Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Verkeerde wissel van Ten Hag dus... Neres wordt ook nog totaal niet in het spel betrokken terwijl ie tegen de zwakste schakel bij Feyenoord staat.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:41:
Dolberg ondermaats, Tadic ondermaats, VD Beek ondermaats. Echt totaal geen voetbal. Vreemde vorm van disrespect voor Feyenoord lijkt het wel. Des te dommer die rode kaart van ze.
Ik heb alleen het fragment achter het doel gezien en daar vind ik het een overtreding. Over het andere zijn de meningen verdeeld kennelijk. Wat moet ik dan zeggen nu?toolkist schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:41:
[...]
Net zoals gelijk geven als iemand het helemaal fout heeft, ook heel lastig. Er komt dan zo vaak ineens geen reactie meer maar er wordt vaak spontaan een ander onderwerp aangesneden.
En wil je het svp niet persoonlijk maken? Dat doe je te vaak.
Waarom? Wedstrijd is al binnen. CL komt er nog aan etc.Han schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:42:
Verdomme Ajax, speel eens twee tandjes hoger tempo, onbegrijpelijk irritant dit. Feyenoord kan het met 10 man prima belopen zo.
Daar is niks persoonlijks aan, net zo min als jouw opmerking niet specifiek op iemand gericht was.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:43:
[...]
Ik heb alleen het fragment achter het doel gezien en daar vind ik het een overtreding. Over het andere zijn de meningen verdeeld kennelijk. Wat moet ik dan zeggen nu?
En wil je het svp niet persoonlijk maken? Dat doe je te vaak.
Omdat doelsaldo nog wel eens belangrijk kan worden. Plus, zou die 2-1 vallen uit een tegenstoot dan gaat het weer rennen en vliegen worden beide kanten op. Juist omdat die CL er aan komt zou ik er nog een paar bij prikken, dan kun je eventueel krachten sparen. We voetballen nu nog steeds te slecht om honderd procent gerust te zijn op het eindresultaat. Feyenoord is nog gevaarlijk geworden, scoren ze daar een keer uit dan krijg je een heel andere wedstrijd. Voor de neutrale supporter wel prima natuurlijk.CryptoNL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:43:
[...]
Waarom? Wedstrijd is al binnen. CL komt er nog aan etc.
Waarom?CryptoNL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:43:
Omdat je tegen Feyenoord speelt
Omdat je enige concurrent wel aan zn doelsaldo werkt
Omdat het doelsaldo wel eens doorslaggevend kan zijn in mei
Omdat het goed is voor het zelfvertrouwen
Zoiets?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Omdat het Feyenoord is en je nu DE kans hebt om ze met een hele dikke nederlaag naar huis te sturen.CryptoNL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:43:
[...]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat is vaak het probleem. Op basis van de op dat moment beschikbare beelden wordt een mening gevormd. Men gaat op een later moment terugkomen op je mening zonder mee te nemen dat het beeldmateriaal simpelweg beperkt was.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:43:
[...]
Ik heb alleen het fragment achter het doel gezien en daar vind ik het een overtreding. Over het andere zijn de meningen verdeeld kennelijk. Wat moet ik dan zeggen nu?
Om één of andere reden moet je dan toegeven dat je met je mening fout zat, een mening die prima te verklaren is op basis van de destijds beschikbare informatie. Men moet wellicht inzien dat informatie niet direct volledig beschikbaar is (lang leven de inhoudsloze oneliners zonder 0,0 onderbouwing) en niet later - na het verkrijgen van nieuwe informatie - hun gram nog pogen te halen. Houdt de sfeer ook wat beter
Als als als.snmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:45:
[...]
