Of Ajax herinnert zich dat het na jaren droogte in 2010-2011 eindelijk weer kampioen werd, onder andere omdat PSV na een vernederende overwinning in eigen huis tegen Feyenoord, in de terugwedstrijd de deksel op de neus kreeg (ok, PSV kwam nog wel meer punten te kort, maar dat komt niet goed uit voor mijn stelling). Wellicht dus ook slim om Feyenoord niet teveel te motiveren voor de terugwedstrijd, maar ze laten denken dat ze met 11 man thuis vast wel resultaat kunnen halen.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:02:
Bij Ajax weten ze dat als ze dik winnen dit wel eens het einde van Gio zou kunnen zijn en dat willen ze niet.
Eerste helft ook niet. Daar had Blind moeten staan en Wöber achterin. Schöne gaat nog nuttig genoeg zijn dit seizoen.snmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:05:
[...]
Ja Schone zie ik nergens meer in de tweede helft!
Het is altijd hetzelfde liedje bij sommigen. Als het 3-0 is bij Ajax-Feyenoord roept men dat het 5-0 had moeten zijn. Als het 5-0 is had het 8-0 moeten zijn. Het is gewoon irritant. Je staat voor en dan worden er wel eens ballen gemist, dat is echt niet bijzonder. Wees blij met de voorsprongHan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:04:
[...]
Geen zout in de wonden hoor, alleen kan ik jouw opmerking niet plaatsen op basis van de wedstrijd. Vandaar de vraag
3-0.
Nu ga ik nat in mijn verhaal om Neres.
Nu ga ik nat in mijn verhaal om Neres.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hop en de 3-0
. Die eraan kwam zoals ik voorspelde.
BAM BAM BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Altijd Neres alsjeblieft.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hoppa, nu doorjagen en uitlopen naar de 8 - 0!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat was het na 5 min al ;-).Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:07:
3-0 en over
Dat was get bij 2-0 ook al wel.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:07:
3-0 en over
Ja een echte GIo wissel.
Je staat achter en hij brengt een aanvaller voor een aanvaller
Je staat achter en hij brengt een aanvaller voor een aanvaller
Ik zie een glansrijke toekomst voor jou bij astroTVTyphone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:07:
Hop en de 3-0. Die eraan kwam zoals ik voorspelde.
Verwijderd
Kijk de wedstrijd eens terug en je kunt zien dat Ajax geen gas geeft zoals tegen Benefica. Kun je dat niet hebben ligt dat denk ik meer bij jezelf. Nou ja meer bij sommige Feyenoord spelers zou ik zeggen.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:07:
[...]
Het is altijd hetzelfde liedje bij sommigen. Als het 3-0 is bij Ajax-Feyenoord roept men dat het 5-0 had moeten zijn. Als het 5-0 is had het 8-0 moeten zijn. Het is gewoon irritant. Je staat voor en dan worden er wel eens ballen gemist, dat is echt niet bijzonder. Wees blij met de voorsprong
Dat mag je niet zeggen. Vinden sommige niet leuk.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:08:
Hoppa, nu doorjagen en uitlopen naar de 8 - 0!
Maar BAM!
Hier hoefde je geen BioStabil2000 voor te hebben hoor...Lodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:09:
Ik zie een glansrijke toekomst voor jou bij astroTV
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik kijk alle wedstrijden van Ajax dan ook met de biostabil omLodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:09:
[...]
Ik zie een glansrijke toekomst voor jou bij astroTV
Dachten we nou serieus op hetzelfde moment aan Tineke de Nooij?Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:10:
Ik kijk alle wedstrijden van Ajax dan ook met de biostabil om
Eng....hoevenpe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:11:
[...]
Dachten we nou serieus op hetzelfde moment aan Tineke de Nooij?
Het is in mijn ogen gewoon trollen. Besef wel dat je niet in een specifiek clubforum bent maar op een forum met allerlei supporters van allerlei clubs met de emoties die daarbij horen.Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:09:
[...]
Dat mag je niet zeggen. Vinden sommige niet leuk.
Maar BAM!
