El Sierd. Tot nu toe houdt ie zich in
Tadic wordt eens wakker man lamme geit. Zoveelste keer buitenspel waardoor de diepe bal niks kan doen.
Ietsje feller de duels in gaan zou geen kwaad kunnen, nu is elke 50-50 voor Benfica.
Wacht maar tot hij uit zijn dwangbuis is of de medicijnen zijn afgezwakt.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat zou de var gedaan hebben met zo’n actie van de Ligt ondanks hij het niet expres dee
Waarom draaien de spelers continu de drukte in? Vragen...vragen....
Verleg het spel eens van rechts naar links. Donny zojuist meteen de drukte inkappen.
Verleg het spel eens van rechts naar links. Donny zojuist meteen de drukte inkappen.
Benfica veel feller inderdaad, zo jammer. Zul je zien dat als zij de score zouden openen dat we het ineens wel snappen. Onbegrijpelijk op dit niveau.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Niks, man naar elleboog, niet elleboog naar man. Zag je goed in het hele shot.fevo-1190 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:18:
Wat zou de var gedaan hebben met zo’n actie van de Ligt ondanks hij het niet expres dee
Was dat nou echt geen overtreding op Tadic?
Tadic in de spits werkt vooralsnog totaal niet, echt totaal kansloos voorin.
Beide teams erg hoog druk.
Ajax begin wat onrustig wat totaal niet nodig is.
Ajax begin wat onrustig wat totaal niet nodig is.
En dat was toch echt geel man ...
Jawel, het is wederom een erg matige scheidsrechter...OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:19:
Was dat nou echt geen overtreding op Tadic?
Beide ploegen spelen echt zeer matig. Die Tadic in de spits is het iig niet. Staat constant buitenspel of loopt niet als je dat verwacht
meer geluid dan wat anders, als Lozano vergruist wordt voor overdreven neergaan kan dat hierbij ook...OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:21:
En dat was toch echt geel man ...
Komop heren passing wat beter aub. Elke bal is weg.
Had inderdaad wel de kaart moeten zijn, gewoon vuil. Vind Benfica overigens echt knap sterk, hoog en fel verdedigen op dit moment. Mooi om te zien. Nog mooier als we desondanks toch scoren.
Eh...nee.Napo schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:22:
[...]
meer geluid dan wat anders, als Lozano vergruist wordt voor overdreven neergaan kan dat hierbij ook...
Kijk dan toch nog maar een keer naar de herhalingNapo schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:22:
[...]
meer geluid dan wat anders, als Lozano vergruist wordt voor overdreven neergaan kan dat hierbij ook...
Hij wordt gewoon goed geraakt.
Kijk de herhaling nog eens terug knul.
Tadic moet op links samen met Nico
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nu al een schaakspel.
Wie het eerste scoort wint
Wie het eerste scoort wint
Ook dat is geel. Ik zie echt zelden of nooit een fatsoenlijke scheidsrechter meer, zelfs niet in de CL, welke wedstrijd ik ook kijk. Bedroevend.
Af en toe combineert Ajax heel aardig, maar bij mogelijke counters is er totaal geen diepgang omdat iedereen maar de bal toekomt, ondanks Van de Beek en Neres..
Komt dat er geen echte spits is. Flanken benutten is zinloos nu.ilhanko schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:26:
Af en toe combineert Ajax heel aardig, maar bij mogelijke counters is er totaal geen diepgang omdat iedereen maar de bal toekomt, ondanks Van de Beek en Neres..
Ajax durf niet en zijn veel te bang om te verliezen vanavond.
Bii een verlies kan Ajax nog weleens in de problemen komen.
Een mening of iemand wel of niet geraakt werd? Das toch redelijk zwart-wit.
Grrrrr... Onana
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mwa, de kans om niet in de CL te overwinteren is toch een stuk kleiner dan om wel te overwinteren, zelfs bij verlies vanavond. Maar nerveus lijken ze desalniettemin inderdaad wel.fevo-1190 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:27:
Ajax durf niet en zijn veel te bang om te verliezen vanavond.
Een Zoetje overleefd!
