[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.625 views

Onderwerpen

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:44
Han schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:30:
[...]

Klaassen bij zetten i.p.v. de Roon of een Wijnaldum.
Klaassen is er niet bij maar die ook totaal niet creatief

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PWM schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:29:
Ik zeg Peter van Vossen en Kuyt er in. Slappe hap allemaal
Eerstgenoemde is mijn achterbuurman, die hijgt al als ie de kliko moet buitenzetten. Met bier drinken is ie wel in vorm, dat verlies ik van hem :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-01 20:52
CR1691 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:30:
[...]

Onzin. Ze rouleren regelmatig maar De Vrij staat vrijwel altijd in de basis. Alleen laatst niet tegen Lazio omdat de trainer hem in bescherming nam vanwege de fans.
Hij heeft 7 wedstrijden gespeeld als ik de wiki mag geloven. Dat is niet vrijwel altijd in de basis.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CR1691 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:30:
[...]

Onzin. Ze rouleren regelmatig maar De Vrij staat vrijwel altijd in de basis. Alleen laatst niet tegen Lazio omdat de trainer hem in bescherming nam vanwege de fans.
En uit tegen Barca, SPAL en Atalanta niet. Z'n laatste uitwedstrijd was anderhalve maand geleden tegen PSV.
Han schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:30:
[...]

Denk dat het probleem er tussenin ligt, op het middenveld. De creativiteit komt alleen vanaf de Jong maar die wordt vakkundig onschadelijk gemaakt. Ik zou er een Klaassen bij zetten i.p.v. de Roon of een Wijnaldum.
Klaassen en creativiteit? :D

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:27:
Wel mooi dat iedereen vaak naar verdedigers kijkt die niet presteren. Depay? Promes? Babel?
Dat is een goed punt. Uiteindelijk is het een team prestatie. Ik denk ook dat we de eerste keer zien dat Koeman tactisch geen oplossing heeft tegen het spel van de tegenstander.

De Roon vervult zn taak goed, maar verder scoort niemand een voldoende. Ik denk ook dat Duitsland in principe gewoon nog een maatje te groot is, de vorige overwinning was ook geflatteerd. Alleen als je zelf een goede dag hebt en Duitsland een mindere dag heeft maak je een goede kans, maar de Duitsers hebben een goede dag en wij niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
te langzaam. Of wil je alles gooien op spel hervattingen?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:31:
[...]

Waarom benoemd niemand ze dan? ;)
Omdat het merendeel - inclusief jij - enkel de excessen benoemd

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:25:
[...]

Juist vanwege die ervaring inderdaad. Dit Duitsland heeft gewoon het betere. Ook wel bizar dat Duitsland een kampioensgeneratie binnen 2-3 maanden volledig met pensioen stuurt en een blik nieuwe spelers opentrekt die er ook meteen staan en echt goed zijn.
Onbegrijpelijk dat Low zo lang heeft vastgehouden aan de oude garde, met de nieuwe lichting won hij al de confederations cup en toch speelde hij op het WK en in het begin van de Nations league met de oude garde. Er staat nu weer een aardig elftal, ik ben fan van Sane!

Nederland heeft het moeilijk, waar vrijdag alles lukte bij de spelers is dat nu niet het geval. En 2 schoten op doel, 2 goals, dat helpt ook niet.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12-2025

CR1691

Hero of Time

Wel grappig dat Klaassen 2 potjes aardig speelt en al gelijk weer in oranje moet. Is een leuke speler om erbij te hebben maar zeker geen basismateriaal.

PSN: Finally_Chris

• D-e-n
Voor Koeman is dit stiekem wel lekker. Is iedereen weer scherp voor de kwalificatie

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:25:
[...]

Juist vanwege die ervaring inderdaad. Dit Duitsland heeft gewoon het betere. Ook wel bizar dat Duitsland een kampioensgeneratie binnen 2-3 maanden volledig met pensioen stuurt en een blik nieuwe spelers opentrekt die er ook meteen staan en echt goed zijn.
Die Duitsers zijn dan ook met dik 80 miljoen en het is een rijk land met uitgebreide faciliteiten. Er is geen land op de planeet die een dergelijke populatiepoule hebben, voetbal als de volkssport en de rijkdom en faciliteiten om maar team na team te produceren. Ze zijn eigenlijk gewoon te goed en hebben simpelweg te veel voordelen.

