[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.670 views

Onderwerpen

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:09
Zo slecht gevoetbald dat je 3,5 doelpunt per wedstrijd scoort. Laatste wedstrijden waren inderdaad niet goed. Maar alle grote zeges daarvoor zijn pardoes vergeten.

Je speelt verdomme tegen teams met op elke positie een betere speler. Gewoon drie hele goede teams. Wat wil je dan? Dit is simpelweg het niveauverschil tegenwoordig. En misschien dat Ajax tegen de drie tegenstanders in de poule van PSV wel meer zou hebben gebracht met het positiespel. Dan weet ik bijna zeker dat je tegen bijvoorbeeld een Spurs en Inter je ook gewoon 2-0 verliest 'maar we hebben wel leuk meegedaan'. En daar koop je dan met een andere tactiek net zo goed niks voor.

Ik vind het zo simpel om te zeggen dat, omdat PSV nu verliest, ze dan maar lekker hadden moeten gaan aanvallen en druk hadden moeten zeggen. Dat is niet te belopen en dan had Spurs 5x iemand 1 op 1 met Zoet gehad en had je wel met 4-1 verloren.
Witte schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:08:
[...]

Er is een verschil tussen druk zetten, en verdedigend iets meer rust bewaren en de bal met iets meer gevoel naar een medespeler rond de middenlijn spelen ipv de bal als een vuurpijl omhoog knallen en met je rug tegen de muur blijven staan, wachten op de tegengoal (die natuurlijk komt, dat wisten zelfs de Tweakers die live aan het kijken waren).
Dan had wel gemogen. Maar dat zat er blijkbaar niet in. En dat de tegengoal zou vallen. Juist de tegengoals waren veel minder grote kansen dan daarvoor. Dus zo vanzelfsprekend is het niet. Alleen lijkt het dit seizoen in de CL aan PSV te kleven dat die tegengoals inderdaad toch komen. Al drie keer een voorsprong uit handen gegeven. Hoe anders is dat in de Eredivsie :/

[ Voor 31% gewijzigd door Fleximex op 07-11-2018 09:29 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Fleximex schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:20:
Zo slecht gevoetbald dat je 3,5 doelpunt per wedstrijd scoort. Laatste wedstrijden waren inderdaad niet goed. Maar alle grote zeges daarvoor zijn pardoes vergeten.

Je speelt verdomme tegen teams met op elke positie een betere speler. Gewoon drie hele goede teams. Wat wil je dan? Dit is simpelweg het niveauverschil tegenwoordig. En misschien dat Ajax tegen de drie tegenstanders in de poule van PSV wel meer zou hebben gebracht met het positiespel. Dan weet ik bijna zeker dat je tegen bijvoorbeeld een Spurs en Inter je ook gewoon 2-0 verliest 'maar we hebben wel leuk meegedaan'. En daar koop je dan met een andere tactiek net zo goed niks voor.

Ik vind het zo simpel om te zeggen dat, omdat PSV nu verliest, ze dan maar lekker hadden moeten gaan aanvallen en druk hadden moeten zeggen. Dat is niet te belopen en dan had Spurs 5x iemand 1 op 1 met Zoet gehad en had je wel met 4-1 verloren.

[...]

Dan had wel gemogen. Maar dat zat er blijkbaar niet in. En dat de tegengoal zou vallen. Juist de tegengoals waren veel minder grote kansen dan daarvoor. Dus zo vanzelfsprekend is het niet. Alleen lijkt het dit seizoen in de CL aan PSV te kleven dat die tegengoals inderdaad toch komen. Al drie keer een voorsprong uit handen gegeven. Hoe anders is dat in de Eredivsie :/
Ik denk dat Ajax er in de poel van PSV harder afgegaan was. Simpelweg omdat zij hun spel minder aan kunnen passen/dood kunnen gooien dan PSV en die tegenstanders echt dat middenveld niet laten draaien waar Ajax gevaar mee creeert.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-01 10:41
Ach jongens het is toch niet verrassend dat PSV 4de gaat worden in deze poule. Je had alleen wat punten gepakt als de andere teams in slechte doen waren, maar dat zijn ze niet.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:51
In drie van de vier wedstrijden op voorsprong komen en geen wedstrijd winnen zegt me ook wel wat, zeker als je naar het wedstrijdverloop van al die potjes kijkt. Het is ook niet zo dat PSV in die wedstrijden verder amper kansen heeft weggegeven en in alle wedstrijden stonden de gecreëerde kansen in schril contrast met de weggegeven kansen.

Desondanks is een vierde plek inderdaad weinig verrassend.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-01 11:45

snmght

imho dan he

Ankona schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:31:
[...]

Ik denk dat Ajax er in de poel van PSV harder afgegaan was. Simpelweg omdat zij hun spel minder aan kunnen passen/dood kunnen gooien dan PSV en die tegenstanders echt dat middenveld niet laten draaien waar Ajax gevaar mee creeert.
Ik denk dat je het mis hebt. Wat PSV gisteren de das om deed is dat zij geen enkele intentie hadden het spel te maken. Dan maak je het dit soort ploegen hartstikke makkelijk. Juist door te voetballen hebben zij niet de gelegenheid om te blijven zoeken naar het gaatje en kunnen zij niet kans op kans afdwingen. De kansen die je nog weggeeft zullen groter zijn maar je geeft er wel minder weg en hebt zelf ook meer kans op doelpunten. PSV had dat risico gisteren zeker kunnen nemen, er stond namelijk iemand beestachtig te keepen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:19:
[...]

En een stevige pot pech aan het eind... :(
Mwoah dat viel ook wel weer mee. Bij de 1-1 laat Schwaab Kane gewoon weglopen en realiseert ie te laat dat dat gebeurt. Bij de 2-1 is het inderdaad wel pech dat die bal van richting veranderd wordt maar Kane had die bal uberhaupt nooit mogen koppen, slecht verdedigd.