Omdat doelsaldo nog wel eens belangrijk kan worden. Plus, zou die 2-1 vallen uit een tegenstoot dan gaat het weer rennen en vliegen worden beide kanten op. Juist omdat die CL er aan komt zou ik er nog een paar bij prikken, dan kun je eventueel krachten sparen. We voetballen nu nog steeds te slecht om honderd procent gerust te zijn op het eindresultaat. Feyenoord is nog gevaarlijk geworden, scoren ze daar een keer uit dan krijg je een heel andere wedstrijd. Voor de neutrale supporter wel prima natuurlijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat betreft de rode kaart, ze gaan bij Feyenoord voor vrijspraak
Ontzettend jammer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat roep ik al het hele seizoen. Ik vraag me af of hij degene is die de resultaten binnenhaalt of de pure kwaliteit van de spelers. Want er gebeuren dingen die ik niet kan verklaren.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:47:
Niet Ajax doet zichzelf te kort maar Ten Hag zorgt dat Ajax zich tekort doet.
Iedereen heeft het altijd over slechte verliezers maar ik stoor me meer aan "slechte winnaars". Dan staat hun cluppie voor en dan doen sommigen net alsof de tegenstander er met 10-0 af had gemoeten. Ik vind dat vernederend. Juist als je ploeg voor staat zou je toch moeten kunnen relativeren.Vos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:39:
[...]
Er zijn er hier genoeg die dat missen, van allerlei clubs. Dus weet niet precies wat je wilt insinueren? Dat het vaak het geval is bij de winnende supporters (zonder clubvoorkeur uit te spreken) ?
Edit:
Nu gaat iedereen weer los op Ten Hag. Wat denken ze wel? Dat er tegen de nummer drie altijd met 5-0 gewonnen moet worden? Ik vind dat vernederend.
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 28-10-2018 15:52 ]
Verwijderd
Ik zeg het laatste maar dat is ook al gelijk vanaf de aanstelling van deze biljartbal.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:49:
[...]
Dat roep ik al het hele seizoen. Ik vraag me af of hij degene is die de resultaten binnenhaalt of de pure kwaliteit van de spelers. Want er gebeuren dingen die ik niet kan verklaren.
Pluspuntje; Clasie was even in beeld
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 28-10-2018 15:50 ]
Bal bij eerste paal? Hij in de dekking bij de 2e paal. Bal strak voor doel? Hij staat op rand 16. Bal recht in zijn voeten? Hij geen controle....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ik heb ooit eens gehoord dat er nergens een regel is dat je moet komen.... maar dat het een ongeschreven regel is. Geen idee of dat waar is of niet.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:50:
Geel, het weigeren te komen alleen al.
Aangezien we weer zo hard onderuit gaan, probeer ik toch maar de kansen van dit potje nog te bedenken
Die wil vanavond nog even op z’n vrouw in rust. Dat gaat niet als SCF in je voortuin staat met bivakmutsen en verhaal komt halen.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:50:
Kuipers bang dat zijn kaarten kapot gaan vanwege slijtage ofzo?
Komt wel weer...wontcachme schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:51:
Wat ziet Ajax in Dolberg? Hij staat echt nooit op de goede plek.
De rest snapt hem niet!wontcachme schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:51:
Wat ziet Ajax in Dolberg? Hij staat echt nooit op de goede plek.
Bal bij eerste paal? Hij in de dekking bij de 2e paal. Bal strak voor doel? Hij staat op rand 16. Bal recht in zijn voeten? Hij geen controle....
Verwijderd
Zou die eerder moeten doen of hebben zijn hersens gewoon tijd nodig om alles te verwerken?Vos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:51:
Ten Hag leest mee!
Alleen Zlatan mag dat, wat ook een ongeschreven regel is.schwarzenegger schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:51:
[...]
ik heb ooit eens gehoord dat er nergens een regel is dat je moet komen.... maar dat het een ongeschreven regel is. Geen idee of dat waar is of niet.
