Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij kon het niet goed zien zie je in de replayHupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:11:
Wat denkt Ajax? We hoeven geen hoek meer te kiezen met schieten, want Bijlow laat ze toch wel lopen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Ajax is dramatisch manVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:12:
Wat een verschil in klasse zeg. Het was voor de wedstrijd al niet echt spannend, maar nu helemaal niet meer.
Lastig echt goed te beoordelen na zo'n snelle rode kaart.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:12:
Wat een verschil in klasse zeg. Het was voor de wedstrijd al niet echt spannend, maar nu helemaal niet meer.
Wil je nu zeggen dat de ene fout de andere fout acceptabel maakt?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:12:
[...]
En er HADDEN minder Feyenoorders op het veld moeten staan
Verwijderd
Vond het verschil voor de rode kaart nog groterVos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:13:
[...]
Lastig echt goed te beoordelen na zo'n snelle rode kaart.
En dan nog is het verschil gigantisch.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Zo praten jullie zelf wel dus doe het spelletje maar meeNapo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:14:
[...]
Wil je nu zeggen dat de ene fout de andere fout acceptabel maakt?
Hij had er nooit bij gekund.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:14:
Poeh dat schot van Berghuis had Lamprou niet gehad.
Denk het wel. Bij onana ziet het er allemaal mooier uit, elke andere keeper had die bal gewoon met twee handen gevangen.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:14:
Poeh dat schot van Berghuis had Lamprou niet gehad.
alles kan off-topic
Met wie doel je op jullie?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:15:
[...]
Zo praten jullie zelf wel dus doe het spelletje maar mee
Verwijderd
Edit: in de herhaling teveel twijfel.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 15:17 ]
En vervolgens losgelatenAnkona schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:15:
[...]
Denk het wel. Bij onana ziet het er allemaal mooier uit, elke andere keeper had die bal gewoon met twee handen gevangen.
En geel, dus rood.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:17:
Leek wel erg op een penalty
Mooie duik.. geel voor een schwalbeVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:17:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Geef ze eens ongelijk, 2 prima houdbare ballen.Hupske schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:11:
Wat denkt Ajax? We hoeven geen hoek meer te kiezen met schieten, want Bijlow laat ze toch wel lopen?
Iets teveel op zoek naar een been ...
[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-10-2018 15:19 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nah hij liet zn been teveel hangen, hij was er te veel naar op zoek.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:17:
Ik hoop het met je mee. En KJH mag van mij ook wel komen.snmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:18:
Neres dan maar in de rust, hoop ik toch?
Toedeledokie. Dat doelpunt is gewoon zo ongeldig als wat. Schandalig dat de VAR daar niet ingrijpt waar het bij die kaart wel gebeurt. Dan is het, ondanks dat Ajax beter is, gewoon Feyenoord dat genaaid wordt hoor. Waarom is dat zo moeilijk toe te geven terwijl je fucking voor staat?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:15:
[...]
Zo praten jullie zelf wel dus doe het spelletje maar mee
Wellicht verstandig om niet in dat soort kampen te denken. Helaas is Kuipers niet foutloos en niet consistent. Het feit dat hij Toornstra geel geeft kan ik nog wel begrijpen. Dat de VAR gebruikt wordt op de gele kaart van st Juste om te draaien naar een rode kaart ook. Prima in lijn met het zijn van consistent vanuit het oogpunt van de scheidsrechter.
Dat er meer spelers rood hadden moeten hebben heeft weinig met inconsistentie te maken van de scheids, er is zo ver ik heb kunnen zien niet een moment geweest waar een Feyenoord speler in aanmerking kwam voor een tweede gele kaart, wel voor een eerste gele kaart.
Dat er dan contact is tussen Bijlow en Dolberg net voor de goal. Waarbij de voet tegen de arm van Bijlow gaat is wellicht een fout en had de VAR iets kunnen doen. Losse fouten moet je niet aan elkaar willen koppelen...
Als Kuyt ballen heeft doet ie in de 50e minuut een ‘Cruiff’je’ en komt ie naar beneden om plaats te nemen naast Gio.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:13:
Kuyt gaat warmlopen
Zou wellicht de gewenste figuurlijke doodsteek voor Gio zijn.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
o speelt die ook?Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:20:
Vilhena is wel erg zwak moet ik zeggen!
Het enige positieve is dat ze af en toe nog gevaarlijk er uit komen.
Vond het absoluut geen penalty, trouwens. Ook vond ik de vermaande overtreding bij de goal geen overtreding.
