.Ankona schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:42:
Als zondag de lichten het blijven doen en die wedstrijd gewoon uitgespeeld kan worden wel .
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van de ooit zo geroemde jeugdopleiding hoeven we zo te lezen voorlopig ook niets te verwachten. Summerville stond bij veel Varkenoordvolgers hoog op de lijst van talenten maar dit zou weleens een afscheid kunnen betekenen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Door de bank genomen wel de meest realistische en minst vooringenomen voetbalverslaggever die ik in de krant of op TV ben tegengekomen.Gonadan schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:09:
Oh joh, ik hoor nu pas dat die Willem Vissers van de Volkskrant is. Nu snap ik waarom hij altijd zo zuur is.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Omdat er een iemand zich misdraagt hoeven we maar niks meer te verwachten van de jeugdopleiding?ph4ge schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:10:
Feyenoord in shock na handgemeen in kleedkamer van Onder 19
Van de ooit zo geroemde jeugdopleiding hoeven we zo te lezen voorlopig ook niets te verwachten. Summerville stond bij veel Varkenoordvolgers hoog op de lijst van talenten maar dit zou weleens een afscheid kunnen betekenen.
Indien Summerville echt een familielid erbij heeft gehaald is het mijn inziens logisch als hij eruit wordt gekicked. Dat soort gasten kunnen we niet gebruiken.
Ik snap de reflex om zo iemand meteen bij het vuil te willen zetten. Maar ja, als je top ambities hebt.... dan zul je ook de uitdaging aan moeten gaan om toch te proberen ook de lastige jongens in hun talent te krijgen.
alles kan off-topic
Blijf mij enigsinds nog verbazen over de negativiteit rondom Feyenoord, natuurlijk kan het beter, maar als Feyenoord doorgaat zoals ze nu doen dan behalen ze 73 punten dit seizoen. Sinds de eeuwwisseling zijn er maar twee seizoenen geweest waarin ze meer dan die 73 punten haalden.
Is het niet gewoon zo dat PSV en Ajax gewoon ontzettend weinig laten liggen, waardoor een misstap gewoon een stuk 'duurder' is dan in voorgaande seizoenen?
[ Voor 81% gewijzigd door JST94 op 26-11-2018 09:33 ]
Eens, iemand wordt ook niet van school getrapt na 1 keer knokken.Ankona schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:17:
Je ziet best vaak dat topspelers hele vervelende en moeilijke personen zijn die pas tot hun waarde komen als ze de juiste begeleiding krijgen.
Ik snap de reflex om zo iemand meteen bij het vuil te willen zetten. Maar ja, als je top ambities hebt.... dan zul je ook de uitdaging aan moeten gaan om toch te proberen ook de lastige jongens in hun talent te krijgen.
Misschien gebeuren dit soort dingen wel vaker maar lekt het nu een keer uit, het is nogal een competitief wereldje uiteraard. (Ik vind het wel achterlijk dat je je familie erbij haalt, maar dat is een ander verhaal.
Tijd voor een nieuwe bril lijkt me, of beginnen met een bril.Ankona schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:04:
Verdediger speelt de bal, irritante Mexicaan voert toneelstukje op.
Thorsby mist de bal en raakt Lozano vol op zijn enkel, waarbij Lozano de bal geweldig aannam waardoor Bulthuis er nooit meer bij had gekund. Oftewel Lozano had zo door kunnen lopen naar de keeper.
Een volkomen terechte rode kaart dus.
Maar dat je Lozano een irritante Mexicaan noemt zegt natuurlijk al voldoende over je intentie.
Dit heeft te maken met de tegenvallende prestaties na het kampioenschap en daardoor te hoge verwachtingen. Was dat kampioenschap er niet geweest, dan waren de huidige prestaties prima geweest. Feyenoord is een uitstekende subtopper, wat lang werd geaccepteerd. Maar nu worden ze bekeken als kampioenkandidaat en dan valt het tegen, ook omdat inderdaad PSV en Ajax echt heel sterk presteren.JST94 schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:25:
Blijf mij enigsinds nog verbazen over de negativiteit rondom Feyenoord, natuurlijk kan het beter, maar als Feyenoord doorgaat zoals ze nu doen dan behalen ze 73 punten dit seizoen. Sinds de eeuwwisseling zijn er maar twee seizoenen geweest waarin ze meer dan die 73 punten haalden.
Verder heeft het te maken met het vertoonde spel en met de samenstelling van de selectie.
Feyenoord mist momenteel aankomende toppers en aansprekende jeugdspelers, waarbij het spel dit seizoen vooral redelijk is. Het is te weinig sprankelend en van een hoog niveau, met regelmatig diepe dalen.
Dat mogen Gio en Van Geel zich aanrekenen.
Mogelijk hebben we een andere bril op. Dat hij vol op zijn enkel geraakt wordt is op de beelden niet te zien. Wat wel te zien is is dat op het moment dat Thorsby in komt, de bal sterk van richting verandert.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:44:
[...]
Tijd voor een nieuwe bril lijkt me, of beginnen met een bril.
Thorsby mist de bal en raakt Lozano vol op zijn enkel, waarbij Lozano de bal geweldig aannam waardoor Bulthuis er nooit meer bij had gekund. Oftewel Lozano had zo door kunnen lopen naar de keeper.