Oranje lijkt nu een goede generatie verdedigers te hebben met van Dijk, de Ligt, de Vrij, Dumfries etc. Middenveld is ook niet slecht. Waar we ooit een luxeprobleem hadden met de aanval, hebben we nu eigenlijk niks. Depay is echt geen Robben die een verdediging kon openbreken. Verder is het eigenlijk diep middelmatig op haar best. Dat Babel er staat zegt eigenlijk genoeg. Ik zie hem nu weer elke aanval verprutsen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nee, niet voor de creativiteit maar als balvaste aanspreekpunt, iemand waar de Jong omheen kan spelen. Nu staat er een de Room en Wijnaldum in de buurt, daar heb je 0,0 aan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Nu dit trouwens toch kansloos is geworden... Wissel de Ligt en de Jong toch maar wel.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:36

Vos

AFCA

Napo schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:32:
[...]

Omdat het merendeel - inclusief jij - enkel de excessen benoemd
Inderdaad! En dat komt de sfeer niet ten goede.
CR1691 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:33:
Wel grappig dat De Vrij 2 potjes aardig speelt en al gelijk weer in oranje moet. Is een leuke speler om erbij te hebben maar zeker geen basismateriaal.
U zei? ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 19-11-2018 21:37 ]

• Vos

Vos

AFCA

Weer!

[ Voor 97% gewijzigd door Vos op 19-11-2018 21:37 ]

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:35:
[...]

Inderdaad! En dat komt de sfeer niet ten goede.
Wellicht goed om zelf het voortouw te nemen...

• D-e-n
@Han
Klaassen is ook maar een loper. Die is niet beter dan vd Beek en Wijnaldum. Die klikten eerder prima samen dacht ik

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom hebben die Tete en Promes zoveel krediet?

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-01 16:25
Pfoe, moeilijke wedstrijd tegen dit Duitsland. Zie hier eigenlijk geen enkele combinatie van NL van winnen. De Jong wordt onschadelijk gemaakt.. dat zou ruimte moeten creëren, maar die kan blijkbaar niet gevonden worden. Promes echt onzichtbaar en loopt niet op de juiste plek.. bij Depay mislukken de acties ook, en Babel (nu toch gewisseld ;) ) maakte ook veel te langzaam zijn acties.

Tete speelt vrij lui.. maar dat is dan ook zijn speelstijl. Maar valt ook niet alles aan te rekenen. De lengte en wilskracht van Dumfries had wel wat meer gebracht.. maar verwacht niet dat de score heel anders was geweest...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar Koeman is ze hopelijk helemaal verrot aan het schelden in de kleedkamer. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Deadsy
CR1691 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:33:
Wel grappig dat Klaassen 2 potjes aardig speelt en al gelijk weer in oranje moet. Is een leuke speler om erbij te hebben maar zeker geen basismateriaal.
Is een loper die 90min lang blijft gaan, scorend vermogen.
Zo iemand wil je er wel bij hebben,

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Koeman kennende wel :+

• Gonadan
  • Laatst online: 13:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik zie nu die eerste goal, maar zijn de afspraken? Zone of man want nu was het allebei en allebei niet. :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ach ja, je moet het ze ook maar te doen geven: Na een klinkende overwinning tegen de wereldkampioen opdraven in een half-leeg stadion tegen een B-land :P

On a serious note: Even terug met de voetjes op de vloer, niets mis mee. De echte doelen zijn bereikt (groepshoofd, kwalificatie play-offs (ga ik vanuit), geen kansloze aftocht richting de B-divisie, in die volgorde :P ). Nu gewoon de wedstrijd uitspelen, met zo goed mogelijk gevoel afsluiten, en op naar de EK-kwalificatie :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:37:
[...]

Wellicht goed om zelf het voortouw te nemen...
Ik heb alleen de 3 spitsen benoemd als weerwoord op al het gezeik op de verdediging en keeper. Quote mij eens? Ik doel er op dat het hele elftal als een natte dweil speel.

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:40:
[...]

