[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.623 views

Onderwerpen

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 17:32

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:41:
[...]

Maar wie is de backup? Speelt Janmaat nog wat?
Is geblesseerd, dus niet erg veel op het moment.
Misschien dat Karsdorp nog een keer de weg omhoog vind?

Last.fm | Code Talks

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-01 22:30
Beter dan Belgie :P

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:30
Nein, das kann doch nicht sein..
Heerlijk, naar Portugal, zonder de Belgen.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar België, waarom zitten jullie er niet bij de laatste vier? }) >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:58
Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:41:
[...]

Maar wie is de backup? Speelt Janmaat nog wat? Karsdorp had er nu moeten staan...
Veltman komt eraan..... ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:20
Toch absurd dat je van de grap van het Europese voetbal naar de top vier van Europa gaat.

Wat waren de odds voor groepswinst een maand of twee terug? Daar had ik denk ik toch een tientje op moeten zetten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:44
Memphis? Was regelmatig achterin te vinden. Virgil kan dan wel in de spits. :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:02

Vos

AFCA

Laat @Harribo het niet horen ;)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
schat ik wel hoger in dan Tete als hij zijn vorm van voor de blessure pakt

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-01 23:26
Toch wel fijn dat Vilhena speelde 😇🤣

• Sjah
Zegggggen ze het weerrrrrr...op de radio....NL speelt voor de final four voor een Ek-ticket, wat niet zo is.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:46:
[...]

Gaat ie Werner en Sané bijhouden dan? Die was er helemaal tien keer uitgelopen ...
Dit was echt DLD zoals op de Confed Cup (hadden ze natuurlijk allang voor de WK ook zo moeten doorselecteren)

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 19-11-2018 22:51 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Deadsy schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:46:
[...]

Hoop niet dat dat gebeurt, hoef hem niet meer in het eerste van Ajax te zien om eerlijk te zijn

• Deadsy
apis29 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:49:
[...]

Gaat ie Werner en Sané bijhouden dan? Die was er helemaal tien keer uitgelopen ...
Denk dat Veldman in de 1e minuut een flinke schop geeft aan Sane.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:40
418O2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:50:
[...]

Hoop niet dat dat gebeurt, hoef hem niet meer in het eerste van Ajax te zien om eerlijk te zijn
Ik wel :+

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zit een vliegje bij de microfoon

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik ook, is hopelijk nog steeds een prima verdediger :p

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-01 20:44
Als Belg zijnde moet ik zeggen: "Puik werk om die Fransen uit de eindronde te houden en de Duitsers te degraderen :D"

Heerlijk

Here's to you Nicola and Bart

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dOErkA66ZXHRgZbMxcWTq2p8/full.jpg
https://www.whoscored.com...-2019-Germany-Netherlands

edit: plaatje geupdate (was bijgewerkt met gewisselde basisspelers weer op het veld ipv op de bank)

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 19-11-2018 23:18 ]

• Saturnus
  • Niet online
Promes vindt de 2-2 wel terecht. :X

• Martinusz
Wat is dat voor psycholoog als interviewer, wilt graag zijn visie bevestigd zien door diegene die hij interviewt :r

• Saturnus
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:58:
Wat is dat voor psycholoog als interviewer, wilt graag zijn visie bevestigd zien door diegene die hij interviewt :r
Naja...ik zou ook wel gaan porren als een speler zijn mening zover van de werkelijkheid ligt.

• Deadsy
Unrealiac schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:56:
Als Belg zijnde moet ik zeggen: "Puik werk om die Fransen uit de eindronde te houden en de Duitsers te degraderen :D"

Heerlijk
Je zou bijna verwachten dat ze er een medaille voor zouden moeten krijgen

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:44
Prachtig dat briefje _O-

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16
Low wisselt z'n beste spelers, die man heeft een hekel aan Frankrijk, zoveel is wel duidelijk. Mooi dat we gewonnen hebben. Terecht was het niet, maar Low ging full retard, dus dankjewel daarvoor Jochi :)F

• apis29
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:04:
[...]

Wat een bullshit cijfers. Tete een 7 _O-
Stats don't lie :P (maar als je veel aan de bal komt en het niet vernachelt heb je wel veel meer kans op een hoog cijfer

In ander nieuws:
Kanté weigerde belastingontwijking van Chelsea: ‘Hij wil een normaal salaris’
https://www.ad.nl/buitenl...normaal-salaris~ab7871c1/
Zoals in het verleden al eens gezegd na de kritieken op Messi: overal gebeurt het zo (en zeker ook in de Premier League, misschien nog wel de voortrekkers).

[ Voor 57% gewijzigd door apis29 op 19-11-2018 23:09 ]

• Dr. Strangelove
Van Hooijdonk's opmerking dat de afgelopen twee jaar alles mis ging en nu alles goed zit wel ergens wat in.

Net zo min als Nederland niet absolute bagger was een jaar terug zijn ze nu niet wereldtop.

