XXXVI
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Vorm is gepasseerd geen tweede keeper meer wordt totaal niet gezien als een goede keeper door de fans van Spurs.Deadsy schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:02:
3e doelman, toch maar even Vorm er in zetten?
Ik zie PSV hier niet gelijkspelen of winnen.
★ What does that mean? ★
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 06-11-2018 21:29 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat was ook geen geel, hij stak zn voet niet eens uit. Viergever daarentegen had em wel moeten krijgen.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:24:
Hoe kan dat nu geen geel zijn? Sjonge jonge zeg.
Goeie reddingen van Zoet trouwens, keept tot nu toe een goede pot.
Daar heeft PSV totaal geen grip op.
XXXVI
Het was een mooie goal geweest.
★ What does that mean? ★
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:56
Mede dankzij Zoet
Die snapte ik ook niet. Geef je een indraaiende bal zo'n boog en zo weinig snelheid mee.
★ What does that mean? ★
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
iets met wie niet springt is een joodTyphone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:30:
Wat zingen ze?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Oh dat liedje geeft alleen maar het formaat van Ajax aan. Trots moet je zijn als andere clubs dat over Ajax zingen!HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:31:
[...]
iets met wie niet springt is een jood
Lekker origineel. Wel triest, niet de eigen ploeg aanmoedigen maar iets zingen over een ploeg waar je geeneens tegen speelt.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:31:
[...]
Spurs zijn ook ‘joden’. Maar laat die verstandelijk beperkten maar kennismaken met de klassieke Engelse gummiknuppel.Martinusz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:29:
Ah PSV’ers op de tribune zijn weer bezig met Ajax
Niet veel. Ze zijn heel stil. Wat dat betreft hoor ik liever Ajax of Feyenoord in Europese wedstrijden.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:30:
Wat zingen ze?
Heeft toch niets met Ajax te maken?HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:31:
[...]
Is gewoon anti-semitisme hoor.
PSV moet even een beetje geluk hebben. Ze zitten in de hoek waar alles meezit voor Tottenham, dat moet even doorbroken worden.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit noem ik nederlands elftal voorzetten.toolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:30:
[...]
Die snapte ik ook niet. Geef je een indraaiende bal zo'n boog en zo weinig snelheid mee.
Er was een tijdje (Zeg maar net voordat vd Vaart en Sneijder kwamen) in het nederlands elftal dat ze de hele tijd van dit soort trage boogballen op maat gaven.
Een keeper of verdediger heeft hem dan altijd want die bal is te lang onderweg..
Misschien waren het niet meer, maar ik ging me er aan ergeren en het viel me steeds meer op.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 21:35 ]
★ What does that mean? ★
Oren kapoet?DoeEensGek schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:33:
[...]
Niet veel. Ze zijn heel stil. Wat dat betreft hoor ik liever Ajax of Feyenoord in Europese wedstrijden.
Don't feed the trolltoolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:35:
[...]
Oren kapoet?Je hoort de PSV supporters meer dan die van de Spurs.
Zou het te maken hebben met welke zender je kijkt?toolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:35:
[...]
Nederlands meer nederlandse audio, engeland meer engels audio? Van het publiek.
Dit gaat een grote 5-1 worden als ik het zo zie.
Wow veel lege plaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 21:37 ]
★ What does that mean? ★
PSV kan de steun harstikke hard gebruiken, 3 liedjes is dan een beetje minnetjes.toolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:35:
[...]
Dat je de spurs helemaal niet hoort doet er niet toe.
Als een dwaas en dan ook nog op het middenveld.
★ What does that mean? ★
- tweakduke
Tja dat zijn toch altijd degene die het beste bevriend zijn met de hoofdscheidsrechter van het land.tweakduke schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:40:
Tja champions league scheidsrechters kun je nooit volgen.
Er is ook een wedstrijd bezig. Wat doet die randzaak er toe?
- tweakduke
Precies het gaat meer om je netwerk dan je prestaties.Deadsy schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:40:
[...]
Tja dat zijn toch altijd degene die het beste bevriend zijn met de hoofdscheidsrechter van het land.