Verwijderd

Ach ja, uitgeschakeld in de CL en de beker is nu een domper. Als je straks kampioen wordt trek je toch aan het belangrijkste en langste eind. Ajax doet op alle onderdelen nog mee, erg mooi natuurlijk, en gaat daardoor zeer waarschijnlijk extra punten laten liggen in de competitie.Ik zou tekenen voor het scenario waar PSV nu op af koerst.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-01 00:23

Qu3st

Martinusz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:36:
Ach jongens het is toch niet verrassend dat PSV 4de gaat worden in deze poule. Je had alleen wat punten gepakt als de andere teams in slechte doen waren, maar dat zijn ze niet.
Tegen Barça had het gekund om keer punten te pakken, alleen ene Messi gooide de glazen van PSV in in 5 minuten.
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:54:
Ach ja, uitgeschakeld in de CL en de beker is nu een domper. Als je straks kampioen wordt trek je toch aan het belangrijkste en langste eind. Ajax doet op alle onderdelen nog mee, erg mooi natuurlijk, en gaat daardoor zeer waarschijnlijk extra punten laten liggen in de competitie.Ik zou tekenen voor het scenario waar PSV nu op af koerst.
ALS (met alleen maar hoofdletters) Ajax de Champions League zou winnen teken ik ook voor dat scenario :+

[ Voor 26% gewijzigd door Qu3st op 07-11-2018 10:16 ]

• LZ86
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:54:
Valt wel mee hoor. Ajax heeft ongeveer alle linkerrijtje ploegen al gehad, die laten voor de winterstop echt geen punten meer liggen (ok ok, heel misschien tegen Utrecht, maar dat is dan ook de enige "maar") In de beker wederom een makkelijke tegenstander geloot, dus daar gaat het 2e elftal spelen. En de CL is voor Ajax waarschijnlijk na de winterstop vrij snel voorbij als ze nu wel een tegenstander van formaat loten.

PSV moet nog tegen de wat lastigere ploegen in de ED, die gaan echt nog wel ergens punten laten liggen. De laatste paar wedstrijden komen ze zelfs in de ED al goed weg, dat houdt een keer op.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MrMonkE

★ EXTRA ★

Witte schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:08:
[...]

Dat zegt iedereen: "goed gedaan". Wat heeft PSV precies goed gedaan?
Met een veel slechter team toch heel lang weerstand geboden.
Daar heb ik respect voor, dat was goed gedaan.

Je moet wel realistisch blijven en beseffen dat PSV gewoon C-garnituur in Europa is.
Ajax mag het vanavond laten zien. B of C garnituur, maar zeker geen A.

★ What does that mean? ★

Verwijderd

Aanvallend had er meer uitgehaald moeten worden. Bergwijn was dit potje bijvoorbeeld veel te sociaal.
Hij heeft soms niet eens door hoe snel en goed hij is. Een aantal acties die hij afspeelt had hij gewoon zelf kunnen afmaken. Zijn keuzes waren nog niet eens zo slecht, maar ik wed dat een Ronaldo voor eigen kans was gegaan en gewoon gescoord had uit deze situaties.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:09
Waar haal je de 3,5 doelpunt vandaan? Want het gesprek ging hier volgens mij over de CL en daar scoorden ze echt maar 4 doelpunten in 4 wedstrijden, dus ja zo goed wordt er niet gevoetbald. De eredivisie is inderdaad een ander ding, maar daar hebben ze nog niet veel sterkte tegenstanders gehad dus de vraag is hoeveel dat zegt.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:09
Pompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:41:
[...]

Waar haal je de 3,5 doelpunt vandaan? Want het gesprek ging hier volgens mij over de CL en daar scoorden ze echt maar 4 doelpunten in 4 wedstrijden, dus ja zo goed wordt er niet gevoetbald. De eredivisie is inderdaad een ander ding, maar daar hebben ze nog niet veel sterkte tegenstanders gehad dus de vraag is hoeveel dat zegt.
PSV is een Europees gezien een armetierig ploegje zonder enige creativiteit. En eigenlijk zie je dat ook al in de Nederlandse competitie. Maar daar wordt zo slecht gevoetbald dat dat nauwelijks opvalt.
Het ging ook over de Eredivisie.

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 07-11-2018 10:42 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

MrMonkE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:32:
[...]

Je moet wel realistisch blijven en beseffen dat PSV gewoon C-garnituur in Europa is.
Ik denk dat PSV in de Groep A, D, F (bijvoorbeeld) er beter voor had gestaan. Je hebt de pech juist in Groep B te zitten.

Bedoel je met C-garnituur als in '3e plek het hoogst haalbare'? Want dan wemelt het van de C-garnituur in de CL. En daar hoort Ajax ook bij, maar door de prettiger loting maken ze nu veel meer kans om door te gaan.

In Groep E is 'op papier' een veel grotere kans op overwinteren, ook dat bleek te kloppen.

Punten halen was vooraf alleen en vooral realistisch geacht tegen Spurs en Inter, en met name thuis. Nou dat blijkt vooralsnog te kloppen.

Als je heel veel mazzel hebt, tref je thuis een 'zeker' Barcelona met een B-elftal, en maak je kans op meer punten.

Maar dat was het dan wel. Overwinteren in Groep B was vooraf echt vrijwel kansloos.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
MrMonkE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:32:
[...]

Ajax heeft met enige pech gelijk gespeeld tegen Bayern en ietwat fortuinlijk gewonnen van Benfica. Daarnaast hebben ze zich overtuigend geplaatst voor de groepsfase. We maken de balans op na de groepsfase, maar plaatsen ze zich voor de achtste finales dan is daar niks van gestolen. B of C-garnituur lijkt dan een wat zuinige kwalificatie. Misschien dekt subtop of middenmoter beter de lading.

PSV heeft geknokt voor wat het waard was. Ik denk dat ze maximaal gepresteerd hebben. Helaas komen ze voetballend tekort.