Een volkomen terechte rode kaart dus.
Maar dat je Lozano een irritante Mexicaan noemt zegt natuurlijk al voldoende over je intentie.
En wat betreft mijn intentie mbt Lozano. Ik denk dat jij ook daar teveel van een vooringenomenheid uitgaat. Ik vind het een fantastische speler, maar ook een irritante naaier. Hij is gewoon bij erg veel kaarten betrokken en dat is niet enkel omdat de verdedigers machteloos zijn om hem binnen de regels af te stoppen. Bij deze actie lag hij ook weer te kermen alsof zijn been gebroken was maar even later speelt hij weer verder of er niets aan de hand is.
alles kan off-topic
Ik denk dat je vergeet dat Gio medio vorig seizoen al over de datum was. De beker was de kans om met de hoofdprijs te vertrekken en de meeste fans verbaasden zich daar over. Vervolgens was Trencin natuurlijk ook bijzonder pijnlijke en kostbare uitglijder wat op zichzelf al reden genoeg was om van Gio afscheid te nemen.JST94 schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:25:
Van Persie is daar toch wel een mooi voorbeeld van.
Is het niet gewoon zo dat PSV en Ajax gewoon ontzettend weinig laten liggen, waardoor een misstap gewoon een stuk 'duurder' is dan in voorgaande seizoenen?
In de competitie klopt het wel dat het een beetje vertekend omdat PSV het wel heel goed doet.
In de herhalingen was duidelijk te zien dat Lozano de bal aanneemt, daarmee dus de bal van richting verandert en daarna vol op zijn enkel wordt geraakt door de te laat komende Thorsby. Die ook nog van achteren kwam inglijden.Ankona schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:58:
Dat hij vol op zijn enkel geraakt wordt is op de beelden niet te zien. Wat wel te zien is is dat op het moment dat Thorsby in komt, de bal sterk van richting verandert.
Dat constateerde ook zowel de VAR als de scheids na bestudering van de beelden.
Lozano heeft tot nu toe 42 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, waarbij maar liefst 32 kaarten (!) zijn uitgedeeld voor overtredingen op Lozano (waaronder 3 rode kaarten), De nummer 2 op de lijst komt niet eens aan de helft van dat aantal. In de CL (inclusief voorronde) kreeg iedere wedstrijd (!) een tegenstander geel voor een overtreding op Lozano, Lloris zelfs rood.Ik vind het een fantastische speler, maar ook een irritante naaier. Hij is gewoon bij erg veel kaarten betrokken en dat is niet enkel omdat de verdedigers machteloos zijn om hem binnen de regels af te stoppen.
Maar vooral Lozano een naaier noemen
Welkom bij voetbal?Bij deze actie lag hij ook weer te kermen alsof zijn been gebroken was maar even later speelt hij weer verder of er niets aan de hand is.
Ik zie dit iedere wedstrijd bij bijna elke overtreding, bizar om dat Lozano kwalijk te nemen.
En het moet ook gewoon. Je zag een paar weken nog dat een overtreding op Bijlow niet werd gezien mede omdat hij geen theater maakte. Het is ook na de introductie van de VAR een beetje een noodzakelijk kwaad. Ik vind het dan ook een verschil of je doet dat je geraakt wordt terwijl er niets aan de hand is en het een beetje dik aanzetten als je wel geraakt wordt.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:31:
Welkom bij voetbal?
Ik zie dit iedere wedstrijd bij bijna elke overtreding, bizar om dat Lozano kwalijk te nemen.
Hetzelfde geldt voor spelers die boos worden op de arbitrage. Het hoort niet, het mag niet, maar het het is aantoonbaar dat het werkt en daarom moet je als speler wel (binnen bepaalde grenzen).
Wat iedereen - naast de argumenten die @Baseman77 geeft - lijkt te vergeten, is dat de 'laatste man' - Bulthuis - half van het doel weggedraaid stond op de rand van de '16', en vooral dat hij 'geparkeerd' stond, terwijl Lozano op volle snelheid richting doel ging en de bal aannam.Ankona schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:58:
[...]
Mogelijk hebben we een andere bril op. Dat hij vol op zijn enkel geraakt wordt is op de beelden niet te zien. Wat wel te zien is is dat op het moment dat Thorsby in komt, de bal sterk van richting verandert.
En wat betreft mijn intentie mbt Lozano. Ik denk dat jij ook daar teveel van een vooringenomenheid uitgaat. Ik vind het een fantastische speler, maar ook een irritante naaier. Hij is gewoon bij erg veel kaarten betrokken en dat is niet enkel omdat de verdedigers machteloos zijn om hem binnen de regels af te stoppen. Bij deze actie lag hij ook weer te kermen alsof zijn been gebroken was maar even later speelt hij weer verder of er niets aan de hand is.
Dat maakt hem tot een doorgebroken speler. Daardoor is deze overtreding 'rood'.
Als een ander het (ook) doet en er mee wegkomt dan mag ik/hij/zij het ook ...
Zo kun je alles wat slecht is wel goedpraten ...