Zelden zo’n saaie klassieker gezien. Feyenoord dat onkunde probeerde te compenseren met grove overtredingen. Alleen had het nieuws dat we dit seizoen ook een VAR hebben Rotterdam nog niet bereikt.
Ajax benaderde de pot als een nuttige trainingspot tussen Benfica en NAC in. Een treurig schouwspel. Ik verwacht meer tegenstand uit Breda Deventer.
Ajax benaderde de pot als een nuttige trainingspot tussen Benfica en NAC in. Een treurig schouwspel. Ik verwacht meer tegenstand uit Breda Deventer.
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 28-10-2018 16:20 ]
XXXVI
Ach kom op man. Je kijkt de wedstrijd niet, je leest hier alleen mee. Als je gaat kijken zul je dezelfde denken die iedereen hier denkt.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:12:
[...]
Het is in mijn ogen gewoon trollen. Besef wel dat je niet in een specifiek clubforum bent maar op een forum met allerlei supporters van allerlei clubs met de emoties die daarbij horen.
En als je het trollen vindt, maak dan een topicreport aan in plaats van lopen
[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 28-10-2018 16:15 ]
Gezien het wedstrijdbeeld is het toch niet zo heel gek dat mensen zeggen dat er meer goals hadden moeten/kunnen vallen?D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:07:
[...]
Het is altijd hetzelfde liedje bij sommigen. Als het 3-0 is bij Ajax-Feyenoord roept men dat het 5-0 had moeten zijn. Als het 5-0 is had het 8-0 moeten zijn. Het is gewoon irritant. Je staat voor en dan worden er wel eens ballen gemist, dat is echt niet bijzonder. Wees blij met de voorsprong
Ik denk dat je het je een beetje té veel aantrekt nu
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoe ver staan we met onze bingo-kaart?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:12:
Daar hebben de Feyenoorders hun afgekeurde goal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Hoe vaak moeten wij als Ajax fans zijnde hier wel niet wat incasseren hoor je mij ook nooit wat over. Ga nu niet zo kleinzerig doen dat siert jullie Feyenoord supporters echt niet.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:12:
[...]
Het is in mijn ogen gewoon trollen. Besef wel dat je niet in een specifiek clubforum bent maar op een forum met allerlei supporters van allerlei clubs met de emoties die daarbij horen.
Hij KIJKT niet!dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:13:
[...]
Gezien het wedstrijdbeeld is het toch niet zo heel gek dat mensen zeggen dat er meer goals hadden moeten/kunnen vallen?
Ohnee bekervoetbal deze week... komt m’n vermoeidheid niet ten goede.
Hopelijk volgende ronde tegen Feyenoord.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:14:
Ohnee bekervoetbal deze week... komt m’n vermoeidheid niet ten goede.
In de Kuip!OPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:14:
[...]
Hopelijk volgende ronde tegen Feyenoord.
Anderzijds kan je je al voortijdig plaatsen in de CL. Dan zou ik mijn beentjes ook wat gaan sparen. Zodat je straks weer tegen Benfica de zelfde energie kan leveren.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:09:
[...]
Kijk de wedstrijd eens terug en je kunt zien dat Ajax geen gas geeft zoals tegen Benefica. Kun je dat niet hebben ligt dat denk ik meer bij jezelf. Nou ja meer bij sommige Feyenoord spelers zou ik zeggen.
Dit lijkt bij PSV andersom. In t weekend gaat het volgas. In de CL kunnen ze het niet voor elkaar krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 28-10-2018 16:16 ]
Ook op teletekst had 5-0 een beter beeld van de wedstrijd gegeven
Omdat het geen enkel doel dient, zo kan je de hele historie wel aanpassen naar hoe jij denkt dat het had moeten zijn....dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:13:
[...]
Gezien het wedstrijdbeeld is het toch niet zo heel gek dat mensen zeggen dat er meer goals hadden moeten/kunnen vallen?
Oh..
Verwijderd
Helemaal mee eens maar kijk even hoe sommige Feyenoorders zich nu aangevallen voelen dat was meer mijn punt. Kom op zeg wij als Ajax fans krijgen ook genoeg shit over ons heen en ik ga niet lopen janken.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:15:
[...]
