[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.620 views

Onderwerpen

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:17

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:40:
[...]

Volgens Marca. Dus dat kan net zo goed uit iemands duim gezogen zijn om de krant vol te krijgen
Stonden al eerder berichten van op de Telex dan Marca ;). Zie ook gesprek bij AT5.
Wel grappig het verschil ook te zien. Wij vinden het veel geld in het buitenland is iedereen bang dat ze de ‘tweede’ koper zijn ipv de tweede verkoper.

[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 22-11-2018 06:37 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Football Leaks levert ook best wel eens wat saillante zaken op...

Hier wordt o.a. gesuggereerd dat Tadic samen met een aantal anderen in het VK belastingen heeft ontweken:
Ajax-speler Dusan Tadic ontweek belastingen

Ajax-speler Dusan Tadic heeft zijn beeldrechten ondergebracht bij een bedrijf in Zwitserland om belasting in Groot-Brittannië te ontwijken. Dat schrijft het Kroatische tijdschrift Nacional dinsdag na inzage in documenten van klokkenluidersplatform Football Leaks. Dit zou ook gelden voor Liverpool-verdediger Dejan Lovren en Chelsea-middenvelder Mateo Kovacic.
Het zou mij niets verbazen als dit slechts het topje van de ijsberg is, en dit op grote schaal gebeurt, en in heel Europa.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
Ramzzz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:04:
Football Leaks levert ook best wel eens wat saillante zaken op...

Hier wordt o.a. gesuggereerd dat Tadic samen met een aantal anderen in het VK belastingen heeft ontweken:

[...]

Het zou mij niets verbazen als dit slechts het topje van de ijsberg is, en dit op grote schaal gebeurt, en in heel Europa.
Zijn er ook al genoeg voor gepakt, volgens mij Messi en Ronaldo ook toch in Spanje?
De vraag is of ontwijken strafbaar is of niet, zal vast wel weer 1 of andere slimme accountant achter zitten. En het is niet wereld vreemd, genoeg bedrijven die niet heel toevallig kantoren in Zwitseland, Nederland en Ierland bijvoorbeeld hebben ;) en dat is echt niet omdat het geografisch zo handig is :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:06
Ik begreep laatst dat voetbalclubs die aandringen op dit soort constructies. Het levert namelijk niet alleen de speler geld op, ook de club kan er belasting mee besparen. Daarnaast is het "handig" om FFP-regels te ontwijken. Door de portretrechten via aparte bedrijven uit te laten keren kan de club een deel van de geldstroom richting speler uit het zicht van de UEFA houden.

Regeren is vooruitschuiven

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Wanneer dit op dusdanig grote schaal (en structureel) plaatsvindt, kun je toch gewoon spreken van georganiseerde misdaad? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:06
Het is maar de vraag of het ueberhaupt misdaad is. Overtreden van FFP-regels is sowieso alleen maar een zaak van de EUFA. Het optimaliseren van je belastingen is niet per definitie een misdaad. In elke belastingaangifte zitten zaken die aan interpretatie onderhevig zijn. Als de belastingdienst een andere interpretatie hanteert krijg je een naheffing, maar dat maakt je nog niet direct crimineel.

Moreel verwerpelijk is het natuurlijk wel om zo de grens op te zoeken. Misschien moeten we alleemaal eens met onze baas om tafel of een deel van het loon niet als portretrechten kunnen worden uitgekeerd aan een vennootschap op de maadeneilanden. Als maar genoeg mensen deze sluiproute nemen wordt hij vanzelf gedicht ;)

Regeren is vooruitschuiven

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:55

Baseman77

We move

Typhone schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:14:
Concreet bod binnengekomen van €80 miljoen op Frenkie de Jong.
Waarom worden dit soort berichten nog als waarheid gezien?

Simpel voorbeeld: Typ Dolberg en Monaco in en je krijgt talloze hits van allerlei media die roepen dat Monaco meer dan 50 miljoen Euro heeft geboden op Dolberg. Monaco wilde hier niet op reageren, maar uiteindelijk waren ze deze berichtgeving zo beu dat ze achteraf aankondigden dat hun bod 15 miljoen Euro betrof, met een eventuele 5 miljoen extra aan bonussen. Dit bod werd afgewezen, waarna Monaco niet verder wilde gaan.