• Typhone
  • Laatst online: 00:05

Typhone

Who Dares Wins

Ho ho, je haalt hier volgens mij twee zaken door elkaar. De eerste minuut verliep precies volgens wat ik ook gedaan zou hebben en wat jij hier nu zegt. Niet vol op de aanval en niet meteen overal druk gaan zetten. Alleen als je zo boempats de 0-1 binnenkopt, na 1 minuut en 20 seconden ofzo, dan moet je daarna als coach meteen beseffen dat die plannen van tafel kunnen. Dan komt er een heel ander soort voetbal om de hoek kijken. Dat is precies waar PSV normaliter goed in is en precies dat is gisteren niet gebeurd.

Daar heeft de tegenstander niks mee te maken, resultaten uit het heden of verleden ook niet dat vereist gewoon een tactische omzetting. Vanaf dat moment moet je scherp zijn op de counters. Een counter hoeft niet meteen een doelpunt op te leveren maar een bijna doelpunt zorgt er wel voor dat de tegenstander in no time voorzichtiger gaat zijn met pressie spelen. Nu liepen ze vanaf het middenveld gratis door naar de goal van PSV omdat iedereen terugzakte tot de eigen 16. De rekening daarvoor kwam laat in de tweede helft, helaas. Helaas ja, want ik gun PSV het beste in Europa.

Je moet Tottenham en Inter niet zo groot maken want dat wordt door meerdere PSV'ers hier opeens gedaan. Tottenham is subtop in Engeland, Inter is ??? noem het maar op in Italië.
Die hebben sinds 2011/2012 geen CL meer gespeeld dus ga nu even niet doen alsof dat een grootmacht in Europa is. Tottenham heeft 3x CL gespeeld überhaupt (veel minder dan PSV) en echt recht van spreken is er wanneer Barcelona om de hoek komt kijken. Gisteren had weinig tot niks te maken met de kracht van Tottenham Hotspur.

Gisteren is een grove gemiste kans geweest omdat er geen wil om te voetballen meer was na de 0-1. Die sporadische keren dat het kon werden alle aanvallen door de eigen spelers om zeep geholpen; niet omdat Tottenham stond als een huis. Ik noteer een dieptepass van Luuk de Jong, 2 ballen van achteren in de counter die over de zijlijn/achterlijn vliegen en meerdere van dat soort slechte passes waardoor de counter nooit een counter werd.

Het is zeker knap dat ze zo lang stand hebben gehouden, met kunst en vliegwerk, maar het was met normaal voetbal zeker mogelijk geweest om Tottenham gisteren pijn te doen. Het is niet alsof Nederlandse clubs opeens helemaal niks meer voorstellen, kom kom.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

DeKever schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:48:
[...]

Ajax heeft met enige pech gelijk gespeeld tegen Bayern en ietwat fortuinlijk gewonnen van Benfica. Daarnaast hebben ze zich overtuigend geplaatst voor de groepsfase. We maken de balans op na de groepsfase, maar plaatsen ze zich voor de achtste finales dan is daar niks van gestolen. B of C-garnituur lijkt dan een wat zuinige kwalificatie. Misschien dekt subtop of middenmoter beter de lading.

PSV heeft geknokt voor wat het waard was. Ik denk dat ze maximaal gepresteerd hebben. Helaas komen ze voetballend tekort.
Ik wou niet teveel als een PSV bashende Ajaxied voorkomen maar ook niet als verwarde Ajaxied die denkt dat Ajax op het nivo van de absolute Europese top zit momenteel.
Dus moest ik een extra garnituur erin doen. O-)

@Ramzzz
Je vroeg wat ik bedoeld met garnituur.
Garnituur kun je vervangen voor kwaliteit. a b en c kwaliteit.
Dus een kwalitatief vergelijk tot de andere ploegen.

★ What does that mean? ★

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

MrMonkE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:56:
[...]

maar ook niet als verwarde Ajaxied die denkt dat Ajax op het nivo van de absolute Europese top zit momenteel.
Wie is absolute top op dit moment in Europa? Barcelona en Madrid heersen niet zoals ze normaliter doen. PSG idem dito niet, Manchester City heb ik even niet voor de geest, Liverpool krijgt gisteren het deksel op de neus, Bayern draait niet, Dortmund wisselvallig, Atletico wisselvallig, Juventus zou zomaar in de finale kunnen komen.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Typhone schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:58:
[...]

Wie is absolute top op dit moment in Europa? Barcelona en Madrid heersen niet zoals ze normaliter doen. PSG idem dito niet, Manchester City heb ik even niet voor de geest, Liverpool krijgt gisteren het deksel op de neus, Bayern draait niet, Dortmund wisselvallig, Atletico wisselvallig, Juventus zou zomaar in de finale kunnen komen.
Juventus wint.
Na vanavond 12pt.

★ What does that mean? ★

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
MrMonkE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:56:
[...]

Ik wou niet teveel als een PSV bashende Ajaxied voorkomen maar ook niet als verwarde Ajaxied die denkt dat Ajax op het nivo van de absolute Europese top zit momenteel.
Je hebt gelijk, alleen B-garnituur klinkt zo confronterend O-)

Verwijderd

DeKever schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:17:
[...]

Je hebt gelijk, alleen B-garnituur klinkt zo confronterend O-)
De B staat voor Bitter?
Juventus is erg sterk en presteert al jaren goed. Gun het ze wel.

• Ankona
Heeft iemand toevallig de wedstrijd tussen Team Kuipers en PSG gezien? Huilbaby Neymar schijnt een mening te hebben.

alles kan off-topic

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:36
Potverdorie. Dit was dikke pech voor PSV, en een overwinning had ik ze wel gegund.

