Want dan is dit specifieke bericht ineens waar? En ook een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk.
Je mag van mij zoveel roddels plaatsen als je wil, maar gezien je reactie op deze roddel ga je er vanuit dat het klopt. En daar reageer ik op, aangezien de feiten aantonen dat de kans veel groter is dat er niets tot heel weinig van klopt.
Verder hecht ik er niet zoveel belang aan uiteraard maar er werd hier nog geen twee maanden geleden beweerd dat een Vilhena een veelvoud waard zou zijn van een Frenkie de Jong
Wat hebben de media te maken met een mening van iemand hier op dit forum?
Daarbij kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand dat ook zo gezegd heeft. Zelfs de meeste verstokte Feyenoorder zal namelijk weten dat die uitspraak nergens op slaat.
Aan de andere kant wordt die mediashit hier altijd losgelaten (1,5 jaar geleden David Neres) omdat het iedereen goed uitkomt (kijk Ajax een dure bankzitter kopen), Frenkie de Jong is niks waard, De Ligt kan er geen reet van (tegen Duitsland uit) en als je vervolgens met dezelfde zaken aankomt word je meteen in de hoek gekeild dat het onzin en prietpraat is.
Volgens mij haal je nu van alles door elkaar, je vergelijkt ook zaken die niets met elkaar te maken hebben.
Wat was er toentertijd gelogen aan om Neres een dure bankzitter te noemen? Hij was duur en zat op de bank. Zoals Guti dit nu is bij PSV.
Waar heeft gestaan dat F. de Jong niets waard is? Die wordt juist door alle media enorm gehyped en omhoog geschreven, de Telegraaf krijgt het zelfs voor elkaar om hem te vergelijken met Cruijff
Al lijkt de 'hype train' langzaam tot stilstand te komen nu F. de Jong tegen Frankrijk en Duitsland een gewone sterveling bleek te zijn. Hij is een groot talent en kan ver komen, maar hopelijk kan weer normaal over hem gepraat worden i.p.v. dat hij het 8e wereldwonder zou zijn.
En ook over De Ligt ben ik heel benieuwd waar gestaan heeft dat hij er niets van kan. De algemene opinie sluit aan bij mijn mening, die jongen gaat de wereldtop halen. Maar hij is nog niet foutloos en dat mag aangegeven worden lijkt me.
maar bij Ajax genereert zoiets altijd hele discussies en bij andere clubs lijkt het weg te sijpelen als een onbelangrijk iets.
Klopt, maar dat is al heel lang zo.
Bij PSV weet men over het algemeen heel goed de rust te houden (behalve tijdens de periode Reker, toen lekte er van alles uit en waren er ook incidenten met spelers), helemaal sinds Gerbrands is aangesteld. Bij Ajax daarentegen is het nooit rustig, dus wordt er ook meer over geschreven. Dat werkt zowel positief als negatief. En zoals @
Family Guy aangeeft heeft dit ook zeker te maken met WZAWZDB, dan vraag je ook om aandacht.
Ajax moet kampioen worden omdat ze Tadic en Blind hebben gekocht.
Je hebt gemist dat Ajax al 4 jaar op rij geen kampioen meer is geworden?
Elk jaar wordt geroepen dat Ajax kampioen moet worden, logisch ook aangezien ze veruit de rijkste Nederlandse club zijn. Als het kampioenschap vervolgens uitblijft wordt die roep steeds groter, helemaal als er dan ook tientallen miljoen worden geïnvesteerd in de spelersgroep.
Vind je dat zo vreemd dan?
Elke wedstrijd schreeuwt iedereen moord en brand over hoe slecht die Daley Blind wel niet is. Niemand die het een miskoop noemt, maar wel iedereen die roept dat Ajax kampioen moet worden want er is bruut geïnvesteerd in spelers.
Hoezo noemt niemand Daley Blind een miskoop?
Dat zeg ik al vanaf het begin, om maar een voorbeeld te geven
En volgens mij is het overduidelijk dat Ajax kampioen moet worden dit seizoen. Vanwege het feit dat het al 4 jaar geleden is en vanwege de vele investeringen de afgelopen jaren.
dus die mediaberichten zou ik niet altijd zo als onzin wegzetten.
Dus omdat ik geen waarde hecht aan 1 specifieke transfer roddel, zet ik meteen alle mediaberichten weg als onzin?
Dat is 'enigzins' overdreven.