Misschien niet zo slecht.
Wel jammer dat ik het helaas goed aangevoeld heb
These are my principles. If you don't like them, I have others.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
@Leon Zwiers
Inderdaad. Maar ik had al niet zo’n hosanna stemming na vrijdag. Die Fransen deden geen reet he.
[ Voor 49% gewijzigd door Typhone op 19-11-2018 21:06 ]
De communicatie is heel slecht. Veel gewijs naar elkaar.Fleximex schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Jouw man Kenny...
Weet niet wat dat met persoonlijke fouten te maken heeft?Typhone schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:03:
[...]
Ajax is beter dan het NL elftal zeg ik even.
Ja inderdaadph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Zo, de hype is ook weer ten einde.
Ach whatever
Allemaal mentaal dit
Euh? Wat kon hij hier aan doen?Joostje123 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Cillissen keept te weinig gooi zoet ernaar in
Ja, het ligt aan 1 speler...Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Tja, die Tete verzwakt je verdediging echt enorm. Jammer dat Dumfries geslachtofferd is voor zo'n matige speler.
alles kan off-topic
Deze bedoel je?Dr. Strangelove schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Zo. Lekker met de beentjes weer op de grond.
Misschien niet zo slecht.
Wel jammer dat ik het helaas goed aangevoeld heb
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 07:30:
Kan er maar één ding van zeggen:
We're back, motherfuckers
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weinig slachtofferen aan. Die jongen speelt t.o.v. vorig seizoen ineens alles, 2x per week. Die kan zomaar eens een keer moe worden.Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Tja, die Tete verzwakt je verdediging echt enorm. Jammer dat Dumfries geslachtofferd is voor zo'n matige speler.
Ik welSjurm schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:06:
Ik vond Cillessen bij beide goals toch niet vrijuit gaan
Tot 2 keer toe gewoon het centrum wat faalt... Wederom zien met name De Ligt en Cilessen er niet sterk uit. Maar op het middenveld komen ze ook niet verder dan tegenhouden.Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Overigens snapte ik de keuze voor Tete ook niet en maakt hij ook geen indruk.
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 19-11-2018 21:07 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tete al veel meer fouten zien maken en geregeld zijn man zien laten lopen waar Dumfries er veel feller opzat.
EensLeon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:07:
[...]
Tete al veel meer fouten zien maken en geregeld zijn man zien laten lopen waar Dumfries er veel feller opzat.
Nu staat het centrum ook gewoon te slapen hoor.Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:05:
Tja, die Tete verzwakt je verdediging echt enorm
Breng de Vrij er maar in. Streng zijn Koeman
Kortom werk aan de winkel!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Okeuh"DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:51:
[...]
Ja, en van Breukelen was ook een goede coach die zich ruimschoots heeft bewezen bedoel je.
Kom op zeg, dit is gewoon zuur doen om het zuur doen. Kijk gewoon naar de wedstrijd...
En Zoet natuurlijkdutchgio schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:06:
Met Dumfries was dit niet gebeurt.
Blijken we toch niet zo goed...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vrij makkelijk naar de grond. Bij eerste schot haalt hij de paal niet eens als die duikt. Bij tweede gewoon te weinig kracht om zo bal toch nog te stoppen.
Eens, de Ligt valt weer eens door de mand in een moeilijke wedstijd (en in mindere mate ook v Dijk, daar mag je gezien zijn ervaring wel meer van verwachten)D-e-n schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:07:
[...]
Nu staat het centrum ook gewoon te slapen hoor.
Breng de Vrij er maar in. Streng zijn Koeman
De spelers gingen zelf ook gewoon mee in de euforie. Nu hopelijk wakker en gas erop.tweakduke schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:07:
Mjah slordig, tempo veels te laag. Duitsland is veel feller.
Kortom werk aan de winkel!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar ik zat er inderdaad toch naast. Want spannend is het niet. Walkover dreigt eerder.Dr. Strangelove schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:42:
Zie net dat die Duitsers het over een andere boeg gegooid hebben; 3-0 gewonnen met een jong, gemotiveerd team. Remind you of anyone?
Kan best een spannende wedstrijd worden vanavond.
Duitsland gewoon feller
Nederland zet niet continu druk zoals tegen Frankrijk
Zit tussen de oren en dan krijg je er 2 om de oren
De laatste dagen was het alsof we het WK hadden gewonnen
Zit het zo diep jongen? Die jongen speelt fantastische wedstrijden en dan na 25 minuutjes met een foutje(als dat überhaupt al zo is) dan valt die jongen weer door de mandLeon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:08:
[...]
