1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Valt toch bijna altijd tegen in top wedstrijden.Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:33:
Lozano valt trouwens enorm tegen weer in een topwedstrijd. Die heeft nog een lange weg te gaan.
Is snel maar hoeft moeite om langs zijn man te komen wanneer deze echt op hem zit.
Wat zei ik?Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:
Zometeen komt er een knal van randje 16 die erin vliegt. Mark my words.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:56
Uw bericht is inmiddels gedateerdlateef schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:33:
E
[...]
Ondanks dat mag PSV dit nu echt niet meer weggeven. Spurs zijn ook niet meer zo sterk als vorig jaar, PSV had in deze poule al veel meer punten moeten halen.
Helaas.
Misschien kunnen ze nog een goaltje meeprikken maar de tendens is toch wel harde 2-1.
★ What does that mean? ★
Heb niet veel van deze wedstrijd gezien, maar ik zag Vitesse een stuk meer proberen dan PSV nu. Die waren gewoon geregeld in de aanval, zelfs toen kwam de goal van PSV uit een tegenaanval.St@m schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:
Als Vitesse zo speelt op zondag tegen PSV hadden ze meer verdient dan een verlies. Speelt PSV nu zo tegen Tottenham dan is het slecht/ saai/ weet ik het
Niet dat dat het niet is hoor, voor de neutrale toeschouwer
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
★ What does that mean? ★
Dat viel reuze mee, PSV probeert het ook gewoon. Ze kunnen alleen niet. Grootste kansen na rust zo ongeveer voor PSV.Gonadan schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:35:
[...]
Heb niet veel van deze wedstrijd gezien, maar ik zag Vitesse een stuk meer proberen dan PSV nu. Die waren gewoon geregeld in de aanval, zelfs toen kwam de goal van PSV uit een tegenaanval.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
vooral leuk aangezien PSV altijd op de counter speelt in dit soort wedstrijdentoolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:37:
Ze hebben geen idee hoe ze een counter uit moeten spelen lijkt het wel.
Net de verkeerde tien minuten mee gekregen dan.St@m schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:37:
Dat viel reuze mee, PSV probeert het ook gewoon. Ze kunnen alleen niet. Grootste kansen na rust zo ongeveer voor PSV.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat de uitslag ook moge zijn.
★ What does that mean? ★
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nu binnen 5m 2-1 voor tottenham.
Start clock..
★ What does that mean? ★
[ Voor 90% gewijzigd door naitsoezn op 06-11-2018 22:41 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tja, een kwartier voor tijd voor staan met zoveel kansen tegen, daar moet je als elftal, en coach vooral, meer uithalen. Van Bommel doet het leuk op tv, maar als coach is hij er nog lang nietMrMonkE schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:35:
[...]
Uw bericht is inmiddels gedateerd
Helaas.
Misschien kunnen ze nog een goaltje meeprikken maar de tendens is toch wel harde 2-1.
Op dat soort momenten zet ik altijd wedstrijden uit.
Ik vraag me af hoeveel ballen ze zo hoog over schieten op de training.
Ik hoop dat de nederlandse club hebben op zitten letten bij die vrije trap.
Leek me een opgezette.
[ Voor 57% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 22:45 ]
★ What does that mean? ★
Float like a butterfly, sting like a bee.
Waar haal jij die glazen bollen vandaan? Die doen het echt goed...MrMonkE schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:39:
Dat was de kans.
Nu binnen 5m 2-1 voor tottenham.
Start clock..
Hij werkt bij de UEFA.JeroenTheStig schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:46:
[...]
Waar haal jij die glazen bollen vandaan? Die doen het echt goed...
AliExpressJeroenTheStig schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:46:
[...]
Waar haal jij die glazen bollen vandaan? Die doen het echt goed...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar wel eerlijke uitslag.
Wel heel goed gedaan door PSV, zal ze ook heel wat pijn doen dit.
Ze hoeven zich niet te schamen. Goeie wissel ook.