Verwijderd
Voor beide clubs zou het beter zijn om een andere trainer te hebben inderdaad. Als Ajax verliest en ten Hag gelijk de laan uit stuurt teken ik er voor.dr.lowtune schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:51:
Nog een half uur voor Ajax om er 8 te maken, misschien raken we dan eindelijk van Gio af...Of nog een half uur voor Feyenoord om er nog 2 te maken, misschien helpt dat Ajax met hun Ten Hag probleempje.
Aangezien we weer zo hard onderuit gaan, probeer ik toch maar de kansen van dit potje nog te bedenken
Eén van de ballenjongens, voor de lol!Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:52:
Maak snel de 3-0 en 4-0 en dan een jong talent er in gooien
Verwijderd
Zlatan heeft zijn eigen boekje met regelsOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:52:
[...]
Alleen Zlatan mag dat, wat ook een ongeschreven regel is.
Het is net als op jouw werk. Als de leiding zegt dat je moet komen staat nergens geschreven dat je dat ook moet. Alleen de gevolgen zijn voor jezelf. Imho op het veld exact het zelfde. Als je bij de scheidsrechter moet komen voor je laatste waarschuwing en je gaat niet, prima, maar dan is geel gewoon terecht.schwarzenegger schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:51:
ik heb ooit eens gehoord dat er nergens een regel is dat je moet komen.... maar dat het een ongeschreven regel is. Geen idee of dat waar is of niet.
De scheidsrechter moet luisteren naar Zlatan!Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:53:
[...]
Zlatan heeft zijn eigen boekje met regels
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ook daar kan je beter in wordenTyphone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:53:
Als Donny niet goed speelt dan speelt ie ook echt een 4- en nooit een 6je.
Europees vind ik dit Ajax beter dan dat van Bosz. Ten Hag is geen v Gaal maar ik vind dat hij ook te kritisch bekeken wordt. Alleen tegen PSV heeft hij het verkloot maar ik vraag me af of menig Ajacied vooraf Wober had opgesteldVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:53:
[...]
Voor beide clubs zou het beter zijn om een andere trainer te hebben inderdaad. Als Ajax verliest en ten Hag gelijk de laan uit stuurt teken ik er voor.
Voor ajax...
Nou nou dat valt wel mee. Je probeert de afgang van Feyenoord zo psychologisch minder te maken.DoeEensGek schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:56:
2-0 is eigenlijk gewoon een afgang!
Voor ajax...
Dat doen ze al de hele wedstrijd..groggy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:46:
Ajax moet vooral krachten sparen
Aan de ene kant spaar je flink wat energie na de pot tegen Benfica maar je moet thuis tegen 10 zwakke Feyenoorders gewoon met 5-0 winnenDoeEensGek schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:56:
2-0 is eigenlijk gewoon een afgang!
Voor ajax...
Zitten we dezelfde wedstrijd te kijken?D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:49:
[...]
Iedereen heeft het altijd over slechte verliezers maar ik stoor me meer aan "slechte winnaars". Dan staat hun cluppie voor en dan doen sommigen net alsof de tegenstander er met 10-0 af had gemoeten. Ik vind dat vernederend. Juist als je ploeg voor staat zou je toch moeten kunnen relativeren.
Edit:
Nu gaat iedereen weer los op Ten Hag. Wat denken ze wel? Dat er tegen de nummer drie altijd met 5-0 gewonnen moet worden? Ik vind dat vernederend.
Ondanks dat Feyenoord 3e staat had 4 of 5-0 hier zeker geen geflatteerde tussenstand geweest.
Dat bedoel ik absoluut niet vernederend naar Feyenoordsupporters toe, dat is gewoon hoe ik de wedstrijd en het klasseverschil ervaar.
Zou het 6-0 zijn en het krachtsverschil minimaal dan zou ik daar ook wat van vinden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het hele punt was juist dat er vooraf al commentaar was op de opstelling tegen PSV. Van de analist in de studio tot de koffiedame.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:55:
[...]