Oftewel, de genoemde bedragen zijn slechts bij uitzondering correct.
Door de behoefte aan clicks wordt er tegenwoordig echt bergen onzin gepubliceerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 22-11-2018 10:36 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
Typhone schreef op donderdag 22 november 2018 @ 06:32:
[...]

Stonden al eerder berichten van op de Telex dan Marca ;). Zie ook gesprek bij AT5.
Wel grappig het verschil ook te zien. Wij vinden het veel geld in het buitenland is iedereen bang dat ze de ‘tweede’ koper zijn ipv de tweede verkoper.
Tenzij een van de betrokken clubs het bevestigd schat ik het waarheids niveau vrij laag in.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:34:
[...]

Waarom worden dit soort berichten nog als waarheid gezien?
Deze sla ik even op voor aankomende winter/zomer uiteraard.

Verder hecht ik er niet zoveel belang aan uiteraard maar er werd hier nog geen twee maanden geleden beweerd dat een Vilhena een veelvoud waard zou zijn van een Frenkie de Jong (die toen een slechte pass gegeven had of weet ik veel wat). Dat was niet jij die het zei @Baseman77 dus voel je daar niet door aangesproken uiteraard.

Los van dit individuele geval:

Aan de andere kant wordt die mediashit hier altijd losgelaten (1,5 jaar geleden David Neres) omdat het iedereen goed uitkomt (kijk Ajax een dure bankzitter kopen), Frenkie de Jong is niks waard, De Ligt kan er geen reet van (tegen Duitsland uit) en als je vervolgens met dezelfde zaken aankomt word je meteen in de hoek gekeild dat het onzin en prietpraat is.

Dezelfde kritische vragen worden de andere kant op nooit gesteld door de grote media. Ik noem een 8 miljoen euro kostende bankzitter in Eindhoven. Uit de basis gehouden door plotseling opgestane jeugd. Tuurlijk, je hebt een bredere selectie en ik weet ook wel dat het makkelijk scoren is op zo'n manier, maar bij Ajax genereert zoiets altijd hele discussies en bij andere clubs lijkt het weg te sijpelen als een onbelangrijk iets. Heel artikel in de Telegraaf over het verschil tussen Cocu en van Bommel wat volstaat met kromme vergelijkingen maar deels ook wel weer spijkers met koppen slaat. Ook weer iets wat ik hier niet voorbij zie komen (en wat probably maar weinigen überhaupt weten) maar wat ik niet als onzin ga bestempelen.

Ajax moet kampioen worden omdat ze Tadic en Blind hebben gekocht. Elke wedstrijd schreeuwt iedereen moord en brand over hoe slecht die Daley Blind wel niet is. Niemand die het een miskoop noemt, maar wel iedereen die roept dat Ajax kampioen moet worden want er is bruut geïnvesteerd in spelers. Dan wordt de mediapraat die vaak nageroepen wordt hier niet als onzin weggezet (Ajax moet ALTIJD kampioen worden namelijk) dus die mediaberichten zou ik niet altijd zo als onzin wegzetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 22-11-2018 17:00 ]

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:25

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Typhone schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:57:
[...]

Verder hecht ik er niet zoveel belang aan uiteraard maar er werd hier nog geen twee maanden geleden beweerd dat een Vilhena een veelvoud waard zou zijn van een Frenkie de Jong (die toen een slechte pass gegeven had of weet ik veel wat). Dat was niet jij die het zei @Baseman77 dus voel je daar niet door aangesproken uiteraard.

Los van dit individuele geval:

Aan de andere kant wordt die mediashit hier altijd losgelaten (1,5 jaar geleden David Neres) omdat het iedereen goed uitkomt (kijk Ajax een dure bankzitter kopen), Frenkie de Jong is niks waard, De Ligt kan er geen reet van (tegen Duitsland uit) en als je vervolgens met dezelfde zaken aankomt word je meteen in de hoek gekeild dat het onzin en prietpraat is.