Gewoon niet doen, want je bent en blijft een naaibal als je het wel doet.
Ben benieuwd op welke school jij hebt gezeten, maar op de scholen waar ik op heb gezeten kon je je spullen pakken na een vechtpartij (indien schuldig) en op zoek naar een nieuwe school en dat was dan meestal niet in de regio. Gelukkig zelf maar één keer zien gebeuren, maar die jongen zat enkel op de school omdat papa de schoolkas goed spekte.Afvalzak schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:42:
[...]
Eens, iemand wordt ook niet van school getrapt na 1 keer knokken.
En dat lag in alle gevallen enkel aan de "overtreder" en niet aan Lozano('s gedrag/theater)?Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:31:
Lozano heeft tot nu toe 42 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, waarbij maar liefst 32 kaarten (!) zijn uitgedeeld voor overtredingen op Lozano (waaronder 3 rode kaarten), De nummer 2 op de lijst komt niet eens aan de helft van dat aantal. In de CL (inclusief voorronde) kreeg iedere wedstrijd (!) een tegenstander geel voor een overtreding op Lozano, Lloris zelfs rood.
Maar vooral Lozano een naaier noemen
Dan heb je gelijk, maar dat lijkt me niet en dat weet je best.
[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-11-2018 13:20 ]
De jongens bij mij in de klas die niet minstens een paar keer per jaar aan het knokken waren kan ik nu nog zo opsommen. Dat waren er niet veel en die hoorden nergens mij. Jongens vechten gewoon. Punt. Zelf ook heel wat klappen uitgedeeld (en ontvangen) maar nooit van school gestuurd (of ook maar een waarschuwing/opmerking in die richting gekregen)OPSLAGHOND schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:16:
Ben benieuwd op welke school jij hebt gezeten, maar op de scholen waar ik op heb gezeten kon je je spullen pakken na een vechtpartij (indien schuldig) en op zoek naar een nieuwe school en dat was dan meestal niet in de regio. Gelukkig zelf maar één keer zien gebeuren, maar die jongen zat enkel op de school omdat papa de schoolkas goed spekte.
alles kan off-topic
Mooi altijd dit.OPSLAGHOND schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:16:
En dat lag in alle gevallen enkel aan de "overtreder" en niet aan Lozano('s gedrag/theater)?
Dan heb je gelijk, maar dat lijkt me niet en dat weet je best.
Maar je hebt gelijk, het merendeel van dat enorm hoge aantal kaarten zal puur en alleen komen door het gedrag van Lozano. Het heeft vanzelfsprekend weinig te maken met het aantal overtredingen op hem en de ernst van die overtredingen
Het is een snelle, lichtvoetige speler die soms moeilijk af te stoppen is. Een beproefd concept is hem dan gewoon onderuit schoppen, wat dus inderdaad veel verdedigers proberen. Je kunt dan ook niet ontkennen dat hij veel te verduren heeft.
Daarnaast is hij ook gewoon een temperamentvol mannetje wat er niet vies van is om wat langer te rollen en harder te schreeuwen dan de gemiddelde voetballer. Ook dat valt niet te ontkennen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:01:
[...]
Mooi altijd dit.
Maar je hebt gelijk, het merendeel van dat enorm hoge aantal kaarten zal puur en alleen komen door het gedrag van Lozano. Het heeft vanzelfsprekend weinig te maken met het aantal overtredingen op hem en de ernst van die overtredingen
Ik denk dat @Gonadan het bij het rechte eind heeft.
Elke bovengemiddeld lichtvoetige, snelle, behendige, aanvallend ingestelde speler krijgt ook bovengemiddeld meer te verduren dan anderen.
Vaak zal het 'raak' zijn, ook vaak 'mis', maar dan kun je toch wel de intentie van de poging tot 'afstoppen' bestraffen, de man spelen is altijd intentioneel.
Zoal vrijwel elke voetballiefhebber zie ik liever veel doelpunten en mooie acties, en minder overtredingen.
Zoals elke voetballiefhebber heb ook ik een t*ringhekel aan schwalbes, overdrijven etc.
Maar wanneer je zó vaak een aanslag op je 'meal ticket' krijgt, ga je als speler en coach wel meer nadenken over voorkomen van (zware) blessures, niemand wil net als Van Basten voortijdig afvloeien met een voetbalblessure die bruut een eind maakt aan je carrière.
De koerswijziging die Barcelona onderging onder Guardiola is volgens mij de hoofdmoot van de 'school van de overdrijving'.
Veel vloeiende acties, tiki-taka, de tegenstander dollen met flitsend spel, dat leverde en levert bijzonder veel botte bijl-acties op.
Je kunt relatief frèle spelers (wendbaarheid, massa = traag) alleen maar beschermen tegen zulke botte acties door bij elke overtreding wat extra theater te maken. De scheids ziet vaak nog niet de helft van de botte acties. Die ene keer moet het wel meteen klaar zijn.
Bij de eerste 'stevige' overtreding genoeg theater maken om er een kaart aan over te houden voor de tegenstander, en dan krijg je weer de ruimte voor je spel.
Anders ben je deze spelers - weliswaar met een schoon geweten te aan zien van schwalbes en overdrijving - erg snel weer kwijt aan een blessuregolf.