Ik vrees dat het na 6 wedstrijden in de CL over is met PSV in Europa. Zelfs de EL lijkt me na gisteravond onhaalbaar. Maar goed, ik heb wel gekkere dingen zien gebeuren.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Ankona schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:10:
Heeft iemand toevallig de wedstrijd tussen Team Kuipers en PSG gezien? Huilbaby Neymar schijnt een mening te hebben.
Kans dat wat Kuipers gezegd heeft gewoon de waarheid was.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:57

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:33:
Aanvallend had er meer uitgehaald moeten worden. Bergwijn was dit potje bijvoorbeeld veel te sociaal.
Hij heeft soms niet eens door hoe snel en goed hij is. Een aantal acties die hij afspeelt had hij gewoon zelf kunnen afmaken. Zijn keuzes waren nog niet eens zo slecht, maar ik wed dat een Ronaldo voor eigen kans was gegaan en gewoon gescoord had uit deze situaties.
Bergwijn is altijd erg gedienstig. Dat is enerzijds z'n kracht maar soms ook z'n valkuil. Ik zou hem wel wat meer voor zichzelf willen zien gaan.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Ander nieuws, de gemeente wil spijkers met koppen maar Feyenoord is daar nog niet klaar voor.
Vertraging Feyenoord City dreigt na tussenrapport
Er dreigt mogelijk vertraging voor Feyenoord City. RTV Rijnmond komt woensdag met het nieuws op de proppen dat Feyenoord nog deze maand een beslissing moet nemen over de plannen die er nu liggen. Dat wil de gemeente Rotterdam.

Vertraging Feyenoord City dreigt na tussenrapport

Als dat later wordt, lopen de plannen vertraging op en komt de oplevering van het nieuwe stadion in 2023 in gevaar. Dat is de conclusie van het tussenrapportage over Feyenoord City door de gemeente Rotterdam. De club wil eerst de businesscase aanpassen, het ontwerp van het stadion verbeteren en de garantie dat er een vaste jaarlijkse vergoeding van minimaal 25 miljoen euro aan het spelersbudget wordt toegevoegd. Die zaken staat voor Feyenoord nu bovenaan de verlanglijst.

Feyenoord wil dat geld als eerste ontvangen, nog voordat het in handen komt van de banken en de gemeente. Volgens wethouder Visser van Financiën is dat echter in strijd met de gemaakte afspraken. Momenteel wordt er door de partijen aan een oplossing gewerkt, maar die is er nog niet. Voordat Feyenoord een definitieve beslissing maakt over Feyenoord City, wil de club deze zaken uit de wereld hebben geholpen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tja ... er kan zoveel misgaan ... en ze zijn nog niet zo heel lang uit de problemen ...
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:08:
[...]
De B staat voor Bitter?
Juventus is erg sterk en presteert al jaren goed. Gun het ze wel.
Ik gun ze niets, het zou mij niet verrassen als er weer ergens gesjoemeld is. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
Gonadan schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:55:
Ander nieuws, de gemeente wil spijkers met koppen maar Feyenoord is daar nog niet klaar voor.

[...]
Is me nu nog steeds niet Duidelijk of ze deze 25 bovenop de inkomsten uit kaart verkoop willen of dat de inkomst van de kaart verkoop naar de BV gaat waar alle investeerders deel aan nemen en dat Feyenoord dan gegarandeerd van deze BV 25mln krijgt.

Verwijderd

Typhone schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:53:
[...]

Ho ho, je haalt hier volgens mij twee zaken door elkaar. De eerste minuut verliep precies volgens wat ik ook gedaan zou hebben en wat jij hier nu zegt. Niet vol op de aanval en niet meteen overal druk gaan zetten. Alleen als je zo boempats de 0-1 binnenkopt, na 1 minuut en 20 seconden ofzo, dan moet je daarna als coach meteen beseffen dat die plannen van tafel kunnen. Dan komt er een heel ander soort voetbal om de hoek kijken. Dat is precies waar PSV normaliter goed in is en precies dat is gisteren niet gebeurd.

Daar heeft de tegenstander niks mee te maken, resultaten uit het heden of verleden ook niet dat vereist gewoon een tactische omzetting. Vanaf dat moment moet je scherp zijn op de counters. Een counter hoeft niet meteen een doelpunt op te leveren maar een bijna doelpunt zorgt er wel voor dat de tegenstander in no time voorzichtiger gaat zijn met pressie spelen. Nu liepen ze vanaf het middenveld gratis door naar de goal van PSV omdat iedereen terugzakte tot de eigen 16. De rekening daarvoor kwam laat in de tweede helft, helaas. Helaas ja, want ik gun PSV het beste in Europa.

Je moet Tottenham en Inter niet zo groot maken want dat wordt door meerdere PSV'ers hier opeens gedaan. Tottenham is subtop in Engeland, Inter is ??? noem het maar op in Italië.
Die hebben sinds 2011/2012 geen CL meer gespeeld dus ga nu even niet doen alsof dat een grootmacht in Europa is. Tottenham heeft 3x CL gespeeld überhaupt (veel minder dan PSV) en echt recht van spreken is er wanneer Barcelona om de hoek komt kijken. Gisteren had weinig tot niks te maken met de kracht van Tottenham Hotspur.

Gisteren is een grove gemiste kans geweest omdat er geen wil om te voetballen meer was na de 0-1. Die sporadische keren dat het kon werden alle aanvallen door de eigen spelers om zeep geholpen; niet omdat Tottenham stond als een huis. Ik noteer een dieptepass van Luuk de Jong, 2 ballen van achteren in de counter die over de zijlijn/achterlijn vliegen en meerdere van dat soort slechte passes waardoor de counter nooit een counter werd.

Het is zeker knap dat ze zo lang stand hebben gehouden, met kunst en vliegwerk, maar het was met normaal voetbal zeker mogelijk geweest om Tottenham gisteren pijn te doen. Het is niet alsof Nederlandse clubs opeens helemaal niks meer voorstellen, kom kom.
Tottenham heeft gewoon een wereldselectie en die kunnen van iedereen met aanvallend spel winnen.
PSV heeft 2 spelers die wellicht ooit op dat niveau kunnen acteren (Lozano, Bergwijn), maar voor de rest vooral degelijke spelers.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:54:
[...]

Tottenham heeft gewoon een wereldselectie en die kunnen van iedereen met aanvallend spel winnen.
PSV heeft 2 spelers die wellicht ooit op dat niveau kunnen acteren (Lozano, Bergwijn), maar voor de rest vooral degelijke spelers.
Eens, Tottenham is normaal gesproken twee maten te groot voor PSV.