Eens, de Ligt valt weer eens door de mand in een moeilijke wedstijd (en in mindere mate ook v Dijk, daar mag je gezien zijn ervaring wel meer van verwachten)
Hahaha inderdaad. En Duitsland geeft niet eens gas.PWM schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:10:
Nederland heeft weggeteld 1 wedstrijd goed gespeeld, dat was tegen Frankrijk. Tegen Duitsland hadden ze gewoon de wind mee.
De laatste dagen was het alsof we het WK hadden gewonnenAlsof dat overnacht gaat.
Dont feed the trollTerranova schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:10:
[...]
Zit het zo diep jongen? Die jongen speelt fantastische wedstrijden en dan na 25 minuutjes met een foutje(als dat überhaupt al zo is) dan valt die jongen weer door de mand
Frankrijk gaat gewoon weer met minimale inspanning naar de vorige ronde. Eigenlijk doen ze dat al jarenPWM schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:10:
Nederland heeft weggeteld 1 wedstrijd goed gespeeld, dat was tegen Frankrijk. Tegen Duitsland hadden ze gewoon de wind mee.
De laatste dagen was het alsof we het WK hadden gewonnenAlsof dat overnacht gaat.
Bij die 2e goal kun je De Ligt denk ik niet heel veel kwalijk nemen. Hij krijgt ineens even Sané "cadeau" van Tete omdat die verrekt om mee te lopen.ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:06:
[...]
Tot 2 keer toe gewoon het centrum wat faalt... Wederom zien met name De Ligt en Cilessen er niet sterk uit. Maar op het middenveld komen ze ook niet verder dan tegenhouden.
Overigens snapte ik de keuze voor Tete ook niet en maakt hij ook geen indruk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat vind ik nou ook weer een beetje negatief. Tegen Portugal, België, Duitsland en uit tegen Frankrijk is er tegen sterke tegenstanders bij vlagen prima voetbal gespeeld.PWM schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:10:
Ik denk dat ze inmiddels wel bewezen hebben goed te kunnen voetballen. Maar misschien hebben ze de wind wat teveel mee gehad. In dat opzicht is dit niet zo slecht, nuttige les voor de komende kwalificatiewedstrijden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij heeft het wel vaker dat hij het in moeilijke wedstrijden laat afweten. Dat is niet erg op die leeftijd. Een groot talent blijft hij. Maar we hebben ook gewoon nog een topper op de bank. Hoe fair is het tegenover hem?Terranova schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:10:
[...]
Zit het zo diep jongen? Die jongen speelt fantastische wedstrijden en dan na 25 minuutjes met een foutje(als dat überhaupt al zo is) dan valt die jongen weer door de mand
Volkomen terecht dat we achter staan.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zone dekking noem je dat. De Ligt had ook na het eerste balcontact nog kunnen ingrijpen. Nee, het was gewoon niet sterk. Voor de duidelijkheid ook geen blunder ofzo, maar het zijn wel de momenten die het verschil maken op dit niveau.toolkist schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:11:
Bij die 2e goal kun je De Ligt denk ik niet heel veel kwalijk nemen. Hij krijgt ineens even Sané "cadeau" van Tete omdat die verrekt om mee te lopen.
Iedereen speelt weleens een mindere wedstrijd, ook de Ligt blijkbaar.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 19-11-2018 21:14 ]
Dooddoener maar dat doen ze al sinds 1974 he. En gewonnen alleen een EK in 1988.Dr. Strangelove schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:12:
[...]
Ik denk dat ze inmiddels wel bewezen hebben goed te kunnen voetballen. Maar misschien hebben ze de wind wat teveel mee gehad. In dat opzicht is dit niet zo slecht, nuttige les voor de komende kwalificatiewedstrijden.
PSN: Finally_Chris
Precies. Hij eruit voor de Vrij en Tete eruit voor Dumfries of iemand die wel oplet. Maarja, je staat al 2-0 achter, dus veel zin zal het waarschijnlijk niet meer hebben.D-e-n schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:13:
[...]
Hij heeft het wel vaker dat hij het in moeilijke wedstrijden laat afweten. Dat is niet erg op die leeftijd. Een groot talent blijft hij. Maar we hebben ook gewoon nog een topper op de bank. Hoe fair is het tegenover hem?
Ik zou ook die Babel eruithalen, maar heb even niet scherp wie er nog op de bank zitten.
Dan zul je toch op z'n minst "contact" moeten hebben dat je hem overgeeft en niet op een manier van 'oh ja hier staat ie ineens achter je, succes ermee!'ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:13:
[...]
Zone dekking noem je dat. De Ligt had ook na het eerste balcontact nog kunnen ingrijpen. Nee, het was gewoon niet sterk. Voor de duidelijkheid ook geen blunder ofzo, maar het zijn wel de momenten die het verschil maken op dit niveau.