Dezelfde kritische vragen worden de andere kant op nooit gesteld door de grote media. Ik noem een 8 miljoen euro kostende bankzitter in Eindhoven. Uit de basis gehouden door plotseling opgestane jeugd. Tuurlijk, je hebt een bredere selectie en ik weet ook wel dat het makkelijk scoren is op zo'n manier, maar bij Ajax genereert zoiets altijd hele discussies en bij andere clubs lijkt het weg te sijpelen als een onbelangrijk iets. Heel artikel in de Telegraaf over het verschil tussen Cocu en van Bommel wat volstaat met kromme vergelijkingen maar deels ook wel weer spijkers met koppen slaat. Ook weer iets wat ik hier niet voorbij zie komen (en wat probably maar weinigen überhaupt weten) maar wat ik niet als onzin ga bestempelen.

Ajax moet kampioen worden omdat ze Tadic en Blind hebben gekocht. Elke wedstrijd schreeuwt iedereen moord en brand over hoe slecht die Daley Blind wel niet is. Niemand die het een miskoop noemt, maar wel iedereen die roept dat Ajax kampioen moet worden want er is bruut geïnvesteerd in spelers. Dan wordt de mediapraat die vaak nageroepen wordt hier niet als onzin weggezet (Ajax moet ALTIJD kampioen worden namelijk) dus die mediaberichten zou ik niet altijd zo als onzin wegzetten.
Dat krijg je met al dat WZAWZB-gedoe.

Steam ID = Ackerfiets

• Deadsy
[...]

Waarschijnlijk gaat hij deze zomer voor veel weg, misschien zelfs 70+.
Maar dat betekend niet dat het bericht van Marca klopt.

het uiteindelijke bedrag waarvoor hij verkocht zal worden zal steeds minder om zijn kunnen gaan en steeds meer om de angst hem mis te lopen. Dat clubs tegen elkaar gaan opbieden

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 22-11-2018 21:40 ]

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20
iemand hier in bezit van VI abonnement en die toevallig nog de VI van vorige week heeft liggen?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dirk0s schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:37:
iemand hier in bezit van VI abonnement en die toevallig nog de VI van vorige week heeft liggen?
Speciaal op zoek naar iets? Neefje van mij is er lid van zover ik weet maar die woont niet om de hoek bij mij ;).

• Baseman77

Baseman77

We move

Want dan is dit specifieke bericht ineens waar? En ook een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk.
Je mag van mij zoveel roddels plaatsen als je wil, maar gezien je reactie op deze roddel ga je er vanuit dat het klopt. En daar reageer ik op, aangezien de feiten aantonen dat de kans veel groter is dat er niets tot heel weinig van klopt.
Verder hecht ik er niet zoveel belang aan uiteraard maar er werd hier nog geen twee maanden geleden beweerd dat een Vilhena een veelvoud waard zou zijn van een Frenkie de Jong
Wat hebben de media te maken met een mening van iemand hier op dit forum?
Daarbij kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand dat ook zo gezegd heeft. Zelfs de meeste verstokte Feyenoorder zal namelijk weten dat die uitspraak nergens op slaat.
Volgens mij haal je nu van alles door elkaar, je vergelijkt ook zaken die niets met elkaar te maken hebben.