Gisteravond was het vooral afwachten wanneer ze gingen scoren doordat de goals uitbleven bleef PSV overeind maar als het 2-1 in de 60 minuut was geworden dan hadden ze de 3/4/5-1 waarschijnlijk ook wel gescoord.

Vanavond maar eens kijken of Ajax er een wedstrijd van kan maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/22...rijd-tegen-tottenham.html

Sorry hoor maar je weet toch dat het bij voetbal niet handig is om met je uitshirt in een thuisvak te gaan zitten? Ik zou ook willen dat het wel kan maar je weet dat het gezeik oplevert.

• Deadsy
Bossie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:17:
[...]

Eens, Tottenham is normaal gesproken twee maten te groot voor PSV.

Gisteravond was het vooral afwachten wanneer ze gingen scoren doordat de goals uitbleven bleef PSV overeind maar als het 2-1 in de 60 minuut was geworden dan hadden ze de 3/4/5-1 waarschijnlijk ook wel gescoord.

Vanavond maar eens kijken of Ajax er een wedstrijd van kan maken.
Als PSV beter was geweest in de counter dan was het misschien anders gegaan.
De bus hadden ze vind ik vrij goed staan en Zoet deed het top, maar de counters van PSV waren slecht.

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:59
PolarBear schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:39:

Sorry hoor maar je weet toch dat het bij voetbal niet handig is om met je uitshirt in een thuisvak te gaan zitten? Ik zou ook willen dat het wel kan maar je weet dat het gezeik oplevert.
Ik zat toevallig 2 weken terug bij Barcelona - Inter op de tribune. Daar zaten ook een aantal volwassen Inter-fans met shirt tussen het Barcelona publiek. Dat kon gewoon prima. Als je met een grote groep bent is het misschien anders maar dit moet gewoon kunnen.

• Gonadan

Gonadan

Dat hoorde en las ik gisteren ook steeds, maar het is ook wel erg makkelijk keepen als bijna alle ballen recht op je geschoten worden. In mijn optiek was de afronding van Tottenham wel erg slordig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Spookelo schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:48:
[...]

"anders maar dit moet gewoon kunnen."
Ja het zou moeten, maar ik zou niet zo gewoon niet doen om het gezeik te voorkomen.

• snmght

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:54:
[...]

Ja, kijk maar naar de enorme prijzenkast van Tottenham de laatste jaren..

• Ankona
Het kan ook gewoon, meestal. Bij andere sporten eigenlijk altijd en bij voetbal gaat het meestal goed. Alleen heb je juist bij voetbal bepaalde minder ontwikkelde exemplaren die afwijkend en ongewenst gedrag gaan vertonen. Begrijpelijk dat je dan als organisatie, politie etc het risico niet wil nemen en de prikkels weg wil houden.

alles kan off-topic

• Deadsy
Spookelo schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:48:
[...]

Ik zat toevallig 2 weken terug bij Barcelona - Inter op de tribune. Daar zaten ook een aantal volwassen Inter-fans met shirt tussen het Barcelona publiek. Dat kon gewoon prima. Als je met een grote groep bent is het misschien anders maar dit moet gewoon kunnen.
Tuurlijk moet het gewoon kunnen. Maar er is de kans dat iets mis gaat, en naar wie word dan gewezen? Tottenham.

@Gonadan
Ach Zoet heeft wel eens zoetjes gemaakt waar de bal ook vrij eenvoudig te pakken was.

Verwijderd

snmght schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:56:
[...]

Ja, kijk maar naar de enorme prijzenkast van Tottenham de laatste jaren..
Wat boeit de afgelopen jaren? Het gaat toch om nu? Overigens is in de top 4 eindigen in de PL gewoon een teken van kwaliteit.

Of is Feyenoord ook een titelkandidaat in Nederland omdat ze 2 jaar geleden kampioen werden.

• Gonadan

Gonadan

Advocaat boos op KNVB: "Het is een belachelijk besluit"
Gaat om de planning van de KNVB-beker waar Utrecht donderdag voor speelt terwijl ze zondag 'alweer' voor de Eredivisie moeten. Zal vast te maken hebben met het feit dat ze tegen Ajax moeten en dat die woensdag al spelen.

* Gonadan vindt het wel een mooie wraak voor die competitievervalsing met het veld van vorig jaar. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• snmght

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:10:
[...]

Wat boeit de afgelopen jaren? Het gaat toch om nu? Overigens is in de top 4 eindigen in de PL gewoon een teken van kwaliteit.

Of is Feyenoord ook een titelkandidaat in Nederland omdat ze 2 jaar geleden kampioen werden.
Ook als het om nu gaat ben ik het volstrekt met je oneens. Kijk anders ook even naar hoe veel punten Tottenham NU in hun CL poule heeft. Zij maken het bij lange na niet iedere ploeg lastig. Het is zeker een goede ploeg die het niveau van de eredivisie ver ontstijgt, maar jouw eerdere omschrijving ("Tottenham heeft gewoon een wereldselectie en die kunnen van iedereen met aanvallend spel winnen.") doet het voorkomen alsof ze bij de wereldtop horen. Mij dunkt van niet.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:38
Gonadan schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:30:
[...]

Gaat om de planning van de KNVB-beker waar Utrecht donderdag voor speelt terwijl ze zondag 'alweer' voor de Eredivisie moeten. Zal vast te maken hebben met het feit dat ze tegen Ajax moeten en dat die woensdag al spelen.

* Gonadan vindt het wel een mooie wraak voor die competitievervalsing met het veld van vorig jaar. :Y)
Wat zou het zijn als Utrecht europees zou spelen, ook competitievervalsing dan he. De tegenstander moet dan maar een oefenwedstrijd spelen op hetzelfde moment als Utrecht. Anders is het niet eerlijk

• Ankona
Zit wel wat in, waarom komt de KNVB Utrecht niet tegemoet door die competitie wedstrijd niet naar de vrijdagavond te verplaatsen? Dan hoeven ze niet tussentijds hun biologische klok te verzetten en kunnen de spelers in hetzelfde ritme daarna door om weekend te vieren.

alles kan off-topic

Verwijderd

snmght schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:45:
[...]