Europees vind ik dit Ajax beter dan dat van Bosz. Ten Hag is geen v Gaal maar ik vind dat hij ook te kritisch bekeken wordt. Alleen tegen PSV heeft hij het verkloot maar ik vraag me af of menig Ajacied vooraf Wober had opgesteld
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 28-10-2018 15:57 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwijderd
Bij Bosz zat er gewoon meer strijd in en had een duidelijk wisselbeleid. Ten hag is net een kleuter die voor het eerst trainer is. Charisma heeft die man ook al niet. Liever Bosz goede strijd en verliezen dan dit spel van ten Hag.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:55:
[...]
Europees vind ik dit Ajax beter dan dat van Bosz. Ten Hag is geen v Gaal maar ik vind dat hij ook te kritisch bekeken wordt. Alleen tegen PSV heeft hij het verkloot maar ik vraag me af of menig Ajacied vooraf Wober had opgesteld
En achteraf niet toegeven dat hij het mis had was wellicht nog erger ...Vos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:57:
[...]
Het hele punt was juist dat er vooraf al commentaar was op de opstelling tegen PSV. Van de analist in de studio tot de koffiedame.
Zekers niet altijd, maar vandaag weldegelijkD-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:49:
Edit:
Verwijderd
Volgens mij wordt je daar ook na betaald. Als ik bij mijn baas zeg nadat ik een avond over heb gewerkt dat ik de volgende dag rustig aan ga doen dan kan ik je wel vertellen dat het mijn laatste dag is.hoevenpe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:58:
Aan de andere kant, Ajax heeft wel deze week een serieuze pot gespeeld tegen Benfica. Dat ze nu wat rust nemen tegen een matige tegenstander is best te begrijpen...
Dat is wel degelijk vernederend naar de tegenstander toe. Alsof 5-0 met een krachtsverschil normaal is. Sowieso gaat in geen enkele pot elke bal erin.dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:57:
[...]
Zitten we dezelfde wedstrijd te kijken?
Ondanks dat Feyenoord 3e staat had 4 of 5-0 hier zeker geen geflatteerde tussenstand geweest.
Dat bedoel ik absoluut niet vernederend naar Feyenoordsupporters toe, dat is gewoon hoe ik de wedstrijd en het klasseverschil ervaar.
Zou het 6-0 zijn en het krachtsverschil minimaal dan zou ik daar ook wat van vinden.
De hele heisa om de Klassieker kan er zo ook wel af. Weinig strijd een geen wedstrijd.
Verwijderd
Heb jij fysiek werk?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:59:
[...]
Volgens mij wordt je daar ook na betaald. Als ik bij mijn baas zeg nadat ik een avond over heb gewerkt dat ik de volgende dag rustig aan ga doen dan kan ik je wel vertellen dat het mijn laatste dag is.
Verwijderd
Ja maar een heel klein beetje ik maak kraanblokken voor de grootste kranen in de wereld dus valt wel mee wat ik moet doen
Om je een idee te geven
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 16:02 ]
Die strijd was er wel, maar werd opgegeven nadat de eerste kaarten vielen.dutchgio schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:00:
Tja, oefenpotje op 50% dit.
De hele heisa om de Klassieker kan er zo ook wel af. Weinig strijd een geen wedstrijd.
Kijk je überhaupt wel naar de wedstrijd? 4/5-0 zou echt niet vreemd zijn vandaag. Daar is niks beledigends aan.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:00:
Dat is wel degelijk vernederend naar de tegenstander toe. Alsof 5-0 met een krachtsverschil normaal is. Sowieso gaat in geen enkele pot elke bal erin.
Dus het is de schuld van FeyenoordOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Die strijd was er wel, maar werd opgegeven nadat de eerste kaarten vielen.
Tenzij de baas zegt houd je maar een beetje in en geef 90%.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:59:
[...]