Ik gun het Feyenoord van harte. De fans die ik ken zouden applaudiseren als ie dat deed.Han schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:20:
[...]
Als Kuyt ballen heeft doet ie in de 50e minuut een ‘Cruiff’je’ en komt ie naar beneden om plaats te nemen naast Gio.
Zou wellicht de gewenste figuurlijke doodsteek voor Gio zijn.
En paar anderen. Staan veel meer op het veld ondermaats te presteren, aan beide kanten.Lodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:22:
[...]
Volgens mij is die een kroketje eten samen met Donny..
Haha ja blijkbaar wel, want hij viel me opeens op doordat hij echt zwak speelt. Hij zal vast wel weer worden opgeroepen door Koeman. Wat een drama....
Denk dat de spelers Gio verkeerd hebben begrepen tijdens de bespreking voor de wedstrijd.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:21:
Van mij mag Gio nog wel aanblijven, mits hij niet verantwoordelijk is voor deze nare schoppartij.
Gio: Jongens, dit is een zware wedstrijd. We moeten er vanaf de eerste minuut vol op gaan. Als Ajax direct voor de aanval gaat moeten we het tempo eruit halen met een overtreding.
En de spelers van Feyenoord proberen dus continu het tempo eruit te halen met een zware overtreding.
Als Gio maar weg is. Maar vraag me af of Kuyt wel een goede trainer is. Die heb ik ook nooit op iets tactisch kunnen betrappensnmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:22:
[...]
Ik gun het Feyenoord van harte. De fans die ik ken zouden applaudiseren als ie dat deed.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 28-10-2018 15:24 ]
Verwijderd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Een 100% "Zoetje" dus.Martinusz schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:24:
Haha lol, niks aan de hand bij Bijlow en Dolberg, hij tilt zelf de bal over de lijn.
Beeld wat ze nu laten zien (recht op de goal) laat zien dat er niks aan de hand was en Dolberg Bijlow zn elleboog niet over de doellijn tikt o.i.d.. Zelfs de Wolf is het ermee eensD-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:19:
[...]
Toedeledokie. Dat doelpunt is gewoon zo ongeldig als wat. Schandalig dat de VAR daar niet ingrijpt waar het bij die kaart wel gebeurt. Dan is het, ondanks dat Ajax beter is, gewoon Feyenoord dat genaaid wordt hoor. Waarom is dat zo moeilijk toe te geven terwijl je fucking voor staat?
Dat een toeschouwer iets naar de doelman roept en deze draait zich om terwijl hij de bal in de hand heeft, goal.
Verwijderd
Waarom mocht ik dat dan niet zeggen van sommige personen hierVos schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:24:
Eigen doelpunt was dus gewoon geldig blijkt uit de beelden.
Verwijderd
Sommige personen hebben een slechte bril opVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:25:
[...]
Waarom mocht ik dat dan niet zeggen van sommige personen hier
De eerste geel van Toornstra had rood mogen zijn, de rood voor St Juste was terecht, de goal had (op het eerste oog) afgekeurd mogen worden en Bylow had ook al wel geel mogen hebben voor zijn vele tijdrekken.
Logisch dat Ajax niet op volle kunnen speelt, we hóeven ook niet. Het verschil is te groot.
Feyenoord maakt hier geen aanspraak op ook maar een enkel puntje imo.
We hebben het wel eens over wedstrijden waar ploegen het verdienen om te winnen, nou dit is er zo één.
Hopelijk vallen er nog wat goals aan onze zijde in de tweede helft, zou de statistieken beter tot uiting brengen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Beste ding dat je dan kunt doen is gewoon niet meer reageren.... Helaas.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:25:
[...]
Waarom mocht ik dat dan niet zeggen van sommige personen hier
Verwijderd
Ik neem aan dat je nu alle beelden rustig hebt kunnen bekijken betreft het eerste doelpunt wat is nu je mening?Napo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:20:
[...]
Wellicht verstandig om niet in dat soort kampen te denken. Helaas is Kuipers niet foutloos en niet consistent. Het feit dat hij Toornstra geel geeft kan ik nog wel begrijpen. Dat de VAR gebruikt wordt op de gele kaart van st Juste om te draaien naar een rode kaart ook. Prima in lijn met het zijn van consistent vanuit het oogpunt van de scheidsrechter.
Dat er meer spelers rood hadden moeten hebben heeft weinig met inconsistentie te maken van de scheids, er is zo ver ik heb kunnen zien niet een moment geweest waar een Feyenoord speler in aanmerking kwam voor een tweede gele kaart, wel voor een eerste gele kaart.