Ook als het om nu gaat ben ik het volstrekt met je oneens. Kijk anders ook even naar hoe veel punten Tottenham NU in hun CL poule heeft. Zij maken het bij lange na niet iedere ploeg lastig. Het is zeker een goede ploeg die het niveau van de eredivisie ver ontstijgt, maar jouw eerdere omschrijving ("Tottenham heeft gewoon een wereldselectie en die kunnen van iedereen met aanvallend spel winnen.") doet het voorkomen alsof ze bij de wereldtop horen. Mij dunkt van niet.
Tja, dan is alleen Barcelona Wereldtop. Ze horen bij de beste 10 clubs/selecties momenteel.

Prestaties zijn niet eens top, maar als ze halve finale halen of de titel in PL zouden winnen (wordt dit seizoen we lastig) kijkt ook niemand er van op.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:59
De Global Club Soccer Rankings van Fivethirtyeight schatten op dit moment de poule van PSV in als de nummers 2 (Barcelona), 11 (Tottenham), 13 (Inter Milan) en 20 (PSV) van de wereld (en daarmee veruit de zwaarste poule). De poule van Ajax bestaat volgens die ranking uit de nummers 3 (Bayern), 12 (Ajax), 45 (Benfica) en 53 (AEK) van de wereld.

Bron: https://projects.fivethir...bal-club-soccer-rankings/

Er is van alles op die bron aan te merken, maar ik betwijfel of er een betere bron bestaat. Dus bij gebrek aan beter lijkt me dit de meest objectieve manier om deze discussie te beslechten. Tottenham is geen top 10 van de wereld, maar wel bijna.

Edit: die site geeft Ajax overigens 40% kans om vanavond te winnen, 33% kans om te verliezen en 26% kans om gelijk te spelen. Ik ben geen Ajax-fan, maar ik hoop op een mooie overwinning!

[ Voor 12% gewijzigd door Anakha op 07-11-2018 16:20 ]

• Deadsy
[...]

2 dagen is meer dan genoeg.
PSV had toch ook maar 2 dagen tussen Vitesse en Tottenham.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-01 12:09
Deadsy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:41:
[...]

Als PSV beter was geweest in de counter dan was het misschien anders gegaan.
De bus hadden ze vind ik vrij goed staan en Zoet deed het top, maar de counters van PSV waren slecht.
Als ze echt dodelijk in de counter waren geweest hadden ze kunnen profiteren inderdaad. Die kans van Malen was nog aanzienlijk en er waren wat momenten waar het net wat slimmer uitgespeeld had kunnen worden.
Ze deden wat ze konden verdedigend en maakten het de Spurs in ieder geval wel lastig waardoor die niet al te makkelijk vrij op doel konden schieten. Ironisch genoeg is PSV in mijn ogen dit seizoen verdedigend gewoon te kwetsbaar om de boel echt op slot te gooien en te loeren op een counter, zeker niet tegen ploegen van dit niveau.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:22:
2 dagen is meer dan genoeg.
PSV had toch ook maar 2 dagen tussen Vitesse en Tottenham.
Dat is ook de richtlijn van de KNVB, minimaal 48 uur. Ze hebben dus niet zo'n zin om er iets aan te veranderen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Point
PolarBear schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:39:

Ergens wel ironisch gezien er bij PSV de laatste tijd ook wel wat incidentjes met bezoekende supporters in een thuisvak zijn geweest.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Iemand die al durft te voorspellen wat het vanavond gaat worden? Ik hoop een gelijkspel maar heb er niet zo veel vertrouwen in. Benfica speelt en thuis en ook nog eens voor de laatste kans op plek 2. Wanneer Benfica vanavond verliest dan kunnen ze overwintering in de CL vergeten. Doe gaan dus vanaf de 1e minuut vol er op vanavond. En laat dat nou net het zwakste punt zijn van Ajax; het eerste kwartier. Twee weken geleden kreeg Benfica al twee dotten van kansen terwijl ze een uitwedstrijd speelden, dus ik vrees een herhaling. Wanneer Ajax het eerste half uur Benfica van het scoren af weet te houden dan maken ze nog een kans, wellicht zelfs op een overwinning, maar alles zal afhangen van het eerste kwartier ben ik bang :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
[...]

Zometeen gaat ie nog roepen dat het competitievervalsing is omdat Ajax een makkelijkere tegenstander heeft ook. :+
En gelukkig voor Advocaat speelt Utrecht geen Europees.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:04:
Iemand die al durft te voorspellen wat het vanavond gaat worden? Ik hoop een gelijkspel maar heb er niet zo veel vertrouwen in. Benfica speelt en thuis en ook nog eens voor de laatste kans op plek 2. Wanneer Benfica vanavond verliest dan kunnen ze overwintering in de CL vergeten. Doe gaan dus vanaf de 1e minuut vol er op vanavond. En laat dat nou net het zwakste punt zijn van Ajax; het eerste kwartier. Twee weken geleden kreeg Benfica al twee dotten van kansen terwijl ze een uitwedstrijd speelden, dus ik vrees een herhaling. Wanneer Ajax het eerste half uur Benfica van het scoren af weet te houden dan maken ze nog een kans, wellicht zelfs op een overwinning, maar alles zal afhangen van het eerste kwartier ben ik bang :)
Heb 1-1 ingevuld in m'n pool. Benfica raast wel met maar meestal zonder doelpunten, daarnaast is Ajax niet meer zo snel mentaal geknakt als vroeger. Ik verwacht een achterstand die in de tweede helft nog goed gemaakt wordt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
Logische opstelling al had ik Schone vervangen door Wober en dan Blind op middenveld, maar we gaan het zien. Hoop voor het beste, maar denk zoals andere ook zeiden dat de eerste 15 minuten het belangrijkst zijn

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01 11:37
[...]

