"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kan je dit misschien herschrijven want ik kan er geen hout van maken....HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:20:
ach volgens de commentator zit onze Guus uit engeland speciaal in het stadion na eruit te zijn gestuurt toch niog iets positiefs
[ Voor 78% gewijzigd door ST10©DE op 10-11-2018 21:44 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat jongetje wat in Engeland bij Tottenham Psv (Champions League van afgelopen weekST10©DE schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:42:
Sinds wanneer staat Nike gratis op een shirt?
[...]
Kan je dit misschien herschrijven want ik kan er geen hout van maken....
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Steam ID = Ackerfiets
Ook daar moet je het nastreven. Niet voor niets is het aantal grensrechters bij alle wedstrijden gelijk.toolkist schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:56:
Die gelijkheid moet zitten in hetzelfde gebruik/interpreteren van de regels, niet in hoeveel beelden je kunt gebruiken om een situatie te bekijken.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen voorstander van het niet doen van de VAR omdat de middelen soms nog ongelijk zijn, maar ik vind wel dat je die gelijkheid moet nastreven. Ook in aantal camera's en posities.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Elk jaar hetzelfde tegen Excelsior .Mugwump schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:46:
Ik zou wel iets meer druk van Ajax verwachten. Zo raakt Excelsior ook niet echt in de problemen.
Weet niet wat dat is met Ajax bij Excelsior. Altijd zo traag spel.
Tjah weet je van te voren.dutchgio schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:51:
Zo'n veld helpt ook niet mee...
Is slecht maar mag geen excuus zijn vind ik.
OkePWM schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:52:
Maakt toch allemaal niet uit. Als Feyenoord vanaf nu alles wint, zijn ze toch kampioen
huh? Hoe overbrug je een gat van 5 punten als er één onderlinge wedstrijd isPWM schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:52:
Maakt toch allemaal niet uit. Als Feyenoord vanaf nu alles wint, zijn ze toch kampioen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Excelsior is in m’n ogen gevaarlijker dan Ajax geweest buiten paar schoten na van Ajax en kopbal de Ligt.
Verder is het (vooral van Ajax' kant) te slap en te traag om echt leuk te worden.
Dat was ook de reden dat ze een tegengoal incasseerden. Er stonden even geen tien man in de eigen zestien.Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:01:
Bah, jammer. Net als Excelsior gevaarlijk begint te worden.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
Hopelijk onderschatten de Groningen spelers Emmen ookVerwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:06:
Fijn, eindelijk de drie punten in eigen huis gehouden. Na het interlandweekend tot aan de winterstop zou Groningen toch minimaal acht punten moeten kunnen halen met tegenstanders als Emmen en Fortuna.
Gisteren dik verdiende 2-0 overwinning op NAC. Lekker sfeertje ook in stadion
Is ook geen excuus, maar een argument om niet op tempo te gaan spelen. Op individuele klasse km je er ook wel langs tegenwoordig.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:52:
Tjah weet je van te voren.
Is slecht maar mag geen excuus zijn vind ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax te traag is ook totaal niet te verwachten als je zonder Neres speelt en met een stilstaande Dolberg. Wat mij betreft gaan we komende winterstop op zoek naar een spits die wel bij Ajax past want Dolberg en Ajax gaat echt niks meer worden.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:03:
Excelsior speel prima pot.. of Ajax gewoon te traag.
Excelsior is in m’n ogen gevaarlijker dan Ajax geweest buiten paar schoten na van Ajax en kopbal de Ligt.
Ik applaudiseerde er zelfs even voor
Ik vind dolberg erg sterk spelen hoor.toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:13:
[...]
Ajax te traag is ook totaal niet te verwachten als je zonder Neres speelt en met een stilstaande Dolberg. Wat mij betreft gaan we komende winterstop op zoek naar een spits die wel bij Ajax past want Dolberg en Ajax gaat echt niks meer worden.
Erg balvast en beweeg veel.
Kijk zijn looplijnen eens hij zorg dat er ruimtes onstaan juist.
En Sinterklaas bestaat echt!!1!fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:16:
[...]
Ik vind dolberg erg sterk spelen hoor.
Erg balvast en beweeg veel.
Kijk zijn looplijnen eens hij zorg dat er ruimtes onstaan juist.
Dolberg blijkt inmiddels wel een matige speler in het systeem wat Ajax nu speelt. Zegt ook wel wat dat in echt grote wedstrijden meneer gewoon op t bankie zit.
Verwijderd
Ik hoop dat de spelers tegenstanders niet gaan onderschatten. Dat zou gezien de huidige competitiestand niet terecht zijn, bij geen enkele tegenstander. Sowieso is onderschatting een gevaarlijk iets.Vos schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:08:
Hopelijk onderschatten de Groningen spelers Emmen ook[...]