Dat er dan contact is tussen Bijlow en Dolberg net voor de goal. Waarbij de voet tegen de arm van Bijlow gaat is wellicht een fout en had de VAR iets kunnen doen. Losse fouten moet je niet aan elkaar willen koppelen...
Verwijderd
Ach denk dat ik een mooie sportdag voor de boeg heb en maakt me niet uit hoe mensen over mij denken.Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:27:
[...]
Beste ding dat je dan kunt doen is gewoon niet meer reageren.... Helaas.
Verwijderd
Je moet geen andere teams helpen natuurlijk maar een paar goals extra zou wel fijn zijn.snmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:29:
Hoppa Neres. Nu aan het doelsaldo werken. En met zijn snelheid en beweeglijkheid levert hij misschien nog wat kaarten voor de Rotterdammers op.
Dit soort dingen worden wel vaker gezegd, maar je begrijpt dat je hier oorzaak en gevolg omdraait he?dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:27:
Hopelijk vallen er nog wat goals aan onze zijde in de tweede helft, zou de statistieken beter tot uiting brengen
nou, toch kun je uit dat beeld van Fox niet beoordelen hoe groot de kracht van de voet van Dolberg is op de elleboog van Bijlow. Het blijft wat mij betreft een discutabele goal.Qu3st schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:25:
Zoals ze nu het bespreken bij FoxSports ben ik wel eens met dat het een doelpunt is.
Maar goed, ik ga er toch vanuit dat er in ieder geval geen puntverlies wordt geleden. Daar was ik toch een beetje nerveus voor.
Het is in ieder geval geen absolute overtreding. Er blijft inderdaad wel wat ruimte voor discussie.P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:30:
[...]
nou, toch kun je uit dat beeld van Fox niet beoordelen hoe groot de kracht van de voet van Dolberg is op de elleboog van Bijlow. Het blijft wat mij betreft een discutabele goal.
Maar goed, ik ga er toch vanuit dat er in ieder geval geen puntverlies wordt geleden. Daar was ik toch een beetje nerveus voor.
Eens maar ik zag ook zomaar een Feyenoord aanval die als een warm mes door boter verdediging van Ajax viel. Het verschil is er zeker en dat wisten we vantevoren. De rode kaart was dom en klote ook voor de onpartijdige kijker. Had leuker kunnen zijn.dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:27:
Ondanks de 2 of 3 kansjes is Feyenoord echt nergens, met als toppunt Vilhena. Man wat speelt die ontzettend slecht vandaag
De eerste geel van Toornstra had rood mogen zijn, de rood voor St Juste was terecht, de goal had (op het eerste oog) afgekeurd mogen worden en Bylow had ook al wel geel mogen hebben voor zijn vele tijdrekken.
Logisch dat Ajax niet op volle kunnen speelt, we hóeven ook niet. Het verschil is te groot.
Feyenoord maakt hier geen aanspraak op ook maar een enkel puntje imo.
We hebben het wel eens over wedstrijden waar ploegen het verdienen om te winnen, nou dit is er zo één.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zoals ik al aangaf, en ik zal het eerst voor je quoten:Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:27:
[...]
Ik neem aan dat je nu alle beelden rustig hebt kunnen bekijken betreft het eerste doelpunt wat is nu je mening?
De voet komt nog steeds tegen de arm van Bijlow en wellicht is dat een fout, dat was op basis van de beelden die tot toen waren getoond. Zoals je kan lezen geef ik nergens aan dat de VAR fout zit en dat de VAR iets anders had moeten doen. Op basis van de beelden tijdens de rust is de conclusie makkelijk.Waarbij de voet tegen de arm van Bijlow gaat is wellicht een fout en had de VAR iets kunnen doen
Het feit dat je je gelijk wil halen zegt eigenlijk meer dan de rest van de statements die je maakt. Klaarblijkelijk is jouw mening onfeilbaar, zelfs met beperkte beelden, ik zal deze eens erbij halen
Zat je hier fout?
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt neeLodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:29:
[...]
Dit soort dingen worden wel vaker gezegd, maar je begrijpt dat je hier oorzaak en gevolg omdraait he?
4-0 had gezien de eerste helft een betere afspiegeling geweest.
Ja heb hem even een sms bericht gestuurddutchgio schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:32:
Zowaar een goede wissel van Ten Hag, en nog eens op tijd ook.
Verwijderd
Op de eerste beelden ja had je die kunnen afkeuren. Ik weet niet wat de scheids of de Var ziet maar daarom was ik in het begin ook terughoudend tot dat ik beelden vaker had gezien.Napo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:32:
[...]
