Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik vind dat er redelijk wat ruimte ligt eigenlijk. Maar die Grieken hebben dan ook weinig meer te verliezen.Terranova schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:38:
Best lastig voetballen tegen 11 grieken op eigen helft, zo is het iig wel verdomd saai
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
1 luizige counter en je bent de klos.
Die spits van AEK heeft al minstens 3 keer een counter om zeep geholpen met slechte bal behandeling. (ligt ook aan het gras)
[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 27-11-2018 19:43 ]
★ What does that mean? ★
Maar Huntelaar springt, en wil de bal hebben.Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:39:
Grappige is dat Dolberg groter is dan Huntelaar
Die geeft af en toe een voorzet waar Dolberg dan opaf sjokt
Neres heeft dubbele dekking en geen enkele hulp (diepgang) van Mazraoui.Qu3st schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:37:
[...]
Neres speelt ook niet echt mee vandaag hoor. En Tadic is ook erg afwezig.
Charisteas?
[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 27-11-2018 19:45 ]
Waar ook, maar dat klinkt ook Argentijns genoeg voor mijDeadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:47:
@toolkist
Dat was een griek.
Ik zou Sierhuis graag zien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
dr.lowtune schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:01:
Spelen ze in Apollo? Man man man...
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Toch bizar hoe makkelijk blijkbaar de AEK hooligans richting het uitvak mogen komen. Dat is door de start van de wedstrijs toch compleet afgesloten zou je zeggen? Is de ME koffie gaan drinken ofzo
Nog niet bijna nee, wat een enorm slechte leiding.Qu3st schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:02:
Geloof niet dat de bal over de lijn was.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Edit: wtf, hij staat weer
Edit 2: wtf, hij loopt al weer
[ Voor 45% gewijzigd door Han op 27-11-2018 20:07 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zal nog paar dagen hoofdpijn hebben.
[ Voor 31% gewijzigd door Hupske op 27-11-2018 20:07 ]
Watje
Nee die ervoor waren wat beter te horen!Hackus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:06:
Klapper van de week
Dit is toch niet normaal meer, als een zo'n projectiel tussie die mensen komt zijn de gevolgen niet te overzien.
Ik app mn neef net nog dat iedereen bang lijkt te zijn van die gastHan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:06:
Oef... die gaat er voorlopig uit zijn
Edit: wtf, hij staat weer
Edit 2: wtf, hij loopt al weer
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 89% gewijzigd door naitsoezn op 27-11-2018 20:21 ]
ICE ICE Baby
In het stadion? ja.djmuggs schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:10:
Intussen ff 2GB ddr3 + BX500 120GB in laptop uit 2010 geduwd, nog iets in het stadion gebeurd? 🤔
In de wedstrijd? Nee.
Griekenland.. Een beetje het debiele neefje van de Europese familie.Qu3st schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:10:
Man ik zie foto's voorbij komen op Facebook, vanuit het uitvak. Dat ziet er bijna uit als een aanslag..... En die ME staat er inderdaad bij alsof er niks aan de hand is. SCHANDALIG!
ICE ICE Baby
Zouden uefa waarnemers in stadion zijn, zoals altijd met deze wedstrijden.djmuggs schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:12:
Ik ga er vanuit dat Ajax al tijdens wedstrijd in contact is met UEFA over de gebeurtenissen rond het uitvak
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nggyu nglyd
Als die hun werk net zo goed doen als de ME dan zou ik daar niet teveel van verwachtenDoeEensGek schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:13:
[...]
Zouden uefa waarnemers in stadion zijn, zoals altijd met deze wedstrijden.
Zal wel in het rapport komen dat Ajax supporters uitdaagde en een stoeltje af hebben gebrokenDeadsy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:15:
[...]
Als die hun werk net zo goed doen als de ME dan zou ik daar niet teveel van verwachten
Ik gok dat Ajax zelf ook een straf gaat krijgen wegens op zn minst die pijlen. Wordt een uitwedstrijd zonder publiek dus.djmuggs schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:12:
Ik ga er vanuit dat Ajax al tijdens wedstrijd in contact is met UEFA over de gebeurtenissen rond het uitvak
Is weleens gebeurd bij een Feyenoorder. Wedstrijd tegen Ajax die toen nog naar Rotterdam mochten. Gebeurt nog voor de wedstrijd als ik me goed herinner.Martinusz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:11:
Waarom klapt zo’n ding nou nooit bij zo’n debiel is zn broekzak he
Duitse vrouw?dr.lowtune schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:16:
Mijn vrouw klaagt "nou hebben we die Grieken belachelijk veel geld gegeven en ze laten een NLse club daarvoor niet eens winnen"
Waarop jij natuurlijk antwoordde dat het een garantiestelling was en dat het in ons aller belang was om landen in de Unie te steunen.dr.lowtune schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:16:
Mijn vrouw klaagt "nou hebben we die Grieken belachelijk veel geld gegeven en ze laten een NLse club daarvoor niet eens winnen"
En rood! Hoppa
[ Voor 58% gewijzigd door Qu3st op 27-11-2018 20:19 ]
nggyu nglyd
Al moet hij er nog wel in
[ Voor 46% gewijzigd door vuurtjih op 27-11-2018 20:19 ]
nggyu nglyd
Precies, en dat we ondanks de gebreken van de EU we er allemaal baat bij hebbenMichielgb schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:18:
[...]
Waarop jij natuurlijk antwoordde dat het een garantiestelling was en dat het in ons aller belang was om landen in de Unie te steunen.
Kan wel eens kloppen. Plaatsing knock-outfase is zo'n 16 miljoen.Qu3st schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:20:
BAM! Tadic verdiend zijn transfersom even terug met een penalty
nggyu nglyd
Denk je dat die mutsen door hebben dat het nu 0-1 staat>?Hupske schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:20:
Gaan we weer paar vuurwerk bommen naar het uitvak straks.
ICE ICE Baby
dacht 10Quad schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:21:
[...]
Kan wel eens kloppen. Plaatsing knock-outfase is zo'n 16 miljoen.
Verwijderd
Eigenlijk best wel blij dat ik alleen de uitwedstrijd Bayern ben geweest.Hupske schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:20:
Gaan we weer paar vuurwerk bommen naar het uitvak straks.
Goed gezien van de scheidsrechter, netjes afgemaakt.
[ Voor 47% gewijzigd door naitsoezn op 27-11-2018 20:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Gewoon uitbreiden die hap voor je het weet staat het weer 1-1 omdat er weer wat mensen liggen te slapen.Hackus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:22:
nog 20 minuten deze stand houden
Dit topic is gesloten.
![]()