Wat was er toentertijd gelogen aan om Neres een dure bankzitter te noemen? Hij was duur en zat op de bank. Zoals Guti dit nu is bij PSV.
Waar heeft gestaan dat F. de Jong niets waard is? Die wordt juist door alle media enorm gehyped en omhoog geschreven, de Telegraaf krijgt het zelfs voor elkaar om hem te vergelijken met Cruijff :F
Al lijkt de 'hype train' langzaam tot stilstand te komen nu F. de Jong tegen Frankrijk en Duitsland een gewone sterveling bleek te zijn. Hij is een groot talent en kan ver komen, maar hopelijk kan weer normaal over hem gepraat worden i.p.v. dat hij het 8e wereldwonder zou zijn.
En ook over De Ligt ben ik heel benieuwd waar gestaan heeft dat hij er niets van kan. De algemene opinie sluit aan bij mijn mening, die jongen gaat de wereldtop halen. Maar hij is nog niet foutloos en dat mag aangegeven worden lijkt me.
maar bij Ajax genereert zoiets altijd hele discussies en bij andere clubs lijkt het weg te sijpelen als een onbelangrijk iets.
Klopt, maar dat is al heel lang zo.
Bij PSV weet men over het algemeen heel goed de rust te houden (behalve tijdens de periode Reker, toen lekte er van alles uit en waren er ook incidenten met spelers), helemaal sinds Gerbrands is aangesteld. Bij Ajax daarentegen is het nooit rustig, dus wordt er ook meer over geschreven. Dat werkt zowel positief als negatief. En zoals @Family Guy aangeeft heeft dit ook zeker te maken met WZAWZDB, dan vraag je ook om aandacht.
Ajax moet kampioen worden omdat ze Tadic en Blind hebben gekocht.
Je hebt gemist dat Ajax al 4 jaar op rij geen kampioen meer is geworden?
Elk jaar wordt geroepen dat Ajax kampioen moet worden, logisch ook aangezien ze veruit de rijkste Nederlandse club zijn. Als het kampioenschap vervolgens uitblijft wordt die roep steeds groter, helemaal als er dan ook tientallen miljoen worden geïnvesteerd in de spelersgroep.
Vind je dat zo vreemd dan?
Elke wedstrijd schreeuwt iedereen moord en brand over hoe slecht die Daley Blind wel niet is. Niemand die het een miskoop noemt, maar wel iedereen die roept dat Ajax kampioen moet worden want er is bruut geïnvesteerd in spelers.
Hoezo noemt niemand Daley Blind een miskoop?
Dat zeg ik al vanaf het begin, om maar een voorbeeld te geven ;)
En volgens mij is het overduidelijk dat Ajax kampioen moet worden dit seizoen. Vanwege het feit dat het al 4 jaar geleden is en vanwege de vele investeringen de afgelopen jaren.
dus die mediaberichten zou ik niet altijd zo als onzin wegzetten.
Dus omdat ik geen waarde hecht aan 1 specifieke transfer roddel, zet ik meteen alle mediaberichten weg als onzin?
Dat is 'enigzins' overdreven.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-01 10:24

Qu3st

Dirk0s schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:37:
Ik heb em nog liggen volgens mij.

Verwijderd

Lol, de Jong was de beste man op het veld tegen Frankrijk.

Is wel een makkelijk statement maken dat dat bericht nooit waar kan zijn. Als het niet uitkomt kom je iedereen terecht wijzen.
Als het wel waar blijkt te zijn ga je aangeven dat het een gokje was. In de zomer werd er gezegd dat de kranten in Barcelona alleen de kranten wilden vullen en alles verzonnen was. Nu blijkt wel dat het helemaal geen onzin was.
Sommige media zullen vast dingen aandikken, maar veel voetbalgeruchten kloppen ook. Je moet natuurlijk wel naar betrouwbare bronnen kijken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

*removed by Typhone*

[ Voor 98% gewijzigd door Typhone op 23-11-2018 08:54 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:41:
Lol, de Jong was de beste man op het veld tegen Frankrijk.
Euhm, nee.
Maar typisch dat je alleen dit eruit haalt.
Is wel een makkelijk statement maken dat dat bericht nooit waar kan zijn.
Klopt, maar dat statement maak ik dan ook niet.
Ik hecht er weinig waarde aan, omdat de feiten zijn dat die bedragen bijna nooit correct zijn. Maar ja, je moet als site toch ergens aan je clicks komen.
In de zomer werd er gezegd dat de kranten in Barcelona alleen de kranten wilden vullen en alles verzonnen was. Nu blijkt wel dat het helemaal geen onzin was.
Wat blijkt geen onzin te zijn?
De interesse? De verschillende aanbiedingen? De verschillende hoogtes van de transfersommen?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
Zullen we anders gewoon wachten tot de zomer en het bedrag bespreken als er een handtekening onder staat? ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Baseman77 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:16:
[...]

Euhm, nee.
Maar typisch dat je alleen dit eruit haalt.

[...]

Klopt, maar dat statement maak ik dan ook niet.
Ik hecht er weinig waarde aan, omdat de feiten zijn dat die bedragen bijna nooit correct zijn. Maar ja, je moet als site toch ergens aan je clicks komen.

[...]