Zoals ik al aangaf, en ik zal het eerst voor je quoten:
[...]
De voet komt nog steeds tegen de arm van Bijlow en wellicht is dat een fout, dat was op basis van de beelden die tot toen waren getoond. Zoals je kan lezen geef ik nergens aan dat de VAR fout zit en dat de VAR iets anders had moeten doen. Op basis van de beelden tijdens de rust is de conclusie makkelijk.
Het feit dat je je gelijk wil halen zegt eigenlijk meer dan de rest van de statements die je maakt. Klaarblijkelijk is jouw mening onfeilbaar, zelfs met beperkte beelden, ik zal deze eens erbij halen
[...]
Zat je hier fout?
alles kan off-topic
Dat claim ik al jarenOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:33:
Mocht Ajax winnen gaat men na de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk claimen dat na Bayern en Benfica ook Feyenoord geen topper meer is.
zeggen mensen dit niet al een tijdje over FeyenoordOPSLAGHOND schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:33:
Mocht Ajax winnen gaat men na de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk claimen dat na Bayern en Benfica ook Feyenoord geen topper meer is.
Het gemak waarmee ze er doorheen speelden ookOMX2000 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:32:
[...]
Eens maar ik zag ook zomaar een Feyenoord aanval die als een warm mes door boter verdediging van Ajax viel.
Het is dat niemand durfde te schieten anders had er nu een 1-tje aan de rechterkant van het scorebord gestaan.
Ik mis even waarom je dan mij quote over het niet juist zitten. Diezelfde terughoudendheid zit in het bericht dfat je aanhaalde en in overige posts die ik heb gemaakt. Frustratie?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:33:
[...]
Op de eerste beelden ja had je die kunnen afkeuren. Ik weet niet wat de scheids of de Var ziet maar daarom was ik in het begin ook terughoudend tot dat ik beelden vaker had gezien.
Verwijderd
Mensen in hun waarde laten is ook wat waard natuurlijkDeadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:34:
[...]
zeggen mensen dit niet al een tijdje over Feyenoord
Deels niet goed gelezen en ja frustratie van het spel.Napo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:34:
[...]
Ik mis even waarom je dan mij quote over het niet juist zitten. Diezelfde terughoudendheid zit in het bericht dfat je aanhaalde en in overige posts die ik heb gemaakt. Frustratie?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 15:36 ]
Oke, ik zal het je uitleggen.dvdkiwi schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:33:
[...]
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt nee
4-0 had gezien de eerste helft een betere afspiegeling geweest.
Als dat zo was geweest was het zo geweest.
Klein voorbeeldje, dat wij hier op deze planeet op een perfect afstand voor de zon zitten is geen toeval, dit komt niet door god ofzo.
Dit komt omdat door evolutie, de omgeving heeft zich niet aangepast aan ons, wij hebben ons aangepast aan de omgeving.
realisme.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:35:
[...]
Mensen in hun waarde laten is ook wat waard natuurlijk
En het is niet de schuld van de spelers, ik leg de schuld bij Gio en v Geel.
Die twee zijn niet geschikt voor de stap die Feyenoord moet zetten, de stap die ze na het kampioenschap hadden kunnen zetten.
Dat mis ik hier nog wel eens, met name bij winnende supporters.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:35:
[...]
Mensen in hun waarde laten is ook wat waard natuurlijk
Met het geld van de CL is echt te weinig gedaan. En iedere keer maar weer terug naar oud Feyenoorders als Clasie is echt een verkeerd signaal. Een stap terug.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:36:
[...]
Die twee zijn niet geschikt voor de stap die Feyenoord moet zetten, de stap die ze na het kampioenschap hadden kunnen zetten.
[ Voor 49% gewijzigd door D-e-n op 28-10-2018 15:39 ]
Maar de spelers van Ajax zijn Godenzonen. Daar heeft God dan wel weer mee van doen toch?Lodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:35:
[...]
Oke, ik zal het je uitleggen.
Als dat zo was geweest was het zo geweest.
Klein voorbeeldje, dat wij hier op deze planeet op een perfect afstand voor de zon zitten is geen toeval, dit komt niet door god ofzo.
Dit komt omdat door evolutie, de omgeving heeft zich niet aangepast aan ons, wij hebben ons aangepast aan de omgeving.