Ik heb alleen de 3 spitsen benoemd als weerwoord op al het gezeik op de verdediging en keeper. Quote mij eens? Ik doel er op dat het hele elftal als een natte dweil speel.
Misschien dan niet mee gaan in het wijzen naar excessen maar een prima afgewogen verhaal neer te zetten. Vissen naar gewenste antwoorden is niet de oplossing.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 17:32

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

naitsoezn schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:40:
Ach ja, je moet het ze ook maar te doen geven: Na een klinkende overwinning tegen de wereldkampioen opdraven in een half-leeg stadion tegen een B-land :P

On a serious note: Even terug met de voetjes op de vloer, niets mis mee. De echte doelen zijn bereikt (groepshoofd, kwalificatie play-offs (ga ik vanuit), geen kansloze aftocht richting de B-divisie, in die volgorde :P ). Nu gewoon de wedstrijd uitspelen, met zo goed mogelijk gevoel afsluiten, en op naar de EK-kwalificatie :)
Groepshoofd? Dan moeten ze gelijkspelen toch?

Last.fm | Code Talks

• Typhone
  • Laatst online: 15:13

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:24:
[...]

Logisch toch, in Duitsland heeft hij het nooit waar kunnen maken
Een jaar lang schopte hij geen deuk in een pakje boter bij PSV. Inmiddels wel. Dus die redenering gaat niet helemaal op denk ik.

• D-e-n
Afvalzak schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:42:
[...]

Groepshoofd bij de loting. Met gelijkspel ga je naar de laatste vier van die League

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[...]

Groepshoofd bij de kwalificatie voor het EK ;) Die buit was na Frankrijk al binnen

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Nee, groepshoofd als we ons plaatsen voor het EK is al binnen. Duitsland zal geen groepshoofd worden, waardoor een poule waarschijnlijke pure hel gaat worden omdat je dan een top 8 + Duitsland krijgt.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ah, sorry ik ben alle regels en lotingen kwijt door de Nationa League. :p

Last.fm | Code Talks

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:44:
[...]

Nee, groepshoofd als we ons plaatsen voor het EK is al binnen.
Groepshoofd bij de kwalificatie-wedstrijden, that is ;) loting voor die kwalificatie is begin december, 10 poules van 5, beste 2 gaan naar het EK . Ja, het is ingewikkeld allemaal, I know :+

[ Voor 21% gewijzigd door naitsoezn op 19-11-2018 21:47 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-01 17:18
Bah, Tete staat er nog in

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

naitsoezn schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:45:
[...]

Groepshoofd bij de kwalificatie-wedstrijden, that is ;) loting voor die kwalificatie is begin december, 10 poules van 5, beste 2 gaan naar het EK . Ja, het is ingewikkeld allemaal, I know :+
Ik snap er toch geen ene F meer van. :P

• HollowGamer
  • Niet online
Is de lieveling van Koeman. Ik snap dat nooit, Affelay had dat weer bij VM. Waarom doen trainers dat? Is er niemand die hun corrigeert?

• LZ86
E
DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:48:
[...]

Ik snap er toch geen ene F meer van. :P
Ik hoor volgend jaar wel of we naar het EK gaan of niet. :P

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:41:
Misschien dan niet mee gaan in het wijzen naar excessen maar een prima afgewogen verhaal neer te zetten. Vissen naar gewenste antwoorden is niet de oplossing.
Anders geef jij dan gewoon het goede voorbeeld. Deze betweterige discussie gaat ook echt helemaal nergens over. :z

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

HollowGamer schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:49:
[...]

Is de lieveling van Koeman. Ik snap dat nooit, Affelay had dat weer bij VM. Waarom doen trainers dat? Is er niemand die hun corrigeert?
Bondscoaches zijn ook maar mensen hoor. :P

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afvalzak schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:44:
Ah, sorry ik ben alle regels en lotingen kwijt door de Nationa League. :p
Tja, ik word een beetje moe van al die artikelen van hoe ingewikkeld de nations league is. Dat valt uiteindelijk allemaal reuze mee.

Wat ik overigens niet wist is dat er een Nederlands tintje aan de Nations League branding zit:
The official anthem of the UEFA Nations League was recorded with the Netherlands Radio Philharmonic Orchestra and Choir, singing in Latin. It is a mix of classical and electronic music, and is played when the players are entering the field of play, in television sequences and for ceremonial purposes. The composers are Giorgio Tuinfort and Franck van der Heijden.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:53
HollowGamer schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:49:
[...]

Afellay speelde toen bij Barcelona en hielp Barcelona naar de finale van de CL door de ban te breken tegen real madrid. Dat had niet met voorkeur te maken maar gewoon met kwaliteit.