Wat blijkt geen onzin te zijn?
De interesse? De verschillende aanbiedingen? De verschillende hoogtes van de transfersommen?
1 en 2. 3 zullen ze niet ver naast zitten.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Martinusz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:27:
Zullen we anders gewoon wachten tot de zomer en het bedrag bespreken als er een handtekening onder staat? ;)
Of niet. Dolberg zou ook al lang weg zijn en Ziyech volgens mij ook. :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Morgen wordt om 21:00 uur de finale van de Copa Libertadores gespeeld, River Plate - Boca Juniors. Weet iemand of dat in Nederland wordt uitgezonden? Of waar ik anders kan kijken?

• Baseman77

Baseman77

We move

desmond schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:31:
Morgen wordt om 21:00 uur de finale van de Copa Libertadores gespeeld, River Plate - Boca Juniors. Weet iemand of dat in Nederland wordt uitgezonden? Of waar ik anders kan kijken?
Fox Sports zendt het uit.
Op kanaal 4, dus alleen een abonnement op Eredivisie Live is niet voldoende.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:47

Polycom

Poes van goud

desmond schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:31:
Als je pijn aan je ogen wilt dan moet je deze wedstrijd live gaan kijken :+

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/10/29/article-2224723-15BCB63C000005DC-294_634x419.jpg
Polycom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:52:
[...]

Als je pijn aan je ogen wilt dan moet je deze wedstrijd live gaan kijken :+
Wordt het beter in de herhaling?

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 23-11-2018 15:10 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

apis29 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:09:
[Afbeelding]

[...]

Wordt het beter in de herhaling?
If pigs could fly ...

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 13
zaterdag
24.11. 18:30 NAC v Ajax
24.11. 18:30 PEC Zwolle v ADO Den Haag
24.11. 20:45 Fortuna Sittard v Heracles
24.11. 20:45 PSV v scHeerenveen
zondag
25.11. 12:15 FC Emmen v Excelsior
25.11. 14:30 Feyenoord v FC Groningen
25.11. 14:30 FC Utrecht v De Graafschap
25.11. 14:30 Willem II v Vitesse
25.11. 16:45 VVV-Venlo v AZ

Hmm, niet veel bijzonder dit weekend

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Nu Schone's contract voor 1 jaar verlengt is hoop ik wel dat de "clausule" dat hij altijd moet spelen er uit is, want ben wel beetje klaar met de grote wedstrijden waar hij voor Jan Lul mee doet en eigenlijk alleen voor gevaar voor eigen doel zorgt

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit jaar heeft die anders een paar goede wedstrijden gespeeld, ook tegen grotere clubs. En qua vrije trappen is het een groter gevaar dan Ziyech. Zeker wel iemand die je er nog bij kan hebben vind ik.

• Pompi
PolarBear schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:03:
Dit jaar heeft die anders een paar goede wedstrijden gespeeld, ook tegen grotere clubs. En qua vrije trappen is het een groter gevaar dan Ziyech. Zeker wel iemand die je er nog bij kan hebben vind ik.
Maar zijn de vrije trappen genoeg reden om hem er in te laten staan? Want tegen Bayern, Benfica uit was hij toch echt (een van) de slechtste. Dan heb ik bijvoorbeeld liever Blind op middenveld die ook veel meer een verdedigende middenvelder is dan Schone, die een omgeturnde aanvallende middenvelder is, met Wober naast de Ligt. Je merkt gewoon dat Schone op leeftijd komt en dat is totaal niet erg en heel normaal maar sommige wedstrijden kan hij het niet meer bij benen zowel op handelingsnelheid als fysieke snelheid, hem al vaak genoeg terug zien schokken terwijl het een tandje sneller mocht.

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20
Typhone schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:36:
[...]

Speciaal op zoek naar iets? Neefje van mij is er lid van zover ik weet maar die woont niet om de hoek bij mij ;).
Ik ben opzoek naar dit blad maar kwam er te laat achter dat het van die week was en dus kon ik hem nergens meer kopen in de winkel omdat daar overal de nieuwe al lag.

Mocht je hem nog kunnen regelen hoor ik het heel graag :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:06:
[...]