Vreemde reactie. Dolberg is vrij lang geblesseerd en daarna herstellende geweest. Ten Hag varieert veel in de opstelling. Zonder negen is vooral een tactische keuze.Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:18:
[...]
En Sinterklaas bestaat echt!!1!
Dolberg blijkt inmiddels wel een matige speler in het systeem wat Ajax nu speelt. Zegt ook wel wat dat in echt grote wedstrijden meneer gewoon op t bankie zit.
Niks raars aan. DOlberg heeft een half seizoen goed gespeeld. Waarin ie in europa 1 wedstrijd echt goed was. In de ED liet ie het alleen zien tegen een NEC en dat soort consorten.Mugwump schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:26:
[...]
Vreemde reactie. Dolberg is vrij lang geblesseerd en daarna herstellende geweest. Ten Hag varieert veel in de opstelling. Zonder negen is vooral een tactische keuze.
Sindsdien niets dan teleurstellingen. Vindt dat ie veel te veel credits krijgt voor een handvol goede potjes.
Vind ik echt onzin!Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:18:
[...]
En Sinterklaas bestaat echt!!1!
Dolberg word steeds beter en vandaag ookal is heel Ajax matig doet hij het in m’n ogen redelijk.
Hij krijg ook geen fatsoenlijke bal he ?
Hij moet alle ballen halen en zorgen dag er ruimtes ontstaan wat die prima doet.
Hij past gewoon totaal niet in het spel wat wij spelen, of iig willen spelen.Mugwump schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:26:
[...]
Vreemde reactie. Dolberg is vrij lang geblesseerd en daarna herstellende geweest. Ten Hag varieert veel in de opstelling. Zonder negen is vooral een tactische keuze.
Dat probleem hebben ook Neres en vd Beek. Niet echt handig als trainer zijnde.toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:30:
[...]
Hij past gewoon totaal niet in het spel wat wij spelen, of iig willen spelen.
Het spel is geen voorzetten of geen goede en spits die continu de bal komt halen en techniek heeft om zelf een speler te passeren of een steekpass te geven.toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:30:
[...]
Hij past gewoon totaal niet in het spel wat wij spelen, of iig willen spelen.
Nou in m’n ogen heeft een fitte Dolberg alles in zich om dat te zijn/worden
Spelers heel snel afserveren omdat ze na een blessure niet gelijk weer top zijn is erg voorbarig. Dat is ook wel typisch Nederlands en waarschijnlijk speelt je eigen clubvoorkeur ook een flinke rol.Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:28:
[...]
Niks raars aan. DOlberg heeft een half seizoen goed gespeeld. Waarin ie in europa 1 wedstrijd echt goed was. In de ED liet ie het alleen zien tegen een NEC en dat soort consorten.
Sindsdien niets dan teleurstellingen. Vindt dat ie veel te veel credits krijgt voor een handvol goede potjes.
Daar zeg ik ook. Totaal ongeschikt voor het systeem dat Ajax nu speelt.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:29:
[...]
Vind ik echt onzin!
Dolberg word steeds beter en vandaag ookal is heel Ajax matig doet hij het in m’n ogen redelijk.
Hij krijg ook geen fatsoenlijke bal he ?
Hij moet alle ballen halen en zorgen dag er ruimtes ontstaan wat die prima doet.
Snel? Die kerel is alweer maanden fit. Voor de voetbalmessias die men in hem ziet valt dat best tegen ja.Mugwump schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
[...]
Spelers heel snel afserveren omdat ze na een blessure niet gelijk weer top zijn is erg voorbarig. Dat is ook wel typisch Nederlands en waarschijnlijk speelt je eigen clubvoorkeur ook een flinke rol.
[ Voor 31% gewijzigd door LZ86 op 11-11-2018 15:32 ]
Interpreteerde ja reactie verkeerd.Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
[...]
Daar zeg ik ook. Totaal ongeschikt voor het systeem dat Ajax nu speelt.
Maar ik zie vandaag een gretige Dolberg.
Tadic speel slechter vandaag.
Gelukkig stel je Feyenoord dus gelijk aan niveau NECLeon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:28:
[...]
Niks raars aan. DOlberg heeft een half seizoen goed gespeeld. Waarin ie in europa 1 wedstrijd echt goed was. In de ED liet ie het alleen zien tegen een NEC en dat soort consorten.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Had maar 0-2 gezegd
Dat is niet het geval.Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
[...]
Snel? Die kerel is alweer maanden fit. Voor de voetbalmessias die men in hem ziet valt dat best tegen ja.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 11-11-2018 15:35 ]
Ik vind Tadic eigenlijk wat weggezakt, terwijl Blind juist weer een flinke opleving heeft.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:33:
[...]