★ What does that mean? ★
[ Voor 92% gewijzigd door naitsoezn op 06-11-2018 22:48 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
★ What does that mean? ★
Je zakt wel weer iets op de ranking. Kom je straks in pot 4 terecht.St@m schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:49:
Achja, niet anders verwacht. 4e worden in de poule. Miljoenen weer opgestreken, volgend jaar maar proberen 2e of 3e te worden met een gunstigere loting. Ik vind het allemaal niet zo slecht voor de jongste CL-selectie/team.
Volgens mij is die PSV'r ook niet helemaal fris daar.Montaner schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:50:
Elleboog van Lamela.. wat een irritante bloedhond is dat zeg..
(Moet nog ff herhaling zien
[ Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 22:51 ]
★ What does that mean? ★
Geen idee waar jij naar kijkt..MrMonkE schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:51:
[...]
Volgens mij is die PSV'r ook niet helemaal fris daar.
Volgens mij zoekt hij hem op.
Maar wil eerst herhaling zien
★ What does that mean? ★
Stom eigenlijk hè? Vooraf is het volledig volgens verwachting, maar gedurende de wedstrijden krijg je toch hoop op meer en voelt het alsnog als teleurstelling.St@m schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:49:
Achja, niet anders verwacht. 4e worden in de poule. Miljoenen weer opgestreken, volgend jaar maar proberen 2e of 3e te worden met een gunstigere loting. Ik vind het allemaal niet zo slecht voor de jongste CL-selectie/team.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 90% gewijzigd door naitsoezn op 06-11-2018 23:00 ]
Vanaf de kant?jaapstobbe schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:52:
komop Luuk, kop hem er maar weer in!
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik moet wel grinniken om de Tweakers hier die denken dat PSV meer had moeten druk zetten of gaan voetballen. Dan wordt je hier gewoon helemaal kapot gespeeld. Misschien lukt het Ajax tegen AEK of Benfica. Maar PSV is minder van het positiespel en veel meer van het directer spel. En de CL tegenstanders van PSV zijn gewoon heel goed. Geef je ruimte weg dan schiet je jezelf in de voet.
Eerder op de avond doet Rode Ster Belgrado het wel tegen Liverpool met dezelfde tactiek.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Die scheidsrechter zat er overigens wel erg vaak naast.
Tja het geluk wat al een aantal keer aan de zijde van PSV was in de competitie hadden ze niet in de UCL. Zelfs 6 extra minuten kon ze niet redden nu.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:56:
PSV verliest uiteindelijk op een knullige manier omdat de bal twee keer afketst en uiteindelijk het doel in verdwijnt. Viel em wel op hoeveel tij soms de TH pelers nodig hadden ipv gewoon d bal erin te rammen net als malen ook had kunnen doen.
Lozano staat alleen, De Jong is te traag om erbij te komen en Bergwijn moet van te ver komen.
Dan laat Lozano zich of naar de zijkant werken, of hij komt zijn man niet voorbij.
Als je al zo wilt spelen laat dan teminste Mahlen inplaats van De Jong spelen. De Jong is leuk voor spel hervatingen, maar voor counter spel heb je liever 3 snelle spelers dan 2.
Je kunt zo spelen als PSV deed en verliezen of goed spel op de mat leggen en verliezen. Blijf teveel Nederlander dat ik voor het laatste kies.
- tweakduke
Geen Europa league nu, dan moet Ajax het morgen maar gaan doen.
Helene komt weer
Dat werd hier toch altijd plan B genoemd?Fleximex schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:56:
Nou jah. Gestreden. Iets meer gelukt en je had hier een resultaat gehaald.
Ik moet wel grinniken om de Tweakers hier die denken dat PSV meer had moeten druk zetten of gaan voetballen.
Meer druk zetten is wat anders dan überhaupt geen druk zetten. En voetballen is een bal in de counter naar een medespeler spelen niet over de achterlijn schieten vanuit de eigen 16.
Puur als blok verdedigen ging PSV, met wat geluk, prima af, jammer dat daarna de tweede goal van de Spurs zo enorm lucky valt. Na die 0-1 weet je dat je counters gaat krijgen en als daar iemand sterk in is dan is het PSV wel. Precies dat kwam vandaag niet uit de verf. Zonde.