Maar zijn de vrije trappen genoeg reden om hem er in te laten staan? Want tegen Bayern, Benfica uit was hij toch echt (een van) de slechtste. Dan heb ik bijvoorbeeld liever Blind op middenveld die ook veel meer een verdedigende middenvelder is dan Schone, die een omgeturnde aanvallende middenvelder is, met Wober naast de Ligt. Je merkt gewoon dat Schone op leeftijd komt en dat is totaal niet erg en heel normaal maar sommige wedstrijden kan hij het niet meer bij benen zowel op handelingsnelheid als fysieke snelheid, hem al vaak genoeg terug zien schokken terwijl het een tandje sneller mocht.
Anderzijds hebben we nu wel een goede, ervaren speler. De afgelopen jaren werd er wel eens een piepjong elftal elftal het veld in gestuurd waar voor problemen zorgde.

• Pompi
dutchgio schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:34:
[...]

Anderzijds hebben we nu wel een goede, ervaren speler. De afgelopen jaren werd er wel eens een piepjong elftal elftal het veld in gestuurd waar voor problemen zorgde.
100% gelijk, maar ik zeg dat ik vind dat hij nu in de wedstrijden tegen betere spelers al minder mee kan dan andere spelers en volgend jaar is hij ook weer jaartje ouder dus dan wordt het volgens mij nog minder. En ik vind dat de hoeveelheid nou niet heel veel afneemt als je Blind op Schone's plek zet en dan Wober in de verdediging. Als er nou alleen maar 18 jarige spelers waren voor de posities had ik waarschijnlijk ook gedacht dat we hem nog een kans moesten geven.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:41
PolarBear schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:03:
Afgezien van Ziyech zijn er ook niet gek veel mensen onder de indruk van de doeltreffendheid van de vrije trappen van Ziyech. :P
Als je er vol voor gaat en je moet wat forceren dan kan Schöne inbrengen en gokken op vrije trappen nog een optie zijn.

Verder vind ik hem toch wel erg kwetsbaar in de wedstrijden waar het tempo hoog ligt en de druk er flink opstaat.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Deadsy
Blijkbaar gaat 1 van de mensen welke ze opgepakt hebben betreffende de omkoping etc in Belgie alles vertellen om strafvermindering te krijgen.

Gaat nog leuk worden. De mensen die opgepakt zijn kijken naar een 10 tot 18 jarige gevangenis straf bij een veroordeling.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-01 05:10
UEFA deelt boete van 71.000 euro uit aan Ajax en legt voorwaardelijke straf op
Ajax heeft van de UEFA een boete van 71.000 euro gekregen naar aanleiding van wangedrag van Ajax-fans tijdens beide Champions League-wedstrijden tegen Benfica. Dat heeft de club vrijdagmiddag bekendgemaakt.
Iedereen even wat wisselgeld lappen van z'n salaris en klaar. :+

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:02
Idd, lachwekkende straffen, moet gewoon minimaal een nul bij als de UEFA wil dat de clubs dit soort dingen serieus gaan oppakken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:29:
[...]

Idd, lachwekkende straffen, moet gewoon minimaal een nul bij als de UEFA wil dat de clubs dit soort dingen serieus gaan oppakken.
Gewoon meer camera's op het publiek, daders oppakken en flink beboeten. En elke keer dat het gebeurt vak leeg de wedstrijd erop.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Het is een afschuif mentaliteit, de UEFA deelt graag boetes uit maar daders vinden en voorkomen dat het gebeurt moeten de clubs doen. Het is al jaren zo en veranderd geen drol.

Tis ook een beetje raar dat clubs zelf regels mogen verzinnen. Niet zitten op de voorste rij bijvoorbeeld.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:25
wat verwachten jullie van de wedstrijd PSV-Heerenveen?

2-1 ?

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
3 - 2, de winnende hoogstwaarschijnlijk (diep) in blessuretijd.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• toolkist
  • Niet online
"Hij speelt de bal" uhuh... Gewoon heel erg geel dit.
Eerst dwars door de man heen en dan uiteindelijk de bal raken.
Aggressor schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:39:
wat verwachten jullie van de wedstrijd PSV-Heerenveen?