Grappig, voor dit soort teksten werd je de afgelopen dagen het topic uit gejaagd en bijna gebanned, nu zie je ze ineens bij bosjes langs komen en is iedereen het eens.PWM schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:10:
Ben het helemaal met je eens hoor, ik trek dat geneuzel slecht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verder heb ik Wijnaldum ook veels te weinig gezien als je het vergelijkt met de wedstrijd tegen Frankrijk, staat klein beetje verstoppertje te spelen
[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 19-11-2018 21:19 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat ziet die scheids nu ook, hoe kan hij anders Babel geen geel geven voor dat blaffen.carpebios schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:18:
Bizar dat dat geen kaart is.
alles kan off-topic
Zelfs zo lukt het niet
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat deed ie net nog...Vlassie1980 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:19:
Blind ook altijd tikkie terug he en nooit in de diepte durven te spelen...
Snap sowieso niet dat die niet speelt uit in Duitsland.
alles kan off-topic
Als het zo blijft dan is Tete voor Dumfries denk ik wel een gegeven. Misschien is Tete een talentvollere speler, maar Dumfries ging er echt 100% voor. De Ligt vs. de Vrij is lastig want de Ligt is ook echt niet slecht. Misschien toch beter de Vrij vanwege ervaring. Het is Duitsland. Nu natuurlijk te laat...Leon Zwiers schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:15:
[...]
Precies. Hij eruit voor de Vrij en Tete eruit voor Dumfries of iemand die wel oplet. Maarja, je staat al 2-0 achter, dus veel zin zal het waarschijnlijk niet meer hebben.
Ik zou ook die Babel eruithalen, maar heb even niet scherp wie er nog op de bank zitten.
De aanval, tja. Bergwijn misschien maar eigenlijk is er niks. We missen Robben en van Persie gewoon nog steeds. Eigenlijk niks dat er in de buurt komt binnen de selectie.
Je bedoeld die Blind die een super pass kan geven? Ik zou mij eerder druk maken waarom er niet diep gespeeld wordt; het middenveld staat echt compleet niet goed, van een fatsoenlijke opbouw is geen sprake. Er wordt totaal niet geanticipeerd op de dubbele dekking op de Jong. Nu de Jong wordt uitgeschakeld door de Duitsers is er geen andere middenvelder die gebruik maakt van die vrijheid.Vlassie1980 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:19:
Blind ook altijd tikkie terug he en nooit in de diepte durven te spelen...
De term Blind altijd tikkie terug is gewoon voor de bingo kaart. Zo'n nietszeggende kreet altijd.Han schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:22:
[...]
Je bedoeld die Blind die een super pass kan geven? Ik zou mij eerder druk maken waarom er niet diep gespeeld wordt; het middenveld staat echt compleet niet goed, van een fatsoenlijke opbouw is geen sprake. Er wordt totaal niet geanticipeerd op de dubbele dekking op de Jong. Nu de Jong wordt uitgeschakeld door de Duitsers is er geen andere middenvelder die gebruik maakt van die vrijheid.
Inderdaad, mee eens.ph4ge schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:22:
Ik zou in de rust Tete wisselen voor Dumfries (of een andere back die in vorm is en wat aanvallender ingesteld is) en overwegen om een echte spits te brengen zodat je een aanspeelpunt hebt. Je kan zo gewoon geen vuist maken.
Logisch toch, in Duitsland heeft hij het nooit waar kunnen makenTyphone schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:20:
[...]
Snap sowieso niet dat die niet speelt uit in Duitsland.
Juist vanwege die ervaring inderdaad. Dit Duitsland heeft gewoon het betere. Ook wel bizar dat Duitsland een kampioensgeneratie binnen 2-3 maanden volledig met pensioen stuurt en een blik nieuwe spelers opentrekt die er ook meteen staan en echt goed zijn.DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:22:
[...]
Als het zo blijft dan is Tete voor Dumfries denk ik wel een gegeven. Misschien is Tete een talentvollere speler, maar Dumfries ging er echt 100% voor. De Ligt vs. de Vrij is lastig want de Ligt is ook echt niet slecht. Misschien toch beter de Vrij vanwege ervaring. Het is Duitsland. Nu natuurlijk te laat...
De aanval, tja. Bergwijn misschien maar eigenlijk is er niks. We missen Robben en van Persie gewoon nog steeds. Eigenlijk niks dat er in de buurt komt binnen de selectie.
Die is geblesseerd, vandaar juist de omzettingen.DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:22:
De aanval, tja. Bergwijn misschien maar eigenlijk is er niks.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Even los van dat ik geen fan van de Vrij ben (duh, verrassend!DaniëlWW2 schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:22:
[...]