★ What does that mean? ★
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inderdaad, thuisfluiterTyphone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:43:
En geen geel. Ga toch weg man jankbal scheids.
[ Voor 78% gewijzigd door Harribo op 06-11-2018 21:44 ]
precies. Kan me goed voorstellen dat zoals het bij ons gaat niet de uitzondering is.tweakduke schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:41:
[...]
Precies het gaat meer om je netwerk dan je prestaties.
Dont make any waves, zeggen de Amerikanen dan.
Geen slechte publiciteit en kont kruipen bij de baas.
Hij speelt de bal. Tuurlijk is dat geen geel.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:43:
En geen geel. Ga toch weg man jankbal scheids.
Hij speelt de bal en de man. 4 min daarvoor was dat geel voor Lozano. Zoek de verschillen?toolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:44:
[...]
Hij speelt de bal. Tuurlijk is dat geen geel.
Zou je dat niet doen dan ben je aan het marchanderen met je UEFA referee badge.toolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:46:
Dus als Lozano onterecht geel krijgt moet iedereen daarna ook maar geel krijgen?
Dus... ja.
Een verspeelde de bal en Lozano kwam hysterisch terugrennen en speelt de bal en daarna de man.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:44:
[...]
Hij speelt de bal en de man. 4 min daarvoor was dat geel voor Lozano. Zoek de verschillen?
Als je zo iets doet zit die scheidrechter er gewoon bovenop.
★ What does that mean? ★
Ja, want deze scheidsrechter compenseert z’n fouten met meer foutentoolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:46:
Dus als Lozano onterecht geel krijgt moet iedereen daarna ook maar geel krijgen?
- tweakduke
Klopt toch ook? 1971Martinusz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:45:
Zegt die commentator nu echt dat Ajax daar de finale speelde in de jaren 70?
Het oude Wembley dan?
Ja het oude Wembley, is toch anders
Dan hebben ze zeker sinds die dag het gras niet meer vervangen. Zou nog best kunnen als je het veldje ziet liggenMartinusz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:45:
Grab them by the billen?
★ What does that mean? ★
71, tegen PanathinaikosMartinusz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:45:
Nee, zou je dat niet doen dan maak je 1 fout ipv 2, 3 of meer.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:47:
[...]
Zou je dat niet doen dan ben je aan het marchanderen met je UEFA referee badge.
Dus... ja.
Tis alleen maar verbouwd
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 06-11-2018 21:50 ]
doe we care europees ? i do not
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als ze beter zijn.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:51:
Van mij mogen ze winnen! Dan mag Tottenham nog winnen van Barca of Inter en PSV treft Barca als laatste thuis?
Maar daar lijkt het niet op/
[ Voor 66% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 21:52 ]
★ What does that mean? ★
[ Voor 91% gewijzigd door naitsoezn op 06-11-2018 22:14 ]
Yeah right...voor 1 miljard.
Zal wel aan mij liggen.
Misschien vond de scheidrechter dit wel een gewoon duel.
★ What does that mean? ★
Laat. In Europees verband heeft Van Bommel steeds pas heel laat gewisseld.Deadsy schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:07:
Dus wanneer voorspellen we de wissels?
Tis gewoon een overtreding. En niet de eerste van die gast.MrMonkE schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:07:
Niet alles war je de bal niet raakt is geel.
Misschien vond de scheidrechter dit wel een gewoon duel.
@Fleximex ik hoop dat ie Pereiro gauw eruit haalt...
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 06-11-2018 22:08 ]
Ik voorspel zoet.Deadsy schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:07:
Dus wanneer voorspellen we de wissels?
Of bij 1-1 lozano.
★ What does that mean? ★
1 overtreding betekent niet automatisch geel.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:07:
[...]
Tis gewoon een overtreding. En niet de eerste van die gast.
3 kleine overtredingen betekenen niet automatisch geel.
Kijk je de wedstrijd wel of zit je het regelboekje op te dreunen?toolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:08:
[...]
1 overtreding betekent niet automatisch geel.
Lozano komt door, wordt neergelegd en geen geel. Dat is IN DE WEDSTRIJD gewoon geel.