Niet fraai, maar wel een vorm van realpolitik in het voetbal.
Want we hebben allemaal liever flitsend voetbal om naar te kijken, dan een stel houten klazen. Elk keer je idolen en sterspelers moeten missen omdat er weer een 'Ramos'-actie onbestraft is gebleven.
Wie is daar nou voor?
[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 26-11-2018 14:31 ]
Dat vind ik te lief naar de makers van de overtredingen, alsof Lozano die opzettelijk uitlokt.Gonadan schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:08:
Zou het niet gewoon kunnen dat van beide kanten een kern van waarheid te vinden is?
Het feit is dat er ontzettend veel overtredingen worden gemaakt op Lozano, met als gevolg dat tegenstanders meer dan 2x keer zoveel kaarten krijgen dan de nummer 2 op deze lijst. Dat verschil is echt enorm! Lozano een naaizak noemen is daarom onzin, dat heeft niets te maken met een kern van waarheid.
Daarnaast kan Lozano inderdaad overdrijven bij overtredingen op hem.
Dit gaat op voor zo ongeveer elke voetballer, maar vaak zie je dat de 'Latijnse' spelers hier wat erger in zijn dan de Europeanen. Lozano is hierop geen uitzondering, al reageert hij dit seizoen al een stuk minder overdreven dan vorig seizoen. Maar aanstellen is wat anders dan naaien, in het laatste geval worden oorzaak en gevolg omgedraaid.
[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 26-11-2018 14:29 ]
Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:27:
Dat vind ik te lief naar de makers van de overtredingen, alsof Lozano die opzettelijk uitlokt.
Gelukkig heb je de post wat genuanceerd.
Ik probeer hier objectief te blijven, een verhaal komt zelden van één kant. Overtredingen horen bij het voetbal, vieze overtredingen niet, harde dan vaak weer wel. De lijn is erg vaag maar als je als verdediger een lichtvoetig, temperamentvol mannetje tegenover je hebt is af en toe een beuk uitdelen ook een goede tactiek. Zolang het maar niet te ver gaat, dat zal altijd de wisselwerking tussen aanvaller en verdediger blijven.
Mwoah, de lijn is gewoon erg dun en wij nuchtere Hollanders zijn gewoon niet zo van dat theater.Het feit is dat er ontzettend veel overtredingen worden gemaakt op Lozano, met als gevolg dat tegenstanders meer dan 2x keer zoveel kaarten krijgen dan de nummer 2 op deze lijst. Dat verschil is echt enorm! Lozano een naaizak noemen is daarom onzin, dat heeft niets te maken met een kern van waarheid.
Daarnaast kan Lozano inderdaad overdrijven bij overtredingen op hem.
Dit gaat op voor zo ongeveer elke voetballer, maar vaak zie je dat de 'Latijnse' spelers hier wat erger in zijn dan de Europeanen. Lozano is hierop geen uitzondering, al reageert hij dit seizoen al een stuk minder overdreven dan vorig seizoen. Maar aanstellen is wat anders dan naaien, in het laatste geval worden oorzaak en gevolg omgedraaid.
Overdrijven met als doel de blinde arbitrage te compenseren (zie verhaal @Ramzzz) is niet zozeer naaien.
Overdrijven met als doel een kaart of vrije trap in je voordeel te krijgen is dat wel degelijk.
Beide varianten komt veel voor, welke wanneer van toepassing is blijft altijd lastig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mee eens.Gonadan schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:42:
Ik probeer hier objectief te blijven, een verhaal komt zelden van één kant.
Maar het aantal kaarten dat tegenstanders van Lozano krijgen is dermate hoog, dat je niet kunt spreken van de waarheid ligt in het midden. Proberen de nadruk te leggen op die paar gele kaarten die misschien niet gegeven had kunnen worden is onzin. Het gaat erom dat Lozano veel vaker dan iedereen in de Eredivisie het slachtoffer is van een overtreding.
Derksen heeft Lozano een keer een naaizak genoemd en je ziet en hoort dat daarna meteen terug, ook hier. Dat die opmerking nergens op sloeg lees ik echter niet terug, dus vandaar mijn verweer.
Mee eens.De lijn is erg vaag maar als je als verdediger een lichtvoetig, temperamentvol mannetje tegenover je hebt is af en toe een beuk uitdelen ook een goede tactiek. Zolang het maar niet te ver gaat, dat zal altijd de wisselwerking tussen aanvaller en verdediger blijven.
Maar gezien het aantal kaarten voor de overtredingen op Lozano is die wisselwerking ver te zoeken en is Lozano bijna iedere wedstrijd het slachtoffer van een te harde overtreding.
Vooral het laatste.Mwoah, de lijn is gewoon erg dun en wij nuchtere Hollanders zijn gewoon niet zo van dat theater.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg...zet dat af tegen een temperamentvolle Mexicaan en je hebt een enorm verschil.
Met 'de waarheid ligt in het midden' geef ik geen oordeel over de verhouding van overtredingen, maar geef ik slechts aan dat van beide kanten waarheid in het beeld zit.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:54:
Mee eens.