Maar het is zeker wel een elftal dat gewoon weer leuk mee kan doen op een eindronde.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wat een belachelijk hoge cijfers voor NL.
ik vond De Roon de enige voldoende. En Vilhena goed invallen (maar te kort voor een cijfer). Verder speelden velen matig. Het eerste kwartier speelde Depay te arrogant, hetgeen hem de rest van de wedstrijd opbrak. Tete is sowieso een lui stuk vreten die al zijn fouten met zijn snelheid probeert te corrigeren. Daarnaast durft hij niet vooruit te spelen (De Jong heeft zich de eerste helft minimaal 5x aangeboden aan Tete, maar dan koos hij toch weer voor achteruit spelen) en haalde hij de snelheid uit het spel. Van Dijk was verdedigend ook vooral bezig met naar anderen wijzen. De Ligt was tot 2x toe niet scherp, terwijl scherpte toch vaak zijn sterke punt is. De Jong kon weinig doen aan de druk die hij opgelegd kreeg omdat zijn medespelers nauwelijks vrij liepen, waardoor hij de bal niet kwijt kon. Blind leek de oude Daley weer, tikkie terug Jaap. De rest van de spelers was onzichtbaar.
Maar wat een heerlijk resultaat :)

• Deadsy
apis29 schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:06:
[...]

Stats don't lie :P (maar als je veel aan de bal komt en het niet vernachelt heb je wel veel meer kans op een hoog cijfer

In ander nieuws:

[...]

https://www.ad.nl/buitenl...normaal-salaris~ab7871c1/
Zoals in het verleden al eens gezegd na de kritieken op Messi: overal gebeurt het zo (en zeker ook in de Premier League, misschien nog wel de voortrekkers).
TJa je kunt geen fouten maken als je je continu verstopt. En dan scoor je hoog

• Saturnus
  • Niet online
Mooi. Eerlijke en realistische Koeman, dat was bij de vorige 3 (wow) bondscoaches wel anders.

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:12:
[...]

TJa je kunt geen fouten maken als je je continu verstopt. En dan scoor je hoog
De basiswaarde voor iedere speler is een 6. Als je niks doet dan krijg je ook niet hoger, en zeker geen 7 ... Voor een Tete zie je 4 tackels, 1 onderschepping, 2 clearances en 3 geblokte schoten maar het enige wat onthouden wordt zijn waarschijnlijk die paar keer dat ie verkeerd verdedigde. Maar 'fouten' worden waarschijnlijk niet bestraft in dit score systeem (al zitten er geloof ik nog wat andere dingen in de formule die je niet meteen als stat ziet). Zie hier wel een minnetje voor een 'error led to shot'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8b6IvQbrsqsd88NcNPFz9Grq/full.png

https://www.whoscored.com/Explanations

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 19-11-2018 23:32 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie foto:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsZgZS9WsAAOpgV.jpg

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Martinusz
Ai Ziyech geblesseerd en waarschijnlijk 2 weken aan de kant -O-

• Sjah
Dit Oranje is niet zo sterk, maar wel discipline, plus goeie bondscoach. Wie/wat ik mis? Een Ziyech; de aanval mag aansprekender, de rest is vrij oke, alhoewel Cillesen vandaag die bal had kunnen houden.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:27
Martinusz schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:45:
Ai Ziyech geblesseerd en waarschijnlijk 2 weken aan de kant -O-
Klopt. :'(
Blessure-update Hakim Ziyech

Hakim Ziyech heeft een verrekking aan de binnenband van zijn rechterknie opgelopen. Dat heeft onderzoek in Amsterdam deze maandag uitgewezen. De international liep de blessure deze interlandperiode op na een duel van Marokko met Kameroen, waarin hij 2 x scoorde. .

Ziyech zal naar verwachting ongeveer 2 weken niet inzetbaar zijn.
https://www.ajax.nl/strea...aTBpPhtItOWVmITqtaQxokp4E

Dan zou je hem missen tegen NAC, AEK, ADO en PEC. Hopelijk weer fit voor Bayern.

• Mosin
  • Laatst online: 15-01 21:59
Oranje heeft het prima gedaan. Kut voetballen en toch gelijk spelen tegen een (wtf?) sterk Duitsland. Prima resultaat hoor.
Niet oer Hollands gaan zeiken, gewoon door naar de volgende wedstrijden. Nu zit er weer in klein jaartje tussen wat ik er zo snel van begreep. Kun je de meuk weer finetunen :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 20-11-2018 07:12 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Zo, weer bijgekomen van gisteravond. Het mooiste moment voor mij was Van Dijk die zijn goal viert door op z'n buik te kloppen. Dat deed me aan het gebaar van Sneijder denken na zijn kopgoal. Namelijk exact op dezelfde hoogte.
Sjah schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:22:
Wie/wat ik mis? Een Ziyech; de aanval mag aansprekender
Ik begrijp dat Koeman op die plek juist kiest voor een loper die het middenveld kan versterken en toch ook nog op tijd in de 16 verschijnt. Met een klassieke tien zou het systeem niet werken. Al kwam dat gisteren bij Wijnaldum ook niet uit de verf. Maar Koeman had voor Ziyech vast ook wel een plekje gevonden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zo slecht was Oranje ook weer niet. De eerste 30 minuten liepen ze flink achter de feiten aan en was Duitsland gretig gas aan het geven. Daarna kwam er meer balans in de wedstrijd. De tweede helft zat het een beetje mee maar het was niet zo dat een ploeg domineerde.