Interpreteerde ja reactie verkeerd.
Maar ik zie vandaag een gretige Dolberg.
Tadic speel slechter vandaag.
Niet? Dus Nico en Mazraoui geven nooit bruikbare voorzetten? Of nu de 3-0, ook geen voorzet?fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
[...]
Het spel is geen voorzetten of geen goede en spits die continu de bal komt halen en techniek heeft om zelf een speler te passeren of een steekpass te geven.
Nou in m’n ogen heeft een fitte Dolberg alles in zich om dat te zijn/worden
Dolberg moet veel meer doen en vooral ook op een veel hoger tempo. Hij hobbelt een beetje over het veld, geen beweging om diep te gaan geen beweging om vrij te komen in de 16. Alleen maar verstoppertje.
YupMartinusz schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:33:
[...]
Gelukkig stel je Feyenoord dus gelijk aan niveau NECwant Dolberg scoorde in 2 klassiekers.
Lekker hoor, puntjes zijn wel binnen nu.
Had verwacht dat het wel wat lastiger zou zijn, gezien de bus die Excelsior parkeert.
Waarvan akte.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:32:
Zo Ajax hopelijk gelijk wakker geschud.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Even voor de statistieken Dolberg nu 7 wedstrijden gespeeld, 4 goals en 1 assist. Zo slecht is het dus allemaal nietLeon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:35:
[...]
YupDie goal in de Kuip was dikke prima, kwam ook uit de lucht vallen. Maar in de Arena tegen Feyenoord scoren is niet al te moeilijk
Float like a butterfly, sting like a bee.
Prima uitgespeeld wel.
Die passen daar prima in, alleen moet je Neres dan niet op 10 zetten.Terranova schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
[...]
Dat probleem hebben ook Neres en vd Beek. Niet echt handig als trainer zijnde.
Z'n systeem is middenvelders op de flanken. Dus dan heb je een spits en 10 die niet goed werken. Dus in feite zijn er 4 "basisspelers"(zoals Ten Hag ze noemt) die niet goed uit de verf komen in de opstelling. Naar mijn inziens een beetje raar.toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:40:
[...]
Die passen daar prima in, alleen moet je Neres dan niet op 10 zetten.
Dat is ook inclusief Huntelaar.
Erg flauw om meteen weer over club te beginnen. Ik als Ajacied ben het 100% met @Leon Zwiers eens.Mugwump schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:31:
Spelers heel snel afserveren omdat ze na een blessure niet gelijk weer top zijn is erg voorbarig. Dat is ook wel typisch Nederlands en waarschijnlijk speelt je eigen clubvoorkeur ook een flinke rol.
Het is niet zozeer afschrijven maar gewoon nog steeds wachten tot hij het echt laat ziet. Hij had veelbelovende tekenen maar laat het vooralsnog niet echt zien. Het excuus van blessures is ook naar zo lang houdbaar, uiteindelijk telt resultaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben ik nou zo blind of wat is het? Dolberg speel toch gewoon prima? Staat juist en loopt juistGonadan schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:44:
[...]
Erg flauw om meteen weer over club te beginnen. Ik als Ajacied ben het 100% met @Leon Zwiers eens.
Het is niet zozeer afschrijven maar gewoon nog steeds wachten tot hij het echt laat ziet. Hij had veelbelovende tekenen maar laat het vooralsnog niet echt zien. Het excuus van blessures is ook naar zo lang houdbaar, uiteindelijk telt resultaat.
Tegen het machtige Excelsior.....knap zeg. Als ie het nou ook laat zien tegen grotere clubs dan had je een punt.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:45:
[...]
Ben ik nou zo blind of wat is het? Dolberg speel toch gewoon prima? Staat juist en loopt juist
Dolberg laat het gewoon niet zien, het is dat je met Huntelaar nou niet echt een superpresterende vervanger hebt, anders had ie er al lang naast gezeten
Precies dit.Gonadan schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:44:
[...]
Erg flauw om meteen weer over club te beginnen. Ik als Ajacied ben het 100% met @Leon Zwiers eens.
Volgens mij heb je iets gemist
Ajax is wel dodelijk vandaag in omschakeling
Tja, driekwart van de Eredivisie bestaat uit ploegen van dat niveau.Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:46:
[...]
Tegen het machtige Excelsior.....knap zeg. Als ie het nou ook laat zien tegen grotere clubs dan had je een punt.
Dolberg laat het gewoon niet zien, het is dat je met Huntelaar nou niet echt een superpresterende vervanger hebt, anders had ie er al lang naast gezeten
Dit zijn 1 van de lastige wedstrijden voor een spits.Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:46:
[...]
Tegen het machtige Excelsior.....knap zeg. Als ie het nou ook laat zien tegen grotere clubs dan had je een punt.