Ben bang dat dat niet de laatste gaat zijn ...
Ben bang dat dat niet de laatste gaat zijn ...
Kijk Onana... dat krijg je er van
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Grappig dat je ze niet hoorde, de rest van de wereld wel..DoeEensGek schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:33:
[...]
Niet veel. Ze zijn heel stil. Wat dat betreft hoor ik liever Ajax of Feyenoord in Europese wedstrijden.
http://www.soccernews.nl/...-dit-nog-nooit-meegemaakt
Ajax publiek hoor je ook, maar of je er blij van wordt is een 2e..
http://www.soccernews.nl/...-rake-klappen-en-traangas
Haha wat dom zeg
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zo, kunnen we nu gaan voetballen!
Lekker bezig die gast wat een dropveter
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tja wat een slap gedoe van Ajax. Hopelijk worden ze nu wakker.
Wat een kut keeper... dat filmpje is nu wel op zn plaats
XXXVI
Want contact staat gelijk aan een gele kaart? In dat geval eindigt geen enkele wedstrijd met 22 mantoolkist schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:28:
[...]
Een mening of iemand wel of niet geraakt werd? Das toch redelijk zwart-wit.
Wat een prutser zeg... Als je voor die bal gaat moet je hem hebben ook.
Echt, vooral ook niet hem ff wakker schudden (schreeuwen) na die actie ervoor. Dit heeft alles te maken met onderschatting door hem.
Ach, tegen Bayern kwamen ze ook eerst achter te staan
ephymerous schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:29:
Wat een kut keeper... dat filmpje is nu wel op zn plaats
Gele kaart? Waar komt dat nou ineens vandaan? Jij zegt hij raakt em (nagenoeg) niet, ik zeg van wel.Napo schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:30:
[...]
Want contact staat gelijk aan een gele kaart? In dat geval eindigt geen enkele wedstrijd met 22 man
Het staat niet goed... Het middenveld staat niet en daardoor staat niks. De bekende wijziging aub schone, blind, wober.
Ze lijken wel vergeten te zijn wat passen is. Gruwelijk wat is die opbouw slecht vandaag en wat loopt alles in een trechter op het middenveld. Dat clownsgedrag van Onana helpt niet mee.
Zat Sinterklaas in het publiek of zo ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Je kunt voorin geen bal kwijt dus dat heeft ook geen zin.groggy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:32:
Het staat niet goed... Het middenveld staat niet en daardoor staat niks. De bekende wijziging aub schone, blind, wober.
Ik zeg niet dat hij niet geraakt wordt, ik zeg dat hij overdreven neergaat...toolkist schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:32:
[...]
Gele kaart? Waar komt dat nou ineens vandaan? Jij zegt hij raakt em (nagenoeg) niet, ik zeg van wel.
Graag. En doe toch maar een echte spits er in.groggy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:32:
Nee in de goal van Ajax. De echte grap kan ik niet maken dat zul je begrijpen ^^
Ajax komt niet eens in de buurt van de goal. Je moet hopen dat Benfica in de tweede helft dit niet volhoudt.
Ze spelen helemaal niet. Kijk die pass nu weer van Blind. Wat een figuur. Donder die naar het middenveld en zet Wöber erin.fevo-1190 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:33:
Wat speel Ajax angstig zeg.
Nog geen schot richting goal gehad
Het ziet er angstig uit doordat zij zo fel zijn, Ajax krijgt geen enkele tijd om op te bouwen. Ze zouden nu juist snel moeten passen en onder die druk uit moeten spelen, waarom dat nu voor geen meter gebeurd weet ik niet.fevo-1190 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:33:
Wat speel Ajax angstig zeg.
Je zult de aanwezige Spurs-supporters noemen met "de rest van de wereld", want de rest van de (voetbal)wereld keek naar Barcelona of iets anders hoor.ElPaco schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:29:
[...]
Grappig dat je ze niet hoorde, de rest van de wereld wel..
Ook in de herhaling blijft het pijnlijk om Onana zo te zien stuntelen.