Ben blij dat er eindelijk rekening gehouden wordt met Ajax en PSV. Wij moeten Europees voetbal koesteren, ja dan zul je soms dit soort situaties krijgen. Uiteindelijk profiteert heel de competitie van het Europees succes van de clubs die erin zitten.

• Mugwump
Pompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:55:
Logische opstelling al had ik Schone vervangen door Wober en dan Blind op middenveld, maar we gaan het zien. Hoop voor het beste, maar denk zoals andere ook zeiden dat de eerste 15 minuten het belangrijkst zijn
Zou ik ook doen en vrijwel elke Ajaxsupporter lijkt het daarmee eens. Zag in de heenwedstrijd ook weer regelmatig dat Schöne de handelingssnelheid voor dit soort wedstrijden niet heeft.
Maar die lijkt echt niets verkeerd te kunnen doen bij trainers.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• toolkist
  • Niet online
Anakha schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:17:
De Global Club Soccer Rankings van Fivethirtyeight schatten op dit moment de poule van PSV in als de nummers 2 (Barcelona), 11 (Tottenham), 13 (Inter Milan) en 20 (PSV) van de wereld (en daarmee veruit de zwaarste poule). De poule van Ajax bestaat volgens die ranking uit de nummers 3 (Bayern), 12 (Ajax), 45 (Benfica) en 53 (AEK) van de wereld.

Bron: https://projects.fivethir...bal-club-soccer-rankings/

Er is van alles op die bron aan te merken, maar ik betwijfel of er een betere bron bestaat. Dus bij gebrek aan beter lijkt me dit de meest objectieve manier om deze discussie te beslechten. Tottenham is geen top 10 van de wereld, maar wel bijna.

Edit: die site geeft Ajax overigens 40% kans om vanavond te winnen, 33% kans om te verliezen en 26% kans om gelijk te spelen. Ik ben geen Ajax-fan, maar ik hoop op een mooie overwinning!
Wat een onzin lijst. Die zou dus betekenen dat Ajax minimaal de laatste 16 moet halen en pas beter als verwacht presteert als we de laatste 8 halen. Of dat we sterker zijn dan Man Utd, Arsenal etc. Vooral heel grappig dus die lijst.
Mugwump schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:57:
[...]

Zou ik ook doen en vrijwel elke Ajaxsupporter lijkt het daarmee eens. Zag in de heenwedstrijd ook weer regelmatig dat Schöne de handelingssnelheid voor dit soort wedstrijden niet heeft.
Nope ik wil Dolberg in de spits. Juist nu we een keer ruimte gaan krijgen voorin, wanneer Dolberg op zn best is, mag ie gaan banken.

[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 07-11-2018 19:59 ]

• Pompi
Mugwump schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:57:
[...]

Zou hij iets in zijn contract hebben staan? Of is hij gewoon ideale schoonzoon? Want inderdaad de snelheid heeft hij niet meer voor internationale wedstrijden, wat ook niet gek is op zijn leeftijd bij topvoetbal. Wat het ook kan zijn is dat Ten Hag het lieftst in elke linie "ervaring" heeft in de vorm van oudere spelers die met onverwachte dingen om kunnen gaan maar dat vind ik niet echt goede reden

• Mugwump
Pompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:01:
[...]

Zou hij iets in zijn contract hebben staan? Of is hij gewoon ideale schoonzoon? Want inderdaad de snelheid heeft hij niet meer voor internationale wedstrijden, wat ook niet gek is op zijn leeftijd bij topvoetbal. Wat het ook kan zijn is dat Ten Hag het lieftst in elke linie "ervaring" heeft in de vorm van oudere spelers die met onverwachte dingen om kunnen gaan maar dat vind ik niet echt goede reden
Ervaring zal de voornaamste reden zijn. Al mag ervaring an sich nooit een argument zijn in mijn ogen. Dat hij een uitstekende vrije trap in huis heeft zal ook wel helpen.

• Gonadan

Gonadan

Waarom mag ervaring nooit een argument zijn? Blind is juist vanwege zijn ervaring zo belangrijk, positioneel erg sterk. Kijk je alleen naar z'n afzwaaiers dan zie je ook niet wat hij brengt. Hetzelfde geldt voor Schone.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik snap nooit wat mensen tegen Blind hebben, heb je hem al ooit live zien spelen in het stadion, positioneel is hij zo sterk, hij staat zo ontzettend vaak op de juiste plek dat is echt bizar. Beetje wat sommige spitsen ook hebben.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:29

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik ga dalijk gewoon lekker kijken en er het beste van hopen :)

Benfica zal getergd zijn, er vol op willen klappen en met hoge pressie beginnen, hopen dat Ajax hier tegen bestand is en er rustig onderuit weet te voetballen zodat benfica ook zijn mannetjes terug moet halen..

Ik teken vooraf voor een gelijkspelletje . hoop op meer en hoop al helemaal dat het niet 2/3-0 komt te staan na 20 minuten (dat had ook gekunt in de thuiswedstrijd) en ook niet op rare dingen als roe karten of snelle gele kaarten ^_^

we shall see , dit alles ga ik voorzien van een heerlijke pul thee die ook warm is als ik m vergeet in et heetst van e strijd :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Mugwump
Gynnad schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:10:
Ik snap nooit wat mensen tegen Blind hebben, heb je hem al ooit live zien spelen in het stadion, positioneel is hij zo sterk, hij staat zo ontzettend vaak op de juiste plek dat is echt bizar. Beetje wat sommige spitsen ook hebben.
Er wordt ook niet geroepen om Blind uit de basis te halen, maar om hem een linie naar voren te schuiven.
Ik vind hem juist op CVM het beste tot zijn recht komen.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Gynnad schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:10:
Weinig mensen hebben iets tegen hem denk ik hoor, maar hij word gewoon verkeerd gebruikt.
Hij hoort thuis op het middenveld .
Hij is positioneel echt een topper , maar verdedigend denkt hij ook teveel als een middenvelder waardoor het lijkt of die soms staat te slapen.
Voor mij is het ideaal als schone naar de bank gaat en blind op zijn positie.
Wober centraal naast de Ligt.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:58:
Nope ik wil Dolberg in de spits. Juist nu we een keer ruimte gaan krijgen voorin, wanneer Dolberg op zn best is, mag ie gaan banken.
Zo rap is die Dolberg niet. Met de nu gekozen aanvallers heb je een erg dynamische aanval met flinke snelheid. Dat is juist prachtig als Benfica volle pijp aanvalt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:20:
[...]