Maar het aantal kaarten dat tegenstanders van Lozano krijgen is dermate hoog, dat je niet kunt spreken van de waarheid ligt in het midden. Proberen de nadruk te leggen op die paar gele kaarten die misschien niet gegeven had kunnen worden is onzin.
Heb je hier bewijs van? Want ook dit soort uitspraken ondermijnen de objectiviteit in de discussie.Het gaat erom dat Lozano veel vaker dan iedereen in de Eredivisie het slachtoffer is van een overtreding.
Wat Derksen allemaal heeft geroepen weet ik niet, daar houd ik mij niet zo mee bezig. Ik voel mij dan ook niet geroepen om alle opmerkingen hier in het topic te gaan beoordelen.Derksen heeft Lozano een keer een naaizak genoemd en je ziet en hoort dat daarna meteen terug, ook hier. Dat die opmerking nergens op sloeg lees ik echter niet terug, dus vandaar mijn verweer.
Mijn intentie is slechts om aan te geven dat ik van beide standpunten snap waarom zij bestaan, los van een oordeel over wie meer gelijk zou moeten krijgen.
Feitelijk heeft @Ramzzz helaas voor een deel wel gelijk. De arbitrage mist dusdanig veel dat het soms als noodzakelijk gevoeld wordt om je naaierig te gedragen. Een koers die het voetbal de afgelopen jaren heeft gehad en die hopelijk gekeerd kan worden met hulpmiddelen als de VAR.
Het zou toch fantastisch zijn als aanvallers zich niet meer genoodzaakt voelen moord en brand te schreeuwen omdat een vuile overtreding gewoon door het arbitrageteam gezien wordt en bestraft, ongeacht of de scheidsrechter op het veld het toevallig ziet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die zijn temperamentvol etc.
Dus mogen ze zich als een kind gedragen op het veld en doen alsof er een aanslag gepleegd is wanneer ze aangeraakt worden.
Dit gedrag moet gewoon bestraft worden.
Ja er worden overtredingen gemaakt op Lozano, maar er zijn ook al genoeg keren geweest waar hij niet of nauwelijks aangeraakt word en waar hij zit te rollen alsof zijn been eraf is gevallen. En juist daardoor gaan scheidsrechters twijfelen wanneer hij wel echt geraakt word.
dinsdag
27.11. 18:55 AEK Athene v Ajax
27.11. 18:55 CSKA Moskou v Plzen
27.11. 21:00 AS Roma v Real Madrid
27.11. 21:00 Bayern München v Benfica
27.11. 21:00 Hoffenheim v Shakhtar
27.11. 21:00 Juventus v Valencia
27.11. 21:00 Manchester United v Young Boys
27.11. 21:00 Olympique Lyon v Manchester City
woensdag
28.11. 18:55 Atlético Madrid v AS Monaco
28.11. 18:55 Lokomotiv Moskou v Galatasaray
28.11. 21:00 Dortmund v Club Brugge
28.11. 21:00 Napoli v Rode Ster Belgrado
28.11. 21:00 Porto v Schalke 04
28.11. 21:00 PSG v Liverpool
28.11. 21:00 PSV v Barcelona
28.11. 21:00 Tottenham v Inter
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
We vallen in herhaling, maar Lozano een naaizak noemen vind ik geen kern van waarheid bevatten.Gonadan schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:02:
Met 'de waarheid ligt in het midden' geef ik geen oordeel over de verhouding van overtredingen, maar geef ik slechts aan dat van beide kanten waarheid in het beeld zit.
Meen je dit nu?Heb je hier bewijs van? Want ook dit soort uitspraken ondermijnen de objectiviteit in de discussie.
Waarom denk je dat ik steeds vermeld dat Lozano sinds zijn debuut in de Eredivisie maar liefst 32 keer slachtoffer is geworden van een overtreding die bestraft werd met minimaal geel? En dat aantal is meer dan 2x zo hoog dan voor de nummer 2 in deze lijst.
Hoe duidelijk wil je het bewijs hebben?
Typisch voor deze discussie is ook dat bepaalde leden volledig voorbij gaan hieraan en alleen maar hameren op zijn soms te overdreven gedrag, Dat is oorzaak en gevolg omdraaien.
Maar hier gaan we toch niet uitkomen, dat blijkt wel uit de reacties.
Mee eens.Feitelijk heeft @Ramzzz helaas voor een deel wel gelijk. De arbitrage mist dusdanig veel dat het soms als noodzakelijk gevoeld wordt om je naaierig te gedragen.
Maar zoals ik al eerder aangaf vind ik het vreemd om Lozano hierop aan te kijken, terwijl het standaard gedrag is in de voetballerij.
En inderdaad, hopelijk helpt de VAR om het overdreven gedrag na een overtreding te verminderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Baseman77 op 26-11-2018 15:13 ]
Volledig eens, maar hier is dan wel weer een 'clubbril' van toepassing: wanneer het een speler van 'de andere club' betreft, wordt het minder voor lief genomen, en vaker betwist of veroordeeld.Deadsy schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:04:
Ik vind het zwak om altijd maar te zeggen: Ja, maar het is een Mexicaan/Zuid-Amerikaan.
Die zijn temperamentvol etc.
Dus mogen ze zich als een kind gedragen op het veld en doen alsof er een aanslag gepleegd is wanneer ze aangeraakt worden.