2-1 ?
5-0

[ Voor 44% gewijzigd door toolkist op 24-11-2018 18:43 ]

• DoeEensGek
Psv wint ook vandaag makkelijk.

• toolkist
  • Niet online
En voor Ajax wordt het heel moeilijk als ze zo blijven spelen. 20 min en nog niks laten zien wat ook maar op een kans lijkt.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:20

Hupske

AFCA

NAC komt alleen ook niet over de middenlijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tja; laf en 0 - 0 > kansloos 0 - 8 verliezen

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• toolkist
  • Niet online
Gelijk spel zou voor NAC ook een prima resultaat zijn. Maar ik zie ze best scoren hoor

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:53:
En voor Ajax wordt het heel moeilijk als ze zo blijven spelen. 20 min en nog niks laten zien wat ook maar op een kans lijkt.
Zou er ooit een wedstrijd komen waar je niets te muiten hebt voordat het af is? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:55
NAC is lekker aan het schoppen...

• toolkist
  • Niet online
Dat had z'n tweede moeten zijn, die gast is lekker aan het schoffelen.
Gonadan schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:04:
[...]

Zou er ooit een wedstrijd komen waar je niets te muiten hebt voordat het af is? :P
Nope, never. Het is zo lekker om de hele tijd te zeiken en dan (hopelijk) toch te winnen.

Verwijderd

Koekoek

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:03
Lucky

• toolkist
  • Niet online
Nogal ja. Geen kans gecreeerd en toch voor staan _O-

• Terranova
Bullshit met je Lucky. Die verdediger stond voor vd Beek. De goal was sowieso gevallen. Of kijk je niet en ga je alleen af op het eigen goal gedeelte.

• Hupske

Hupske

AFCA

Wel lucky inderdaad. Maar wel verdiend als je kijkt naar t veldspel.
NAC heeft ook veel overtredingen nodig. Zitten best vieze tussen.

Verwijderd

Je zou denken dat NAC nu wel gaat voetballen maar ze staan nog steeds maar een beetje af te wachten.

• Hupske

Hupske

AFCA

Terranova schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:13:
[...]

Bullshit met je Lucky. Die verdediger stond voor vd Beek. De goal was sowieso gevallen. Of kijk je niet en ga je alleen af op het eigen goal gedeelte.
Dan heb je veel vertrouwen in Donny. Die had hem gemist hoor :P

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23
Ik denk dat NAC nu eerder gaat proberen de schade te beperken dan op de aanval te gaan met het risico op een afstraffing.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Terranova
Hupske schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:15:
[...]

Dan heb je veel vertrouwen in Donny. Die had hem gemist hoor :P
Donny mist misschien veel, maar vergeet niet dat hij echt veel scoort voor een middenvelder. Hij komt gewoon veel in de positie.

Het ging mij erom dat het niet Lucky is, omdat die verdediger de bal nooit had kunnen wegwerken en als hij er niet gestaan had dan was de bal er alsnog in gegaan

Verwijderd

Wat mij op valt is dat Ajax amper tot nooit gevaarlijk is uit een voorzet of corner. Terwijl ze die toch enorm veel krijgen/geven per wedstrijd.

• Lekkerboeie86
Terranova schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:13:
[...]

Dat laatste vooral ja. Dat Ajax veel sterker is had ik ook wel gezien. Maar toch is het weer zo typisch om zo op voorsprong te komen.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

must refrain from sinterklaas wie kent m niet.... :+

NAC scjopt er idd lekker op los en slechts 2 keer geel.
tempo mag wel omhoog bij ajax.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Niet online
Doet Dolberg eigenlijk mee?

• Lekkerboeie86
Jahzeker! De scouts zitten te blauwbekken watertanden op de tribune.

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:27:
[...]

Jahzeker! De scouts zitten te blauwbekken watertanden op de tribune.
Ik kan me niet voorstellen dat Dolberg het zelf lekker warm heeft, daar moet je toch echt iets voor doen ipv alleen maar toekijken.

• DoeEensGek
Dus... 0-1 door een blunder van NAC. Beter gaat Ajax nu een 3 kwartier kans schieten. Anders kan NAC nogwel vervelend gaan doen.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

best knap om die 2x te misen :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Verwijderd

Zo die was lekker....