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 06-11-2018 22:11 ]
Ja dat optelsom word ik altijd helemaal gek van.toolkist schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:08:
[...]
1 overtreding betekent niet automatisch geel.
Iets is geel of niet.
★ What does that mean? ★
Ja ik heb de wedstrijd aan, nee ik heb nog geen enkele geel waardige overtreding gezien.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:10:
[...]
Kijk je de wedstrijd wel of zit je het regelboekje op te dreunen?
Jammer.
Buitespelval blijft mooi.
[ Voor 23% gewijzigd door MrMonkE op 06-11-2018 22:16 ]
★ What does that mean? ★
"Oncollegiaal. Onsportief. In onze tijd hadden we hem een 6 maanden lange blessure in geschopt."Napo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:20:
"schandalige rolpartij" aldus Derksen over een minuut of 30
De genuanceerde Johan D.
★ What does that mean? ★
ach hij heeft wel een punt dat hij regelmatig nogal makkelijk valt.MrMonkE schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:21:
[...]
"Oncollegiaal. Onsportief. In onze tijd hadden we hem een 6 maanden lange blessure in geschopt."
De genuanceerde Johan D.
alles kan off-topic
Daarom ziggo sport switch kanaal. Heerlijk!!Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:23:
Saaie pot verder. PSV kan/wil niet. Tottenham lukt het niet om door de muur te komen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik had net voor het eerst gekeken en ik vind het niets.v8power67 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:24:
[...]
Daarom ziggo sport switch kanaal. Heerlijk!!
Je ziet geen wedstrijd. Ik vind hetniets.
★ What does that mean? ★
Misschien dit maar proberen inderdaad. Heb de wedstrijd net op staan maar als ik hier te lang naar kijk ga ik alsnog voor Tottenham zijn.v8power67 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:24:
Daarom ziggo sport switch kanaal. Heerlijk!!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV is gewoon veel slechter ze doen wat ze moeten doen.
Hopelijk redden ze het tot het einde.
★ What does that mean? ★
Gek he?Martinusz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:26:
Uh wat?? Spel wordt stilgelegd voor een blessure zonder duel....
Kan alleen maar fout gaan.
★ What does that mean? ★
Niet dat dat het niet is hoor, voor de neutrale toeschouwer
[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 06-11-2018 22:32 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Moet die bel wel eerst door die bus heen.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:
PSV staat veel te veel in de eigen 16. Zometeen komt er een knal van randje 16 die erin vliegt. Mark my words.
Tottenham is net als de vorige keer de betere, maar net als de vorige keer vind ik ze niet echt top spelen en niet echt gevaarlijk.
Want; Ajax, 5 punten, 3-0St@m schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:
Als Vitesse zo speelt op zondag tegen PSV hadden ze meer verdient dan een verlies. Speelt PSV nu zo tegen Tottenham dan is het slecht/ saai/ weet ik het
Niet dat dat het niet is hoor, voor de neutrale toeschouwer
Maar wat is het alternatief. Ruimte weggeven in je rug met de spelers die Spurs heeft is ook niet zo chill.Typhone schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:
PSV staat veel te veel in de eigen 16. Zometeen komt er een knal van randje 16 die erin vliegt. Mark my words.
Nou, heel vermakelijk is het niet. Zit al 75 minuten te kijken naar een tottenham wat doorlopend niet door een muur heenkomt.St@m schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:
Als Vitesse zo speelt op zondag tegen PSV hadden ze meer verdient dan een verlies. Speelt PSV nu zo tegen Tottenham dan is het slecht/ saai/ weet ik het
Ondanks dat mag PSV dit nu echt niet meer weggeven. Spurs zijn ook niet meer zo sterk als vorig jaar, PSV had in deze poule al veel meer punten moeten halen.MrMonkE schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:27:
PSV is gewoon veel slechter ze doen wat ze moeten doen.
Ja, 9lateef schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:33:
E
[...]
Ondanks dat mag PSV dit nu echt niet meer weggeven. Spurs zijn ook niet meer zo sterk als vorig jaar, PSV had in deze poule al veel meer punten moeten halen.
Dit topic is gesloten.
![]()