Anderzijds kan je je al voortijdig plaatsen in de CL. Dan zou ik mijn beentjes ook wat gaan sparen. Zodat je straks weer tegen Benfica de zelfde energie kan leveren.
Of ik reageer niet want het doet me niks maar nu zelf de slachtoffer rol zelf gaan zoeken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 16:17 ]
de wissel van GIo laat toch gewoon al zien dat hij er ook niets meer in zag
Ik vind het niet kleinzerig. Ik vind roepen om 8-0 gewoon zieken om het zieken, is ook bij een groot krachtverschil ook totaal geen normale uitslag. Kom op, zelfs een slecht Feyenoord is nog geen amateurclub.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:13:
[...]
Hoe vaak moeten wij als Ajax fans zijnde hier wel niet wat incasseren hoor je mij ook nooit wat over. Ga nu niet zo kleinzerig doen dat siert jullie Feyenoord supporters echt niet.
3 punten tegen Benfica, 3 punten tegen Feyenoord en geen blessures opgelopen. Lijkt me geen slechte score...
Feyenoord speelt toch altijd thuis in de beker?Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:14:
[...]In de Kuip!
Er is maar 1 club hier waar dat niet magVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:16:
[...]
Helemaal mee eens maar kijk even hoe sommige Feyenoorders zich nu aangevallen voelen dat was meer mijn punt. Kom op zeg wij als Ajax fans krijgen ook genoeg shit over ons heen en ik ga niet lopen janken.
En worden nergens vaker vernederd door Ajax dan ik eigen huisOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:17:
[...]
Feyenoord speelt toch altijd thuis in de beker?
Mooie tekst, maar feit blijft dat een tussenstand of eindstand nu eenmaal niet altijd het vertoonde spelbeeld weergeeft.Lodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:15:
[...]
Omdat het geen enkel doel dient, zo kan je de hele historie wel aanpassen naar hoe jij denkt dat het had moeten zijn....
Oh..
Betreffende de historie, die wil ik graag zo laten. Dan zijn wij namelijk nog steeds de beste
Proest ... hoeveel was PSV - Feyenoord destijds?D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:17:
[...]
Ik vind het niet kleinzerig. Ik vind roepen om 8-0 gewoon zieken om het zieken, is ook bij een groot krachtverschil ook totaal geen normale uitslag. Kom op, zelfs een slecht Feyenoord is nog geen amateurclub.
100% verdiende overwinning was dat! Elk doelpunt 100% verdiend.
Speelt Clasie mee dan vandaag?Vos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:19:
Kreeg Clasie geen geel?
Verwijderd
Dat bedoel ik maar nu gaan mensen kleinzerig doen en dat siert ze echt niet.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:19:
[...]
Proest ... hoeveel was PSV - Feyenoord destijds?
100% verdiende overwinning was dat! Elk doelpunt 100% verdiend.
Benieuwd of er nog mensen kritisch gaan zijn op Ten Hag en het veldspel van Ajax vandaag of dat er alleen maar over het falen van Feyenoord gepraat gaat worden.
Helaas heren Feyenoorders. Deze komt 90% op jullie eigen conto.
de onzichtbare aanvoerderVos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:20:
[...]
Maakt twee overtredingen die beide geel zijn normaliter. Verder niet gezien nee.
Vraag me af welke oud Feyenoord v Geel volgend seizoen gaat halen
Verwijderd
Ten Hag had er veel en veel meer kunnen uithalen maar het is wel gebleken dat hij geen tactisch wonder is.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:20:
Benieuwd of er nog mensen kritisch gaan zijn op Ten Hag en het veldspel van Ajax vandaag of dat er alleen maar over het falen van Feyenoord gepraat gaat worden.
Lijkt me wel, ondanks het balbezit is dit gewoon ondermaats. Van Ajax.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:20:
Nee maar het krachtverschil tussen Ajax en Feyenoord is vandaag de dag al erg groot. Neem daarbij de huidige vorm (Ajax in vorm, Feyenoord niet), het thuisvoordeel en de man-meer-situatie, dan was een monsterscore gewoon mogelijk.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:17:
[...]