Als het zo blijft dan is Tete voor Dumfries denk ik wel een gegeven. Misschien is Tete een talentvollere speler, maar Dumfries ging er echt 100% voor. De Ligt vs. de Vrij is lastig want de Ligt is ook echt niet slecht. Misschien toch beter de Vrij vanwege ervaring. Het is Duitsland. Nu natuurlijk te laat...
Als de Vrij dan moet spelen haal dan van Dijk er maar uit, die heeft ook nog helemaal niks laten zien vandaag en zal wat rust echt niet erg vinden.
Dus De Ligt heeft vrijdag de beste speler ter wereld op dit moment in z'n broek zak. En nu is hij opeens een speler die het laat afweten in moeilijke wedstrijden en moet een wisselspeler van Inter met amper wedstrijdritme spelen omdat het anders niet eerlijk is?D-e-n schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:13:
[...]
Hij heeft het wel vaker dat hij het in moeilijke wedstrijden laat afweten. Dat is niet erg op die leeftijd. Een groot talent blijft hij. Maar we hebben ook gewoon nog een topper op de bank. Hoe fair is het tegenover hem?
Het zal aan mijn clubvoorkeur liggen, maar ik zie hier toch echt geen enkele logica in.
Volgens mij zit de Vrij op het moment ook bij Inter op de bank achter Skrinar en Miranda, dus of hij op dit moment zoveel beter is kan jij je afvragen.toolkist schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:26:
[...]
Even los van dat ik geen fan van de Vrij ben (duh, verrassend!), zou ik sowieso de Ligt laten staan. Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat hij de toekomstige CV van Oranje is, dit seizoen bij Ajax speelt hij maximaal 10-15 wedstrijden op top niveau. Dus hoe meer hoe beter, uiteindelijk is dit toch gewoon een vriendschappelijk toernooi.
Als de Vrij dan moet spelen haal dan van Dijk er maar uit, die heeft ook nog helemaal niks laten zien vandaag en zal wat rust echt niet erg vinden.
Hoho iedereen hier volgt hem op de voet!Pompi schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:28:
[...]
Volgens mij zit de Vrij op het moment ook bij Inter op de bank achter Skrinar en Miranda, dus of hij op dit moment zoveel beter is kan jij je afvragen.
Not dus.
Als Miranda boven je verkozen wordt...
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-11-2018 21:29 ]
Nou, het niveau is momenteel anders aardig diepnocalimero schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:29:
Er zit ook geen diepte in t spel van Oranje
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met moeilijke wedstrijden bedoel ik wedstrijden waarin het team niet loopt. Dan is hij niet degene die voorop loopt.
Depay is zogenaamd de beste man van Nederland, degene die het aanvallend moet maken.Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:27:
Wel mooi dat iedereen vaak naar verdedigers kijkt die niet presteren. Depay? Promes? Babel?
Maar gaat te vaak rondkloten zodra hij de bal heeft inplaats van het simpel te doen.
Ook heeft hij te lang nodig om te bal onder controle te krijgen waardoor het spel vertraagd word.
Ik zou bij het middenveld beginnen, daar loopt het compleet niet waardoor je dus meer druk krijgt op de verdediging en je effectief geen bal bij de door jou genoemde spelers krijgt.Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:27:
Wel mooi dat iedereen vaak naar verdedigers kijkt die niet presteren. Depay? Promes? Babel?
Denk dat het probleem er tussenin ligt, op het middenveld. De creativiteit komt alleen vanaf de Jong maar die wordt vakkundig onschadelijk gemaakt. Ik zou er een Klaassen bij zetten i.p.v. de Roon of een Wijnaldum.Vos schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:27:
Zo te zien mag ie alleen de thuiswedstrijden spelen, apart.Pompi schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:28:
[...]
Volgens mij zit de Vrij op het moment ook bij Inter op de bank achter Skrinar en Miranda, dus of hij op dit moment zoveel beter is kan jij je afvragen.
Ik zou Dilrosun inbrengen voor Babel, die jongen doet het goed in de Bundesliga en gaat ongetwijfeld meer inzet tonen dan die lamzakken die nu voorin lopen.
Onzin. Ze rouleren regelmatig maar De Vrij staat vrijwel altijd in de basis. Alleen laatst niet tegen Lazio omdat de trainer hem in bescherming nam vanwege de fans.Pompi schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:28:
[...]
Waarom benoemd niemand ze dan?Napo schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:29:
[...]
Ik zou bij het middenveld beginnen, daar loopt het compleet niet waardoor je dus meer druk krijgt op de verdediging en je effectief geen bal bij de door jou genoemde spelers krijgt.
Dit topic is gesloten.
![]()