alles kan off-topic

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ivm tijdzone (+2u) de wedstrijd met 2-0 tussenstand uitgezet. Zonet samenvatting gekeken, lekker winnen op z'n Duits, met van Dijk als matchwinner, lekker!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:27
Ankona schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:01:

was Duitsland gretig gas aan het geven.
I see what you did there! :o :+

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Van Dijk is toch wel een bijzonder warm persoon. Na vorige week zijn jasje gegeven hebben aan een 'meeloopkind' gaf hij een bijzonder gebaar aan de scheids na afloop. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 20-11-2018 08:16 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Ankona schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:01:
Zo slecht was Oranje ook weer niet. De eerste 30 minuten liepen ze flink achter de feiten aan en was Duitsland gretig gas aan het geven. Daarna kwam er meer balans in de wedstrijd. De tweede helft zat het een beetje mee maar het was niet zo dat een ploeg domineerde.
Het duurde geloof ik tot de 70ste minuut tot Nederland het eerste kansje kreeg. Ook toen het spelbeeld meer in balans was was Duitsland veel dreigender en had meer kansen. Ook tegen het einde op de counter leek Duitsland eerder te zullen scoren. Ik vond het verschil wel groot, lange tijd leek het een grote nederlaag te worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ankona
ph4ge schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:18:
[...]

Het duurde geloof ik tot de 70ste minuut tot Nederland het eerste kansje kreeg. Ook toen het spelbeeld meer in balans was was Duitsland veel dreigender en had meer kansen. Ook tegen het einde op de counter leek Duitsland eerder te zullen scoren. Ik vond het verschil wel groot, lange tijd leek het een grote nederlaag te worden.
Volgens mij heeft Neuer het drukker gehad dan Cillessen. Beiden hebben twee keer een bal uit het net moeten halen, Neuer heeft er ook nog twee tegen gehouden.

Kortom, die dreiging is ook maar relatief. Ja, ze kwamen er een paar keer door, maar Nederland ook. (alleen waren die vrije trappen en corners van NL zo zwak...) De eerste 25 minuten vreesde je echt voor een vernederende slachtpartij, dat gevoel had ik vanaf het einde van de eerste helft niet meer. Echt dreigend vond ik Duitsland ook niet meer. Soms kwamen ze er met geluk een eind uit en ja, met een Sane in de aanval knijp je hem dan.
Dus samenvattend, na een stormachtig begin waarin Duitsland oppermachtig was was de boel in evenwicht met weinig kansen aan beide kanten. NL had het geluk dat ze die paar kansen die ze kregen in twee doelpunten om winsten te zetten.

alles kan off-topic

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:15:
Van Dijk is toch wel een bijzonder warm persoon. Na vorige week zijn jasje gegeven hebben aan een 'meeloopkind' gaf hij een bijzonder gebaar aan de scheids na afloop. _/-\o_
Ik vroeg me al af wat daar de oorzaak van was, mooi gebaar.
Ik den dat Van Dijk ook wel een goeie als aanvoerder is.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:18:
Het verschil was ook gewoon groot en dat mag best gezegd worden. Niet al het realisme is meteen Oud Hollandsch Azijn. ;)

Wat mij positief stemde is dat de koppies niet gingen hangen en men probeerde nog wat te forceren. De befaamde term 'Plan B' was hier wel van toepassing. Ik vroeg mij al af hoe ze De Jong gingen bereiken, want die leek wel op West Berlijn. Door Virgil erbij te zetten moesten de verdedigers weer kiezen en kwam er ruimte, leuke keuze die gelukkig goed uitpakte.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Laatst online: 13:36

Typhone

Who Dares Wins

Het wordt wel tijd dat er voorin eens wat op gaat staan. Leuk en aardig wat er rondhobbelt maar de grote namen van weleer zijn voorlopig verleden tijd terwijl het achterin juist gegroeid is, wat vroeger een zwak punt was.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:00:
Het wordt wel tijd dat er voorin eens wat op gaat staan. Leuk en aardig wat er rondhobbelt maar de grote namen van weleer zijn voorlopig verleden tijd terwijl het achterin juist gegroeid is, wat vroeger een zwak punt was.
Er komt wel wat aan natuurlijk. Bergwijn op korte termijn, Dilrosun kan wel wat worden. Daarachter loopt Chong rond (verwacht ik veel van).

En bij Ajax heb je Brobbey lopen, die is 16 maar die zie ik voor zijn 20e wel zijn debuut maken. Wat een beest is dat _O_

Verwijderd

Je ziet dat veel ook afhangt van de score (open deur). We begonnen helemaal niet zo slecht en waren net bezig met een goede mogelijkheid te creëren.
Uit de counter scoort Duitsland de 1-0 door wat toeval. Dan Kan Duitsland achteruit leunen en worden de ruimtes kleiner voor ons en groter voor de Duitsers. Eigenlijk precies andersom zoals in Amsterdam.

Daarna blijkt wel weer dat er buiten de Jong amper creativiteit is of mensen die iets met de bal kunnen. Daarna doet Koeman natuurlijk een slimme move (wat Advocaat destijds in Wit Rusland had moeten doen).

Aan Tete irriteerde ik me ook mateloos terwijl ik bij Ajax wel fan van hem was. Door hem kwamen we niet aan voetballen, omdat hij 1: Steeds achteruit speelde en 2: niet zonder bal diep ging. Dumpfries beheerst wel beide aspecten van het spel en dat had echt veel uit kunnen maken.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Op 2-3 landen ter wereld na is er geen elftal dat op elke positie een topper heeft. Dat wil niet zeggen dat je ver kan komen. We hebben nu tenminste een coach die spelers in hun kracht laat spelen en niet blijft vasthouden aan ideeën waar we gewoon de spelers niet voor hebben. Natuurlijk zou het fijn zijn als er op korte termijn nog een topspits en een top aanvallende middenvelder doorbreekt, maar zonder kan je ook ver komen.