Tegen een muur spelen is altijd vervelend en zeker in het spel van Ajax met weinig voorzetten.
Maar hier gaan wij het niet over eens worden.
Ieder zijn kijk op het spelletje
Verwijderd
Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:46:
[...]
Heracles 3 punten.Aggressor schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:50:
Wat verwachten jullie van Heracles Feyenoord? Gelijkspel of toch een overwinning?
Te Werve, Fortuna, Willem II, Heerenveen, AZ. Allemaal makkelijke overwinningen tegen matige clubs.Martinusz schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:38:
Even voor de statistieken Dolberg nu 7 wedstrijden gespeeld, 4 goals en 1 assist. Zo slecht is het dus allemaal nietwel zie ik soms liever Huntelaar even oorlog maken bij een tegenstander, want daar is Dolberg niet echt voor geschikt.
Heb nog te weinig gezien dat hij echt het verschil maakt. Een Huntelaar is qua scorebordjournalistiek wellicht ook niet alles maar die brengt ook nog andere belangrijke dingen mee zoals je al zegt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Overwinning voor Heracles gezien Feyenoord zich al goed heeft ingedekt en het grootste excuus dat RvP niet speelt.Aggressor schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:50:
Wat verwachten jullie van Heracles Feyenoord? Gelijkspel of toch een overwinning?
Die haal zoveel ballen weg bizar.
3-0 verliezen?fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:52:
Wat moet Ajax zonder een de Ligt?
We weten in ieder geval wat we niet moeten doen, Frenkie centraal achterin opstellen als vervangerfevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:52:
Waarom denk je dat ze weer achter Magallan aan zitten?fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:52:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eens. Excelsior speelt bij vlagen nog best wat beter dan Ajax. ook genoeg kansen voor excelsior. Ajax is echter dodelijk effectief.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:47:
Excelsior speel een prima pot en vind 1-4 wat geflatteerd.
Ajax is wel dodelijk vandaag in omschakeling
Ik heb er toch andere kijk op denk ik.toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:35:
[...]
Niet? Dus Nico en Mazraoui geven nooit bruikbare voorzetten? Of nu de 3-0, ook geen voorzet?
Dolberg moet veel meer doen en vooral ook op een veel hoger tempo. Hij hobbelt een beetje over het veld, geen beweging om diep te gaan geen beweging om vrij te komen in de 16. Alleen maar verstoppertje.
Er worden wel wat voorzetten gegeven natuurlijk maar echt niet veel/goede.
Ik vind hem een prima spits die alleen maar beter gaat worden.
We gaan het meemaken komende maanden
Dat meldde men 2 jaar geleden ook al....fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:54:
[...]
Ik vind hem een prima spits die alleen maar beter gaat worden.
We gaan het meemaken komende maanden
Dat zijn wel heel erg korte vlagen dan, want ik heb ze niet gezienLeon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:54:
[...]
Eens. Excelsior speelt bij vlagen nog best wat beter dan Ajax. ook genoeg kansen voor excelsior. Ajax is echter dodelijk effectief.
Verwijderd
Welke wedstrijd kijk jij?Leon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:54:
[...]
Eens. Excelsior speelt bij vlagen nog best wat beter dan Ajax. ook genoeg kansen voor excelsior. Ajax is echter dodelijk effectief.
Blessures helpen ook niet mee, maar we gaan het zien ik onthou jullie namen evenLeon Zwiers schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:55:
[...]
Dat meldde men 2 jaar geleden ook al....
Durf ik echt niks van te zeggen.Aggressor schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:50:
Ik wil zeggen gelijkspel maar als Feyenoord dit met 0-4 wint sta ik er ook niet van te kijken.
Feyenoord is zo'n ploeg waar gokken op uitslagen nog écht gokken is
Erg effectief vind ik Ajax niet nee. Excelsior heeft toch al een keer of wat de bal van de lijn gehaald.
Excelsior heeft een prima wedstrijd gespeeld en bij vlagen betere kansen dan Ajax.
Nu is het helemaal gespeeld, maar voor de 1-4 was het even knijpen .
Verwijderd
Nee Ajax is zeker niet effectiefMugwump schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:58:
[...]
Erg effectief vind ik Ajax niet nee. Excelsior heeft toch al een keer of wat de bal van de lijn gehaald.
Verwijderd
Knijpen? 2 rollertjes op goal, meer niet.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:59:
[...]
Excelsior heeft een prima wedstrijd gespeeld en bij vlagen betere kansen dan Ajax.
Het is natuurlijk tekenend dat Ajax ook bij vrij matig spel gewoon met ruime cijfers wint. Dat is toch ook wel eens anders geweest.fevo-1190 schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:59:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()