Ik vind het niet kleinzerig. Ik vind roepen om 8-0 gewoon zieken om het zieken, is ook bij een groot krachtverschil ook totaal geen normale uitslag. Kom op, zelfs een slecht Feyenoord is nog geen amateurclub.
Zo lopen we toch weer 2 doelpunten in op PSV, scheelt weer een druppel.
Nou, Ajax wel verdiend gewonnen. Nu maar wachten tot het eind van het seizoen en kijken of er dan ook een prijs voor ze is.
John de Wolf!Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:21:
[...]
de onzichtbare aanvoerder
Mjah.. te laag tempo en overduidelijk de handrem er al vroeg op. Jammer, had het graag anders gezien en het overwicht in de juiste cijfers uitgedrukt te zien worden.
Maar goed, voor een leuke wedstrijd heb je twee voetballende en welwillende ploegen nodig. Dat was na de rode kaart al verkeken.
Ik zou je aanraden om de docu Senna te kijken, staat op netflix.dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:18:
[...]
Mooie tekst, maar feit blijft dat een tussenstand of eindstand nu eenmaal niet altijd het vertoonde spelbeeld weergeeft.
Betreffende de historie, die wil ik graag zo laten. Dan zijn wij namelijk nog steeds de beste
Geeft een mooie kijk hierop door middel van de strijd tussen Senna en Prost.
Ach Ajacieden geniet hier lekker van, dat zouden wij ook doen. Het is nooit een wedstrijd geworden, en hoewel Ajax ook gewoon meer kwaliteit heeft kwam dat ook vooral door Feyenoord. Zulke kaarten en blunders zijn natuurlijk niet de norm.
Wij kunnen wel klagen over die openingsgoal, maar de onnodige fout die eraan vooraf ging doe je zelf en ondanks dat ze opgefokt speelde ging er niemand verhaal halen bij de scheids heb ik begrepen. Dat deden ze bij Ajax wel bij hun var moment, de invoerijg van de var maakt dat niet onnodig.
Wij kunnen wel klagen over die openingsgoal, maar de onnodige fout die eraan vooraf ging doe je zelf en ondanks dat ze opgefokt speelde ging er niemand verhaal halen bij de scheids heb ik begrepen. Dat deden ze bij Ajax wel bij hun var moment, de invoerijg van de var maakt dat niet onnodig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zit even de stand te kijken en 30 uit 10 met een doelsaldo van 38-4 is toch wel bizar knap hoor.Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:21:
Zo lopen we toch weer 2 doelpunten in op PSV, scheelt weer een druppel.
Ik vraag me af of wij PSV kunnen bijhouden, laat staan voorbijstreven.
Ik moet toch beetje gniffelen hoe je dit omschrijft. Ajax is wel beter, vooral door Feyenoord. En ze hadden pech met de VAR.ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:23:
Ach Ajacieden geniet hier lekker van, dat zouden wij ook doen. Het is nooit een wedstrijd geworden, en hoewel Ajax ook gewoon meer kwaliteit heeft kwam dat ook vooral door Feyenoord. Zulke kaarten en blunders zijn natuurlijk niet de norm.
Dat is het zeker! En daarom is het erg jammer dat ze op 1/4 kracht speelden de 2e helft. Hier kan je echt wel meer doelpunten maken.dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:24:
[...]
Zit even de stand te kijken en 30 uit 10 met een doelsaldo van 38-4 is toch wel bizar knap hoor.
En dit is niet om te trollen!!!! Dit is gewoon de realiteit, dit had gewoon gekund. (Als je de wedstrijd had gekeken dan snap je het wel)
[ Voor 15% gewijzigd door Qu3st op 28-10-2018 16:26 ]
Ik acht de kans klein helaas. Soms hebben ze het geluk enigzins mee, maar ze lopen vooral over van kwaliteit en degelijkheid en hebben volgens mij nu een prima trainer voor de groep. Die zullen alleen met een off-day (van PSV of scheidsrechter) punten gaan laten liggen. En 3 punten goed maken in de resterende onderlinge wedstrijd zie ik op basis van de vorige ook niet zomaar gebeuren.dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:24:
[...]