• Deadsy
Joostje123 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:50:
[...]

Afellay speelde toen bij Barcelona en hielp Barcelona naar de finale van de CL door de ban te breken tegen real madrid. Dat had niet met voorkeur te maken maar gewoon met kwaliteit.
Erna werd hij ook nog opgeroepen, toen hij niet meer speelde.
Hij werd zelfs opgeroepen voor een toernooi (en speelde) terwijl hij langdurige geblesseerd was en al maanden geen wedstrijd gespeeld had.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er is ook geen enkele poging om die Sane te neutraliseren. :/

• HollowGamer
  • Niet online
Joostje123 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:50:
[...]

Het toernooi dat erop volgde niet, volgens mij zat hij toen al bij Stoke City. Ook toen waren er spelers die het meer verdiende dan hem.

• HollowGamer
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:50:
[...]

Bondscoaches zijn ook maar mensen hoor. :P
Helaas wel. ;)

Misschien moeten we de opstelling maar door 'meeste stemmen gelden' laten bepalen. Bondscoach kiest formatie, rest via votes. :+

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:49:
[...]

Anders geef jij dan gewoon het goede voorbeeld. Deze betweterige discussie gaat ook echt helemaal nergens over. :z
Dat is juist hetgeen dat ik deed door aan te geven dat het middenveld eerder het probleem is dan enkel de verdediging of de aanval. Wellicht heb je dat gemist maar als dan de keuze wordt gemaakt om weer naar andere te wijzen dan geef ik dat enkel aan

• Vos

Vos

AFCA

Nederland met de schwalbes? Hier gaat wat mis :p

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:24
Zeg die houdt de kaarten wel echt op zak

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:57:
Nederland met de schwalbes? Hier gaat wat mis :p
Dat dacht ik ook al ;)
Depay stapt over op plan B.

Last.fm | Code Talks

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit is toch geen oefenduel ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:52:
Er is ook geen enkele poging om die Sane te neutraliseren. :/
De Roon kan hem niet bijhouden en Tete schijt 3 kleuren stront als ie hem over moet nemen dus probeert hem zsm door de Ligt over te laten nemen ;)

• ph4ge
Ik lees dat in de eerste helft 43 van de Jongs 43 passes aangekomen is. Ben ik de enige die een dergelijke 'Daley Blind' statistiek juist een slecht teken vind? De Jong moet geen passes geven die 100 procent zeker aankomen, maar risico nemen. Met risicoloze passes creëer je geen kansen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Pompi
  • Laatst online: 14-01 13:33
Als ik het goed zag krijgen we zo meteen Vilhena als de "verlosser", denk niet dat het veel op gaat leveren

• HollowGamer
  • Niet online
Ah gelukkig hebben we Vilena nog.

[ Voor 40% gewijzigd door HollowGamer op 19-11-2018 22:03 ]

• Terranova
ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
Ik lees dat in de eerste helft 43 van de Jongs 43 passes aangekomen is. Ben ik de enige die een dergelijke 'Daley Blind' statistiek juist een slecht teken vindt. De Jong moet geen passes geven die 100 procent zeker aankomen, maar risico nemen. Met risicoloze passes creëer je geen kansen.
Dat lieten ze in de rust zien dacht ik. De Jong kan de bal amper kwijt omdat niemand beweegt voorin. Vrij slecht inderdaad.

• LZ86
Hahahah, Tonny (PostNL) Vihena. Nu komt alles goed

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben onderstussen even aan het lezen over de kwalificatie voor het volgende EK:

Wikipedia: UEFA Euro 2020 qualifying
The four participants of the 2019 UEFA Nations League Finals in June 2019 will be placed in a separate pot and drawn into Groups A–D which only have five teams so that they only have to play eight qualifying matches, leaving two free matchdays to play in Nations League Finals.