Onder Advocaat en ook deels onder Hidding speelde PSV heel vaak zo.Vincent Dave schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:00:
Jammer dit.
Je kunt zo spelen als PSV deed en verliezen of goed spel op de mat leggen en verliezen. Blijf teveel Nederlander dat ik voor het laatste kies.
Heel laf.
Maar nu was het noodzaak.
★ What does that mean? ★
uit winnen bij inter en thuis winnen van barcelona, inter moet dn de andere wedstrijd ook nog verliezenExocet schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:05:
Ze zijn nog niet uitgeschakeld voor de volgende ronde, hoop doet leven.
PSV moet nu minimaal nog 4 punten halen om mogelik 3e te kunnen worden
theoretisch inderdaad ja
Ja, maar Ajax heeft makkelijke tegenstanders!tweakduke schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:00:
Jammer dat het in de slotfase toch fout gaat.
Geen Europa league nu, dan moet Ajax het morgen maar gaan doen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
- tweakduke
Klopt, ik voorspel dat Ajax ook snel klaar is in de finales.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:07:
[...]
Ja, maar Ajax heeft makkelijke tegenstanders!
Klopt, ze kunnen de CL wel schriftelijk afdoen.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:07:
[...]
Als je de beste bent zijn alle tegenstanders makkelijk. O:)OPSLAGHOND schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:07:
[...]
[ Voor 2% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 23:13 . Reden: 'De beste' doet meer recht dan 'goed' ]
★ What does that mean? ★
Zonde van de uitschakeling, dat wel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En een stevige pot pech aan het eind...Fleximex schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:56:
Ik moet wel grinniken om de Tweakers hier die denken dat PSV meer had moeten druk zetten of gaan voetballen. Dan wordt je hier gewoon helemaal kapot gespeeld. Misschien lukt het Ajax tegen AEK of Benfica. Maar PSV is minder van het positiespel en veel meer van het directer spel. En de CL tegenstanders van PSV zijn gewoon heel goed. Geef je ruimte weg dan schiet je jezelf in de voet.
Eerder op de avond doet Rode Ster Belgrado het wel tegen Liverpool met dezelfde tactiek.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Blijf maar geloven in dat fabeltje. Dit is Van Marwijkse logica, ingebracht door de moordenaar van de Hollandsche School. De manier waarop wij ons kunnen onderscheiden wordt stilaan lamgelegd door de media etc. PSV speelde juist jarenlang prima voetbal, dat kan met mindere voetballers alleen heb je daarvoor de juiste coaches en goed KNVB beleid nodig.
Noodzaak, hoe kom je erbij? Als je dat maar vaak herhaalt wordt het vanzelf waarheid.
ps. wtf is Hidding?
Verwijderd
Hebben nog de uitwedstrijd tegen Inter en the thuiswedstrijd tegen Barcelona tegoed. Met een beetje pech komt PSV niet verder dan één schamel punt uit die 6 poulewedstrijden.
Doet PSV het slechter dan Feyenoord vorig seizoen
Wanneer Van Bommel echt nuchter en iets minder stronteigenwijs was geweest, had PSV nu meer punten kunnen hebben. Ja, de tegenstanders van PSV zijn goed, maar er had voor PSV meer in kunnen zitten. Maar dan moet je als coach wel bereid zijn om je ‘visie’ niet heilig te verklaren. Zonde, want PSV is hierdoor nu al uitgeschakeld en hebben ze amper punten voor Nederland binnen weten te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:20:
Nuchter van van Bommel net op de tv, de tegenstanders in deze poule zijn te goed voor PSV.
Juist, je weet wel wie de tegenstanders zijn?lateef schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:26:
[...]