Bijv. Portugal 2 jaar geleden, Engeland en Kroatië deze zomer, allemaal teams die niet op elke positie een topper hadden maar wel als team presteerden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Voorin is er genoeg talent.
Groeneveld, Kluivert en Bergwijn.

Boadu, Redan, Malen en dan zijn er nog een paar.

We missen vooral nog een echte nr 10 (Nouri).

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
@ph4ge eigenlijk heeft geen enkel land op elke plaats de topper. Puur omdat je moet zoeken naar een elftal, wat dat betreft ben ik het met je eens.

Het is ook niet nodig overal een topper te hebben. Nederland heeft nu een mooie basis met Cillessen, blind, van dijk, de ligt, de jong, wijnaldum en als "pareltje" Depay. We missen zeker nog wat jongens. Verwacht dat iemand als bergwijn ook een basis plaats in dit elftal gaat afdwingen. We hebben ook een aardige bank, maar ook dat zijn niet de jongens voor de basis. Meer goede vervangers. We missen gewoon nog 2 vaste basis spelers om dit elftal aan te vullen. Er blijven altijd posities die zullen wisselen.

Ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:35

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:48:
[...]

Het Ajax-gehalte in dit topic mag wel weer wat lager jongens.

Eerst lees ik dat een verdediging met een groot talent, Tete en Tikkie Breed Blind ineens beter zou zijn dan de verdediging die twee WK's op rij in de top 3 eindigde? En nu zouden we iemand missen die bij Ajax niet goed genoeg bevonden was, en men zelfs wilde verruilen?

Oranje presteert weer enigszins maar het realisme holt weer achteruit.

Steam ID = Ackerfiets

Verwijderd

Family Guy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:04:
[...]

Eerst lees ik dat een verdediging met een groot talent, Tete en Tikkie Breed Blind ineens beter zou zijn dan de verdediging die twee WK's op rij in de top 3 eindigde? En nu zouden we iemand missen die bij Ajax niet goed genoeg bevonden was, en men zelfs wilde verruilen?

over wie heb je het nou?

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Volgens mij doelt hij op Tete, waar zo te zien iedereen wel van vindt dat daae wel wat beters te vinden is. Blind stond toch op het WK ook al linksback? En WK daarvoor Willems.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik denk dat Kluivert de rode lap was ofzo

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:48:
[...]

Mja, er zit nog wel een stap van talent naar echte topspeler. Depay was een groot talent toen hij wegging bij PSV, maar heeft toch ook wel een flinke dip gekend.
Zo'n Babel zou eigenlijk ook geen basismateriaal voor het Nederlands Elftal moeten zijn, hoewel hij het onder Koeman vrij aardig doet. Dat is ook typisch zo'n talent dat nooit echt de stap heeft kunnen zetten naar vaste waarde in de Europese (sub)top.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• toolkist
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:04:
[...]

Je vond het zeker teveel moeite om alle posts te lezen dus slingert een conclusie naar binnen op basis van een enkele post? Ik zou toch even rustig terug gaan lezen...

Verwijderd

Mugwump schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:23:
[...]

Mja, er zit nog wel een stap van talent naar echte topspeler. Depay was een groot talent toen hij wegging bij PSV, maar heeft toch ook wel een flinke dip gekend.
Zo'n Babel zou eigenlijk ook geen basismateriaal voor het Nederlands Elftal moeten zijn, hoewel hij het onder Koeman vrij aardig doet. Dat is ook typisch zo'n talent dat nooit echt de stap heeft kunnen zetten naar vaste waarde in de Europese (sub)top.
uiteraard :P

Echter ziet het er best aardig uit qua talent. Niet iedereen zal het vereiste niveau halen, maar wat Bergwijn en groeneveld laten zien vind ik al best acceptabel.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:35

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Over degene die jij zegt te missen, Nouri.

Steam ID = Ackerfiets

Verwijderd

Family Guy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:40:
[...]

Hoe kom je aan die onzin? :F De Jong zat toen ook op de bank: die was zeker ook niet goed genoeg?

We misssen een type Nouri of anders Ziyech om het voor jou duidelijker te maken.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-01 10:24

Qu3st

Family Guy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:40:
[...]

En hoe kom je bij het idee dat Ajax die jongen niet goed vond? En hem wilde inruilen? Vorig jaar zomer voor het vreselijke ongeval was echt wel duidelijk dat hij bij Ajax 1 zou gaan spelen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die Nations League miljoenen vloeien neem in aan meteen naar de armlastige clubs met kunstgras (om een echt veld te nemen). Lijkt me niet dat de grote 3 protest gaan aantekenen...

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 20-11-2018 12:51 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ankona schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:27:
[...]

Volgens mij heeft Neuer het drukker gehad dan Cillessen. Beiden hebben twee keer een bal uit het net moeten halen, Neuer heeft er ook nog twee tegen gehouden.
Het verschil was wel dat Cillessen er twee - in mijn ogen niet gemakkelijke, maar wel houdbare - ballen uit mocht vissen.
Kortom, die dreiging is ook maar relatief. Ja, ze kwamen er een paar keer door, maar Nederland ook. (alleen waren die vrije trappen en corners van NL zo zwak...) De eerste 25 minuten vreesde je echt voor een vernederende slachtpartij, dat gevoel had ik vanaf het einde van de eerste helft niet meer. Echt dreigend vond ik Duitsland ook niet meer. Soms kwamen ze er met geluk een eind uit en ja, met een Sane in de aanval knijp je hem dan.
Dus samenvattend, na een stormachtig begin waarin Duitsland oppermachtig was was de boel in evenwicht met weinig kansen aan beide kanten. NL had het geluk dat ze die paar kansen die ze kregen in twee doelpunten om winsten te zetten.
Duitsland was het eerste halfuur zeer dreigend en zette constant hoog druk op met name De Jong, en is met 3 snelle aanvallers meermalen zeer gevaarlijk geweest, waar Nederland dat in veel mindere mate was.