Host teams: In order to allow all 12 teams from the host associations to have a chance to qualify as group winners and runners-up, a maximum of two will be placed in each group: Azerbaijan, Denmark, England, Germany, Hungary, Italy, Netherlands, Republic of Ireland, Romania, Russia, Scotland, Spain.
Political clashes: The following pairs of teams cannot be drawn into the same group due to political clashes: Armenia / Azerbaijan, Gibraltar / Spain, Kosovo / Bosnia and Herzegovina, Kosovo / Serbia, Ukraine / Russia.
Winter venues: A maximum of two teams identified as venues with high or medium risk of severe winter conditions will be placed in each group: Belarus, Estonia, Faroe Islands, Finland, Iceland, Latvia, Lithuania, Norway, Russia, Ukraine.
Excessive travel: A maximum of one pair of teams identified with excessive travel distance in relation to other countries will be placed in each group:
Azerbaijan: with Gibraltar, Iceland, Portugal.
Iceland: with Armenia, Cyprus, Georgia, Israel.
Kazakhstan: with Andorra, England, France, Faroe Islands, Gibraltar, Iceland, Malta, Northern Ireland, Portugal, Republic of Ireland, Scotland, Spain, Wales.
Best nog wat combinaties die niet mogelijk zijn in de loting. Er zijn overigens 55 landen die meedoen.

• ph4ge
Pompi schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:02:
Als ik het goed zag krijgen we zo meteen Vilhena als de "verlosser", denk niet dat het veel op gaat leveren
Het is nu echt een oefenwedstrijd. Dilersem en Vilhena stuur je niet het veld in als je per se wil winnen.

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:01:
Ik lees dat in de eerste helft 43 van de Jongs 43 passes aangekomen is. Ben ik de enige die een dergelijke 'Daley Blind' statistiek juist een slecht teken vindt. De Jong moet geen passes geven die 100 procent zeker aankomen, maar risico nemen. Met risicoloze passes creëer je geen kansen.
Met alleen die statistiek kan je niet heel veel. Het suggereert wel dat hij weinig risico in zijn passes legt inderdaad. Hoeveel ballen waren naar voren gespeeld, hoeveel key passes, etc is interessanter.

100% nauwkeurigheid mag normaal gesproken nooit nee.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 19-11-2018 22:04 ]

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:03:
Slechte wissel. Koeman, je hebt betere spelers op de bank.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Problem is alleen dat het geen oefenwedstrijd is

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:57:
Wellicht heb je dat gemist maar als dan de keuze wordt gemaakt om weer naar andere te wijzen dan geef ik dat enkel aan
Zolang je het laatste woord maar hebt hè. ;)

Duidelijk verschil is ook dat die Duitsers continu jagen en dat onze briljante spitsen ze meestal gewoon rustig laten opbouwen. Tot je een kwartje ziet vallen en dan rent Depay ineens naar voren, vervolgens sjokt het zootje weer rond.
Het wordt toch tijd om eens een Duitser in te huren om beleving aan te leren.

En wat staat die gele kerel ontzettend vaak in de weg zeg. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:03:
[...]

Het is nu echt een oefenwedstrijd. Dilersem en Vilhena stuur je niet het veld in als je per se wil winnen.
De eerste heeft al leuke dingen in Duitsland laten zien, de ander komt tekort voor de top van de Eredivisie.
Vilhena had geeneens bij de selectie moeten zitten

• LZ86
ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:03:
[...]

Of starten met Tete.

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:03:
[...]

Slechte wissel. Koeman, je hebt betere spelers op de bank.
Wie precies? Kan enkel Dumfries opnoemen.

Ja Koeman, zou Tete lekker laten staan.

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 19-11-2018 22:05 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vilhena speelt bij Oranje vaak beter dan bij Feyenoord. Snap het ergens wel. Gini ook al geel.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Waarom kan Depay nou nooit eens niet proberen door het midden te gaan om te scoren? Werkelijk, dit zal nooit werken tegen een ploeg die een beetje kan verdedigen. Ik zie het wel vaker, en ik snap er werkelijk niks van. Je zorgt er gewoon voor dat er altijd meer verdedigers voor je staan en dat je er nooit langs zal komen. :/

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:53
Promes heeft ook zich 60 minuten verstopt. Bergwijn twee of drie klasse beter.

• LZ86
Heeft NL eigenlijk al op doel geschoten?

• Vos

Vos

AFCA

Joostje123 schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:06:
Promes heeft ook zich 60 minuten verstopt. Bergwijn twee of drie klasse beter.
Gelukkig start Bergwijn normaliter ook. Ik zou Luuk brengen voor Promes.

Argh blessure.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 19-11-2018 22:08 ]

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:34
Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:07:
Niet in deze wedstrijd ....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Komt dadelijk alsnog Luuk de Jong. :P

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:07:
Ja, Promes.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Told ya. :P
en daar komt Müeller...