[ Voor 94% gewijzigd door naitsoezn op 28-10-2018 16:55 ]
Verwijderd
Ook al maak ik grappen over Feyenoord het is toch wel de club waar ik na Ajax het meeste respect voor heb. Woon zelf in de buurt van een Eredivisieclub die nu KKC speelt waar ik meer haat tegen heb dan tegen Feyenoord. Vind het oprecht jammer dat er op bestuurlijk niveau redelijk was mis is gegaan daar. Van Persie haalde dat nog aan deze week in een interview betreft jong Ajax en jong PSV wat Feyenoord mist.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:36:
[...]
realisme.
Er zijn er hier genoeg die dat missen, van allerlei clubs. Dus weet niet precies wat je wilt insinueren? Dat het vaak het geval is bij de winnende supporters (zonder clubvoorkeur uit te spreken) ?D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:37:
[...]
Dat mis ik hier nog wel eens, met name bij winnende supporters.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 28-10-2018 15:39 ]
Precies! Daarbij bewijst Ajax door een bak meer geld uit te geven je een beter team bijelkaar krijgt. Anders blijft het aanmodderen. Dus ik vind het erger dat Ajax met 4-0 onderuit gaat bij PSV, dan een zwakker Feyenoord die het vooral zichzelf moeilijk heeft gemaakt.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:36:
[...]
realisme.
Anywayz. Ik ga alvast duimen voor Max straks.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nou, als ik zie wat voor gargamuilen daar rondlopen dan moet dat inderdaad welsnmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:37:
[...]
Maar de spelers van Ajax zijn Godenzonen. Daar heeft God dan wel weer mee van doen toch?
Verwijderd
Die is gewoon te licht momenteel voor Ajax hoe jammer het ook is. Een zwaluw maakt geen zomer.snmght schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:38:
Wanneer gaat Dolberg weer eens scoren als ie 1 op 1 komt met de keeper?
Verwijderd
Door dit soort antwoorden laat je wel je zwakte kennen hoor. jammerLodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:39:
[...]
Nou, als ik zie wat voor gargamuilen daar rondlopen dan moet dat inderdaad wel
Dat klopt, een team in de KKC zou voor Feyenoord zeer handig zijn, maar dan moet je ook een trainer in het 1e hebben welke spelers beter maakt en jeugd spelers gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:38:
[...]
Ook al maak ik grappen over Feyenoord het is toch wel de club waar ik na Ajax het meeste respect voor heb. Woon zelf in de buurt van een Eredivisieclub die nu KKC speelt waar ik meer haat tegen heb dan tegen Feyenoord. Vind het oprecht jammer dat er op bestuurlijk niveau redelijk was mis is gegaan daar. Van Persie haalde dat nog aan deze week in een interview betreft jong Ajax en jong PSV wat Feyenoord mist.
Zolang dat duo daar zit zie ik het slecht in voor Feyenoord en als ze er te lang blijven zal Feyenoord City 1 groot fiasco worden.
Des te langer die 2 blijven des te groter zal het gat worden tussen Feyenoord en Ajax/PSV
Feyenoord hoort gewoon bovenin mee te draaien en in Europa te spelen, maar zoals gezegd, met dat duo zullen ze afzakken.
Net zoals gelijk geven als iemand het helemaal fout heeft, ook heel lastig. Er komt dan zo vaak ineens geen reactie meer maar er wordt vaak spontaan een ander onderwerp aangesneden.D-e-n schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:37:
[...]
Dat mis ik hier nog wel eens, met name bij winnende supporters.
[...]
Met het geld van de CL is echt te weinig gedaan. En iedere keer maar weer terug naar oud Feyenoorders als Clasie is echt een verkeerd signaal. Een stap terug.
Wat zijn gargamuilen?Lodo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:39:
[...]
Nou, als ik zie wat voor gargamuilen daar rondlopen dan moet dat inderdaad wel
Verwijderd
Daarin kunnen we elkaar de hand schudden want je moet je eigen competitie zo sterk mogelijk maken zodat je in Europa ook weer eens wat kunt bereiken. Het ziet er niet naar uit dat dit binnen korte tijd gebeurt helaas.Deadsy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:40:
[...]
Dat klopt, een team in de KKC zou voor Feyenoord zeer handig zijn, maar dan moet je ook een trainer in het 1e hebben welke spelers beter maakt en jeugd spelers gebruikt.
Zolang dat duo daar zit zie ik het slecht in voor Feyenoord en als ze er te lang blijven zal Feyenoord City 1 groot fiasco worden.
Des te langer die 2 blijven des te groter zal het gat worden tussen Feyenoord en Ajax/PSV
Feyenoord hoort gewoon bovenin mee te draaien en in Europa te spelen, maar zoals gezegd, met dat duo zullen ze afzakken.
Dit topic is gesloten.
![]()