Zit even de stand te kijken en 30 uit 10 met een doelsaldo van 38-4 is toch wel bizar knap hoor.
Blijkbaar word El Classico ook nooit een wedstrijd
Als, als, als... Als elke kans er elke wedstrijd invliegt was Ajax-Benfica ook 4-3 geworden. Zo werkt het toch niet?snmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:21:
[...]
Nee maar het krachtverschil tussen Ajax en Feyenoord is vandaag de dag al erg groot. Neem daarbij de huidige vorm (Ajax in vorm, Feyenoord niet), het thuisvoordeel en de man-meer-situatie, dan was een monsterscore gewoon mogelijk.
Feyenoord was met tien man kansloos en Ajax speelt het makkelijk uit. Meer en meer en meer willen in nota bene een klassieker is echt het vernederen van je collega's hier. Sorry maar zo zie ik het.
Ik vraag me eerder af hoe lang PSV dit gaat volhouden.dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:24:
[...]
Neee, heeft hij dat echt gezegd?P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:27:
clasie: "we hadden afgesproken aggressief te beginnen en zo lang mogelijk met 11 man te staan"....
ja... ik heb even twee losse zinnen aan elkaar gekoppeld, maar hij gebruikte letterlijk die woorden.
Wat is dat nu voor een kut instelling? Zo kun je nooit een wedstrijd winnen. Geef mij Tapia of Ayoub maarP.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:27:
clasie: "we hadden afgesproken aggressief te beginnen en zo lang mogelijk met 11 man te staan"....
Bizarre uitspraak hè?P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:27:
Ik moet gniffelen dat je na zo'n wedstrijd en een compliment van mij het toch niet na kan laten om te ziekenVos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:25:
[...]
Ik moet toch beetje gniffelen hoe je dit omschrijft. Ajax is wel beter, vooral door Feyenoord. En ze hadden pech met de VAR.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSV zal vast ook wel wat mindere wedstrijden hebben en hier en daar punten laten liggen maar om ze voorbij te gaan moet je zelf alles winnen en dat zie ik niet gebeuren.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:27:
[...]
Ik vraag me eerder af hoe lang PSV dit gaat volhouden.
Anyway, ik schakel hier even uit en ga El Classico kijken
Prima, je goed recht. Maar zo is het niet bedoeld. Ik zag er gewoon de kansen toe en vind de score zoals hij nu is uitgevallen daardoor aan de magere kant.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:26:
[...]
Als, als, als... Als elke kans er elke wedstrijd invliegt was Ajax-Benfica ook 4-3 geworden. Zo werkt het toch niet?
Feyenoord was met tien man kansloos en Ajax speelt het makkelijk uit. Meer en meer en meer willen in nota bene een klassieker is echt het vernederen van je collega's hier. Sorry maar zo zie ik het.
Ik laat me dan toch weer verleiden om te reageren.....D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:26:
[...]
Als, als, als... Als elke kans er elke wedstrijd invliegt was Ajax-Benfica ook 4-3 geworden. Zo werkt het toch niet?
Lees je wel alles? Want velen zeggen hier dat gezien het doelsaldo van PSV het echt dom is om in deze wedstrijd de 2e helft zo zwak te spelen. PSV staat in punten en doelpunten mijlenver voor, deze wedstrijd was snel gewonnen. Maar dan moet je wel denken aan het doelsaldo, en als je dan 2e helft echt op halve kracht speelt, dan is het gewoon frustrerend. Speel je een 2e helft met een hoger tempo dan had er echt wel meer ingezeten.
Heeft niks met vernederen te maken. Feyenoord heeft zichzelf al in de 1e helft vernederd.
Ze wisten dat ze zouden verliezen en zouden flink uit gaan delen met rood als gevolg blijkbaar.P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:27:
St juiste was alleen niet goed geïnformeerd.
Zou hij het ook echt zo bedoelen? Het is niet de slimste voetballer.P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:27:
Mooi dat we beide moesten gniffelen!ph4ge schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:29:
[...]