Volgens mij wordt je daar ook na betaald. Als ik bij mijn baas zeg nadat ik een avond over heb gewerkt dat ik de volgende dag rustig aan ga doen dan kan ik je wel vertellen dat het mijn laatste dag is.
3 schoten tegen, 24 voor.Han schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Kijk je überhaupt wel naar de wedstrijd? 4/5-0 zou echt niet vreemd zijn vandaag. Daar is niks beledigends aan.
4-0 zou niet gek zijn nee.
Ik heb vrij weinig met Feyenoord, maar zelfs ajax op halve kracht moet meer scoren. Iedereen ziet hoeveel overwicht Ajax heeft. Maar zoals tadic net, staat helemaal vrij met bal in zestien maar komt nieteens een schot op doel uit.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:57:
[...]
Nou nou dat valt wel mee. Je probeert de afgang van Feyenoord zo psychologisch minder te maken.
Verwijderd
Als ik zo'n baas kon vinden jaVos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Tenzij de baas zegt houd je maar een beetje in en geef 90%.
Dit is geen halve kracht eerder een kwart krachtDoeEensGek schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:02:
[...]
Ik heb vrij weinig met Feyenoord, maar zelfs ajax op halve kracht moet meer scoren. Iedereen ziet hoeveel overwicht Ajax heeft. Maar zoals tadic net, staat helemaal vrij met bal in zestien maar komt nieteens een schot op doel uit.
10-0 ook niet, Ajax spaart Feyenoord.Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:02:
[...]
3 schoten tegen, 24 voor.
4-0 zou niet gek zijn nee.
Ik lees en luister. Het is voor Feyenoorders al vervelend genoeg : man minder, achter en geen kans. Waarom dan zout in de wonden strooien?Han schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Kijk je überhaupt wel naar de wedstrijd? 4/5-0 zou echt niet vreemd zijn vandaag. Daar is niks beledigends aan.
Zekers... tot het irritante af.jaapstobbe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:03:
Als je naar de statistieken kijkt is dit een extreem inefficient ajax
Misschien moet je gewoon eens gaan genieten dat het goed gaat.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:58:
[...]
Bij Bosz zat er gewoon meer strijd in en had een duidelijk wisselbeleid. Ten hag is net een kleuter die voor het eerst trainer is. Charisma heeft die man ook al niet. Liever Bosz goede strijd en verliezen dan dit spel van ten Hag.
Ajax wint hun potten en doet dat over het algemeen met prima voetbal.
De wissels die hij doet zijn echt niet gek en vallen prima uit te leggen.
En WoW. Jullie geplande wissel van Neres heeft al veel gebracht hoor. Poeh.
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 28-10-2018 16:05 ]
Geen zout in de wonden hoor, alleen kan ik jouw opmerking niet plaatsen op basis van de wedstrijd. Vandaar de vraagD-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:03:
Ik lees en luister. Het is voor Feyenoorders al vervelend genoeg : man minder, achter en geen kans. Waarom dan zout in de wonden strooien?
Niet allemaal. Neres zo laat afgelopen dinsdag was onverantwoord. Dikke mazzel dat het goed is gekomen maar dat was dan ook ondanks de late wisseling.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:04:
[...]
Misschien moet je gewoon eens gaan genieten dat het goed gaat.
Verwijderd
Hij is gewoon te traag in zijn acties betreft wisselen en hem horen praten is net als een tang op een varken het slaat nergens op. Heb liever een trainer die weet wat hij wil en dat hij strijd wil leveren ook al levert dat niet altijd het gewenste resultaat op.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:04:
[...]
Misschien moet je gewoon eens gaan genieten dat het goed gaat.
Ja Schone zie ik nergens meer in de tweede helft!Typhone schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:04:
Ajax onder druk tegen 10 Feyenoorders. Dat gaat lekker haha. Schöne onzichtbaar, Neres, Tadic, Daley speelt enorm slecht. De 3-0 zal zo wel vallen gok ik.
Dit topic is gesloten.
![]()