Dit gedrag moet gewoon bestraft worden.
Ja er worden overtredingen gemaakt op Lozano, maar er zijn ook al genoeg keren geweest waar hij niet of nauwelijks aangeraakt word en waar hij zit te rollen alsof zijn been eraf is gevallen. En juist daardoor gaan scheidsrechters twijfelen wanneer hij wel echt geraakt word.
Ik heb een hekel aan alle schwalbes, aan al het theater.
Het mooiste voorbeeld van klassiek voetballen zonder dat ellendige theatergedoe eromheen, was die overtreding op Lieke Martens in Zwitserland. Klasse.
Mee eens.Ramzzz schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:13:
Het mooiste voorbeeld van klassiek voetballen zonder dat ellendige theatergedoe eromheen, was die overtreding op Lieke Martens in Zwitserland.
Geen toeval natuurlijk dat dit vrouwenvoetbal betreft, dat nog veel puurder is in uitvoering.
En aan de andere kant: wanneer het een speler van "de eigen club" betreft, wordt het meer voor lief genomen, en minder vaak betwist of veroordeeld.Ramzzz schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:13:
[...]
Volledig eens, maar hier is dan wel weer een 'clubbril' van toepassing: wanneer het een speler van 'de andere club' betreft, wordt het minder voor lief genomen, en vaker betwist of veroordeeld.
[knip]Vrouwenvoetbal bah[/knip]
Dat is nou net de kern.... Wie zegt dat Lozano zoveel meer trappen krijgt dan andere aanvallers? Juist al die kaarten geven hem het imago van een naaier. En er zijn genoeg voorbeelden te vinden waar hij idd zijn tegenstander ontegenzeggelijk een kaart aangenaaid heeft.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:11:
[...]
We vallen in herhaling, maar Lozano een naaizak noemen vind ik geen kern van waarheid bevatten.
[...]
Meen je dit nu?
Waarom denk je dat ik steeds vermeld dat Lozano sinds zijn debuut in de Eredivisie maar liefst 32 keer slachtoffer is geworden van een overtreding die bestraft werd met minimaal geel? En dat aantal is meer dan 2x zo hoog dan voor de nummer 2 in deze lijst.
En ja, dat aanstellen is ook lijfsbehoud. Natuurlijk. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen (en eigenlijk hoop ik dat ook, ik hou niet van toneel) dat scheidsrechters juist minder snel gaan fluiten voor een overtreding tegen hem. Juist omdat met weet dat hij veel toneel speelt
Moet gelijk ook denken aan Suarez. Die, in de tijd dat hij bij Ajax speelde, in een interview aangaf te stoppen met schwalbes. Niet omdat hij een beter mens was geworden, hij gaf er meteen als reden bij aan dat hij merkte dat scheidsrechters er toch niet meer voor floten....
alles kan off-topic
Wauw.Ankona schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:17:
Dat is nou net de kern.... Wie zegt dat Lozano zoveel meer trappen krijgt dan andere aanvallers? Juist al die kaarten geven hem het imago van een naaier.
Ik ben echt sprakeloos dat je dat enorme aantal kaarten aangrijpt om hem juist een naaier te noemen.
Al maakt het eens te meer duidelijk hoe zinloos deze discussie is, ik ga er daarom ook niet meer op in.
Pak eens een spiegel.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:19:
[...]
Wauw.
Ik ben echt sprakeloos dat je dat enorme aantal kaarten aangrijpt om hem juist een naaier te noemen.
Al maakt het eens te meer duidelijk hoe zinloos deze discussie is, ik ga er daarom ook niet meer op in.
Jij ziet in al die kaarten constant de onderbouwing voor jouw stelling dan Lozano zo veel meer overtredingen tegen krijgt dan alle andere aanvallers. Dat is jouw wereldbeeld.
Voor heel veel anderen zijn die statistieken juist een teken dat er iets anders aan de hand is. Dat wordt hier ook door velen aangedragen.
alles kan off-topic
Precies!Ankona schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:25:
[...]
Pak eens een spiegel.
Jij ziet in al die kaarten constant de onderbouwing voor jouw stelling dan Lozano zo veel meer overtredingen tegen krijgt dan alle andere aanvallers. Dat is jouw wereldbeeld.
Voor heel veel anderen zijn die statistieken juist een teken dat er iets anders aan de hand is. Dat wordt hier ook door velen aangedragen.
Je hebt een enorme plaat voor je kop als je dit niet wilt/kunt inzien.
De term vind ik ook niet de juiste, maar de achterliggende gedachte dat hij overdrijft en daarmee wellicht kaarten aannaait kan ik wel volgen. Je kunt onmogelijk met droge ogen beweren dat dat hij nog nooit een overdrijving heeft ingezet en daarmee een kaart heeft 'versierd'.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:11:
We vallen in herhaling, maar Lozano een naaizak noemen vind ik geen kern van waarheid bevatten.
Lozano als 100% vrij van alle blaam bestempelen is simpelweg niet objectief.