Meerdere 'last ditch'-reddingen in de 16, terwijl Duitsland buiten de 16 de deur al dichtgooide.

Met de komst van de - eigenlijk onbegrijpelijke - Duitse wissels was de druk veel lager, en kon Nederland er gemakkelijker onderuit voetballen.

Ik denk dat Duitsland met de sterkste 11 speelde in de eerste heft, en dat Nederland wat sterkere spelers achter de hand gehouden heeft, deels wegens blessures (Bergwijn) en dat Koeman een aparte keuze maakte met Tete op rechtsback - waarom jezelf bij voorbaat verzwakken...

Tete is, gezien zijn prestatie in deze wedstrijd weer bewees, hoogstens een mindere stand-in voor Dumfries. Dat kan zijn wegens te weinig wedstrijdritme (hij is geen vaste waarde, is bankzitter), maar elke bal waar ook maar de schijn van druk op zat, ging achteruit. En zijn man won de sprints met 1-2 lengtes.

Hetzelfde gold in - mindere mate - voor Blind. De druk op De Ligt en Van Dijk was groot, waardoor zij niet aan opbouwen toekwamen. Dat werd m.i. wel beter in de tweede helft.

De euforie van de wedstrijd van vrijdag is in elk geval wel even - terecht - gesmoord, je hebt een team dat in deze basisopstelling alles aan lijkt te kunnen, maar de volledige selectie kan zeker wel wat aanvulling gebruiken.

Na deze wedstrijden lijkt mij dat er een paar onmisbaar zijn: De Jong, Depay, Bergwijn, Babel, Dumfries, Van Dijk en De Ligt, daar is elke vervanging een verzwakking, er zijn (beduidend mindere) stand-ins voor.

Ik blijf het overigens ook onbegrijpelijk vinden dat Cillessen altijd de voorkeur krijgt, als bankzitter.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Dr. Strangelove
Duitsland heeft gisteren ook gewoon 80 minuten lang een prima pot gespeeld, dat mag ook wel gezegd worden. Fel op de bal, geconcentreerd achterin en lekker opportunistisch voorin. Gooi daar wat persoonlijke fouten van Nederland bij en misschien wel een beetje arrogantie en dan krijg je dus gisteren. Dat ze het dan in de laatste 10 minuten rechttrekken is gewoon een godswonder. Maar wel de mazzel die je nodig hebt en laten we wel zijn, op het juiste moment. De Nations' League is geen EK of WK maar gisteren ging wel om plaatsing voor een eindronde en in die zin was het de belangrijkste wedstrijd van Oranje in lange tijd. Misschien dat dat ook juist voor de eindsprint zorgde bij het team.

Als je 2018 bekijkt dan is het gewoon een wederopstanding die niemand had verwacht. Ikzelf dacht dat Koeman de kwalificatie wel goed door zou komen maar dat dit jaar vooral sleutelen zou zijn met hier en daar een succesje. Als je dan een reeks neerzet zoals hij dat gedaan heeft dan is dat gewoon buitengewoon knap. Het team zoals het er nu staat lijkt in een hoop opzichten weer op het team waar ik sinds 1987 naar kijk. Niet qua samenstelling maar wel qua potentie, het is een ploeg die capabel genoeg is om van iedereen te winnen maar ook kwetsbaar en het onbegrijpelijk kan laten liggen op momenten. Maar in elk geval niet meer een team waarmee je je erbij neerlegt dat je je niet eens kwalificeert. We gaan er gewoon weer bij zijn in 2020 :)

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
Die Nations League miljoenen vloeien neem in aan meteen naar de armlastige clubs met kunstgras (om een echt veld te nemen). Lijkt me niet dat de grote 3 protest gaan aantekenen...
De KNVB zal na 2 gemiste toernooien het ook wat minder breed hebben. Daarnaast is ‘de winnaars van morgen’ ingevoerd waar een grote bijdrage van de KNVB is geweest voor goaltjes en andere aanpassingen.
Hoop dat ze het geld gebruiken voor innovatie van het jeugdvoetbal. Het kunstgras probleem gaat nog wel opgelost worden.

• Ankona
De knvb stelt gewoon voor veel geld iemand aan om in 1,5 jaar tijd een rapportje van 15 bladzijden te schrijven over een onderwerp wat verder niemand interesseerd. Echt, maak je geen zorgen, dat geld komt wel op.

alles kan off-topic

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:08
@Ramzzz Idd, Low koos ervoor om de Duitse aanval te wisselen waardoor ook de druk wegviel. De snelheid voorin was juist het grootste wapen voor Duitsland, het blijft in ieder geval een opvallende keuze.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deadsy
Wat je nu mist is een echte afmaker.
Iemand die ze maakt en niet staat rond te kloten.

