Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
't Was Promes.Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:29:
Virgil in de spits!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of zelfs maar selecteren.Montaner schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:31:
Tete nooit meer opstellen, lijkt me wel een duidelijke conclusie..
Zit niet voor niets op de tribune in Frankrijk.
En Depay moet zich eens afvragen waarom hij niet altijd speelt in Frankrijk.
De jong?Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:31:
Ja, maar wie staat er nu in de spits?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeg nooit nooit, maar mag eerst minimaal twee jaar op niveau basis geen spelen ergens alvorens een nieuwe kans.Montaner schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:31:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PSN: Finally_Chris
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heb jij de mazzel dat je de absurd slechte 80min ervoor niet hebt hoeven zienv8power67 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:33:
Wow schakel net in en zie nl 2x scoren haha
Ik stond net voor de aanval voor 2-1 met de rode knop aan mijn vinger maar wachten even de aanval af haha
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Spirit van Luuk de Jong..DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:34:
Zo bizar onverdiend dit. 80 minuten waardeloos en opeens worden ze wakker en krijgen we Duitse toestanden.![]()
![]()
![]()
![]()
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sorry, ik zag hier allemaal 2-1 berichten dus toch maar weer even opengezet
Bij Liverpool doen ze het ook meen ik?Harribo schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:35:
Ze hebben bij fc Groningen van dijk ook wel eens voorin gedaan. Was toen al goed voorin
In de rust al, had geen zin om Pierre en vd Vaart te horen en heb em einde rust ook maar niet meer aangezet
Dat kan je wel meteen zeggen voor elke back die tegenover Sané staatMontaner schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:31:
Had ook op DLD kunnen kijkentoolkist schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:35:
[...]
In de rust al, had geen zin om Pierre en vd Vaart te horen en heb em einde rust ook maar niet meer aangezet
[ Voor 83% gewijzigd door apis29 op 19-11-2018 22:40 ]
Die zitten te kijken hoe ze de kurk weer in de champagne krijgennocalimero schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:35:
Wat zullen de Fransen balen
Zal wel meevallen, ik denk niet dat de wereldkampioen zich erg druk maakt om de NL.nocalimero schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:35:
Wat zullen de Fransen balen
Ze zijn nu de Nations League uitgedonderd.ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:36:
[...]
Zal wel meevallen, ik denk niet dat de wereldkampioen zich erg druk maakt om de NL.
De centen hadden ze denk ik wel graag gehad. En natuurlijk de prestigeph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:36:
[...]
Zal wel meevallen, ik denk niet dat de wereldkampioen zich erg druk maakt om de NL.
Gaan ze nog shirtjes ruilen? Koeman heeft er vast nog wel 1 nodig voor z'n grote boodschapJoostje123 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:37:
Koeman kan zijn lach niet inhouden mooi om te zien
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Maar wat een dik geluk zeg, na zo'n abominabele wedstrijd
We hebben wel lekker zitten mopperen vanavond
- tweakduke
Ik ga vast wat anders opzetten voordat die debiel van een Egberts weer in beeld komt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hebben we dat ook weer geleerd zonder werkelijke schade op te lopen...nocalimero schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:39:
Hopelijk heeft Koeman wel gezien dat Tete helemaal nix te zoeken heeft in Oranje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Van Dijk en Vilhena snapten het!
Lijkt me wel, het was een beetje een favoriet van Koeman en kreeg de kans ondanks dat hij niet speelt bij Lyon. Maar die is nu wel klaar. Gewoon Dumfries.nocalimero schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:39:
Hopelijk heeft Koeman wel gezien dat Tete helemaal nix te zoeken heeft in Oranje
Maar wie is de backup? Speelt Janmaat nog wat? Karsdorp had er nu moeten staan...dutchgio schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:40:
[...]
Lijkt me wel, het was een beetje een favoriet van Koeman en kreeg de kans ondanks dat hij niet speelt bij Lyon. Maar die is nu wel klaar. Gewoon Dumfries.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 19-11-2018 22:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()