Ja dat meen ik, het aantal kaarten zegt hooguit indirect iets over het aantal overtredingen dat op iemand gemaakt is. De claim van jouw tegenstanders is juist dat hij kaarten versiert door te overdrijven, als dat zo is en nummer twee van de lijst doet het niet dan kan het toch prima zijn dat nummer twee meer schoppen gehad heeft? Ofwel, het bewijst wat jij voor je eigen standpunt denkt te leveren kan door je tegenstanders net zo goed uitgelegd worden in hun voordeel.Meen je dit nu?
Typisch voor deze discussie is ook dat bepaalde leden volledig voorbij gaan hieraan en alleen maar hameren op zijn soms te overdreven gedrag, Dat is oorzaak en gevolg omdraaien.
Maar hier gaan we toch niet uitkomen, dat blijkt wel uit de reacties.
Overigens hebben we nog geen lijst gezien, alleen jouw post.
Het lijkt overigens wel hoe langer de discussie duurt hoe minder objectief je erin staat, wellicht door emotie, maar hij heeft gewoon gedragingen die je niet kunt ontkennen. Daarin blijven volharden gaat geen discussiewinst opleveren, alleen maar meer mensen die willen benoemen dat hij wel degelijk vaker overdrijft. Daar is hij uiteraard niet de enige in, dat weten we allemaal, maar de focus ligt nu op hem omdat hij zo verdedigd wordt. Zo simpel werken de discussies op internet.
We kunnen allemaal wel een speler bij een ander benoemen die bevalt en bij onszelf een speler bagatelliseren waar anderen over vallen.Ramzzz schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:13:
Volledig eens, maar hier is dan wel weer een 'clubbril' van toepassing: wanneer het een speler van 'de andere club' betreft, wordt het minder voor lief genomen, en vaker betwist of veroordeeld.
Eens. Vallen, opstaan en weer doorgaan. Zo hoort sport te zijn.Het mooiste voorbeeld van klassiek voetballen zonder dat ellendige theatergedoe eromheen, was die overtreding op Lieke Martens in Zwitserland. Klasse.
[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 26-11-2018 15:41 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, dit beweert dan ook niemand.Gonadan schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:39:
Je kunt onmogelijk met droge ogen beweren dat dat hij nog nooit een overdrijving heeft ingezet en daarmee een kaart heeft 'versierd'.
Dus je vindt het een normale gedachte dat Lozano een kaart of 18 heeft versierd door te overdrijven?Ofwel, het bewijst wat jij voor je eigen standpunt denkt te leveren kan door je tegenstanders net zo goed uitgelegd worden in hun voordeel.
En dat andere spelers meer 'kaartwaardige' overtredingen tegen hebben gekregen, die toevallig grotendeels niet zijn bestraft met een kaart? En dat een tegenstander van Lozano geen enkele keer een kaart had moeten krijgen, maar deze niet kreeg?
https://www.ad.nl/nederla...el-en-soms-rood~a4e4d849/Overigens hebben we nog geen lijst gezien, alleen jouw post.
https://sportnieuws.nl/vo...ten-regenen-sinds-debuut/
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=340878
Waar ontken ik dan dat Lozano kan overdrijven?maar hij heeft gewoon gedragingen die je niet kunt ontkennen. Daarin blijven volharden gaat geen discussiewinst opleveren
Ik heb o.a. dit gezegd: "Daarnaast kan Lozano inderdaad overdrijven bij overtredingen op hem.".
Dus dat ik zou blijven volharden in een ontkenning klopt niet. Ik ga alleen in tegen de term matennaaier, dat vind ik namelijk geen recht doen aan de vele overtredingen die hij iedere wedstrijd ondergaat.
Even wat flauws tussendoor:
Bij Lucky tv hadden ze een mooie variant op Memphis rap
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/581073
En je loopt het risico dat het zijn denken beinvloed.tweakduke schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:38:
Het punt is dat Lozano denk ik een betere speler wordt als hij dit soort acties laat. Hij heeft het niet nodig.
Even wat flauws tussendoor:
Bij Lucky tv hadden ze een mooie variant op Memphis rap
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/581073
Dat hij inplaats van een actie maken hij zich maar laat vallen en gaat rollen voor de vrijetrap.
ps.
Als ik VI zie heb ik het gevoel dat Maradona weer aan de drugs zit.
Was hij er echt vanaf dan? Hij heeft wel het figuur voor de kerstman, nadeel is dat hij waarschijnlijk alle sneeuw probeert op te snuiven ...Deadsy schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:19:
[...]ps.
Als ik VI zie heb ik het gevoel dat Maradona weer aan de drugs zit.
Mooi, dan negeer ik meteen de rest want dat lijkt meer op cirkeldiscussiëren.Baseman77 schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:02:
Klopt, dit beweert dan ook niemand.
Een bron vind ik nog steeds niet, maar dat AD artikel vind ik wel mooi genuanceerd. Feitelijk precies zoals ik erin sta. Noem het leep, noem het naaien, feit is dat hij verrekte snel is en verdedigers vaak te laat, feit is ook dat hij daar af en toe dankbaar gebruik van maakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Uitstekend, zolang je dan ook deze nuancering uit dat artikel onderschrijft:Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:09:
[...]
Mooi, dan negeer ik meteen de rest want dat lijkt meer op cirkeldiscussiëren.