• Ankona
Wa je mist, en dat is volgens mij een genetisch Nederlands probleem, is snelheid. Alles gaat al jaren met voorzichtig rondtikken met vaste aanspeelpunten. Elke verdediging krijgt de tijd om zich te in te stellen op wat er komen gaat.
Pas als een van Dijk naar de spits gaat is er ineens een stukje dynamiek. Waarom nooit eens met een opportunistische trap een snelle counter spits lanceren? Waarom nooit eens met twee man de keeper/verdedigers opjagen en in de fout laten gaan?

alles kan off-topic

Verwijderd

Ankona schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:12:
Wa je mist, en dat is volgens mij een genetisch Nederlands probleem, is snelheid. Alles gaat al jaren met voorzichtig rondtikken met vaste aanspeelpunten. Elke verdediging krijgt de tijd om zich te in te stellen op wat er komen gaat.
Pas als een van Dijk naar de spits gaat is er ineens een stukje dynamiek. Waarom nooit eens met een opportunistische trap een snelle counter spits lanceren? Waarom nooit eens met twee man de keeper/verdedigers opjagen en in de fout laten gaan?
Op de counter is dat makkelijker. Thuis tegen Duitsland kunnen we flitsend counteren omdat er ruimtes liggen. Gaat allemaal net iets makkelijker.

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:05:
Met de komst van de - eigenlijk onbegrijpelijke - Duitse wissels was de druk veel lager, en kon Nederland er gemakkelijker onderuit voetballen.
Zeer begrijpelijk wissels zelfs. Löw had zijn punt gemaakt, Nederland is nog helemaal niet zo goed, maar gunde die Fransen überhaupt niets. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ankona schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:12:
Op zich al een merkwaardige 'truc', waar je uiteraard gewoon Luuk de Jong voor had kunnen gebruiken - target man, kopsterk, uitstekend in de counter, in vorm - maar nu door de verdediging min of meer in de war te gooien met een CV in de spits te zetten, dat lukte.
Gonadan schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:19:
[...]

Zeer begrijpelijk wissels zelfs. Löw had zijn punt gemaakt, Nederland is nog helemaal niet zo goed, maar gunde die Fransen überhaupt niets. :+
Je zou het bijna gaan denken, dat Löw zijn knopen telde en Frankrijk niets gunde, inderdaad. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Toch wel leuk dat Nederland zowaar als eerste is geëindigd. Hadden niet veel mensen op voorhand gedacht denk ik. Maakt het voetbal wel zo leuk, die onvoorspelbaarheid.

• Ankona
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:48:
Toch wel leuk dat Nederland zowaar als eerste is geëindigd. Hadden niet veel mensen op voorhand gedacht denk ik. Maakt het voetbal wel zo leuk, die onvoorspelbaarheid.
Zullen wel chinezen achter zitten. Zijn vast mensen heel rijk door geworden.

alles kan off-topic

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:46:
Op zich al een merkwaardige 'truc', waar je uiteraard gewoon Luuk de Jong voor had kunnen gebruiken - target man, kopsterk, uitstekend in de counter, in vorm - maar nu door de verdediging min of meer in de war te gooien met een CV in de spits te zetten, dat lukte.
Dat deed Koeman ook, alleen vormde zich daar een muur omheen waardoor hij op een eiland stond. Met Virgil erbij moesten ze keuzes gaan maken en dat gaf de ruimte.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:58:
[...]

Dat deed Koeman ook, alleen vormde zich daar een muur omheen waardoor hij op een eiland stond. Met Virgil erbij moesten ze keuzes gaan maken en dat gaf de ruimte.
Uiteraard, het was dan ook een uiterst slimme truc, de druk van Duitsland was weggevallen, en dus kon je 3-3-4 gaan spelen, met een boomlange CV in de spits.

Ik begreep dat deze truc van Lodeweges kwam?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

The future's bright, the future's orange: Holland are out of the international wilderness but who are the emerging stars that can turn them a major force?

De Daily Mail, dus geen kwaliteitsjournalistiek, maar zelfs met sport weten ze het te verkloten. Noemen Dumfries, tonen een foto van Tete :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Deadsy
Een stuk in het AD over het nieuwe stadion van Feyenoord.

Bron:
https://www.ad.nl/rotterd...r-nieuw-stadion~a9e0195c/

Ze moeten 440mln ophalen voor het stadion.
Ongeveer de helft hebben ze al binnen via een lening.
150mln willen ze ophalen via aandelen met zeggenschap en 100mln euro voor aandelen zonder zeggenschap.

Van die 150 is al 40 gereserveerd door de gemeente.

maar uiteraard vind de Jong het nog nodig om een sneer richting de gemeente uit te delen door te zeggen dat:

,, Ik ga niet zeggen dat 40 miljoen euro te weinig is. Maar ik ga wel zeggen dat elders in Europa de bijdrage van gemeentes aanzienlijk hoger is. Maar dit is wat het is.’’

Die muts beseft denk ik niet dat Rotterdam het zelf ook niet al te breed heeft en dat hij blij moet zijn met deze bijdrage.

@gambieter
Dat het geen hoogstaande stuk journalistiek is zag ik al vlug.
OF ze hebben de primeur met dat PSV eindhoven 71mln wil betalen voor Frenkie de Jong.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 20-11-2018 16:33 ]

• Martinusz
Deadsy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:30:
Een stuk in het AD over het nieuwe stadion van Feyenoord.

Bron:
https://www.ad.nl/rotterd...r-nieuw-stadion~a9e0195c/

Ze moeten 440mln ophalen voor het stadion.
Ongeveer de helft hebben ze al binnen via een lening.
150mln willen ze ophalen via aandelen met zeggenschap en 100mln euro voor aandelen zonder zeggenschap.