Ik moet gniffelen dat je na zo'n wedstrijd en een compliment van mij het toch niet na kan laten om te zieken
Boskamp kan toch goed voorspellen bij de toto. 3-0 jongen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik mag hopen dat zijn woorden een representatie van ZIJN interpretatie van de woorden van Gio zijn, en niet een herhaling van de letterlijke woorden van Gio voor de wedstrijd.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:32:
[...]
Zou hij het ook echt zo bedoelen? Het is niet de slimste voetballer.
Er zijn andere wedstrijden om het doelsaldo wat op te krikken denk ik. Denk je dat Feyenoord zin heeft in een vernedering? Je doet nu net alsof Feyenoord FC Emmen is.Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:31:
[...]
Ik laat me dan toch weer verleiden om te reageren.....
Lees je wel alles? Want velen zeggen hier dat gezien het doelsaldo van PSV het echt dom is om in deze wedstrijd de 2e helft zo zwak te spelen. PSV staat in punten en doelpunten mijlenver voor, deze wedstrijd was snel gewonnen. Maar dan moet je wel denken aan het doelsaldo, en als je dan 2e helft echt op halve kracht speelt, dan is het gewoon frustrerend. Speel je een 2e helft met een hoger tempo dan had er echt wel meer ingezeten.
Heeft niks met vernederen te maken. Feyenoord heeft zichzelf al in de 1e helft vernederd.
Ja heel handig om dat aan je spelers mee te geven Gio. Dit was dus het slimste plan wat hij kon verzinnen... Nou hopen dat Kuyt snel trainer wordtOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:32:
[...]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het verschil is dat je tegen Emmen met 11 tegen 11 mag verwachten dat er aan het doelsaldo gewerkt wordt.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:35:
[...]
Er zijn andere wedstrijden om het doelsaldo wat op te krikken denk ik. Denk je dat Feyenoord zin heeft in een vernedering? Je doet nu net alsof Feyenoord FC Emmen is.
Emmen bood tenminste nog enige tegenstandD-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:35:
[...]
Er zijn andere wedstrijden om het doelsaldo wat op te krikken denk ik. Denk je dat Feyenoord zin heeft in een vernedering? Je doet nu net alsof Feyenoord FC Emmen is.
Je doet nu net alsof Feyenoord de topclub Feyenoord nog is.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:35:
[...]
Kuyt kan dat toch ook niet? Fantastische voetballer, maar Feyenoord heeft nu een goede coach nodig geen beginner met potentie.OMX2000 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:35:
[...]Ja heel handig om dat aan je spelers mee te geven Gio. Dit was dus het slimste plan wat hij kon verzinnen... Nou hopen dat Kuyt snel trainer wordt
[ Voor 36% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-10-2018 16:38 ]
Zou gek zijn als ze er zin in hebben natuurlijk. Als je gekeken zou hebben dan zou je mijn frustratie misschien wel snappen. Feyenoord is zeker geen FC Emmen, als mijn opmerking zo zou overkomen, excuus.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:35:
[...]
En er zijn zeker andere wedstrijden waar je aan doelsaldo kan werken, maar deze wedstrijd was er ook 1!
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 28-10-2018 16:37 ]
Even een serieuze vraag.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:21:
[...]
de onzichtbare aanvoerder
Zijn er nog wel oud Feyenoorders die wat toevoegen?
Nogmaals, en echt voor de laatste keer, het gaat om DEZE wedstrijd. En nee, Feyenoord heeft geen zin in een vernedering, dat beweert niemand, ook niet dat Feyenoord een FC Emmen is.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:35:
Maar vandaag was een 4/5-0 gewoon reëel, gezien de vorm van Ajax, de vorm van Feyenoord, de rode kaart, het overwicht, enz. enz.
zeker, kansloos dat hij komt maar bijv. De Vrij (die in het NL elftal wat mij betreft gewoon op de plek van de overschatte Van Dijk hoort).Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:37:
[...]
Even een serieuze vraag.
Zijn er nog wel oud Feyenoorders die wat toevoegen?
En toch de aanvoerderOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:32:
[...]