Wanneer Van Bommel echt nuchter en iets minder stronteigenwijs was geweest, had PSV nu meer punten kunnen hebben. Ja, de tegenstanders van PSV zijn goed, maar er had voor PSV meer in kunnen zitten. Maar dan moet je als coach wel bereid zijn om je ‘visie’ niet heilig te verklaren. Zonde, want PSV is hierdoor nu al uitgeschakeld en hebben ze amper punten voor Nederland binnen weten te halen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Leuk ook dat interviewer al heeft gezegd wat de einstand is.:/
Die Barca shirts zijn trouwens spuuglelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 23:32 ]
★ What does that mean? ★
Nee, moet dat...carpebios schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:28:
[...]
Juist, je weet wel wie de tegenstanders zijn?
Verwijderd
Percepties zijn de bron van alle proza.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:24:
Toch ergens wel grappig dat weken zo winnen geen geluk mag heetten, maar een verlies op vrijwel identieke wijze wel pech genoemd mag worden.
Verwijderd
Hoe had van Bommel dan volgens jou moeten gaan spelen?lateef schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:26:
[...]
Wanneer Van Bommel echt nuchter en iets minder stronteigenwijs was geweest, had PSV nu meer punten kunnen hebben. Ja, de tegenstanders van PSV zijn goed, maar er had voor PSV meer in kunnen zitten. Maar dan moet je als coach wel bereid zijn om je ‘visie’ niet heilig te verklaren. Zonde, want PSV is hierdoor nu al uitgeschakeld en hebben ze amper punten voor Nederland binnen weten te halen.
Met 10 man.Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:34:
[...]
Hoe had van Bommel dan volgens jou moeten gaan spelen?
★ What does that mean? ★
Dat deden ze al...
Maar in deze wedstrijd hadden ze eerder en defensiever/controlerender moeten wisselen. Als je weggespeeld wordt, maar wel met 0-1 voorstaat, kan het naar mijn idee nooit dat je pas na 73 minuten wisselt. En de wissel die er gedaan wordt, is ook frappant. Al zullen maar weinig spelers het op het moment slechter doen dan Pereiro in zijn huidige vorm.
Ik kan wel een gokje doen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zegt iedereen: "goed gedaan". Wat heeft PSV precies goed gedaan? Voetballend heb ik van PSV echt bijzonder weinig gezien. Lozano die in zijn eentje doorloopt op de keeper, en dan tot zijn schrik ziet dat de dichstbijzijnde psv'er 50 meter achter hem staat... Bergwijn die 'voorzetten' geeft die een meter of 20 van de beoogde plek landen, tja. Dat Zoet er eens een paar tegenhoudt, daar wordt hij voor betaald. Bij de 1-1 kan je zeggen dat Neuer hem waarschijnlijk wél had gehad.MrMonkE schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:47:
Hard gelach voor PSV fans.
Maar wel eerlijke uitslag.
Wel heel goed gedaan door PSV, zal ze ook heel wat pijn doen dit.
Ze hoeven zich niet te schamen. Goeie wissel ook.
Ze hebben er in minuut een eentje knap ingekopt en vervolgens zijn ze 95 minuten lang niet onder druk uitgekomen. Uiteindelijk gaan er geen punten mee naar Eindhoven, en om eerlijk te zijn heeft PSV daar helemaal geen enkel recht op gehad.Het is een wonder dat het geen 4-1 of zo is geworden.
PSV is een Europees gezien een armetierig ploegje zonder enige creativiteit. En eigenlijk zie je dat ook al in de Nederlandse competitie. Maar daar wordt zo slecht gevoetbald dat dat nauwelijks opvalt.
Er is een verschil tussen druk zetten, en verdedigend iets meer rust bewaren en de bal met iets meer gevoel naar een medespeler rond de middenlijn spelen ipv de bal als een vuurpijl omhoog knallen en met je rug tegen de muur blijven staan, wachten op de tegengoal (die natuurlijk komt, dat wisten zelfs de Tweakers die live aan het kijken waren).Fleximex schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:56:
Nu staan ze vrijwel kansloos 4e met voetbal waar je de handen niet mee op elkaar krijgt en ben je met de kerst Europees klaar.
[ Voor 32% gewijzigd door Witte op 07-11-2018 09:15 ]
Houdoe
Dit topic is gesloten.
![]()