Ik heb Veronica gekeken, misschien lag het daaraan maar zowel psv als spurs waren amper vocaal aanwezig.OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:35:
[...]
Je zult de aanwezige Spurs-supporters noemen met "de rest van de wereld", want de rest van de (voetbal)wereld keek naar Barcelona of iets anders hoor.
Ik lees voorderest nergens anders lovende woorden over het publiek. Zal wel.
Misschien niet eens een overtreding. Tadic ging graag neer.Exocet schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:37:
En dit geen geel, scheids toch
Hup Ten Hag, Klaas Jan erin. We moeten iemand voorin hebben die een bal vast kan houden of kan kaatsen. Dit geprut heeft geen zin.
Vond het zelfs nog bijna rood waard voor Jonas.
Kansloos van achteren.
Kansloos van achteren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je moet inderdaad ook echt blij zijn met hetgeen het PSV-publiek zong...ElPaco schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:29:
[...]
Grappig dat je ze niet hoorde, de rest van de wereld wel..
Ajax publiek hoor je ook, maar of je er blij van wordt is een 2e..
http://www.soccernews.nl/...-rake-klappen-en-traangas
En Ajax na het doelpunt... jammer dit. Maar Benfica toont zoveel meer vechtlust. En daar komen ze op sommige momenten net mee weg en bij Ajax is het allemaal net niet.
Ach, je leest er wel dat ze erg aanwezig waren tot die laatste minuten.DoeEensGek schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:38:
[...]
Ik heb Veronica gekeken, misschien lag het daaraan maar zowel psv als spurs waren amper vocaal aanwezig.
Ik lees voorderest nergens anders lovende woorden over het publiek. Zal wel.
"Sing when you're winning, You only sing when you're winning ..."
Ik haal mijn stokpaardje er weer bij: dat gelul over Ten Hag topcoach en dit en dat. Alle echt belangrijke wedstrijden faalt ie als een zak hooi. Of zien we hier een frivool Ajax?toolkist schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:40:
Hup Ten Hag, Klaas Jan erin. We moeten iemand voorin hebben die een bal vast kan houden of kan kaatsen. Dit geprut heeft geen zin.
Die blijft gered door de individuele klasse van heel wat spelers.
Nou de boel heel houden tot de rust..
Ajax is NIET gevaarlijk geweest. (onana uitgezonderd die was wel gevaarlijk bezig)
Ajax is NIET gevaarlijk geweest. (onana uitgezonderd die was wel gevaarlijk bezig)
Klaas Jan voor Tadic en Wober voor Schone zou mooi zijn. Maar ik zie 't Erik niet doen helaas.toolkist schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:40:
Helaas, maar wel waar.groggy schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:42:
Nou de boel heel houden tot de rust..
Slechtste pot van ajax tot nu toe, zonde want dat wil je net niet deze wedstrijd
Hij is alles behalve een topcoach. Zijn er echt mensen die dat vinden dan? Hij doet het ook niet extreem slecht mijns inziens, er zit vaak wel een idee achter. Maar qua opstellingen en wissels is het bedroevend. Hij scoort dankzij het team dat er staat.Typhone schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:42:
[...]
Ik haal mijn stokpaardje er weer bij: dat gelul over Ten Hag topcoach en dit en dat. Alle echt belangrijke wedstrijden faalt ie als een zak hooi. Of zien we hier een frivool Ajax?
Die blijft gered door de individuele klasse van heel wat spelers.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ten Hag zal toch wel iets moeten doen, ze spelen echt slecht. Totaal niet gevaarlijk zo.
Prima, jij je zin, iedereen die er iets over kon zeggen omdat ze er bij waren ipv heel de wereld.OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:35:
[...]
Je zult de aanwezige Spurs-supporters noemen met "de rest van de wereld", want de rest van de (voetbal)wereld keek naar Barcelona of iets anders hoor.
Ajax speelt op Eredivisie tempo. Waar is hun CL tempo gebleven?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En Kristensen!dutchgio schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:44:
Het wachten is op Dani de Wit voor Van de Beek in de 80e minuut.
Dit topic is gesloten.
![]()