Die had ook wel wat meer krediet verdiend dan hij nu heeft gekregen.P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:39:
[...]
Zeker, kansloos dat hij komt maar bijv. De Vrij (die in het NL elftal wat mij betreft gewoon op de plek van de overschatte Van Dijk hoort).
Genoeg grapjes voor vandaag, dit trek ik echt niet, plas zowat in m’n broek van het lachenP.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:39:
De Vrij die in het NL elftal wat mij betreft gewoon op de plek van de overschatte Van Dijk hoort.
De Vrij verdient zeker meer respect maar ik vind van Dijk echt een klasse beter.
[ Voor 11% gewijzigd door Han op 28-10-2018 16:42 ]
@Han
@Qu3st
Het wordt dus 3-0 in plaats van 4-0, eentje minder dus. Maar vergeet niet dat het geroep om meer al in de eerste helft begon. Dat feit was vooral frustrerend. De meeste grote uitslagen ontstaan toch pas echt in het laatste kwartier.
@Hupske
Karsdorp wordt genoemd. Probleem: die hebben we al twee jaar niet in actie gezien dus ook dat is weer een grote gok. Beter scouten ze gewoon wat beter.
@Qu3st
Het wordt dus 3-0 in plaats van 4-0, eentje minder dus. Maar vergeet niet dat het geroep om meer al in de eerste helft begon. Dat feit was vooral frustrerend. De meeste grote uitslagen ontstaan toch pas echt in het laatste kwartier.
@Hupske
Karsdorp wordt genoemd. Probleem: die hebben we al twee jaar niet in actie gezien dus ook dat is weer een grote gok. Beter scouten ze gewoon wat beter.
[ Voor 24% gewijzigd door D-e-n op 28-10-2018 16:44 ]
Ik snap je frustratie, maar echt als je nou de wedstrijd gaat terugkijken dan snap je onze frustratie ook gewoon.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:42:
@Han
@Qu3st
En als je vindt dat het trollen is, maak dan een topic report aan!
[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 28-10-2018 16:44 ]
Nu ga je wijzen op één á twee minder serieuze opmerkingen met 8-0 terwijl de essentie van de discussie wat serieuzer van aard was. Prima hoor, maar dan schaar ik jouw opmerkingen in de zelfde categorie als die ‘8-0 opmerkingen’.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:42:
@Han
@Qu3st
graag gedaan haha...Han schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:41:
[...]
Genoeg grapjes voor vandaag, dit trek ik echt niet, plas zowat in m’n broek van het lachen
ik vind Van Dijk serieus overschat. Hij heeft een machtig postuur, waardoor hij er heel indrukwekkend uitziet, maar hij is echt geen goeie verdediger. Loopt een beetje stoer de aanvoerder uit te hangen en het jonkie Matthijs de Ligt tijdens wedstrijden schouderklopjes te geven, maar dat jonkie is hem allang voorbij gestreefd, alleen al op scherpte. De fout tegen Frankrijk maakte Van Dijk, ondanks een woendende Koeman, tegen Duitsland gewoon lachend weer 2 keer. Om vervolgens Matthijs de Ligt weer een schouderklopje te gaan geven. Van Dijk doet alsof hij een goed verdediger is, maar wat mij betreft mag De Vrij zo snel mogelijk op zijn positie komen. Maar wellicht beter om deze discussie 16 november te voeren
Op zich wel een goede tactiek van Feyenoord vandaag. Ze degraderen zichzelf binnen vijf minuten tot het niveau van het tweede rijtje omdat Ajax tegen die clubs altijd motivatieproblemen heeft.
In die zin heeft het nog gewerkt ook, Ajax was weer eens te slap om door te drukken. Wat kan ik mij daar toch aan ergeren, doe dat mes tussen je tanden en zet door.
De term top drie mag toch echt de kast nog niet uit.
In die zin heeft het nog gewerkt ook, Ajax was weer eens te slap om door te drukken. Wat kan ik mij daar toch aan ergeren, doe dat mes tussen je tanden en zet door.
De term top drie mag toch echt de kast nog niet uit.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()