Zo rap is die Dolberg niet. Met de nu gekozen aanvallers heb je een erg dynamische aanval met flinke snelheid. Dat is juist prachtig als Benfica volle pijp aanvalt.
Met de bal aan de voet is hij echt wel heel snel.

Overigens, waarom in hemelsnaam Advocaat in de studio, is die niet een dag te laat? Het kost hem zoveel moeite om überhaupt iets positiefs over Ajax te zeggen... 1e vraag over Ajax meteen al afbuigen naar hoe PSV gisteren speelde |:(

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:42
Blind in het centrum :X

• toolkist
  • Niet online
Prima beslissing, die bracht vorige wedstrijden zoveel rust.

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01 11:43
Ik kijk zojuist naar de portugese competite en ik zie dat Benfica, na 9 speelrondes, 5de staat. Met 16 doelpunten en 10 tegen. In een competitie die onderdoet voor de eredivisie. Alleen het budget is al 20% minder dan de eredivisie.

Waar zijn we precies bang voor?

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:38:
[...]

Prima beslissing, die bracht vorige wedstrijden zoveel rust.
Zie hem toch liever op het middenveld en een echte centrum verdediger op zijn plek

• Mugwump
FreeShooter schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:39:
Ik kijk zojuist naar de portugese competite en ik zie dat Benfica, na 9 speelrondes, 5de staat. Met 16 doelpunten en 10 tegen. In een competitie die onderdoet voor de eredivisie. Alleen het budget is al 20% minder dan de eredivisie.

Waar zijn we precies bang voor?
Ik neem aan dat je de wedstrijd in Amsterdam ook gezien hebt. Die had rustig de andere kant op kunnen vallen.

• Deadsy
Jongens, ze heeft geen truitje aan

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:41:
Na de opmerkingen van gisteren dacht ze maar een heel schaap aan te trekken?

• Mugwump
Deadsy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:41:
Ik kijk op Ziggo. Blij dat Jack van Gelder geen doorschijnend truitje aan heeft getrokken. :P

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Is het dan zo koud in Portugal? :+

Logische opstelling. Ik vind Dolberg ook nog niet zo in vorm als voor zijn blessure.
Hij kan van de beek altijd nog in brengen als Schöne niet werkt, maar eerlijk gezegd had ik vd beek laten starten.

Tweakers Discord

• Deadsy
tweakduke schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:47:
Is het dan zo koud in Portugal? :+

Logische opstelling. Ik vind Dolberg ook nog niet zo in vorm als voor zijn blessure.
Hij kan van de beek altijd nog in brengen als Schöne niet werkt, maar eerlijk gezegd had ik vd beek laten starten.
vd Beek speelt gewoon

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:07
Fijne wedstrijd heren :)

Komop Ajax!!
Minimaal gelijkspelletje graag.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ten Hag speelt in ieder geval met elf spelers, Dolberg tel ik nooit mee en die speelt nu niet :)

XXXVI

• Deadsy
damn dat zijn veel lege plekken

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
:F helemaal overheen gekeken

Tweakers Discord

• LZ86
Nou, laat t maar eens zien Ajax. Jammer dat Schone er weer in staat

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kluitjesvoetbal

• DoeEensGek
Bizar. Hier kon je na halfuur geen kaart meer kopen en daar is stadion 3kwart gevuld.

@Leon Zwiers voor hoelang... Verstapte zich.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Wel weer lekker hoogtempo.
Zijn echt aan elkaar gewaagd hoor.

Kan alle kanten op teken momenteel al voor een 0-0

• Deadsy
moge al hun corners zo gevaarlijk zijn

• LZ86
Lol

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het geduikel is alweer in volle gang...

• LZ86
Spelen beide erg slordig. Veel balverlies

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tadic..

• Qu3st

Qu3st

Ben ik de enige die de commentator niet echt de sterkste vind?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zoals verwacht een fel begin, dat moet je even door. Dit houden ze niet vol.

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:10:
Spelen beide erg slordig. Veel balverlies
Dat was 2 weken geleden ook zo

• Deadsy
Qu3st schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:11:
zit tenminste niet continu te kletsen maar laat stiltes vallen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die ligt goed knock out!

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:12:
[...]

zit tenminste niet continu te kletsen maar laat stiltes vallen
Liever houdt ie de stiltes langer vol

• Pompi
Qu3st schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:11:
Ik kan je zeggen die op Ziggo Sport Voetbal is nog vervelender, dus heeft weinig zin om te switchen.

• DoeEensGek
Pompi schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:14:
[...]

Ik kan je zeggen die op Ziggo Sport Voetbal is nog vervelender, dus heeft weinig zin om te switchen.
Wie zit daar?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:13:
[...]

Liever houdt ie de stiltes langer vol
Mark van Rijswijk is pas irritant. Met z’n overslaande stem en alles wat ie spannend vindt. 🤢

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die heeft het licht De Ligt gezien. ;)
En gevoeld ... :9

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-11-2018 21:15 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
Typhone schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:14:
[...]

Mark van Rijswijk is pas irritant. Met z’n overslaande stem en alles wat ie spannend vindt. 🤢
en dan heb je in de rust ook nog Jack

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:15:
[...]

en dan heb je in de rust ook nog Jack
Tja maar Genee bij Veronica.
Pagina: 1 ... 145 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.