• toolkist
  • Niet online
Nette goal.

• Terranova
aardig goaltje

• Superkiwi
Boem! Prima mooie goal.
Netjes opgezet aan de linkerkant.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

die zit er wel lekker in labyad :o

• dutchgio
  • Niet online
En gespeeld.
Prima goal hoor van Labyad. :)

• Hupske

Hupske

AFCA

NAC maakt 20 van zulke overtredingen. Labyad krijgt er geel voor.

• Terranova
Goede beslissing van de VAR, het "duwen" was na de kopbal van Te Vrede

• DoeEensGek
NAC dacht even een cadeautje te krijgen van de video scheids.

• Hupske

Hupske

AFCA

Goeie invalbeurt van Labyad :)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

DoeEensGek schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:05:
NAC dacht even een cadeautje te krijgen van de video scheids.
hik sprong duidelijk zelf en hoopte als backup te doen alsof het duwen in de rug was, zag er ook uit als een natuurlijke beweging.

• Lekkerboeie86
Lekker zo laten. Ik heb 10 punten in de voetbalpoule en krachten sparen voor AEK.

• Terranova
Ah Te Vrede maakt weer een slachtoffer

• Hupske

Hupske

AFCA

Wel hoge elleboog van Te Vrede. Vind het iig een overtreding.

• toolkist
  • Niet online
Heeft ie mazzel dat de VAR niet over geel gaat, dan had ie er alsnog af gemogen...

• Terranova
haha, toch nog Huntelaar

• toolkist
  • Niet online
Kijk Dolberg, zo moet je reageren op een voorzet.

• Terranova
Pfft, ik had 0-4 in de Tweakers poule, was bijna nog zo

• dutchgio
  • Niet online
Wober heeft goed getraind zo te zien, die mag nog even een minuutje meedoen.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

goedzo Huntelaar :+

ik voorzie overigens geen problemen voor PSV vanavond >.>

• Superkiwi
Veel veldoverwicht, weinig kansen.
Terechte overwinning met een goed afgespiegelde vrij matige uitslag.

Nu hopen dat Heerenveen wat puntjes van PSV kan knabbelen.

• Gonadan

Gonadan

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:09:
Lekker zo laten. Ik heb 10 punten in de voetbalpoule en krachten sparen voor AEK.
:(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
Mooi om te zien hoe gretig Huntelaar nog is. Maar laat Dolberg lekker staan hoor. 2e plek is ook mooi :p

• DoeEensGek
Labyad moet dit als tussen jaar zien. Als volgend jaar wat ruimte voor hem is kan hij echt laten zien wat hij kan.

• Gonadan

Gonadan

DoeEensGek schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:26:
Labyad moet dit als tussen jaar zien. Als volgend jaar wat ruimte voor hem is kan hij echt laten zien wat hij kan.
Als er ruimte voor hem over is heeft Ajax slecht ingekocht. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Labyad moet accepteren dat hij de 12e man is en dat het t doel is dat dit zo blijft.

• Gonadan

Gonadan

https://www.voetbalprimeu...moeten-voorbereiden-.html

Oké hier moet ik wel om lachen. Nu is Toine bijna net zo stom als Tom, maar Erik wel voor 1-0. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
super clasico gaat ook niet zo lekker.
https://www.fcupdate.nl/v...-op-de-tocht-door-rellen/

• Hupske

Hupske

AFCA

Nou een makkie voor PSV weer zo. Vindt het dus echt geen rode kaart. Staat nog een verdediger aardig in de buurt.

[ Voor 55% gewijzigd door Hupske op 24-11-2018 21:22 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hupske schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:22:
Nou een makkie voor PSV weer zo.
Komende maandag zal Derksen Lozano vast wel weer de schuld gaan geven van deze rode kaart :+

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:22:
[...]

Komende maandag zal Derksen Lozano vast wel weer de schuld gaan geven van deze rode kaart :+
Johan Wie?

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:22:
Geen idee waar het over gaat, maar het is vast terecht. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
PSV heeft de punten dus al binnen. Vraag me af of v Bommel dan slim genoeg is om in de rust wat spelers aan de kant te halen en rust te geven.
Pagina: 1 ... 163 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.