Van die 150 is al 40 gereserveerd door de gemeente.

maar uiteraard vind de Jong het nog nodig om een sneer richting de gemeente uit te delen door te zeggen dat:

,, Ik ga niet zeggen dat 40 miljoen euro te weinig is. Maar ik ga wel zeggen dat elders in Europa de bijdrage van gemeentes aanzienlijk hoger is. Maar dit is wat het is.’’

Die muts beseft denk ik niet dat Rotterdam het zelf ook niet al te breed heeft en dat hij blij moet zijn met deze bijdrage.
Ze mogen in de handjes klappen dat de gemeente 40 wil inkopen, paar jaar terug kon Feyenoord fluiten naar alle centen (al sprak men toen over 80 miljoen die ze van de gemeente wilden).

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:04:
The future's bright, the future's orange: Holland are out of the international wilderness but who are the emerging stars that can turn them a major force?

De Daily Mail, dus geen kwaliteitsjournalistiek, maar zelfs met sport weten ze het te verkloten. Noemen Dumfries, tonen een foto van Tete :+
Deze fout is ook mooi: Frenkie De Jong has been linked with a £71million move from Ajax to PSV Eindhoven
(onder de foto) in de tekst hebben ze het nog over Real Madrid

[ Voor 4% gewijzigd door Quantor op 20-11-2018 16:36 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Quantor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:34:
[...]

Deze fout is ook mooi: Frenkie De Jong has been linked with a £71million move from Ajax to PSV Eindhoven
(onder de foto) in de tekst hebben ze het nog over Real Madrid
Linkje?

• Martinusz
De link van Gambieter was niet lang genoeg? :o :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik had die blunder onder de foto nog niet eens gezien :+

Bedroevend, maar ja. Werk van mij heeft ook een keer op de Mail Online gestaan, en daar begrepen ze er ook weinig van. Maar dat was tenminste rocket science :+ (nou ja, voedselveiligheid :p )

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:39:
[...]

De link van Gambieter was niet lang genoeg? :o :+
offtopic:
OK, het werd niet duidelijk dat hij naar dezelfde bron verwees.

Overigens apart dat de bonnen waar ze hier op reageren zowel dubieus zijn als ongechekt, incl. foto's.

Dat dat blad / die website überhaupt lezers heeft... :X
gambieter schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:40:
Ik had die blunder onder de foto nog niet eens gezien :+

Bedroevend, maar ja. Werk van mij heeft ook een keer op de Mail Online gestaan, en daar begrepen ze er ook weinig van. Maar dat was tenminste rocket science :+ (nou ja, voedselveiligheid :p )
:+

[ Voor 60% gewijzigd door Ramzzz op 20-11-2018 16:44 ]

• Deadsy
Martinusz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:34:
[...]

Ze mogen in de handjes klappen dat de gemeente 40 wil inkopen, paar jaar terug kon Feyenoord fluiten naar alle centen (al sprak men toen over 80 miljoen die ze van de gemeente wilden).
Aangezien ze aan de eis van 25mln blijven vasthouden gaan ze denk ik al moeite krijgen om de rest van de aandelen te verkopen.
Een investeerder zal ook wel begrijpen dat er de afgelopen jaren geen tot weinig groei is geweest in de selectie van Feyenoord en dat de kans op slechte sportieve resultaten in de toekomst steeds groter word.

Die zien dat spelers bij Ajax en PSV voor leuke bedragen vertrekken of dat er geruchten rond gaan dat speler X en Y weg gaan voor flinke bedragen.
En dat dit bij Feyenoord niet zo is.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 20-11-2018 16:42 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:18
Mbappe afgevallen bij de Golden Boy 8)7 , nog 5 man over waaronder natuurlijk De Ligt, maar ook Kluivert _O-

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=341577

• Deadsy
Terranova schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:28:
Mbappe afgevallen bij de Golden Boy 8)7 , nog 5 man over waaronder natuurlijk De Ligt, maar ook Kluivert _O-

Hebben ze soms van die electronische stemhokjes gebruikt die ze ook in de VS hebben?
Zodat als je Mbappe pakt dat Kluivert dan afgevinkt word?

Misschien dat Mbappe is afgevallen omdat men vind dat hij het al ontstegen is.

• toolkist
  • Niet online

Dan zal ie wel een grote kans hebben om te winnen bij de grote jongens.

• PolarBear
  • Niet online

Mbappe heeft vorig jaar al gewonnen. Er is nog geen speler geweest, ook niet Messi, die hem twee keer heeft gewonnen. De Golden Boy wordt georganiseerd door de Italiaanse sportkrant Tuttosport. Verklaart waarom Kluivert mee doet.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Je kunt dus beter wekenlang niet spelen dan één wedstrijd slecht spelen. 8)7

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16
Italiaanse krant, stemmen gebeurt vooral vanuit Italië en Justin speelt in Italië. Deze award stelt niks voor. Krijgt wat aandacht bij verschillende media omdat "de beste x" altijd voer is voor discussie, en dus kliks en advertentie-inkomsten :X

• Martinusz
JanW schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:41:
Italiaanse krant, stemmen gebeurt vooral vanuit Italië en Justin speelt in Italië. Deze award stelt niks voor. Krijgt wat aandacht bij verschillende media omdat "de beste x" altijd voer is voor discussie, en dus kliks en advertentie-inkomsten :X
Je kunt gewoon online stemmen, dus hup :P

Verwijderd

De winnaar wordt wel door een jury bepaald toch?
Achja. Zo vreemd is zijn uitverkiezing niet. Hoeveel spelers doen er regelmatig mee bij een topteam uit een topcompetitie onder de 20 jaar?
Kan er zo niet heel veel noemen en dan heeft hij nog zijn naam mee en de hype (kijk maar eens bij de commentaren bij zijn youtube filmpjes).