[ Voor 53% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-11-2018 22:10 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Heb even gemist.. waarom is de speler alweer gewisseld?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou opportunistisch aanvallen nu de Jong :D

Tweakers Discord

• LZ86
Mijn god. Luuk de Jong....VIlhena....Tete.. _O- _O-

• Vos

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:09:
Heb even gemist.. waarom is de speler alweer gewisseld?
Blessure.

• Terranova
Welk makkelijk als de commentator het al eerder meldde :+

• Gonadan

Gonadan

Dubbele umlaut? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:10:
Heeft in een pot waar je zover van het doel speelt niets te zoeken.

Komt flink te kort en er zijn betere opties

Speelt verstoppertje terwijl wanneer zijn man gevaarlijk word.

Wil Koeman op deze manier aan de mensen laten zien dat deze 3 niets te zoeken hebben in Oranje?
Of weet hij niet waar hij mee bezig is?

edit:

O raad wie ik waarmee bedoel

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 19-11-2018 22:13 ]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:10:
Heeft met Gio gebeld voor advies :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Of Ten Hag. :+
Wel wat vroeg gewisseld.

[ Voor 48% gewijzigd door dutchgio op 19-11-2018 22:14 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Ik snap het niet, dat moet toch voor spelers ook teleurstellend zijn. Spelers die nooit voor hun club spelen krijgen keer-op-keer een basisplaats, maar andere, die veel meer kunnen, spelen nooit. :S

Deze frustraties had ik ook altijd bij Wenger met zijn voorkeuren en stomme wissels. Aaargh.. ga maar eens naar bed toe en de TV uitzetten. ;)

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Hier moest ik schaapachtig om lachen. :+

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:34
Zit oranje aan de valium of zo?
Tjemig wat verschrikkelijk traag spelen ze

• ilhanko
  • Niet online
Matta Zidane <3

• LZ86
De Ligt speelt naar v DIjk, v Dijk speelt naar Blind, Blind dribbelt naar voren, draait om en speelt de bal naar v Dijk, v Dijk speelt naar de Ligt. De Ligt speelt naar Depay, Depay doet iets doms en Duitsland maakt bijna een goal.

Wedstrijd samengevat. Ik zet m uit ;)

• Deadsy
Vraag me af wat Koeman zegt wanneer ze hem vragen waarom hij de Jong en Vilhena heeft ingebracht.

De Jong is leuk wanneer je bal bezit hebt en de andere ploeg continu onder druk zet.

• Gonadan

Gonadan

Goh, Depay ging zelf, had geen Duitser verwacht natuurlijk. :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:21:
Goh, Depay ging zelf, had geen Duitser verwacht natuurlijk. :F
HIj is voorspelbaar net als Robben.
Het verschil is dat Robben zijn trukje perfect kan uitvoeren en de snelheid heeft en bal controle.

• ph4ge
Deadsy schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:20:
Vraag me af wat Koeman zegt wanneer ze hem vragen waarom hij de Jong en Vilhena heeft ingebracht.

De Jong is leuk wanneer je bal bezit hebt en de andere ploeg continu onder druk zet.
De Jong kan ik nog wel volgen. Je wordt niet gevaarlijk, misschien in een ander systeem met een echte spits wel. Zeker als je 2-1 zou maken en echt een slotoffensief opzet heb je wat aan hem. Bovendien is hij in topvorm.

Vilhena speelt verstoppertje.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:18
Is niet eens goed genoeg voor Feyenoord, laat staan voor het Nederlands elftal (en tegen Duitsland al helemaal niet).

En dat zeg ik als Feyenoordsupporter.

• Deadsy
Had liever vd Beek of Klaassen gezien dan Vilhena

• Terranova
oeh wow

• Gonadan

Gonadan

Tien tien tien!

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Torrrrrr! Keurige goal.

• ph4ge
Lekkere goal, uit het niets.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-01 21:48
Ja hangen!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dus dat ;)

Duitsland speelt ook een (heel) ander systeem dan de vorige keer dus dat X vorige keer het zo goed deed zegt over vandaag niks. Neem alleen al een Hector vs Schulz op links, qua snelheid al een wereld van verschil ...

[ Voor 90% gewijzigd door apis29 op 19-11-2018 22:33 ]

Pagina: 1 ... 160 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.