[...]
Een bron vind ik nog steeds niet, maar dat AD artikel vind ik wel mooi genuanceerd. Feitelijk precies zoals ik erin sta. Noem het leep, noem het naaien, feit is dat hij verrekte snel is en verdedigers vaak te laat, feit is ook dat hij daar af en toe dankbaar gebruik van maakt.
Maar je zou Lozano tekortdoen met de suggestie dat al die kaarten vooral het gevolg zijn van matennaaierij. Het is vooral pure kwaliteit. Topkwaliteit.
Een kinderachtige reactie, ik geef aan het gehele artikel mooi genuanceerd te vinden. De punten die voor en tegen hem spreken, het totaal dus. Dat ik dat na al die inspanning om objectief te schrijven nog moet uitleggen.Ramzzz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:38:
Uitstekend, zolang je dan ook deze nuancering uit dat artikel onderschrijft:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:53:
[...]
Een kinderachtige reactie, ik geef aan het gehele artikel mooi genuanceerd te vinden. De punten die voor en tegen hem spreken, het totaal dus. Dat ik dat na al die inspanning om objectief te schrijven nog moet uitleggen.
Ik ben het dan ook helemaal met je eens, en je hebt kennelijk de smiley gemist?
Ramzzz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:57:
offtopic:
Ik ben het dan ook helemaal met je eens, en je hebt kennelijk de smiley gemist?
Niet gemist, maar de knipoog wordt helaas niet altijd als grapje ingezet.
Wellicht wat makkelijk getriggerd doordat ik juist wel wat bijval van verstandigen had verwacht in plaats van nog meer counter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik hoop het voor jullie hoorVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:35:
Beloofd een goede Sinterklaas te worden voor Feyenoorders, 9 punten er bij in slechts 8 dagen! Hup Feyenoord!![]()
![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog mooier, zegt hij eens een keer (inhoudelijk) niets, is het nog niet goed.Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:03:
Steijn is uitgenodigd door de KNVB om op gesprek te komen zodat ze de 'lucht kunnen klaren'. Wat zou dat precies inhouden? Een reprimande dat hij niet zo publiekelijk moet muiten?
Ik denk dat zij zelf naar Venlo mogen komen van hem denk ik. Retourtje Zeist heeft hij echt wel gehad.Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:03:
Steijn is uitgenodigd door de KNVB om op gesprek te komen zodat ze de 'lucht kunnen klaren'. Wat zou dat precies inhouden? Een reprimande dat hij niet zo publiekelijk moet muiten?
Kan natuurlijk ook zijn dat de bijval niet komt omdat @Baseman77 gewoon valide punten aandraagt.Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:59:
[...]
offtopic:
Niet gemist, maar de knipoog wordt helaas niet altijd als grapje ingezet.
Wellicht wat makkelijk getriggerd doordat ik juist wel wat bijval van verstandigen had verwacht in plaats van nog meer counter.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Vorige keer ging nergens over, straf verhoogd met als bewijsvoering het commentaar van SteijnRamzzz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:08:
[...]
Nog mooier, zegt hij eens een keer (inhoudelijk) niets, is het nog niet goed.
Straks wordt dit topic nog gebruikt voor bewijsvoering
edit:
In Athene is het ook weer goed gegaan
https://www.telegraaf.nl/...oligans-in-centrum-athene
Er komt een dag dat uitsupporters gewoon niet meer bestaan en alleen thuissupporters een wedstrijd kunnen bekijken.
[ Voor 35% gewijzigd door Martinusz op 27-11-2018 10:48 ]
Daar voorkom je dit soort onzin toch niet mee? Deze gasten spreken buiten het stadion met elkaar af.Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:18:
[...]
Er komt een dag dat uitsupporters gewoon niet meer bestaan en alleen thuissupporters een wedstrijd kunnen bekijken.
Regeren is vooruitschuiven
Nou denk het wel hoor, of denk jij dat men allemaal steeds gaan afreizen zonder wedstrijd te kijken en alleen om te rellen?T-MOB schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:23:
[...]
Daar voorkom je dit soort onzin toch niet mee? Deze gasten spreken buiten het stadion met elkaar af.
Hoe kleiner de groep, hoe minder groepsgedrag je zult zien. Nu kan men onder het mom van een wedstrijd bezoeken makkelijk er naar toe reizen, wordt toch anders als je helemaal geen wedstrijd kunt bezoeken. Ook makkelijker eruit te filteren voor de politie
Edit: of heb jij weleen gehoord dat bij een wedstrijd zonder uitsupporters er tientallen supporters toch in de stad waren? Ik niet in ieder geval.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 27-11-2018 11:27 ]
Dat weet ik wel zeker.Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:26:
of denk jij dat men allemaal steeds gaan afreizen zonder wedstrijd te kijken en alleen om te rellen?
Alleen zonder officiële uitsupporters zijn de idioten die alleen willen rellen makkelijk te identificeren en dus aan te pakken. Nu is dat bijna niet te doen.
Ik zou er geen moeite mee hebben als uitsupporters worden afgeschaft zogezegd.
Dat levert dermate veel voordelen op, dat de enkele nadelen wegvallen.
Dit topic is gesloten.
![]()