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:25
Gokje alvast voor de poule-indeling:

Nederland
Duitsland
Turkije
Roemenie
WIt-Rusland

• apis29
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:06:
De winnaar wordt wel door een jury bepaald toch?
Achja. Zo vreemd is zijn uitverkiezing niet. Hoeveel spelers doen er regelmatig mee bij een topteam uit een topcompetitie onder de 20 jaar?
Kan er zo niet heel veel noemen en dan heeft hij nog zijn naam mee en de hype (kijk maar eens bij de commentaren bij zijn youtube filmpjes).
De echte award wordt idd alleen door journalisten (35) uit heel Europa bepaald. Publieke stemming is alleen een populariteitsprijs; net even gedaan en zag dat Tom Davies van Everton nu dik bovenaan staat :+
http://www.tuttosport.com..._le_20_nomination_finali/

Zijstap: de kleine jongetjes waar de dames elftallen regelmatig tegen oefenen. Had hem nog op mn schijf staan en kwam hem toevallig weer tegen gister. Iirc was dit na een 5-2 nederlaag (in 2017 nog) van het Amerikaanse damesteam (/ gedurende het trainingskamp) tegen de 'onder' 15 van FC Dallas.
(voor de fanatiekeling: WK Onder 17 is nu ook bezig blijkbaar, zag net Spanje tegen Canada op Eurosport [5-0] O-) ; dacht eerst dat het voor jongens zou zijn. Een groep des doods is er ook met Amerika, Duitsland, Kameroen en Noord-Korea, de verdedigend kampioen, in één poule. Straks om 2100u. Duitsland - Amerika laatste poulewedstrijd. Allemaal op 3 punten na twee wedstrijden https://www.fifa.com/u17womensworldcup/groups/)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LsAjR8Pl7vdIxsI24EOvkXqa/full.png

Hier nog een andere: https://www.cbssports.com...onal-team-in-a-scrimmage/
https://www.90min.com/pos...rently-beaten-by-u15-boys

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8g98jmVYAAs_AC.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 21-11-2018 20:34 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Concreet bod binnengekomen van €80 miljoen op Frenkie de Jong. Ik mag hopen dat ze tegen elkaar gaan opbieden :). Godskolere wat een geld opeens.

Ook mooi dat al die zelfbenoemd profeten opeens alles al wisten maar 2 jaar geleden nam niemand het woord ‘hele grote’ in de mond. Met zelfbenoemde profeten bedoel ik niemand hier maar al die oude voetballers cq vergane glorie die in alle media hun mond opentrekken. Walgelijk!

[ Voor 50% gewijzigd door Typhone op 21-11-2018 21:17 ]

• Deadsy
Typhone schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:14:
Concreet bod binnengekomen van €80 miljoen op Frenkie de Jong. Ik mag hopen dat ze tegen elkaar gaan opbieden :). Godskolere wat een geld opeens.

Ook mooi dat al die zelfbenoemd profeten opeens alles al wisten maar 2 jaar geleden nam niemand het woord ‘hele grote’ in de mond. Met zelfbenoemde profeten bedoel ik niemand hier maar al die oude voetballers cq vergane glorie die in alle media hun mond opentrekken. Walgelijk!
Volgens Marca. Dus dat kan net zo goed uit iemands duim gezogen zijn om de krant vol te krijgen

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-01 23:26
Typhone schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:14:

Nu is Marca ook een sensatie krant hoor maar zonder dollen, zo gek is dat niet dat men hem toen nog niet bijzonder vond toch. Ja een jeugd international maar geen enorme uitblinker vergeleken met generatie genoten. Pas nadat zijn trainer hem op een andere plek liet spelen begon hij pas te exceleren naar hoe hij nu speelt.

PS uit belangstelling, op hoeveel heeft Willem 2 recht als hij verkocht zou worden?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:02

Vos

AFCA

rikoos schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:28:
[...]

Nu is Marca ook een sensatie krant hoor maar zonder dollen, zo gek is dat niet dat men hem toen nog niet bijzonder vond toch. Ja een jeugd international maar geen enorme uitblinker vergeleken met generatie genoten. Pas nadat zijn trainer hem op een andere plek liet spelen begon hij pas te exceleren naar hoe hij nu speelt.

PS uit belangstelling, op hoeveel heeft Willem 2 recht als hij verkocht zou worden?
Uit een bericht van bd.nl uit juli:

Als er twee clubs hopen dat Frenkie de Jong alsnog van Ajax naar Barcelona verkast, dan zijn het Willem II en RKC Waalwijk wel. Zeker nu er bedragen tussen de 40 en 50 miljoen euro genoemd worden zou het voor de beide Brabantse clubs een miljoenenimpuls betekenen. Willem II zou er iets meer dan 4 miljoen euro aan verdienen, RKC ongeveer 2,2 miljoen euro.

https://www.bd.nl/sport/w...-naar-barcelona~aea36aaf/

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 21-11-2018 22:44 ]

Pagina: 1 ... 162 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.